Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/06/19 in all areas

  1. si eu daca ma uit la pozele lui q8, nu mi se pare absolut deloc ca arata bine, insa am vazut pe strada si e cu totul alta discutie. Nu cred ca pozele pot fi o referinta pe unele masini, din pacate. Q8 imi place f mult si pt ca e o alta interpretare a notiunii de SUV coupe nesacrificand decat extrem de putin spatiul pt cap si picioare, masina fiind de fapt un fel de SUV hatch. Si eu sunt dezamagit in ultima perioada de audi dpdv al designului exterior, insa masina asta o consider chiar frumoasa si mult mai practica, peste competitia directa(repet ca e opinie personala). daca ar fi sa am bani de SUV si sa imi doresc o asa masina, as alege negresit Q8, fara sa ma intereseze absolut deloc cum arata noile x6 si ce urmeaza la GLE coupe, tocmai din rationamentele expuse mai sus. chestia cu grila iluminata, asa cum spui tu ca va avea x6, mi se pare amuzanta, de la Faurei. Nicicand nu m-as putea identifica purtand asa ceva. un alt SUV coupe care imi place este GLC coupe.
    2 points
  2. Treci linistit la E90! Este mult peste E46 din toate punctele de vedere. Am avut ambele modele si cel mai mult mi-a placut BMW E90 Nfl 163 de cai. Unul bun te duce la 6-7K euro cred...
    2 points
  3. Vand BMW E 46 M3, masina personala, in stare perfecta, brate schimbate, bucsi schimbate, suspensie KW reglabila noua (aprox. 1500 km), pompa apa si radiator schimbate la reprezentanta Bmw In Germania, motor impecabil! Ca si dotari, masina are interior recaro de piele fara rupturi sau zgarieturi, harman kardon, navigatie fara pixeli morti, incalzire in scaune, volan alcantara, senzor presiune roti, oglinzi rabatabile electric, magazie de cd uri, geamuri fata electrice si spate butterfly, proiectoare de ceata. Accept test in orice service autorizat! Pentru mai multe detalii, poze si filmari cu masina, sunati la numarul de telefon 0745538389 Anul fabricatiei: 2005 Km: 214 000 Capacitate cilindrica: 3200 cm3 combustibil: benzina Putere: 343 cp Cutie de viteze: automata Transmisie: spate Norma de poluare: euro 5 Tara de origine: Regatul Unit al Marii Britanii
    1 point
  4. torrent fara parolaEurope NEXT east 2019-2.7z.rar Europe NEXT west 2019-2.7z.rar
    1 point
  5. La E90 directia electrica se numeste Servotronic si este optiune .Face pipi cu jet pe directia hidraulica.
    1 point
  6. Cand am obtinut autorizația de aplicator omologat RAR pt atelier am cerut sa ma autorizeze sa montez si pe geamurile din fata ale autovehiculelor. In România parbrizele trebuie sa aibĂŁ o transmitere a luminii de minim 73% iar geamurile laterale fata de minim 70% DupĂŁ ce am aplicat folia pe geamurile din fata am mĂŁsurat transmiterea luminii (folie+geam) și are 72%, deci se ĂŽncadreazĂŁ in legalitate. Folia este aproape insesizabila dar are o protecție ĂŽmpotriva razelor ultraviolete aproape totala (99%) Am fost oprit de poliția rutierĂŁ, au cerut autorizația pt geamurile din spate pt ca pe fata nu au vĂŁzut folia, iar in autorizație au descoperit și folia din fata. Pe spate am 15%, mai ĂŽnchisĂŁ iar pe fata 73% Nu a fost nici o problema. Trebuie sa mentionez ca la unele mașini din cauza ca au geamurile mai ĂŽnchise la culoare din fabrica dupĂŁ aplicarea foliei rezulta o transmitere a luminii de 63-65% deci ilegalĂŁ Eu fac o proba inainte mĂŁsurând cu aparatul și o bucata micĂŁ de folie pe geam.
    1 point
  7. Iata ca am ajuns la 40.000 km / 2 ani....Mers foarte mult in ultimele luni: un drum de Austria, unul de Italia (+4.000 km) si ceva deplasari mai lungi prin tara. Masina merge minunat, nimic de reprosat. A primit un schimb de ceva ulei si filtre (am service inclus pana la 100k) si placute de frana fata. (OEM cca 1.050 lei cu ceva discount) Din pacate am avut niste incidente minore in trafic dar ma deranjau zgarieturile si am vopsit bara fata si o usa la Bavaria. Update la ultima versiune de harti, desi folosesc rar navigatia masinii. Ma bucur ca am luat xDrive, am fost la ski fĂŁrĂŁ griji oricat de mare a fost zapada. Prin ianuarie eram in Poiana, iar iesirea din parcare era in panta cu zapada si gheata in zona rotilor. Cum nu am xdrive inscriptionat pe masina, cand am pornit deja niste cetateni incepusera sa chicoteasca "vezi ce-l impingem pe asta acum"...am urcat insa de parca era uscat...iar dupa cateva clipe de uimire, unul zice "e xdrive ba!".. Farurile Intelligent LED sunt a doua decizie inspirata...condusul noaptea a devenit o placere. Pielea se pastreaza inca ok, dar ma gandesc la un tratament mai profi. Overall, multumit de masina, placere la fiecare drum.
    1 point
  8. La aspect si eu zic ca e46 e peste. De fapt daca ar fi sa aleg intre e90 NFL si e46 FL as merge pe ultima. Acum, normal ca exista un avans tehnologic la e90, dar nu cred ca un e46 cu suspensie M-Tech nu face fata. Chiar acum m-am plimbat cu un e46 325i coupe, al lui mik15, suspensie M-tech, nu stiu exact care. Pai se tinea in curbe de ma lipeam eu de geam (am mers pe niste serpentine), spre surprinderea mea nu era nicio drama, anvelopele nu scartiau, masina avea grip ca lumea. Legat de directie, multi sustin ca hidraulica ofera un feedback mai bun al drumului, deci si din punctul asta de vedere e46 ar putea fi superioara. (nu discutam de F-uri unde datorita sistemelor avansate de stabilitate si confort, nu mai aveau cum sa puna hidraulica).
    1 point
  9. Salult!Le-am avut pe ambele,si E46 si E90.Din punct de vedere tehnic E90 este peste E45,suspensia este mai buna,manevrabilitatea mai buna,E90 are caseta de directie electrica,fata de E46 care este hidraulica.In curbe E90 este peste E46,Chiar cu suspensie sport coborata cu 35 mm fata,spate, E45 nu intra in curbe asa de bine cum intra un E90 cu suspensie standard de fabrica.Ce nu imi place la E90?Desingul ,interior exterior,dar aici poate sunt subiectiv.LA motor E46 diesel are probleme cu clapetele din admisie care se rup si sunt aspirate in motor.La E90 probleme cu lantul de la distributie care se rupe distruge motorul.La caroserie E90 nu mai rugineste la aripile fata cum rugineste E45.Iar ca si spatiul interior,da,E90 este mai spatios decat E45.Cel putin in spate se vede diferenta,pasagerii din spate au mai mult loc.
    1 point
  10. Nu a fost tot timpul asa. Au fost perioade cand ieseau cu Mann din fabrica... asa cum veneau cu placute frana Ate iar acum vin cu Textar... sau cand era recomandat Castrol... totul depinde de contractele semnate, de pretul de achizitie in economia de piata. Atata timp cat schimbi filtrele la timp, nu cred ca motorul simte diferenta intre Mahle, Mann, Bosch sau alte firme consacrate.
    1 point
  11. La fel si eu am condus manuala pana acum un an...in total 15 ani ! De anul trecut din vara am automata. Nu as mai lua niciodata manuala ...nici daca o iau mai ieftina !!! Si de atunci am luat si sotiei automata, si tatalui tot automata ! Nu mai vad rostul cutiei manuale ! Este ca un Nokia 3310 comparat cu un smartphone.
    1 point
  12. Am condus 18 ani doar cu cutie manuala, dintre care 9 ani BMW, de 3 luni am cu cutie automata si probabil nu imi voi mai lua niciodata cu cutie manuala.
    1 point
  13. Am facut un drum ceva mai lung, cca 3.500 de km (pana in Austria) iar unele opinii s-a conturat ceva mai bine: - Senzationala pe drumuri virajate (am facut de doua ori Grossglockner Alpineroad) xDrive-ul sa traiasca si sustinerea laterala de la scaunele sport - Consumul (CB) pe intreaga deplasare a fost de 6.0...megadecent - Pilotul automat este ok, mi-ar fi placut adaptiv. - Cam zgmotoasa la viteza mare (+130 kmph) dar nu de la motor ci de la vant si asfalt (ar merge niste gume mai faine) - Putine spatii de depozitare (la usile din spate nu prea incape o sticla de apa de 0.5L) Intre timp am reusit sa fac o zgarietura pe bara fata (se rezolva pe CASCO) si sa-i pun bare transversale, ca sa nu mai urc biclele pe Accord.
    1 point
  14. asa zic si eu.. suna putin a cocalarism insa ma pronunt cand vad
    0 points
  15. Am condus peste 12 ore E90 fara oprire si NU am simtit oboseala. Nu sunt fumator, sa mai aprind cate o tigare ca ma plictisesc.. Asta se stie si din review-uri inca de cand au scos E90; cu placere conduci distante lungi!
    0 points
  16. am avut si e46 325i si e90 325i; minusuri la e90: calitatea materialelor de la interior,plus nu se simte asa sportiva ca e46 la accelerari; e vorba de feeling, nu performanta reala. In rest e90 mi se pare superior la orice alt capitol.
    0 points
  17. Al meu e91 LCI 2011 are directia hidraulica. Tocmai am completat cu Pentosin. Conteaza si starea masinii pana la urma, un e46 ingrijit de un pasionat se va tine mult mai bine decat un e90 hingherit de un maniac. Un punct de luat in seama e si siguranta, mai nou, rezultate mai bune la euroncap. (pt cine il intereseaza asta)
    0 points
  18. Eu nu ma simt deloc confortabil in e90, incredibil de inghesuita in fata, nu atrage prin nimic, mai ales nfl-ul, pret prea mare
    0 points
  19. Nu as lua un E90 cu DPF (tehnologie nou introdusa, regenerari proaste, slabe, probleme multe) si motorul N47. Si schimba turbina cand ai ocazia si te asigur ca nu te va dezamagi, pardon, lasa in drum. Ia motorul de 163cp; nu e frugal. (ignora minusurile din dreptul postarii)
    0 points
  20. Si primul are piele pe spate...mie mi se pare mai frumos primul model, mai ales cel ceramic e "bomba" )
    -1 points
  21. Daca nu era mai buna nu se mai facea e90 !! normal ca este peste e46 !!
    -1 points
  22. Te cred, asa o fi. Ma gandesc ca daca oscileaza intre un e46 sau un e90, cel mai probabil o sa fie un e90 nfl din pricina bugetului
    -1 points
  23. Este normal la KM astia sa aiba joc orice lant, desi m47 este consacrat ca tine si mai mult.
    -1 points
  24. Runflatul are prea putin a face cu agilitatea.. Trebuie sa ai strazi ca in palma sa merite run-flat.. Pune cauciucuri normale tine un spray daca nu vrei roata de rezerva si aia e. Macar nu-ti rupi ficatii.. Eu consider E90 la jumatate, sau granita de cand s-au apucat nemtii sa bage tehnologie (..aiurea), chiar incepand cu modelul E90 FL! O gramada de praf in ochi, scump in schimb! Masinile le-au complicat aiurea iar motorul doar genunchiul broastei; scuzati, lantul la spate. Cineva zicea mai sus ca directia asistata e beton.. Face pipi sau ceva de gen.. Ha-ha. A luat cu ea senzatia de viteza de curba.. (Nu vreau sa zic de cate probleme si simptome greu de rezolvat aduce directia asistata.. ) Ca sa fiu inteles bine, aici vorbim de masina sarmanului care vrea BMW de 1,8 , 2 litri, hai 2,5.. Nu de avioane!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.