Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/06/19 in all areas
-
Ai KAFAS1, pentru SLI (limitele de viteza) iti trebuie un modul de activare pt Romania, LDW se poate coda, ai hardware-ul pe masina pt ca ai LCW dar iti mai trebuie butonul de activare la FAS (cel din stanga langa sofer, alea care cu cat sunt mai multe cu atat se vinde masina mai bine, 5 butoane boss )2 points
-
Nu e vorba de a parea altceva decat esti, comfortul intr-o masina de clasa superioara (BMW, AUDI...)este altceva decat intr-o masina de clasa mijlocie. Siguranta la fel. E clar ca aceste lucruri vin cu un cost de intretinere mai mare. In plus, Seria 5 imi place. Daca nu ar conta aceste lucruri, toata lumea ar cumpara...Logan, ca tot traim in Romania. Daca vorbim de fiabilitate, e clar ca o masina mai simpla, cu mai putine electronice va fi intotdeauna mai fiabila decat una plina de senzori. Nici eu nu prea am umblat la service cu GOLF-ul, pot sa zic ca e o masina fiabila, dar a venit momentul in care vreau ceva mai mult, nu doar sa ma duca din punctul A in punctul B.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut baieti, Asteptarea s-a terminat. Am achizitionat masina joi. Sunt foarte multumit de achizitie. Are cam tot ce mi-am propus pe ea in afara de cateva chichite printre care pachetul M si niste jante mai spectaculoase. O sa ma ocup de ambele in urmatoarele luni. Este vorba de un 535d Xdrive F11 din 2011, culoare Sophistograu. Primele impresi: Headup Display - Nu este o optiune pe care o doream dar am fost foarte surprins de cat de fain poate sa fie si cat de mult iti schimba viata sa ai toate informatile direct proiectate in fata ochilor, sa nu mai trebuiasca sa te uiti la GPS si la alte informati pe display-ul principal. Adaptive Drive - No comment. Chiar simti diferenta intre sport si confort. Pe confort este mai confortabila decat mercedes cls-ul care l-am avut. Pe sport suspensia devine mai rigida, masina se tureaza si abea asteapta sa fie solicitata. HiFi Pro - Aici apare o mica dezamagire. Se aude decent dar nu pe asteptarile mele. Nu vreau sa ma gandesc cum este hifi-ul normal sau boxele standard dar ce pot sa spun este ca nu se compara cu sistemul Bang & Olufsen care il aveam pe A5, desi avea doar 550W vs 600W pe BMW. Adaptive Headlights - Nu am avut timp sa testez pentru ca nu am umblat deloc cu masina pe timp de noapte, inca. In rest, masina se comporta super pe drum. Directia electronica este putin enervanta dar o sa ma obisnuiesc cu ea in timp. Scaunele confort sunt exact asa cum sunt definite de alti userii pe forum, exagerat de confortabile. Senzatia de acceleratie este putin sufocata de greutatea masini dar cand te uiti la turometru intelegi ca ai accelerat foarte repede in foarte putin timp. Insonorizarea este super, nu se aude absolut nimic. Cateodata am chiar impresia ca plutesc si nu ating soseaua. Lista optiunilor: P7A2A Innovation Package II P7VGA Warmth Comfort Package Comfort and Interior Equipment S402A Electric Panoramic Roof S417A Roller Sun Vizor Rear Door S418A Luggage Compartment Package S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S456A Comfort Seat With Memory S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4CEA Fine Woodgrain Vers Fineline Anthrac S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4URA Ambient Interior Lighting S4UYA Ski And Snowboard Case S4U2A Driving Experience Switch Incl ECO PRO Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S612A BMW Assist S614A Internet Preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice Control S633A Preparation Mobile Phone Business S677A HiFi System Professional DSP S698A AreaCode 2 For DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control For Teleservices S6FLA USB Audio Interface S6VCA Control For Combox S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment S7SPA Nav Professional cellph Prep Bluetooth Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S575A Supplementary 12V Sockets S548A Kilometer calibrated Speedometer Wheels And Drive S223A Dynamic Damping Control S229A Dynamic Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S205A Automatic Transmission S2K1A BMW LA Wheel V Spoke 236 Environment And Safety S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S320A Deleted Model Lettering S3AGA Reversing Camera S3ATA Roof Rail Aluminum Satin Finish S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8SCA Telematics Access Requestcountryspec S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8TNA Daytime Runlights Adjusvia Light Menu S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S761A Individual Sunshade Glazing Other Equipment S1CBA CO2 Package L801A National Version Germany S1CCA Auto Startstop Function S1CDA Brake Energy Regeneration1 point
-
Toti copiaza modificarile din softul de la motoare similare (poate sa fie facut chiar de ei acum 2-3 ani). Nu-ti imagina ca Dragos sau Ginel fac de la 0 de fiecare data softul la un M47 sau M57. Important e ca-ti ajusteaza anumiti parametrii dupa un dyno, nu exista 2 masini cu uzura identica (calamina pe turbina, aerul fals, etc influenteaza si ele rezultatele si optimizarea). Pentru cei care se multumesc cu un soft corect in proportie de 90% sunt ok si softurile fara dyno, numai sa fie facut undeva ok (sunt o groaza de firme prin UK, Polonia, Lituania, Bulgaria, Ungaria care fac file service). Pana si Quantum au angajati interni care fac copy-paste din file mai vechi lucrate de tunerii lor buni. Am testat multe file facute atat in tara (la mai marii tuning-ului recomandati pe toate grupurile) cat si afara. Situatia e destul de trista la noi in tara, preturi mari pentru copy-paste si dyno-uri "optimiste". Dupa ce m-am convins, toate remap-urile le-am facut si le recomand a fi facute in afara tarii! Lucrez de ceva timp cu o firma din Lituania, 100% succes pana acum. Romanii le stiu pe toate si nu accepta daca fac o greseala, stiu cateva cazuri de motoare explodate de pe la Buzau (nu Ginel din fericire) Nu fac reclama la nimeni, doar imi expuneam experientele!1 point
-
Superba masina, foarte buna alegerea! Si eu sunt client Proleasing atat BMW cat si Ford / Hyundai - foarte multumit de serviciile lor.1 point
-
1 point
-
copy & paste fac si casele mari de tuning, cum ar fi ABT sau Revo, APR, poti lua de la ei de pe site soft-uri de putere pentru diferite masini. Nu este nimic in neregula cu ele, eu am avut de la Superchips pe un GTI MK6. A nu se intelege ca e ceva rau in copy & paste, dar trebuie ca ceea ce a fost initial dezvoltat pentru un anumit tip de motor sa fi fost bine facut si testat suficient, iar in cazul firmelor mari de profil aceste soft-uri nu-s deloc ieftine pentru unele generale, cel de la Superchips a fost cca 500Eur, la APR incep de pe la 600Eur, ABT e cca 2k, la fel si la Hamman. Daca vrei sa scoti ceva mai mult din motor atunci poti merge pe ceva custom, e clar ca nu toate motoarele sunt la fel, e dovedit asta, de asta si nevoia de custom, dar doar daca vrei ceva extra, altfel, dupa parerea mea, poti merge foarte bine pe unul generic de la o firma de renume, nu ai ce sa strici la masina, ele oricum sunt conservatoare. Dyno e important pentru cifre si pentru customizare, dupa mine mai mult conteaza cum simti tu masina pe strada, Ginel spre exemplu a facut ani de zile fara dyno si lumea era foarte multumita, iata dovada ca dyno nu e atat de important, mai ales ca sunt dyno si dyno, unele optimiste altele mai pesimiste .1 point
-
Salutare. Masina intra din nou la vanzare, deoarece planuiesc ca in vara asta sa plec din tara, si probabil voi lua o masina pe benzina, sau hibrida. Date actualizate despre masina: - km actuali: ~ 181k - iulie 2018 revizie BMW Filaret la aprox 170k - august 2018 - inlocuit heater-ul incalzire auxiliara spate dreapta - oct 2018, vizita Completechip - Dragos. Masina are soft de putere, ~235cp/470Nm - decembrie 2018 - retrofit volan M LCI (luat de la un coleg de pe forum, nu "furat" de pe OLX) - ianuarie 2019 - schimbat amortizor portbagaj (a cedat pe timpul iernii dupa 6 ani) - martie 2019 - set roti style 350M. Am decis ca rotile style 331 sunt mult prea grele. Cu toate acestea, inca poate fi vanduta si cu setul de roti pe 19. Update pret: 16500, dispus la negocieri in masura in care pretul indicat de mine se dovedeste a fi exagerat. Nu am nicio urgenta, asadar sper ca masina sa isi gaseasca un proprietar care sa aibe grija in continuare de ea.1 point
-
am testat azi varianta cu 3 foldere si am reusit sa updatez hartile cu succes!1 point
-
1 point
-
229 k km schimb ulei cutie la Automatico , pompa flush , au intrat 9 L , s-au folosit 10 deci 1 L in plus pt a impinge cat mai mult ulei afara . Procedura e relativ simpla , chiar eram curios fiind prima oara cand fac schimbul asa , dupa scurgerea uleiului gravitational si schimbarea filtrului de ulei cu baie ZF , se conecteaza aceasta pompa la conductele din cutie si asa se impinge uleiul din convertizor , are un ciclu de golire si apoi verificare nivel ,oricum la final se verifica si manual . S-a lasat masina sa se raceasca si toata schema s-a facut pe la 30 grade .Au in oferta si schimb cu ulei 8hp ravenol dar fiind o diferenta mica , respectiv 30 ron per L , am preferat sa pun ZF .Vechea baie de ulei era Vayco (productie 06/2015) deci masina a avut un schimb ulei cutie cum a mentionat fostul proprietar.Mi-au explicat ce se poate defecta f usor la cutia 8hp fata de 6hp daca nu schimbi uleiul la timp si cat de important e , stiam asta deja , dar in special o piesa care din cauza lubrefierii proaste face ravagii. Ca feedback dupa schimb , parca e ceva mai lina trecerea dar cel mai probabil e placebo , cutia schimba f bine oricum si inainte . Nu s-au resetat adaptatiile , mi-au explicat ca procedura Zf nu implica resetare decat in cazul reparatie cutie in nici un caz la un schimb .Momentan nu pot decat sa recomand lucrarea si serviceul . S-a lucrat curat , civilizat , atentie si explicatii pe masura , fara figuri si plictiseala . Cost 2340 ron total .1 point
-
Dute cu waze prin serbia macedonia - platesi net 20 euro /mb Vreo 300 euro iti ajung1 point
-
1 point
-
am pus pe fata bilstein b4, foarte multumit de ele, mai confortabile decat cele originale, fara sa altereze tinuta de drum.1 point
-
Eu zic ca astia de la bmw si zf nu au rafinarie si nu produc ulei , doar zic ce specificatii trebuie sa contina uleiul pentru acel tip de cutie. Vrei sa zici ca un ulei facut de Castrol sau liquid moly ce are exact aceleasi specificatii este o alegere catastrofala pentru cutie ? Nu mai zic nimica , fiecare raspunde pentru ce baga in masina lui , eu zic ca poti gasii ulei mai ieftin ce indeplineste aceleasi criterii dar la un pret mul mai mic ,si ca nu mai trebuie sa platesti firma. Pe bidonul de la liquid moly a scris ca este compatibil cu zf8hp si mai presus de asta este made in Germany de o companie foarte responsabila care nu prea se joaca. Daca pana la urmatorul schimb o sa pice cutia din cauza uleiul imi asum gresala si o sa postez pe forum. Dar avand in vedere ca de cand am permisul , adica de 9 ani , am folosit doar echivalente la tot ce tine de uleiuri , nu am avut problem cu nici o masina 3x Mercedes si acuma Bmw. Ieri m-am intalnit cu un amic din Constanta care are un f10 30d , adica acelasi motor care il am si eu , doar ca el are 80k si eu am 150k , a inceput sa se oftice ca de ce motorul lui este mai zgomotos de cat al meu , ca el a facut schimbul doar in reprezentanta cu ulei original si alte rahaturi , nu zic ca nu este bun uleiul oe , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva la fel sau chiar mai bun. Nu poate sa zica nimeni asta doar daca nu inceraca , si eu am vazut pe propria piele , doar pentru ca am riscat sa bag si altceva de cat oe ... si pot sa zic ca sunt mai mult de cat multumit din toate punctele de vedere. Inca o data , fiecare baga ce vrea unde vrea , eu doar am zis ca nu am patit nasoale ca am folosit alt ulei fata de cel oe , atata timp cat are specificatiile nu vad care e problema ca in loc de BMW Twin Power bag Castrol sau Mobil 1.Vorba aia , nu eu am scris pe busonul de ulei , BMW recomanda Castrol.1 point
-
Si tipul care a facut reparatia ce o fi vreun dumnezeu al mecanicilor? Daca Bmw recomanda ulei ATf+3 sau Zf lifeguard8, iar Zf si ei acelasi lucru, tind sa cred ce zic ei, nu ce zice un om care a citit pe internet si iti transmite tie mai departe. E problema ta ca pui din ala ieftin, e f bine ca merge, ce sa zic. Insa de regula eu prefer ce e Oe ca sa stau linistit. Exemplu cutia de pe jeep srt care tuseste daca nu pui ulei Mopar in ea.-1 points
-
Uleiul Bmw este facut de shell, nu mai e castrol, care castrol e mizerie acum. Asta ca " e motorul mai silentios" cu nu stiu ce ulei, vise tata. Este fix ca si recomandarea aia tot din popor "daca consuma ulei, baga-i ulei mai gros", venita tot de la mecanicii inchipuiti si scoliti in fata blocului.-1 points
-
-1 points
-
A fost o masina frumoasa cand a iesit pe poarta fabricii....pacat ca ti-ai batut joc de ea. Nu sunt adeptul tunning-urilor de niciun fel, insa ai cam inceput sa-ti bati joc de ea. E masina ta ce-i drept si gusturile intr-adevar nu se discuta, dar incepe sa devina kitsch. Ca sa fie treaba, treaba, pune-i frana de mana haurita si capacelele rotilor in roz/mov O sa dea bine rau....-1 points
-
Este posibil sa ai spatele de la alta masina si deaceea nu ai carlig.-1 points
-
Daca vrei calitate BMW nu este raspunsul. Daca vrei ceva sa ia ochii sa pari mai inalt si mai destept pt vecina de la 4 ... atunci da BMW. Eu cu Golf V nu am stiut de service decat de 2 ori. Nu am auzit de EGR sau admisie, detailing ..etc. De cand cu BMW am invatat multe si m-am apucat chiar sa lucrez la masina. Nu mai spun de cheltuit.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00