Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/31/19 in all areas
-
nu cred ca mai face cineva sub 3500 lei cu piesele originale. pentru reprezentanta inmulteste cu doi. p.s. vezi ca exista topic special pe acest subiect.3 points
-
DONE: Scos extensii padele Reinfoliat trimurile cu folie carbon premium ORACAL Schimbat buton start-stop din albastru in rosu Revopsit trimuri cutie viteze ( chrome - > negru lucios ) Revopsit trim buton start-stop ( chrome -> negru lucios ) Urmeaza modificarea volanului in stil M Performance si o reconditionare totala a trimurilor de pe usi, reconditionare piele fete usi, reconditionare bancheta si scaune fata.2 points
-
Am terminat cu eleronul si vopsitul. Bara a fost vopsita partial si a iesit bine. Parca se vede doar putin tracerea de la vopseaua veche la cea noua. Sone daca vrei iti trimiti pe pm numarul baiatului unde am fost. Eu am fost cu mai multe masini la el si au iesit ok, doar ca e mai greu de ajuns la atelier. Va trimit saptamana viitoare pe pm mai multe zile sa vedem cand am fi disponibili mai multi. Eventual mai vorbim fiecare cu prieteni care au bmw si ar fi interesati sa vina. Poze: https://imgur.com/gallery/QtI8KsY2 points
-
Salutare tuturor, Dupa 4 ani petrecuti cu un e90 320d si 4 ani cu un f10 525d am simtit nevoia sa trec la o masina mai sportiva si mai puternica. Desi ma gandeam la seria 4 de ceva vreme, dupa ce am vandut f10-le era cat pe ce sa trec la un seria 6 gran coupe sau la un audi a7 bitdi deoarece imi era destul e greu sa renunt la anumite dotari pe care le-am avut pe seria 5 si nu se gasesc pe 4. Cu toate acestea in final mi-am dat seama ca pot sa traiesc fara ele 2-3 ani si sa ma bucur de combinatia dintre sasiul f3x si motorul de 313 cp. Nu am mai fost atat de incat de o masina niciodata si nu regret alegerea facuta. Din luna octombrie sunt mandrul posesor al unui 435xd gran coupe, pachet m interior/exterior, carbonschwarz metallic si cu interior sport veneto bej. Masina este fabricata in 2015 si am cumparat-o la 94k km. Am ales o masina cu km mai multi deoarece nu am de gand sa o tin mai mult de 3 ani si dupa experienta cu f10-le pe care l-am luat la 45k km si am avut o gramada de probleme cu el, mi-am dat seama ca probleme pot sa apara oricand. Atasez lista cu dotari si cateva poze: S1CAASelection Of COP Relevant Vehicles S230AExtra Package EUspecific S258ATire With Runflat Functionality S2PEABMW LA Wheel M Star Spoke 400 S2VBATire Pressure Display S302AAlarm System S316AAutomatic Trunk Lid Mechanism S320ADeleted Model Lettering P337AM Sports Package S403AGlass Roof Electrical S420ASun Protection Glazing S423AFloor Mats Velours S428AWarning Triangle And First Aid Kit S431AInterior Mirror With Automaticdip S465AThroughloading System S481ASports Seat S488ALumbar Support Driver And Passenger S493AStorage Compartment Package S494ASeat Heating Driverpassenger S4ABAFine Wood Trim Burr Walnut S4DMAAccent Strips Pearlgloss Chrome S502AHeadlight Cleaning System S508APark Distance Control PDC S522AXenon Light S534AAutomatic Air Conditioning S575ASupplementary 12V Sockets S5ACAHighbeam Assistant S5DAAPassenger Airbag Deactivation S609ANavigation System Professional S676AHiFi Speaker System S698AAreaCode 2 For DVD S6ACAIntelligent Emergency SOS Call S6AEATeleservices S6NHAHandsfree With USB Interface S6WAAInstrument Cluster Expanded Equipment S6WAAInstrument Cluster Expanded Equipment S710AM Leather Steering Wheel S715AM Aerodynamics Package S760AHigh Gloss Shadow Line S775AHeadlining Anthracite S7DTABMW Service Inclusive P7VBAComfort Package L801ANational Version Germany S879AOnboard Vehicle Literature German S8KAADummySALAPA Poze:My link De cand am masina i-am facut retrofit la volan m cu padele, schimbator sport si am colantat trimurile care sunt din lemn de nuc in ceva gen piano black. Am schimbat uleiul in cutia de transfer si i-am pus jante de iarna style 416 cu anvelope noi pirelli sottozero 3. In ianuarie urmeaza schimb ulei plus filtre si evacuare dubla stil 35i.1 point
-
1 point
-
Au ajuns codurile lifetime la preț de shaorma mare. DacĂŁ nici așa nu meritĂŁ :frantics:1 point
-
Apas pe buton si nu se inchide....si la keyless trebuie sa tin cheia langa maner sa o vada.1 point
-
1 point
-
Era. Acum de la 2019-2 e așa - s-a adunat informație multĂŁ de la atâtea autostrĂŁzi noi ĂŽn RO1 point
-
Arata foarte bine masina. Am vazut-o de foarte multe ori prin oras(aparent avem rute comune). Din punctul meu de vedere farurile schimba mult cum arata. Farurile cu xenon mi se pare ca arata ciudat pe seria 4, cele cu led sau oss intineresc mult masina. Cat mai multi km fara probleme.1 point
-
Ce mult a schimbat-o fusta și evacuarea ...felicitări pt achiziție. Nu te tentează sa pui niște jante pe 20? Schimba total mașina...și niște faruri de la OSS... https://imgur.com/a/fa6YGE1 P.S. Unde ai făcut evacuarea au de vânzare evacuări sau le fac ei custom?1 point
-
1 point
-
Pe ce text sa te amendeze sau sa iti retina talonul? Chiar nu vad ce e discutabil. Scrie negru pe alb ca se pot monta daca transparenta e mai mare de 70%. Ai omologare RAR, iti masoara transparenta si e ok, sanatate buna. Orice sanctiune e abuziva si o castigi in instanta. Si eu umblu de 9 ani cu folie omologata pe fata si nu am avut nicio problema. Nu prea se mai risca sa faca figuri daca esti in regula. Eu lucrez si in sistem, desi nu in politie, si tind sa cred ca nu e doar teorie. Mai sunt si erori judiciare dar asta nu inseamna ca mori cu dreptatea in mana.1 point
-
Ceva concret, o lege, norma de aplicare, ai? Politistul poate face ce vrea, dar in justitie va fi gasit vinovat pentru abuz in serviciu...1 point
-
Poti sa ne spui si noua cand s-a renuntat la omologarea foliilor pe fata? Sau care e actul prin care s-a produs aceasta schimbare? Si acum apare pe site-ul RAR urmatorul document referitor la montarea foliilor, reglemtare care e conforma si cu regulamentele si directivele europene in materie: http://www.rarom.ro/cs-uploads/instructiuni_folii.pdf La punctul IV.4. se mentioneaza clar sa se pot monta folii pe geamurile fata daca transparenta nu e mai mica de 70%.1 point
-
1 point
-
Care e problema la foliile fata daca nu transparenta? Legislatia prevede ca geamurile din fata trebuie sa aiba o transparenta de minim 70%. Dupa ce mi-au aplicat folia au masurat transparenta si este de 70%, motiv pentru care au pus si acel sticker si mi-au oferit o omologare acreditata de rar. Nu vad ce probleme ar putea sa fie din punct de vedere legal, inafara de o eventuala rea credinta a politistului, care poate fi cenzurata in instanta. Nu am montat foliile in ceva garaj si oricum conteaza mult tehnologia din folie, nu neaparat transparenta.1 point
-
De obicei șeful ĂŁla de atelier e chiar patronul, care la rândul lui a fost mecanic cândva pe la reprezentanțĂŁ. Când ajungi la un punct și ĂŽți faci singur afacerea nu prea o sĂŁ mai stai de toatĂŁ lumea, oricât ai vrea tu sĂŁ fii de serviabil cu clienții. Când ajung sĂŁ fie foarte mulți, dai chix. Dai chix pentru cĂŁ trebuie sĂŁ-ți angajezi personal, personal care nu este instruit corespunzĂŁtor, remunerat sub asteptĂŁri și complet dezinteresat/demotivat. Cu atât mai greu ĂŽmi e sĂŁ cred cĂŁ atelierele mici ĂŽși pot permite sĂŁ ducĂŁ la instruire și training toți mecanicii. Ăn general au unul sau doi bĂŁieți mai bine instruiți și experimentați, restul sunt pentru a face fațĂŁ numĂŁrului mare de clienți și nu sunt specializați. Bine, specializați nu sunt nici cei de la reprezentanțe, dar acolo au acces mĂŁcar la proceduri ĂŽn mod direct. Cât despre ce model de patine ĂŽți dĂŁ ție ca mecanic sĂŁ pui, unii pur și simplu habar nu au, alții merg pe mâna de japcĂŁ: "nu boss, astea e alea bune, tot ce e din fabricĂŁ a venit prost" - și lumea o ia de bunĂŁ. Atelierele care fac distribuții la B47 doar pentru cĂŁ "e același motor cu distribuția ĂŽn spate" sau alte aberații ar trebui evitate. Asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu trebuie fĂŁcute și la B47 distribuțiile la un numĂŁr sĂŁnĂŁtos de mare de km, dar ĂŽn niciun caz nu trebuie bĂŁgat ĂŽn aceeași oalĂŁ cu N47 și N47T.1 point
-
Volan M fara padele, scaune sport si plafon negru. Schimbatorul 2tb nu intra la interiorul M din cate stiu eu. Daca vrei si tu niste logo-uri, ti le fac cadou de craciun1 point
-
Vara: anvelope vara mai late. Iarna: anvelope iarna, indicat este sa nu fie late. Fiecare stie ce prioritati are. Nu ma risc cu ceva ce nu are prea mult sens si ma poate afecta destul de mult. Runflaturile sunt foarte rigide pentru drumurile noastre. In alte tari este total altceva, la noi nu iti ofera placere.1 point
-
Multumesc foarte mult @Stormzor si @Calin, desi ai fost putin arogant, sa stii ca ma intorc la Mercedes, Logan nu am avut niciodata. O zi frumoasa!1 point
-
FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/1 point
-
Mai deejay...cum sa se bage in istoric piese aftermarket mai colegule? Gandeste-te si tu putin logic, oare cum se inregistreaza piesele in istoricul bmw? Trebuie sa se faca factura fiscala, ca sa se faca factura fiscala trebuie sa se bage niste manopere si piese pe ea, cum bagi tu ca reprezentanta (ca aia esti, nu conteaza ca "bimmer service") piese aftermarket pe factura sa apara in istoric cand tu nu ai voie sa vinzi piese aftermarket sau sa cumperi din oras de la producatori la masinile de "marca", adica bmw-uri??? Orice reprezentanta are aceasta regula, este o regula simpla, ti se ia licenta, ti se ia emblema, dupa ramai doar un service de cartier, daca nu respecti niste reguli simple ale producatorului. Nu doar BMW cere, ci orice producator-reprezentanta are aceasta regula.1 point
-
Dar a citit macar cineva raspunsurile colegilor ca ceasul indica temp.uleiului si nu a apei?1 point
-
este temperatura uleiului si e normal sa stea la 100 sau putin mai in stanga..scrie si in manual..toate bune.1 point
-
1 point
-
din ce am inteles aceasta interfata merge din i-driveul masinii si din comenzile de pe volan si nu-ti mai trebuie telecomenzi auxiliare si alte porcarii,de asta e super tare.Mi-as dori si eu aceasta interfata . Si-mi place ca pe AUX iti arata si navigatia in partea dreapta a masinii.Pe alte interfete nu arata asta.0 points
-
Da, am autorizație și pt fata, EmisĂŁ de mine Am atelier de aplicat folii autorizat de rar0 points
-
Ca sa le schimbi, intreaba daca au echipament pentru runflat. Este tot o masina clasica de vulcanizare, insa are in plus niste subansamble care sunt necesare la RUNflat (RSC). Vezi si daca levierul pe care il baga sub anvelopa este protejat cu un plastic, astfel risti sa iti zgaraie janta. Run Flat urile sunt mai tari ca si gume si se schimba putin mai greu. De aceea, eu nu as recomanda sa le pui pe aceleasi jante per sezon. Vezi si ce scrie pe stalp la masina pentru winter, sunt dimensiuni recomandate.-1 points
-
Zici pachet m interior exterior dupĂŁ care spui ca ai facut tu retrofit de volan M și schimbĂŁtor sport. Prin urmare, ce conținea pachetul M interior, logo-uri?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
S-a renuntat la omologarea foliilor pe fata din motive de siguranta. In caz de accident geamul nu poate fi spart/ se sparge foarte greu. Poti pune folie antiefractie care are 99% transparenta, ca tot ramai fara talon. Mai informeaza-te si lasa abtipildurile ca ramai cu buza umflata crezand ca ai dreptate.-1 points
-
S-a renuntat de cativa ani. Poti ramane oricand fara talon (daca il dai, evident), daca nu amenda, avand folii pe fata. Asta e o discutie interminabila, de ani de zile, in care politia si rar-ul se bat cap in cap. Eu personal, am folii pe fata, de aproximativ 10-11 ani. Fiecare se descurca cum poate si cum il tine. Am avut o discutie la RAR referitor la folia helio glass pentru parbriz (cea cu tenta mov). Mi-au spus ca ei au masurat in trafic si ca "bate" la transparenta, insa politia ridica taloane pentru asa ceva. Deci...-1 points
-
-1 points
-
@deejaay din comunicatul de presa bmw de la lansarea lui G20: "The coasting function is now available when either ECO Pro or COMFORT mode is selected using the Driving Experience Control switch between 9 and 99 mph. The efficiency-enhancing decoupling of the powertrain only takes place in driving situations where performance and comfort are not compromised. If the driver suddenly lifts off the accelerator, the powertrain stays connected so that engine braking can be used to support deceleration. For the same reason, powertrain disconnection is also prevented when approaching a junction or a vehicle ahead."-1 points
-
Te referi doar la functia keyless sau la faptul ca apesi butonul de pe cheie si nu se deschide? Sunt doua functii separate pe cheie.-1 points
-
Ok. Cand apesi pe buton cheia trimite semnal unui receptor de pe masina. Aici, bateria trebuie sa poata fi relativ incarcata.. Cand apropii cheia de usa cheia are o mica antena in ea care intra in campul din zona usii.. Deci ar trebui sa nu fie o problema ... decat daca dupa doua schimbari de baterie... , aceasta (prin pozitia ei) interfera cu semnalul receptionat prin cheie spre antena din cheie. Am uitat sa te intreb. Ce baterie ai pus? VL2020 din ce imi aduc aminte.. Dar se poate sa ma insel.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00