Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/17/19 in all areas

  1. )) sunt unele intrebari atat de amuzante!
    2 points
  2. Cookies Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    2 points
  3. Daca vrea un politist sa ramai fara permis, te lasa cu toate timbrele si omologarile tale. Pt fata nu exista asa ceva.
    2 points
  4. revin cu verdict , racitor egr blocat , s-a comandat piesa . Mi-au dat o estimare de o luna maxim in cazul asta, vom vedea ce va fi , am schimbat si senzorul dpf si astea sunt valorile actuale ale dpf , f bune avand in vedere km , este clar ca la F10 nu mai e ca la E60 , poate au un sistem mai bun de regenerare sau nu depinde de atatea variabile .
    2 points
  5. cred ca ar merita sa intrebi si la dealerul de la care ai luat masina, sau un alt dealer din DE; macar astia au mai facut asa ceva.
    1 point
  6. Inca putin si iti mai cumperi o masina la cat cer astia )
    1 point
  7. Ar trebui incarcata complet, cel putin vrep 12 ore pe un redresor (ce scoate 4-6A), direct pe masina daca ai posibilitatea. Probabil parcurgi doar drumuri scurte si dese, si nu apuca sa se incarce, nici macar ce consuma cu demarorul.
    1 point
  8. Esti liber sa alegi, nu te forteaza nimeni sa cumperi ce nu iti convine, iar legat de piesele alea din dezmembrari fara defect si impecabile realitatea e complet diferita.
    1 point
  9. S-a renuntat la omologarea foliilor pe fata din motive de siguranta. In caz de accident geamul nu poate fi spart/ se sparge foarte greu. Poti pune folie antiefractie care are 99% transparenta, ca tot ramai fara talon. Mai informeaza-te si lasa abtipildurile ca ramai cu buza umflata crezand ca ai dreptate.
    1 point
  10. Nu, si-au dat cu parerea...
    1 point
  11. Care e problema la foliile fata daca nu transparenta? Legislatia prevede ca geamurile din fata trebuie sa aiba o transparenta de minim 70%. Dupa ce mi-au aplicat folia au masurat transparenta si este de 70%, motiv pentru care au pus si acel sticker si mi-au oferit o omologare acreditata de rar. Nu vad ce probleme ar putea sa fie din punct de vedere legal, inafara de o eventuala rea credinta a politistului, care poate fi cenzurata in instanta. Nu am montat foliile in ceva garaj si oricum conteaza mult tehnologia din folie, nu neaparat transparenta.
    1 point
  12. Poti te rog sa detaliezi? Care versiune? De unde? Cum? Nu ne lasa cu ochii in Soare, te rugam!
    1 point
  13. Necropost. E aproape gata si asta al meu. Au mai aparut cate unele de remediat pe parcurs, dar momentan nimic care sa afecteze buna functionare in siguranta. M-a lasat aeroterma, dupa ce deja aveam compresorul de A\C nefunctional. Compresor nu prea gasesc nou, iar aeroterma trebuie demontata sa vad care e codul pe care trebuie sa il comand. Nu am reusit sa fac nici pilotul sa mearga. Vreau sa ii fac inca un reglaj al supapelor, mi se par cam galagioase. Trapa nu prea o pot deschide din cauza ca este capitonajul prea gros si freaca ca dracu. Se pare ca materialul din fabrica era mult mai subtire, chiar daca la ochi arata la fel. Tot din cauza capitonajului nu reusesc sa fixez bine panoul de check control. Cateva poze dupa ce l-am spalat. Link Si interior.
    1 point
  14. N-am ascultat niciunul dintre cele 3 sisteme instalate efectiv in masina, doar am citit impresii de la diversi useri - dar au o doza mare de subiectivism; unii spun ca Bang&Olufsen ca e cel mai performant, altii zic de Bowers&W ca ar fi mai bun calitativ. Ce trebuie tinut minte - performantele audio ale sistemele OE BMW sunt destul de limitate datorita limitarilor fizice ale boxelor - woofer de 10 cm - pt frecventele 300 - 3000 Hz ar fi mai potrivit un woofer de 13-16 cm) - pozitionarea subwoofer-ului (volum mic de aer miscat, greu sa produci un kick apreciabil intr-o incinta atat de mica) Individual e prima incercare BMW de sunet premium, si oricum a fost instalat pana in 2013 pe masini (pe E-uri); probabil nu au avut vanzari semnificative pt optiunea respectiva, si atunci au preferat sa foloseasca un brand premium recunoscut. B&O a fost montat pe F-uri B&W e prezent pe G-uri. Asa ca nu cred ca poti alege masina doar pe criteriul sonorizare, ci probabil mai intai iei in considerare generatia (G,F,E). Daca luam in considerare specificul celor 2 producatori (Olufsen - foarte buni pe DSP si procesare de sunet) si Bowers (printre cei mai buni producatori de boxe), probabil ca acest specific se pastreaza si in sistemele de pe BMW - cel B&O mai bun pe partea de amplificare si procesare, iar cel B&W ceva mai buni pe partea de boxe si redare sunete. Diferenta notabila este la amplificator - cel de pe B&O are mai multe canale (fiecare boxa e amplificata separat, inclusiv tweeterele, deci sunt in total 16 canale); cel de pe B&W are doar 9 canale (tweeterele au filtre pe ele, sunt amplificate impreuna cu wooferele); asta inseamna ca semnalul de la Olufsen e mai bine definit in range-ul de frecventa al fiecarui tip de boxa, dar probabil acest lucru este compensat de calitatea boxelor, mai buna la B&W (mai ales la tweetere - unde folosesc "diamond tweeters" - cu review-uri foarte bune). Luand in calcul aceste caracteristici, ma gandesc ca daca asculti muzica simfonica/opera la volum min/mediu, probabil B&O e mai potrivit; daca asculti muzica mai comerciala la volum mediu/mare probabil B&W e mai potrivit - sper sa ne confirme acest aspect niste posesori de asemenea sisteme Eu am acum pe masina boxe de pe sistemul Individual (boxe de medii + tweetere) si subwoofere de B&O; boxele de pe cele 2 sisteme seamana foarte mult vizual, probabil diferentele sunt minore; am inteles ca sunt produse de Lear, dupa specificatie. - se aud foarte bine definit, mai ales pe muzica instrumentala, mult peste orice boxa aftermarket incercata de mine (Match, Ground Zero, Focal, Eton, DLS, Hertz); diferenta fata de cele OE Harman Kardon este puterea dezvoltata, clar mai mare la Individual - la volume mici nu e mare diferenta intre ele, la volume mari Individual inca suna clar si bine definit, pe cand HK incepe sa distorsioneze. La urmatoarea masina, probabil ca voi cumpara setul de boxe sh Bowers&Wilkins de pe G10/G30 si voi folosi un DSP aftermarket cu minim 10 canale (cel de la Brax e foarte tentant, dar sare de 5000 usd) + amps.
    1 point
  15. 1 point
  16. Irelevant, nu conteaza zona din care provii, sunt oameni buni si rai deopotriva, ideea e ca nu ne mai facem noi "bine" ca natie...si din pacate asta e imaginea pe care o avem si afara... Chiar daca era vreun "colorat cu aripi", in buletin e tot roman...desi nici aici nu putem generaliza...
    1 point
  17. cum sa faci asa ceva?! nici un fel de masina a unui milionar nu merita atat. de o masina te plictisesti imediat, banii aia sunt aruncati, cu orice masina si orice upgrade te stergi la fund dupa cateva luni. daca dupa primele 6 luni faceam masina dauna totala, nu imi mai luam G30..e ca o tarfa misto la care ai fost de cateva ori. mai bine mergi la alta dupa ceva vreme
    0 points
  18. Nu fiți mai catolici decât Papa...nici nu se vede cĂŁ are folie pe fațĂŁ.
    0 points
  19. Terminati cu prostiile astea,ce surprize sa aiba? nu se leaga nimeni de foliile pe care le are el pe fata, chiar nu-s batuti in cap nici politistii, nici nu se vede ca e folie, se vede perfect in masina.Pe ei ii intereseaza sa se vada in masina mai mult, la el se vede perfect prin ele.Daca vrea sa se lege , se leaga oricum de orice, dar pentru ce are el, nu o sa aiba probleme cu nimeni.
    0 points
  20. Sigur erau olteni...
    -1 points
  21. Crysis, ce poti face cu peste 400 cp si nu poti cu 340 sau 360? eu nu as baga nimic sub capota care nu este produs de bmw. nu as pune acel powerbox nici sa il primesc gratis si bani deasupra.
    -1 points
  22. Daca oscileaza consumul ai o mare problema!! Nu mai merge cu masina asa ca o sa-ti oscileze pana se alege praful, ia-o pe platforma si du-o la reprezentanta la BMW ca doar ei te pot rezolva cu problema asta! E grav!!!
    -1 points
  23. N-are ce sa ii faca. Pe langa asta, omul a fost si corect, a omologat geamurile fata. Pe F10 toate geamurile aveau o tenta fumurie/tratament - S761A Individual sunshade glaze. Daca ma oprea Garcea ma punea sa sparg geamurile? Per total, mi se pare ca fenomenul asta s-a diminuat. Nu am mai vazut politisti sa opreasca masiniile pentru folii de bun simt aplicate.
    -2 points
  24. Cam putine gauri pentru suruburi pe volantul acela.. Fata de gaurile de pe marginea placii.. Parca langa pinul de pe volant (din ce imi amintesc la seria 3..) trebuie sa fie cate doua gauri pe fiecare parte a unui pin.. ca pe placa de presiune. (dar se poate sa gresesc..) N-ai uitat de suruburile de volant sau pasta anti-desfacere daca ai de gand sa folosesti suruburile vechi.. ?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.