Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/26/19 in all areas

  1. Just info: F26 2017 - 2.0D xdrive 190 CP, a aparut zgomot metalic in habitaclu la range de viteza 10-30 km/h, in rest masina mergand perfect. Initial nu am dat atentie, deoarece disparea cand apasam frana, crezand pentru o scurta vreme ca sunt ceva la placute, acestea din urma fiind recent schimbate. Totusi, am mers la MHS pentru o verificare, iar la prima vedere zgomotul metalic se manifesta cu la rotirea manuala a rotilor cu motorul pornit, masina pusa in N. Buun...deci nu este de la placute. Masina a ramas pentru constatare prin demontare iar verdictul a fost simplu: convertizor de cuplu cu zgomot. Masina este in garantie de fabrica, deci costuri zero. S-a comandat piesa, urmeaza sa o puna pe masina. Jos palaria pentru MHS Craiova, baietii super operativi. Defectul este ciudat deoarece nu s-a mai intalnit pana acum, iar km sunt putini - 45000 Km. Masina nu a fost fortata, s-a mers normal cu ea, de aceea mi se pare ciudat. De asemenea, nu am observat nici un semn de functionare anormala atat a cutiei cat si a motorului. Shit happens!
    4 points
  2. 1 point
  3. Daca te uiti la 328 (F30), ia in considerare problemele motorului respectiv (N20). Din punctul meu de vedere are probleme de fiabilitate mai mari decat N47, suna ca un tractor la rece....Eu m-as gandi de 2 ori inainte sa iau 2.0 benzina pe F. Cred ca mai fain ar fi e90 cu motorul 2.5, 6L, aspirat, 218 cp.
    1 point
  4. Te salut, daca ai timp si rabdare plus daca stai bine pe portofel iti recomand aceasta motorizare. Detin acest model de aproape 2 ani si am schimbat urmatoarele: kit distributie - 400 lei Garniturii si oringuri - 400 lei Valva pcv cu furtunele aferente - 450 lei Vanos admisie + evacuare - 1300 lei Senzor vibrohen - 450 lei Motoras vvt + senzor vvt - 1400 lei Termostat + Vas expansiune - 400 lei Manopera per total - 2000 lei Toate piesele au fost noi iar unele pe original. Consumul urban pe care il scot este undeva la 8.5 - 9.5 iar cel extra-urban undeva la 5.8 - 6.5
    1 point
  5. Pe benzina destul de greu sa gasesti la acest pret. De obicei au km mai putini si nu sunt asa de multe pe piata. Marea majoritate sunt pe motorina. De aici si pretul foarte mare pentru benzina! In Germania sunt mai scumpe pentru ca in romania se aduc masini pentru profit. Ori se face manevra la TVA, ori au mici probleme, ideea e ca sunt cumparate la pret minim. O masina intretinuta bine nu o sa fie ieftina!
    1 point
  6. Nu cred ca gasesc ceva sub 100k km, sa fie pana in 200k si sunt multumit. Ma intereseaza f30 sau e92, la f30 ar fi misto si versiuena 328i dar in segmentul asta de pret nu ma ating. Iar ca origine, nici nu stiu. Am facut cateva calcule si de cele mai multe ori Germania este mai scumpa ca Romania. Ma tot uit pe olx, pe autovit, nimic care sa corespunda cu minimul cerut de mine. Of de cand caut...
    1 point
  7. Dupa indelungi diagnoze si "diagnostice" puse gresit, am rezolvat problema. Era un manunchi de fire care nu stateau unde trebuiau si atingandu-se de catalizator se topisera. Dupa 4 ore de munca (refacut cablaje, izolat si puse unde trebuiau de data asta) masina si-a revenit complet. Multumesc totusi pentru raspunsurile dumneavoastra! Daca nu esti mecanic, ar trebui sa te faci. Ai spus exact ce s-a intamplat. Bravo! Pacat ca abia acum am citit mesajul dupa ce am rezolvat deja.
    1 point
  8. Este ulei bmw , nu cred ca face nimeni magarii , asa se lucreaza in service ,dar la cerere au si la l.
    1 point
  9. In reprezentanțĂŁ ĂŽți pun același ulei vĂŁrsat din butoi de 200l..
    1 point
  10. Daca te hotarasti la 2.0 143cai, atunci sa ai in vedere: -garnituri care pisa dupa un nr mare de km -pompa de vacuum (mie mi-a picat pe A1 in ziua in care am cumparat masina ) -motoras/actuator valvetronic -pcv cu cele trei furtunuri -vas expansiune -o-ringuri care pisa -intinzator lant model nou Iti recomand aceasta motorizare daca iti place sa mesteresti la masina.Si nu te astepta sa fie racheta ca nu e.Din pacate acest motor a fost preluat si pe e90 care l-au tot imbunatatit. Problemele acestei motorizari sunt rezolvabile si piesele ieftine relativ Actuator cred ca 180-200€, pcv vreo 150-170€, pompa vacuum aia parca a fost mai scumpa, nu mai stiu...tot asa cred vreo 180€. Acum depinde si cati km are masina si cine a birjarit-o!
    1 point
  11. Adaug o impresie personala. Pentru ca sunt foarte interesat de achizitia unui auto electric am facut 2 teste. Unul mai lung (1 zi intreaga) cu un i3 si unul scurt cu un Nissan Leaf. Senzatia din i3 este inegalabila. Mi s-a parut foarte rapida si manevrabila. Am avut ocazia sa merg cu ea si la drum intins si in oras. Directia precisa, suspensiile confortabile (desi era versiunea i3S), modul de franare prin regenerare foarte placut de folosit, senzatia la volan placuta. Ce nu mi-a placut au fost usile si faptul ca nu am putut sa asez scaunul copilului in pozitia de dormit. Nu imi permitea spatarul banchetei spate. Deschiderea usilor, in locurile aglomerate, este foarte anevoioasa. Am reusit foarte greu sa urc copilul in masina, fiind parcat intre alte doua masini. Concluzia dupa 1 zi de condus a fost ca daca aveam banii, o comandam atunci. A urmat testul, destul de scurt (30 de min) cu Leaf-ul. Nu m-a impresionat cu absolut nimic. Acea franare regenerativa cu care se lauda este departe de ce ofera i3-ul standard. Nu am reusit sa oresc masina in loc fara sa calc frana. In curbe mi s-a parut destul de "barca". Acceleratia lenta in comparatie cu i3-ul. Desi are 150 Cp si i3-ul 170 cp (deci diferenta nu este mare) parca plangeai langa ea pana accelerai, cu pedala la fund. Leaf-ul are un fel de doua moduri de a calca pedala de acceleratie. Ecranul navigatiei mi s-a parut de toata jena pentru o masina la acest nivel de pret. Cotiera la fel. Ce mi-a placut a fost volanul si locul din spate/portbagaj. Cam astea sunt impresiile mele. As merge oricand pe i3, chiar si cu acele doua neajunsuri cu care sunt dispus sa traiesc.
    1 point
  12. Brandex - https://www.farcebook.com/zebramotorsportbmw/ Zeky - https://www.farcebook.com/ZEKY2018/ Oricand cu incredere la cei doi !
    1 point
  13. cred ca omu a explicat destul de bine in urmatoarele postari ... nu vrea gratis, vrea la un pret corect! Nu gen: "ai BMW deci ai bani deci +100% la pret"
    1 point
  14. ori schimbi zgw ori cumperi emulator. iti dau nr pe PM
    1 point
  15. Sansele sa ai probleme dupa reparatie sunt mai mari la cei din Bucuresti ) Eu am schimbat la Alba Iulia si nu mi-am facut ganduri despre drumul la dus sau la intors.
    0 points
  16. La 10-14k pentru un f30 eu as mai adauga niste optiuni pe lista. Sub 100k km, corect?
    0 points
  17. Pana acum totul la bForce Motor Squad, fostul Bimmer. Pana acum ma declar foarte multumit, adica im pare ca stiu ce fac acei baieti plus si ca, in cazul meu cel putin, si diagnosticele s-au potrivit 100% cu problema! Plus de asta scriu in istoricul BMW, dau factura fratilor si poti sa stai langa masina. Mie mi se pare ca baietii aia, foarte tineri ce-i drept, stiu ce fac si de ce! Adica nu mi-a parut vreo secunda ca ar ezita in ceva. Pe undeva prin toamna programez si distributia la ei si cred ca si uleiul in cutia de viteza si cea de transfer, pentru ca sunt singurii care au instalatia aia speciala cu care scot tot uleiul din cutie. Chiar am asistat o data fara sa vreau la serivice-area unei cutii de pe un X6. Mie-mi par profesionisti, iar pe mine nu m-au incarcat niciodata aiurea! La ei am facut si curatarea chiulasei cu coji de nuca!
    -1 points
  18. nu e un criteriu asta...citeste topicul si gasesti pareri de toate felurile...fiecare trage concluzia cum il duce capul si cum il tine buzunarul
    -1 points
  19. Ce anume te sperie la drumul ala pana la bistrita?
    -1 points
  20. Probabil ca aveti dreptate, asa sunt eu .. mai paranoia .. prefer sa mi se desigileze bidonul in fata.
    -1 points
  21. -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.