Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/29/19 in all areas

  1. @deeJayOrg nu mai exista benzinarii de la Mako pana la Arad. @bimmer90f30 cred ca mai toata lumea stie ca e necesar un set de conditii (temperatura, viteza, turatie motor, timp) pentru o regenerare de DPF. Insa e cunoscut si faptul ca a merge in regim mai de talpa, pastreaza motorul mai curat decat a merge ca o baba. De exemplu, masina mea avea 264.000, DPF ON. Am fost la reprezentanta pentru diagnoza pentru DPF si au spus ca este curat. Avea doar warning pentru ca trecuse perioada de viata standard, de 250.000, dar nu pentru ca era infundat. Am desfacut-o pentru a curata admisia si era curata, la fel si EGR. Prieteni care merg ca babele cu diesel, au schimbat filtrele pe la 150-160K sau aveau admisiile infundate. PS: mi-e foarte greu sa-ti citesc postarile cu atatea paranteze si idei in idei. Incearca sa exprimi ideile mai clar. No offence.
    5 points
  2. torrent fara parolaEurope NEXT east 2019-2.7z.rar Europe NEXT west 2019-2.7z.rar
    3 points
  3. @deejaay din comunicatul de presa bmw de la lansarea lui G20: "The coasting function is now available when either ECO Pro or COMFORT mode is selected using the Driving Experience Control switch between 9 and 99 mph. The efficiency-enhancing decoupling of the powertrain only takes place in driving situations where performance and comfort are not compromised. If the driver suddenly lifts off the accelerator, the powertrain stays connected so that engine braking can be used to support deceleration. For the same reason, powertrain disconnection is also prevented when approaching a junction or a vehicle ahead."
    3 points
  4. Nu știu ce vrei să zici, nici măcar unde vrei să bați și ce legătură are una cu alta. Am zis că din punctul meu de vedere conduc o mașină suficient de gâtuită la capitolul noxe ca să mai stau să îmi stric toată plăcerea condusului crezând că voi salva mediul reducând consumul cu 1L la un drum pe care îl fac. Dacă vreau să salvez mediul, merg cu bicicleta Te duci cu aroganța mult prea departe. Ai înțeles total greșit ce vreau să zic iar acum o dai pe diverse doar pentru că interpretarea ta e una hazardată pe presupuneri dubioase. Vezi, depinde cum pui problema. Eficiența poate fi din mai multe perspective. Eu nu mă pot să văd omul ca un sclav al mașinii. EFICIENȚA de care vorbesc eu este pentru om, din perspectiva confortului personal. Pentru mine AC este eficient dacă îmi conferă confortul optim, rapid. Nu e nevoie să setezi 16 grade, o lași frumos la 22-23 unde e oricum plăcut și îți vezi de drum. Nu pot acum să mă apuc să pun intensitatea programului la minim, să transprir ca porcul până ajung, crezând că salvez mediul sau să evit răceli. EcoPro nu sugerează ce temperaturi să ții la AC, ci doar să lași intensitatea mai mică. Ce le trebuie? Să merg doar în EcoPro? Eu aș fi alimentat de la unguri. N-am preconcepții - dacĂŁ pot, evit sĂŁ merg cu rezervorul sub un sfert, indiferent de situație. Sunt benzinĂŁrii peste tot, am timp sĂŁ alimentez dacĂŁ e nevoie. Am avut și benzinare, chiar gurmande - nu, eu unul cel puțin nu mĂŁ pot seta pe mers la consum. ConsumĂŁ cât consumĂŁ. Pui când ai ocazia, nu mai pui când nu mai ai (dacĂŁ ajungi acolo). Am diesel pentru cĂŁ n-am reușit sĂŁ gĂŁsesc o benzinarĂŁ așa cum ĂŽmi doream și nu am mai avut rĂŁbdare, nu pentru consum. CĂŁtĂŁline dacĂŁ ai și pune linkuri mare om ai fi. Dar alegi sĂŁ fii... M-am aberat ĂŽn exprimare. Voiam sĂŁ scot ĂŽn evidențĂŁ cĂŁ dacĂŁ stai ĂŽn EcoPro dar tot dai talpĂŁ vei face fix același lucru la capitolul poluare, doar te enervezi cĂŁ rĂŁspunde mai greu accelerația. Ăn esențĂŁ, dacĂŁ tot nu te intereseazĂŁ sĂŁ reduci consumul, stai ĂŽn EcoPro mințindu-te cĂŁ ești mai prietenos cu mediul?
    3 points
  5. Intre timp am montat un active sound kit + RSE ( cete automotive , cautati pe youtube,se aude demential , o sa postez un video zilele urmatoare) , ajustat tipsurile , vopsit capace oglinzi , schimbat grile cu altele negre duble . Am trecut si de 30000 km . Totul ok . http://i67.tinypic.com/ofx7c7.jpg http://i64.tinypic.com/qnpate.jpg http://i65.tinypic.com/359fl1j.jpg http://i68.tinypic.com/35d42fl.jpg
    3 points
  6. Era. Acum de la 2019-2 e așa - s-a adunat informație multĂŁ de la atâtea autostrĂŁzi noi ĂŽn RO
    2 points
  7. mie imi place foarte mult EcoPro pt ca daca iau piciorul de pe acceleratie, transmisia este decuplata si masina 'curge' sute de metri. raspunsul pedalei de acceleratie este intr-adevar diminuat si ma supara f tare ca masina se incapataneaza sa tina cutia in treapta superioara, efectiv nefiind necesar. daca ar fi avut pe Comfort functia coasting, ar fi fost minunat pt ca masina merge mult mai placut pe Comfort. Seria 3 are acum si pe Comfort functia coasting.
    2 points
  8. Poti pune un link cu explicatia din TIS?
    2 points
  9. Butonul controlează ansamblul (Accelerație, Direcție, Suspensie* - după caz) EcoPro/Comfort/Sport. Maneta schimbătorului trecută în Sport (S/M) schimbă plaja de turații în care cutia va schimba treptele (în esență va schimba mai târziu cutia, la turație mai mare, la fel va face și downshift mai puternic dacă "simte" asta din felul în care "dai talpă"). Sunt două chestii diferite. Eu de exemplu folosec așa: Oraș - Comfort + Drive DN (mai mult drept, o bandă pe sens) - Sport + Drive DN (virajat, o bandă pe sens, depășiri dese) - Sport + Sport Autostradă (chill mode - gen nu mă grăbesc nicăieri) - Comfort + Drive (Eventual Cruise Control On) Autostradă (puțin mai aglomerat și necesită schimbări de viteză mai dese și bruște) - Sport + Drive Pe autostradă nu prea folosesc cutia în Sport decât dacă vreau să mă dau în spectactol ca să zic așa. :pirate: *EcoPro dacă aș putea l-aș coda să nu mai existe. Nu pot pur și simplu să merg așa.
    2 points
  10. Eu incep sa am o prb. cu chestiunea asta in ceea ce priveste "evolutia", de foarte multe ori constat ca i se spune "evolutie" cand defapt este o adaptare fortata la unele directii stabilite artificial in scopuri comerciale printr-o politica agresiva de marketing.
    1 point
  11. Daca te uiti in clipul respectiv ei sunt publicul tinta. Tineri cu loz, cel mai probabil corporatisti la inceput de cariera. Care vor doar sa apese pe un buton, sa dea o comanda vocala si sa aiba o masina de prestigiu.
    1 point
  12. Update: A aparut si in BMW Download Manager ! https://i.imgur.com/GgTkRcf.png
    1 point
  13. Incearca o benzinara, sa vezi ce bun e si EcoPro. Am fost recent Budapesta si nu am vrut sa mai alimentez la Unguri. De la Mako am mers pe EcoPro sa fiu sigur ca ajung la noi, deoarece pe autostrada nu mai sunt benzinarii. Am alimentat la Arad, mai aveam 2 litrii
    1 point
  14. pe sport + sport am observat ca e destul de jerky cutia.. Pe autostrada prefer modul sport doar sasiu.. pentru o stabiltiate mai buna si cutia pe normal.
    1 point
  15. A aparut si varianta EAST pt Next 2019-2. Functioneaza in sfarsit si RTTI
    1 point
  16. Nu stiu de ce mi se pare asemanatoare tare A class la design. Interiorul arata foarte bine pentru clasa ei, mult peste ce a fost seria 1 pana acum.
    1 point
  17. 2 televizoare/tablete in bord, probabil cea mai tare dotare la o masina li se pare cresterea volumului cu degetul ), seria 7 deja are motor de 2.0... Inca mai sunt masini normale, cu 6 cilindri, directie incisiva..puteau sa le cunoasca! Daca lor le plac tabletele...trebuie sa mergem cu porcarii electrice de acum
    1 point
  18. Seamana cu focus, insa arata bine overall, e o evolutie a modelului existent. Ca are tractiune fata, ca e plin de gadget-uri, conectivitate, etc, este normal, tinteste publicul tanar actual, care nu mai da doi bani pe tractiune spate, 6 cilindri,directie incisiva, pentru ca nu le-au cunoscut niciodata, ci sunt mai mult interesati de conectivitate , sunet in boxe, culori, etc....
    1 point
  19. Mda...asta e Romania noastra, oriunde ai conduce trebuie sa fii cu ochii in 4, de oriunde iti poate aparea o groapa/crater si adio cauciuc/janta. Drumuri nu am avut, nu avem si sunt sigur ca nu vom avea vreodata, decat sa repari drumuri si sa te ocupi de asta mai bine organizezi niste arestari regizate ca da mai bine pe TV. De cand au scos taxele de poluare si nu au gasit nici o alternativa de taxare direct proportional cu poluarea, ne am umplut de masini vechi, astfel incat orice posesor de permis si bunicile lor si-au cumparat autotirism. In tarile civilizate si mai ales in orasele mai mari, a avea masina e scump, esti taxat la orice, asigurari, parcare, amenzi etc...la noi cu 1000 de euro iti iei masina si platesti si taxele aferente pe un an. Vizavi de zgomotul descris de tine, eu nu il am, am in schimb unul la portiera dreapta spate, o zdranganeala pe drumuri mai proaste se aude mai pronuntat.
    1 point
  20. Subscriu. Left-Lane EU, Right-Lane UK. Cel mai sigur e sĂŁ cauți codul farurilor pe realoem și vezi ce ĂŽți apare.
    1 point
  21. Fara parola.BMW europe east 2019-2.rar BMW europe west 2019-2.rar
    1 point
  22. 1 point
  23. A mea a venit doar cu cele din textil, oricum nu prea sunt fan mare cauciuc, sotia mea se tot plange ca isi murdareste tocurile de la cauciuc Cu putina grija merg si astea textile iarna.
    1 point
  24. @ deeJayOg, nu depinde deloc de cum pun problema eficientei. Poate ca tu vrei sa intelegi eficienta din punctul tau de vedere.. asta e alta branza/poveste.. Mai sus nu am dat-o deloc in diverse. Era o alta optiune (cand am pus sau acolo) aleasa de mine ca sa NU (vrei) analizezi/intelegi cum functioneaza filtru DPF. (nu stiu cat de mult m-am inselat ) Dar sa revenim la topic, modul EcoPro probabil e cel mai avantajos masinii nu soferului. De aceea probabil multi l-ar scoate daca ar putea, .. Ca BMW-ul lor nu mai e ce era O DATA. Adica, manevrabilitatea, adica legatura cu soferul s-a pierdut undeva in infinit. Probabil de aceea (a)trage BMWul asa bine la femei soferite.. E usor de condus. Iar ei vor sa vanda.. Hai ca acuma chiar o dau in diverse. In fine, doar modul sport face legatura soferului cu motoru si soseaua. Din perspectiva asta eu le-as scoate pe amandoua (EcoPro si Comfort)! Pentru ca-s de c***t cu directia asistata! Si ca sa lamurim si misterul DPF-ului (si pentru toffefe incerc sa raspund) acesta stim cu totii ca pe autostrada nu se intampla decat sa se regenereze pasiv (nu cu comenzi deregenerari fortate din cauza de oras..), [cu depuneri minime (in DPF)] cu viteza constanta, de croaziera (daca se poate), in jur de 2000rpm, acolo se intampla toate lucrurile bune! Cine crede (inca) ca daca da talpa (..iar filtru DPF o sa sara-n sus speriat ca soferul :roadrage: e nervos :growl: pe el..) nu a auzit/stie de arderi incomplete care nu fac altceva decat ca pe langa fum (la 2000rpm) sa adune si ulei si chiar motorina (vorbim de cantitati infime nu picaturi..). Unde se aduna ele!? :frantics: In DPF! Hmmm..
    0 points
  25. EcoPro e foarte bine explicat ĂŽn TIS, cine are curiozitatea poate afla lucruri interesante despre cum reduce consumul indiferent de regimul de mers. Domolirea accelerației e doar una din componente, cea mai ușor sesizabila, insa modul coasting, reducerea ĂŽncĂŁlzirii oglinzilor, un alt mod de gestionare a climatizĂŁrii, etc sunt lucruri mai puțin cunoscute. Cine dorește se poate informa, iar cine nu, poate emite ĂŽn continuare aberații precum mai sus: "mașinĂŁ nu emite mai puține noxe, ci doar consuma mai puțin"... Emisiile de noxe nu sunt direct proporționale cu consumul???
    0 points
  26. În modul Sport, fie al cutiei fie al modului mașinii (răspuns pedală accelerație, direcție, suspensie* ), toată mașina e mai “agitată”. Dacă mergi bară la bară sau în aglomerație ce rost are să tragi mai tare de ea doar pt 100m ? Mașina în sine nu pățește mare lucru, dar uzura e mai mare în timp. Se “smucește” mai des. În fine, nu ajungi să vezi cred exact uzura respectivă doar pt că mergi în sport La ZF8HP, modul sport (ambele situații) fac cutia să nu mai folosească treapta 8. *suspensia doar dacă mașina are opțiunea
    0 points
  27. Salut. Masina nu trebuie sa aiba musai XENON. Am facut eu retrofit la High Beam Asist pe E90 din 2006, cu faruri halogen. Am schimbat FRM-ul cu un FRM3 LED BASIS.
    0 points
  28. Unde s-a ajuns de la o simplĂŁ ĂŽntrebare...senzori ABS defecti, motoraș cutie transfer, grup fațĂŁ defect, improvizație, platformĂŁ, etc. VĂŁ mulțumesc tuturor pentru comm uri și ĂŽn special haterilor care si-au vĂŁrsat frustrĂŁrile. Rog adminii sĂŁ șteargĂŁ topicul. Mulțumesc
    -1 points
  29. Sincer, dupa cum pui intrebarile, fara a te considera jignit (...) du masina la cineva priceput in instalatie electrica la masina si pune-i sub nas si linkul asta; il va ajuta mult; desigur trebuie cautat si modelul masinii tale pe linkul dat mai jos: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim/ (sunt prea multe intrebari care o sa le pui aici si daca nu te pricepi mai deloc mai bine cauta pe cineva priceput) Ce ti-am spus eu este doar general felul cum trebuie abordata problema.
    -1 points
  30. Acest topic NU ar trebui sa existe! Le vin și altora idei și te omoarĂŁ pe strada
    -1 points
  31. Vand oglinda retrovizoare completa cu EC+FLA+LED . Oglinda este testata pe masina personala (E60), functioneaza totul, garantez pentru ea! Oglinda se poate monta pe toate masinile de mai jos: E90 E60 E61 E63 64 E91 E92 E92 E93 E71 E70 E87 X1 X5 X6 AM SI CAPACELE, nu au prinderi rupte sau ceva. Masina trebuie sa aiba xenon si senzor de lumina pentru a se putea face acest retrofit. Daca doriti mai multe detalii, ma puteti contacta la numarul de telefon. Oglinda se trimite cu verificare. TRANSPORTUL NU ESTE GRATUIT! PRETUL ESTE FIX! Pret: 500 lei.
    -1 points
  32. RL inseamna lumini de zi nu neaparat far de uk
    -2 points
  33. este aceeasi chestie, DRL si RL ( tot lumini de zi inseamna)
    -2 points
  34. Faci un credit si cumperi 2 stick-uri USB 3.0 de 64GB, notezi FSC code pe o foaie, si le tii pe toate in cotiera. Instalezi harta din zona pe care o folosesti acum, iar cand treci parleazul, instalezi cealalta. Nu, evident ca nu se pot instala simultan ambele, ca altfel nu ar mai fi fost impartite in doua, ar fi fost o singura harta pentru toata Europa, ca pana acum.
    -2 points
  35. Up! Oglinda perfect functionala cu capace, a fost testata pe masina personala. Pret nou 400 LEI!
    -3 points
  36. EcoPro e pentru cei care vor sa mearga la consum si sa fie prieteni cu mediul. E probabil singurul mod protectiv asupra masinii; catalin_florin nu te intreba-i mai sus: "cam asa conduc si eu...aproape......ma gandeam sa nu fortez ceva sa se uzeze prematur..." Incearca sa conduci in EcoPro dupa toate rigorile cerute de motor/masina.. si o sa descoperi (in tine) un nou mod de a conduce. Nu e pentru oricine EcoPro.
    -3 points
  37. Nu stiu ce ai vrut sa spui cu "am DPF, EGR, destule prietenii cu mediu" sper ca am inteles bine(...) dar daca te intreb, daca (se intampla) stii la ce turatie (ideala) se regenereaza un filtru DPF!? stii raspunsul (rapid) fara sa copii!? sau Probabil nici nu te-ai intrebat.. E pacat, conduci totusi o masina cu DPF, merita stiu unde (in ce ture) e DPF-ul cel mai bine intretinut/mentinut .. Faza e ca AC de fapt e la eficienta maxima cand lasi masina sa gestioneze cat mai multe (..) nu minima! EFICIENTA e Minima atunci cand trage din greu(!) plecand de la o temperatur cu o masina parcata in soarele unei dupa-miezi, ..tu, sofer te urci si ceri 16 grade! Si ii dai si ture cu motor rece, si AC pornit la maxim! Dar ce mai conteaza, tu sa te simti bine. Nu poti sa intelegi ca poti chiar sa tragi o raceala, dar asta nu conteaza.. Desigur mai sus m-am referit la o persoana presupusa; nu trebuie sa explici ca tu nu esti chiar asa. Aici si acum facem doar presupuneri cu personaje fictive, ok? Dee EGR si galerie de admisie, probabil stii ce le trebuie (..) de cand intri pe forum.. ca sa nu staam prea mult
    -6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.