Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/10/19 in all areas

  1. Intr-o lume in care isi pune amprenta pe zi ce trece downsizing-ul si vedem denumiri comerciale de genul 328 sau 330 care de fapt sunt niste reminiscinte ale unui trecut glorios in care puterea era livrata aspirat, am ales sa "colectionez" una dintre ultimele masini pentru care terminatia 25 reprezinta 2500 centimetri cubi regasiti in 6 cilindri in linie. Ceva vreme in urma vorbeam cu un amic despre cum isi petrecuse weekend-ul si ascultam oarecum mirat insa si patruns de o nostalgie a unor vremuri trecute, cum isi luase copii intr-o vizita la ferma animalelor sa vada gaini, curcani, iezi, vaci si alte animale domestice. Traim o perioda in care viteza de schimbare are alt ritm comparativ cu vremurile cand eram unii dintre noi copii si cu siguranta vom trai in urmatoarele decade niste transformari majore tehnologice ce cu siguranta vor face ca un "6 in linie" sa ajunga o piesa de muzeu la "ferma animalelor ce au trait candva". Pornind de la cele mai sus am concluzionat ca un "animal" ce cu siguranta Noe l-ar fi urcat in arca lui este E46 325 Ci cabrio, probabil una dintre cele mai frumoase masini desenate si construite de BMW . Aceastea fiind zise astept cu interes vremurile cand nepotii imi vor trece pragul garajului si voi avea placerea sa le arat ce insemna mirosul de benzina intr-o era in care voltii, amperii si watt-ii vor fi inlocuit de mult uleiul, cifra octanica sau aditivii din combustibilul fosil. ... to be continued
    13 points
  2. M-am urcat eu in unul acum , ma simt ca in barca cu roti , mic , inghesuit nu vad 4 persnin el.ever mai.mult de fataiala prin oras nu ii vad rostul , oricum bord ,materiale ,un feeling cheap ,degeaba HK si optiuni ,parca nu e masina , chestie de obisnuita probabil. Daca vii de pe masini serioase , mari gen E60 ,F10 asta iti pare o cascarabeta cu roti de bicicleta
    5 points
  3. Am facut eu duminica trecuta din plictiseala, am sunat la unii care sunt cam cei mai cunoscuti din Bucuresti...Nu ma asteptam sa aibe timp Duminica de mine insa am avut noroc sa zic asa, am vorbit cu baiatul de acolo cat timp aparatul a "decarbonizat" in jur de 40'. Conculuzia nici un fel de schimbare, singura schimbare este ca am mai pierdut inca cateva sute de lei pentru ca dupa decarbonizare si dupa ce am iesit pe autostrada pana la km 60 spre pitesti si inapoi cand am intrat in Bucuresti sa aprins filtru de particule in bord ... Am sunt la ei si mi-au spus ca e o simpla coincidenta si ca nu are legatura cu decarbonizarea )) era normal sa spuna asta si atunci l-am intrebat! Pai nu ziceai tu ca asta curata si face pe dracu sa il manance? Si atunci a venti si adevarul despre decarbonizare, ca a-ti inteles dumneavoastra gresit ca aparatul in 40 de minute nu curata nici macar jumatate de mm din mizerie adica sa nu va ganditi ca pe acolo cade mizerie din cauza hidrogenului...)) Pai ori curata ori e vrajala? Pai ca sa curete tot ar trebuii lasat peste 6 luni de zile de mers incontinu.....Deci ori ca te duci si mergi mai turat ori ca iti pun ei furtunul minune la admisie si un bat care tine pedala de acceleratie putin apasata e tot una! Am fost ieri pe autostrada spre constanta pana la slobozia circa 100 km la 3000 ture pe pilot si la intoarcere a disparut erroarea de la filtru.....Precizez ca maisina era limitata la 150 la ora....Cred ca din cauza errorii, dupa ce a disparut a disparut si limit din bord.... Sfaturi: Nu faceti niciodata decarbonizare, bani si timp pierdut, eu eram foarte foarte reticent in legatura cu chestiia asta numai pentru ca nimeni nu stia sa imi zica cum dracu trece mizeria de dpf! Insa comentariile cu miile de pe farcebook m-au convins....Am zis ca daca face lumea la seria 5 din 2017 ce ar putea patii masina mea )) Ps: Este vorba de Bmw x1 facelift Sdrive 2.0 diesel 143 cp Cod n47
    3 points
  4. Minusul il ai de la mine, cu tot respectul insa tehnic vorbind de multe ori postarile tale sunt cam departe de realitate, EGR-ul are alt rol vezi link-ul de mai jos. https://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
    2 points
  5. Spalat , am mai descoperit cateva probleme sa vad ce mai rezolv anul asta/
    2 points
  6. Neata, Sunt de peste 12 ani pe forum si inca nu am reusit de atat timp sa imi prezinta masina. Anul trecut in august chiar incepusem sa topicul era gata de postat insa un accident m-a lasat fara masina si am fost nevoit sa aman. Ca sa scurtam povestea va prezint noua achizitie: BMW 528 xdrive US version . Ca si optiuni : S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4BNA Fine-wood trim ash grain S4NEA Blow-by heater S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S575A Supplementary 12V sockets S5DSA Emergency release, luggage compartment S609A Navigation system Professional S645A BMW US Radio S655A Satellite tuner S676A HiFi speaker system S697A Area-Code 1 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S850A Dummy-SALAPA S853A Language version English S876A Radio frequency 315 MHz S8KLA Oil service interval 15,000 km/12 months S8S4A Decoding variable light distribution S8SMA Car ident. number visible from outside S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S925A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection Masina a fost achizitionata din Germania de la un dealer in apropiere de Kassel. Este a doua masina de acest gen am avut una similara din 2013 care din pacate in august 2013 a ajuns dauna totala. In apropiere de Pitesti a doamna cu un e61 a avut curiozitatea de a vedea cum se comporta masinile in caz de impact semifrontal . A piedut controlul intr-o curba si a intrat pe contrasens peste mine. Din fericire masina ne-a salvat si am decis sa iau masina in aceeasi configuratie. Am testat atunci toate airbagurile si centurile pretensionate .... :bye: in urma accidentului am constatat ca masinile US vin cu airbaguri de genunchi standard si am decis sa iau la fel. Vroiam benzina dupa 2 dieseluri ( facem cam 6000 de km pe an ) . Masina a vut 28000 de km la achizitie. A fost importata din USA cu o mica dauna si reparata . Verificare la BMW a constatat ca reparatia a fost facuta corect si astfel am achizitionat-o . Stiam ca fost lovita, am verificat carfaxul american ( am lucrat in state chiar in industrie si stiu ce trebuie sa verific ) . Am fost incantat de numarul de km putini , de cateva optiuni pe care le doream ( airbagurile toate inclusi genunchi, piele, incalzire in scaune, xenon adaptiv etc) . Xdrive-ul aduce un plus de stabilitate. in rest sunt foarte multumit de masina.
    1 point
  7. Salutare și bine v-am gĂŁsit. Am schimbat recent tabĂŁra, din purĂŁ curiozitate. Am avut VW și Audi pânĂŁ acum, dar am zis cĂŁ e cazul sĂŁ vedem și ce are bune și rele BMW. Am lucruri de care sunt foarte ĂŽncĂŁntat, altele care ĂŽmi plĂŁceau mai mult la Audi. Per total ĂŽnsĂŁ, mĂŁ bucur de ea cât pot deocamdatĂŁ. Așadar, vĂŁ prezint bestia dupĂŁ care am plecat pânĂŁ ĂŽn nordul Germaniei ca sĂŁ o aduc pe plaiuri mioritice. 320d CVA8hp 184cp Sport - Mineral Grey - am pus jantele de EffDyn pentru cĂŁ ĂŽmi plac foarte mult și nu vreau mai mult de 16". DotĂŁri interesante de menționat: TrapĂŁ, Hi-Fi, HUD, HighBeam Assist, NBT mare ... restul sĂŁ fie bine ca sĂŁ nu fie rĂŁu. Am 106000km acum și este fabricatĂŁ ĂŽn Iunie 2013 - tocmai a fĂŁcut 4 ani Ce urmeazĂŁ? PĂŁi probabil uleiul ĂŽn cutie. La distribuție nu cred sĂŁ mĂŁ stresez pentru cĂŁ este dupĂŁ Martie 2013 - de vĂŁzut ĂŽn timp.
    1 point
  8. Revin dupa ceva timp cu alta masina aici , primul meu motor 3 l , prezentare sumara momentan pana o cosmetizez si efectuez cateva upgradeuri .Schimbare de culoare , mai mult fortata , am tot cautat negrul de care sunt atasat dar nu am gasit si am dorit neaparat Adaptive drive , Edc , dynamic drive si nu am gresit , comportament diferit in curbe , stabilitate maxima si control total . Prima masina dupa care m-am dus in tara si nu a fost un fiasco . A contat mult in decizie si faptul ca are un schimb ulei cutie si diferential efectuat de fostul proprietar . Momentan am pregatit schimbul de ulei , filtre , role curele , placute fata si upgrade la 6 Wb si volan M . Maine se monteaza . Urmeaza polish si vopsire difuzor spate in negru 668 , imi pare ca e prea simplu asa si nu face o nota distinctiva in packetul M bara spate . Gata cu vorbaria , o poza momentan ca teaser Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7A2A Innovation Package II S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NCA BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label S9AAA Outer skin protection http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/myx6_zpskimrmtn3.jpg
    1 point
  9. Cateva poze cu interiorul la momentul cand am vazut masina in Germania
    1 point
  10. M-am uitat si eu la i3, dar am trecut repede peste, pentru ca pachetul nu ma atrage chiar din niciun punct de vedere: pret, interior, rotile alea subtiri si mai ales suicide doors - o alegere pe care nu o inteleg, mai ales la o masina de oras. Acum ma uit la hibride SH si astept cu interes pejo-ul 208
    1 point
  11. Daca optiunile au fost trecute in FA si FSC-ul este incarcat cum trebuie (fara emulatoare, hack-uri, etc) totul va merge ca uns. Sunt riscuri doar daca update-ul e facut cu interfete necorespunzatoare, baze de date lipsa, charger insuficient, etc Am facut sute de update-uri atat la E-uri cat si la F-uri, nici-un modul picat, nici-o problema, nici-o eroare...
    1 point
  12. vorbim de o masina mica , strict comparativ cu calitatea de la o berlina normala sau alt model bmw , I3 imi pare sub calitativ , nu mai spun de design interior care te face sa te simti in beci undeva, nicidecum in viitor . Clar e o alegere care tine strict de nevoi , de spatiu , utilitate , e probabil pt cineva care a condus masini din gama mica si asta ii pare multumitoare cel putin daca nu chiar wow. E peste un ford fiesta sau opel corsa si cam atat. daca ai reusit sa te adaptezi cu ea ok , dar poti sa spui ca faci un drum cu ea comfortabil cu 4 pers in masina ? Nici macar nu face fata la bagajele a 4 persoane ...
    1 point
  13. So, sa incepem cu primii pasi Setand obiectivul de achizitie a unui E46 Cabrio am inceput cautarile undeva la mijloc de Ianuarie 2019. Initial nu stiam prea multe vis-a-vis de pro&cons ale motorizarilor posibile pe acest model si cochetam cu achizitia unui 318. Dupa ce am mai aprofundat un pic si am facut si cateva drive teste am concluzionat ca indiferent de motor N42 sau N46 caroseria e prea grea pt un 2 litri care cel putin in cazul lui N42 are si problemele cunoscute (garnituri supape, pierderi ulei). Asa ca am trecut la nivelul urmator si am inceput sa analizez modelele 320 si 325 cu motorizarile M54B22 repectiv M54B25. Binenteles ca motorizarea M54B22 de 2200 cm chiar daca este in 6 cilindri si ar fi fost bunicica am conluzionat ca nu se merita deoarece overall cei aprox. 20 CP ai motorizarii M54B25 fac o diferenta dpdv dinamic iar costurile sunt similare (achizitie, intretinere, reparatii, consum, impozit). Vreme de vreo cateva saptamani am scanat site-urile de profil, btw unul foarte bun este www.autouncle.de agregator excelent pt restul (mobile.de, www.autoscout24.de, etc) si am inceput sa faca o lista scurta cu masinile ce consideram eu ca a=sunt de luat in seam, asa ajungand la cea in cauza: 325 Ci An 2006 Februarie 173.000 km automata Dotari: cred ca le cam are cam pe toate posibile ale acelor vremuri (HK, Navi, scune electrice cu memorie, etc etc etc)
    1 point
  14. Salut, Daca esti din Bucuresti si te intereseaza, am eu cablul atasat. Gratuit.. nu mai am ce face cu el. L-am luat pentru vechea masina, dar pana la urma nu l-am folosit deloc, ci am luat o interfata bluetooth. Pentru ce am eu nevoie, imi este suficienta
    1 point
  15. Ma gandesc la o electrica dintr-o combinatie de factori: unii care tin de coolness (aici masini ca Zoe sau eGolf sunt in zona banala) si altii care tin de comoditatea condusului urban si costuri. Elementele eco ma lasa rece, atata vreme cat Bucurestiul, cel putin e plin de masini vechi (transport marfa si calatori in principal) care fumega disperant si sunt tolerate de autoritati. La 25k euro, sotia s-ar putea simti bine si cu un Mercedes Clasa A sau un Mini Cooper/Countryman, care ar putea sa mai aiba si ceva valoare dupa 6-7 ani de utilizare. Ca masina principala, exclus. In Norvegia am vazut Tesla prin cele mai izolate locuri, cu bicle si caiace pe plafon...insa tre sa fii genul prea bine organizat sau prea aventurier. Chiar si la infrastructura lor, care e din alt film.
    1 point
  16. Din 2005, dar abia acum am luat masina. Multumesc.
    1 point
  17. Sal Hai ca din 2005 pe forum trebuia sa stii ) Majoritatea sunt chinezarii, iti recomand diagnoza pt INPA D+K-CAN (alba transparent), faci cam tot ce vrei cu ea.
    1 point
  18. Sincer nu am timp, loc si bani de dat pe scule in prostie.. dar cand auzi preturile astea pe la service uri o iei razna.. Asa si cu bratele pe fata.. am sunat la un service sa imi schimbe bucsele la brate si multe au zis ca nu au presa de scos bucsele.. ( adevarul ca acea trusa costa 1000 de lei)... M-am cam saturat: 1. service uri pline 2. Preturi exorbitante cand aud de un amarat de bmw din 2006 3. Nu se baga la anumita mecanica 4. Vor mecanica rapida etcccc.
    1 point
  19. Multumim pentru postarea atat de detaliata. Le-o fi utila multora care vor sa inteleaga mai mult. Filtru DPF s-a umplut si pentru ca a stat pe loc turata aiurea (pardon de "decarbonizator"..)! Mi se pare ca BMWurile nu fac regenerari pe loc, cu filtru pe masina. (Mi se pare ca Renault da.. regenerarea fortata) ...decarbonizare sa fie, dar ca si vorba altora, cum trec bucatile mai mari de calamina, daca (eventual) se desprind de pe pistoane, valve.. sunt acestea arse sau se aduna si raman in cenusa (care oricum ramane si scurteaza viata filtrului dupa regenerari)..??
    1 point
  20. Am schimbatu eu si la 435 si la un 730. La seria 7 era aprins check engine in bord si a durat aproximativ 2 saptamani de la constatare pana la schimbare la autotransilvania.
    1 point
  21. La Bavaria Otopeni , dupa 2 luni de asteptare...
    1 point
  22. se face o resoftare , oricum mai avem de asteptat , eu fost pe 5 feb , e abia aprilie , vara asta poate poate :santaclaus:
    1 point
  23. Salut. Am de un an jumatate un E60 525i cu motor M54B25 de 192 cai (parca) cel fara facelift, am cautat mult motorul acesta, fiind printre ultimile motoare trainice de BMW. Din cate stiu eu, tipul acesta de motor duce peste 350-400.ooo de km cu distributia originala daca este intretinut corespunzator si mie la 250.ooo nu pare a avea nici o problema, nu are nici un sunet metalic,si nu are nici pierderi de ulei, este foarte silentios si destul de puternic si e si in 6 cilindri, cum trebuie sa fie un BMW ca sa il simti ca e BMW. Am avut si E60 LCI dar cu motor de 1995 cmc Diesel si a fost o mare dezamagire(costuri mari cand crapa ceva si cam des crapa cate ceva,distributia m-a costat 3500 lei si dupa 6 luni a inceput sa pape ulei, pierderi de ulei pe sus, pe jos, fumuri de toate culorile, si sincer am avut mare grija de ea dar nah, motor de 2.0...). Sunt al doilea proprietar pe RO, primul mi-a vandut-o mie ca era cam speriat de consum(el saracu schimba mereu pe la 4-5000 si avea 15-16 la suta, eu merg mai normal si am 10-11 cu jante Style 95 pe 19'. Spor la achizitie, dar trebuie verificata bine inainte de a o cumpara. :pirate:
    1 point
  24. frumoasa prezentare...frumoasa masina. Sa te bucuri de ea !
    1 point
  25. Se monteaza kit-ul din linkul de mai sus. Va tin la curent cu rezultatele. Aici ma refer la eventualele erori pe bord (daca vor fi, avand in vedere ca e softata deja masina) si eventualul fum in plus (desi nu cred ca e cazul). Va multumesc pentru raspunsuri !
    1 point
  26. Am avut ocazia sĂŁ conduc ceva timp i3 și eGolf. DouĂŁ mașini electrice, dar diferite. i3 a fost din start gândit sĂŁ fie full electric, pe când la eGolf s-au fĂŁcut compromisuri și practic e o mașinĂŁ clasicĂŁ transformatĂŁ ĂŽn full electric. Recunosc cĂŁ ambele mi-au plĂŁcut la condus și par ideale pentru traficul urban, chiar și ĂŽn mersul acela barĂŁ-la-barĂŁ. E foarte util cum se ĂŽnfrâneazĂŁ imediat ce ridici piciorul de pe accelerație. Am ĂŽn plan sĂŁ ĂŽnlocuiesc mașina soției, un Peugeot 107 pe care ĂŽl fâțâim prin aglomerația urbanĂŁ fix cu o electricĂŁ. Dar, exact ce ziceam, nu pot sĂŁ renunț la sedanul de familie, deși și eGolf și i3 ĂŽmi permit bine-mersi sĂŁ merg cu toatĂŁ familia fĂŁrĂŁ stres prin oraș, confortul la drum lung și alergatul dupĂŁ stații de ĂŽncĂŁrcare nu mĂŁ pasioneazĂŁ. Pentru naveta zilnicĂŁ muncĂŁ-servici ĂŽnsĂŁ, clar da, clar SH ar merge i3. E de menționat ĂŽnsĂŁ cĂŁ aș ochi modelul 2017+ mai degrabĂŁ, cel cu bateria de 33 vs 22. Prețul deocamdatĂŁ e prohibitiv pentru mașina secundarĂŁ, de oraș.
    1 point
  27. decat sa mai merg la Bavaria Baneasa.............mai bine ma abtin......oricum nu sunt profesionisti asa cum se asteapta lumea cand merge la o reprezentanta...eu dupa drumul la ei facut in februarie....a ramas ca ma vor suna...dar nici pana azi nu s-a intamplat acest lucru..RUSINE ptr cei de la bavaria baneasa.....prefer sa fac o programare in Viena la reprezentanta, am mai mers acolo cu 2 masini, (mai fac si o plimbare) am fost socat de profesionalismul lor, seriozitate si extrem de bine la costuri.....la noi, mecanicii sunt platiti prost, iar dupa ce invata meserie..vor pleca la service-uri particulare..
    1 point
  28. Ok, daca in loc de "tepar" pun "mincinos", e mai ok? La fel de bine poate sa spuna ca nu a fost lovita si poate a fost dauna totala, doar ca nu pune in anunt, tu daca ai ajunge la fata locului si ai afla astfel de lucruri, ai fi ok cu asta? Ca sa nu mai pun la socoteala ca poate plecam din Bucuresti pana la Brasov sa vad masina...
    1 point
  29. Da, de aproximativ o luna doar ca e mai scump decat daca cumperi lifetime din CD Store.
    1 point
  30. Aveti aici un mic video:
    1 point
  31. 1 point
  32. Am rezolvat. In dreapta motorului, jos, sub axul volanului sunt conductele de tur-retur motorina. Alea vibrau si bateau in peretele dinspre bord. Spor! Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  33. Buna ziua ! As dori sa va prezint o problema ĂŽntâlnitĂŁ la un bmw X5 F15 . Am achizițonat masina acum 3 luni de la Bavaria , fiind ĂŽncântat de ea in totalitate . Totul bun si frumos , masina aratĂŁ impecabil , an 2018 , km 35000 practic eram foarte mulțumit de alegerea facuta . Dupa ceva timp de mers pe drumuri pline de denivelĂŁri etc au inceput sa scârțâie toate plasticele pe ea , fete de la uși , plasticul de la volan , in spate nu mai spun ca facea un zgomot foarte deranjat ,dar acolo i am gĂŁsit pana la urma solutia . La haion unde se prinde la ĂŽnchidere era plastic pe plastic si in momentul in care se misca scârțâia foarte urat , i am pus banda izoliera si relativ e Ok. Am trecut cu vederea si am zis sa nu mai bag in seama toate prostiile deși am dat o cĂŁruțĂŁ de bani pe masina si a trebuit sa ma pun pe ea cu banda izoliera. Am mers acum o luna in Ungaria in concediu si atunci am observat problema majora pe care nu pot sa o trec cu vederea. Scaunele sunt incredibil de incomfortabile , sunt foarte tari si se simt la drum lung practic dupa 3,4 ore de condus trebuie sa iei o pauza .. echiparea e full confort adica sunt scaunele de pe seria 7 . A mai ĂŽntâmpinat cineva aceasta problema , exista vreo rezolvare??
    1 point
  34. Riscul e să ia foc. Nu e panică majoră, merge de atâția ani, dar să fii convins în ce te bagi.
    1 point
  35. Am facut doar un drum lung cu ea , cred ca acolo se simte cel mai bine diferenta , f relaxat , trage instant si nu simt masina fara putere . Probabil ca in oras nu se simte diferenta 2.0 3.0 , sunetul e f placut ,consum stabilizat pe la 12 momentan . Azi am montat HK , cei care spun ca nu e diferenta intre HIFi si HK pot vedea o simpla diferenta la boxe si subw . IAr amplif hifi e o cutiuta pe langa HK http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_171515_zps6egvsgiz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_150451_zpsbszzpap7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_190540_zpstq698k5r.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_181646_zpspaqtnzjq.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_173239_zpspbkkb6si.jpg
    1 point
  36. Tot a fost ziua ei recent, am reușit sĂŁ mĂŁ ĂŽndur și sĂŁ fac și un detailing ĂŽn cele din urmĂŁ. Cadou pentru 5 ani ĂŽmpliniți :twoup: http://i64.tinypic.com/2hz4npg.jpg http://i63.tinypic.com/rjflg4.jpg http://i64.tinypic.com/2n81qmc.jpg ParcĂŁ a prins o nouĂŁ tinerețe
    1 point
  37. Haha. Echilibrul e bun Așa, să trecem la lucuri serioase, am făcut un colaj care ar trebui să explice exact situația. Poza 2 (dreapta sus) este chiar volanul meu original iar din Poza 3 stânga jos este cel nou, după montare. Poza 1 și 4 le-am luat la nimereală din mediul online. http://i66.tinypic.com/9th5op.jpg E o simplă chestie de gust. Mie îmi place cum vine cusătura aceea roșie. Se potrivește frumos din punctul meu de vedere cu acea dungă roșie de la trimurile sport ale mașinii. Mulți îl preferă direct pe cel de M. Eu am vrut în fapt același volan, doar să aibă padele și să fie dintr-o piele mai moale. Plus că efectul de "nou" e foarte plăcut. Am o fixă cu volanele. La aproape toate mașinile pe care le-am avut le-am schimbat volanele
    1 point
  38. Jurnal de bord la un an de la achiziție. Săptămâna asta am fix un an de când am luat mașina Avea 102000km la achiziție, acum am 118000km. (2000 sunt făcuți din Luneburg până acasă, când am venit cu ea). Am păstrat un dosar complet cu toate facturile, piesele și bonurile de motorină. Tare sunt curios unde ajung la final cu investițiile Revizii active de atunci: Mai 2017 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) + Lichid frână (ăsta a fost făcut service-ul de reprezentanța de la care am cumpărat-o) August 2017 - Schimb ulei cutie automată (service specializat BMW) Ianuarie-Februarie 2018 - Discuri și plăcuțe față - ATE (service specializat BMW) Aprilie 2018 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) Probleme de atunci: Vecin "deștept", lovit bară spate în parcare. Reparat pe Casco la reprezentanță. Avea nr de BG. Vis! :getlost: Zgărieturile fine (inclusiv prostiile de la spălătoriile auto), loviturile de uși prin parcare și diverse crengi căzute de la vânt și-au pus amprenta deja pe mașină. Era impecabilă când am adus-o. În general îmi spăl singur mașina la o spălătorie manuală, fără să stau să șterg cu tâmpenii la ea după, doar spumă și jet, dar tot degeaba. Probleme infiltrație apă pe la antena GPS. Rezolvat la reprezentanță Spălător far stânga nu mai scotea apă. Rezolvat cu o piesă nouă. Problemă ciudată la un moment dat, se aprindeau simultan becul de AC și degivrare lunetă. Am oprit motorul și apoi nu s-a mai întâmplat Vibrații în volan la frânare, motiv ce m-a dus la schimbarea tuturor discurilor și plăcuțelor. Era planificat de când luasem mașina. După ce am pus ATE Power Disc pe față, surpriză la 1000 de KM, din nou vibrații. Am menționat mai sus povestea, acum e ok după ce le-am schimbat pe garanție cu ATE normale. Piatră în parbriz pe A2. Reușind să remediez aproape complet problema la un atelier de parbrize, am renunțat la schimbarea lui deocamdată. Aștept următoarea piatră. Sper să nu mai vină . "Cadouri": Cauciucuri Continental TS830P Runflat pentru iarnă. Cele cu care a venit mașina la set nu mă încântau. Schimbat Volan Sport cu Volan Piele Sport (nou) cu padele. Am păstrat aceeași linie, pentru că mi-a plăcut mai mult cu cusătura roșie decât cum venea cel de M. Am folosit tot airbagul meu. Vgate OBD Wifi + Bimmercode + Bimmerlink, că așa îi stă bine orcărui pasionat Codare Start/Stop Memorie. Urăsc sistemul ăsta. Intră mult prea devreme și nu înțeleg de ce nu l-au făcut să intre după ce stai să zicem 2-3 secunde cu piciorul pe frână. El intră instant. Codare Cutie Viteze în Sport (2TB) odată cu volanul nou. Activare Video in Motion Constant am pus numai Motorină MOL Evo Diesel Plus. Pare să îi priască. Ce mai am în plan: Schimbător 2TB, încă nu sunt 100% decis, fiind doar estetică treaba, dar dacă tot am început, să o fac până la capăt Urmează un set nou de cauciucuri de vară runflat. Cele curente sunt GoodYear RFT din 2014. Mai merg cred și vara următoare dar nu vreau să mai stau cu ele. Au DOT 2014 și cam 6mm carne. Deocamdată oscilez între Michelin/Dunlop și Conti. Să mai vedem pe parcurs. Am pus ochii pe un set de Jante Style 391. Dacă tot schimb cauciucurile la vară, mă gândeam să trec pe 225/55/16 pentru sezonul cald. Style 391 au 7.5J față de Style 306 și 390 pe care le am acum. Rămâne de văzut cu care rămân la iarnă dintre cele actuale. Detailing interior/exterior complet, cu prima ocazie. Nu reușesc să îmi fac timp să o las pentru operația asta. Vopsire bară față. Am foarte multe urme de pietricele, luate de-a lungul timpului pe bară și îmi stă pe creier.
    1 point
  39. Am stat tot timpul lângă mecanic. Cu excepția verificării lichidului de frână, totul s-a făcut ca la carte. Etrierii curățați, butucul, pastă, tot. Chiar nu vreau să fiu mai catolic decât Papa. Lucrarea s-a făcut curat și bine.
    1 point
  40. PĂŁi nu voiam sĂŁ fiu admonestat pentru reclamĂŁ deschisĂŁ . Volanul e tot TRW, fĂŁcut la Timișoara. AstĂŁzi l-am montat. Chiar și pe cel vechi, dupĂŁ ce l-am dat jos am vĂŁzut fix aceleași inscriptionĂŁri cu TRW Timișoara.
    1 point
  41. Resetate. Mi-au zis să nu o "obosesc" prea tare 2-3 zile, până își reface adaptările (gen kickdown-uri la greu ) - inițial mi se părea că are niște momente când "hâcuie" așa în timp ce schimbă treapta. O simt când schimbă practic. Am mers cam 20km cu ea și pare că s-au mai disipat, dar tot le simt. Înaine le simțeam când era motorul rece (implicit uleiul din cutie)
    1 point
  42. de fiecare data cand gasesc masina trosnita, zgariata, sau orice s-ar intampla...mi se rupe p... de casco din punct de vedere "emotional". ca se repara, da...dar nu despre asta e vorba
    1 point
  43. Salut, Sunt inscris de curand in aceasta comunitate si ma gandesc sa fac o scurta prezentare a masinii mele... Optiuni: S2AZA BMW LM Rad Doppelspeiche 446 S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TBA Sport-Automatik Getriebe Sport automatic transmission S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur S3ATA Dachreling Aluminium satiniert Roof rail, aluminum, satin finish S413A Gepäckraumtrennnetz Trunk room net S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S441A Raucherpaket Smoker package S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4DDA EdelholzausfĂźhrung Fineline Pur Fine woodgrain version Fineline Pure S4UYA Ski- und Snowboardtasche Ski and snowboard case S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S563A Lichtpaket Light package S575A Zusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V sockets S5A1A LED Nebelscheinwerfer LED Fog lights S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S698A Area-Code 2 fĂźr DVD Area-Code 2 for DVD S7NHA BMW Service inclusive BMW Service inclusive S853A Sprachversion englisch Language version English S8ARA Bordliteratur rumänisch On-board vehicle literature, Romanian S8KAA Ălwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8TFA Aktiver Fussgängerschutz Active pedestrian protection S8V1A Hinweisschild Label S925A Versandschutzpaket Transport protection package S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Vreau dupa diferite forumuri pareri este un motor controversat 2.0 D pe X5 toti spun ca este motorul prea mic si ca lalala doresc sa spun ca deja am 8.000 de km cu masina merge ff bine la cei 218 cp ai ei chiar pe modul sport alearga ca turbata. Chiar vreau sa mentionez fata de modelul precedent cu motorul 3.0 care atunci cand calci pedala de acceleratie are un lag aceasta nu are acel lag si chiar pleaca imediat... Urmatoarea intrebare care sta pe buzele tuturor :cat consuma? mie nu imi place modul eco pro si prefer sa merg pe modul confort cu un consum in bucuresti de 8.5-9 L/100km si exterior cel mai mic consum a fost de 5.4 dar daca stateam pe modul eco pro si pe turometru am observat ca pot scoate 4.8 dar nu stau sa bat recorduri acum... Viteza maxima condusa de mine a fost 170 km/h (pana a iesit unu in fata mea), nu prea sunt adeptul vitezelor mari... Masina am cumparat-o de la MHS Motors din militari inainte de iesirea pe autostrada Bucuresti-Ploiesti pe partea dreapta, chiar ii recomand pe cei de acolo pentru serviabilitate cat si promtitudinea raspunsuriilor. Am ramas placut impresionat de o vanzatoarea de acolo ( Georgiana ) pentru modul open-mind de care a dat dovada si viteza maxima cu care misca lucrurile din jurul ei.Am avut o mica problemuta la masina si am avut placerea de-al cunoaste pe seful de service de acolo si este un tip de mare omenie care m-a servit imediat si bine .Am facut cunostiinta cu baieti dela service oarecum atunci si am cunoscut doi tipi de treaba care au prestat ff repede tot ce am avut... Masina are tehnoligia AdBlue care este dupa parerea mea este o mare porcarie dar na este mai frendly cu mediul inconjurator, acest aditiv adblue are un consum de 1% la 1000 km cam asa...insa il puteti gasi la orice statie omv/rompetrol/mol la un pret ok. Ce imi place la masina: Este incapatoare pe locurile din fata/spate cu toate ca am 195 inaltime si sarit peste 100kg Consumul relativ bun pentru cat este de mare 4x4 trage frumos confortul pe care-l ofera etc... Ce nu imi place: Daca ies din afara Bucurestiului ma opreste mereu politia. Trebuie sa am grija de ea unde o parchez un stres in plus Spaga la spalatorie s-a schimbat si tot felul de chestii de genu cu parcagii etc... Aplasarea scrumierei Si mai descoperim pe parcurs! Pentru intrebari si o parere... va stau la dispozitie
    1 point
  44. Depinde care e criteriul cu cea mai mare greutate. Daca e costul, un excel cu TCO pe 5-6 ani s-ar putea sa ajute. Si in cazul asta poti sa te uiti si la ceva gen toyota chr. Daca e factorul 'cool', nu prea sunt multe variante electrice disponibile dupa parerea mea. Asa ca ori mai astepti sa iasa lotul urmator, ori iei ceva clasic. Daca e comoditatea condusului, orice masina mai rasarita cu cutie automata se conduce exact la fel de usor.
    0 points
  45. Alex, banuiesc ca menghina aceea e una de 2000 ron daca e sa o cumperi. Aici era vorba de reparatii ieftine, nu de alte avioane . Caz concret, E39 touring, bucse punte spate 4 bucati, 600 ron presa sa le schimbi singur fara sa dai puntea jos, 600 ron manopera la Pitstop in Tm, 300 ron manopera la service de cartier dar cu demontarea totala a ansamblului de pe masina si folosirea unei prese cu brat hidraulica. Am ales ultima varianta, nedorind sa dau 600 ron pe o presa ca sa o țin piesa de muzeu dupa lucrare. Alternative sunt, dar nu toti au acces la ateliere de strungarie si alte locatii cu groapa sau elevator. Zile bune si mai ales respect
    0 points
  46. Alexandru' ia-ne usor, nu ne lua tare.. Te astept cu poze cu menghina ta, poze cu demontarile tale. Cat costa menghina aia din atelierul strungarului (nu al tau) te-ai interesat? ..MERITA!? Eu am destule (POZE) numai ca mi-e lene si nu cred ca se merita sa le pun aici ca jumatate nu sunt interesati iar spatiu de upload e mic pe server, intelegi..? Oricand pot sa iti arat prin poze. Pana atunci lasa-i pe alti sa spuna ce vor din spatele telefoanelor. A, si vino cu explicatii pline de sens, cum le dau eu si atunci te cred. Nimic nu este usor, cum zici mai sus.. la un BMW! E doar impresia ta, ca sa te lauzi. E usor in principiu; greu daca nu ai scule!
    0 points
  47. In atelierul de strungarie aveau baietii o menghina foarte mare in care au incaput lejer piesele, nu vorbesc de menghina pe care o ai tu in gradina. Uite ca eu am schimbat asa, mai mult de 5 min nu iti ia sa scoti si sa bagi bucsa mare. A 2-a zi la geometrie pentru verificare si masina merge si in ziua de azi cu bratele alea, facute ca la dacia 1310 ))
    0 points
  48. EGR (Exhaust Gas Recirculation) previne umplerea prea frecventa a DPFului (aduce/baga parte din gaze de esapament pe adimisie... in anumite regimuri de lucru dictate de DDE). Asta e functia lui numarul 1(unu). Motorul fara EGR este un motor mai curat la interior. FARA DPF E MAI POLUANT. Nu ai cum sa poluezi mai putin daca scoti filtru DPF. Ceva iti scapa tie, iar mie nu. DECARBONIZAREA PENTRU MINE E ULEIUL 2T de peste 100k km! Masina merge ceas; admisia e tzipla, EGR-ul de neatins pentru curatare..
    -1 points
  49. Crezi ca nu am inteles ce ai scris mai sus? Am inteles, doar ca am raspuns si pentru altii raspunzandu-ti tie. Daca elimini EGR, in logica celor spuse mai sus, nu inseamna ca toate gazele de pe evacuare se acumuleaza direct in filtru DPF? Cred ca am spus mai sus ca daca nu este eliminat nu are cum sa polueze mai mult (se umple mai des - deci regenrari mai dese - pentru ca (NOx) care probabil nu este "tratat" suficient prin procesul creat de recircularea data de EGR, atunci se vor depune mai repede in DPF, probabil fiind mai grele.. sau mai mari - particulele NOx) atat timp cat filtrul nu este eliminat.. folosind alte cuvinte. Nu stiu la ce te astepti de la masina/motor, dar din moment ce nu iti sunt clare simptomele mai bine nu te gandi la elimina nimic. Au facut proiectatii de la BMW tot ce trebuie.. Topicul este despre decarbonizare si nici (macar) mentionarea folosirii uleiului 2T NU trebuie prelungita pe un topic despre decarbonizare! Am zis despre uleiul 2T doar pentru ca mi-am amintit ce, curat e motorul la admisie; iti dai seama ca supape pe interior, pistoane pe capat nu am putut inspecta - poate la primul schimb de bujii sa bag o camera suficient de mica pe acolo... pentru calamina de pe capatul pistoanelor. (da acela este raportul folosit si de mine in timpul a 100k km; nimic periculos la mine, pentru mine, ever!) Topic Ulei 2T
    -1 points
  50. pilitura pe magneti e f normala , poti sa spui ca ai span in cutie cand pe fundul baii gasesti particule de metal ca un graunte de nisip (estimativ) care nu pot fi retinute de magneti
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.