Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/11/19 in all areas
-
Intr-o lume in care isi pune amprenta pe zi ce trece downsizing-ul si vedem denumiri comerciale de genul 328 sau 330 care de fapt sunt niste reminiscinte ale unui trecut glorios in care puterea era livrata aspirat, am ales sa "colectionez" una dintre ultimele masini pentru care terminatia 25 reprezinta 2500 centimetri cubi regasiti in 6 cilindri in linie. Ceva vreme in urma vorbeam cu un amic despre cum isi petrecuse weekend-ul si ascultam oarecum mirat insa si patruns de o nostalgie a unor vremuri trecute, cum isi luase copii intr-o vizita la ferma animalelor sa vada gaini, curcani, iezi, vaci si alte animale domestice. Traim o perioda in care viteza de schimbare are alt ritm comparativ cu vremurile cand eram unii dintre noi copii si cu siguranta vom trai in urmatoarele decade niste transformari majore tehnologice ce cu siguranta vor face ca un "6 in linie" sa ajunga o piesa de muzeu la "ferma animalelor ce au trait candva". Pornind de la cele mai sus am concluzionat ca un "animal" ce cu siguranta Noe l-ar fi urcat in arca lui este E46 325 Ci cabrio, probabil una dintre cele mai frumoase masini desenate si construite de BMW . Aceastea fiind zise astept cu interes vremurile cand nepotii imi vor trece pragul garajului si voi avea placerea sa le arat ce insemna mirosul de benzina intr-o era in care voltii, amperii si watt-ii vor fi inlocuit de mult uleiul, cifra octanica sau aditivii din combustibilul fosil. ... to be continued7 points
-
Am cont aici de cativa ani buni, insa nu mi-am prezentat nicio masina...de lene...si pentru ca nu obisnuiam sa tin masinile mult timp Insa masina pe care o am acum imi place chiar mult si am de gand sa o tin cativa ani, asadar am decis sa va prezint: Un oarecare F10 dintr-o mare deja imensa de BMW-uri de pe sosele...nimic special...inca. Vorbim despre un 520D LCI pentru ca nu am gasit niciun 530/535 (unul pentru mine) in fereastra de timp in care am ramas fara masina. Dar e ok si asta...de fapt nu e ok si va spun si de ce. Am mai avut un F10 prin 2015 parca, motor de 3.0, era potenta, dar pur si simplu nu isi gasea locul la mine. Dupa am luat un F31 320D cu gandul sa il aranjez ca nu erau multe Touring aranjate...am realizat dupa cateva luni ca "mi-e mica". Asta era ok-ish ca putere ca era mai usoara si dinamica Asadar in mare: 520D F10 LCI deja celebrul N47, 184cp, Euro6 Imperialblau la exterior cu Zimtbraun la interior (e prima masina care nu e Gri, Alba sau Neagra) S316A - AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM - e lent, dar l-am codat sa se si inchida din cheie S3ACA - TRAILER COUPLING - inutil S403A - GLASS ROOF ELECTRICAL - #valoare S456A - COMFORT SEAT WITH MEMORY - daca erau astea pe Seria 3, nu aveam nevoie de Seria 5 S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S4URA - AMBIENT INTERIOR LIGHTING - oarbe S5A1A - LED FOG LIGHTS - inutile S5ALA - ACTIVE PROTECTION - sper sa nu fie nevoie S5ATA - DRIVING ASSISTANT PLUS - the real MVP S610A - HEADUP DISPLAY S688A - HARMANKARDON SURROUND SOUND SYSTEM - mai bun la LCI vs nonLCI S6AKA - CONNECTED DRIVE SERVICES - folosit doar cand trimit adresa de pe telefon S6AMA - REALTIME TRAFFIC INFORMATION - ma bate asta S6APA - REMOTE SERVICES S6NRA - APPS - asta ma bate si mai tare S6NSA - CONVENIENCE PHONE EXPANDED SMARTPHONE S6WBA - MULTIFUNCTIONAL INSTRUMENT DISPLAY - deja in 2019 e "meh..." P7XPA - NAVIGATION PACKAGE CONNECTED DRIVE - mai rapid NBT asta vs NBT din F31 S8TFA - ACTIVE PEDESTRIAN PROTECTION S4ATA - INTERIOR TRIM FINISHERS BLACK HIGHGLOSS - curate 3 minute maxim Ce as fi vrut sa mai aiba: Pachetul Dynamic Drive Faruri Adaptive Camera reverse (posibil un retrofit) Masina o am de vreo 5 luni si pana acum a primit de la mine: - update doar pe partea de Drivetrain - distributie completa - curatat admisie + schimbat clapete admisie + curatat EGR - un senzor de temperatura - placute + discuri fata/spate + lichid de frana - revizie cutie la tot uleiul, cu pompa flush + ceva carcasa/mufa care am inteles ca se degradeaza in timp si pierde presiune - curatare DPF cu o solutie bagata direct in filtru dupa care regenerare fortata Ce mai urmeaza tehnic: - recall EGR; e necesar la mine, dar nu prea e pe stock si lista e lunga - update complet - un colier la racordul flexibil; am atins la o denivelare si uneori zdrangane...sper sa se rezolve - cateva suruburi de prindere a scuturilor - Remap Stage 1; voiam sa fie masina 100% OK tehnic inainte de Remap - retrofit Traffic Jam Assist - retrofit volan incalzit - retrofit 2TB - retrofit NBT evo Ce a primit optic: - arcuri Eibach Prokit - jante pe 19 gen M5; sunt o marca gen Alutec/Mak...arata bine si nu mai aveam rabdare - folii pe geamuri la un nivel acceptabil (nu mai retin %) Ce urmeaza optic: - Pachet M Sport - Grile negre + Shadow line - Distantiere 10-15mm - Pachet accesorii M Performance - Evacuare dubla + tipsuri Akrapovic - Carcase oglinzi M5 - Plafon interior M Sport...aici e dificil - Volan M Sport - jante Z Performance pe 20" (anul viitor). Intai voiam sa vad cum e cu 19 si Eibach, de asta am pus jante mai ieftine, sa le probez minim cateva luni - alte praguri, probabil M sau iluminate - covorase interioare M Performance - pedale M Performance - reconditionat faruri + folie PPF - un detailing sanatos Pun si poze imediat, inca ma bate forumul la pus poze... Liberi la #hate daca simtiti nevoia, pe mine nu ma afecteaza7 points
-
6 points
-
5 points
-
Ok, prima incercare de urcat poze. Imi place culoarea asta mult, dar in poze oricat de mult le-as edita, tot nu se vede ok. In realitate uneori e Neagra, Albastra, Mov, Gri...alteori e urata rau si ai impresia ca e un Opel...in functie de lumina masina mea e fie un Opel, fie un BMW @deeJayOg ma refer la pachetul Adaptive Lights si High Beam Assist. Le-am avut pe F31 si intr-adevar erau bune ca si functie Inca 2 poze de cand am cumparat masina5 points
-
So, sa incepem cu primii pasi Setand obiectivul de achizitie a unui E46 Cabrio am inceput cautarile undeva la mijloc de Ianuarie 2019. Initial nu stiam prea multe vis-a-vis de pro&cons ale motorizarilor posibile pe acest model si cochetam cu achizitia unui 318. Dupa ce am mai aprofundat un pic si am facut si cateva drive teste am concluzionat ca indiferent de motor N42 sau N46 caroseria e prea grea pt un 2 litri care cel putin in cazul lui N42 are si problemele cunoscute (garnituri supape, pierderi ulei). Asa ca am trecut la nivelul urmator si am inceput sa analizez modelele 320 si 325 cu motorizarile M54B22 repectiv M54B25. Binenteles ca motorizarea M54B22 de 2200 cm chiar daca este in 6 cilindri si ar fi fost bunicica am conluzionat ca nu se merita deoarece overall cei aprox. 20 CP ai motorizarii M54B25 fac o diferenta dpdv dinamic iar costurile sunt similare (achizitie, intretinere, reparatii, consum, impozit). Vreme de vreo cateva saptamani am scanat site-urile de profil, btw unul foarte bun este www.autouncle.de agregator excelent pt restul (mobile.de, www.autoscout24.de, etc) si am inceput sa faca o lista scurta cu masinile ce consideram eu ca a=sunt de luat in seam, asa ajungand la cea in cauza: 325 Ci An 2006 Februarie 173.000 km automata Dotari: cred ca le cam are cam pe toate posibile ale acelor vremuri (HK, Navi, scune electrice cu memorie, etc etc etc)5 points
-
Nici vorba de tunat cuvintele potrivite sunt intretinere, restaurare si prezervare Din punct de vedere optic nu voi aduce nici o modificare masinii, am in plan o optimizare/soft tuning pt motor. Insa in prima faza sa vedem ce zice o testare Dyno, chiar sunt curios cati cai au "fugit" din herghelie4 points
-
Uite consecventa pe configuratorul VW: - Golf Comfortline 1.0 TSI (115cp, 0-100kmh 9.9 sec) = 18100 eur - e-Golf dotari de serie - asa scrie, nu am stat sa compar toate dotarile, m-am uitat de exemplu la faruri, sunt LED la fel ca la confortline, climatronic au amandoua (136 CP, 0-100kmh 9.9 sec) - 38.913 €. Deci aproape 39000, pentru performante asemanatoare, si dotari asemanatoare daca stau sa le compar una cate una.3 points
-
in US am vazut ca sunt companii third party care ofera reconditionarea bateriilor pentru electrice, nu stiu daca in EU exista inca asa ceva. Dar chiar si asa ieftin nu este si nu cred ca merita totusi luata una second hand, mai ales ca preturile la SH nu sunt cu mult sub cele uneia noi. Iar pretul pentru una noua mi se pare oricum over inflated, personal nu as lua, de diferenta de min. 6-7k Eur bag o gramada de benzina ani buni intr-o masina noua de oras cu un motor de 1.0i. Daca si electricele ar fi, cum ar fi normal daca vrei sa incurajezi reducerea poluarii, la acelasi pret sau sensibil mai mare ca la cele similare pe combustie, ar fi un no-brainer sa o alegi, dar in conditiile actuale nu este deloc asa, poate peste 5-10ani cand vor fi mai multe modele disponibile sau cand China va incepe sa le produca prin Serbia/Croatia.3 points
-
vorbim de o masina mica , strict comparativ cu calitatea de la o berlina normala sau alt model bmw , I3 imi pare sub calitativ , nu mai spun de design interior care te face sa te simti in beci undeva, nicidecum in viitor . Clar e o alegere care tine strict de nevoi , de spatiu , utilitate , e probabil pt cineva care a condus masini din gama mica si asta ii pare multumitoare cel putin daca nu chiar wow. E peste un ford fiesta sau opel corsa si cam atat. daca ai reusit sa te adaptezi cu ea ok , dar poti sa spui ca faci un drum cu ea comfortabil cu 4 pers in masina ? Nici macar nu face fata la bagajele a 4 persoane ...3 points
-
Salutari, va veni si asta cand ne va ajunge cuțitul la os. Deocamdata se intampla doar in țari civilizate. Zile senine.2 points
-
Cred ca iti trebuie ceva de genu: https://www.ebay.com/itm/BMW-EGR-DELETE-E39-5-Series-520d-525d-530d-3-0d-EGR-REMOVAL-KIT-BLANKING-BYPASS/161561121628?hash=item259dcb135c:g:6ccAAOSwRBtZ34GX Ideea e ca, ce ti-am dat in link mai sus permite sa scoti de pe pozitie EGR Cooler-ul si sa-l arunci la gunoi. Din ce imi dau seama din poza, si din descriere ar avea si dopurile ca sa anulezi circuitul de antigel dintre blocul motor si termostatul EGR ( adica cel care acum curge prin EGR Cooler ). Ce face EGR-ul: baga la anumite turatii gazele deja arse din nou in admisie pt a reduce emisiile. Ce face EGR Cooler-ul: incalzeste antigelul ca sa ridice temp motorului mai repede si in acelasi timp raceste putin gazele care le-ar recircula EGR-ul deci in final reduce iarasi noxele. De bun simt pentru PLANETA ar fi sa nu le anulezi.2 points
-
Sau ar fi a 3'a varianta, desi este exclusa inca de la inceput... sa pui un racitor nou si ai rezolvat problema lifetime2 points
-
Dupa ce aproape o luna jumatate am fost pieton ieri am reusit sa inchei negocierile cu GroupWest Motors Satu Mare si sa platesc masina , este vorba de un M2 Competition produsa in februarie 2019. Masina o sa fie gata de livrare vineri pe 29 martie , am inteles ca se livreaza cu numere provizorii care au valabilitate 3 luni.Am luat deja biletele de avion ( zbor de 1 ora si 20 de minute ) dar nu stiu pe ce ruta sa ma intorc de la Satu Mare ... Valcea - Pitesti - Bucuresti sau Brasov - Ploiesti - Bucuresti , nu cunosc starea drumurilor din partea aceea a tarii. Model M2 Cs Market Europe Development Code F87 (MUE) Chassis Coupe Engine S55 Displacement 3.00 l Power 302 kW Color Hockenheim Silber Metallic - C33 Upholstery Led.dak.des.perf.schwarz/blau - MDB2 Production Date 2019-02-04 Standard Equipment 1CB Co2 Content 249 Multi-function For Steering Wheel 4GQ M Seat Belts 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 760 Individual High-gloss Satin Chrome 7M9 Ind.high-gloss Shadow Line 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Exhaust Emissions Standard 230 Eu Specific Additional Equipment 2MK M Dct With Drivelogic 2PA Locking Wheel Bolts 2QT 19"m 788 M Wheels 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 322 Comfort Access System 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Dim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 490 Seat Back Width Adjustment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4MC Interior Trim Finishers Carbon Fibre 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 698 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6CP Apple Carplay Preparation 6NW Telephony With Wireless Charging 712 M Sports Seat 7CG Repair Inclusive 3/200 7NH Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TH Speed Limit Info 9AA External Skin Protection1 point
-
Salutare! Dupa multe cautari, am gasit intr-un final ceva pe gustul meu. Initial voiam sedan, insa nu m-am putut abtine sa nu iau tot coupe. Este un 318Ci, motor M43TUB19. Dotari conform VIN: Type BL31 Model 318ci - EUR Development Code E46 (2) Chassis COUPE Steering LL Doors 2 Engine M43/TU Displacement 1.90 Power 87 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Cosmosschwarz Metallic - 303 Upholstery Bianco Nero/anthrazitweiss - H7BC Production Plant REGENSBURG Production Date 2000-11-10 226 Sports Suspension Settings 255 Sports Leather Steering Wheel 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 374 Lt/aly Wheels/radial Spoke 73 403 Glas Roof, Electric 415 Sunblind For Rear Window 428 Warning Triangle 439 Interior Trim Finishers 441 Smokers Package 464 Skibag 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 508 Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning 661 Radio Bmw Business 785 White Direction Indicator Lights 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation 915 No Outer Skin Protection 946 Consideration Of Price Dependency Masina in momentul achizitiei nu se afla intr-o stare prea buna, amortizoarele pe spate erau praf, articulatia pe fata la fel, pierdea antigel pe la cotul din spatele motorului ( problema frecventa la M43 ), toba finala sparta/ruginita ( inlocuita ulterior cu Bosal ). Am investit ceva si sunt abia la inceput de drum, mai sunt multe de reparat/inlocuit ca sa fie ok, insa usor, usor le facem pe toate. Ce urmeaza: - ceasuri bord - momentan am niste ceasuri aftermarket dubioase + ca nu indica bine turatia si apa uneori - un detailing interior - rezolvare problema check engine - pe tester imi da eroarea P0170 Fuel Supply System Check - de la un timp de vreme nu imi mai merg senzorii de parcare, pe tester mi-a indicat senzorul din stanga, deasupra de toba - valva DISA face un zgomot urat - inlocuire bucsi grup, flansa, rulment cardan - face un "buff" infundat cand bag in viteza sau cand scot - inlocuire stopuri portbagaj, sunt matuite - jante styling 68 sau 73. Deocamdata cam atat imi vine in minte. Vom vedea ce mai apare pe parcurs. Si, bineinteles poze: ...1 point
-
1 point
-
Asa cum scrie si in titlu, a sosit clipa sa ma despart de masina (BMW X3 e83 2.0d, Xdrive) care m-a servit aproape 13 ani. PRETUL : 5.250 EURO, f.putin negociabil. Acesta e pretul total pe care il doresc, sunt persoana fizica, nu intermediar, firma, samsar etc. Nu doresc schimburi. Masina poate fi vizualizata in Municipiul Brasov. Este necesar sa discutam inainte, deoarece am un program foarte incarcat la birou. Masina este un BMW X3 e83(non-LCI), 150 cp, Xdrive, cutie manuala 6+1 trepte: EQUIPMENT LIST S169A - EU3 EXHAUST EMISSIONS STANDARD S216A - HYDRO STEERINGSERVOTRONIC S240A - LEATHER STEERING WHEEL S249A - MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL S2BCA - BMW LA WHEELDOUBLE SPOKE 111 S302A - ALARM SYSTEM S413A - TRUNK ROOM NET S423A - FLOOR MATS VELOURS S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP S441A - SMOKER PACKAGE S464A - SKI BAG S473A - ARMREST FRONT S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A - PARK DISTANCE CONTROL PDC S520A - FOG LIGHTS S521A - RAIN SENSOR S522A - XENON LIGHT S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING S550A - ONBOARD COMPUTER S662A - RADIO BMW BUSINESS CD S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS P7RSA - PACKAGE COMFORT S853A - LANGUAGE VERSION ENGLISH S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE S880A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE ENGLISH S9AAA - OUTER SKIN PROTECTION S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER Masina se prezinta foarte bine avand in vedere rulajul si vechimea, este functionala si isi cauta un nou proprietar. In prezent are aprox.462.000km reali 100%. Motorul este M47N2 - motor foarte rezistent, nu are probleme cu distributia precum cele mai noi (N47). Euro 3, nu are filtru de particule. Toate reviziile si reparatiile de la 0 km pana astazi sunt facute la Automobile Bavaria - Contempo Cars Brasov, se poate verifica. Accept test- diagnoza pe cheltuiala viitorului client. Kilometrii reali 100%. In ultimii 2 ani a primit la Contempo Cars Brasov -dealer BMW, piese originale BMW: - revizie completa (ulei + filtre, inclusiv diferentiale fata+spate + cutie transfer) - bujii + releu - parbriz original -consola stergatoare fata -ambreiaj + volanta -discuri frana + placute fata - spate -termostate -curatat admisia - rotita control Xdrive - arbore cardan spate si planetare spate + senzori ABS. - vopsit capota fata (avea urme de la pietricele) - cauciucuri 235/55/R17 noi vara si cauciucuri noi iarna (toate marca Nokian) + jante noi originale 17 inchi, - baterie noua (feb 2019). Necesar ar fi fulie motor si cateva bucse la putea fata. Motivul vanzarii - masina mai mult sta decat circula, deoarece nu mai imi este necesara (am alta masina mai noua). Rulajul a fost facut in Romania extraurban (naveta) sunt singurul proprietar. Din 2016 nu s-a mai circulat asa mult cu masinal Masina a fost ingrijita, are totul schimbat la timp si orice piesa a fost defecta s-a inlocuit la timp in reprezentanta. Interiorul se prezinta foarte bine este material sensatec bej, are cateva urme de uzura la scaunele fata, tapiteria se poate curata usor. Sistemul Xdrive functioneaza ireprosabil - un real avantaj iarna. Nu accept schimburi - pretul este f.putin negociabil ( si asa este foarte mic pentru cat am platit pe reparatiile din ultimul an) Un scurt istoric si dotarile in fisierul atasat mai jos. (nu stiu de ce nu imi arata toate intrarile, cred ca erau prea multe de afisat. Se poate verifica tot istoricul la Contempo Brasov.) contact cosminbadd@gmail.com Pentru datele de contact va rog sa imi trimiteti PM daca sunteti interesati, sau scrieti aici si va contactez eu. Multumesc we32876-vehicle-information.pdf1 point
-
Update 2: M-am intors de la service. Scartaitul nu venea din bucse ci de la scutul metalic de sub caseta de directie. A fost demontat acela, uns, unse suruburile si nu mai face nici un zgomot. In caz ca aveti vreodata problema similara merita sa verificati. Se aude inca in giratorii. Urmeaza sa schimb planetara de pe stanga fata.1 point
-
Cam asa e, mai pinem ulei si inca mai mergem si tragem de ele, sunt curios daca motoarele de generatie mai noua mai ajung la 360k 400k km1 point
-
si stiti ce e enervant pentru mine? Faptul ca noi in EU ne dam cu fundul de pamant ca trecem pe renewable, nu mai poluam, nu mai diesel, nu mai benzina, gata...iar aia in US ii doare in cot, vrei electrica, ia-ti Tesla, Chevy Volt, si altele o gramada, vrei V8, V12 whateever ia-ti, nu e atata tam-tam pe tema asta, lucrurile acolo decurg mult mai natural, nu ca aici unde ni se baga toate pe gat vrem nu vrem. Si in continuare EU o dau ca taie diesel iar producatorii mari premium scot masini noi diesel pe banda rulanta, mai nou le fac diesel hybrid, ca sa exploateze un loop cred in legislatie cu privire la emisiile de CO2. E un fel de uite-o nu e. Mi-as lua oricand electrica dar la pretul corect, chiar m-as bucura sa ajut putin la reducerea poluarii, dar nu sa si platesc extra pentru asta, ca nu ma dau banii afara din casa. Si daca ma dadeau oricum imi luam poate o Tesla S de fite si un Lamborghini pentru senzatii. Deci oricum nu ajutam mai cu nimic.1 point
-
Daca cumperi echipamente tehnice pentru surse regenerabile tot dai bani. Daca pleci din tara.. nu mai esti in tara. Nu cred ca este vorba despre cum e cu un i3 in vestul si/sau centrul europei, poate am inteles eu gresit. Eu nu am nevoie sa fac cumparator pentru 1h de la kaufland/lidl odata la cateva zile... Priviti in viitor... O sa vedem in 10+ ani daca situatia financiara(ca toti o ard pe bani moca) nu va fi la fel ca cea curenta sau chiar mai rau cu a benzinalor/diesel-urilor actuale. Daca asta nu e cu bataie lunga, api fratilor... :goodjob: Voi credeti ca masina electrica a fost iventata acuma? De ce a aparut chiar acum? Sunt intrebari pe care orice om trebuie sa le puna in mod obiectiv, nu sa mearga impins din inertie.1 point
-
1 point
-
Nu stiu daca intelegi, dar si la 32k euro si la 12k euro primesti acelasi rahat de masina, un rahat construit sa fie ieftin, pe platforma de clasa mica, de I20/Rio, cu plastice si un nivel de confort / siguranta mediocru, cu o tinuta de drum demna de un Hyundai de clasa mica dar cocotat si gras. Degeaba face 0-100km/h in 7.6s. Kona electric si nu numai merita doar daca iti place sa o arzi eco. Din punct de vedere economic iesi considerabil mai bine cu versiunea de 1L. Gandeste-te ca absolut toate calculele se dau peste cap daca achizitionezi masina in leasing, gandeste-te ca val. casco va fi de 3 ori mai mare la vers. electrica. Doar din diferenta de casco mai bagi linistit un plin si jumatate pe luna. Nici nu mai pomenesc ca pt drumuri lungi mai ai nevoie de o alta masina, alte costuri.1 point
-
1 point
-
daca ai aceleasi arcuri, noi, iar masina iti sta mai inalta pe o parte... inseamna ca nu a fost asezat arcul corect pe partea aia.. fie in flansa, fie jos1 point
-
Culmea, eu unul cel puțin nu de consum mă încânt cel mai tare. Captain Planet nici atât nu sunt Ce e mai greu, ar fi complicat la început până m-aș obișnui cu ideea în sine, până aș pregăti punctul de încărcare acasă / la muncă ...etc. Îmi place însă cum se concuce (comparat cu alte mașini mici de oraș), de "fără motor", tremurat, dârdâială... etc, atunci când fac naveta zilnică. Pur și simplu pare totul mai "ușor" cumva. E destul de dificil să exprim ce simt când am condus i31 point
-
Un Kona cu echiparea de top (benzina sau diesel) e 24,500 euro. Cel electric (cu motor mai puternic, btw) este 31,800 euro. Deci o diferenta la achizitie de 7,300 euro. Sa presupunem ca faci cu el 15,000 km pe an pentru 5 ani. Asta inseamna 75,000 km in total. La un consum de combustibil combinat de 6l/100km (sa zicem ca e super-economic), si respectiv 16 KWh/100km rezulta un consum total de 4,500l si respectiv 12,000 KWh. La 6 lei/litru si respectiv 0.6 lei/KWh (daca alimentezi 100% acasa), rezulta 27,000 lei si respectiv 7,200 lei. Deci cu electricul recuperezi 20,000 lei, adica 4,000 euro doar din combustibil. Nu stiu daca la revizii si consumabile exista o diferenta semnificativa. N-am pus impozitul, si eventuala parcare gratuita, ca nu sunt relevante in context. In schimb, daca reusesti sa te organizezi sa incarci electricul in locurile unde e gratis, diferenta poate creste. Merita? Nu e o decizie evidenta in momentul asta, in opinia mea. PS. Daca non-electricul consuma 7l/100 in medie in loc de 6l/100, se mai scad vreo 900 de euro din diferenta.1 point
-
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=51141807495 https://www.bavauto.ro/51141807495 https://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=51141807495 https://www.autodoc24.ro/search?keyword=511418074951 point
-
Tehnologia evolueaza, dar nu atat de dramatic. Acum bateriile li-ion sunt destul de mature, iar diferentele majore o sa fie facute de schimbarea chimiei bateriei. Intre timp, preturile scad (cam cu 20% pe an daca imi aduc aminte corect). Asta inseamna ca si costurile de productie ale masinilor scad, ceea ce le aduce mai in bugetul mainstream. Deci evolutiile in urmatorii doi-trei ani probabil o sa fie la nivel de pret si de numar de modele electrice aparute, nu la tehnologie. Oricum, generatia curenta, cu range de 3-400km, mi se pare foarte ok pentru moment. Bateriile duc destul de mult daca sistemul de management e facut bine. Vezi toyota, care are baterii NiMH in toate hibridele, de ani de zile. Si rata de probleme e foarte mica. E drept, ei au baterii mici, de 1KWh sau asa ceva, si din cauza asta sistemul e mai putin complex. Dar oricum.. Iar cu schimbatul bateriei, de acord ca un 3rd party ar fi o solutie ideala. Dar, cel putin deocamdata, nu stiu sa fie niciunul. Si aici trebuie sa fie unii cu adevarat profi, pentru ca bateriile li-ion pot sa ia foc si atunci sa vezi distractie. Deci nu mai merge un nea' dorel care s-o ia la pila sau s-o lege cu sarma. In plus, conteaza si sursa bateriilor (elementilor). Probabil un 3rd party o sa fie presat din piata sa ia din China, si acolo trebuie sa gasesti producatorul corect ca sa n-ai surprize. Din pacate, Kona e overbooked si nu fac fata cu comenzile. Si oricum e micut. Tesla inca n-are service in tarile papuase (cum am fi noi).1 point
-
Mi-ai facut ziua cu apa asta sfintita , Imi aduc aminte de reactia unu prieten cand am ramas fara permis: EU: "-Ba am ramas fara permis ca nu am acordat prioritatel la pietoni, eram obosit si nu i-am vazut." EL -Ti-am zis sa mai treci pe la biserica..." Eu cred ca si o rugaciune mai puternica tine in loc de Distributie sau turbina. Decarbonizarea asta minune esti fix ca acel dispozitiv cu LED de reducere a consumului de carburant.1 point
-
bravo , ai luat o masina foarte misto si una pe care s-o tii pentru nepoti, merita din plin. Excelenta alegerea de-a nu continua cu 318i, e cam patetica motorizarea aia pe cabrio care e mai greu decat Coupe, am avut si eu Cabrio 318i si e lenta, mult zgomot pentru nimic plus ca motoarele sunt deja pline de probleme la varsta asta. 325-ul e cel mai bun compromis la noi in tara, desi banuiesc ca daca dadeai de un 3.0i nu cred ca ai fi zis pas, dar ai luat decizia cea mai buna tinand cont de toti factorii, ma bucur sa mai vad astfel de masini. De asemenea bine ca nu ai ales varianta de 2.0d, aia mi se mai oribila decat 318i Cabrio, sa auzi tractorul ala cu masina decapotata si ceva fum dupa el e absolut crunt.1 point
-
Cati bani ai economisit?Care era problema de baza? Cum s-a rezolvat problema? Mie unu imi pare ca iti faci singur reclama. Cine crede ca decarbonizarea se face asa isi merita soarta. Este ca si cum dai cu apa sfintita.1 point
-
1 point
-
Lista completa de dotari: Editions And Packages S338A M Sports Package II S710A M Leather Steering Wheel S716A Aerodynamics Package S724A Sports Edition S788A BMW LA Wheel Individual P7RMA Light Technology Package P972A Comfort Package S785A White Direction Indicator Lights Comfort And Interior Equipment S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S431A Interior Mirror With Automatic dip S459A Seat Adjuster Electric With Memory S464A Ski Bag S473A Armrest Front S481A Sports Seat S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driver passenger Multimedia S601A TV Function S609A Navigation System Professional S612A BMW Assist S633A Preparation Mobile Phone Business S672A CD Changer For 6 CDs S674A HiFi System Harman Kardon Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S521A Rain Sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic Air Conditioning S520A Fog Lights S548A Kilometercalibrated Speedometer S550A Onboard Computer Wheels And Drive S205A Automatic Transmission S226A Sports Suspension Settings S249A Multifunction F Steering Wheel S261A Side Airbags For Rear Passengers S210A Dynamic Stability Control S251A Runflat Indicator Environment And Safety S302A Alarm System S313A Foldin Outside Mirror S354A Green Windscreen Green Shade Band S380A Hardtoppreparation S387A Wind Deflector S388A Softtop Black S863A Retailer Directory Europe S879A Onboard Vehicle Literature German S8SPA Control Unit COP S399A Softtop Electromech Allautom S832A Battery In Luggage Compartment S851A Language Version German Individual Equipment S760A High Gloss Shadow Line S770A Interior Moldings Alu Silver Cube Other Equipment S167A EU4 Exhaust Emissions Standard S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles L801A National Version Germany S936A BMW HANDY BEI AUSLIEF ANFORDERN S964A Navi DVD To Be Requested At Shipping S9AAA Outer Skin Protection1 point
-
M-am uitat si eu la i3, dar am trecut repede peste, pentru ca pachetul nu ma atrage chiar din niciun punct de vedere: pret, interior, rotile alea subtiri si mai ales suicide doors - o alegere pe care nu o inteleg, mai ales la o masina de oras. Acum ma uit la hibride SH si astept cu interes pejo-ul 2081 point
-
1 point
-
Ok, daca in loc de "tepar" pun "mincinos", e mai ok? La fel de bine poate sa spuna ca nu a fost lovita si poate a fost dauna totala, doar ca nu pune in anunt, tu daca ai ajunge la fata locului si ai afla astfel de lucruri, ai fi ok cu asta? Ca sa nu mai pun la socoteala ca poate plecam din Bucuresti pana la Brasov sa vad masina...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acum am terminat toata distractia , inclusiv spalarea necesara dupa un drum de 650km. Zborul cu "avionul" a fost cel putin interesant ... era mai mult un autobuz cu aripi ... am ajuns la GroupWest Motors Satu Mare pe la ora 9 dimineata , au trimis un baiat sa ne ridice de la aeroport cu un 320d nou nout , tot stafful s-a purtat exemplar ( poate cei din Bucuresti au ceva de invatat ) , am primit cadou o husa de cheie performance ( cea cu alcantara si carbon ) + o sticla de vin marca BMW :shifty: ... dupa ce am semnat actele de predare agentul cu care am comunicat pe toata durata interactiunii ( Arnold Hochdorfer ) ne-a aratat una alta pe la masina + cum sa efectuezi un rodaj corect pentru acest model ( NBT EVO e mai putin intuitiva vs NBTul clasic ) si la 10 fix am plecat spre Bucuresti. Am facut 9 ore si vreo 10 minute pana in Bucuresti ... masina este senzationala la drum , nu este foarte rigida cum se plangeau unii prin SUA ... fix atat cat trebuie , eu am mers cu directia in modul Confort si sasiul in modul Efficiency ( parca asa ii zicea ) + cutia in modul cel mai soft de schimbare a treptelor , nu am vrut sa fortez nimic cat sunt in rodaj ( primii 2000km ). Ajunge prostesc de repede la 110-130 , depasirile sunt o placere , foarte stabila chiar daca este tractiune spate ... dupa 650km dintr-un foc m-am resimtit putin dar nimic serios ( scaunele sunt foarte ok dar nu se pot compara cu scaunele confort din seria 5-7 etc ) Sistemul de sunet desi este H/K ( maximul disponibil pt M2 ) mi se parte mult mai slab vs LOGIC7'le din E60 ... are doar reglajele de bass / treble / fader / balance ( nu are equalizer ) Farurile LED lumineaza ceva mai bine fata de bi-xenonul de pe F10 ( poate 15-20% ) Ca fapt divers consumul a fost de 9.8L/100km cu o viteza medie de 68km/h Cateva poze in ordine cronologica :1 point
-
Ah, și să nu uiți să le spui - dacă nu ai făcut-o deja - să nu se atingă de ea până o ridici (și nici în ziua în care o iei), să nu-i facă nimic nici interior și nici exterior, nimic, nimic. Să o lase cu praf, așa cum o fi. O să primească ea tot ce merită mai bun din mânile tale.1 point
-
Fix asa esti, MA. Parca acum ceva timp plangeai pe aici ca trebuie sa iti vopsesti bara ca este ciobita ). JENANT!1 point
-
Xdrive consuma maxim 1 litru in plus pe variante de 184 de cai pe care am avut-o eu. Desigur cred ca in oras este diferenta aceasta, in afara posibil sa fie mai mica. Avantajul nu este doar cand mergi la munte. Este util si in oras, mai ales iarna cand ninge si nu se deszapezeste ca lumea. Ma rog, cutia automata in schimb i-ar fi crescut interesul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut! N-am cum sa te sfatuiesc fara sa vad masina, sunt prea multe detalii relative si nu m-as hazarda in a da un diagnostic. Singurul sfat pe care ti-l pot da este sa mergi la un tester de incredere si sa vezi ce erori apar.1 point
-
Ce anume ti se pare dubios? Vezi ca deja in Iasi urmeaza sa adopte interdictia pentru tot ce e sub Euro4 benzina sau diesel. Ce facem cu tigaile noastre euro 0 1 2 daca avem interdictie de circulat prin oras? ( am si eu 4 din astea vechi, dar 2 dintre ele intra la istoric anul viitor).0 points
-
E o discutie normala o data cu schimbarea radicala a tehnologiei, si normal ca vor fi unii care vor imbratisa tehnologia, altii care o resping si tin masinile clasice pe cat de mult li se permite. Strict daca ne luam de costuri, sa nu uitam ca o masina electrica necesita sa stai la casa si sa ai curentul adecvat (trifazic, nu stiu), in timp ce o foarte mare parte a populatiei sta la bloc (in Ro). Nu stiu cum se descurca cineva care sta la bloc cu incarcarea masinii, si asa in putinele statii de incarcare gen Kaufland. Bun, daca totusi stai la casa atunci iti trebuie o statie de incarcare si de aici incep sa se ridice costurile... cu panouri, si invertoare, cu contoare cu dublu sens (daca vrei sa devii prosumator). Deci e un intreg set-up si pentru o masina electrica, tocmai prin lipsa infrastructurii, ca nu o poti incarca oriunde. Iar ca sa treaca 30% din populatie pe masini electrice, sa zicem, clar e nevoie de un upgrade la reteaua actuala de electricitate, care nu e gandita pentru asemenea consumatori. Daca ar fi strict sa consideram achizionarea unei masini de oras, sa nu uitam ca si o benzinara mica, aspirata, are consturi infime de intretinere.0 points
-
..Tehnologia in materie de baterii sau autonomie, va evolua cu fiecare model nou care apare. Iar pretul va ramane la fel de prohibitiv.. Asadar, sa fiu tu, daca ii gasesc utilitatea unei masini electrice as lua una, dar numai dupa ce ma asigur ca bateria cu, care o iau poate fi schimbata dintr-o sursa sigura, alta decat dealer .. pentru ca la dealer probabil e mult mai scump iar bateria de pe masina foarte probabil nu mai duce prea mult.. si va trebui inlocuita pe periodata cat o sa fii propietar.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00