Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/05/19 in all areas
-
La aspect si eu zic ca e46 e peste. De fapt daca ar fi sa aleg intre e90 NFL si e46 FL as merge pe ultima. Acum, normal ca exista un avans tehnologic la e90, dar nu cred ca un e46 cu suspensie M-Tech nu face fata. Chiar acum m-am plimbat cu un e46 325i coupe, al lui mik15, suspensie M-tech, nu stiu exact care. Pai se tinea in curbe de ma lipeam eu de geam (am mers pe niste serpentine), spre surprinderea mea nu era nicio drama, anvelopele nu scartiau, masina avea grip ca lumea. Legat de directie, multi sustin ca hidraulica ofera un feedback mai bun al drumului, deci si din punctul asta de vedere e46 ar putea fi superioara. (nu discutam de F-uri unde datorita sistemelor avansate de stabilitate si confort, nu mai aveau cum sa puna hidraulica).3 points
-
Uite aici: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=277825762&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=AUTOMATIC_RAIN_SENSOR&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=LIGHT_SENSOR&features=MULTIFUNCTIONAL_WHEEL&features=NAVIGATION_SYSTEM&hlt=BI_XENON_HEADLIGHTS&hlt=LED_HEADLIGHTS&hlt=XENON_HEADLIGHTS&interiorTypes=ALCANTARA&interiorTypes=LEATHER&interiorTypes=PARTIAL_LEATHER&interiorTypes=VELOUR&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=53&maxPrice=17500&minFirstRegistrationDate=2012&minPowerAsArray=135&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&parkAssistents=FRONT_SENSORS&parkAssistents=REAR_SENSORS&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&spc=CRUISE_CONTROL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&action=topOfPage&top=1:1&searchId=a07dd3e8-ee54-47d8-f6fb-3ab49accac7d sau https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=Limousine&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=LIGHT_SENSOR&features=MULTIFUNCTIONAL_WHEEL&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=SPORT_SEATS&hlt=BI_XENON_HEADLIGHTS&hlt=LED_HEADLIGHTS&hlt=XENON_HEADLIGHTS&interiorTypes=ALCANTARA&interiorTypes=LEATHER&interiorTypes=PARTIAL_LEATHER&interiorTypes=VELOUR&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&maxMileage=200000&maxPowerAsArray=PS&maxPrice=17500&minFirstRegistrationDate=2012&minPowerAsArray=PS&parkAssistents=FRONT_SENSORS&parkAssistents=REAR_SENSORS&scopeId=C&sfmr=false&spc=CRUISE_CONTROL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR Sau https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=275837694&categories=Limousine&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=LIGHT_SENSOR&features=MULTIFUNCTIONAL_WHEEL&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=SPORT_SEATS&hlt=BI_XENON_HEADLIGHTS&hlt=LED_HEADLIGHTS&hlt=XENON_HEADLIGHTS&interiorTypes=ALCANTARA&interiorTypes=LEATHER&interiorTypes=PARTIAL_LEATHER&interiorTypes=VELOUR&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&maxMileage=200000&maxPrice=17500&minFirstRegistrationDate=2012&pageNumber=1&parkAssistents=FRONT_SENSORS&parkAssistents=REAR_SENSORS&scopeId=C&sfmr=false&spc=CRUISE_CONTROL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=b9f5c5a2-7541-5cb6-77b2-99d4e5fcf006 Nu poti gasi masina ft dotata, km putini, pret mic, intretinuta exemplar. Chilipiruri nu exista. 99% din masinile din RO au km dati inapoi sau au nevoie de reparatii majore. www.autoscout24.de ar mai fi o optiune! Spor la cautari!2 points
-
Ca sa intelegi mai bine anunturile online: http://utopiabalcanica.net/2017/01/20/10-minute-de-metrou-mic-dictionar-pentru-intelegerea-anunturilor-online/ Cele 2 anunturi postate de tine sunt de la samsari ambele, iar eu de la ei n-as cumpara niciodata nimic, nici nou daca ar fi. Ii suspectez mereu de ceva si niciodata nu as avea convingerea ca ce vand ei e pe bune chiar daca reprezentanta BMW si BMW AG din DE, mi-ar confirma acel lucru.2 points
-
BMW F10 2014 - RETROFIT S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM necesar de piese: - amortizor electrice partea stanga - modul HKL - buton portbagaj - cablaj - sigurante - broasca portbagaj cu soft close De preferat ar fi sa se demonteze toate piesele de pe masina o masina donatoare, impreuna cu mufele necesare. schema electrica: modul de lucru: - se construieste instalatia conform schemelor electrice si se cableaza telescopul la modul iar modulul la masina - se codeaza optiunea S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM pe masina - se recalibreaza sistemul conform indicatiilor din procedura de calibrare din ISTA Costuri aproximative: - piese necesare aprox 700 euro - timp de lucru - 1 zi lucratoare - manopera - fiecare cum se descurca Sport la retrofit-uri !!!! Rezultatul final: http://www.youtube.com/watch?v=jeHVgtE-6Ww1 point
-
Asa cum scrie si in titlu, a sosit clipa sa ma despart de masina (BMW X3 e83 2.0d, Xdrive) care m-a servit aproape 13 ani. PRETUL : 5.250 EURO, f.putin negociabil. Acesta e pretul total pe care il doresc, sunt persoana fizica, nu intermediar, firma, samsar etc. Nu doresc schimburi. Masina poate fi vizualizata in Municipiul Brasov. Este necesar sa discutam inainte, deoarece am un program foarte incarcat la birou. Masina este un BMW X3 e83(non-LCI), 150 cp, Xdrive, cutie manuala 6+1 trepte: EQUIPMENT LIST S169A - EU3 EXHAUST EMISSIONS STANDARD S216A - HYDRO STEERINGSERVOTRONIC S240A - LEATHER STEERING WHEEL S249A - MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL S2BCA - BMW LA WHEELDOUBLE SPOKE 111 S302A - ALARM SYSTEM S413A - TRUNK ROOM NET S423A - FLOOR MATS VELOURS S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP S441A - SMOKER PACKAGE S464A - SKI BAG S473A - ARMREST FRONT S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A - PARK DISTANCE CONTROL PDC S520A - FOG LIGHTS S521A - RAIN SENSOR S522A - XENON LIGHT S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING S550A - ONBOARD COMPUTER S662A - RADIO BMW BUSINESS CD S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS P7RSA - PACKAGE COMFORT S853A - LANGUAGE VERSION ENGLISH S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE S880A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE ENGLISH S9AAA - OUTER SKIN PROTECTION S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER Masina se prezinta foarte bine avand in vedere rulajul si vechimea, este functionala si isi cauta un nou proprietar. In prezent are aprox.462.000km reali 100%. Motorul este M47N2 - motor foarte rezistent, nu are probleme cu distributia precum cele mai noi (N47). Euro 3, nu are filtru de particule. Toate reviziile si reparatiile de la 0 km pana astazi sunt facute la Automobile Bavaria - Contempo Cars Brasov, se poate verifica. Accept test- diagnoza pe cheltuiala viitorului client. Kilometrii reali 100%. In ultimii 2 ani a primit la Contempo Cars Brasov -dealer BMW, piese originale BMW: - revizie completa (ulei + filtre, inclusiv diferentiale fata+spate + cutie transfer) - bujii + releu - parbriz original -consola stergatoare fata -ambreiaj + volanta -discuri frana + placute fata - spate -termostate -curatat admisia - rotita control Xdrive - arbore cardan spate si planetare spate + senzori ABS. - vopsit capota fata (avea urme de la pietricele) - cauciucuri 235/55/R17 noi vara si cauciucuri noi iarna (toate marca Nokian) + jante noi originale 17 inchi, - baterie noua (feb 2019). Necesar ar fi fulie motor si cateva bucse la putea fata. Motivul vanzarii - masina mai mult sta decat circula, deoarece nu mai imi este necesara (am alta masina mai noua). Rulajul a fost facut in Romania extraurban (naveta) sunt singurul proprietar. Din 2016 nu s-a mai circulat asa mult cu masinal Masina a fost ingrijita, are totul schimbat la timp si orice piesa a fost defecta s-a inlocuit la timp in reprezentanta. Interiorul se prezinta foarte bine este material sensatec bej, are cateva urme de uzura la scaunele fata, tapiteria se poate curata usor. Sistemul Xdrive functioneaza ireprosabil - un real avantaj iarna. Nu accept schimburi - pretul este f.putin negociabil ( si asa este foarte mic pentru cat am platit pe reparatiile din ultimul an) Un scurt istoric si dotarile in fisierul atasat mai jos. (nu stiu de ce nu imi arata toate intrarile, cred ca erau prea multe de afisat. Se poate verifica tot istoricul la Contempo Brasov.) contact cosminbadd@gmail.com Pentru datele de contact va rog sa imi trimiteti PM daca sunteti interesati, sau scrieti aici si va contactez eu. Multumesc we32876-vehicle-information.pdf1 point
-
BMW F10 M550d Xdrive - 3.0 DIESEL - 381 CP - 25.05.2012 191.000 km pret 22.000 euro pret fix vin WBAFV71010C774546 navi NBT ceasuri 6wb - full digitale volan M LCI piele nappa cu padele - incalzit interior confort piele nappa - memorii - full electric - incalzit jante 20 style 434m - anvelope foarte bune michelin faruri bi-xenon full adaptive 2TB cutie automata sport 2VA - adaptive drive dynamic damper control dynamic drive camera marsarier alarma soft close portbagaj keyless entry & go oglinzi electrochrome - rabatabile electric m sport package - m aerodynamics package grile fata m performance glossy trapa lumini ambientale skibag pdc fata-spate TV HiFi system bluetooth - aux - usb - hdd clima 4 zone revizie efectuata recent impozit platit integral 2019 pot sa raspund inainte la anumite intrebari ca sa evitam orice fel de spam si discutii inutile pe thread: da, a fost masina lui Acero de pe forum nu, nu are probleme, masina a fost verificata inainte sa fie cumparata desi ma cunosc bine cu Acero si stiu cum are grija de masini, asa cum sigur o verifica un potential cumparator nu, nu fac afacere si nici nu ma imobagatesc in urma vanzarii, pur si simplu alte prioritati mai importante apar cand nu te astepti masina nu prezinta zgarieturi, defecte estetice, elemente revopsite, uzura interior sau alte lucruri de genul cine este interesat de masina pot sa prezint istoricul masinii si sa discutam mai multe pe privat sau la telefon. poze: https://imgur.com/a/72ilgnN1 point
-
Eu nu ma simt deloc confortabil in e90, incredibil de inghesuita in fata, nu atrage prin nimic, mai ales nfl-ul, pret prea mare1 point
-
1 point
-
Te cred, asa o fi. Ma gandesc ca daca oscileaza intre un e46 sau un e90, cel mai probabil o sa fie un e90 nfl din pricina bugetului1 point
-
E90d fabricat in 2009 are servo electrica. Am avut și știu.Primul modelE90 fabricat din 2005 până în august 2008 era hidraulică servo1 point
-
1 point
-
Dar daca tot ai un buget de 16K euro, nu mai bine iti alegi o masina din Germania si o pui pe o platforma? Cu 500 euro ti-o aduc astia acasa in 48 de ore maxim.1 point
-
1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-m3-e46-IDc865J.html#12de14a51d cred ca acesta este anuntul.... dubiul meu este la norma de poluare daca chiar este euro5...?1 point
-
e90, cel puti 320d, are directia hidraulica ( pentru asta a si ramas renumita ca ultimul bmw cu directia foarte buna). Este peste e46 din orice punct de vedere1 point
-
Daca nu era mai buna nu se mai facea e90 !! normal ca este peste e46 !!1 point
-
Pret nou: 4.500 Euro. Nu doresc schimburi. Accept lei la cursul BNR sau euro. PS: Masina functioneaza foarte bine, dar de cand am luat F25-ul nu mai am timp fizic sa circul cu ea mai des de 1-2 ori pe saptamana. In weekend am circulat aprox 80 km cu ea sa o mai dezmortesc. Sta degeaba si e pacat sa se strice/rugineasca in parcare. Daca este cineva interesat sa ma contacteze pe PM.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Buuun...si daca tot a venit caldura, am constatat ca AC-ul face "figuri"...facusem o completare cu freon anul trecut, dar in timp s-a pierdut pe undeva...am duso la service, mecanicul mi-a spus ca radiatorul ala din fata are ceva fisuri (de la pietrele de pe drum aruncate ...?? ma rog..) si ca ar pierde pe acolo mai consistent (bagase ceva substanta de contrast si s-a uitat cu o lampa cu ultraviolete, a vazut el ceva pete pe acolo..). Am programato la "doctor", saptamana viitoare intra in reparatie, sa vedem ce este mai exact...probabil dupa ce o desface o sa vada daca mai pierde si prin alta parte. Cu ocazia asta am comandat si revizia, ulei, filtre+bujii. O pregatesc din timp...prin august o sa faca un traseu mai lung prin vestul Greciei. 2 cadre pe fuga :1 point
-
Intre timp am montat un active sound kit + RSE ( cete automotive , cautati pe youtube,se aude demential , o sa postez un video zilele urmatoare) , ajustat tipsurile , vopsit capace oglinzi , schimbat grile cu altele negre duble . Am trecut si de 30000 km . Totul ok . http://i67.tinypic.com/ofx7c7.jpg http://i64.tinypic.com/qnpate.jpg http://i65.tinypic.com/359fl1j.jpg http://i68.tinypic.com/35d42fl.jpg1 point
-
da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta1 point
-
Eu nu stau aici sa invat pe nimeni. Am spus cum am procedat eu. Apropo, cred ca in atelierul ala era aparatura pe care nu o gasesti in niciun service auto de pe la noi, adica metode muuuult mai simple de schimbat bucsi. Dar "mi-e lene" sa arat poze si nu cred ca "merita" sa ma deranjez. Tu crezi ca atunci cand fac ceva la masina stau sa pozez ? =))))) Ca sa ce? Service-uri sunt peste tot, fiecare alege acum metoda preferata.1 point
-
Multumim pentru postarea atat de detaliata. Le-o fi utila multora care vor sa inteleaga mai mult. Filtru DPF s-a umplut si pentru ca a stat pe loc turata aiurea (pardon de "decarbonizator"..)! Mi se pare ca BMWurile nu fac regenerari pe loc, cu filtru pe masina. (Mi se pare ca Renault da.. regenerarea fortata) ...decarbonizare sa fie, dar ca si vorba altora, cum trec bucatile mai mari de calamina, daca (eventual) se desprind de pe pistoane, valve.. sunt acestea arse sau se aduna si raman in cenusa (care oricum ramane si scurteaza viata filtrului dupa regenerari)..??1 point
-
Am facut eu duminica trecuta din plictiseala, am sunat la unii care sunt cam cei mai cunoscuti din Bucuresti...Nu ma asteptam sa aibe timp Duminica de mine insa am avut noroc sa zic asa, am vorbit cu baiatul de acolo cat timp aparatul a "decarbonizat" in jur de 40'. Conculuzia nici un fel de schimbare, singura schimbare este ca am mai pierdut inca cateva sute de lei pentru ca dupa decarbonizare si dupa ce am iesit pe autostrada pana la km 60 spre pitesti si inapoi cand am intrat in Bucuresti sa aprins filtru de particule in bord ... Am sunt la ei si mi-au spus ca e o simpla coincidenta si ca nu are legatura cu decarbonizarea )) era normal sa spuna asta si atunci l-am intrebat! Pai nu ziceai tu ca asta curata si face pe dracu sa il manance? Si atunci a venti si adevarul despre decarbonizare, ca a-ti inteles dumneavoastra gresit ca aparatul in 40 de minute nu curata nici macar jumatate de mm din mizerie adica sa nu va ganditi ca pe acolo cade mizerie din cauza hidrogenului...)) Pai ori curata ori e vrajala? Pai ca sa curete tot ar trebuii lasat peste 6 luni de zile de mers incontinu.....Deci ori ca te duci si mergi mai turat ori ca iti pun ei furtunul minune la admisie si un bat care tine pedala de acceleratie putin apasata e tot una! Am fost ieri pe autostrada spre constanta pana la slobozia circa 100 km la 3000 ture pe pilot si la intoarcere a disparut erroarea de la filtru.....Precizez ca maisina era limitata la 150 la ora....Cred ca din cauza errorii, dupa ce a disparut a disparut si limit din bord.... Sfaturi: Nu faceti niciodata decarbonizare, bani si timp pierdut, eu eram foarte foarte reticent in legatura cu chestiia asta numai pentru ca nimeni nu stia sa imi zica cum dracu trece mizeria de dpf! Insa comentariile cu miile de pe farcebook m-au convins....Am zis ca daca face lumea la seria 5 din 2017 ce ar putea patii masina mea )) Ps: Este vorba de Bmw x1 facelift Sdrive 2.0 diesel 143 cp Cod n471 point
-
Minusul il ai de la mine, cu tot respectul insa tehnic vorbind de multe ori postarile tale sunt cam departe de realitate, EGR-ul are alt rol vezi link-ul de mai jos. https://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation1 point
-
Ce ai vrut sa spui in fapt? Nu ai facut/face la masina ta si nu improsti cu noroi si vrei ca altii sa incerce .... studiind subiectul.. :frantics:1 point
-
1 point
-
Da, nasoala povestea cu Bogdan BPro Remaps, desi in masinile lui a depus multa munca si pasiune, eu nu as avea curaj sa las masina pe mana lui. Ideea e ca in tara, sunt multi "tuneri" care colaboreaza cu altii de pe afara, si aia modifica hartile. Ei doar rescriu softul. Asa, oricare din noi ar putea fi "tuner". Si mai sunt cazuri aici pe forum. Si corect, fara un dyno, fara niste parametrii, tu nu ai de unde sa stii de unde ai plecat si la ce rezultat ai ajuns.1 point
-
Fa un drum pana in Iasi la CompleteChip. Nu o sa regreti. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Salut, Am cautat pe forum, inainte sa deschid acest topic si stiu deja ca e90 o ve-ti lauda ca e tehnologic mult peste. Am incercat sa fac un test drive, am trimis unora mesaje ce vand e90 daca pot sa fac un test drive si ziceau sa vin cu banii si dupa… Sau imi spuneau ca nu sunt reprezentanta bmw. In fine, acum voi ati avut cred si e46 si e90. Nu ma intereseaza ca e mai tehnologizata, ca e mai puternica sau ca e mai luxoasa si spatioasa. Vreau doar sa stiu care e mai buna la urmatoarele, dintre e46 si e90: stabilitate - care e mai stabila?e46 sau e90 suspensia- care e mai rigida si mai reusita? dinamica masinii DIRECTIA( care raspunde mai bine ) manevrabilitatea(pe viraje) raspunsul acceleratiei care e mai echlibrata si mai bmw care ofera o placere la condus mai buna Concluzie: nu caut performanta, caut masina care e mai orientata spre placerea de a conduce dintre cele doua e46 si e90.0 points
-
e46 318 I nfl/ e90 318i fl, e 90 este peste la ,stabilitate,suspensie,sistem de franare,directie(servo electrica),ca si minus e mai mic interiorul,desi la exterior este putin mai mare,motorul este impins mai in spate si la locurile din spate eu nu pot sa stau bine-dau cu capul in tavan,chiar si in fata e putin mai inghesuita,materialele din interior mi se par mai slabe ca la e46,ma enerveaza ca nu are loc de roata de rezerva. La cata tehnologie are e90,ai senzatia ca te poate lasa oricand in drum ,cu e 46 mergeam fara nici un stres.0 points
-
LA pitesti se mai practica si chestii mai nasoale, de genul manarit TVA. Asa ca atentie si la partea asta..0 points
-
0 points
-
Salult!Le-am avut pe ambele,si E46 si E90.Din punct de vedere tehnic E90 este peste E45,suspensia este mai buna,manevrabilitatea mai buna,E90 are caseta de directie electrica,fata de E46 care este hidraulica.In curbe E90 este peste E46,Chiar cu suspensie sport coborata cu 35 mm fata,spate, E45 nu intra in curbe asa de bine cum intra un E90 cu suspensie standard de fabrica.Ce nu imi place la E90?Desingul ,interior exterior,dar aici poate sunt subiectiv.LA motor E46 diesel are probleme cu clapetele din admisie care se rup si sunt aspirate in motor.La E90 probleme cu lantul de la distributie care se rupe distruge motorul.La caroserie E90 nu mai rugineste la aripile fata cum rugineste E45.Iar ca si spatiul interior,da,E90 este mai spatios decat E45.Cel putin in spate se vede diferenta,pasagerii din spate au mai mult loc.0 points
-
0 points
-
Da de el este vorba. La mine si la alte cunostinte a facut o treaba foarte buna. Daca te uiti la el pe farcebook face 2-3 masini zilnic. Crezi ca daca era slab asa avea atat de multi clienti? p.s este parerea mea si experienta mea cu el a fost buna, inclusiv a altor cunostinte de ale mele...fiecare face unde doreste Si legat de fum ..la 450cp nu se poate fara fum.0 points
-
-1 points
-
acelasi raspuns i l-ai fi at si tu si tot offtopic ar fi fost, din punctul tau de vedere. este de apreciat ca ajuti userii de pe acest forum, dar informatiile constructive nu ar trebui sa te deranjeze asa tare.-1 points
-
Am cateva experietene reusite cu ei, il cunosc pe sorin de vreo 10 ani, am facut cateva masini pe la el si stiu ce face si cum face.... am fost de cateva ori la ei si cu piesele mele si cu piesele lor, tariful practicat la manopera nu sa shimbat, legat de pretul lor pentru piesele am difera un pic (pentru mine nu este un lucru deranjant ca platesc cu 50-100 lei in plus la o revizie, placute etc.....). Ce mi-a placut, este ca sunt amabili, raspund aproape imediat, se straduiesc sa te ajute, nu au atitudinea aia de "astea sunt conditiile, daca vrei bine, daca nu nu". Ca minus, nu se poate plati cu card, dar am primit mereu factura pentru ce s-a facut acolo. Cu siguranta o sa merg la ei si pentru alte interventii daca va fi nevoie, si aici revin cu marele plus legat de amabilitatea si disponibilitatea oamenilor cu care am vorbit.-1 points
-
Sper ca nu zici de BBO (Bogdan), cel care a ars ECU-ul unui prieten si am avut proces cu el unde am fost martor. X5 4.0 xD E70. Cum poti sa recomanzi un tuner vai de capul lui, care nici macar nu face dyno sa vada ce treaba proasta face. Cel care mi-a facut soft la E60 520d si in treapta 5-6 dadea socuri scurte unde scadea puterea pe dyno pentru 0.2 secunde cu 100 NM? Si imi spunea ca asa face pana se obisnuieste masina cu softul? Si am schimbat turbina ca a inceput sa de-a ulei dupa 6 luni cu softul lui? Si evacuarea in care bagam mana si o scoteam lacrima, iar dupa soft a inceput sa se innegreasca tips-ul cu dpf ON? dupa putin timp sa cedeze? De aceea persoana zici cu 450 cp cu 535d in care daca baga piciorul se face nor de fum in spatele lui si zicea ca scoate doar un puf la inceput si dupa nu mai scoate fum? Recomanzi in baza a ce? Ca ti-a facut tie soft si nu ti-a cedat nimic pana acum? Ai vazut macar pe un dyno cum lucreaza masina ta? Chiar as fi curios. P.S Alex este prietenul lui care a venit cu el atunci la Severin cand a ars ECU-ul si era tot panicat, dupa spunea la declaratii ca ei nu au luat niciun ban pentru resoftari, ca au facut asta din pasiune.-1 points
-
Atat timp cat nu se poate vedea cum lucreaza softul, daca este bine sau rau, nu poti spune ca este bine, ca trage masina si merge bine nu inseamna ca motorul functioneaza in parametrii, pe lunga durata poate sa dauneze. Omul se duce unde este ieftin si repede, prin urmare nu stiu ce dyno sunt in cluj, iar un soft profi cum este la restul depaseste 250 euro, la el era acum ceva timp 700 lei, tot scump pentru un soft facut asa din ochi. Celelalte 3 masini care le-a softat si anume un A4 B6 si 2 E46 merg foarte bine si trag foarte bine, nu s-a stricat nimic la ele inca si nu se stie daca lucreaza perfect softul, merg bine, insa la X5 a ars DDE si a stricat CAS, iar la mine softul a fost praf si a omorat turbina.-1 points
-
Regula dupa care te poti calauzi e urmatoarea. Daca au mai facut treaba respectiva, sau o fac in mod relativ frecvent trebuie sa iti poata spuna de la inceput cat dureaza si cat costa. Foarte probabil au si scule.. Daca iti spun doar pretul pe ora, fugi de acolo, ca doar se experimenteaza pe masina ta si sa ia si banu'! .. cu naiba stie cate ciocane, cand te intorci cu spatele.. :purple:-1 points
-
EGR (Exhaust Gas Recirculation) previne umplerea prea frecventa a DPFului (aduce/baga parte din gaze de esapament pe adimisie... in anumite regimuri de lucru dictate de DDE). Asta e functia lui numarul 1(unu). Motorul fara EGR este un motor mai curat la interior. FARA DPF E MAI POLUANT. Nu ai cum sa poluezi mai putin daca scoti filtru DPF. Ceva iti scapa tie, iar mie nu. DECARBONIZAREA PENTRU MINE E ULEIUL 2T de peste 100k km! Masina merge ceas; admisia e tzipla, EGR-ul de neatins pentru curatare..-1 points
-
Injectoarele trebuiesc verificate pe banc abia atunci vei fi sigur ca sunt bune! Am patit sa am corectii 0,4 la toate si pe banca pisau motorina in repaus! Ca sa fii sigur ca injectoarle sunt bune le dai jos si fugi la un banc sa ti le verifice-1 points
-
-1 points
-
Cu presa asta de mai jos a scos planetara din fuzeta.. Si cand pus inapoi planetara a fost trasa in fuzeta cu toolul de mai jos Cand ai tool-uri schimbi orice..plus un mecanic bun caruia ii place ceea ce face.. I-am propus sa lucrez voluntar cu el sa invat cat mai multe!!! Sunt putini oameni pe acest forum care stiu mecanica..ma refer la practica. Multumesc oamenilor care m-au incurajat si au avut raspunsuri pertinente ( @bimmer90f30 ) .. in rest imi pierd timpul postand..-1 points
-
Probabil cam 5 litri. Ai incercat siteul asta? https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/search?vehicleType=cars&manufacturer=bmw-(eu)&model=1-series-f20-f21-(2011-)&modelType=118d-(2015-) Motorul nu are joja de ulei sa pui ulei pana vezi pe joja cat ai pus?-1 points
-
Subscriu la ce a intrebat Hadess, si orice alte simptome; consum mare, pornire greoaie, pierde putere..., orice te-a facut sa le testezi pe banc. Le-ai schimbat pe toate, si ai facut test din nou in INPA/ISTA? Ceva diferente pe partea de compensare, sau arata tot 0,4?.. Masina are injectoare piezo sau solenoid?-1 points
-
La E90 directia electrica se numeste Servotronic si este optiune .Face pipi cu jet pe directia hidraulica.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00