Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/11/19 in all areas
-
Salut ! Incep acest topic , pentru a va atrage atentia asupra modelului seria 4 coupe (F32 428i motor N20B20 twinturbo 245 cai) , al carui posesor sunt de trei luni. Prima problema a aparut la nici cinci zile de la achizitionare : bratul robotic de la sofer, care i-ti aduce centura a incetat sa-si mai faca treaba (gliseaza impecabil dar vine fara centura) problema care a aparut initial la modelul E 92 la mai bine de jumatate dintre acestea , conform forumurilor internationale si pe care BMW a considerat ca nu este necesar sa o rezolve. A doua problema , mi s-a afisat pe bord o avarie la o lampa de ceata pe spate care a disparut dar a tot revenit cand si cand , fara ca lampa sa fi arsa. La aprox. doua saptamani au aparut scartaiturile , greierasii si alte zgomote de habitaclu in general in zona bordului si la scaune si desi locuiesc intr-o tara araba nu pot da vina pe caldura pentru ca in lunile astea temperaturile nu au depasit 20 grade. Acum doua saptamani a aparut un zgomot ciudat care vine de undeva din fata , nu stiu exact de unde si pe care il pot descrie ca un parazit la radio ,nu se aude la relanti dar incepe doar daca apas pedala de acceleratie un milimetru si se pierde pe fondul zgomotului de la motor atunci cand accelerezi , adica nu il mai poti auzii. Ultima dar care mi se pare si cea mai grava a aparut ieri, un zgomot destul de puternic la motor pe partea dreapta a motorului (privind din scaunul soferului) in zona arborilor cu came, ca un sunet de joc la tacheti dar foarte puternic insotit de o scartait metalic. Daca in urma cu cateva zile nu se auzea motorul pornit de la un metru de masina acum se aude ca un volkswagen diesel din 90. Acum ma gandesc ca trebuie sa merg la reprezentanta BMW unde 99 la suta dintre angajati sunt emigranti indieni , iar astia nu au nimic in comun cu mecanica si vorbesc din experienta! (te certi cu ei o jumatate de ora pe un subiect , te fac sa crezi ca au inteles si fac tot ca ei. Numim aici fenomenul "the indian way").Tin sa precizez ca masina are doar 4000 km si chiar am avut grija de ea deoarece vreau sa o aduc acasa la repatriere. AM cercetat pe net , BMW USA forum si se pare ca exista un recall pe cateva modele de motoare 2013-2014 in special N20B20 , cu o problema la arborii cu came , unde se intampla sa obstructioneze uleiul care ar trebuii sa ajunga la pompa de vacuum , dar asta ar afecta sistemul de franare , nespecificandu-se nimic de zgomote. Mare grija fratilor se pare ca BMW lasa garda jos !!! SI cand ma gandesc ca la fostul meu 320 D nu am avut nici o problema cu motorul in aproape 300 000 km !!!1 point
-
https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/campanii-tehnice.html Nu stiu daca s-a mai postat pe undeva link-ul asta, aici poti baga vin-ul masinii si iti spun direct daca ai vre-o rechemare in service, fara programare, fara sa dai vre-un tel. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Semnalul audio pleaca din Head Unit in 3 modalitati (la toate exista 2 canale fata, 2 canale spate) - sonorizare basic - sunetul pleaca analogic, amplificat si egalizat, direct catre boxe - sonorizare hifi - sunetul pleaca analogic, neamplificat spre amplificatorul hifi, aflat in portbagaj stanga spate. - sonorizare hk sau b&o - sunetul pleaca digital, pe fibra optica, spre amplificatorul hk/bo, aflat in portbagaj stanga spate. Banuiesc ca tu ai sonorizarea basic: - codezi head unit in hifi, si asa ai semnal neamplificat si cat de cat liniar. - traseul sunetului la basic pleaca de la headunit, catre un conector de sub torpedou - se poate lua semnal de acolo si duce in spate catre un amplificator https://www.newtis.i...0d-lim/FEqrEAGZ - de la amplificator va trebui sa tragi cablu catre boxe - se poate folosi cablajul existent in usi, si sa te legi la el - undeva in zona pragurilor fata (si pt boxele din usi, si pt subwoofere) - va trebui sa instalezi si tweetere, sistemul basic nu are - alimentare curent - cel mai simplu este sa tragi un fir direct de la baterie (si pui o siguranta potrivita pe el); se poate trage curent si din panoul aflat in portbagaj dreapta spate. aici poti gasi toate detaliile despre cablajul din masina ta (culori fire, trasee, conectori, etc) - trebuie doar sa ai rabdare. https://www.newtis.i...speaker-system/1 point
-
Eu folosesc numai Motul de 4 ani, am vazut diferenta mare dupa castrol de care nu vreau sa mai aud. :frantics:1 point
-
1 point
-
Nu e chiar asa ! poate ai avut tu noroc de oameni incompetenti care de la shaorma au ajuns vulcanizatore1 point
-
1 point
-
adica practic daca vrei sa faci treaba buna mai stai 5-10 min in plus ...sau depinde si de timpul sau cheful de munca al celor de la vulcanizare sau de cat timp ai tu la dispozitie ...1 point
-
Hai sa detaliez putin niste aspecte ! cad ajungi sa schimbi anvelopele la vulcanizare si ai aceeasi dimensiune si jantele si anvelopele faci urmatorul lucru ! : - roaga vulcanizatorul sa verifice toate jantele pe aparatul de echilibrat fara anvelope pe ele !! cele care vizual sunt mai drepte sunt pentru fata ! , dupa care se face montajul ... dupa echilibrare ! DACA O ANVELOPA CARE VINE PE JANTA PENTRU FATA este putin deformata atunci trebuie demontata si pusa pe o janta pentru spate si tot asa ... sper ca am explicat ok !1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186597-echilibrat-roti-bmw-m4-trepidat-ciudat/page__p__2480745__fromsearch__1#entry2480745 citeste putin aici ce am scris !1 point
-
Da, am autorizație și pt fata, EmisĂŁ de mine Am atelier de aplicat folii autorizat de rar1 point
-
1 point
-
Salut din nou ! Tin sa precizez de la inceput , ca nu am intrat pe forum ca sa ma plang inainte de a lua masuri, asa cum s-a sustinut, nu am vrut sa fac contrareclama , eu fiind un impatimit al marci , nimic nu ma va face sa schimb marca indiferent de problemele care apar.Oricum find un model relativ nou am vrut doar sa impartasesc experientele mele, intradevar doar cele negative , pentru ca motorasul asta de doar 2 litri si 245 caii poate sa-ti aduca o gramada de experiente placute , masina asta are viata la propriu cand apesi butonul sport+ :hyper: .Poate a fost doar un caz izolat (sa speram ).Credeti-ma stiu ce inseamna sa ai problema asta in EUROPA la o masina in garantie , dar voi nu stiti ce inseamna sa ai aceeasi problema intro tara atat de izolata cum e OMAN, unde personalul intradevar calificat e aproape inexistent.Aici nu exista asfalt acum 10 ani sau cel putin asa mi s-a spus. Cum astazi am avut mai mult timp liber am fost bineinteles la service , le-am spus problemele dupa care , in urma unei scurte verificari vizuale asta suna pe un altul si pleaca. Apare un al doilea un ingineras indian la costum ,asculta motorul vreo cateva secunde dupa care ma invita in masina unde ii arat si celelalte probleme mai putin grave. Raspunsuri si rezolvari: Bratul care aduce centura esueaza pentru ca aici este foarte cald iar masina este neagra si se incalzeste si mai tare la interior in felul acesta centura facuta din poliesteri se inmoaie si nu mai sta pe capul bratului , aluneca. O rezolvau inainte la E90 prin montarea unui inel de plastic pe bara metalica care fixa centura sub scaun ,modificand pozitia centurii , dar inca nu au solutie la modelul asta centura fiind montata diferit,solutia de moment este scoaterea sigurantei pentru ca bratul nu poate fi anulat din soft. Asta ca sa nu mai rada colegii cu masini americane de mine! Greerasi sunt doar de moment findca plasticele sunt noi dar dupa ce se mai aseaza praful vor disparea! si tind sa-i dau dreptate la asta. Bataia de la motor a identificat-o ca venind ori de la unul dintre arborii cu came ori de la pompa de vacuum, ca e deranjanta dar nu pare atat de grav si m-a sfatuit prieteneste sa nu umblu la motor deocamdata sa astept pana la prima revizie sa vedem daca se accentueaza , iar daca se intampla totusi ceva grav masina e in garantie. Cu alte cuvinte exact ce m-au sfatuit si colegii de la birou trage pe ea pana spargi motorul ca oricum il schimba nu il repara .Chiar sunt doua cazuri printre colegii care au facut asta. Acestea fiind spuse , nu-mi pare rau ca am ales modelul , este primul BMW seria 4 vandut in Orientul Mijlociu , am primit telefon de felicitare din Dubai atunci cand am plasat comanda si atunci am aflat de asta. Mi-au dat cheile cu zece zile inainte de lansarea oficiala 10 OCT dar nu si masina. SA AUZIM DE BINE !1 point
-
mai tine si de posibilitati ca daca mi-as permite as testa tot ce misca din gama de top . Ce sa spun daca ti-ai permite cu adevarat seria 4 nu ti-ai cumpara pt ca e modelul nou inca ))1 point
-
Sa nu faci schimbul pana nu afli cuplurile de strangere :hyper: . La cel de la capacul filtrului este 25nm. Scrie si pe el.0 points
-
Wow, cat de nemteste vrei sa schimbi. De regula, un mecanic bun stie cat sa stranga. Cauta pe Goagal sau pe forumuri de afara, etc.0 points
-
multumesc. dar nu am, nu folosesc farcebook(naspa, nu? ) daca se vinde e ok, daca nu.....nu e pb, e dreapta nu o dau sa scap de ea. multumesc de sfat oricum stima-1 points
-
Runflatul are prea putin a face cu agilitatea.. Trebuie sa ai strazi ca in palma sa merite run-flat.. Pune cauciucuri normale tine un spray daca nu vrei roata de rezerva si aia e. Macar nu-ti rupi ficatii.. Eu consider E90 la jumatate, sau granita de cand s-au apucat nemtii sa bage tehnologie (..aiurea), chiar incepand cu modelul E90 FL! O gramada de praf in ochi, scump in schimb! Masinile le-au complicat aiurea iar motorul doar genunchiul broastei; scuzati, lantul la spate. Cineva zicea mai sus ca directia asistata e beton.. Face pipi sau ceva de gen.. Ha-ha. A luat cu ea senzatia de viteza de curba.. (Nu vreau sa zic de cate probleme si simptome greu de rezolvat aduce directia asistata.. ) Ca sa fiu inteles bine, aici vorbim de masina sarmanului care vrea BMW de 1,8 , 2 litri, hai 2,5.. Nu de avioane!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut , nu vreau sa fac un topic despre uleiuri ,sunt o sumedenie dar ĂŽntrebare , mai merge careva pe Castrol in 2019 sau toatĂŁ lumea a trecut pe Ravenol , Motul , Liqui , etc ??? Mai este de ĂŽncredere acest ulei ? Mulțumesc !-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00