Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/19/19 in all areas

  1. Dupa 12 ani s-a ars primul bec si anume cel de la angel eyes, pe partea stanga, avand in vedere ca merge nonstop cand masina este pornita fiind LCI (DRL) mi se pare un record . Am oprit la un service din zona, gandindu-ma ca nu e mare bataie de cap sa il schimbi, un mecanic aflat la munca spunandu-mi ca trebuie data bara jos pentru a ajunge la far, contra aripa, ornamente bla bla...in fine...nu m-am incumetat sa o bag in reparatie pentru atata lucru asa ca am cautat remedieri mai simple pe youtube. Din fericire gasisem un tutorial de schimbare al becului (fara nici o demontare) doar ca trebuie sa ai mainile mici ca sa reusesti prin spatiul foarte mic din spatele farului. Stau si ma gandesc cati bani se fac din servisari doar pentru a schimba un bec. Pana la urma m-am chinuit si am reusit, nefiind tocmai usor, spatiul este foarte ingust, dar am reusit sa desfac capacul din spatele farului, sa decuplez mufa, sa desurubez becul halogen si sa-l scot, inlocuindu-l (H4). Mi-a luat vreo juma' de ora si zgarieturi pe mana dreapta dar am reusit. YEEY! Am incercuit cu rosu sa va dati seama cam pe unde trebuie sa iti bagi mana. Am mai luat si niste produse de intretinere soft top si anume o solutie de curatat si un seal dedicate, de asemenea imi place sa folosesc lavetele mele la spalatorie.
    5 points
  2. E clar ca masinile electrice au niste avantaje constructive considerabile, care vor deveni si mai evidente in urmatorii 10-20 de ani: - cuplul mare incepand de la 0 rotatii/min (spre deosebire de cele cu combustie interne care abia dupa 1500 rotatii/min au un cuplu semnificativ - factorul determinant pt accelerarile remarcabile ale masinilor electrice - pierderile considerabil mai mici de putere pe transmisie - se reduce numarul de angrenaje prin care puterea se transfera de la motor pana la roata; astept cu mare interes primele masini electrice cu motorul legat direct la roata; la un seria 3 ai asa: piston-biela-arbore cotit-volanta-cutie viteze-cutie transfer-cardan-diferential-planetara; la una electrica ai doar rotor-cutie viteze-diferential(daca e 1 motor pe punte)-planetara - motorul electric trage tot timpul, spre deosebire de ciclul admisie-compresie-explozie-evacuare - practic 1 timp din 4 e activ - vibratiile aproape inexistente (strans legate de punctul de mai sus) - intretinerea mult mai ieftina (revizie o data la 2 ani, indiferent de km!!!) si fiabilitatea probabil considerabil mai mare - de vazut in urmatorii ani - punctul sensibil - bateriile - probabil ele vor limita serios durata de viata SH; nu cred ca vreunul din noi ar da 12-13k pe o masina si apoi inca 10k pe baterii (nu sunt inginer de profesie, asa ca sper sa imi iertati eventualele greseli) - in concluzie, cu o masina electrica poti accelera in general mult mai bine decat la una clasica. da, an>2017 km<50k se apropie de 30k euro; dar peste 2 ani probabil vor fi in jur de 18-20k; pana atunci vedem si fiabilitatea; pentru oras i3 mi se pare o masina foarte buna - ecologica, spatioasa, cost mic pe km rulat (fara sa consideram devalorizarea - inca nu imi dau seama daca isi va tine pretul mai bine decat o masina cu pret de nou comparabil). Acum cativa ani am retinut o propozitie auzita la un instructaj auto: "mergem cu viteza cu care ne tin franele" - mai repede poti merge cu M3 decat cu P100D (mai scump decat M3, are pretul comparabil cu M5) pe un drum virajat (pe langa frane, si "priza" la drum e clar mai buna la M3) Dar tin totusi sa mentionez ceva in favoarea Tesla - sunt deschizatori de drum, si merita tot respectul pentru asta; fara modelele lor, mai mult ca sigur nu am fi vorbit acum de i3 SH.
    3 points
  3. Adaug o impresie personala. Pentru ca sunt foarte interesat de achizitia unui auto electric am facut 2 teste. Unul mai lung (1 zi intreaga) cu un i3 si unul scurt cu un Nissan Leaf. Senzatia din i3 este inegalabila. Mi s-a parut foarte rapida si manevrabila. Am avut ocazia sa merg cu ea si la drum intins si in oras. Directia precisa, suspensiile confortabile (desi era versiunea i3S), modul de franare prin regenerare foarte placut de folosit, senzatia la volan placuta. Ce nu mi-a placut au fost usile si faptul ca nu am putut sa asez scaunul copilului in pozitia de dormit. Nu imi permitea spatarul banchetei spate. Deschiderea usilor, in locurile aglomerate, este foarte anevoioasa. Am reusit foarte greu sa urc copilul in masina, fiind parcat intre alte doua masini. Concluzia dupa 1 zi de condus a fost ca daca aveam banii, o comandam atunci. A urmat testul, destul de scurt (30 de min) cu Leaf-ul. Nu m-a impresionat cu absolut nimic. Acea franare regenerativa cu care se lauda este departe de ce ofera i3-ul standard. Nu am reusit sa oresc masina in loc fara sa calc frana. In curbe mi s-a parut destul de "barca". Acceleratia lenta in comparatie cu i3-ul. Desi are 150 Cp si i3-ul 170 cp (deci diferenta nu este mare) parca plangeai langa ea pana accelerai, cu pedala la fund. Leaf-ul are un fel de doua moduri de a calca pedala de acceleratie. Ecranul navigatiei mi s-a parut de toata jena pentru o masina la acest nivel de pret. Cotiera la fel. Ce mi-a placut a fost volanul si locul din spate/portbagaj. Cam astea sunt impresiile mele. As merge oricand pe i3, chiar si cu acele doua neajunsuri cu care sunt dispus sa traiesc.
    2 points
  4. haha , nu te lasa , am vazut packetul asta pe un E60 , e din matrix cu las firbinti gen
    2 points
  5. Dupa ce mi-am jurat sa nu mai iau "fiare vechi" nu m-am putut abtine si iar am comis-o! De data asta cu un E30 325i care a avut zile grele la viata lui dar care sper eu ca in cateva luni il aduc pe drumul cel bun.
    1 point
  6. Poate ca ar trebui sa-l pastrezi ca nu stii cand crapa chinezaria
    1 point
  7. Mie mi se pare o varianta de considerat Opel Ampera. Singurul dezavantaj e ca are slow charge, dar in rest e un hibrid interesat. Am si mers cu unul, nu e rau deloc. Autonomie 40-60km electric, plus motorul pe benzina dupa asta. Motorul electric are 150CP, performante decente pentru categoria asta. In plus, tot sistemul electric are garantie 8 ani, nu doar bateria ca la alti producatori.
    1 point
  8. Eu il propusesem pentru ca al nostru coleg a spus ca sta la casa. Exact cum planifici si tu sa faci cu incarcatul (dar in cazul tau si al sotiei sa o faci la serviciu), el o poate pune noaptea la incarcat. Faza cu cheiea bagata in contact este aiurea. Chiar nu inteleg de ce s-au zgarcit la un butor start/stop. Pe un forum dedicat marcii care produce E-eu, este un tip care are una de vreo 2 ani. O foloseste preponderent in Bucuresti, cu incarcari la supermarket-uri / job (tipul sta la bloc) si este foarte incantat de ea.
    1 point
  9. GLA-ul este foarte mic la interior, dar motorul merita. Eu il am pe un GLC si nici consumul nu este exagerat.
    1 point
  10. Il folosesc in VW, Audi de 5 ani, e super bun.
    1 point
  11. Tesla Model S limuzina de lux poate doar prin prisma prețului. Calitatea interiorului nu are nicio legĂŁturĂŁ cu luxul.
    1 point
  12. DacĂŁ e sĂŁ o luĂŁm așa un Kart de 13cp este sportiv - hai sĂŁ revenim pe pĂŁmânt. Avem nevoie de electrice care sĂŁ reziste la semafoare, blocaje ĂŽn trafic și stres cotidian deocamdatĂŁ.
    1 point
  13. Depinde ce intelegi prin termenul de masina sport. In acceptiunea mea, o masina sport trebuie sa aiba un motor potent care sa poata accelera rapid intre 0-250kmh, sa aiba o tinuta de drum exemplara, sa aiba niste frane foarte bune, si sa sustina un ritm alert cu viteze de circuit macar 100km. SI NEAPARAT sa iti transmita senzatia de viteza si sa stimuleze glandele suprarenale (si aici evacuarea are probabil un rol foarte important, prin vibratiile si sunetele produse - putine chestii alerteaza simturile precum o anumita zona de frecvente audio). Asa ca as prefera oricand un M3 E92 sau chiar E46 in detrimentul unui orisice model Tesla, desi probabil toate Tesla ajung mai repede in linie dreapta la 150kmh, daca nu chiar la 200kmh. Masinile preparate pt drag race (care fac cele mai bune performante pe sfertul de mila) nu sunt neaparat masini sport (sunt niste pickup track care scot sub 10 pe sfertul de mila) - sunt in primul rand niste masini care accelereaza foarte bine de pe loc. Pe considerentele de mai sus, un Sklasse 65AMG nu e masina sport.; nici macar un 535i stock nu e masina sport (desi are peste 300cp). Cel mult poti considera masina sport electrica Tesla roadster (desi nu stiu daca poate parcurge de 5 ori un circuit de 3-4km forjata maxim; si doar cu sunetul care simuleaza evacuarea dat la un volum semnificativ, dar tot lipsesc vibratiile). Daca acceleratia de pe loc in linie dreapta e tot ce conteaza in definitie, atunci da, oricare Tesla e masina sport (si destule alte masini electrice, care fac cam orice masina cu combustie interna pe intervalul 0-100kmh cu start de pe loc).
    1 point
  14. Nicio masina electrica actuala nu poate fi considerata masina sport - da, au performante foarte bune pana in jur de 100-120kmh; dar accelerarile repetate te lasa repede fara baterie; da, castigi liniutele de la semafor, dar pe circuit sau autobahn sunt lasate in urma de orice benzinara cu peste 300cp. Pentru trafic urban zilnic sunt imbatabile, cu conditia sa ai unde sa incarci (ori acasa, ori la birou)
    1 point
  15. Colegule, Lamborghini nu face “Hypercars”, McLaren, Porsche, Ferrari fac astfel de masini, iar Tesla, inclusiv cu 50 Cent, Snoop Dogg sau - cum zici tu - Ludacris (la volan?) e departe de performantele lor; Nu retin daca Model S P90D sau P100D a luat bataita de la un model de Panamera pe accelerare, ca la franare, Tesla a uitat sa se opreasca cu ceva metri buni. Regret ca am fost nevoit sa postez offtopic, dar gasesc important sa mentinem discutia in parametri optimi dpdv informational, iar sa spui ca “Tesla bate Hypercars” este, deocamdata, fakenews. Seara buna in continuare! LE: 1) La o cautare scurta, P100D ia bataie de la masini de strada: 2) Greseala mea; e vorba despre Model S P85D - lasand la o parte plecarea de pe loc, va rog sa acordati atentie “testului” de franare. 3) Ideea generala este ca P100D nu “bate” nici masini sport, pana la hypercars (McLaren P1, 918, etc.) va mai curge multa apa pe Dambovita .
    1 point
  16. Apropo de teparii astia , acum cativa ani s-a dus sotia sa ridice masina de la ei eu fiind prins cu treaba [ din fericire ultima data , desi stau la 5 min de ei si eram happy ca am service bemveu cica , aproape de casa deh ] . In perioada aia dadeau odorizant bmw cadou la nu stiu ce suma de reparatie . Cand ajunge cu masina acasa o intreb daca i-au dat [ desi la ce suma am platit trebuiau sa-mi dea 4 ] , mi-a raspuns ca era o vaca in birou care vorbea cu un sictir si niste aere de superioritate ca un medic spagar din vreun sat fara curent de nu stia cum sa plece mai repede de sila . End of story cu schimbatorii astia de piese , aproape de fiecare daca cand am luat masina de la ei a trebuie o pun la punct . Singurul baiat de treaba ca sa zic asa era baiatu ala cu ochelari slabut care era pe partea de relatii cu clientii dar stand in cloaca aia cred ca s-a dat pe brazda sa reziste politicii firmei Problema la romani e ca sunt laudarosi , stiu ei fac ei , si unu cu un garaj pe o straduta din Ferentari face bani gramada din recomandari ca a reusit sa schimbe un surub
    1 point
  17. Va las aici si o poza cu E34 dupa 3ani de "pribegie" ...reintors in posesia mea, alaturi de ultima achizitie un putred E36 Class 2
    1 point
  18. Mai pe scurt asa ....am cumparat aproape tot ce lipsea sau era in stare rea la E30 : mocheta in stare decenta, arcuri eibach si amortizoare noi (o sa renunt la articulatia sport), toata articulatia fata/spate noua, plansa de bord fara crapaturi, faruri intregi fara cleme rupte si in stare buna, narile si grilele oem, instalatia electrica pt faruri ,plastice la interior tot ce lipsea, scunele si plafonul au plecat la retapisa, jante borbet A 7.5/9j noi ...lista continua cu multe lucruri care nu-mi vin acum in minte. Acum e dezechipat si probabil in vreo 2 saptamani o sa fie adus de la vopsit.
    1 point
  19. Nu e vorba de a parea altceva decat esti, comfortul intr-o masina de clasa superioara (BMW, AUDI...)este altceva decat intr-o masina de clasa mijlocie. Siguranta la fel. E clar ca aceste lucruri vin cu un cost de intretinere mai mare. In plus, Seria 5 imi place. Daca nu ar conta aceste lucruri, toata lumea ar cumpara...Logan, ca tot traim in Romania. Daca vorbim de fiabilitate, e clar ca o masina mai simpla, cu mai putine electronice va fi intotdeauna mai fiabila decat una plina de senzori. Nici eu nu prea am umblat la service cu GOLF-ul, pot sa zic ca e o masina fiabila, dar a venit momentul in care vreau ceva mai mult, nu doar sa ma duca din punctul A in punctul B.
    1 point
  20. Tu chiar ceri 90 de lei pe capacele astea vechi și belite?
    1 point
  21. Am vazut imaginea asta pe un site de socializare
    1 point
  22. Hai sa facem pozele mai usor de vizionat ... arata bine masina ! Vin foarte bine jantele ( desi nu sunt fan Z-Perf ) ... mai trebuie putin lasata din arcuri masina http://imagizer.imageshack.us/a/img921/3528/QUCkla.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/2746/S5rh7k.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img924/7711/draybW.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/9800/piGRFj.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/6839/j9kSff.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/2434/hQ2uLG.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/4384/OfPFkv.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/5630/GZCuhb.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img924/9067/xWRAnz.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/2310/ocL0VT.jpg
    1 point
  23. De pe zeperfs. Pt p90d 0-400m 11.6s 0-100 3.6s 0-130 5.3s 0-160 8.3s 0-200 13.8s 0-240 21.7s Autozeitung 1.45.70s, ca idee 530i e60 are 1.46.20. Este clar ca ca de pe loc Tesla este mai rapida, pleaca bomba de pe loc, catsiga distanta care va fi greu de recuperat chiar daca la viteze mari. Insa din mers situatia se schimba. Oricum nu este masina sport.
    0 points
  24. Vmp Sae e ce ai ales tu banuiesc, dar aceiasi varianta este si USVO (ultra sintetic etc..)
    0 points
  25. Am ales uleiul in urma consultarii selectorului lor . Selectorul mi-a dat 4 variante, parca, dar USVO nu era in lista, toate erau cu 3 litere .
    0 points
  26. Nu stiu de unde ai datele, dar nu sunt tocmai bune. Uite aici un p90d, deci nu p100d care e mai rapid, si totusi este mai rapid decat m3 pana in 240km/h. La reprize nici atat, m3-ul e mai slab cu mult.
    0 points
  27. ca si side-note, si masinile pe carburant sunt afectate de reprizele dese de acceleratie; nu iti mai face intercoolerul fata
    0 points
  28. Urmatorul schimb o sa il fac cu Ravenol VMP 5w-30 . Nu stiu de ce, dar imi inspira incredere brandul asta .
    0 points
  29. S1000d / M3 431cp / m5 600cp 0-100 2.8s / 4.2s / 3.2s 0-130 4.1s / 6.0s / 4.9s 0-160 6.6s / 8.7s / 7.0s 0-200 11.7s / 13.6s / 10.8s 0-400m 10.9s / 12.2s / 11.1s 200-0 149.3s / 135.1m / 131m / Vezi tu, reprizele de mai sus sunt valabile doar cu bateria full si rece. Daca faci de 10 ori 100-200 vor fi diferente f mari intre prima si ultima repriza. Se vede clar ca la viteza mare oboseste. Pe 130-160 M5-ul pare mai rapid, pe 160-200 chiar si M3-ul pare mai rapid. Iar la franare pur si simplu nu am ce comenta, cand M5 opreste, S1000d inca ruleaza cu peste 70km/h. Si daca chiar vrei sa o compari cu masini sport incearca cu 911 Gt2 rs. Problema mare este ca S85 scoate ac timp cu 530d GT.
    0 points
  30. Cred ca nu ai citit cu atentie sau ocolesti oleaca. Tesla face nu doar 0-100 multe masini sport, ci chiar 0-200. Apropos de m3e92, 0-250 este mult mai slab decat o Tesla p100d. Si inca o data, ce e relevant, este ca o Tesla desi e limuzina de lux, poate face ce face chiar si pe linia dreapta care "nu conteaza". Tu spui de pick-up truckuri modifacte serios, iar aici vorbim de masini stock, asa cum este tesla, care face sfertul de mila in ridicol de putin timp. On topic, desigur ca merita un i3 sh, de ce sa nu merite? Pana la urma, meritatul asta este raportat la puterea financiara a fiecaruia. Daca mi-am luat tesla noua, poate nu merita, ca oricum pierzi prin depreciere foarte mult dupa 3 ani. Dar daca te gandesti ca orice masina noua presupune o depreciere considerabila, este totul relativ. La fel este si la o masina sh. Mie unul i3 nu imi place strict dpdv al designului, dar desigur ca merita unul sh, atata timp cand stii ce vrei de la el.
    0 points
  31. Semeringurile, supapele mai greu fara demontat.
    -1 points
  32. Este posibil sa ai spatele de la alta masina si deaceea nu ai carlig.
    -1 points
  33. Daca vrei calitate BMW nu este raspunsul. Daca vrei ceva sa ia ochii sa pari mai inalt si mai destept pt vecina de la 4 ... atunci da BMW. Eu cu Golf V nu am stiut de service decat de 2 ori. Nu am auzit de EGR sau admisie, detailing ..etc. De cand cu BMW am invatat multe si m-am apucat chiar sa lucrez la masina. Nu mai spun de cheltuit.
    -1 points
  34. Nu e chiar asa, Tesla p100d are performante foarte bune pana in 200, iar cursele pe sfertul de mila se fac 0-400m in linie dreapta si sunt un etalon relevant pentru performantele unei masini. Desigur ca Tesla nu e masina sport, dar daca se tine de un Ferrari pe sfertul de mila sau il bate, eu zic ca e relevant. Asa cum TEsla nu e masina sport dar in linie dreapta bate masini supersport, masinile alea supersport pe care le bate pe 400m nu ofera confortul Teslei si nu sunt limuzine.
    -1 points
  35. La el 4 anvelope costa 9000lei. Ce sa mai discutam... Disc frana pentru f10 535ix
    -1 points
  36. Neaparat sa pui Ravenol USVO, dar pretul e dublu.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.