Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/05/19 in all areas
-
da , din pacate de aproape o luna de zile am ramas fara garajul inchiriat din 2016 ... proprietarul a inchiriat ambele case si ambele garaje ( din aceeasi curte ) unei persoane care urmeaza sa faca un azil de batrani ... deci am ramas iar pe "drumuri" , poate reusesc sa fac un aranjament cu vreun atelier de detailing din Bucuresti sa imi "inchirieze" cateva ore saptamanal facilitatile pentru o intretinere corespunzatoare marele minus la aceasta masina este ca atrage prostesc de multa atentie mai ales din partea copiilor care nu prea inteleg ca nu au ce sa caute sa puna mana / sa se sprijine / sa atinga masina altuia , nu inteleg mania asta de a pune mana pe o masina ... nu am nimic impotriva sa te uiti sa ii faci o poza dar nu inteleg de ce trebuie sa o atingi fizic ... azi cat am fost plecat in 2 locuri am deja urme de palme / degete pe ambele geamuri din fata . pe capota si pe o aripa , noroc ca este culoarea foarte permisiva4 points
-
Acum am terminat toata distractia , inclusiv spalarea necesara dupa un drum de 650km. Zborul cu "avionul" a fost cel putin interesant ... era mai mult un autobuz cu aripi ... am ajuns la GroupWest Motors Satu Mare pe la ora 9 dimineata , au trimis un baiat sa ne ridice de la aeroport cu un 320d nou nout , tot stafful s-a purtat exemplar ( poate cei din Bucuresti au ceva de invatat ) , am primit cadou o husa de cheie performance ( cea cu alcantara si carbon ) + o sticla de vin marca BMW :shifty: ... dupa ce am semnat actele de predare agentul cu care am comunicat pe toata durata interactiunii ( Arnold Hochdorfer ) ne-a aratat una alta pe la masina + cum sa efectuezi un rodaj corect pentru acest model ( NBT EVO e mai putin intuitiva vs NBTul clasic ) si la 10 fix am plecat spre Bucuresti. Am facut 9 ore si vreo 10 minute pana in Bucuresti ... masina este senzationala la drum , nu este foarte rigida cum se plangeau unii prin SUA ... fix atat cat trebuie , eu am mers cu directia in modul Confort si sasiul in modul Efficiency ( parca asa ii zicea ) + cutia in modul cel mai soft de schimbare a treptelor , nu am vrut sa fortez nimic cat sunt in rodaj ( primii 2000km ). Ajunge prostesc de repede la 110-130 , depasirile sunt o placere , foarte stabila chiar daca este tractiune spate ... dupa 650km dintr-un foc m-am resimtit putin dar nimic serios ( scaunele sunt foarte ok dar nu se pot compara cu scaunele confort din seria 5-7 etc ) Sistemul de sunet desi este H/K ( maximul disponibil pt M2 ) mi se parte mult mai slab vs LOGIC7'le din E60 ... are doar reglajele de bass / treble / fader / balance ( nu are equalizer ) Farurile LED lumineaza ceva mai bine fata de bi-xenonul de pe F10 ( poate 15-20% ) Ca fapt divers consumul a fost de 9.8L/100km cu o viteza medie de 68km/h Cateva poze in ordine cronologica :3 points
-
Fk, la primul post am dat din greseala minus (voiam sa dau plus). Cred ca masina este cea mai agila si responsiva din tot ce ofera BMW acum. Felicitari!2 points
-
Toti copiaza modificarile din softul de la motoare similare (poate sa fie facut chiar de ei acum 2-3 ani). Nu-ti imagina ca Dragos sau Ginel fac de la 0 de fiecare data softul la un M47 sau M57. Important e ca-ti ajusteaza anumiti parametrii dupa un dyno, nu exista 2 masini cu uzura identica (calamina pe turbina, aerul fals, etc influenteaza si ele rezultatele si optimizarea). Pentru cei care se multumesc cu un soft corect in proportie de 90% sunt ok si softurile fara dyno, numai sa fie facut undeva ok (sunt o groaza de firme prin UK, Polonia, Lituania, Bulgaria, Ungaria care fac file service). Pana si Quantum au angajati interni care fac copy-paste din file mai vechi lucrate de tunerii lor buni. Am testat multe file facute atat in tara (la mai marii tuning-ului recomandati pe toate grupurile) cat si afara. Situatia e destul de trista la noi in tara, preturi mari pentru copy-paste si dyno-uri "optimiste". Dupa ce m-am convins, toate remap-urile le-am facut si le recomand a fi facute in afara tarii! Lucrez de ceva timp cu o firma din Lituania, 100% succes pana acum. Romanii le stiu pe toate si nu accepta daca fac o greseala, stiu cateva cazuri de motoare explodate de pe la Buzau (nu Ginel din fericire) Nu fac reclama la nimeni, doar imi expuneam experientele!1 point
-
1 point
-
Peste speed bumper se poate auzi si din buscile de la bara stabilizatoare eu asa am patit, mai ales la rece.La mine asta iarna paraia cand treceam peste speed bumber, numai la rece la cald nu.Erau bucsile de la bara stabilizatoare, ce e misto ca nu vin separat vin cu tot cu bara:)).1 point
-
A mea era Un mic sumar al interventiilor pana la 100.000 km ar arata cam asa: 1. 6 revizii (3 cu schimbari complete de consumabile si 3 doar ulei) 2. Cutie transfer xDrive schimata (garantie) 3. Bucsa hidrolager brat stanga schimbat (garantie) 4. Tachet caseta directie (garantie) 5. Placute frana fata/spate (doar odata pe ambele punti, urmeza data viitoare sa schimb si discurile) 6. Update software iLevel (la zi) 7. Parbriz schimbat (acum 2 luni cu unul cu banda/parasolar gri, intre timp am mai luat o piata insa a facut doar o floricica "inchisa" ce nu are sanse sa produca alte damages) 8. Revopsit bara fata/spate (de la pietricele bara fata era ciuruita, iar bara spate a suferit cateva zgarieturi de la binevoitori; ar trebui sa revopsesc si capota ce are cateva "cratere" de la pietricele) 9. Revopsit eleron luneta (am insistat eu prea multla spalat cu Karcher-ul si am reusit sa ii "zbor" o bucata de lac :shifty: ) Retrofit-uri: 1. Alpine audio system (plus inlocuire boxe/adaugare tweeters Harman Kardon portiere spate) 2. MPPK 200 CP 420 Nm (de departe cea mai buna investie!!!!) 3. SLI1 point
-
Superba masina, foarte buna alegerea! Si eu sunt client Proleasing atat BMW cat si Ford / Hyundai - foarte multumit de serviciile lor.1 point
-
Cred ca are legatura cu Evo si comunicatia pe LTE fata de NBT care comunica pe 3G - mai putin cu seria de masina. Oricum serverele BMW sunt cel mai mare bottleneck - un system prost conceput de la inceput , care nu te lasa sa-ti utilizezi SIM-ul personal si te limiteaza drastic la ce ai putea sa obtii altfel.1 point
-
Așa e. Pot face ei și mama aplicației. Delay-ul vine de la comunicarea mașinĂŁ/server BMW. Se pare cĂŁ cĂŁ la G-uri e mai rapid ca la F-uri.1 point
-
Eu am cronometrat la 20 de secunde. Totusi nu cred ca are vreo legatura cu aplicatia. Daca inteleg eu corect, tu din aplicatie lansezi comanda care se duce pe un server connected-drive iar de acolo este re-trimisa catre masina ta. Deci mai degraba de cat de incarcat este serverul in acel moment si de calitatea conexiunii (poate) depinde viteza de reactie.1 point
-
Felicitari pentru achizitie ! Sa va plimbe multi km fara griji! Culoarea e deosebita.1 point
-
Becul xenon are o durata de viata de 2500-3000 ore functionare. Spre deosebire de halogen nu se arde direct ca un halogen, dar ii scade intensitatea.. Eu le-am schimbat de curand pt ca cele vechi (probabil erau cele originale) luminau mai slab decat farurile de pe Logan. Am ales Philips Xtreme Vision care sunt ca cele originale (4300k). D1S este ~380 lei.1 point
-
Nu prea are ITP-ul ce sa constate la o asemenea masina; deoarece testele ITP nu pot niciodata verifica rigiditatea structurala sau felul in care se va deforma respectivul autoturism in conditii de torsiuni extreme/accident. In general, masinile ce se "indreapta", taie/sudeaza, , deja vorbim de temperaturi ridicate, flacara oxi-acelinenica, deci intervin fenomene ca si ecruisarea, decarbonizare, ca sa nu mai mentionez ca sudura efectuata manual, nu se va compara cu sudurile din fabrica; cine va mai certifica ca la final, autoturismul respectiv va reactiona similar la impact, din punct de vedere al zonelor deformabile/rezistenta la impact? Revin la ideea, masinilor ce sufera daune structurale ar trebui interzisa inmatricularea, iar pentru cei ce repara in mod neautorizat aceste vehicule/comercializeaza ar trebui sa li se prevada sanctiuni penale. Nu mai gasesc linkul, dar in Franta un clio RSaccidentat reparat si vandut ca si bun, si care ulterior s-a dezmembrat la un accident ce a cauzat decesul conducatorului auto a condus la condamnarea vanzatorului la pedeapsa privativa de libertate(si plata unor despagubiri), deoarece a repus in circulatie un bun ce nu mai avea dreptul, si a ascuns ca vehiculul respectiv a fost accidentat. EU sunt convins ca un update al legislatiei, cat si cateva condamnari/popularizari ale cazurilor respective, cateva emisiuni ce ar prezenta riscurile ar reusi sa diminueze considerabil aceste practici.1 point
-
poate ca nu este ok moral dar trebuie sa recunoastem ca profesional vorbind omul chiar face "minuni"1 point
-
1 point
-
1 point
-
La noi erau considerati niste tuneri/personaje de succes, si comentariile erau laudative, ca sunt smecheri si se descurca. Pana la urma au ajuns la puscarie, iar beneficiile ilicite se confisca. Cea mai buna este legea care odata cu constatarea starii de dauna totala a unui autoturism, seria de sasiu sa fie inscrisa intr-un registru al daunelor, care sa faca imposibila inmatricularea vehiculului respectiv. Porcarii se fac in toate tarile, dar procentajul este mai mic, si oricum, de multe ori le folosim ca scuze si pretexte pentru a ne justifica alienarea noastra, ca si natie.1 point
-
Eu sunt caz păţit, după distribuţie schimbată cu motorul pe banc, m-am trezit cu mufe rupte şi scurgeri de lichide. Le-am rezolvat, dar nu e plăcut să repari ceva şi să strici altceva.1 point
-
eu le-am zis pas cand mi-au spus ca recupereaza uleiul )) astea sunt basini de trotuar. si au mai spus o idiotenie: "lantul de la pompa de ulei nu inseamna distributie". De parca ala nu se poate rupe.1 point
-
Nu stiu ce sa zic si de aia de la bimmer ( actual Bforce), pe scurt, m-au cardit si pe mine cand m-au prins ( la diagnoza s-au inhibat datele de pe FRM, m-au pus sa platesc rescrierea 450 de lei, m-am certat cu ei ca nu platesc nimic si tot mi-au bagat 150 de lei in manopera), un baiat din Dolj a venit pentru schimb de distributie cu un F10 525D, cand a plecat cu masina din service ii picase turbina mica, la fel scandal cu ei, un prieten din Valcea, schimb distributie E60 520D nu i-au strans chiulasa bine a trebuit sa revina in service, tiganeala din nou si au recunoscut ca a fost vina lor. La S Team m-am dus luna trecuta pentru reparatie panou sigurante, de 3 ori mi-a montat/demontat Sorin panoul ca nu mergea nimic pe masina si la doua zile dupa mi se arde semnalizarea LED pe partea dreapta, revin, bineinteles ca nu era vina lor, s-a ars din senin. Sunt toti vai de mortii lor, cardeala pe fata sa mai faca si ei 100 150 de lei in plus. Tocmai de aceea am zis sa intreb pe forum de Autohut, poate poate primesc vreo parere ok.1 point
-
1 point
-
Masina importata personal in Decembrie 2015 la aprox. 73.000km din Japonia in UAE (tara de rezidenta la acel moment) A circulat pana in August 2018 in UAE pana la aprox. 96.000km. Importata in Romania in August 2018. Masina se poate vedea in Iasi, este parcata subteran si nu a circulat pe timpul iernii. Model pastrat in conditie originala din toate punctele de vedere, folosita 90% in weekend. Documentatie care atesta schimburile de consumabile/piese de cand sunt proprietar. Serie sasiu: WBADT61060CJ50264 An fabricatie : 09/2001 KM la 20/02/2019: aprox. 97.500 Alte poze : https://postimg.cc/gallery/1hzlhd1d4/ Lista optiuni:Mdecoder.com" Pret: 6900E negociabil. Tel: 07575828421 point
-
Spor la citit: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__st__840__p__2430067__hl__simeringuri+supape+n42__fromsearch__1#entry2430067 vei gasi si niste imagini elocvente, cu simering uzat vs simering nou, si vei intelege cum ajunge sa se scurga uleiul in camera de ardere, prelingandu-se pe tija supapei; in general, dureaza aproximativ 3-4 ore, si probabil ca vei dori sa schimbi si garnitura capacului de la culbutori, pompa vacuum.....gasesti raspuns la toate intrebarile in topicul dedicat.Avand in vedere procentajul mare de motoare benzina in 4 cilindri din seria N4x ce se confrunta cu aceasta problema( nici unul nu scapa, dupa un anumit rulaj/varsta), nu cred ca are rost sa te gandesti la segmenti de ungere. Un mecanic cu experienta (sunt nominalizati cativa acolo) sigur iti va oferi un diagnostic precis.1 point
-
@mike - masina sta in parcare subterana , garajul despre care vorbeam era strict pentru intretinerea masinii ( masinilor din familie ) @Romulus - cred ca la ProLeasing Motors Ploiesti o sa merg , am auzit doar recenzii pozitive1 point
-
Echipata de vara , intre timp am mai schimbat discuri si placute spate ATE . Sapt viit o duc la vopsit bara fata , am gasit o vopsitorie , fingers crossed e prima oara cand merg acolo :pirate:1 point
-
Dupa ce aproape o luna jumatate am fost pieton ieri am reusit sa inchei negocierile cu GroupWest Motors Satu Mare si sa platesc masina , este vorba de un M2 Competition produsa in februarie 2019. Masina o sa fie gata de livrare vineri pe 29 martie , am inteles ca se livreaza cu numere provizorii care au valabilitate 3 luni.Am luat deja biletele de avion ( zbor de 1 ora si 20 de minute ) dar nu stiu pe ce ruta sa ma intorc de la Satu Mare ... Valcea - Pitesti - Bucuresti sau Brasov - Ploiesti - Bucuresti , nu cunosc starea drumurilor din partea aceea a tarii. Model M2 Cs Market Europe Development Code F87 (MUE) Chassis Coupe Engine S55 Displacement 3.00 l Power 302 kW Color Hockenheim Silber Metallic - C33 Upholstery Led.dak.des.perf.schwarz/blau - MDB2 Production Date 2019-02-04 Standard Equipment 1CB Co2 Content 249 Multi-function For Steering Wheel 4GQ M Seat Belts 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 760 Individual High-gloss Satin Chrome 7M9 Ind.high-gloss Shadow Line 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Exhaust Emissions Standard 230 Eu Specific Additional Equipment 2MK M Dct With Drivelogic 2PA Locking Wheel Bolts 2QT 19"m 788 M Wheels 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 322 Comfort Access System 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Dim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 490 Seat Back Width Adjustment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4MC Interior Trim Finishers Carbon Fibre 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 698 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6CP Apple Carplay Preparation 6NW Telephony With Wireless Charging 712 M Sports Seat 7CG Repair Inclusive 3/200 7NH Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TH Speed Limit Info 9AA External Skin Protection0 points
-
Salutare! Am un BMW 320d model 2006 cel de 163cp și în torpedeu am gasit o un cabu cu o mufa. Am cautat unde duce acel fir și am gasit ceva de genul un cooler. Are cineva idee ce ar putea fi acesta și la ce m ar ajuta? https://imgur.com/ZNbiNNg https://imgur.com/6Hm2hMy https://imgur.com/mhPm50w https://imgur.com/yqVcaRX https://imgur.com/Tq4KHr5 https://imgur.com/Fj0UOcg https://imgur.com/am0fIpR0 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00