Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/24/19 in all areas

  1. azi a fost o zi productiva , am terminat cu inmatricularea si am luat numerele negre , am spalat masina si am "cosmetizat" locul de parcare subteran ... inca 800km pana la prima intrare in service ( running-in service )
    7 points
  2. ...salutare tuturor , de ceva timp cochetam cu ideea unei motorizari 6 Linie si ca sa nu intru la cheltuieli prea mari am decis sa merg pe un BMW E46 chiar daca are specificile probleme cu rugina :ermm: ,drept urmare am gasit un E46 touring din 2003 cu verificare tehnica noua,ceva kilometrii la bord :275000 ,aspect optic OK,dupa un scurt testdrive m am hotarit sa l iau chiar daca se aude un clanc pe undeva pe dedesubt( avand verificare tehnica noua tind sa cred ca o fi toba sau daca nu voi afla maine in service :ermm: ),pretul pentru mine a fost sa zicem "pomana",prezinta usoare urme de rugina la aripa spate dreapta(daca voi tine masina sper sa rezolv problema la prima venire in tara),interior intretinut/partial piele,unitate audio Android,etc...In principiu cand imi cumpar o masina fac imediat schimbul de ulei,filtre,prin urmare maine masina va fi in service pentru a schimba: -ulei motor Shell HELIX Ultra 5W40 (BMW LL-01) -filtru ulei Mahle -filtru polen Mahle CarbonActiv ,ulterior voi face deparazitarea climei cu ajutorul unui spray grenada... -schimbare totala antigel ,am cumparat antigel BMW Original -schimb bujii NGK BKR6EQUP ...cam asta ar fi lista pentru maine,la final voi dicuta cu baiatul de la atelier cum vom proceda pentru verificarea DISA Valve,aceasta indicatie am primit o aici pe forum de la colegi pe un alt topic legat de sfaturi, ocazie cu care vom vedea si care i faza cu filtrul de aer/ momentan are o reclama cu K&N pe cutie,vom vedea daca este real si voi insista probabil si pe schimbul uleiului din cutia de viteze/ voi merge pe uleiul celor de la BMW. Legat de aspect optic,ingrijire am intervenit asupra dihaniei pe partea de interior cu Sonax mattEffect + solutie de plasticuri Koch Chemie Top Star , interiorul este partial piele pe care am actionat deocamdata doar cu servetele speciale pentru piele,va urma probabil tot un Sonax pentru ingrijire piele si am folosit ceva spray uri cu spuma pentru textil care au si efect antinicotina deoarece se simtea miros de fumator chiar daca nu se vad urme pe scrumiere.pe partea de interior trebuie sa imi soseasca un set original de covorase de guma cumparate secondhand dar in stare foarte buna si vreau sa i mai schimb pragurile interioare de la usi cu ceva M Optic sau SpecialEdition...Deoarece spatiul este mai mic fata de ce am avut inainte am reusit in ultimul weekend sa pun mina pe niste bare transversale originale+cutie transport Kamei Delphin 340 ... Probleme negative deocamdata: -urme de rugina aripa spate dreapta -clanc ul care se aude de sub masina -suportul interior pentru picorul sting este crapat -trapa functioneaza OK dar acel capac care trebuie tras manual parca nu este pe "sinele" lui,nu cunosc care i sistemul de glisare,sa aibe rupt ceva urechi,chestii pe acolo/ el se poate impinge dar trebuie cu atentie sa nu o ia intr o parte sau alta -nu pot deschide doar "geamul" la portbagaj Atasez mai jos niste poze cu dihania
    5 points
  3. De curiozitate, ce ai ai mai condus de ti s-a parut asta asa extraordinara?
    4 points
  4. Pai daca are politia pune-ti si tu. Ia si pulan, pistol, vesta reflectorizanta.
    2 points
  5. da , am incurcat eu schemele , scriam din masina
    1 point
  6. E dus regulatorul atasat de carcasa ventilatorului din torpedou. Este problema comuna, schimba'le pereche si stai fara probleme alti 10 ani.
    1 point
  7. Detin un BMW F31 320d (184cp) si as vrea sa stiu daca este posibil sa fac un stage 1 singur si ce anume mi-ar trebui,ma poate ajuta cineva??
    1 point
  8. nu am zis asta, dar eu gandesc asa:. Sa zicem la 150 de mii ti se strica alternatorul, si il schimbi, deci la 200 de mii, alternatorul tau are 50 de mii de km eu cred ca sunt mai mari sansele ca sa ti se strice alternatorul la o masina cu 100 de mii de km, decat la una de 200 de mii din cazul de mai sus. eu de exemplu, am schimbat pernele de aer la un e70 , la 170 de mii km si au fost cele originale. Deci teoretic aceasta piesa va rezista cel putin pana la 250 de mii de km... Eu asa gandesc, mai bine o masina la 170-250 de mii de km, cu multe piese schimbate, si cu service la zi, decat una de 100 de mii de km, care nu prea are vizite in service. Nu dati cu pietre, nu sunt expert sau mecanic, pur si simplu sunt un utilizator de bmw in ultimii 6 ani. Masina pe care o am acum , o am din 2014, si am reusit sa ii fac un test de lunga durata la toate aspectele (service, fiabilitate, piese)
    1 point
  9. Din cate stiu si eu, trebuie sa ai mânã sa iasã bine. Eu unul nu ma bag, pentru ca nu vreau sa-mi iasa valurile Dunarii. Ms Myx.
    1 point
  10. Salut, La cum se produc masinile in ziua de azi, cam 10 ani e perioada de viața, dupa acesti ani incep bucuriile. Daca istoricul e ok, a fost servisata la timp si inlocuite reperele defectuoase atunci vei avea de schimbat doar piesele ce ajung la sfarsitul vieții lor, altfel nu vreau sa ma gandesc la cați bani vei baga, e loterie. Bafta la alegere!
    1 point
  11. E greu de zis cat de buna e masina la 245K km. In mod normal, in ROmania, o masina ce a fost rulata aici 120K km, la 245K km e cam varza. Rareori am vazut o masina second fara sa fii fost leasing care sa fie intretinuta impecabil, fara sa necesite reparatii. Trebuie dusa la o verificare amanuntita si important e sa-ti placa tie. Pe forum mereu vei gasi pareri pro si contra. Spor la achizitie!
    1 point
  12. Problema vine de la un senzor. Intra in scurt cand ii faci baie! Si au fost asa frumos gandite incat daca ai problema cu un senzor pica toate! Deci problema ta vezi ca s-ar putea sa nu fie de la modul cat de la un senzor ce s-a miscat nitel si acum ajunge apa pe unde nu trebuie.
    1 point
  13. Scurt si la obiect, imi place!
    1 point
  14. In weekendul ce a trecut am fost la adunarea D1strict ce a avut loc in curtea Palatului Mogosoaia.Din pacate a plouat si vremea nu a tinut cu noi dar totusi am reusit sa facem cateva poze. Urmeaza noi surprize in curand :hyper:
    1 point
  15. Cutia cu 7 trepte este DKG si se pune doar pe 335i(s). Nicidecum pe 2.0 D.
    1 point
  16. Adaug o impresie personala. Pentru ca sunt foarte interesat de achizitia unui auto electric am facut 2 teste. Unul mai lung (1 zi intreaga) cu un i3 si unul scurt cu un Nissan Leaf. Senzatia din i3 este inegalabila. Mi s-a parut foarte rapida si manevrabila. Am avut ocazia sa merg cu ea si la drum intins si in oras. Directia precisa, suspensiile confortabile (desi era versiunea i3S), modul de franare prin regenerare foarte placut de folosit, senzatia la volan placuta. Ce nu mi-a placut au fost usile si faptul ca nu am putut sa asez scaunul copilului in pozitia de dormit. Nu imi permitea spatarul banchetei spate. Deschiderea usilor, in locurile aglomerate, este foarte anevoioasa. Am reusit foarte greu sa urc copilul in masina, fiind parcat intre alte doua masini. Concluzia dupa 1 zi de condus a fost ca daca aveam banii, o comandam atunci. A urmat testul, destul de scurt (30 de min) cu Leaf-ul. Nu m-a impresionat cu absolut nimic. Acea franare regenerativa cu care se lauda este departe de ce ofera i3-ul standard. Nu am reusit sa oresc masina in loc fara sa calc frana. In curbe mi s-a parut destul de "barca". Acceleratia lenta in comparatie cu i3-ul. Desi are 150 Cp si i3-ul 170 cp (deci diferenta nu este mare) parca plangeai langa ea pana accelerai, cu pedala la fund. Leaf-ul are un fel de doua moduri de a calca pedala de acceleratie. Ecranul navigatiei mi s-a parut de toata jena pentru o masina la acest nivel de pret. Cotiera la fel. Ce mi-a placut a fost volanul si locul din spate/portbagaj. Cam astea sunt impresiile mele. As merge oricand pe i3, chiar si cu acele doua neajunsuri cu care sunt dispus sa traiesc.
    1 point
  17. E clar ca masinile electrice au niste avantaje constructive considerabile, care vor deveni si mai evidente in urmatorii 10-20 de ani: - cuplul mare incepand de la 0 rotatii/min (spre deosebire de cele cu combustie interne care abia dupa 1500 rotatii/min au un cuplu semnificativ - factorul determinant pt accelerarile remarcabile ale masinilor electrice - pierderile considerabil mai mici de putere pe transmisie - se reduce numarul de angrenaje prin care puterea se transfera de la motor pana la roata; astept cu mare interes primele masini electrice cu motorul legat direct la roata; la un seria 3 ai asa: piston-biela-arbore cotit-volanta-cutie viteze-cutie transfer-cardan-diferential-planetara; la una electrica ai doar rotor-cutie viteze-diferential(daca e 1 motor pe punte)-planetara - motorul electric trage tot timpul, spre deosebire de ciclul admisie-compresie-explozie-evacuare - practic 1 timp din 4 e activ - vibratiile aproape inexistente (strans legate de punctul de mai sus) - intretinerea mult mai ieftina (revizie o data la 2 ani, indiferent de km!!!) si fiabilitatea probabil considerabil mai mare - de vazut in urmatorii ani - punctul sensibil - bateriile - probabil ele vor limita serios durata de viata SH; nu cred ca vreunul din noi ar da 12-13k pe o masina si apoi inca 10k pe baterii (nu sunt inginer de profesie, asa ca sper sa imi iertati eventualele greseli) - in concluzie, cu o masina electrica poti accelera in general mult mai bine decat la una clasica. da, an>2017 km<50k se apropie de 30k euro; dar peste 2 ani probabil vor fi in jur de 18-20k; pana atunci vedem si fiabilitatea; pentru oras i3 mi se pare o masina foarte buna - ecologica, spatioasa, cost mic pe km rulat (fara sa consideram devalorizarea - inca nu imi dau seama daca isi va tine pretul mai bine decat o masina cu pret de nou comparabil). Acum cativa ani am retinut o propozitie auzita la un instructaj auto: "mergem cu viteza cu care ne tin franele" - mai repede poti merge cu M3 decat cu P100D (mai scump decat M3, are pretul comparabil cu M5) pe un drum virajat (pe langa frane, si "priza" la drum e clar mai buna la M3) Dar tin totusi sa mentionez ceva in favoarea Tesla - sunt deschizatori de drum, si merita tot respectul pentru asta; fara modelele lor, mai mult ca sigur nu am fi vorbit acum de i3 SH.
    1 point
  18. Sun ferm convins ca initiatorul topicului era interesat de comportamentul pe circuit si senatiile sportive in momentul in care a deschis topicul legat de achizitionarea unui I3 SH; off topic, pentru mine si mazda MX5 este o masina sportiva, chiar daca are doar 131 cp, este usoara, directia e precisa, masina e joasa, ambianta e sportiva, chiar te poti amuza si avea senzatia de sportivitate.
    1 point
  19. Depinde ce intelegi prin termenul de masina sport. In acceptiunea mea, o masina sport trebuie sa aiba un motor potent care sa poata accelera rapid intre 0-250kmh, sa aiba o tinuta de drum exemplara, sa aiba niste frane foarte bune, si sa sustina un ritm alert cu viteze de circuit macar 100km. SI NEAPARAT sa iti transmita senzatia de viteza si sa stimuleze glandele suprarenale (si aici evacuarea are probabil un rol foarte important, prin vibratiile si sunetele produse - putine chestii alerteaza simturile precum o anumita zona de frecvente audio). Asa ca as prefera oricand un M3 E92 sau chiar E46 in detrimentul unui orisice model Tesla, desi probabil toate Tesla ajung mai repede in linie dreapta la 150kmh, daca nu chiar la 200kmh. Masinile preparate pt drag race (care fac cele mai bune performante pe sfertul de mila) nu sunt neaparat masini sport (sunt niste pickup track care scot sub 10 pe sfertul de mila) - sunt in primul rand niste masini care accelereaza foarte bine de pe loc. Pe considerentele de mai sus, un Sklasse 65AMG nu e masina sport.; nici macar un 535i stock nu e masina sport (desi are peste 300cp). Cel mult poti considera masina sport electrica Tesla roadster (desi nu stiu daca poate parcurge de 5 ori un circuit de 3-4km forjata maxim; si doar cu sunetul care simuleaza evacuarea dat la un volum semnificativ, dar tot lipsesc vibratiile). Daca acceleratia de pe loc in linie dreapta e tot ce conteaza in definitie, atunci da, oricare Tesla e masina sport (si destule alte masini electrice, care fac cam orice masina cu combustie interna pe intervalul 0-100kmh cu start de pe loc).
    1 point
  20. Nu-i nici o contradictie. Amesteci finantarea(prin firma de leasing) cu beneficiarul(cel care conduce masina). In mare beneficiarul dicteaza ce scoate producatorul pe piata. Cu cat masina-i mai scumpa cu atat mai mult. Iar administratorul de flota cu atat mai putin. Referitor la 50k citesti ce-am scris eu? Inca odata masinile flotelor n-au fost cumparate la retail. Au f des discount special 20-25%, si VAT. In conditiile astea ma refeream la 50k. Cititi fratilor. De asta fac postari kilometrice si dau totul mura in gura. Sa evit comentarii inutile. Dar vad ca unii nu citesc sau fac asta de dragul polemicii. Masina mea seria 4 costa in retail 46k, achizitionata prin contract de flota e 30k. Ce-ti iei cu 50k pret de flota? Seria 5 motor mare si super optionat, pret echivalent de retail 75k euro. Pe unde vezi asemnea flote? Vreau si eu acolo.
    1 point
  21. Printr-o conjunctura favorabila ( zic eu ) am ajuns la sfarsitul povestii frumoase cu aceasta masina ; trag linie dupa 3 ani jumatate si 66.000 km si rezulta multa multa satisfactie si un zambet pe buze la fiecare accelerare.Recunosc ca m-am despartit cu greu de ea,sper sa ma pot detasa repejor.Multumesc tuturor celor care au scris,au citit acest topic.......vad ca s-au strans 144 pagini si peste 146.000 vizionari,cifre impresionante :goodjob: Ca sa evit intrebarile gen cu ce pret s-a dat,cat ai luat pe ea,etc,rog un moderator sa inchida acest topic.
    1 point
  22. E disponibil în portalul Connected Drive, îl poți folosi imediat ce plătești pentru update hărți.
    0 points
  23. Ce mașinĂŁ ai vazut tu cu bricheta ĂŽn cotiera? Aia e priza de 12V, nu bricheta. Bricheta e cea pe care o ĂŽncĂŁlzești ĂŽn priza de 12V de lângĂŁ scrumiera.
    0 points
  24. Da asta e vindecoder are prima inmatriculare in 2009 cat putea sa circule cabrio in noiembrie si decembrie doar daca venea mos craciun cu ea trase de reni
    -1 points
  25. Salutare! Voi face mai multe poze dupa ce se opresc ploiele si ii facem si o spalare Pretul de pornire este 6750 € si se ofera factura, TVA-ul este deductibil. @ six in line & Alexandru': Dar ce tip de cutie este, eu asa citisem in specificatii? La urma urmei, nici nu cred ca mai conteaza ce tip este sau ce cod are, cert este ca e o cutie extraordinara, cum nu am mai intalnit pe nici o masina pana acum! Si cateva poze cu rotile de iarna:
    -1 points
  26. Nu pare sa aiba nimic de ascuns. Cumparati cu incredere!
    -1 points
  27. intre timp masinile pompos promovate sunt admirate de persoane care in 99% din cazuri isi permit sa lase maxim un comentariu ori un vot. Daca ai masina ok, dar nu simti nevoia sa te spovedesti gloatei, daca ai investit sume care unora (f multora) le par "uluitoare", nu conteaza. In fond nimeni nu e interesat sa cumpere masina, eventual are o bruma de bani in buzunar si asteapta sa "crape cnva" in vreun fel ori sa pice vreo pomana sa "ciugule si el ceva". In putine cazuri.. In majoritatea cazurilor "oameni" cu mult timp liber si puterea de a scrie un mesaj, nu e problema lor, nu vor nimic, doar eventual au mult timp liber si cer sa se faca voia lor.. Nu ar trebui sa se excluda comen. inutile? Ba da da si adminii sunt oameni si le place circul. Da ei vor ca postul sa fie util, detaliat, cu poze. E util daca exista un om care cauta un 50d ca e f10 f01 sau ce cauta el, e pt fix omul acela postul meu e f util. O masina cumparata din reprezentanta BMW cu revizie efectuata in martie si anvelope + parbriz (au costat 10.000 ron doar ele fara revizie si consumabile) pe care sigur si ar dori sa o duca la BMW sa o verificam impreuna si apoi sa achite pretul. Pt acel om e util postul, adica fix pt cine ar trebui! Restul.. circ ieftin daca ar trebui sa plateasca bani pentru calitatea a ce scoate pe gura omul, am avea o tara de muti
    -1 points
  28. am citit reguliele forumului. o sa sterg anuntul. Olx e vis fata de ce i pe aici. Ultimul specimen l a deranjat efortul de a imi citi mesajele ))) Sigur sunt si baieti ok da sigur sigur nu e nicio diferenta intre forum bmw si olx autovit etc... 100% Nu corespund regulilor. My bad ma retrag. Cine cauta un bmw ok ca al meu.. Sigur are domnu cu arfele.. la asa libajul Iq ul sigur ii permite. Una din reguli spune sa fi de acord cu ce comenteaza altii, dar ei nu trec peste ce comentezi tu )))
    -1 points
  29. SUnt plecat de mic in afara da. Dar nu cred ca e important. Voiam sa spun ca am un f01 m50 de vanzare. Verificabila la BMW. Cam tot ce se poate innoit acum in martie. Nu pot, aici nu se cere sa gandesti. Oamenii "" cu replici gen " a disperi cu arfele tale ?!?!??!??!! sunt vazuti ca idoli.. eu ca un intrus. ok. Chiar doresc sa ma retrag incerc sa vad de unde sterg postul. daca imi explica cnva de unde se poate sterge topicul. multumesc
    -1 points
  30. auto de pasionat. detalii privat.
    -1 points
  31. "Cand voi dobandi permis" frustrare? Vai cati frustrati. Niciunul nu are motive, argumente, nimic. aproape niciunul. domnul cu permisu lui... in realitate in trafic il maturi de pe strada. Ma indoiesc ca are vreun mega bolid. daca are mea culpa da la ce comentariu de frustrat nu are sigur! )) relitatea chiar asa e este pachet m din fabrica. pe motor scrie m performance. M 750dx asa este bine? Am deschis topic sa anunt ca vand m 50dx f01. Adaugam cu mare drag anul 2015 si km aproape 112.000. Pret 30.000 dar mai gaseam intelegere. Niciunul dintre cei care au scris nu a cerut date despre masina an, km nimic. De ce? va spun eu niciul nu e interesat sa cumpere sunt doar bagatori de seama. realitate. Romana vb da la alt nivel fata de altii. Alt mod nu "arfe" Am reclamat singur anuntul la moderatori sa fie ster, nu gasesc de unde. Interesant e ca un samsar a cerut masina si decat sa o dau lui voiam sa o dau la acelasi pret mic unui iubitor al marcii. M am lasat de facut bine )) O dau samsrului oricum sigur sigur nu e o chestiune de bani. Moderatorii sa stearga anuntul. Nu mai este de actualitate. cand te intrebi dc in general lumea spune despre posesorii de bmw ca sunt asa si pe dincolo "bizonii cu bmw din trafic" si nu intelegi de ce... intri pe bmw forum si dai numai de.. orice altceva decat cereri de poze si detalii despre masina. de frustrati si animale (unii). the end.
    -1 points
  32. Doar ca ideea eu am luat masina la 225 k si n-a fost varza . Restul e cancan
    -1 points
  33. cert e ca trebuie verificata foarte bine inainte de achizitie
    -1 points
  34. 250ml la 5 mii de km este valoare "de fabrica". Stai linistit si bucura'te de el. Mai scrie'ne cand iti mananca mai mult de 1 litru la 2 mii de km
    -1 points
  35. si nici f10 bun la 12.5 nu gasesti daca ma intrebi pe mine... 12500 e buget de e90 LCI in mintile lui si cu dotari ok
    -1 points
  36. Deci la 150 mii ĂŽncepi sa bagi bani și la 245 mii e ca noua.
    -2 points
  37. Când schimba romanul pernele de aer, cumpĂŁra originale noi, sh ca noi sau chinezești de pe olx? Ca doar toate sunt la fel, nu, și țin la fel de mult... E valabil pentru orice piesa schimbata dupĂŁ ieșirea din garanție...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.