Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/03/19 in all areas
-
+1. Asta urma sa spun si eu..atat tambalau pt ..filtre. hai sa zic daca era vorba de alte piese mai sensibile sau mai sofisticate..2 points
-
Nu a fost tot timpul asa. Au fost perioade cand ieseau cu Mann din fabrica... asa cum veneau cu placute frana Ate iar acum vin cu Textar... sau cand era recomandat Castrol... totul depinde de contractele semnate, de pretul de achizitie in economia de piata. Atata timp cat schimbi filtrele la timp, nu cred ca motorul simte diferenta intre Mahle, Mann, Bosch sau alte firme consacrate.2 points
-
1 point
-
E o idee mai ieftin fata de MANN ..dar cred ca si calitate sunt la fel.1 point
-
Poate sa fie scurgerea sau bariera de vapori din usa. Eu am lipit-o vineri - la un E90 - si la ploaia de sambata n-a mai intrat nici o picatura. Presupun ca ai si tu la X3...1 point
-
eu zic sa discutam aici,pt. ca poate ii mai intereseaza si pe altii subiectul,si pareri pot veni si de la altii nu doar de la mine.Sunt cativa oameni pe aici care sunt mai in domeniu decat mine.1 point
-
raman blocate amandoua faruri, s-au doar cel schimbat? ai avut vreodata apa/condens in interiorul farurilor, problema pare sa fie de la motorasul de reglare automata a farului1 point
-
"clima" la masina NU se tine pe recirculare (decat cand anumite mirosuri vin de afara). Cititi manualul masinii, spune clar producatorul acolo. Poate el nu zice, dar recircularea = scurgeri de condens sub masina. Nu am observat asa ceva la masina mea; foarte rar pun AC pe recirculare. Si da, este o buna practica, mai ales daca se foloseste recircularea, sa dea posibilitatea racitorului din bord sa se usuce pana ajugem la destinatie.. Bacteriile, mirosul specific transpiratiei emanate ca si respiratia noastra ajung pe radiator purtate de aerul RECIRCULAT (daca nu este improspatat/schimbat amestecat cu aer de afara..) o data cu vaporii recirculati, acolo se multiplica si produc propriul miros, specific.. greu.1 point
-
cum am spus mai sus am mai avut masini cu ac si clima, la e 46 o tineam pe 19 grade toata vara nu ii opream clima niciodata si nu a scos pic de miros urat, si la celalante nu opream clima mai inainte de a opri masina niciodata pt ca nu a fost nevoie,doar asta este mai pretentioasa daca pot spune asa.1 point
-
Sa schimbi Ambreiajul la e46 e greu ? Cu motor longitudinal si loc de manevra ? Deja asta e fita la mecanici ... sa schimbe la mitsubishi Model 4x4 sa vezi acolo distractie : planetare , cutie de transfer , cardan , toate puse anapoda si cireasa de pe tort : scos luchidul de racire din motor pentru ca trecea si prin cutia de transfer ... Baietii vor doar schimb de ulei si filtre cu 200 lei manopera ... easy money1 point
-
Cred cĂŁ asta este. Am gĂŁsit un post despre acest lucru. Multumesc Vodkisan. Merg maine la mecanic. Va tin la curent ...0 points
-
multumesc. dar nu am, nu folosesc farcebook(naspa, nu? ) daca se vinde e ok, daca nu.....nu e pb, e dreapta nu o dau sa scap de ea. multumesc de sfat oricum stima0 points
-
-1 points
-
mda..e clar, ai o problema tehnica. in buc poti scoate 13-15% cu motor de 2 litri daca ai trasee nasoale. care ar putea fi problema la masina, nu stiu-1 points
-
Salut, Mi-am luat un zoe saptamana asta, a durat 6 zile si 22 de ore de la comanda pana cand am plecat cu ea de la dealer. Plus cam un an inainte pentru cugetat, anaizat, calculat etc. Renault a scazut pretul de la o luna la alta si mi s-a parut o oportunitate buna cu rabla normal+rabla plus+discountul lor, acum cat mai sunt disponibile tichete de rabla normal. Or sa mai scada preturile pt ca or sa apara modele noi pe banda rulanta. Dar pana ajung efectiv la volanul unui model nou aparut, cumparat din Romania... Sper sa nu fie considerat spam, scriu aici cateva lucruri pentru comparatie: 1. Incarcarea la 22kwh la statiile publice este magnifica. Nu am motorul q (incarcare la 43kwh), ci varianta r(max 22kwh la incarcare). Comparat cu ccs/chademo este mai dificil sa faci un drum de peste 4-500km daca nu ai 2 ore la dispozitie pt incarcat pe drum, dar in rest este f flexibil pt ca sunt mult mai multe statii/prize de 22kwh decat fastchargere. Viteza de incarcare mi se pare constanta peste 20kwh, pana pe la 98-99%, deci zoe nu are heat-gate...ar fi culmea ) 2. Calitate proasta a materialelor, dar stiam deja asta si mi-am asumat dinainte sa cumpar. 3. Nici Leaf nu m-a dat pe spate la calitatea materialelor sau ergonomicitiate. Clar mai bun decat zoe, alt motor, interior mai mare, design mai actual, dar mai putin value for money pt cazul meu specific. 3. Pozitia la volan cam ridicata, am 1.90. Am condus i3 inchiriat si tot foarte sus mi se parea, dar mai ergonomic si mai comod i3. In Nissan leaf doar am stat, nu am condus, dar parea si el mai comod decat zoe. Cred ca zoe are scaunele cam plate, suport lateral zero. 4. baterie de 41kwh, consumul cu portbagaj plin si 3 adulti + 1 copil (300kg in total, sa zicem) era de circa 15kwh/100km pe A1 Buc-Pitesti la 95km/h cu mod eco si ac pornit (se pare ca merge combinatia asta). La 88km/h consumul instant era de circa 11-12kwh/100km. Am mers cu 130km/h doar in vreo 3-4 depasiri, dar pare ca ordinul de marime este in jur de 30kwh/100km la viteza aceea. Mai fac probe, se lucra pe autostrada si am stat si 20 de minute sa parcurg 1km de coada. In total 16kwh consumati pt a parcurge 108km de autostrada cu tot cu ambuteiaj, in conditiile astea de mers economic. OK daca nu te grabesti... Pe dealu negru de la Pitesti la Valcea media a fost 10.1kwh/100 km, am mers linistit, viteza legala, cu rezerva ca in zonele cu limita de 90km/h nu ajungeam la viteza asta pt ca erau multe tiruri. Si stat la semafoare de lucrati vreo alte 20 de minute. Cand urcam o panta mai sanatoasa consumul instant era 30-35-40kwh/100km, cand coboram era negativ (se incarca bateria). Per total a consumat 5kwh pt a parcurge 57km. Aici am ramas placut uimit de eficienta, mi se pare mare. Deci, in afara orasului ok doar pe drumuri normale. Pe autostrada slab rau consumul. Trebuie compromis mare la timp ca sa nu consum toata bateria intr-o ora. Ceea ce cam stiam dinainte din reviewuri, dar confirm acum dupa ce am vazut si practic. Nu mi se pare practic nici sa parcurg distanta de 100km cu 130km/h si apoi sa stau 30 minute sa incarc la fastcharger. Solutia mi se pare imbunatatirea motoarelor + a baterii mai mari si mai usoare, deci mai dureaza pana sa fie concurenta reala pt masini normale. 2025 pare ca este realist, cum se tot vehiculeaza. Tesla pare sa fie deja acolo, dar nu e in zona mea de pret Odata acceptat compromisul de timp, mi se pare imbatabila masina electrica. Nu cred ca pot parcurge 300km in afara orasului fara incarcare, dar 250 mi se pare realist. Teoretic pot ajunge la munte dus intors si la mare dus fara oprire pt incarcare; o sa fac teste vara asta..si apoi si la iarna..sper ca cei 200km iarna testati de teslabjorn merg si in RO pe zoe 5. Ma batea gandul sa pun contor separat pt un wallbox si am aflat de la enel ca trebuie aviz tehnic de racordare si ca dureaza cam 1 luna sa obtin asta, apoi cam 4-5 luni (bucuresti) pt autorizatie de construire, programare instalare etc. Dar nu stiam ca ar fi costuri asa mari doar ca sa deschid un punct nou de consum, pt ca nu vreau sa trag fire noi de la statia de transformare..pfff...caut electrician sa vedem ce solutii sunt sa ma leg de contorul meu existent in conditii de siguranta. Probabil ma limitez la 3kwh la masina ca sa mai ramana alti 3kwh disponibili pt ceea ce consuma prim casa si sa nu sara siguranta daca fac popcorn la microunde cand incarc masina. 6. Nu mi se pare Ok sa pui contor pasant pe asociatie. 2-3 masini puse la incarcat pe schema asta cred ca depasesc lejer orice instalatie de 220v*32amperi. Sau asa mi se pare mie, fara sa cunosc prea multe chestii tehnice.-1 points
-
Salut! Am si eu o mica/mare problema cu un seria 3 e90 din 2006 motor m47. Am observat ca imi cam papĂŁ ulei, am facut 5500 km si am completat 400 g pana acum, a inceput sa mi-l pape pe la 5300 km cu uleiul MOTUL 10W40. M-am uitat sa vad daca am pierderi de ulei si din pacate am pe teava de la turbina(cea care este prinsa cu 2 suruburi) nu pe furtun care intra in capatul de la turbina. Turbina a fost reconditionata acum 20.000 km, masina trage foarte bine nu am treaba cu ea. Chiar mi-as dori sa stiu de la ce ar putea fii...-1 points
-
Vand BMW E 46 M3, masina personala, in stare perfecta, brate schimbate, bucsi schimbate, suspensie KW reglabila noua (aprox. 1500 km), pompa apa si radiator schimbate la reprezentanta Bmw In Germania, motor impecabil! Ca si dotari, masina are interior recaro de piele fara rupturi sau zgarieturi, harman kardon, navigatie fara pixeli morti, incalzire in scaune, volan alcantara, senzor presiune roti, oglinzi rabatabile electric, magazie de cd uri, geamuri fata electrice si spate butterfly, proiectoare de ceata. Accept test in orice service autorizat! Pentru mai multe detalii, poze si filmari cu masina, sunati la numarul de telefon 0745538389 Anul fabricatiei: 2005 Km: 214 000 Capacitate cilindrica: 3200 cm3 combustibil: benzina Putere: 343 cp Cutie de viteze: automata Transmisie: spate Norma de poluare: euro 5 Tara de origine: Regatul Unit al Marii Britanii-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00