Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/18/19 in all areas
-
WTF, mi-ati stricat dilema ca nu stiam ce sa iau: Tesla noua sau un Bugatti SH4 points
-
Raspund tot eu, se potriveste. Cutia mea avea codul: 1068 010153 (cheie tip cartela). Cutia cumparata avea codul: 1068 010111 (cheie clasica cu lamela). Ca sa se potriveasca a trebuit sa iau de pe cutia mea: -calculatorul cutiei EGS (cutia neagra de pe mechatronic) -priza pe care se prinde cardanul de cutie (reperul 3 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC51-EUR-11-2005-E60-BMW-525d&diagId=24_1012) -parghia care actioneaza treptele de viteza ( reperul 5 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC51-EUR-11-2005-E60-BMW-525d&diagId=25_0435)3 points
-
Maisna este un intreg, nu totul se rezuma la 0-100km/h in conditii ideale pt electrica, adica baterie full si rece. Ar fi interesant un 100-200 sau 150-250km/h. Nu mai pomenesc ca pe circuit e muci. S85d scoate ac timp cu 530d GT.3 points
-
Depinde ce intelegi prin termenul de masina sport. In acceptiunea mea, o masina sport trebuie sa aiba un motor potent care sa poata accelera rapid intre 0-250kmh, sa aiba o tinuta de drum exemplara, sa aiba niste frane foarte bune, si sa sustina un ritm alert cu viteze de circuit macar 100km. SI NEAPARAT sa iti transmita senzatia de viteza si sa stimuleze glandele suprarenale (si aici evacuarea are probabil un rol foarte important, prin vibratiile si sunetele produse - putine chestii alerteaza simturile precum o anumita zona de frecvente audio). Asa ca as prefera oricand un M3 E92 sau chiar E46 in detrimentul unui orisice model Tesla, desi probabil toate Tesla ajung mai repede in linie dreapta la 150kmh, daca nu chiar la 200kmh. Masinile preparate pt drag race (care fac cele mai bune performante pe sfertul de mila) nu sunt neaparat masini sport (sunt niste pickup track care scot sub 10 pe sfertul de mila) - sunt in primul rand niste masini care accelereaza foarte bine de pe loc. Pe considerentele de mai sus, un Sklasse 65AMG nu e masina sport.; nici macar un 535i stock nu e masina sport (desi are peste 300cp). Cel mult poti considera masina sport electrica Tesla roadster (desi nu stiu daca poate parcurge de 5 ori un circuit de 3-4km forjata maxim; si doar cu sunetul care simuleaza evacuarea dat la un volum semnificativ, dar tot lipsesc vibratiile). Daca acceleratia de pe loc in linie dreapta e tot ce conteaza in definitie, atunci da, oricare Tesla e masina sport (si destule alte masini electrice, care fac cam orice masina cu combustie interna pe intervalul 0-100kmh cu start de pe loc).2 points
-
Mi se pare doar mie, sau ai scris - e drept, in paranteza - ca “depaseste hypercars”? Ca, la cat de putin stiu sa citesc, eu asta inteleg. Te-as intreba daca tu, colegule, stii sa citesti, dar nu intentionez sa atac persoane, doar idei gresite. Bugatti a mai scos o masina de la Veyron-ul din deceniul trecut; as zice ca e desueta comparatia cu un model “vechi”, “apus”. Oricum, si Veyron, si Chiron sunt GT-uri, nu au nicio legatura cu Tesla. LE: Acum ti-am citit edit-ul, esti penibil si iti doresc sa ramai in conul de umbra in care traiesti. Sanatate!2 points
-
BMW F10 M550d Xdrive - 3.0 DIESEL - 381 CP - 25.05.2012 191.000 km pret 22.000 euro pret fix vin WBAFV71010C774546 navi NBT ceasuri 6wb - full digitale volan M LCI piele nappa cu padele - incalzit interior confort piele nappa - memorii - full electric - incalzit jante 20 style 434m - anvelope foarte bune michelin faruri bi-xenon full adaptive 2TB cutie automata sport 2VA - adaptive drive dynamic damper control dynamic drive camera marsarier alarma soft close portbagaj keyless entry & go oglinzi electrochrome - rabatabile electric m sport package - m aerodynamics package grile fata m performance glossy trapa lumini ambientale skibag pdc fata-spate TV HiFi system bluetooth - aux - usb - hdd clima 4 zone revizie efectuata recent impozit platit integral 2019 pot sa raspund inainte la anumite intrebari ca sa evitam orice fel de spam si discutii inutile pe thread: da, a fost masina lui Acero de pe forum nu, nu are probleme, masina a fost verificata inainte sa fie cumparata desi ma cunosc bine cu Acero si stiu cum are grija de masini, asa cum sigur o verifica un potential cumparator nu, nu fac afacere si nici nu ma imobagatesc in urma vanzarii, pur si simplu alte prioritati mai importante apar cand nu te astepti masina nu prezinta zgarieturi, defecte estetice, elemente revopsite, uzura interior sau alte lucruri de genul cine este interesat de masina pot sa prezint istoricul masinii si sa discutam mai multe pe privat sau la telefon. poze: https://imgur.com/a/72ilgnN1 point
-
GLA-ul este foarte mic la interior, dar motorul merita. Eu il am pe un GLC si nici consumul nu este exagerat.1 point
-
Tesla Model S limuzina de lux poate doar prin prisma prețului. Calitatea interiorului nu are nicio legĂŁturĂŁ cu luxul.1 point
-
Sun ferm convins ca initiatorul topicului era interesat de comportamentul pe circuit si senatiile sportive in momentul in care a deschis topicul legat de achizitionarea unui I3 SH; off topic, pentru mine si mazda MX5 este o masina sportiva, chiar daca are doar 131 cp, este usoara, directia e precisa, masina e joasa, ambianta e sportiva, chiar te poti amuza si avea senzatia de sportivitate.1 point
-
Salut , stiti cumva daca exista vreo codare pentru ridicare automata a geamurilor uitate deschise dupa inchiderea masinii din cheie1 point
-
Îți face viața mult mai ușoară la vânzare. La mine omul ce a luat fosta mașină nici n-a mai stat să verifice pe la reprezentanțe sau în altă parte. A venit, a văzut și a luat. Totuși eu am dat-o cu un preț chiar mai mare puțin decât era media pieței dictată de sămsăreli. Depinde și cine e cumpărătorul și ce caută exact, cât de informat este...etc Dacă vrei neapărat istoric pentru ulei în cutie și nu vrei preț de reprezentanță (Dar nu cu mult mai mic apropo ) o poți face la service-urile specializate gen Serv Team, Bimmer/Bforce, APB, Dormag...etc. Cei care au acces la baza de date BMW Online. Intrarea nu va fi detaliată, dar există un text mic pe care ei îl introduc acolo și se poate face legătura. La fel se face legătura și cu factura și intrarea de la acei KM. ZF Faur deși sunt super ok nu pot face intrarea asta. La fel cum nu pot face nici resetarea adaptărilor cutiei la nevoie.1 point
-
pai mi-au facut un update de soft. deopotriva au facut un update in ceea ce priveste reviziile, pt ca acum jumatate de an nu era nicio informatie pe idrive. imi apar 4 lucrari in idrive: prima, a doua revizie, schimbul placutelor spate si apoi cele fata. filtrul de aer si de motorina le-am schimbat la o luna dupa prima revizie. cel putin, eu am platit si am lasat masina acolo pt a fi schimbate..ce au facut ei, nu stiu.1 point
-
1 point
-
da, si eu ma miram ca in istoricul din iDrive nu apare ca am schimbat suplimentar la prima revizie inclusiv filtrul de motorina si cel de aer, desi bmw considera ca la reviziile impare nu este necesar. ar fi bine sa apara in istoricul masinii de la reprezentanta1 point
-
Faci cinste poporului roman cu gradul tau crescut de cultura si capacitatile intelectuale deosebite. O seara buna si multa sanatate. /sarcasm LE: Super tare articolul ala de pe wikipedia in care scrie ca 918 are motor aspirat . Daca mi-as pune mintea, as face si eu un articol din asta pe wikipedia in care Model S sa fie pe locul 199, dupa Sandero SCE; normal ca e adevarat, doar e pe wikipedia. Desi mi-am propus sa nu ma mai cobor la un nivel atat de jos, m-am lasat dus de val, in speranta ca argumente logice si exemple practice ar putea convinge o persoana lipsita de discernamant.1 point
-
nu ai inteles ce tot repeta colegii de forum - in planul de service BMW nu exista schimb ulei cutie; asa ca 100% nu a fost schimbat pana acum.1 point
-
haha , nu te lasa , am vazut packetul asta pe un E60 , e din matrix cu las firbinti gen1 point
-
Ce voiam sa spun e ca se poate tine de supercars pe portiuni scurte, pana scurge bateria....apoi pa.1 point
-
Poate vii cu ceva mai multe detalii decât propoziții aruncate aiurea, fĂŁrĂŁ suport sau logicĂŁ. Da, știu cĂŁ BMW vrea sĂŁ facĂŁ un fel de serviciu cu platĂŁ din asta. PânĂŁ una alta lumea oferĂŁ soluțiile astea ĂŽncĂŁ la EVO cu ID5 și ID6.1 point
-
Aceeasi poveste eternă. Lifetime = ciclul de viață al mașinii. A se citi cât e în garanție/primii ani de viață. Pentru orice F10/F30 non-LCi mai ales, 2014-2015 pentru LCI, Lifetime deja a expirat. Lumea înțelege greșit Lifetime ăsta iar BMW nu are procedură de service regulat pentru așa ceva. Normal că nu recomandă. E pe viață, dar nu gen până duci mașina la casat , ci până o vinde primul proprietar de cele mai multe ori sau ajunge să fie depășită moral. Economie de consum, deh.1 point
-
Of-of-of, nu s-a stiut din start, inca de cand au aparut masinile electrice ca acestea pot fi FOARTE USOR mult mai rapide decat motoarele conventionale. Comparati mere cu pere.. Eu astept autonomia sa creasca si pretul sa scada. Restul mai putin.. (cat am dat pe un seria 3 sh, care merge si 7(sapte!) ani mai tarziu nu o sa dau prea curand pe o masina electrica de/in aceleasi dimensiuni. Asta e adevarata "problema", mai aproape de topic. Topicul daca nu ma insel e, o masina i3 SH, merita sau nu? Eu mi-am spus parerea printre primii!1 point
-
E 110.000 in EU, acum sunt pe site-ul lor. Si nu numai ca bate un Porsche sau M5. Dar se tine si de un Mclaren sau un Lamborghini. In State e chiar mai ieftin. Bine, suntem offtopic.1 point
-
Eu de cate ori am fost la ei, am plecat cu problema rezolvata. Penultima oara imi aparea motorul in bord, doua zile la rand, in total vreo 3 ore s-a stat pe masina sa vada exact de la ce este ... tija de la turbina nu deschidea total, de acolo si eroarea de aer putin in admisie. In conditiile in care am primit alte verdicte de la turbina praf, admisie colmatata, in conditiile in care acum 2 ani a fost curatata. Ultima data cand am fost la ei, au dat verdictul corect, au schimbat volantul si kitul de ambreiaj. La ei am schimbat de 50000 km si distributia, nicio problema de atunci. Asa ca oriunde te-ai duce nu o sa fii 100% multumit.1 point
-
Pai poti ramane la un 5W40 daca zici ca iti consuma, dar sa aibe norma bmw, LL-04. Cu 5W30 probabil o sa-ti creasca si consumul ceva mai mult. Acest motor M47 este recunoscut pt faptul ca mananca ulei. Incearca sa-i schimbi simeringurile la supape, dar doar daca stii ca nu ai scurgeri pe sub ea si turbina nu are joc in ax, nu fluiera. Daca si stilul tau de condus este mai sportiv, mai agresiv atunci aia e, va papa ceva mai mult ulei. Poti incerca intr-o prima faza sa-i verifici filtrul epurator. Poate-l ai pe cel cu filtru din pasla si eventual sa-l schimbi ori sa treci la cel din plastic de tip vortex.1 point
-
Cand spuneam si eu asta mai sus mi'am luat minusuri la absolut fiecare reply dat.. se pare ca avem un frustrat pe forum.1 point
-
Doar la fața locului, cu meseriașul. Sunt panouri de desfăcut și văzut apoi direct pe cablaj dacă nu ți-e teamă să te bagi singur: https://youtu.be/ZFqOCkXsiyc?t=1841 point
-
ma bag si eu in vorba,macar sa va impartasesc din experianta mea c o electrica ....fac naveta aprox 50km zilnic(24spre-24 inapoi),iar de la inceputul anului mi am luat electrica! am luat in considerare modelele de pe piata,mers cu ele si am ales e-golf!...masina este strict de naveta,servici,copiii scoala,cumparaturi etc pentru drumuri mai lungi masina nr2! in conditiile date de trafic fac aprox 200-250 km(daca te straduiesti chiar ajungi spre 300km) cu un plin,care de obicei e de la kaufland sau rompetrol (moaca si repede 40 min ccs) iar acas doar in caz de forta majora (14 ore priza normala). Ca si utilitate imi satisface nevoiele familiei perfect!..eu alta masina cu combustie nu mai cumpar ,asta i clar.. si vin din e46,e90,f11 mi a picat cu tronc e-golfu' .....l am ales in detrimentul i3 in primul rand din cauza faptului ca are 5 locuri ,portbagaj mai mare si prin faptul ca arata ca o masina normala,fara a iesi in evidenta imediat ca un i3,nu ca nu mi ar place cum arata i3 dar asa am decis.1 point
-
CVT este o cutie antica, gurmanda si lenta. Audi au avut-o sub numele comercial multitronic. nu am condus decat f putin cutie cu dublu ambreiaj, insa in teorie ar trebui sa fie mai rapida decat zf8. nu m-as mai intoarce niciodata la manuala...mai ales ca avand padele pe volan, poti sa te joci de-a soferul cand ai chef, deci pt mine o cutie manuala nu prea mai are sens1 point
-
Am condus 18 ani doar cu cutie manuala, dintre care 9 ani BMW, de 3 luni am cu cutie automata si probabil nu imi voi mai lua niciodata cu cutie manuala.1 point
-
aproape un clasic modelul asta , sper sa o tii mult si bine, modelul chiar si dupa 14 ani de cand a fost lansat arata super bine dupa parerea mea, nu tot ce a facut Bangle a fost fail1 point
-
Rog un moderator sa inchida topicul. Masina astazi s-a verificat la B Force , un test foarte complex....si ulterior testului s-a vandut catre un coleg de serviciu. Maine se fac actele . Este membru nou aici pe forum. Sa o stapaneasca sanatos !!!0 points
-
Da, am pus in paranteza si depinde ce intelegi tu prin hypercars. Daca e vreo definitie, sa mi-o arati si mie, ca sigur cu masini mai slabe ca veyron, se descurca onorabil un Tesla (si cu veyronul as zice ca se descurca, desi tu zici ca e din deceniul trecut, totusi as zice ca ramane un etalon). Nu stiu ce edit, ce cont, din ce umbra, dar daca eu sunt penibil, tu cu ma-ta sunteti mai multi (penibili). E ok asa?0 points
-
Cu ce se clateste cutia? Au aparut aparate speciale de inlocuit uleiul la cutiile hidramate, nu mai trebuie sa clatesti nimic, schimbi baia cu filtrul, restul face aparatul.Daca stii sa desfaci unele chestii curge mai mult de 8l. cine stie meserie nu goleste pe la buson decat pana desface baia.-1 points
-
-1 points
-
Revine la vanzare, am decis sa cumpar modelul dupa 2015, 525xd. Asadar intre timp am facut revizia la 212.000KM la BIMMER SERVICE. Am inlocuit ulterior placutele frana spate si tampoanele la motor la Brandex de aici de pe forum. Actualmente masina are 213.000 km si noul pret este de 14.500 NEGOCIABIL !-1 points
-
Dar nu te gândești ca poate a pus o intenționat sub 200.000 km la CĂŁutare pe autovit innainte sa acuzi ca e țepar?-1 points
-
Placerea condusului e mai intensa cu manuala, acum depinde cum vrei sa simti masina, control, feeling. Pe mine m-a surprins placut automata cat timp am avut E90, acum am alta marca dar manuala, cutia multitronic nu a fost pe gustul meu, mi s-a parut sub ZF parca nu are zvacul de pe BMW.-1 points
-
-1 points
-
Deci nu ai inteles. Ce intrebare trebuia pusa ca eu sa pot spune ca e (si) din cauza recircularii? Trebuia sa astept asa ceva? :nurse: Conteaza cati vapori se aduna pe racitorul din habitaclu si cati se elimin cat mai repede in modul AUTOMAT AC. Sau astia de la BMW ar trebui sa rescrie manualul!-1 points
-
Colegule, Lamborghini nu face “Hypercars”, McLaren, Porsche, Ferrari fac astfel de masini, iar Tesla, inclusiv cu 50 Cent, Snoop Dogg sau - cum zici tu - Ludacris (la volan?) e departe de performantele lor; Nu retin daca Model S P90D sau P100D a luat bataita de la un model de Panamera pe accelerare, ca la franare, Tesla a uitat sa se opreasca cu ceva metri buni. Regret ca am fost nevoit sa postez offtopic, dar gasesc important sa mentinem discutia in parametri optimi dpdv informational, iar sa spui ca “Tesla bate Hypercars” este, deocamdata, fakenews. Seara buna in continuare! LE: 1) La o cautare scurta, P100D ia bataie de la masini de strada: 2) Greseala mea; e vorba despre Model S P85D - lasand la o parte plecarea de pe loc, va rog sa acordati atentie “testului” de franare. 3) Ideea generala este ca P100D nu “bate” nici masini sport, pana la hypercars (McLaren P1, 918, etc.) va mai curge multa apa pe Dambovita .-1 points
-
Unde am zis ca Tesla face hyper cars? Am zis ca se tine de unele, pana la o anumita viteza (as zice 200kmh). Știi sa citești? Unde am zis ca bate? Plus de asta..La toate testele 0-100 un P100D scoate aprox 2.5 secunde. Pai asta e teritoriu de Bugatti veyron. Pana la 180 kmh veyron are avans de o secunda jumate. Eu zic ca se tine destul de bine pentru o mașinĂŁ de 10 ori mai ieftina. Veyron are 6 secunde jumate..Tesla 8. Se ține sau nu? Tu te ții de un veyron?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
Ramai cu Veyron-ul si injuraturile de mama, “peste”. Esti si tu cineva...cu seria 5 2.0 diesel de acum 4 generatii. Nici macar adolescentii nu mai vorbesc de Veyron, ca i-a trecut vremea. Dar am vazut cat poti - sa vorbesti de masini vechi si sa injuri de mama. De mai multi oameni ca tine are nevoie tara noastra. Felicitari, bravo!-2 points
-
Trebuia sa ma raportez la Divo ca sa fii tu multumit? Sau ti-ai luat tu Veyron, si cum adolescentii au rupt posterele de pe perete cu el, l-ai dat la rabla? Iti dai seama ce penibil esti? Eu consider ca mi-am demostrat punctul de vedere, se tine onorabil de un veyron, care probabil la ora asta valoreaza si de 20 de ori mai mult. Ce mai tot insisti? Da, felicitari mie ca ma cobor la mintea ta si ca ma enervez de-am pulea.-2 points
-
Uite aici, ca sa te lamuresc: Timp 400m Tesla P100D e mai rapida decat: McLaren 570S, Pagani Huayra, Porsche 997 Turbo S, Dodge Viper, Ferrari F12tdf si altele din lista. Unele site-uri dau 10.5 secunde, pe 400m facuti de Tesla. Multumit?-2 points
-
ca si side-note, si masinile pe carburant sunt afectate de reprizele dese de acceleratie; nu iti mai face intercoolerul fata-2 points
-
Hello, mitza, printisor, eu ti-am adus argumente si exemple. Tu ai adus fix p**a in discutie. Eu ti-am adus liste, site-uri, filmarea cand Tesla face 10.7. Ce mai vrei? PS: Elon Musk a trimis una in spatiu. Se pune?-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00