Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/07/19 in all areas

  1. Nu strica un flush la motor atata timp cat nu are "probleme" Ca si ulei de motor eu as recomanda Liqui Moly 5w-30
    2 points
  2. De 4300k. ofera cea mai corecta lumina, de la 5000k in sus e rece, nu vezi bine noaptea, pe ploaie mai nimic. https://www.olx.ro/oferta/bec-xenon-de-fabrica-original-d1s-d2s-d3s-d4s-d1r-d2r-osram-philips-oe-IDbyYUu.html#cbddbb98c3;promoted
    2 points
  3. Foarte proasta recomandarea ta! Ii recomanzi un ulei C3 cand la motorul lui este musai doar A3/B4 cu LL-01. Uleiurile C3 sunt pentru diesel-uri cu dpf. Si sunt minerale.
    1 point
  4. cam 300 kg e diferenta intre ele
    1 point
  5. Revin cu un mic update despre cavitati. Masina o sa faca 20 de ani de la fabricatie anul acesta si 10 de cand o am eu, asa ca merita putina atentie. Am desfacut protectiile la praguri si am descoperit ceva rugina pe acolo. Cel mai probabil masina a fost lovita in zona suportului de cric dreapta fata. Am scos si pamantul de flori de la pasajele rotilor din fata care cine stie de cand era acolo. Si am gasit rugina si sub 3 cleme de fixare ale pragului de pe partea soferului. Am curatat cu smirghel de diferite granularitati si cu perii de sarma(clasice dar si rotative), am degresat cu diluant universal si apoi am lasat zonele afectate acoperite cu DeoxGel(produs de bilthamber) timp de 24 de ore. Ulterior am clatit cu apa din abundenta, am degresat din nou si am aplicat niste straturi de zinc(am folosit un spray de la LM cu 99% zinc). Initial ma gandisem sa aplic si un strat de teroson peste si apoi ceara de cavitati dar am decis sa las asa pentru a verifica mai usor peste 6 luni/1 an care mai este situatia acolo. M-am gandit ca daca fac un strat foarte gros de diverse substante nu o sa-mi dau seama cum mai lucreaza rugina in zona respectiva. Am atasat 2 poze nu foarte relevante dar sugestive zic eu . Off topic: pana la urma e46 nu sunt chiar asa rele cum zic unii si se conduc genial, dpmdv cel putin.
    1 point
  6. Problema rezolvatĂŁ pentru cine are nevoie si are aceleași simptome posibil sa fie biletele antiruliu .La mine asta a fost pe roata dreapta spate.
    1 point
  7. Salut baieti, Asteptarea s-a terminat. Am achizitionat masina joi. Sunt foarte multumit de achizitie. Are cam tot ce mi-am propus pe ea in afara de cateva chichite printre care pachetul M si niste jante mai spectaculoase. O sa ma ocup de ambele in urmatoarele luni. Este vorba de un 535d Xdrive F11 din 2011, culoare Sophistograu. Primele impresi: Headup Display - Nu este o optiune pe care o doream dar am fost foarte surprins de cat de fain poate sa fie si cat de mult iti schimba viata sa ai toate informatile direct proiectate in fata ochilor, sa nu mai trebuiasca sa te uiti la GPS si la alte informati pe display-ul principal. Adaptive Drive - No comment. Chiar simti diferenta intre sport si confort. Pe confort este mai confortabila decat mercedes cls-ul care l-am avut. Pe sport suspensia devine mai rigida, masina se tureaza si abea asteapta sa fie solicitata. HiFi Pro - Aici apare o mica dezamagire. Se aude decent dar nu pe asteptarile mele. Nu vreau sa ma gandesc cum este hifi-ul normal sau boxele standard dar ce pot sa spun este ca nu se compara cu sistemul Bang & Olufsen care il aveam pe A5, desi avea doar 550W vs 600W pe BMW. Adaptive Headlights - Nu am avut timp sa testez pentru ca nu am umblat deloc cu masina pe timp de noapte, inca. In rest, masina se comporta super pe drum. Directia electronica este putin enervanta dar o sa ma obisnuiesc cu ea in timp. Scaunele confort sunt exact asa cum sunt definite de alti userii pe forum, exagerat de confortabile. Senzatia de acceleratie este putin sufocata de greutatea masini dar cand te uiti la turometru intelegi ca ai accelerat foarte repede in foarte putin timp. Insonorizarea este super, nu se aude absolut nimic. Cateodata am chiar impresia ca plutesc si nu ating soseaua. Lista optiunilor: P7A2A Innovation Package II P7VGA Warmth Comfort Package Comfort and Interior Equipment S402A Electric Panoramic Roof S417A Roller Sun Vizor Rear Door S418A Luggage Compartment Package S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S456A Comfort Seat With Memory S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4CEA Fine Woodgrain Vers Fineline Anthrac S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4URA Ambient Interior Lighting S4UYA Ski And Snowboard Case S4U2A Driving Experience Switch Incl ECO PRO Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S612A BMW Assist S614A Internet Preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice Control S633A Preparation Mobile Phone Business S677A HiFi System Professional DSP S698A AreaCode 2 For DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control For Teleservices S6FLA USB Audio Interface S6VCA Control For Combox S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment S7SPA Nav Professional cellph Prep Bluetooth Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S575A Supplementary 12V Sockets S548A Kilometer calibrated Speedometer Wheels And Drive S223A Dynamic Damping Control S229A Dynamic Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S205A Automatic Transmission S2K1A BMW LA Wheel V Spoke 236 Environment And Safety S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S320A Deleted Model Lettering S3AGA Reversing Camera S3ATA Roof Rail Aluminum Satin Finish S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8SCA Telematics Access Requestcountryspec S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8TNA Daytime Runlights Adjusvia Light Menu S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S761A Individual Sunshade Glazing Other Equipment S1CBA CO2 Package L801A National Version Germany S1CCA Auto Startstop Function S1CDA Brake Energy Regeneration
    1 point
  8. A mea era Un mic sumar al interventiilor pana la 100.000 km ar arata cam asa: 1. 6 revizii (3 cu schimbari complete de consumabile si 3 doar ulei) 2. Cutie transfer xDrive schimata (garantie) 3. Bucsa hidrolager brat stanga schimbat (garantie) 4. Tachet caseta directie (garantie) 5. Placute frana fata/spate (doar odata pe ambele punti, urmeza data viitoare sa schimb si discurile) 6. Update software iLevel (la zi) 7. Parbriz schimbat (acum 2 luni cu unul cu banda/parasolar gri, intre timp am mai luat o piata insa a facut doar o floricica "inchisa" ce nu are sanse sa produca alte damages) 8. Revopsit bara fata/spate (de la pietricele bara fata era ciuruita, iar bara spate a suferit cateva zgarieturi de la binevoitori; ar trebui sa revopsesc si capota ce are cateva "cratere" de la pietricele) 9. Revopsit eleron luneta (am insistat eu prea multla spalat cu Karcher-ul si am reusit sa ii "zbor" o bucata de lac :shifty: ) Retrofit-uri: 1. Alpine audio system (plus inlocuire boxe/adaugare tweeters Harman Kardon portiere spate) 2. MPPK 200 CP 420 Nm (de departe cea mai buna investie!!!!) 3. SLI
    1 point
  9. Masina importata personal in Decembrie 2015 la aprox. 73.000km din Japonia in UAE (tara de rezidenta la acel moment) A circulat pana in August 2018 in UAE pana la aprox. 96.000km. Importata in Romania in August 2018. Masina se poate vedea in Iasi, este parcata subteran si nu a circulat pe timpul iernii. Model pastrat in conditie originala din toate punctele de vedere, folosita 90% in weekend. Documentatie care atesta schimburile de consumabile/piese de cand sunt proprietar. Serie sasiu: WBADT61060CJ50264 An fabricatie : 09/2001 KM la 20/02/2019: aprox. 97.500 Alte poze : https://postimg.cc/gallery/1hzlhd1d4/ Lista optiuni:Mdecoder.com" Pret: 6900E negociabil. Tel: 0757582842
    1 point
  10. Salutare. Masina intra din nou la vanzare, deoarece planuiesc ca in vara asta sa plec din tara, si probabil voi lua o masina pe benzina, sau hibrida. Date actualizate despre masina: - km actuali: ~ 181k - iulie 2018 revizie BMW Filaret la aprox 170k - august 2018 - inlocuit heater-ul incalzire auxiliara spate dreapta - oct 2018, vizita Completechip - Dragos. Masina are soft de putere, ~235cp/470Nm - decembrie 2018 - retrofit volan M LCI (luat de la un coleg de pe forum, nu "furat" de pe OLX) - ianuarie 2019 - schimbat amortizor portbagaj (a cedat pe timpul iernii dupa 6 ani) - martie 2019 - set roti style 350M. Am decis ca rotile style 331 sunt mult prea grele. Cu toate acestea, inca poate fi vanduta si cu setul de roti pe 19. Update pret: 16500, dispus la negocieri in masura in care pretul indicat de mine se dovedeste a fi exagerat. Nu am nicio urgenta, asadar sper ca masina sa isi gaseasca un proprietar care sa aibe grija in continuare de ea.
    1 point
  11. Majoritatea dealer-ilor de masini de la noi nu sunt departe de orice alt samsar ordinar. In fapt, sunt aceeasi samsari, dar care unii au decis sa nu mai stea cu ele prin targuri, prin urmare si-au inchiriat o curte, poate i-au pus si-un gard, si-au tras un costum pe ei si cam atat. Ah si trecand la un nou nivel, nu mai merg sa aduca cate-o masina, acum merg cu platforma si aduc mai multe deodata. Ce conteaza la final pt cumparator e ca masinile sunt la fel de proaste, cu vicii ascunse, polishate si km dati inapoi. Pretul va fi ceva mai mare pt ca acum trebuie sa-si amortizeze cheltuielile cu inchirierea curtii aleia de mai sus.
    1 point
  12. Operatiunea poate fi facuta in regie proprie destul de simplu(E46 '99.) Am cumparat de pe un site de profil de la noi un tub de 750ml de http://www.bilthamber.com/dynax-s50 Ca pret cu tot cu transport undeva la 100 de ron. Tubul a venit cu o lance injectoare de 60 de cm care improsca ceara la 360 de grade. Am mai cumparat un degresant/diluant universal si niste carpe din microfibra(aprox 30 de ron). Am spalat bine masina la spalatoriile cu autoservire OMV (4 fise - 20 ron). Ulterior am procedat aproximativ ca in filmuletul urmator pentru a introduce ceara in capota fata, usi, praguri si aripile fata ale masinii. Pentru aripile fata am scos semnalizarile fata si cele de pe aripi pentru a putea introduce lancea injectoare. La praguri am introdus doar la partea din spate prin gaurile de acces. In portbagaj am mai gasit niste gauri in lonjeroane am pus si acolo. Iar la contra aripile spate am dat rotile jos am curatat cu degresant si am acoperit ca in link-ul de mai jos: http://s162.photobucket.com/user/JAYPLAY28/media/BMW%20CSL-3/P1060790.jpg.html Nu stiu ce efect o sa aiba in timp dar ma simt destul de impacat cu ideea ca am facut-o . Mi-a mai ramas ceva in tubul respectiv pentru eventuale corectari la aripile spate de exemplu. *Operatiunea a durat cam 3h fara timpul de uscare al masinii care a fost de 5h. ** Topicul este vechi dar m-am gandit ca poate mai sunt useri interesati.
    1 point
  13. unul din vanosuri face balamuc , nu are treaba cu distributia
    1 point
  14. eu pun doar 0w 40 in masina de 195 de mii de km si masina merge perfect si nu consuma ulei intre schimburi, chiar ieri am facut schimbul si am pus 0w 40 edge , multumit de uleiul asta. asa a avut de noua 0w 40 , bmw , evident , insa eu dupa primele schimburi am pus castrol 0w 40
    1 point
  15. Nu este nimic stricat,este zgomotul facut de pompa de aer din stanga.
    -1 points
  16. Hai poate o dai ! Scapi de ea
    -1 points
  17. Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si la cati mai multi km!! Pentru ca ai pomenit mai sus de optiuni, cele fara de care eu nu mai pot trai sunt: Incalzirea auxiliara, Volan incalzit, scaune ventilate, Head up display, Faruri adaptive + Asistenta la faza lunga (sa vezi ce tare este cand iti lumineaza totul in jurul masinii din fata ta, aceasta ramanand neiluminata), keyless entry + go, portbagajul electric (geniala faza cu piciorul sub bara spate), softclose pe usi si camerele 360 grade. Te asteptam si in sectiunea Masina Mea cu cateva poze
    -1 points
  18. Salut, tuturor. Caut de ceva vreme un set de becuri d1s, deoarece cred ca eu le am pe cele din fabrica, originale )) si am ajuns la concluzia ca mi-ar trebui mai multa lumina si daca tot le schimb, as vrea sa dau si un *aer* mai nou masinii, punand becuri de 6000k. Acum intrebarea, gasesc bec Philips, Osram sau ceva de calitate, nu chinezarii, de culoare 6000k ? Tot ce gasesc este doar 4300k Sent from my iPhone using Tapatalk
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.