Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/16/19 in all areas
-
Salutare! Probabil cum spunea si un coleg mai sus, cred ca mai mult am vrut sa o sperii cu vanzarea, dovada fiind faptul ca dupa ce a expirat anuntul, nu m-a mai lasat inima sa o dau. Am primit niste oferte in perioada cat era anuntul online, sub ceea ce am dorit eu, bineinteles, multi "baieti" care doreau schimburi cu masini mult mai noi gen A7, A8, S class, suv-uri (dar cu km mult mai multi), desi am specificat in anunt clar ca nu ma intereseaza schimbul, romanu' incearca...asa ca masina ramane inca la mine. Nu prea am ce sa spun mare lucru despre ea, merge impecabil cum era de asteaptat dupa intretinerea oferita, sper sa pot sa imi permit sa o tin cat mai mult si sa ma bucur de ea, cine stie poate sa o fac cadou la batranete . Intre timp i-am daruit un "fratior" si anume un 530xd e61 LCI cumparat de nou de o persoana cunoscuta (nerulat in Ro, am atasat niste poze) . Masina e destul de dotata, servisare doar la BMW, roti de iarna, carlig de remorcare si bari pentru portbagaj incluse. Poate cand o sa am timp o sa-i fac un topic dedicat. O saptamana frumoasa va doresc!3 points
-
Va las aici si o poza cu E34 dupa 3ani de "pribegie" ...reintors in posesia mea, alaturi de ultima achizitie un putred E36 Class 22 points
-
Mai pe scurt asa ....am cumparat aproape tot ce lipsea sau era in stare rea la E30 : mocheta in stare decenta, arcuri eibach si amortizoare noi (o sa renunt la articulatia sport), toata articulatia fata/spate noua, plansa de bord fara crapaturi, faruri intregi fara cleme rupte si in stare buna, narile si grilele oem, instalatia electrica pt faruri ,plastice la interior tot ce lipsea, scunele si plafonul au plecat la retapisa, jante borbet A 7.5/9j noi ...lista continua cu multe lucruri care nu-mi vin acum in minte. Acum e dezechipat si probabil in vreo 2 saptamani o sa fie adus de la vopsit.2 points
-
Edit, nu trebuie sa iti pui intrebari prea multe cand e vorba de minusuri.. Nivelul de frustrare ataca, nu ei. Sunt unii pe care i-ai contrazis (sau si mai rau, au crezut ca sunt contrazisi!) si de atunci iti poarta pica. Nu conteaza ce scrii, tot minus o sa iei. Slava Domnului ca nu sunt mai multi decat CEI CARE CAUTA CU ADEVARAT RASPUNSURI, si sunt dispusi sa incerce, sa inteleaga.. Legat de placute, daca ele scartaie deranjant, cea mai buna varianta e sa incerci branduri pana ajungi la cea mai buna tie. Eu nu-mi conduc permanent masina ca si cum ar fi furata, asa ca niciodata nu mi-au scartait franele. Dar nu uit sa pun de fiecare data pe spatele placutelor vaselina cuprata! O gasesc acolo de fiecare data! Pentru o functionare optima a franelor sunt si alte parti de pe etrier care trebuiesc curatate si unse .. Imi amintesc acum precis: se pune vaselina si intre locul unde culiseaza placuta (tabla/suportul placutei) pe etrier si placuta. Doar ca ghid, bine de stiut: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou_200508/repair-manuals/34-brakes/34-21-rear-wheel-brakes/1VnXU6erZU Pentru cei mai lenesi e vorba de poza numarul RB34 00178 din link.2 points
-
2 points
-
Asa cum scrie si in titlu, a sosit clipa sa ma despart de masina (BMW X3 e83 2.0d, Xdrive) care m-a servit aproape 13 ani. PRETUL : 5.250 EURO, f.putin negociabil. Acesta e pretul total pe care il doresc, sunt persoana fizica, nu intermediar, firma, samsar etc. Nu doresc schimburi. Masina poate fi vizualizata in Municipiul Brasov. Este necesar sa discutam inainte, deoarece am un program foarte incarcat la birou. Masina este un BMW X3 e83(non-LCI), 150 cp, Xdrive, cutie manuala 6+1 trepte: EQUIPMENT LIST S169A - EU3 EXHAUST EMISSIONS STANDARD S216A - HYDRO STEERINGSERVOTRONIC S240A - LEATHER STEERING WHEEL S249A - MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL S2BCA - BMW LA WHEELDOUBLE SPOKE 111 S302A - ALARM SYSTEM S413A - TRUNK ROOM NET S423A - FLOOR MATS VELOURS S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP S441A - SMOKER PACKAGE S464A - SKI BAG S473A - ARMREST FRONT S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A - PARK DISTANCE CONTROL PDC S520A - FOG LIGHTS S521A - RAIN SENSOR S522A - XENON LIGHT S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING S550A - ONBOARD COMPUTER S662A - RADIO BMW BUSINESS CD S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS P7RSA - PACKAGE COMFORT S853A - LANGUAGE VERSION ENGLISH S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE S880A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE ENGLISH S9AAA - OUTER SKIN PROTECTION S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER Masina se prezinta foarte bine avand in vedere rulajul si vechimea, este functionala si isi cauta un nou proprietar. In prezent are aprox.462.000km reali 100%. Motorul este M47N2 - motor foarte rezistent, nu are probleme cu distributia precum cele mai noi (N47). Euro 3, nu are filtru de particule. Toate reviziile si reparatiile de la 0 km pana astazi sunt facute la Automobile Bavaria - Contempo Cars Brasov, se poate verifica. Accept test- diagnoza pe cheltuiala viitorului client. Kilometrii reali 100%. In ultimii 2 ani a primit la Contempo Cars Brasov -dealer BMW, piese originale BMW: - revizie completa (ulei + filtre, inclusiv diferentiale fata+spate + cutie transfer) - bujii + releu - parbriz original -consola stergatoare fata -ambreiaj + volanta -discuri frana + placute fata - spate -termostate -curatat admisia - rotita control Xdrive - arbore cardan spate si planetare spate + senzori ABS. - vopsit capota fata (avea urme de la pietricele) - cauciucuri 235/55/R17 noi vara si cauciucuri noi iarna (toate marca Nokian) + jante noi originale 17 inchi, - baterie noua (feb 2019). Necesar ar fi fulie motor si cateva bucse la putea fata. Motivul vanzarii - masina mai mult sta decat circula, deoarece nu mai imi este necesara (am alta masina mai noua). Rulajul a fost facut in Romania extraurban (naveta) sunt singurul proprietar. Din 2016 nu s-a mai circulat asa mult cu masinal Masina a fost ingrijita, are totul schimbat la timp si orice piesa a fost defecta s-a inlocuit la timp in reprezentanta. Interiorul se prezinta foarte bine este material sensatec bej, are cateva urme de uzura la scaunele fata, tapiteria se poate curata usor. Sistemul Xdrive functioneaza ireprosabil - un real avantaj iarna. Nu accept schimburi - pretul este f.putin negociabil ( si asa este foarte mic pentru cat am platit pe reparatiile din ultimul an) Un scurt istoric si dotarile in fisierul atasat mai jos. (nu stiu de ce nu imi arata toate intrarile, cred ca erau prea multe de afisat. Se poate verifica tot istoricul la Contempo Brasov.) contact cosminbadd@gmail.com Pentru datele de contact va rog sa imi trimiteti PM daca sunteti interesati, sau scrieti aici si va contactez eu. Multumesc we32876-vehicle-information.pdf1 point
-
Multi il cunoastem din vedere si chiar am dus masinile acolo cand lucra el cu manuta lui si raspundea pt tot si aprecia fiecare client care ii calca pragul . Acum a avansat ...apropos renuntarea la numele.de bimmer service nu are nici o legatura cu reviewurile , a fost o problema mult mai grava legata de folosirea numelui bmw .1 point
-
pai cand ti se spunea ca e din alt film, nu acceptai...acum ajungi sa dai dreptate...in curand vei ajunge la o masina cum trebuie bafta cu revenirea la pachetul M original1 point
-
1 point
-
Corectie / Update: M2 LCI: plusuri: - arata super - alba cu M performance stickers si nari negre. Sare in ochi in culoarea asta, da un aer de 3.0 csi. Cred ca o prefer mai mult desi inainte eram setat pe albastru. - directia(raportul pare mai scurt) in rest se simte ca directia de pe F3x. - masinii ii place sa danseze; chiar si in viraje medii spatele incepe sa iasa in afara si n-aveam mai mult de 100; are tendinte salbatice chiar si pe Sport cu DSC on. Surprinzator ce calma devine cand treci in Comfort. F practic. - fanele musca mai bine la inceputul franarii decat TypeR. Ok discurile sunt si putin mai mari. Acum avand type R pot spune ca diferenta e doar in dozare. Pedala type R e mai greu de apasat. - imi plac rotile alea late pe spate si cele 4 guri de evacuare - suspensia filtreaza neasteptat de bine micile gropi din asfalt, piatra cubica, nu-i deloc incomoda. Perfect pt condus zilnic. Nu-s sigur prin Romania cu gropanele de aoclo. - n-am simtit turbo lag - pleaca mai bine de pe loc, deh RWD minusuri: - Acceleratia e liniara(chiar schimband in mod manual la turatie maxima) si nu simti propulsia aia violenta ca la TypeR. Prefer TypeR aici. - ceva mai mult ruliu decat TypeR. se simte mai ales in virajele ascutite luate din scurt. - sunetul motorului nu m-a impresionat. Ceva mai sonor decat un Bmw de serie dar prea liniar. La TypeR cand urci in turatii devine mai dramatic se schimba tonalitatile. Treaba se schimba daca ai M performance exhaust(3k+ euro). Am pornit un M2 in showroom si suna frumos mai ales cu valva deschisa(burps,cracks). - va plangeti de plasticele din F30? Plasticul de deasupra bordului din M2 LCI arata si mai rau (o spun eu care nu-s deloc pretentios). Am condus ocazional F20 acum 2-3 ani si plasticul arata clar mai bine. Nu inteleg ce fel de interior imbunatatit aduce LCI. Am facut o configuratie cu transmisie manuala, 8% discount, pret final 55k. Type R FK8: plusuri: - arata ca un avion de vanatoare mai ales in culoarea PMM, putin radical dar imi place - interior mai de calitate, scaune alcatara cu suport clar mai bun lateral, panouri/cotiera alcantara - de pe loc patineaza putin, nu pleaca asa de bine ca M2, e normal. Insa din mers senzatia de acceleratie in TypeR e mai brutala, simti cum ti-a ramas creierul prin spate pe undeva - suna mai bine la turatii medii/inalte, mai dramatic. (momentan sunt in rodaj - chiar si pana in 3000 rpm o usoara nuanta de "boom" e omniprezenta, imi place) - mai putin ruliu in viraje decat M2 - daca stai in zona de boost aproape deloc turbo-lag - mai mult grip pe viraje/schimbari de directie decat M2 - chiar si in mod R suspensia filtreaza chiar bine micile gropi. M2 filtreaza mai bine dar e usor mai moale. - avand acum masina mai mult pe mana mi-am dat seama ca: se simte mai progresiva tensiunea in volan cand intorci (chiar si in modul Comfort). Bmw power steering nu se simtea asa. minusuri: - road feelingul cam vag comparat cu electri power steeringul Bmw; chiar si in mod R, desi se intareste, tot se simte cam deconectata de la drum. Pentru CTR am obtinut un discount de 10%. In 2017 am testat si un 718 Cayman. Desi a trecut ceva timp pot spune ca 718 mi-a placut fata de M2 mai mult ca senzatie de viteza, tinuta de drum sport si atmosfera in timpul condusului. Cel putin la condusul pe drumuri publice se simtea mai sportiv ca M2. M2 e mai jucaus clar. Dar ai nevoie de experienta, training si de un circuit. Mi se pare periculoasa pentru drumuri publice. Am fost atentionat de cei de la reprezentanta ca odata scapata, daca nu stii ce sa faci exact masina e compromisa. Mai ales combinatia exploziva: drumuri din Romania, juni cu sange iute si vreme rea ca sa fie totul complet. O asemenea masina o vad mai mult folosita pt circuit, wend/vreme buna. Altfel sunt sanse mari sa ramai fara ea asta intr-o situatie optimista.1 point
-
Fara doar si poate ca sunt niscai minusuri ca de ex socurile se resimt mai puternic in articulatii cu consecintele de rigoare. Insa avantajele ce care vin aceste dezavantaje la pachet merita din plin - flancuri mult mai solide si rezistente, in caz de pana stresul e mult mai mic. Pesonal imi place mai mult si senzatia care e transmisa in viraje de pneurile RFT, simti mai bine masina fata de pneurile normale.1 point
-
Greseala mea am scris textul in graba fara a-l citi. Il voi corecta si reposta.1 point
-
Nu a intrebat nimeni pana acum daca s-a verificat daca s-a pus vaselina cuprata pe spatele placutelor tocmai preveni un anume scartait..1 point
-
Recent RAR a introdus facilitatea de verificare online a numarului de km pentru toate auto inscrise in RO. http://pro.rarom.ro:8080/dosar_vehicul.aspx Sper ca informatia sa fie utila la cat mai multi forumisti si sa va ajute sa evitati tepele. Nu stiu daca s-a mai scris pe forum, din pacate eu nu am mai intrat de mult din lipsa de timp.1 point
-
Spun de la inceput ca nu incerc sa le iau apararea deloc si n-am nimic de castigat de la acesti bimmer...b force...si cum se vor mai numi.Nu e neaparat vina lor ca au rupt bujiile...asta tine si de masina..noroc. Sunt cazuri si cazuri... Cred ca nici lor nu le-a convenit ca sa se munceasca in plus. Daca or fi fost cele originale si schimbate dupa 7-8 ani...e posibil sa ai surprize. Eu din experienta mea cu ei pe cand se numeau bimmer service n-am ce reprosa. Am facut distributia la ei acum 1 an si 4 luni. Totul a decurs ok, m-au salvat de la dezastru cum zic unii pe aici. Masina are de atunci 20.000km aprox si merge foarte silentios si foarte bine. Ulterior am facut si urmatoarea revizie la ei la 212.000km , la prox 12,000 km (1 an) de la distributie pentru a nu pierde garantia. Legat de invatatul pe distributii nu e f greu, daca faci cateva apoi intra in reflex. La masina mea au lucrat 2 pustani care pareau destul de siguri pe ei. Cand iei un astfel de motor si stii ca are problema de fabricatie cu distributia nu mai ai ce comenta cand dai 3300 lei sa o schimbi. Daca nu te duci la reprezentanta si dai dublu ...si atitudinea va fi garantat de proasta calitate la ce clienti au reprezentantele...flote firme si alte cele. Ma deranjeaza decat faptul ca bimmer lucreaza doar cu OEM si sunt preturi mai mari fata de magazinele de piese auto aftermarket. Daca ar fi lucrat si cu piese pe alti producatori ( de calitate agreate de ei) as fi facut absolut toate lucrarile la ei gen placute discuri brate si alte maruntaie. Patronul vine pe acolo, il cunosc din vedere de f mult timp de cand erau un garaj . I-am mai recomandat pt distributii la vreo 4 prieteni care au facut la ei si nu am auzit pe nici unul sa se planga. Nu va mai mirati de mecanici. Nu prea mai gasesti in ziua de azi oameni muncitori. Iei tineri ii inveti meserie si iti pleaca la un salariu mai mare! Legat de distributii multi mecanici pleaca din reprezentante si isi fac acasa garaj si fac ce au invatat . Si de unde sa mai ai profesionalism in reprezentante pe 3000 de lei pe luna muncitor, bani pe care mecanicul si-i face acasa intr-o saptamana. Si iar cauti angajati si asa mai departe. Asa e romanul...asta e viata in romania si nu numai !1 point
-
Ok, daca in loc de "tepar" pun "mincinos", e mai ok? La fel de bine poate sa spuna ca nu a fost lovita si poate a fost dauna totala, doar ca nu pune in anunt, tu daca ai ajunge la fata locului si ai afla astfel de lucruri, ai fi ok cu asta? Ca sa nu mai pun la socoteala ca poate plecam din Bucuresti pana la Brasov sa vad masina...1 point
-
Teapa la KM https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GpRK5.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=15976759 In anunt este mentionat ca are 190.000km daca se verifica pe rarom, anul trecut in august avea 220.849km1 point
-
1 point
-
1 point
-
wow! Ce ma bucur ca masina mea a inceput sa atraga atentia! Si acum voi raspunde la intrebari: 1. La schimbul de placute pe fata mie imi afiseaza ca urmatorul schimb ar trebui facut peste inca 30.000km 2. Mud-flapsurile pe spate au fost 100lei (din dezmembrari). Urmeaza sa le iau si pe cele fata zilele astea (tot din dezmembrari). Se gasesc si la dealer si sunt 200 lei fata + 200 lei spate. 3. Ceasurile de LCI mi le-am dorit pentru ca au acele iluminate pana in capat, au si led luminat verde pentru viteza setata, si mai presus de toate, sunt mult mai luminoase ca cele vechi. 4. Va veni si retrofitul de climatronic cat de curand. Softul este si el pe lista. Revenind, weekendul asta am rezolvat si problema trimurilor cromate din exterior. Cred ca masina arata deja mult mai bine. Pe lista mai avem (ordinea e aleatorie): - soft - revopsire (posibila inlocuire bara fata cu una de M-Tech) - climatronic - mud flaps pe fata - grile frontale duble ca la M5 F10 - volan imbracat in piele - colantare trimuri interioare - lupe faruri + becuri LED 6000k Printre altele, am si o problema: stopul de pe luneta vad ca nu se mai aprinde in totalitate. Se poate repara sau trebuie inlocuit? Sincer, as prefera sa il inlocuiesc si poate cu ocazia asta sa rezolv si cu spritiera de la luneta, care aparent nu vrea sa ude deloc luneta. Atasez cateva poze, iar imediat ce am noutati, revin cu noi poze. http://i.postimg.cc/5trBKSrM/IMG-4933.jpg http://i.postimg.cc/dVqjh1Cg/IMG-4924.jpg1 point
-
1 point
-
A fost o masina frumoasa cand a iesit pe poarta fabricii....pacat ca ti-ai batut joc de ea. Nu sunt adeptul tunning-urilor de niciun fel, insa ai cam inceput sa-ti bati joc de ea. E masina ta ce-i drept si gusturile intr-adevar nu se discuta, dar incepe sa devina kitsch. Ca sa fie treaba, treaba, pune-i frana de mana haurita si capacelele rotilor in roz/mov O sa dea bine rau....1 point
-
Ma unesc colegilor si te rog ,te implor nu o strica ,rãmâi cât se poate pe original ,padelele nici dacã m-ar ameninta cineva cu moartea nu le-as monta .... Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.1 point
-
Mult mai faine și discrete sunt padelele originale,astea ĂŽmi par țigĂŁnie curatĂŁ. La fel și body kit-ul montat... Iar cu privire la așteptĂŁrile finale,cred cĂŁ ești conștient cĂŁ ceea ce ai tu nu e la fel cu ce are e92-ul albastru spre exemplu.Nici ĂŁla nu-mi place deloc,doar spuneam cĂŁ se vede cĂŁ-s diferențe.1 point
-
Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar mie nu imi plac, sunt mult prea mari imi aduc aminte fara sa vreau de https://vignette.wikia.nocookie.net/startrek/images/0/04/Spock_2267.jpg/revision/latest?cb=201508092039051 point
-
In ideea de a mai sterge praful pe aici, am facut cateva poze. Am schimbat placutele fata, am montat ceasurile de LCI care imi plac foarte mult, si am mai si montat mud flaps pe spate. Pentru ca aveam deja cablu tras in torpedou pentru ipod, de curand am luat unul si ma bucur de muzica fara o borseta cu cd-uri ) Am fost de revelion pana la Istanbul si retur, urmand ca in Aprilie sa mai bag o tura. Urmeaza colantare trimuri exterioare, update la panou clima high si inlocuit+revopsit bara fata cu una de M. 311.000KM si programul rabla e inca departe http://i.postimg.cc/pVCL42WC/IMG-4764.jpg http://i.postimg.cc/05BLb3cx/IMG-4766.jpg http://i.postimg.cc/GtVNV8H9/IMG-4768.jpg http://i.postimg.cc/636Dvxk6/IMG-4769.jpg http://i.postimg.cc/ZnQtmsDb/IMG-4770.jpg http://i.postimg.cc/hjCN83nL/IMG-4771.jpg http://i.postimg.cc/W32Pwkkv/IMG-4772.jpg http://i.postimg.cc/rpMHBLFG/IMG-4786.jpg1 point
-
Pune dimensiunile recomandate pe stalp. In principiu mergi pe cele m+s care apar acolo, atat jante cat si anvelope, daca nu vrei sa ai probleme la cutia de transfer. Nokian am folosit 4 sezoane si am fost multumit de performante. Singura problema a fost ca se dezlipeaua crestele de cauciuc pe lateral, in special pe anvelopele de pe fata, dupa 2 sezoane. Poti sa alegi intre conti, michelin, dunlop sau pirelli si nu dai gres.1 point
-
O ții pe a ta văd, asta e. Dar măcar nu mai induce lumea în eroare te rog. Bag de seamă că dacă strig la tine să pui frână că vine zidul, tu accelerezi, deși se vede un mare zid în față.1 point
-
@Drey - cel mai bine este să verifici mașina corespunzător. Niciunul din noi aici nu poate ști perfect cum stă treaba. Fiecare a avut altă experiență. În țară în general 8/10 mașini sunt țepe (văzusem o statistică chiar pe subiectul ăsta - mai mici sau mai mari), că deh. Deci fii cu ochii în 7! Mai jos e o imagine (tăiată din motive de date personale) în care arată intrarea la Bavaria la revizie pe 18.05.2017 și partea de sus a facturii tot de la Bavaria. Mai jos este intrarea de la B&K 9.05.2017 (detaliată) de unde am luat mașina. Sper că nu mai avem niciun Toma Necredinciosul pe aici \ http://i66.tinypic.com/8zgunn.jpg1 point
-
Ti se pare bizar.... asa trateaza BMW Romania clientii care nu au cumparat masina noua de la ei .. don't give a shit1 point
-
Nu te lua dupa ce zice BMW. Tot ei recomanda sa nu schimbi uleiul la cutia automata ca e lifetime.1 point
-
-1 points
-
Site-ul in cauza, spre deosebire de restul, furnizeazĂŁ un raport foarte detaliat, similar cu cel din reprezentanta, pentru ca, cel mai probabil, rusul care se ocupa, lucreazĂŁ sau are pe cineva la BMW. Acest raport primit este unul cel puțin dubios, dupĂŁ pĂŁrerea mea. Puteți invoca diverse scuze sau explicații, cum o fac și samsarii. Eu m-as feri de aceasta mașina. E piata plinĂŁ de rable, ai de unde alege.-1 points
-
-1 points
-
Vedem la sfarsit cum va iesi Intre timp, mi-a ajuns si butonul start-stop albastru. Acum atat padelele cat si buton fac ,,combo"-ul perfect-1 points
-
Cum am spus, gusturile nu se discuta O voi repeta de cate ori este nevoie, mersi!-1 points
-
Sa nu uitam ca si fabricile pun elemente kitsch gen dungi de cauciuc pe bord, lumini pe bord/usi, lumini pe oglinzi exterioare, sigla masinii la puddle lights, steme iluminate, stickere pe usi si or mai fi.-1 points
-
-1 points
-
Important și cel mai important e sĂŁ ĂŽți placĂŁ ție modificĂŁrile pe care le aduci la mașinĂŁ. Fiecare are gusturile lui, și niciodatĂŁ lumea nu va putea fi mulțumitĂŁ. Mașina e una reușitĂŁ spre foarte reușitĂŁ și din punctul meu de vedere modificĂŁrile aduse ĂŽn plus pe partea de design mai mult o stricĂŁ. Eu la interior aș fi recondiționat pielea. Și nu aș fi adus nici un accesoriu ĂŽn plus. Iar la exterior, probabil aș fi modificat evacuarea, dar nu musai. Și ĂŽn mod cert aș fi pus jante de 19inch dar nu negre,consider cĂŁ ar scoate mai bine ĂŽn evidențĂŁ o altĂŁ culoare. Și cu geamuri fumurii ar fi fost perfectĂŁ din punctul meu de vedere. Dar, fiecare cu ale lui gusturi. SĂŁ te bucuri de ea și sĂŁ circuli cu prudențĂŁ-1 points
-
Interiorul va fi reconditionat, jantele nu vor ramane acestea. Da, evacuarea este in curs de modificare, trebuie sa ajunga bara spate ca sa pot pune noile ornamente. Are geamuri fumurii, pe spate si luneta.-1 points
-
Salut, iti multumesc pentru parere, DAR... E93-ul nici macar nu este gata, te invit sa tragi o geana peste topicul E60 525d vechi, sa vezi si acolo cat hate si pareri negative au fost in legatura cu ceea ce fac iar la final a iesit un proiect frumos apreciat de o masa mare de lume. Eu nu caut lauda nimanui, dar adevarul este ca E93-ul este la inceput de drum, iar automat cativa membri au sarit cu pareri ca si cum as face ,,nfs style", aceeasi membrii care au comentat la fel si la vechiul topic cu E60. Oricum nu are importanta, imi voi sustine punctul de vedere si gusturile, de aceea fac in continuare ce vreau-1 points
-
Am primit oferta de 16k pe masina, maine urma sa merg sa fac actele, moment in care mi-am urcat familia in cap. Masina iese asadar de la vanzare, mai ramanem impreuna o perioada; vedem cat. Topicul poate fi inchis. Multumesc pentru gazduire.-1 points
-
Dar nu te gândești ca poate a pus o intenționat sub 200.000 km la CĂŁutare pe autovit innainte sa acuzi ca e țepar?-1 points
-
mi se pare genial cand cineva da minus la o anumita postare, ca la un concurs de frumusete. mi-am recitit postarea de vreo 3 ori acum, sa vad ce am scris anapoda...desi scrisesem doar cum se comporta placutele la mine si la apropiatii mei. Minusul o fi oare pentru ca mint si dezinformez, pentru acuratetea scrisului, pt ca imi scrtie si mie placutele uneori si nu e bine sau pentru ce oare!? Evident ca gasesc amuzant asta.-1 points
-
Nu inteleg sincer ce vrei sa spui... am incercat sa citesc, dar ma zgarie pe creier, n-ai nici un pic de logica in ce anume vrei sa transmiti. La M2 incepi cu minusuri si bagi de toate: plusuri, minusuri, TypeR, o varza completa. Dupa continui cu cons-uri. Mi s-a parut interesant cand am vzt titlul, asta a fost si motivul pentru care am intrat pe thread. N-ai nici o logica in ceea ce priveste constructia textului, nu exista nici o poveste desi se vede treaba ca ai scris ceva, puteai sa re-citesti textul macar o data.-1 points
-
Cred ca e mai mult... pana pe la 68000 EUR cu totul...din care se scad ~51500 RON (tichetele). La banii astia cred ca are cel mai bun range din industrie (posibil doar Kia eSoul sa o ajunga, conform unelor promisiuni).-1 points
-
daca nu ai clapete din fabrica pe volanul standard, e mai dificil sa ii pui si nici nu stiu daca vor functiona, la mine a avut din fabrica clapete. E fun dar vei folosi clapetele 1% din timp. volanul M merita cel mai mult un retrofit si e simplu de montat. probabil un meserias isi da seama din VIN de ce ai nevoie la oglinzi dar stiu ca nu e asa simplu pe cat ai crede, am vrut si eu dar e prea complicat si am renuntat. la fel si cu scaunele.-1 points
-
-1 points
-
Și, "la o adicĂŁ", cum activezi CarPlay, dacĂŁ nu faci retrofit ul ĂŽn rețeaua oficiala?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00