Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/19 in all areas

  1. Daca nu vrei sa poluezi nu iti cumperi un i3 de 45.000 euro ci o masina de oras de maxim 10.000 cu motor mic pe benzina si nu excluzi transportul in comun. O plusvaloare de 35.000 euro genereaza destul de multa poluare. Reducerea poluarii in Bucuresti are nevoie de politici publice mai ferme, doar incurajarea achizitiei de electrice nu vad sa fie o rezolvare. Dilema la deschiderea topicului era legata de achizitia unui SH electric din perspectiva degradarii bateriei si a valorii de revanzare. Concret, cu 25k pot lua acum un 116i sau chiar 118i AT nou sau un i3 din 2016 si 30-40k rulaj. Fiind putine i3 vandute, nimeni nu stie cum se comporta bateria in timp si nici ce degradare ar fi acoperita de garantie.5% pe an, 10%...Tesla are un studiu, dar e asa de lectura, nu ma ajuta cu nimic. La serie 1 proiectia este clara si nu vad ce problema mari as avea in urmatorii 10 ani, cu un rulaj mediu anual de 7-8.000 km.
    4 points
  2. Daca tot a venit vara ... a primit bari longitudinale model lipit de caroserie si semanizari aripi fumurii ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    3 points
  3. @wizzardx @crtir @raduron10 @florin83 @six in line @Alin KIR @Acero99 @mgs @MariusFR @FiveThreeFive @Dan_316i @Magnusy @kevinn14 @wolfenstein99 @JuN1oR Multumesc tuturor pt urari :flowers:
    3 points
  4. A fost foarte dificil sa gasesc un 325 dupa gusturile mele. Tineam neaparat sa aiva cateva dotari obligatoriu, musai ca de ex cutia automata, scaune piele electrice/incalzite, Harman Kardon. Am invatat din plin pe F31 ce inseamna retrofiturile, si nu e vorba doar de bani ci si de timp sau dificultatea de a adauga unele optionale, sunt situatii in care mai bine vinzi masina si ei alta cu dotarile dorite decat sa te complici cu adaugare de optiuni. De altfel doream sa fie sub 200k km, fara acidente, carte service, asa ca optiunile mele se rareau semnificativ. Gasisem si cateva 330 Ci insa ma "temperam" si bifam incontinuare max. 2500 centimetri cubi la filtrele de pe site-uri Cu toate ca in mod uzual conduc un diesel, am exclus variantele 320d sau 330d, prea multe dezanvantaje - zgomot, vibratii, fum - ca sa nu mai zic ca un motor diesel "uzat" necesita alta intretinere fata de o benzina. In plus nu exista nici o conexiune cat de mica intre un cabrio si motorul diesel, sunt total antagonice The last but not the least macar odata in viata trebuie sa ai placerea de a a conduce un 6 in linie ... sunetul produs de motorul acesta e fabulos, e o placere sa il auzi urcand in ture si livrand in mod constant putere dar mai presus de toate senzatii O sedinta SPA cu spuma din belsug
    3 points
  5. Pai marss vorbește de mașina pe care a primit-o de la firma, deci casco e la pret de flotĂŁ. Și nu știu dacĂŁ nu cumva casco e mai ieftin la mașinile cu caroserie comuna (cum e e-golf), care e de fapt aceeași caroserie pe care producĂŁtorul o vinde și cu motoare cu combustie.
    2 points
  6. mie-mi pare o mare grija in plus , unde incarci , cand , cat de des , pana nu vor exista masini cu incarcare wireless ca la telefoane , cand parchezi sa suga si curent ..nu cred ca e in targetul meu . Am de asteptat , cel putin eu nu vad romania capabila sa suporte asta nici macar 30 % din parcul auto , vad pe la benzinarii , malluri , hypermarketuri cate 2 maxim 3 statii incarcare , care mai mereu sunt ocupate , cel putin la benziarii rareori vad liber , mereu o posteaza unul acolo si o uita cu orele. Imi pare o tehnologie timida fara suport real . Mai ales ca venim toti de la fill and go si nu toti stam la case . Mai vb peste cativa ani , totusi ideea e sa ai o masina nu doua, ma astept in scurt timp sa vedem de pe la balcoane atarnind cabluri cu prelugitoare ...
    2 points
  7. Intr-o lume in care isi pune amprenta pe zi ce trece downsizing-ul si vedem denumiri comerciale de genul 328 sau 330 care de fapt sunt niste reminiscinte ale unui trecut glorios in care puterea era livrata aspirat, am ales sa "colectionez" una dintre ultimele masini pentru care terminatia 25 reprezinta 2500 centimetri cubi regasiti in 6 cilindri in linie. Ceva vreme in urma vorbeam cu un amic despre cum isi petrecuse weekend-ul si ascultam oarecum mirat insa si patruns de o nostalgie a unor vremuri trecute, cum isi luase copii intr-o vizita la ferma animalelor sa vada gaini, curcani, iezi, vaci si alte animale domestice. Traim o perioda in care viteza de schimbare are alt ritm comparativ cu vremurile cand eram unii dintre noi copii si cu siguranta vom trai in urmatoarele decade niste transformari majore tehnologice ce cu siguranta vor face ca un "6 in linie" sa ajunga o piesa de muzeu la "ferma animalelor ce au trait candva". Pornind de la cele mai sus am concluzionat ca un "animal" ce cu siguranta Noe l-ar fi urcat in arca lui este E46 325 Ci cabrio, probabil una dintre cele mai frumoase masini desenate si construite de BMW . Aceastea fiind zise astept cu interes vremurile cand nepotii imi vor trece pragul garajului si voi avea placerea sa le arat ce insemna mirosul de benzina intr-o era in care voltii, amperii si watt-ii vor fi inlocuit de mult uleiul, cifra octanica sau aditivii din combustibilul fosil. ... to be continued
    1 point
  8. Deci are CASCO DE FLOTA! Ce o tot invartim? Numai ca sa zicem ca suntem proprietari!? Nimic in neregula daca era intr-o propozitie separata.
    1 point
  9. Bine ca e ĂŽntrebarea ta una matura... Când verifici geometria ĂŽntr-un atelier serios, referințĂŁ sunt valorile producĂŁtorului...
    1 point
  10. Dupa punerea la punct a tot ce tine de amortizare, suspensie si directie a venit vremea pt un set de "incaltari" noi. Datorita dimesiunii mai putin uzuale pt rotile spate, a fost dificil sa gasesc un set, atata fata ca si spate, de la acelasi producator, cu acelasi model si sa aiva un DOT cat mai "proaspat", Nokian ZLine fiind singurele ce indeplineau aceste conditii . Puntea fata 225/45/17 RFT (DOT 2018) Puntea spate 245/40/17 non RFT (DOT 2018, se pare ca nici un producator nu are in catalog RFT-uri) Ma apropii de 2000 km si se pare ca sunt chiar bunicele, dpdv al meu criteriul cel mai important fiind franarea. Senzatia ce o transmit atat la franare pe uscat cat si pe ud/umed fiind una de siguranta si control. Odata cu schimbarea pneurilor am reglat si geometria rotilor, pe fata se impunea datorita lucrarilor pe parte de directie, iar pe spate cu masina pe elevator se vedea cu ochiul liber un unghi de cadere diferit st/dr. In general am fost multumit de serviciile celor de la Autosoft cu toate ca lucreaza pe modul "fast forward". Am ales un "pachet" ce cuprinde degresare jante, le baga intr-o masina de "spalat" cu bile de plastic , indreptare chiar daca jantele pareau ok, e prima data cand asist la o astfel de operatiune ce parea destul de empirica dar conform metodelor de masurare a dat rezultate, echilibrare, valve noi si umflare cu azot. Insa volanul nu au reusit sa il puna drept de prima data, a 2 a zi revenind pt corectie, nu inteleg de ce nu or fi pus de prima data cumpana pe volan. Unghiuri dupa centrarea volanului
    1 point
  11. Mie, persoana fizica, imi asigura cineva o masina de 40k euro+ cu 356e/an ??? Prima de asigurare creste proportional cu pretul masinii.
    1 point
  12. Ok.multumesc six in line. O sa incerc sa dau un bec xenon jos. Bat pariu ca e chinezarie. DacĂŁ e așa iau niste osram sau philips.
    1 point
  13. @lym: masina a fost 44700 euro...-10.000e - 8000 euro discount (a fost pe un contract schimb de flota)=26.700+/- @mgi: ianuarie,-10 grade, pana in 150-170-200 km range...depinde de cum mergi...te dai la ea,frig scade vertiginos...viteza de naveta de pe dn1 corb-buc e exact ce i place ei,sta in garaj la temp optima bateriilor deci poate e un avataj...la statia de incarcare sincer n am vazut o crestere semnificativa a timpului,plus ca depinde ce enegie e pe retea atunci..s a intamplat zilele trecute la un rompetrol bucurestii noi sa mi arate la statie de 50kw ca dureaza 3 ore ceea ce in mod normal la rompetrol otopeni sau kaufland basarab n am depasit niciodata 50min,hai o ora! deci depinde de mai multe aspecte @pimp:cele 14 ore sunt la statia cu care vine masina,ca un telefon care vine cu incarcator...statia e de 3,7kw; pentru restul comment-ului nu merita sa ti raspund...
    1 point
  14. Poate sunt un electrician care a luat in serios lozinca aia de acum cativa ani "Carti - te fac neprost" Ai doua variante, dupa cum vad eu lucrurile: daca crezi ca am gresit undeva, te documentezi pe subiect si imi arati unde am gresit. Daca e cazul, ridic mana si accept in mod sportiv. Sau accepti ca sunt oarecum informat in domeniu si ca s-ar putea sa fie adevarat ce spun. In plus, daca observi, la unele lucruri spun ca e parerea mea si nu un fapt.
    1 point
  15. Pot sa intreb de unde iei tu toate informatiile prezentate aici, ca electrician nu esti!? Le prezinti si de parca lucrezi la asa proiect si estimezi deja ce se va intampla..
    1 point
  16. Nu a fost nevoie de nicio initializare; nici eroare nu s-a inregistrat, doar 1 de la ABS (se desface mufa la montaj). Da, de pe allegro.pl le-am luat. Nu sunt sigur de rulaj, asa scria in anunt; nu prea ai cum sa verifici, nu exista serie de caroseri; vanzatorul vindea amortizoare EDC sh pt mai multe tipuri de BMW ; am cerut multe poze, si amortizoarele aratau ca noi, cu foarte putina uzura exterioara, si etichetele intacte. Am avut si eu indoieli pana le-am montat; m-am gandit ca in cel mai rau caz au 80-100k avand 2 ani, adica tot mai duc km pe care o sa ii parcurg eu cu masina in urmatorii 2 ani (cel tarziu in 2021 intentionez sa trec la un model G). Din fericire e foarte probabil sa aiba putini kilometri, diferenta pe care o percep e similara cu cea pe care am avut-o la schimbul de amortizoare de la E91 pe fata (am pus amortizoare noi la 210k km). Acum pe modul Sport masina e chiar rigida, se simte aproape ca un F10 cu suspensie M. Cele mai ieftine seturi de pe allegro sunt in jur de 300 euro, dar sunt 2011-2012; am cautat dupa ultimele 7 cifre din codul original. Ai si varianta reconditionarii, tot cam 500 euro costa (era pe un alt topic discutie) - dureaza cam 2 sapt (trimis-reconditionat-returnat) si iti dau garantie 2 ani. Daca vei pastra masina pentru minim inca 100k km, probabil ca cea mai ok optiune este sa iei noi. Am schimbat si burduful de la planetara stanga fata, era spart si curgea vaselina; din fericire articulatia planetarei era intacta, am demontat-o complet, curatat si pus vaselina noua OE; a fost destul de migalos sa o ansamblam la loc, e ca un puzzle sa potrivesti bilele
    1 point
  17. Salutari, va veni si asta cand ne va ajunge cuțitul la os. Deocamdata se intampla doar in țari civilizate. Zile senine.
    1 point
  18. wow, wow, wow, absolut superba .
    1 point
  19. COP is "Coil On Plug", or BMW's ignition system using coils on top of each spark plug instead of a central firing distribution system super tare masina
    1 point
  20. Nici vorba de tunat cuvintele potrivite sunt intretinere, restaurare si prezervare Din punct de vedere optic nu voi aduce nici o modificare masinii, am in plan o optimizare/soft tuning pt motor. Insa in prima faza sa vedem ce zice o testare Dyno, chiar sunt curios cati cai au "fugit" din herghelie
    1 point
  21. So, sa incepem cu primii pasi Setand obiectivul de achizitie a unui E46 Cabrio am inceput cautarile undeva la mijloc de Ianuarie 2019. Initial nu stiam prea multe vis-a-vis de pro&cons ale motorizarilor posibile pe acest model si cochetam cu achizitia unui 318. Dupa ce am mai aprofundat un pic si am facut si cateva drive teste am concluzionat ca indiferent de motor N42 sau N46 caroseria e prea grea pt un 2 litri care cel putin in cazul lui N42 are si problemele cunoscute (garnituri supape, pierderi ulei). Asa ca am trecut la nivelul urmator si am inceput sa analizez modelele 320 si 325 cu motorizarile M54B22 repectiv M54B25. Binenteles ca motorizarea M54B22 de 2200 cm chiar daca este in 6 cilindri si ar fi fost bunicica am conluzionat ca nu se merita deoarece overall cei aprox. 20 CP ai motorizarii M54B25 fac o diferenta dpdv dinamic iar costurile sunt similare (achizitie, intretinere, reparatii, consum, impozit). Vreme de vreo cateva saptamani am scanat site-urile de profil, btw unul foarte bun este www.autouncle.de agregator excelent pt restul (mobile.de, www.autoscout24.de, etc) si am inceput sa faca o lista scurta cu masinile ce consideram eu ca a=sunt de luat in seam, asa ajungand la cea in cauza: 325 Ci An 2006 Februarie 173.000 km automata Dotari: cred ca le cam are cam pe toate posibile ale acelor vremuri (HK, Navi, scune electrice cu memorie, etc etc etc)
    1 point
  22. Foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatos
    1 point
  23. Foarte frumoasa, se zareste o culoare misto tare la interior, mai pune poze :goodjob:
    1 point
  24. Pai ti-ai raspuns singur. Dupa mine nu merita 25k euro . Poate 15k.
    1 point
  25. De parca masinile se cumpara acum la pachet cu cabluri si cu tot software-ul pentru diagnoza... Eu am ajuns la ISTA abia cand am avut nevoie, nu ma gandeam ca fara ISTA nu pot sa mai duc masina la service... Tinand cont ca masina mea a fost in service doar la "team" in RO, abia acum realizez de ce imi sta si mie volanul putin stramb spre stanga... La naiba cu "specialistii" astia...
    1 point
  26. Totusi , un BMW fara anumite dotari nu merita achizitia...Chiar daca nu iti trebuie , consider ca ar trebui sa fie standard in ziua de azi...
    1 point
  27. Am pus Mobil 1 ESP Formula 5W-30. Indeplineste norma BMW LL-04 si mai mult de atat la masinile care le-am avut am folosit Mobil sintetic fiind foarte multumit. Principalul motiv este ca achizitionez acest ulei dintr-o sursa foarte sigura apropos de provenienta. Feedback,..., am doar 200 de km de cand am facut schimbul. Sunt proaspat proprietar de BMW.
    0 points
  28. macar unu, doua, motive :-)
    -1 points
  29. cine crede ca trebuie schimbate amandoua, ii destul de bun sa spuna de ce ? :-)
    -1 points
  30. No comment. Esti genu care sta si cauta pe Google informatii si le posteaza in alta parte. Eu am povestit din ce am patit eu cu anvelopele nu de pe Google. Si faza cu geometria cu ata a fost cea mai tare. Odata ce imi permit sa dau 1200 ron pe o anvelopa cred ca imi permit sa fac si o geometrie cum trebuie nu ? Dar asa e pe forum, foarte multi postaci si doar cativa care sunt informati si stiu despre ce vorbesc.
    -1 points
  31. Când ĂŽți cumperi un Porsche NOU și bĂŁieții ĂŽți livreazĂŁ mașina echipatĂŁ cu Nexen ce spui?Doamne ajutĂŁ?mai relaxeazĂŁ te cu anvelopele premium.
    -1 points
  32. Orice modificare la motor/ evacuare care ar conduce la ridicarea nivelului noxelor ar trebui pedepsita drastic, inclusiv ridicarea talonului, blocarea masinii si obligarea proprietarului la plata lucrarii pentru readucerea in starea initiala la un service autorizat. In cazul in care nu iti permiti costurile lucrarii, confiscarea masinii si casarea ei in scop de reciclare.
    -1 points
  33. Când ar trebui sa aparã În mod normal 2019-2?
    -1 points
  34. Sa speram ca va fi oprit de un echipaj RAR cat mai curand!
    -2 points
  35. Din ce tara provine cazanul?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.