Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/15/19 in all areas
-
Subscriu! In cele ce urmeaza voi povesti experientele mele legate de Bimmer Service si mai nou de B Squad Service...acum 4 ani cand am achizitionat un e60 520d am luat primul contact cu ei pentru revizie, desi consilierul mi-a comunicat telefonic ca pot veni cu consumabilele mele, la momentul reviziei mi s-a transmis ca nu se mai poate pe motiv ca au avut ceva probleme cu piesele aduse de clienti. A doua experienta a fost un banal schimb de lichid de frana fara incidente si cu o constatare de inlocuire discuri de frana, pe care le voi schimba anul acesta. A 3 a experienta a fost sau trebuia sa fie si ultima, dar din pacate naivitatea de a cauta corectitudinea/normalitatea unui serviciu platit a dat gres...ventilatorul radiatorului pornea pe viteza a 3 a direct, zici ca era avion...s-a pus masina pe tester, s-a schimbat un senzor indicat de tester, gata domne problema e rezolvata! Plec,dupa 5 minute de mers aceeasi problema. Revin, discut cu mecanicul,il cheama pe Robert(patronul), cu o atitudine sfidatoare da-i senzorul jos si da-i banii inapoi, zic stai putin ca eu nu reclam faptul ca mi-ai schimbat un senzor degeaba,dar am citit pe club ca e posibil sa fie unul dintre termostate blocate. Raspunsul lui a fost:stai domne ca noi nu reparam masini aici cu "verdicte" de pe club,de parca nu asa si-a facut clientela, cu recomandarile de pe club! Anul acesta am avut parte de ultima experienta, in 2 etape,am schimbat lichidul de frana si s-a constatat ca e nevoie de distributie noua. Am facut distributia joia trecuta,am preluat masina, pe drum mi se parea ca merge bine, dupa 40 minute ajung acasa, surpriza! S-a ars electromotorul pentru ca nu au legat firele cum trebuie(profesionisti 100%). A doua zi sun la ei, stiti ca avem platforma la reparat in service, va fi gata pe seara, venim luni sa o ridicam,le spun ca as fi preferat astazi ca am blocat masina sotiei si avem nevoie de masina ei in weekend. Dupa discutie le trimit filmarile cu motorul mergand in gol desi a fost oprit din buton si zgomotul asurzitor al electromotorului,fum alb, ce sa mai...efecte speciale, nu gluma! Surpriza,dupa o ora ma suna, pleaca platforma sa ridice masina(s-a reparat ca prin minune), vin baietii o ridica, zic banuiesc ca ne auzim luni...da da, desigur! Luni, se face 11.00 nu primesc niciun semn,sun...nu stia nimeni nimic...zic,nu sunt absurd, banuiesc ca este in lucru,dar spuneti-mi ceva sa stiu cum ma organizez, da da... Va sunam si asa a ramas pana la 16.40 cand am fost anuntat ca e gata masina. Luasem imprumut o alta masina si nu aveam cum sa ma duc dupa ea. Astazi am fost sa ridic masina,desi am vorbit cu vreo 4 persoane, desi Robert(patronul) era acolo si stia ce masina ridic, sa-si ceara cineva scuze pentru incompetenta, doamne fereste! Dar suporti de numere de masina cu B Squad au fost instalati fara sa fiu intrebat, daca e pentru reclama...asa gest, mai rar!!! Ma urc in masina si vad cuiul de tractare in buzunarul usii, de ce sa se deranjeze cineva sa-l puna la locul lui in suportul de pe capota portbagajului.Ajung acasa, inca o surpriza,lipsea capacelul de pe bara, cel care acopera suportul cuiului de tractare. Sun, nu ca, colegul vi l-a dat, explic frumos ca am insistat de 2 ori cand au venit sa ridice masina sa nu uite la mine capacul de la motor si capacelul cuiului de tractare,de ce am insistat nu stiu, poate pentru ca era normal sa puna cuiul la loc in suport, capacelul pe bara,dar normalitatea este inseamna altceva pentru ei. In concluzie s-au rebranduit dar naravul nu si l-au schimbat! Din pacate clientii nu se invata minte, vezi cazul meu! A...si am omis ceva, eu sunt pe langa, nu ma pricep deloc, dar atunci cu senzorul si cu reparea masinilor cu "verdicte" de pe club, iar surpriza...chiar era termostatul blocat!!!4 points
-
Mai pe scurt asa ....am cumparat aproape tot ce lipsea sau era in stare rea la E30 : mocheta in stare decenta, arcuri eibach si amortizoare noi (o sa renunt la articulatia sport), toata articulatia fata/spate noua, plansa de bord fara crapaturi, faruri intregi fara cleme rupte si in stare buna, narile si grilele oem, instalatia electrica pt faruri ,plastice la interior tot ce lipsea, scunele si plafonul au plecat la retapisa, jante borbet A 7.5/9j noi ...lista continua cu multe lucruri care nu-mi vin acum in minte. Acum e dezechipat si probabil in vreo 2 saptamani o sa fie adus de la vopsit.3 points
-
Dupa punerea la punct a tot ce tine de amortizare, suspensie si directie a venit vremea pt un set de "incaltari" noi. Datorita dimesiunii mai putin uzuale pt rotile spate, a fost dificil sa gasesc un set, atata fata ca si spate, de la acelasi producator, cu acelasi model si sa aiva un DOT cat mai "proaspat", Nokian ZLine fiind singurele ce indeplineau aceste conditii . Puntea fata 225/45/17 RFT (DOT 2018) Puntea spate 245/40/17 non RFT (DOT 2018, se pare ca nici un producator nu are in catalog RFT-uri) Ma apropii de 2000 km si se pare ca sunt chiar bunicele, dpdv al meu criteriul cel mai important fiind franarea. Senzatia ce o transmit atat la franare pe uscat cat si pe ud/umed fiind una de siguranta si control. Odata cu schimbarea pneurilor am reglat si geometria rotilor, pe fata se impunea datorita lucrarilor pe parte de directie, iar pe spate cu masina pe elevator se vedea cu ochiul liber un unghi de cadere diferit st/dr. In general am fost multumit de serviciile celor de la Autosoft cu toate ca lucreaza pe modul "fast forward". Am ales un "pachet" ce cuprinde degresare jante, le baga intr-o masina de "spalat" cu bile de plastic , indreptare chiar daca jantele pareau ok, e prima data cand asist la o astfel de operatiune ce parea destul de empirica dar conform metodelor de masurare a dat rezultate, echilibrare, valve noi si umflare cu azot. Insa volanul nu au reusit sa il puna drept de prima data, a 2 a zi revenind pt corectie, nu inteleg de ce nu or fi pus de prima data cumpana pe volan. Unghiuri dupa centrarea volanului3 points
-
Mi am cumparat recent un E46 325i Touring cu 275.000km la bord,omul a renuntat la masina deoarece avea nevoie deja de o masina cu 7 locuri .Masina a primit verificarea tehnica noua,valabila 2 ani de zile dar as dori niste sfaturi din partea voastra cu ce anume ar trebui sa schimb urgent la ea pentru a preveni anumite chestii si sa ma bucur si eu putin de masina/ daca ma va convinge imi voi cauta un model cu mai putini kilometri.deocamdata vreau sa i comand uleiul de motor,BMW Longlife 04 ? si nu stiu ce lichid de racire sa imi comand,as vrea sa l schimb si ala astept ceva sfaturi din partea voastra cu ce ar mai trebui sa i schimb in materie de filtre.lichide,etc...nu cunosc istoricul acestei masini.2 points
-
mike, eram dimineata in spatele unui type R pe Preciziei. tu erai? Mi se pare ca vad des modelul asta de masina pe strada si amintindu-mi ca tu ti-ai luat, m-am uitat cu atentie la masina de dimineata. ce nu imi place la ea, este ca este overdesigned, ajungandu-se la un produs care nu mai da bine la aspect, cumva un produs cu o infatisare neinspirata prin aglomerarea elementelor de design care incearca sa transmita un mesaj precum ca nu e o masina de rand. Spre exemplu, golf R care are un design cuminte, stie ca exprime fara sa aiba un design exagerat ca este golful top of the range si ca trebuie sa stai cuminte in preajma lui.2 points
-
Pe scurt: cu cat suprafata de contact (disc - placa frana) e mai mare cu atat mai greu ca presiunea intre cele doua sa fie distribuita uniform. Din cauza asta apar mici oscilatii in suprafata de contact - scartaitul. Aici detalii: Pb discurile de frana au santuri formate folosind vechile placute. Acum cele noi nu mai calca perfect pe discuri. Stiam ca franele (mai ales cele de inalta performanta) trebuiesc rodate. In primele cateva sute de km evitate franarile violente. Pana se "aseaza" placutele noi pe discurile existente. Scartaitul franelor e o problema frecventa la masinile cu frane de dimensiuni mari.2 points
-
Daca tot a venit vara ... a primit bari longitudinale model lipit de caroserie si semanizari aripi fumurii ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk2 points
-
A fost foarte dificil sa gasesc un 325 dupa gusturile mele. Tineam neaparat sa aiva cateva dotari obligatoriu, musai ca de ex cutia automata, scaune piele electrice/incalzite, Harman Kardon. Am invatat din plin pe F31 ce inseamna retrofiturile, si nu e vorba doar de bani ci si de timp sau dificultatea de a adauga unele optionale, sunt situatii in care mai bine vinzi masina si ei alta cu dotarile dorite decat sa te complici cu adaugare de optiuni. De altfel doream sa fie sub 200k km, fara acidente, carte service, asa ca optiunile mele se rareau semnificativ. Gasisem si cateva 330 Ci insa ma "temperam" si bifam incontinuare max. 2500 centimetri cubi la filtrele de pe site-uri Cu toate ca in mod uzual conduc un diesel, am exclus variantele 320d sau 330d, prea multe dezanvantaje - zgomot, vibratii, fum - ca sa nu mai zic ca un motor diesel "uzat" necesita alta intretinere fata de o benzina. In plus nu exista nici o conexiune cat de mica intre un cabrio si motorul diesel, sunt total antagonice The last but not the least macar odata in viata trebuie sa ai placerea de a a conduce un 6 in linie ... sunetul produs de motorul acesta e fabulos, e o placere sa il auzi urcand in ture si livrand in mod constant putere dar mai presus de toate senzatii O sedinta SPA cu spuma din belsug2 points
-
Intr-o lume in care isi pune amprenta pe zi ce trece downsizing-ul si vedem denumiri comerciale de genul 328 sau 330 care de fapt sunt niste reminiscinte ale unui trecut glorios in care puterea era livrata aspirat, am ales sa "colectionez" una dintre ultimele masini pentru care terminatia 25 reprezinta 2500 centimetri cubi regasiti in 6 cilindri in linie. Ceva vreme in urma vorbeam cu un amic despre cum isi petrecuse weekend-ul si ascultam oarecum mirat insa si patruns de o nostalgie a unor vremuri trecute, cum isi luase copii intr-o vizita la ferma animalelor sa vada gaini, curcani, iezi, vaci si alte animale domestice. Traim o perioda in care viteza de schimbare are alt ritm comparativ cu vremurile cand eram unii dintre noi copii si cu siguranta vom trai in urmatoarele decade niste transformari majore tehnologice ce cu siguranta vor face ca un "6 in linie" sa ajunga o piesa de muzeu la "ferma animalelor ce au trait candva". Pornind de la cele mai sus am concluzionat ca un "animal" ce cu siguranta Noe l-ar fi urcat in arca lui este E46 325 Ci cabrio, probabil una dintre cele mai frumoase masini desenate si construite de BMW . Aceastea fiind zise astept cu interes vremurile cand nepotii imi vor trece pragul garajului si voi avea placerea sa le arat ce insemna mirosul de benzina intr-o era in care voltii, amperii si watt-ii vor fi inlocuit de mult uleiul, cifra octanica sau aditivii din combustibilul fosil. ... to be continued1 point
-
Salutare...vreau si eu sa va atentionez in legatura cu ceva ce mi s-a intamplat azi...pentru ca sa nu treceti si voi prin asa ceva... TEAPA bimmer-service(Bucuresti)...acum doua zile m-am programat la ei pentru o revizie...ulei filtre...la un BMW e90 320d 2011...tot atunci i-am intrebat ce filtre si ce ulei folosesc si care sunt costurile...am ales filtre mann si uleiul recomandat de ei...BMW 5w30...toate bune pana acum cost operatie total 850lei...am zis asta e cam mult dar sa vad eu ce fac baietii care stiu cum sta treaba pentru inceput...primul BMW nu cunosteam prea multe service-uri BMW...m-am bucurat ca m-au programat cand am vrut in functie de timpul meu liber...merg azi acolo...la ora 10 punctuali baietii de acolo...baga masina inauntru si in nici 2 min au si dat drumul la ulei...acum urmeaza primul soc...se scurge uleiul si apare un tip de la birou cu o nota de comanda...920lei...stupefiat intreb...ce reprezinta suma...imi spune ca manopera lucrarii e 130lei uleiul 300lei/6litri si diferenta filtrele...si imi zice sa semnez...ezit putin si ii zic...ca la momentul programarii mi s-a confirmat pretul de 850lei...la care el cu putin tupeu catre mine ma intreba...cine...la care eu ii raspund ala cu care am vorbit cand am facut programarea...ii zic ca nu pot accepta asa ceva...la care el imi zice ca astea sunt preturile pentru filtre si ca nu are cum sa le schimbe pentru ca ele se modifica constant...ii zic...4 filtre isi modifica in doua zile pretul cu 70lei...bun ok..nu ma face 70lei...voi sti pe viitor...si nu voi mai calca pe la voi nici daca veti fi singurul service din lume i-am zis si voi avea grija ca nici altii sa mai vina la voi...i-am semnat devizul lucrarii...lucreaza baietii in continuare...cate 3 sa termine repede.. desface unu dintre ei carenajul de plastic care acopera sub podea filtrul de motorina si pac sare o clema pe care se prinde surubul...tipul o ridica...se uita la ea...si o arunca la gunoi...uimit tac si nu zic nimic...vine altul monteaza filtrul si pune carenajul la loc incepe ca insurupeze ii las si cand sa termine ii zic...colegul tau a aruncat o clema la gunoi...fara aia nu o sa poti pune toate prinderile...se duce si aduce o noua clema...cel care a aruncat clema era stupefiat...termina acolo lasa masina jos si uimirea cu numarul 3...aduc uleiul intr-un recipient gradat...eu ii intreb ce este ala...ei zic ulei BMW...bla bla...ii intreb unde sunt bidoanele...la care ei imi arata un butoi...foarte uimit...nu-mi venea a crede...imi garanteaza ei ca este original BMW...le zic ca este ciudat...depasesc momentul...ii intreb cat este in recipient...imi zic ei ca e 5.3litri...exact cat trebuie...ok...bine bine...dar eu platesc 6 litri...la care ei raman blocati...pe urma ei ma intreaba ce facem in situatia asta...la care eu le zic...pe mine ma intrebati...eu vreau 6 litri...intr-un final aduc ei un bidon de un litru in care mi-au pus fix 700ml...termina toata lucrarea in mai putin de 25 de minute si ma invita sa platesc...ma duc la casierie...amabilitatea cu care m-au tratat cand am facut programarea in urma cu 2 zile a disparut definitiv...mi s-a aruncat un zambet de catre casiera si un odorizant de 2 bani cand am pus banii pe masa...si asta a fost tot...tratament de toata jena si bataie de joc...asta am primit de 920lei in mai putin de 30 de minute...RUSINE BIMMER-SERVICE... dezamagit maxim...pentru un service BMW care iti promite standarde germane e o mare rusine. Daca nu e postat unde trebuie imi cer scuze si rog mutarea lui la sectiunea corespunzatoare.1 point
-
Fara doar si poate ca sunt niscai minusuri ca de ex socurile se resimt mai puternic in articulatii cu consecintele de rigoare. Insa avantajele ce care vin aceste dezavantaje la pachet merita din plin - flancuri mult mai solide si rezistente, in caz de pana stresul e mult mai mic. Pesonal imi place mai mult si senzatia care e transmisa in viraje de pneurile RFT, simti mai bine masina fata de pneurile normale.1 point
-
Va las aici si o poza cu E34 dupa 3ani de "pribegie" ...reintors in posesia mea, alaturi de ultima achizitie un putred E36 Class 21 point
-
Mi-au rupt bujiile in conditiile in care la prima bujie a rupt-o instant, in sensul ca a tras de cheie direct tare, o rupe, la care replica patronului de fata: aaa, da-i mai usor la inceput, ca astea se rup, dar n-a avut binevointa sa il avertizeze dinainte. Adica ala habar n-avea cum sa se comporte cu anumite piese care sunt predispuse la anumite situatii, bineinteles ca dupa s-a bagat alt berbec de mecanic care a tras si ala la fel de tare... Abia dupa s-au gandit sa le slabeasca cu o solutie... dar deja era prea tarziu, 2 bujii erau rupte. Si erau mecanicii lor de "baza" de la inceputul service-ului. Dupa au inceput sa angajeze alti invatacei care mi-au provocat alte surprize, dar n'are rost sa le enumar, duceti-va la ei daca credeti ca nu exista loc de mai bine.1 point
-
Dacă tot faci schimbare, ia și cu padele. O să-ți pară rău după. Sunt momente, rare, când ți-ar prinde bine Nici eu nu prea le folosesc, deși am făcut acest retrofit. Sunt momente când mai merg pe la munte să zicem, pe drum virajat, unde câteodată îmi place să am extra control. Dar da, în general cutia face schimbul mult mai bine ca tine NBT EVO pentru 2017. NBT simplu se punea la NON-LCI. Ai și Apple Car Play la o adică - Waze direct, etc Colegii SKW sau neo_andersson te pot ajuta Ai nevoie de mai multe piese și cineva priceput. Asta ca să nu sară siguranțele la prima pornire Cred că te complici inutil Ai nevoie de mai multe modificări, în afară de oglinzile în sine1 point
-
mi se pare genial cand cineva da minus la o anumita postare, ca la un concurs de frumusete. mi-am recitit postarea de vreo 3 ori acum, sa vad ce am scris anapoda...desi scrisesem doar cum se comporta placutele la mine si la apropiatii mei. Minusul o fi oare pentru ca mint si dezinformez, pentru acuratetea scrisului, pt ca imi scrtie si mie placutele uneori si nu e bine sau pentru ce oare!? Evident ca gasesc amuzant asta.1 point
-
Nu a intrebat nimeni pana acum daca s-a verificat daca s-a pus vaselina cuprata pe spatele placutelor tocmai preveni un anume scartait..1 point
-
Mi-am schimbat acum ~4000 km discurile si placutele la Filaret, ei le-au comandat, ei le-au montat. Am fost pe acolo sa vad care e treaba cand le-au schimbat ca ma plictiseam groaznic in sala aia de asteptare. Habar nu am cine e producatorul, chiar m-am uitat atent si pe cutii si pe piese si in afara de codul OE si sigla BMW nu exista nici un alt indiciu care sa-ti spuna ca sunt facute de Textar, Jurid, etc... Am plecat de acolo dupa ce mi s-a facut instructajul, cum ca pentru franele performante rodajul placutelor si discurilor poate dura pana la 1000 km si ca este normal sa mai aud zgomote si sa simt o senzatie ciudata in pedala, insa acestea se vor ameliora cu timpul si vor disparea. Tot in acesti 1000 km mi s-a spus sa nu abuzez de sistemul de franare ca influentez rodajul si cresc riscul sa nu se "aseze" bine placutele... Zic, super, multumesc pentru sfaturi, o sa tin cont evident, doar nu sunt primele discuri si placute din viata mea. In primele cateva sute de km, intr-adevar, performanta de franare era destul de slabuta si s-a simtit apoi cand placutele s-au "asezat", ciupeam putin pedala si dadeam cu dintii de volan. Nici un zgomot, nimic, totul brici. Dupa vreo mie de km, pe dreapta fata scartaie ca dracu, insa nu in franare, ci dupa franare, din momentul in care se pune masina in miscare si pana cand viteza de rotatie departeaza placutele de disc. Am zis, ok, hai ca mai astept. Insa nimic, dupa 3000 de km oricum eram pe acolo prin zona si ma duc cu masina pana la ei, bineinteles ca nu mai facea. Am plecat de acolo plin de spume si dupa cateva intersectii si semafoare de mers bara la bara si mai mult cu piciorul pe frana, incepe fata sa chiuie frumos. Ma intorc cu masina la ei si imi dau seama ca scartaitul cu pricina se intampla cand sunt discurile si placutele incinse. Iau masina iar, vad despre ce e vorba si o baga pe elevator, demonteaza roata si inspecteaza sistemul de franare crezand ca se gripeaza etrierul sau pistonasul. Dupa verificare mi se spune ca este totul in regula si ca n-au ce sa-i faca, pentru ca exista nu stiu ce directiva europeana si ca de ceva timp placutele de frana contin mai mult fier ca sa reduca poluarea si ca e normal sa se intample asa ceva, din pacate ei nu au ce sa faca. Zic ok, dar din 4 roti, doar una are probleme, nu vreti sa luati in considerare si un defect de fabricatie, pentru ca chiuitul respectiv se aude in primul rand inegal si nu continuu, ceea ce indica o uzura inegala ori a discului ori a placutei. Imi spun ca au verificat si asta si ca discul si placuta sunt uzate corect si ca singurul lucru pe care il mai pot face este sa inlocuiesc lichidul de frana, ceva ce nu are absolut nici o treaba cu problema mea, schimbarea lichidului de frana imi poate aduce maxim un raspuns mult mai ferm in pedala. Asadar, am intrat acolo bou si am plecat vaca, mi-au zis ca na asta e, ca directiva aia e nenorocirea si ca sa mai am rabdare ca poate o sa dispara zgomotul. Bineinteles ca nu a disparut, insa am constatat aseara, cu ocazia unei franari agresive pe A1, ca am vibratie in volan si in pedala, ceea ce inseamna ca cel mai probabil discul si placuta cu pricina sunt denaturate. O sa ma duc din nou la ei, insa presimt ca ma duc degeaba, sigur sigur am facut eu ceva gresit. Deci se poate si cu OE sa prinzi ceva de calitate slaba si daca mai e si directiva aia europeana cu mai mult fier, atunci petrecerea e garantata... Partea cea mai proasta este ca am dat o mie de EUR pentru stresul asta.1 point
-
Verifica geometria cu anvelopele noi .probabil n-a fost una reusita in trecut , multi nu pot desface anumite elemente si nu anunta proprietarul sa rezolve problema si sa revina .1 point
-
Bucsile, Bratele & Suspensia d2 Tampoanele Motor Poliuretan Ambreiaj Ceramic, Masa Simpla, Volanta Usurata, placa Intarita Din Pacate motorul a cedat iar dupa 30min, Am cumaparat alt 3.0 si l-am pus sus (Cel din video e cel vechi) Intr-un final, dupa inca 1 luna 2 de dat, a crapat si al 2-lea motor (aceasi problema piulita de la pompa se desface) Alta problema des intalnita din cauza Ambreiajului si a bucsilor poliuretanice: La 2 saptamani schimbam grupul.. Deocamdata masina este intr-un garaj, mai astept fonduri.. ) Am inceput un nou proiect cu un 635d e63 Individual(deocamdata doar suspensie D2 si evacuare + downpipe custom)1 point
-
Merge și LL01 ,la km aia de verificat Vânos CCV și DISA in ce stare sunt. a și garnitura capac culbutori.1 point
-
Daca nu vrei sa poluezi nu iti cumperi un i3 de 45.000 euro ci o masina de oras de maxim 10.000 cu motor mic pe benzina si nu excluzi transportul in comun. O plusvaloare de 35.000 euro genereaza destul de multa poluare. Reducerea poluarii in Bucuresti are nevoie de politici publice mai ferme, doar incurajarea achizitiei de electrice nu vad sa fie o rezolvare. Dilema la deschiderea topicului era legata de achizitia unui SH electric din perspectiva degradarii bateriei si a valorii de revanzare. Concret, cu 25k pot lua acum un 116i sau chiar 118i AT nou sau un i3 din 2016 si 30-40k rulaj. Fiind putine i3 vandute, nimeni nu stie cum se comporta bateria in timp si nici ce degradare ar fi acoperita de garantie.5% pe an, 10%...Tesla are un studiu, dar e asa de lectura, nu ma ajuta cu nimic. La serie 1 proiectia este clara si nu vad ce problema mari as avea in urmatorii 10 ani, cu un rulaj mediu anual de 7-8.000 km.1 point
-
@wizzardx @crtir @raduron10 @florin83 @six in line @Alin KIR @Acero99 @mgs @MariusFR @FiveThreeFive @Dan_316i @Magnusy @kevinn14 @wolfenstein99 @JuN1oR Multumesc tuturor pt urari :flowers:1 point
-
Daca ar fi sa tragem cateva concluzii: - achizitia unui I3 nu este interesanta dpdv pret, considerat ridicat; interiorul, design-ul sunt discutabile, deci pierde si aici punctaj serios - in general, achizitia unui automobil electric nu este privita ca o alternativa la autoturismele clasice, devien interesant doar daca pretul de achizitie/costul ar fi net avantajoare vs motoare clasice -masinile electrice sunt considerate in general scumpe, iar producatorii lor sunt sunt suspectati de practici comerciale oneroase, prin politica de preturi -trend-ul electrificarii autoturismelor este privit ca o posibila conspiratie oculta -poluarea , in Romania, nu este privita ca o problema si/sau prioritate, de aceea orice ameliorare in aceasta directie nu este luata in calcul (suntem printre campioni la capitolul asta in UE)1 point
-
Spun de la inceput ca nu incerc sa le iau apararea deloc si n-am nimic de castigat de la acesti bimmer...b force...si cum se vor mai numi.Nu e neaparat vina lor ca au rupt bujiile...asta tine si de masina..noroc. Sunt cazuri si cazuri... Cred ca nici lor nu le-a convenit ca sa se munceasca in plus. Daca or fi fost cele originale si schimbate dupa 7-8 ani...e posibil sa ai surprize. Eu din experienta mea cu ei pe cand se numeau bimmer service n-am ce reprosa. Am facut distributia la ei acum 1 an si 4 luni. Totul a decurs ok, m-au salvat de la dezastru cum zic unii pe aici. Masina are de atunci 20.000km aprox si merge foarte silentios si foarte bine. Ulterior am facut si urmatoarea revizie la ei la 212.000km , la prox 12,000 km (1 an) de la distributie pentru a nu pierde garantia. Legat de invatatul pe distributii nu e f greu, daca faci cateva apoi intra in reflex. La masina mea au lucrat 2 pustani care pareau destul de siguri pe ei. Cand iei un astfel de motor si stii ca are problema de fabricatie cu distributia nu mai ai ce comenta cand dai 3300 lei sa o schimbi. Daca nu te duci la reprezentanta si dai dublu ...si atitudinea va fi garantat de proasta calitate la ce clienti au reprezentantele...flote firme si alte cele. Ma deranjeaza decat faptul ca bimmer lucreaza doar cu OEM si sunt preturi mai mari fata de magazinele de piese auto aftermarket. Daca ar fi lucrat si cu piese pe alti producatori ( de calitate agreate de ei) as fi facut absolut toate lucrarile la ei gen placute discuri brate si alte maruntaie. Patronul vine pe acolo, il cunosc din vedere de f mult timp de cand erau un garaj . I-am mai recomandat pt distributii la vreo 4 prieteni care au facut la ei si nu am auzit pe nici unul sa se planga. Nu va mai mirati de mecanici. Nu prea mai gasesti in ziua de azi oameni muncitori. Iei tineri ii inveti meserie si iti pleaca la un salariu mai mare! Legat de distributii multi mecanici pleaca din reprezentante si isi fac acasa garaj si fac ce au invatat . Si de unde sa mai ai profesionalism in reprezentante pe 3000 de lei pe luna muncitor, bani pe care mecanicul si-i face acasa intr-o saptamana. Si iar cauti angajati si asa mai departe. Asa e romanul...asta e viata in romania si nu numai !1 point
-
1 point
-
Mi-ai facut ziua cu apa asta sfintita , Imi aduc aminte de reactia unu prieten cand am ramas fara permis: EU: "-Ba am ramas fara permis ca nu am acordat prioritatel la pietoni, eram obosit si nu i-am vazut." EL -Ti-am zis sa mai treci pe la biserica..." Eu cred ca si o rugaciune mai puternica tine in loc de Distributie sau turbina. Decarbonizarea asta minune esti fix ca acel dispozitiv cu LED de reducere a consumului de carburant.1 point
-
bravo , ai luat o masina foarte misto si una pe care s-o tii pentru nepoti, merita din plin. Excelenta alegerea de-a nu continua cu 318i, e cam patetica motorizarea aia pe cabrio care e mai greu decat Coupe, am avut si eu Cabrio 318i si e lenta, mult zgomot pentru nimic plus ca motoarele sunt deja pline de probleme la varsta asta. 325-ul e cel mai bun compromis la noi in tara, desi banuiesc ca daca dadeai de un 3.0i nu cred ca ai fi zis pas, dar ai luat decizia cea mai buna tinand cont de toti factorii, ma bucur sa mai vad astfel de masini. De asemenea bine ca nu ai ales varianta de 2.0d, aia mi se mai oribila decat 318i Cabrio, sa auzi tractorul ala cu masina decapotata si ceva fum dupa el e absolut crunt.1 point
-
Un amic si-a achizitionat in decembrie un Type R FK8. Am mers cu el un pic in masina, pe scaunul pasagerului. Imi place cum arata si interior, si exterior, spatii de depozitare, ff fain. Minusuri de care spunea el: - schimbatorul de viteze e din aluminiu - iti cade mana iarna pe el de cat de rece e. Deranjant. - scaunele desi sunt mega misto, nu ai optiune de incalzire Minusuri dpmdv (neavizat): tractiunea fata. Oricat de mult au lucrat la suspensii, nu ai cum sa scapi de tot de torque steering. Daca ar fi sa dau banii pe un hot hatch, excluzand BMW, cred ca as alege Focus RS in detrimentul Honda. Nu poti pune atata putere doar pe puntea fata; oricum o dai, te bate fizica. Pe 0-100 are 5.7s, un amarat de 328 are 5.8s... Eu in momentul asta, nu m-as intoarce pentru nimic la o manuala. Pur si simplu am devenit prea comod.1 point
-
1. Mihailascu, cum a zis si Injectoru6, nu se cearta nimeni; punem la punct lucruri, daca vrei, sau explicam cum procedam fiecare. (..ca mica observatie, pot sa fiu sigur ca tu NU demontezi prea multe la masina care o ai?) 2. ..dealtfel e "firesc" sa dai sfaturi daca nu te bagi sa te murdaresti/mesteresti/repari.. 3. Ce ia scapat probabil lui Injectoru'6 (caruia, nu ma insel, ii place sa umble la masina..) sa spuna e ca sunt mai multe tipuri de "blocatoare" de suruburi.. Daca cel care a umblat inainte la masina ta , mihailascu, a pus "rosu" de la Loctite - la pus pe cel mai tare, sau foarte foarte greu de desurubat surub/piulita.. de aceea s-a rupt.. (Ce am scris mai sus sunt doar corectii spre mai buna intelegere.)1 point
-
Nu stiu nimic din ce ai scris tu mai sus, dar am facut 100k km pana acun si nu am absolut nici o problema cu franele. A trecut cu brio testele de frana. Franele sunt primele cele mai importante pentru mine!! ..si eu care recent am pus VASELINA CUPRATA pe filetele celor doua suruburi care tin etrierul prins pe fuzeta.. nu le-am gasit deloc slabite! Am pus vaselina cuprata cu scopul de a tine mizeria si rugina deoparte pana la urmatoarea desfacere.. (le desfaceaaam greu de fiecare data!). Sa nu intelegi gresit, nu bag/bagi surubul in vaselina ci il ungi putin in lung, 5mm pe o parte.. De unde stiu de faza cu vaselina cuprata? De la un tip (el fiind specialist mecanic) care punea asa ceva in locuri unde erau oarece vibratii, nu imi amintesc ca e prea mult timp de atunci. Desigur, ai luat Loctite mediu, albastru banuiesc.. e bun, numai ca o sa ti se intample opusul a ceea ce mi se poate intampla mie. Oricum, eu 90% din situatii sunt rational cu franele masinii, nu le abuzez decat in situatii limita in care de cele mai multe ori ma bag singur!1 point
-
Foarte probabil inca de cand s-a aerisit prima data a intrat aer pe instalatie.. dar asta ramane doar o presupunere a mea. Inca de la E90 se vorbeste de de folosirea aparatului dedicat de facut presiune.. Sunt la al doilea schimb complet de lichid de frana din sistem, prin metoda "fa pedala/tine apasat"; probleme zero. Ultima idee si cea mai importanta tie, NU folosi nici un blocator de filet.. si mai ales NU strange exagerat aerisitorii de pe etrier daca vrei Sa Nu Se Rupa In Etrier Data Viitoare.. Daca ai observat acestia au un filet foarte mic, pentru acest motiv.. sa nu se desfaca si doar sa opreasca (scaunul/fundul lor) lichidul de frana sa iasa pe acolo1 point
-
Pe patron il doare undeva de ceva vreme sta cu familia cate 2-3 sapt prin Sibiu si mai da prin Buc doar sa ridice banii incasati de la toti naivii...1 point
-
tu vrei sa te convingi singur ca honda e peste bmw si cauti aprobarea colegilor? ) phaahahhahahaha1 point
-
Salutare! Revin cu rezolvarea: am schimbat cardanul din fata si nu mai tremura masina! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Salutare ! Am schimbat bucsele de pe fata si jantele cu tot cu anvelope si masina se prezina foarte bine acum. Am mai schimbat becurile xenon cu unele philips . Am ales style 328 de pe f10 si anvelope pirelli p7 blue. Momemtan ma mai gandesc la splitere pe fata. Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk1 point
-
Update: nu am mai vazut banii. Le mai dau o sansa, altfel deja e caz de inselaciune1 point
-
O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]1 point
-
1 point
-
Salutare! Eu nu am avut parte de o experienta alaturi de ei, probabil din cauza ca masina pe care am vrut sa o duc la ei nu prezenta interes. Le-am transmis un mesaj in 26 Iulie, in care solicitam o gramada de operatiuni de intretinere, revizie in mare parte. Nu am primit un raspuns. Astazi am sunat, le-am zis ca am trimis un mesaj, si-au cerut scuze ca au fost destul de ocupati in ultima vreme. Totul bine si frumos pana le-am spus ce masina am. Nici nu a mai contat ce vreau sa fac. "- Ce masina aveti? - Un BMW E36 cabrio din 1995." - Aaa, nu avem diagnoza pentru acest model, nici la E46 nu prea mai avem..." Bun, incepe sa se cam termine diagnoza cred... Nici nu m-am mai deranjat sa explic la cat de repede m-au expediat pe baza model/an, dar nu vroiam diagnoza Vroiam sa schimb uleiuri, filtre, discuri, placute, plus mici verificari, decarbonare motor (as fi vrut info pe treaba asta). Se pare ca este un service care isi selecteaza "cu grija" clientii. Mie chiar mi s-au parut profi din ceea ce am urmarit pe farcebook, dar se pare ca e doar ce vezi pe strada, in curte sta altfel treaba. Observ ca este un service doar pentru clientii viabili, care sa cheltuie Nici o problema F26le il duc la reprezentanta, ce rost ar avea sa trec pe la ei )1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-520d-ID84WGR.html#8c2418cee7 Serie masina: WBA5C31040D048166 Nr: MS-01-LMB Masina respectiva desi pare "ca noua" si km par fiind reali dupa istoricul bmw, aceasta se vinde la un pret destul de bun desi nespecificand faptul ca pretul este 26500+tva. fiind pe firma Dupa multe discuti telefonice avute cu un batranel "ungur" care o tinea in sus si in jos ca masina este ca noua si se vinde din cauza ca este prea injoasa pentru el si ca sotia lui este bonlava (blaa bla) am decis sa merg sa o vad, ajuns la el dupa aproape 300km constat ca masina avea holograme de polish pe toata masina, apropianduma mai mult de ea si inspectand-o realizez ca bara fata cu farurile nu erau asezate bine. Intreband de ce este asa, raspunde ca a fost schimbat radiatorul ac... desi la telefon nu a specificat asta, ma tot uit si vad ca masina a fost vopsita si integral avand scame in lac peste tot, vopsea pe taisurile barilor fata spate (din cauza vopsiri cu ele pe masina) vopsea pe cauciucul de la capacul rezervor, lac gazat pe spatele portbagajului, Ii arat toate aceste lucruri iar el o ia in brate doar pe "masina e noua nevopsita" zic bun (in gandul meu eram rosu de nervi ca am batut atata drum sa dau de un batran cretin si mincinos) Ii propun sa mergem la un service de vopsitorie sa auzim parerea unui vopsitor profesionist. Zis si facut mergem la reprezentanta skoda fiind la 50m de el unde tipul respectiv vopsitor profesionist find zice acelasi lucru ca masina a fost vopsita integral probabil din cauza unui accident frontal. In acest moment mosul a ramas fara cuvinte si imi spune ca daca nu o vreau pot pleca de unde am venit. Asa ca i-am spus ceva de dulce si am plecat injurandul de toti mmmm lui ca am pierdut o zi aiurea :argue:1 point
-
1 point
-
Mai bine sa n-ai probleme la masina si sa ii vizitezi odata pe an la revizie...0 points
-
nu stiu ce sa zic, daca ar trebui sa fie acceptata aceasta problema. am un coleg cu X3 si a avut problema asta la franare cu al doilea set de placute. a cerut sa ii fie schimbate din nou si parca situatia s-a mai ameliorat. la mine, al doilea set de placute spate nu scartie, in schimb scartie placutele fata insa doar cand dau cu spatele si apoi franez usor. daca franez mai tare, nu scartie. bmw este prima masina la care am intalnit problema asta. suplimentar, am observat ca placutele spate au fost mai scumpe decat cele fata. probabil au fost originale ambele(schimbate la MHS) insa cele fata au fost un brand mai prost0 points
-
Si eu am studiat problema pt ca imi par cam moi franele uneori , momentan am schimbat discurile si placutele spate si este o imbunatatire dar parca tot nu e ca fosta masina . Citeste si aici , modulul abs daca e defect nu da nici un cod ,eroare samd si poate face frana sa fie praf https://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/222985-soft-brake-pedal-mystery-solved.html?amp=1 recallurile de care zice colegul au fost undeva prin 2011-12 -13 sanse mari sa le fi prins si includ cateva garnituri pe la pompa de frana . Eu am verificat si se pare ca nu am acest recall. Ca sa schimbi modulul.abs e destul de usor si implica si codare .-1 points
-
probabil ca da , se poate aerisi din tester , dac aai timpul si rabdarea sa cauti un service , mecanic . Eu am facut schimbul lichid franare clasic , cu pompa presiune si cam atat , nu am avut vreodata probleme din cauza asta . Am mai gasit si comentariul asta +1 for pressure bleeder Also when I did it without the ISTA DSC activation I think I felt the brakes were biting a bit later than the factory fill (might be my imagination only). Did the DSC procedure after that and the pedal became perfect. If I remember correct the sequence for the initial bleeding and the secondary DSC bleeding is different. And if you can jack up the car on stands and remove all four all wheels will be a breeze.-1 points
-
Primary circuit: In the DSC hydraulic control unit, air bubbles can adhere to the edges and valves, and these cannot be removed by rinsing with the brake fluid change unit. The vibrations that occur during ventilation with the diagnosis system loosen the air bubbles. Secondary circuit: Under normal conditions (DSC does not intervene), the secondary circuit of the DSC hydraulic control unit is closed, so that the air it contains cannot escape when rinsing with the brake fluid change unit. When bleeding with the diagnosis system, the return pump and the exhaust and high-pressure switching valves are activated during rinsing so that the secondary circuit is also bled. After the exchange and repair of the following components, bleeding must be done with the diagnosis system: - Hydraulic unit - Master Brake Cylinder - Components or connection lines that are located between the hydraulic unit and tandem brake master cylinder Operations: For the DSC8, the operations 3 ... 7 must be performed in the order rear right, rear left, front right and front left. For the DSC Mk60 the operations are specified explicitly in the test module. Connect the brake fluid-change unit and switch on (the filling pressure must not exceed 2 bar) Fully rinse the brake system Attach the bleeder container to the vent valve Open vent valve Start bleeding with the diagnosis system with open vent valve After completing the bleeding, operate the brake pedal 5 times to the limit position; bubble-free brake fluid must escape Close vent valve Remove the brake fluid change unit Note: A second person is required for this task-1 points
-
mama mia ce certuri aicea de pomana ! nu se pune blocator de filete Loctite,chiar daca este mediu, risti sa nu mai desfaci urmatoarea data cand ai nevoie Chiar la service mi-a zis un mecanic ca a avut probleme la bmw cu surubul de la vibrochen ca nu il mai putea desface si a rupt surubul. S-a lasat cu demontare motor si dus la strungar vibrochenul pentru scoatere surub rupt si refiletare majorata + alt surub facut Si da se foloseste un aparat pentru schimbarea lichidului de frana Nu este bine de aerisit cu pedala de frana deoarece exista riscul de deteriorare garnituri din pompa de frana !-1 points
-
nu ai nevoie de pasta blocatoare. Se strange cu o cheie fixa/inelara sau cu o tubulara si atat. Nu se desfac acele suruburi singure-1 points
-
...Alexandru', lucrezi cumva la "team"? ..Mai sus te-am intrebat daca stii de ce sableaza exterior injectoarele? Pe de alta parte, unu ma adresez neaparat tie mai jos, mi se pare o prostie... pardon anormal sa indrepti, sau sa si recomanzi indreptarea volanului fara ca in acelasi timp sa verifici ALINIAMENTUL rotilor! Nu mai zic ca, ca sa pui volanul drept din nou pe stand cand se face aliniamentul, meseriasul trebuie sa desfaca acolo din nou sa anuleze efectul.. :shocking:-1 points
-
Deci are CASCO DE FLOTA! Ce o tot invartim? Numai ca sa zicem ca suntem proprietari!? Nimic in neregula daca era intr-o propozitie separata.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00