Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/28/19 in all areas
-
Intre timp am montat un active sound kit + RSE ( cete automotive , cautati pe youtube,se aude demential , o sa postez un video zilele urmatoare) , ajustat tipsurile , vopsit capace oglinzi , schimbat grile cu altele negre duble . Am trecut si de 30000 km . Totul ok . http://i67.tinypic.com/ofx7c7.jpg http://i64.tinypic.com/qnpate.jpg http://i65.tinypic.com/359fl1j.jpg http://i68.tinypic.com/35d42fl.jpg4 points
-
2 points
-
Bps e valabil m toata lumea din ce stiu, mai ales in europa. Procedeul e cam asa: mergi la dealer bmw sa iti diagnosticheze problema. Platesti tu toata lucrarea si dupa faci decont catre firma care se ocupa de asa zisa garantie, trimitand fActura, diagnoza facuta de dealer etc catre ei. Cel putin asa scrie la mine in contractul bps Si 4500 eur e strigator la cer. Oricat peste 1000 mi se pare mie, personal, jecmaneala. Dar fiecare in fct de comoditate, plateste cat crede de cuviinta.2 points
-
Revin cu update. Din raportul oferit de rar, reiese faptul ca masina ar avea km reali. Propreitarul nu o vinde sub 9.000 euro. Ma gandesc sa ma duc sa o vad, insa anul ma da in spate, cel putin la banii astia.1 point
-
Seamana cu Kia Ceed din fata si Focus in rest. Probabil ca designul a fost influentat de considerentele practice(spatiu, cx). Cum spunea cineva se bazeaza pe studii de marketing sa atraga mai multi cumparatori. Urmarind volumul devii generalist, iti pierzi specializarea. Ca parere personala observ ca Bmw, Merc s-au banalizat ca design in ultimii ani. Nu mai au designul ala elaborat care-i deosebea de restul plutonului. La fel si sportivitatea, se dilueaza pe zi ce trece.1 point
-
2 televizoare/tablete in bord, probabil cea mai tare dotare la o masina li se pare cresterea volumului cu degetul ), seria 7 deja are motor de 2.0... Inca mai sunt masini normale, cu 6 cilindri, directie incisiva..puteau sa le cunoasca! Daca lor le plac tabletele...trebuie sa mergem cu porcarii electrice de acum1 point
-
1 point
-
DIn pacate nu avem de unde sa stim care "sau" este! Pana una alta nu il cunoastem pe om iar el nu ne cunoaste pe noi! A pus o intrebare la care asteapta un raspuns de la cineva care il poate oferi! Nu cred ca ajuta cu nimic sa facem presupuneri si sa ne gandim la ce e mai rau! Spor1 point
-
Este foarte simplu sa aduci o masina pe trailer. Iti faci cont pe cargopedia, apoi postezi anunt cu ce masina ai de adus, orasul de expeditie si destinatia. Apoi primesti oferte si alegi ce iti convine. Absolut toate autotrenurile care aduc masini in Ro au asigurare internationala de calatorie, CMR. Sunt firme care doar asta fac, au autotrenuri din alea mari de 10 12 masini si fac saptamanal drumuri. Costa intre 450 si 600 euro, depinde de noroc. Eu am adus Rocky din Italia cu 450, zona Torino. Exista optiuni destule, fiecare alege ce considera.1 point
-
Romulus de ce tragi asa tare sa prezinti ca situatia este pe roze cand nu este? Si eu am avut experienta negativa in tentativa de a cumpara direct din lantul BMW. Feelingul este ca tot ce nu tine de productie gen asistenta,vanzare,garantie... Este la un standard mult mai jos. Daca e sa comparam productia in fabrica si logistica after sales.. nu zici ca au aceasi mama. Suntem pe forum sa ne ajutam cu sfaturi pentru problemele intampinate nu sa fim impinsi ca niste oi in capcanele marketingului.1 point
-
Dupa logica asta un 3.0 re-resoftat trebuie sa bata la fund un w16 Bugati. Ambele motoare de 2.0 si 3.0 ating aproape aceasi viteza (240-250km/h), nu in acelasi timp dar o ating , diferenta este ca un 3.0 sau mai mare poate sa si mearga cu viteza aia fara problem sute de km , cand un 2.0 simti ca nu este prea ok sa il ti la 180-200 km/h prea mult timp, ca dupa incepe sa faca urat la _chiulasa_, turbina sau distributie. Din acelasi motiv gasesti in America motoarelea alea enorme , ca ei au o tara foarte mare si cand merg la bunica in vizita nu este ca si cum mergi din Bucuresti la Bacau sau Constanta , aia au de mers 2000-3000km si dupa trebuie sa se si intoarca. Motoarele 2.0 din ziua de azi sunt capabile de asa ceva , dar acu 15-20 de ani nu erau asa performante. Un motor de 2.0 trebuie sa pedaleze mai mult sa se tina dupa un 3.0 , asta inseamna mai multa pedala, mai mult combustibil , temperatura mai mare si rezulta o uzura mai mare ca un 3.0 in aceleasi cinditi. Nici nu are rost comparatia , el castiga doar in oras ca se tureaza mai repede si consuma mai putin , dar daca esti genu care merge in excursi cu 3-4 in masina , bagaje si face 30-40.000 km pe an , iesi mai bine cu un 6 cilindri (3000cm3) ca nu il soliciti asa de tare.1 point
-
1 point
-
Eu ti-am zis de la inceput, dar colegii de mai sus au dat-o in mega lol-uri si alte scamatorii.1 point
-
1 point
-
Apa se scurge in interiorul usli. Folia e intre fata de usa si interiorul usii. Cand folia se dezlipeste, apa curge printre fata de usa si usa (tabla).1 point
-
1 point
-
Si pe mine...la varsta lui ce naiba? Sa nu stii atata lucru? Pana si un pustan stie.1 point
-
Apa se prelinge in interiorul portierei pe la geam. De asta are si gaura de scurgere in partea de jos. Cand se prelinge pe folia aia, daca e dezlipita, in loc sa se scurga in usa pana jos, se scurge pe langa si gasesti mocheta uda. Similea, m-ai dezamagit la faza asta1 point
-
Asa este, toti am avut problema asta cu apa in masina si s-a dovedit a fi de la acea folie care se desprinde pe portiuni mici si pe acolo intra apa. Asta chiar daca nu ai desfacut niciodata fata de usa Asta a fost si rezolvarea la mine, lipirea foliei de burete cu un silicon bun.1 point
-
De acum inainte PM la Similea cei care aveti probleme cu masinile, se vede ca se pricepe si e saritor.1 point
-
Este de la folia din usi 100%. Din pozele puse de tine am vazut si pe unde se scurge. Am dat la masina mea fetele de usi pe fata jos de cel putin 10x si sunt puse perfect. Doar am schimbat clemele de prindere.1 point
-
Difuzoarele care au membrana de hartie au cea mai buna fidelitate posibila, ca atare sa nu iti para rau ca sunt de hartie. Din pacate toate difuzoarele inclusiv cele de pe sisteme HK sunt slabute calitativ, ca atare un upgrade este binevenit. Eu am schimbat difuzoarele stock cu difuzoare aftermarket (Herz) si diferenta este indiscutabila. Primele la schimb au fost tweeterele, de proasta calitate si in mod surprinzator pe 8 ohmi. Soclul de plastic in care este fixat tweeter-ul are diametrul de 2.54cm iar adancimea maxima pe care o permite difuzorul este de 1.27cm. Difuzoarele pentru medii au membrana cartonata si sunt la fel ca tweeterele pe 8 ohmi. Diametrul acestora este de 7cm iar adancimea maxima de patrundere a magnetului este de 3.2cm. Difuzoarele pentru bass au tot membrana de hartie dar sunt pe 2 ohmi :twoup: . Nu inteleg de ce au amestecat atatea impedante, da ma rog. Diametrul acestora este de 16 cm iar adancimea maxima este de 7cm. Difuzoarele de sub luneta care redau frecvente de bass/medii au aceiasi membrana de hartie si sunt tot pe 2 ohmi. Diametrul este tot de 16cm iar adancimea maxima a magnetului este de 7.6cm. Aici poti obtine relativ usor un spatiu mai mare pentru magnet prin decupare, eu am preferat sa nu decupez. Configuratia este pt e46 sedan cu amplif din fabrica, vechea masina. In weekend-ul asta, daca nu celalat, am de gand sa operez aceleasi modificari pe actualul bmw e46 touring. Ma astept sa sune mult mai bine pe touring decat pe sedan datorita difuzoarelor suplimentare din portbagaj. Documentez activiteatea si revin cu un post. Sper sa iti fie de folos dimensiunile daca ai de gand sa modifici sistemul. Sa nu alergi dupa membrane de cauciuc, kevlar sau alte ciudatenii pentru ca sacrifici mult din calitatea sunetului. Membranele din caucioace au nevoie de surse serioase de amplificare in spate ca sa poate vibra, in timp ce cele de hartie au nevoie de foarte putin curent ca sa vibreze. Recomand cu toata increderea Herz. Sunt ceva mai scumpe dar fac tot banii. Era sa uit http://www.youtube.com/watch?v=9UIPUD6H4Ak...feature=related Video tutorial on how to change e46 speaker :twoup:1 point
-
nu o sa merg la nici un miner de asta care dupa 90 a devenit electrician/mecanic ca o stiut sa repare dacia 1300, asta e clar, mai bine iau borna zilnic de pe baterie decat sa fac greseala de a merge la un meserias electrician. crede-ma ca eu cunosc destui mecanici/ electricieni care au lucrat la mina si au devenit mari meseriasi dupa 90 , te duci la ei te pune sa schimbi toate de pe masina si tot nu merge. am inteles ideea si stiu ce trebe sa fac , o sa revin cu informatii.0 points
-
Ce vedeti voi in pozele alea e efectul, nu cauza. Apa (in cel mai bun caz condens) NU ARE CE CAUTA ACOLO. Cautati sa identificati pe unde intra-1 points
-
-1 points
-
Tocmai am vazut rezultatele de la BAC. Bun bun, ganditul asta nu-i pentru oricine. De ce nu va adunati mai multi si puneti pe altul sa va scrie o scrisoare la bemve, sa puna direct din tabla izolatia aia, daca tot au gandit portiera ca un butoi de strans apa? Zic si io, scapati de calvarul masticului dezlipit-1 points
-
Wtf. Bun, explica-mi cum ajunge apa in portiera si daca e normal sa ajunga acolo :sorcerer:-1 points
-
Asadar daca ploua e normal sa intre apa in portiera. E un circuit logic, apa tre' sa treaca de cheder si sa se scurga, odata ajunsa in portiera, printr-o gaura. Ce boi aia cu Dacia 1310, la ei nu ajungea apa acolo.-1 points
-
Da, dupa aceeasi logica. Ma declar invins Folia aia nu e pentru condens, e barajul Hoover din portiera de bemveu :goodjob:-1 points
-
-1 points
-
Tu vorbesti bai cap de ceapa? Stai linistit ca la aberatii nu te intrece nimeni. Si baga-ti minusurile in fund poate iti place.-1 points
-
Poftim? Adica obligatoriu trebuie sa intre apa pe la geam? Mai fratilor...apa nu trebuie sa treaca de chedere, fie ele de la geam vs rama, fie de la usa vs. caroserie. Ca sa ajunga la folia vietii, trebuie sa treaca de geam. Trece de geam, e in portiera a carei scurgere, daca e infundata intra in masina, indiferent daca acea folie e sau nu lipita. Trece de cheder, e in masina. cristale, folia aia pana la masina, nu mai are si o fata de usa care ar trebui sa fie uda? Asa, ca de la un dezamagit la altul.-1 points
-
ma, pana acum nu ti-am spus nimic. da' fraza asta ma face sa-ti spun: chestii tehnice? apa care curge ("TREBUIE SA CURGA") printre geam si usa!? tu chiar esti XXXX. folia aia e antivapori/condens, pentru ca fata de usa e din carton presat.\ este ilogic, absurd si tampit sa crezi ca la orice masina portiera e gandita sa curga apa prin ea. sa-mi bag plua, cu cat aberati mai tare, cu atat sunteti mai insistenti. va repet, am deschis fetele de usa de zeci de ori, circul fara ele, cu toate ploile astea din anul asta nu am pic de apa in masina, cum pula mea se explica asta, daca ar trebui sa curga pe acolo? cacat, sa va spuna 525da ca patise la fel si citise pe forumul de isteti cum ca folia e de vina. era un cheder "incalecat', 2 secunde de pus la loc si ioc apa in masina. gizaaaaaaaas PS: si jur pe rosu ca nu mai zic nimic pe topicul asta. il las pe Kristal sa fie dezamagit, ca io nu sunt in privinta lui. na.-1 points
-
hm , eu tocmai incepeam sa-l cred pe Similea cu chederu' , inca sunt in dubiu.-1 points
-
Din pacate asta e Romania ...majoritatea peste 200.000 imi pare rau sa vad asta, al meu are 89.000 km .-1 points
-
Sunt motoare cu 6 cilindri 2500cc facute de BMW dupa anii 2000? De altfel, e de cautat cel putin 2500cc pe un seria 5; nimic rau in asta.-1 points
-
-1 points
-
Se mai schimbĂŁ lucrurile. Experiențele de pe E46 sau E90 pot diferi pe F30. Din ce vĂŁd e posibil sĂŁ vinĂŁ anumite loturi contrafĂŁcute sau la fabrici de prin meleaguri mai dubioase. Cert este cĂŁ singura cale de risc aproape 0 e cu OE/OEM. PlĂŁtești extra pentru cĂŁ trec prin verificĂŁri adiționale de calitate.-1 points
-
Masina pare Ok , anunțul Ok . Nu neaparat sa fie dați ĂŽnapoi km , si eu am schimbat multe piese la E60 530 fĂŁrĂŁ sa fie neaparat nevoie , doar preventiv . Dar intr-adevĂŁr de exemplu amortizoarele sunt cele originale si sunt in stare buna , la test de amortizoare au ieșit pe spate 82% si pe fata 80% si nu curg sau ceva ...si am aprox 275.000 km . depinde si cum a mers . Dar oricum Calinus68 are dreptate , mereu o masina rulatĂŁ si ĂŽngrijitĂŁ inafara va fi altfel fata de una rulatĂŁ aici . Motorul acela daca il ĂŽngrijești cum trebuie este f bun . Eu unul nu as lua xdrive , am 530 si 730 ambele xdrive , toate costurile sunt mai mari mai ales la anvelope , trebuie mereu sa fie aceeași uzura , aceeași marca . Plus ca nu am avut nevoie niciodatĂŁ de xdrive ... poate doar o data prin Bansko , dar la rwd daca ai anvelope bune de iarna nu ai treaba . ĂncearcĂŁ sa ceri seria de șasiu sa o verifici ĂŽnainte sa mergi pana acolo daca te hotĂŁrĂŁști sa te duci , o verifici pe site-ul rar , dar si la Bmw . Daca nu ai pe nimeni acolo si nu vor sa iti dea istoricul , imi poti scrie in privat si te ajut eu, ma ajuta mereu un prieten de la Bavaria . Si daca e Ok la verificare , abia apoi te poti duce sa o vezi / testezi etc-1 points
-
Un releu fierbinte nu inseamna deloc un consumator mare, adica descarcare mare. Un bec in schimb consuma mult mai mult; sau un modul "neadormit".. Trebuie luat pe rand punand un voltmetru pe fiecare siguranta.. Cu masina inchisa, verificat la fiecare 30-40 minute fiecare siguranta dca ramane alimentata.. Sau nu. Unele foarte putine raman alimentate. Acelea trebuie confirmte prin TIS... E o munca destul de laborioasa.-1 points
-
Sincer, dupa cum pui intrebarile, fara a te considera jignit (...) du masina la cineva priceput in instalatie electrica la masina si pune-i sub nas si linkul asta; il va ajuta mult; desigur trebuie cautat si modelul masinii tale pe linkul dat mai jos: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim/ (sunt prea multe intrebari care o sa le pui aici si daca nu te pricepi mai deloc mai bine cauta pe cineva priceput) Ce ti-am spus eu este doar general felul cum trebuie abordata problema.-1 points
-
Acest topic NU ar trebui sa existe! Le vin și altora idei și te omoarĂŁ pe strada-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00