Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/03/19 in all areas

  1. ĂncĂŁ 3 luni și face 3 ani anunțul...
    2 points
  2. atunci de ce mai intrebi aici? ai uleiul luat, baga-l pe ala....intreaba-i tot pe prietenii de acolo si de restul. noi aici suntem mai clasici si 90% din membrii forumului merg la sigur si pe original.
    1 point
  3. Tu erai la deal, deci mergeai la vale.. El avea prioritate, daca urca.
    1 point
  4. de curiozitate ... ai avut parte de vizionari / oferte / schimburi ?
    1 point
  5. antigel- apa 50%-50% scrie si pe sticle, pentru anumite temperaturi cum se face amestecul. Totusi, ai demontat motorul, ai schimbat distributia si te-ai impotmolit in aceste mici detalii?
    1 point
  6. Oricum, pretul e foarte bun, daca km sunt reali si nu a fost lovita. Pana la urma sunt si f30-uri cu halogen. Scaunele sunt oribile,stiu, dar pe de alta parte la banii aia masina are xenon, e automata, are 163 de cai. Eu zic ca nu e rea.
    1 point
  7. 95% din masinile care sunt din SUA au probleme similare
    1 point
  8. E ok atâta timp cât nu te bagi În zãpadâ afânatã mare.
    1 point
  9. Daca iti pulseaza si pedala la frana e clar ca trebuie sa schimbi discurile si placutele. Trebuie sa verifici daca ai joc la rulmentul de la roata si dupa se baga o ranga intre bucse si verifici daca se misca , asa vizual nu prea poti sa iti dai seama numai daca sunt crapate sau burduful de cauciuc este deteriorat. Rulmenutl se verifica cu roata montata si masina supendata , se pune mana pe roata la ora 09:00 si 03:00 si incerci sa apesi cu dreapta si sa tragi cu stanga , dupa repeti treaba doar ca muti mainile la ora 12:00 si 06:00. Banuiesc ca jantele nu sunt strambe sau lovite iar rotile sunt echilibrate... vezi ca si din cauza cauciucurilor mai pot sa apara vibratii , daca au bolfe sau uzate neuniform
    -1 points
  10. Atunci nu ramane de cat sa schimbi toate cele 4 brate si sa verifici pini de ghidaj sa nu fie murdari si eventual sa ii cureti si sa ii ungi cu o vaselina pe baza de silicon si dupa trebuie sa le misti cu mana sa vezi ca pot sa culiseze usor si fara intrerupere , pistonul din etrier nu cred ca are nimica , verifica sa nu aiba scurgere sau sa fie burduful acela de cauciuc crapat. Daca etrierele nu functioneaza bine o sa iti ovalizeze toate discurile indiferent de calitatea lor. Daca tot ai zis ca discurile le schimbi pe garantie eu zic sa incepi cu ele , dar sa faci o verificare la etriere inainte si dupa vezi daca trebuie sa schimbi si bratele.
    -1 points
  11. Da , se vede clar ca sunt crapate si deteriorate ... Eu zic sa schimbi bratele cu totul si sa lasi balta treaba cu presa si schimbatu bucselor. Vezi si pe autokarma ce preturi gasesti , cred ca totul de pe fata te costa undeva la 12-13 mil.
    -1 points
  12. De preferabil Lemforder ... daca nu gasesti, merge si Swag sau Optimal.
    -1 points
  13. Dar nu stim de cine sunt facute ... Pot sa iti prezint niste brate made in china ca si cum sunt facute in Germania de o calitate exceptionala ... Ma crezi asa usor ? Afla cine este producatorul si vedem dupa daca sunt bune sau nu , din poza aia par prea curate si nu am vazut nici o serie/cod/nume ...
    -1 points
  14. Nu am gasit nimica despre firma asta HDAG, absolut nimica. Nu pot sa ma pronunt , cel mai bine e sa cumperi kitu ala Meyle HD care l-ai postat prima data. Parerea mea, asta daca nu vrei sa le cumperi de aici din Romania.
    -1 points
  15. Probabil s-au slabit suportii-tampoane din jurul cutiei/schimbator. Schimba cate tampoane de cauciuc poti pe langa schimbator si cei de la cutie de la spatele ei. Pentru poze cauta pe realoem.
    -1 points
  16. Poti sa spui si daca totul ai/a fost facut cu totul/toate la locul lor (cardan fix/demontat sau cutie in loc - ...data jos)? Eu am schimbat tot preventiv, fara brat, (nici nu am modelul cu probleme) cand am schimbat disc ambreiaj.. asa ca e bine de stiut daca e loc sau nu.
    -1 points
  17. Daca schimbati pe fata discurile, nu puneti aftermarket( fie ca sunt ate, feroda....bla bla), numai originale,cu cele aftermarket sunt sanse foarte mari sa se ovalizeze.
    -1 points
  18. -1 points
  19. Deci sa inteleg ca, cu totul se merge pe original in mare parte. Precizez ca am achizitionat deja uleiul de la Millers. Ai folosit vreodata sau ceva pareri? MILLERS nanodrive mi s-a recomandat de cativa prieteni din Germania ce au service-uri bine cunoscute de tunning, unde o sa fac si remaparea dupa eliminarea filtrului de particule si obturarea egr. Acestia lasand deoparte uleiul OEM.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.