Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/13/19 in all areas
-
Vandut! Se poate inchide! Nelutu, poti respira usurat: ai trait sa o vezi vanduta! Multumesc tuturor pentru pareri, critici, rabdare! Stima! Va salut! Bafta tuturor!3 points
-
MĂŁ aștept sĂŁ se toarne cu minusuri, dar pânĂŁ nu ne ĂŽnvĂŁțĂŁm minte sĂŁ cumpĂŁrĂŁm doar de la magazine/service, doar cu facturi și garanție scrisĂŁ și sĂŁ evitĂŁm "oferte" obscure pentru 50 lei ĂŽn plus nu știu de ce ne mai mirĂŁ ceva de genul. N-am dovezi cĂŁ așa a fost sau cĂŁ face omul ceva dubios și nici nu insinuez asta. N-am nimic cu nimeni; ĂŽnțeleg cĂŁ nu ne scĂŁldĂŁm ĂŽn bani și BMW nu e o mașinĂŁ ieftin de ĂŽntreținut, dar mai trebuie sĂŁ ne și asumĂŁm câteodatĂŁ alegerile. Nu e ceva normal sĂŁ deții un BMW, la fel cum nu trebuie sĂŁ fie un standard sĂŁ ai un autoturism. Culmea și eu am apelat de multe ori la diverși de-a lungul timpului. E ĂŽnsĂŁ un sport de care ĂŽncerc sĂŁ mĂŁ las. Nu e ușor, dar voi ĂŽncerca mĂŁcar. Recondiționare/reparație mai ales ĂŽn era consumerismului exagerat va fi pe cale de dispariție cel mai probabil.3 points
-
Scuze , am inteles eu gresit formularea intrebarii tale ,am crezut ca iar ma iei peste picior ca in primele postari si ca te referi la alt ceva cand ai intrebat ca am rezolvat singur problema, pai da si normal ca le multumesc baietilor , dar vroiam sa fiu convins 110 % ca am rezolvat problema2 points
-
Si la modelele mai vechi , e la fel . Intreaba-i ce inseamna "life time" la BMW, probabil iti vor spune un numar de km . "Pe viata" , nu inseamna cat traiesti tu , inseamna cat e conceputa masina respectiva sa functioneze . (Parerea mea)2 points
-
Raspuns gresit. Rezolvarea ai aflat-o de pe forum datorita unor colegi care au facut efortul sa iti spuna ce au reusit ei. Niste multumiri nu strica niciodata, celor carora crezi ca te-au indrumat.. Apropo, nu ne intereseaza minerii de care aduci vorba.. Avem toti experiente cu unii sau altii..2 points
-
Doamnelor ,domnisoarelor si domnilor, Singura data cand am fost dezamagit de E91 meu a fost cand domnul Martinez mi-a dat diagnostigul EGR blocat la masina.Blocarea spunea el s-a produs pe o pozitie intermediara (nici inchis nici deschis) si asta poate ca era motivul pentru care nu aveam erori.Masina parca era mai lesinata decat o stiam eu.La intrebarea mea ....Curatam,deblocam ? raspunsul a fost transant si direct......nu se poate!!!! ,el a incercat de multe ori,cu tot felul de solutii si rezultat zero.Poate mai salvez supapa EGR(aia de plastic) care poate ca a scapat deoarece blocajul nu este de mult si ea nu s-a ars incercand sa inchida/deschida.Am insistat ca poate ,poate si spunea ca el poate incerca dar se va rupe tija aia in interior .....adica o sa arate ca fiind deblocat....... si el sa fie stricat. Prietenul Supapa care era langa el a aprobat 100% cele spuse.Am fost invitat sa incerc ......aveau minim 5 prin garaj,chiar unul de F30 putin fisurat....absolut functional dar surpriza......nu se poate suda.Rezolvarea a fost o comanda de piesa noua si masina merge mult mai bine acum. Deci am una bucata racitor stricat ca sa nu uit cat de ieftine sunt piesele de BMW .....si probabil daca vreau sa ma apuc de deblocat racitoare EGR o sa am material destul de la prietenii Supapa si Martinez. Nu puneti botul la vrajeala curat Racitor EGR........se merita doar la savarina.In dorinta lor de a iesi din foamea care i-a lovit unii sunt in stare sa deblocheze si legatura din molecula de CO2,situatia din justitie,Ucraina sau Iraq. Supapa si Martinez sunt 2 baieti care au facut peste 1000 distributii la masini marca BMW.2 points
-
faci ce vrei tu , masina ta , in general te poti baza pe anvelope noi , la sh e mereu cu risc , iar cele de pe spate chiar daca tu crezi ca au un rulaj mic s-ar putea sa nu fie asa , conditii de stres si temperatura pot sa-i afecteze performanta , daca erau doua anvelope noi dot 2016 era altceva .Daca vrei neaparat sa le pastrezi pe alea si sa faci o incercare la comportamentul masinii , poti lua doar 2 anvelope noi aceeasi marca si daca nu esti multumit le schimbi si pe cele Sh . Imi pare cea mai ok varianta ,1 point
-
1 point
-
Speli circuitul cu spray de contacte, il lasi la uscat cateva ore si nu ai probleme.1 point
-
Ideal este sa speli imediat interioriul cheii cu apa si sapun (cu o periuta de dinti), dupa care o speli cu alcool izopropilic si o suflii bine cu aer comprimat. Dero ataca destul de rau circuitele placii de baza. Ideea de a o lasa la soare / pune-o in orez nu este buna!1 point
-
Next original exista numai la Bavaria, orice e pe Aliexpress e clona. Daca faci asta ca hobby si la prieteni, ia-ti un A2 din China ca e semi decent pentru diagnoza si programari ocazionale1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Va salut dragi colegi..Acum o saptamana m-am hotarat sa curat galeria de admisie la un F10 530xd,masina neavand niciun fel de eroare,dar avand peste 200 de mii de km.M-am tot uitat si am cautat un service unde sa fac,curatarea,dar la mine in zona nu am gasit,asa ca am facut greseala sa ma uit si pe anunturi pe olx,cu cei care fac asemenea operatiuni.Am gasit un anunt interesant cu niste PROFESIONISTI,ca asa se numesc ei in anunt...L-am contactat telefonic,i-am spus ca nu doresc decat curatare,si daca descopera probleme la clapete sa le rezolve,mi-a spus sa le trimit galeria si ca dureaza 3 zile cu tot cu trimis si retur prin curier.L-am intrebat cum se face curatarea si mi-a spus ca se face profesional cu ultrasunete si spalare cu nu stiu ce solutii.Le-am trimis galeria,abia dupa o saptamana mi-au trimis galeria inapoi,le-am platit 450 de ron plus transport si cand ajung acasa si desfac coletul,surpriza...galeria curatata superficial la suprafata doar pe clapete si interiorul la fel de murdar.L-am sunat pe acest domn si l-am intrebat cum a curat galeria,ca este la fel de murdara si mi-a spus ca el asa a curatat-o pentru inca 200 de mii de km si sa nu-mi fac probleme.I-am spus ca nu este curatata si ca nu a incercat sa o curete cu ultrasunete,vazandu-se urme de zgarieturi pe la interior,probabil de la o surubelnita sau altceva ascutit.I-am spus ca sunt membru bmwclub si o sa-mi spun povestea pe site,ca nu cumva sa mai pacaleasca si pe altcineva si a zis ca il doare in p...a...Asadar,nu faceti greseala pe care am facut-o eu,sa curatati galerii sau orice alte piese la acest domn din Galati pe nume Soare Victor cu numar de telefon 0744295593...I-am dat numele si numarul de telefon,pentru cei interesati, sa nu mai curete galerii la acest hot,sa dea un search pe google sa afle de el.(.eu nu am fost asa istet sa caut informatii de el.).,abia acum am gasit postul despre acest escroc,dupa ce am fost inselat..Rog un moderator daca este ceva in neregula cu postarea,sa o mute in alta sectiune sau sa o stearga.1 point
-
Next-ul de pe Aliexpress e un A1 camuflat, numai carcasa seamana cu Next-ul original. Ia A2 daca vrei clona sau Next original de la Bavaria1 point
-
Adica, in momentul in care masinile noastre se comporta cat de cat normal si fiabil, ni se pare putin anormal )))1 point
-
Eu folosesc la ambele masini e46 318i si 330xi Castrol Edge Titanium FST 0w40 si nu am avut probleme.1 point
-
Castrol este un producator de renume. I-a fost patata reputatia din cauza uleiului fals produs aiurea, care este mai ieftin. De aici drama. Unii din colegi cumpara ieftin si de proveniența ĂŽndoielnicĂŁ si apoi se plang de Castrol.1 point
-
Pai e bine ca are totusi multe vizite. Poate era tipicar fostul proprietar si-l deranjau poate orice zgomot suspect desi poate ca nu era nimic si i se parea. Daca nu avea intrari in service, te intrebai ca de ce nu are intrari. Acest lucru nu inseamna neaparat ca daca a mers de multe ori, masina a avut ceva probleme majore. Eu cel putin asa as face daca masina ar fi noua cu garantie, i-as buzari pe astia pt orice lucru care mi s-ar parea suspect, sunt mai disperat in general1 point
-
..consider ca merita schimbate o data ce se ajunge binisor pe partea cea mai lata a placutei. Citisem intr-un loc ceva de genul asta.. Dupa cum se stie, reamintesc, placutele au o suprafata de contact mai mica cand sunt noi (placuta privita de sus, pe la senzor-daca s-ar putea..; nu din directia in care calca pe disc), apoi dupa cam jumatate din viata lor trec pe o suprafata mai mare. Oricum, in general niste placute mai moi sunt mai bune (alea care lasa praf negru pe jante ) decat placutele dure. Le schimbi mai des, franezi in conditii normale mai eficient.1 point
-
oare la cati km este opim sa schimbi discurile de frana? evident unii le uzeaza mai repede, altii mai greu. exista vreun aparat de masurat uzura astfel incat sa nu le schimbi prea devreme sau prea tarziu?1 point
-
omul e de pe forumul softpedia, si-a inchis vreo 4 conturi (usere) acolo. Vik71,viks,vio1971,vics ... etc Acolo avea mania cu detectoare de radar Se dadea cand din Braila cand din Galati. De evitat1 point
-
Am trimis la domnul de pe forum urmatoarele : - EGR + Racitor de Bmw E90, motor N47 , 177 cp. - Galeria de admisie. Egr de curatat, si schimbat racitorul. Galeria de admisie pentru curatat cu ultrasunete. EGR-ul meu a avut racitorul blocat, mi-a dat domnul altul, care este spart si curge antigelul pe langa el. ( a zis ca este "tipla" ). Galeria de admisie a venit curatata, dar tot mai are mizerie vizibila in ea. Deci situatie neplacuta. Am inteles ca nu a avut clienti nemultumiti, eu voi fi primul.1 point
-
orice model de racitor bmw ,orice problema ,rezolvare profesionala cu garantie + galerii admisie bmw N47 si dupa N47 orice model reparatii sau am unele modele Noi . racitoare sparte ,fisurate,crapate curatare profesionala racitor la interior supapa vacuum inlocuire [ daca sunt probleme] egr de pe el rezolvare probleme seriozitate , Exclusiv telefon relatii 0744295593 . ORICE model racitor bmw ,orice motorizare ,an..NU am client nemultumit .Multumesc pentru membri Bmwclub.ro Reduceri-1 points
-
se rezolva , rog f. mult contact direct telefonic ,ieri am rezolvat n47 blocat .Exclusiv telefon.multumesc-1 points
-
reconditionari/reparatii profi orice model racitor gaze+ egr Bmw orice problema .exclusiv telefon 0744295593 .se ofera certificat garantie pe lucrare-1 points
-
N am avut niciodata cont pe softpedia daca e nemultumire mi se poate innapoia ce e al meu si se returneaza toti banii + platesc eu transportul tur-retur 1. racitorul a fost curatat profesional +supapa ca noua + a fost testat . 2. galeria s a curatat f.bine ,ca au mai ramas f.f. putine urme ,poate no problem ,banii retur rapid .-1 points
-
Poti sa incecerci sa schimbi senzorul de pe pompa numai ca sa stii ca nu ajungi usor deloc la el! Eu nu stiu de nici o supapa din rampa de care zice Matose.. Dar nu as schimba senzorul de pe rampa! Acela e in capatul rampei spre bordul masinii. (Senzorul de pe pompa e prins in trei suruburi stea mici.. la unul dintre ele e foarte greu de ajuns; iti trebuie un prelungitor lung si o articulatie cardanica pe o cheie cu clicket.. asta daca te aventurezi sa il schimbi singur)-1 points
-
-1 points
-
reconditionari/reparatii profi orice model racitor gaze+ egr Bmw orice problema .exclusiv telefon 0744295593 .se ofera certificat garantie pe lucrare-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00