Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/27/19 in all areas
-
Salutare, daca tot nu prea am mai fost activ pe forum am zis hai sa va prezint noua mea masina achizitionata acum 2 luni....dupa puturosul f10 520...am zis sa trec si eu la ceva mai puternic.Toti prieteni imi ziceau sa nu iau m50d ca sunt poroblematice cu turbinele...dar cu toate astea am zis ca trebuie sa imi fac pofta. Asa ca nu am mai stat pe ganduri si dupa multe cautari pe romania de un x6 "drept" am decis sa imi iau singur din germania si am facut cea mai buna alegere ever. Am platit masina 46.000e cu 88k km.In momentul de fata avand 95 de mii. Sincer....singurul lucru care ma supara este culoarea neagra...in rest nu am cuvinte.Am vrut sa o vand ca sa imi iau pe alb dar acum m-am sucit din nou11 points
-
Eu m-am cam saturat de argumentul asta. Normal ca oricine vrea ieftin si bun, dar asta nu inseamna sa manaresti masini, sa faci fraude si asa mai departe. Mai aud si samsari care se tanguie "frate, am pus-o cu km reali, 350,000, si n-a venit nimeni sa se uite la ea". Asa, si te-a obligat cineva sa iei masina aia din Germania si s-o aduci aici? Aaa, nu te-a obligat nimeni, dar te-ai bucurat ca ai luat-o cu 3,000 de euro si acum te miri ca nu vrea nimeni sa-ti dea 7,000 pe ea? Asta e alta poveste. Hai sa nu mai spunem ca fraierul e de vina. Principalul vinovat e cel care manareste masina, care fura taxele, care face falsuri in acte si asa mai departe. Si pe locul doi in lista sunt cei care ar trebui sa faca ilegala chestia asta si sa-i aresteze pe indivizi. Fraierul (cumparatorul) e singurul in toata povestea asta care n-are de fapt nicio vina. Iar reducerea semnificativa a fenomenului nici n-ar fi asa de grea: - gasit pe net cei cu mai multe anunturi de vanzare, verificat la acte, declaratii si taxe - facut flagranturi pentru depistat cei cu acte false "direct contractul intre tine si neamt, boss) - facut o baza de date publica de la asiguratori in care se poate verifica istoricul de daune al unei masini - dat o lege prin care vanzatorul garanteaza masina 5 ani impotriva viciilor ascunse, cu pedepse cu inchisoare si despagubiri pentru client. Sa mai vedem dupa aia daca mai vinde cineva o masina din bucati sau cu becurile de la airbag scoase Faci toate astea si sa vezi cum se umple internetul de samsari mai cinstiti. Nu o sa elimine 100% fenomenul, dar o sa-l reduca substiantial. Bine, asta ar presupune ca noi sa avem niste institutii de stat functionale, dar asta deja e alta discutie.5 points
-
Iar deviem de la discutie. Cumpararea masinii si intretinerea ei sunt doua chestii diferite. Si inca o data - nu exista niciun film in care cumparatorul sa fie de vina ca samsarul a manarit masina. Nu poti sa-i ceri oricarui om de pe strada (un contabil, un oier, o coafeza, si asa mai departe) sa se priceapa la masini, sa stea sa faca statistici de preturi pe ani, motorizare, kilometraj, dotari si asa mai departe. Asta inseamna ca omul respectiv e de vina cand se duce undeva sa-si ia o masina si ia teapa?4 points
-
Ce am ajuns... Sa ni se reproseze de colegul de forum ca vrem sa luam o masina corecta si ca avem pretentii pentru ceva platit cu banii noștrii. Nu stiu cum fac altii bani dar la mine se fac prin munca. Un motiv in plus sa obtin maxim de calitate in schimbul lor.4 points
-
4 points
-
Problema in Romania este ca , in nici un domeniu, nu avem o ierarhie clara, transparenta si onest stabilita, in nici un palier al societatii: -functionari publici, demnitari ocupa pozitii fara nici o legatura cu competentele si profilul lor moral -bunuri si servicii de multe ori sub-evaluate (bunuri furate, evaziune fiscala), sau supra-evaluate (nise de piata, ignoranta clientului) -bunuri cu defecte, cu origine dubioasa, oferite spre comercializare ca si bunuri functionale, la preturi de dumping ce devin etalon -dorinta romanilor, transmisa dupa zeci de ani de privatiuni ale epocii comuniste, si dupa un capitalism oneros si neincadrat ce nu a reusit sa ridice in mod constant si echidistant nivelul cetatenilor ce traiesc fizic in Romania, de a parveni, de a arde niste etape, se transpune si in deciziile de cumparare -lipsa de educatie financiara, fiscala Daca cetatenii si-ar dori un sistem de valori, l-ar aplica intai lor, si cunoscutilor, apoi l-ar impune politicului, spre a fi transpus in legi.3 points
-
Eu vorbesc la modul general. Marea majoritate care isi cumpara o masina stie ce vrea sa cumpere si cat valoreaza aceasta. Sa fim seriosi! Si daca nu stie cat valoreaza sigur apeleaza la o ruda ce stie cu ce se mananca! Daca omu ar vrea sa isi cumpere masina corecta si la un pret corect ca nu conteaza cei 2000Euro in plus atunci toata lumea s-ar duce si ar lua prin reprezentanta unde pentru cei 2000Euro se ocupa de adus, acte, garantie, etc iar tu doar primesti cheia si te bucuri de masina. Dar o mare parte prefera varianta alternativa din diverse motive (de multe ori financiare) Consider ca am discutat destul pe aceasta tema si cu asta eu inchid discutia Mi-am exprimat parerea personala si cum vad eu lucrurile. Daca este diferita de a ta, foarte bine! Este dreptul fiecaruia Sa nu se intaleaga ca sustin persoanele ce comit o infractiune (chiar si morala, avand in vedere ca nu se poate numi legala la noi in tara din moment ce nu exista lege). Zi usoara3 points
-
Am impresia ca viziunea ta asupra fenomenului e invers decat ar trebui. Singura chestie care e corecta e cea ca samsarii vor sa faca profit maxim. Si de aici pleaca totul: - Clientul nu vrea sa plateasca 'cat ar valora' masina pentru ca samsarii au manarit masinile si pun pe piata masini 'cu putini km' la pret mai mic. Nu invers. Daca 90% din masinile de pe piata ar fi cinstite, omul si-ar lua ce isi permite de banii pe care ii are - Samsarul nu a fost obligat de nimeni sa aleaga meseria asta, daca nu poate face bani cinstiti din ea. In plus, nimeni nu l-a obligat sa faca masini din bucati, sa le lege cu sarma, sa le refaca din dauna totala fara airbag-uri, sa faca frauda si asa mai departe. Toate astea sunt alegeri personale, pentru care samsarul e 100% singurul responsabil Iar discutia cu masina noua din reprezentanta e altceva. Acolo in general iti iei o masina noua, nu una cu 50k km pe care reprezentanta i-a dat inapoi. Si nici una facuta din doua bucati. Ca sunt probleme cu garantia, e alta discutie.3 points
-
Singura tara unde merge cu datul in judecata si unde intr-adevar clientul e stapan, e SUA. In rest... Revenind la samsareala, cum adica "asta se cauta, asta aduc"? Daca ar fi legislatia ok, sa se pedepseasca inselaciunea, atunci s-ar aduce masini cinstite, chit ca preturile automat ar sari. Dar asta este, romanul se va adapta si isi va cumpara ce isi permite. Samsarii nu aduc masini de 4-500.000 km, dati inapoi la 200k, pt ca "asta se cere", ci pentru asa scot ei profit de 2-3000 de iepuroi.3 points
-
Eu nu sunt dispus să mai accept nicio mizerie în anunț. Nu există scuze sănătoase la cap pentru asta. De ce? Hai să luăm un exemplu clasic la F30. 90% din anunțuri zic: "Suspensie Reglabilă EcoPro/Confort/Sport/Sport+". Evident, nu e așa. noi, cei mai pasionați știm ce nevoie ar fi ca F30 să aibă și suspensia reglabilă. Acum, samsarul profită orice ar fi, chiar și prin prostie, pentru că sunt 2 cazuri: 1. Samsarul știe că nu are, dar pune asta oricum ca să "dea bine" - vine clientul, vede frumos în iDrive că se aprind niște chestii pe acolo când schimbă și pune botul. Tu dacă te pricepi, îi dai peste bot și el face pe prostul. Că nu știa, că așa credea și el...bla bla bla bla. Dar are șanse mari ca cel care cumpără să nu știe și să o ia de bună. Ok, ești tăntălău dacă iei țeapă ați zice... dar tot înșelăciune se cheamă. SAU 2. Samsarul, la rândul lui chiar e bălălău și nu știe nici el că nu are mașina așa ceva. Situația ca mai sus e aceeași. Tot înșelăciune se numește. O să ziceți că e un nimic poate, că nu e grav, mai ales în situația 2, că poate nu știa. Eu refuz să mai accept asta și voi recomanda oricui să zică PAS la orice neregulă, fie ea cât de mică. Indolența și proasta educație ne aduc în rahat și mizerie. Nu mai fiți fraieri pe banii voști. De aia facem "cuiburi de viespi" la Pitești sau cum mai zicea un coleg Galați șamd, pentru că noi le permitem să profite de pe urma noastră. Citiți, studiați, căutați date tehnice despre mașinile pe care vreți să le luați. Întrebați pe forum chiar. O să vă fie bine după. Chiar acum câteva săptâmâni aveam pe grupul de farcebook o discuție cu un băiat care insista să la o mașină cu "80000"km din 2016, cu scurgeri de ulei la diferențial!!! Cum să accepți frate așa ceva???3 points
-
Nu am reusit sa mai dau edit. Vroiam sa mai adaug ceva. Cum exista si acea vorba: "suna prea bine ca sa fie adevarat". Daca tu stii ca masina valoreaza 10.000 si el o vinde pe 5.000, exista doua posibilitati. Ori cel care vine nu stie ce vinde si cat valoreaza (nu se aplica in cazul samsarilor) sau ceea ce incearca sa se vanda nu este ok si are probleme. Daca tu te duci si cumperi masina respectiva cu 5.000 stiind ca pretul este de departe unul prea bun ca sa fie adevarat, atunci iti asumi si tu faptul ca ai acceptat sa iti asumi riscul ca ceva sa nu fie in regula. Eu aici vroiam sa ajung, faptul ca multi se duc si dau mai putin pe o masina ce stiu ca valoreaza mult mai mult si dupa se plang ca au luat teapa! Cum incerca sa exemplifice Masti cu acel covrig. Daca tu stii ca un covrig este 1,5 RON dar cineva il vinde cu 0.5 RON, clar te gandesti ca nu este ceva in regula cu acel covrig. Probabil s-au folosit ingrediente de proasta calitate. Si repet, aici vorbesc in cazul in care tu stii cat valoreaza acel lucru (ca vorbim de masina sau de covrig). Nu vorbesc de o persoana care a zis sa se duca si el in vitan si sa isi cumpere o masina de 5000 Euro. Ce o gasi si ce arata mai bine ...2 points
-
Pe modul, imi iau un covrig expirat si e vina mea ca l-am cumparat. Aceasta "cerere" a oamenilor de masini ieftine si bune a fost creata si de samsarii care au adus masini cu km modificati si le-au vandut de bune. Am deschis acest topic ca sa discutam pe tema asta, sa va povestesc ce am patit eu si cu gandul ca poate ajut pe cineva. Total de acord cu faptul ca, cumparatorul nu are vina cand samsarul incearca sa ii vanda o masina proasta.2 points
-
Pai de ieri de cand s-a lansat apple pay..nici carduri, nici cash nu mai port la mine. Sa vad pe unul care nu-mi da bon, la orice )) Normal, doar ca munca e un concept de neinteles pt acesti bisnitari, tepari, care cauta sa castige minim 2-3000 la o masina. Daca mai pui ca vand poate doua pe luna, sau doua la o luna jumate, faceti voi calculele.2 points
-
Eu nu am vazut samsar ok, oricum adaosul lor e aproape dublu. Legal e ca orice tranzantie sa se faca prin banca, nu e.adevarat ca doar peste 10 mii , orice tranzactie cu bani cash la achizitionarea unei masini ( si nu numai)e considerata dubioasa. Exact de asta se tem samsarii. Acum poti sa mai spui ca exista si samsari ok?2 points
-
2 points
-
Cred ca e deja la minim al 4-lea proprietar. Am dat peste ea prima data acum un an jumate cand cautam masina. Atunci era la persoana fizica, apoi ajunsese peste cateva luni la un parc auto.. si tot asa. Eu am zis pass direct pentru ca e masina de SUA.1 point
-
Nu de mufa ai nevoie ci de functie . Cauta pe cineva sa ti-o activeze . Navigatia chinezeasca da semnalul audio pe pinii din spatele unitatii tale . Tu trebuie sa ai posibilitatea de a selecta AUX IN la unitatea ta .1 point
-
Da, daca e sa cumperi de la samsari, da atunci eu consider ca orice masina este teapa, eu nu am intalnit samsar corect care sa-ti spuna cinstit ce defecte are masina cu cat a luat-o si cat vrea el partea lui. Daca ar fi asa samsarii a 2-a zi ar muri de foame. Iar samsar mort de foame nu am auzit.1 point
-
1 point
-
Jantele sunt pe doua lĂŁĂâşimi cu cauciucuri Continental: Fata -225/40/19 ET 44 8J Spate -255/35/19 ET 47 9J DistanĂâşĂŁ prezoane 5x120 Jantele sunt originale (Germania) impecabile,nu sunt strâmbe/sudate/zgâriate,nerulate RO https://www.olx.ro/oferta/jante-originale-bmw-19-style-403-m-performance-IDcxXcc.html Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Da, asa e. Insa in practica lucrurile sunt rareori atat de alb/negru. Adica daca masina valoreaza, crezi tu, 10,000 si o gasesti cu 8,800 - e teapa sau nu e (folosind doar criteriul pretului)? Pentru multi oameni e un chilipir, mai ales daca e polishata frumos si n-are becuri aprinse in bord. Dar faptul ca au mai multi bani decat educatie nu inseamna ca cer sa fie tepuiti. Edit: uite, un exemplu chiar de acum de pe feisbuc. Omul asta merita sa ia teapa sau nu, de exemplu?1 point
-
Nu poate fi volatul. Vibratia data de uzura lui apare numai la pornirea de pe loc. Temperatura nu joca nici un rol in cazul volantului. Fa un test de compresie sau poate si mai bine un test al injectoarelor pe banc. In ISTA ma indoiesc ca poti sau poate urmari injectoarele in momentul pornirii (la cald) in cazul tau.1 point
-
Foarte misto masina, km si combustibil fara limita, Negru e misto, si eu m-am ferit, dar asa cum zice si @Myx, arata ff misto cand masina e curata,1 point
-
F frumoasa , sa te bucuri de ea , negru e cel mai frumos pe masina asta . Cand e curata nu are egal . Mai pune poze1 point
-
Problema este ca la noi se vrea ieftin si bun! Iar asa ceva nu se poate ... Dasta au clienti acesti samsari! Eu cand am inceput sa imi caut masina nu intalegeam cum pana mea in RO vanduta de samsari adusa din DE, era mai ieftina (cu mult) decat una din DE ... Intaleg ca ei mai negociaza si mai scot putin din pret ... dar totusi! Diferenta este maricica si nu mai pui la socoteala ca trebuie sa castige si ei cel putin 1000E de masina.1 point
-
intalnire azi cu noul Z4M , masina unui coleg de forum ,incarc pozele in doua posturi1 point
-
tocmai ce am vazut acum, la aproape 35 de grade, un C220 de ultima generatie cu anvelope de iarna Austone Athena. Nu stiam ca exista asa ceva. Erau 225/45r17 desi ar fi trebuit 225/50, dar de, omul platea 178 de lei pe bucata si voia profil mai sport. Voia sa fie smecher dar sa fie ieftin, ca lumea nu se prinde de realitate1 point
-
1 point
-
Am pãÞit-o fix, fix la fel, tot În Piteºti ) Trasã la indigo pãÞania. Nici eu n-am crezut-o cu maºinile ºi Argeºul, pânã am vãzut pe pielea mea.1 point
-
Ce golaneala ) Normal ca atunci cand iei o masina sa fie in stare buna. Indiferent de an, oglinda trebuie sa mearga si de batut vre-o bucsa nici nu incape vorba. Asta cu banii cash este de samsar de doi lei. Eu nu as da atatia bani cash pentru ca in caz de vre-o teapa tranferul bancar este sfant. Poti demonstra ca tranzactia a avut loc pentru suma aia. Si aia sa incaseze altul banii pentru tine este deja tiganie. Pe romaneste .. cam tot ce nu este ok si normal se considera teapa. Cam tot ce spui tu aici si atitudinea ta de samsar revoltat, ca un om a fost cu capul pe umeri si s-a prins de teapa denota ca vi s-a stricat businesul si sincer ma bucura. Una peste alta Argesul este de evitat cand vine vb de masini orice marca.1 point
-
Am scos masina din service, intr-un final, pe langa revizie, bujii si problema cu AC-ul, mecanicul mi-a recomandat mai multe chestii pe care a trebuit sa le fac si anume: *curatare clapeta acceleratie (era foarte murdara, masina trage mult mai liniar acum, relanti stabil, initial am crezut ca era senzorul NOX de care se plange toata lumea, dar diagnoza nu a indicat nici o eroare) *curatare canale drenare apa atat cele din fata de sub filtrele de polen cat si cele din spate din zona de pliere ale soft-topului *problema cu AC-ul ----> pierdea freon, am depistat ca radiatorul era spart in zona de jos, asa ca am inlocuit radiatorul AC, inlocuit ceva inele de etansare din cauciuc, incarcat freon, facut test de vacuum, AC-ul functioneaza din nou in parametri normali. *inlocuit role si curea accesorii *verificata pe elevator, toate lichidele, articulatiile, bucse, directie, suspensie, frane (le-am schimbat de curand discuri+placute OEM) Acum e din nou1 point
-
La orice eroare cu rosu, mai ales de ulei, masina se ia pe platforma. Vezi ca eu asa mi'am crapat motorul. Am mers 30 de secunde cu eroare de ulei pe rosu1 point
-
Întreb pentru un prieten... De ce vă luați mașini din Romania? Ce motiv ai avea? Eu as vrea sa dispară complet samsarii din Romania, sa dea faliment sau sa se schimbe complet. (ceea ce e putin probabil) E simplu, nu te pricepi, te duci pe: https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/?culture=en-US și îți iei mașină din reprezentanta. Da, plătești cu 1000-1500E mai mult, dar stai liniștit. Te pricepi la mașini, cauți pe ebay.de, mobile, autoscout24 și te duci, negociezi și o iei, ca si ordine: unic proprietar direct, dealer neamt, dealer arab, dealer turc. E important sa te uiti la review-uri pe Google, farcebook, mobile. In plus, de ce ți-ai lua o mașină cu 200 000+ km, in care cu siguranță urmează să bagi vreo 2000 de euro, distribuție, filtre, ulei cutia de viteze, plus e euro 5, deci se va devaloriza repede. Cand poți să îți iei F30 facelift, fara problema cu distribuția, mai rafinat, euro 6, și probabil cu km mai puțin. Da, e clar că are dotări mai slabe, dar prea puține sunt cu adevărat importante. Mi se pare că degeaba ai HUD, daca tu ai motoru copt și mașină făcută din bucati. Undeva tre sa faci un compromis. Numa' bine, rau la nimeni!1 point
-
Pai man, sa-mi fie cu iertare, dar dupa ce ai vazut descrierea cu "seria 3, 4 butoane extra full" ar fi trebuit sa inchizi direct. Eu nici nu citesc astfel de anunturi.1 point
-
Sunt asa de irelevante aceste intrebari... Conteaza foarte mult de intretinerea masinii, numarul de km, utilizare..... Poti sa te astepti la orice cand iei o masina la mana a 2-a.1 point
-
1 point
-
Pai exista doua variante ... ori era in garantie, ori le-a lasat-o sa se spele cu ea pe cap! Iti e si frica sa mai pleci in concediu ca ori iti pica distributia, ori caseta de directie, ori iti ia foc ...1 point
-
am masina de o luna si ceva, nu am apucat inca sa iau roata, nu e vorba de bani.. in plus, inteleg ca cele de e90 nu se potrivesc, trebuie de e60.. sau pe 17, ceva de genu.. am intrebat, nu am dat in cap.. si eu da, as da.. asta cu ai avut bani de F si nu ai bani de roata e rautate ps: sau tu esti din ala, nu ai da din frica sa nu ramai fara ea, ceri si buletinul eventual..1 point
-
Salutare, Sunt in cautare de f30 si am gasit pe olx aceasta masina https://www.olx.ro/oferta/bmw-328i-260hp-IDc2cNs.html O stie cienva? Cum vi se pare anuntul? Nu pare a fi samsar. Din cate am inteles, masina este inscrisa RO. Ma puteti ajuta cu un sfat, o parere, o experienta personala?0 points
-
Asta cu.banca e doar un control al tranzactiilor ,multi se feresc sa ia si pun pe alt nume pt ca au datorii si exista riscuri poprire cont . Sunt multe variabile, atat timp cat stai de vb cu proprietarul masinii si iti ofera o varianta cu banca e ok. Cand vrea sa declarati mai putin sau alte scheme deja te mai uiti si la om . Mai tine si de cat de mult iti place masina si e ce ti-ai dorit .0 points
-
Atat de multe de spus: 1. Eu sunt din Pitesti, am luat destul masini de aici pt mine si pt parinti, masini OK, sunt si samsari Ok. Nu cred ca procentajul de tepari e mai mare aici decat in Galati, Constanta, Cluj, Satu Mare, alte judete cu imagine buna:) 2. Eu nu inteleg unde e pretul bun, a luat un prieten de curand un f30 , manual ce-i drept, nu asa optiuni, cu 10 mii, 2013, 170k km reali, masina f buna si curata. La banii astia gasesti f10 foarte bun. 3. Legal orice plata peste 10 mii euro se face prin transfer bancar, restul e gargara. Oricine incearca sa pacaleasca asta inseamna ca e dubios si am plecat! 4. Daca vanzatorul imi pune orice fel de conditie, am plecat in secunda 2, fara discutii. Daca te simte ca iti doresti foarte multe masin si esti in stare sa treci peste unele chestii, ai pus-o...0 points
-
Ca sa-ti raspund la intrebarea de mai sus, NU e normal sa simti cand schimba viteza cand este rece, iar cand se incalzeste sa nu mai ai acele simptome. Ar trebui sa schimbi uleiul la cutie. Iar cand simti acel mic soc la cutie este din viteza a 2-a in a 3-a. Si fara sa intru in polemica cu tine, esti sigur ca ai km. originali? Si in alte tari se manaresc km., chiar daca ai istoric service-s la zi. Iti spun acest aspect, deoarece vad in poze ca ai cuta destul de pronuntata la scaun sofer + plus volanul destul de tocit, din ce vad in pozele puse de tine. Tu ai scaune COMFORT, cu piele DAKOTA iar la km. care spui ca ii ai, nu are voie sa faca acea cuta. In rest, sa ai parte de ea si sa o folosesti cati mai multi km. fara probleme.-1 points
-
Nu stiu ce masina ai tu, dar daca nu stii ce inseamna ,, scaune comfort cu piele Dakota", nu are rost sa intervii. Hai mai bine sa ne dam cu parerea cei care au aceleasi masini cu asemenea optiuni, nu asa de dragul de a scrie. La fel si in privinta functionarii cutiei automate. Voi va uitati la km. putini si habar nu aveti cum se manaresc km. si la ei, chiar daca are istoric la zi in reprezentanta, iar real are km. dublu cat vezi tu la reprezentanta. Dar fiecare face ce vrea, voi va bucurati ca aveti km. putini in bord, nu conteaza cum arata volanul si scaunul sofer. Eu nu le spun din auzite, am vazut cum se face asa ceva. Uite cum arata scaunul la masina mea, la 250.000 km. si am 98 kg. asa ca trage singur concluzia! Si daca treci prin Brasov, te invit sa mergi cu masina mea, sa-mi spui daca simti acel mic soc la plecare.-1 points
-
-1 points
-
Era și omul supărat. Pentru el experiența nu a fost deloc plăcută, evident. Nu văd de ce te-ar deranja atât de tare supărarea lui - dacă nu spune ofurile tocmai aici, unde suntem pasionați, unde ?-1 points
-
Tin sa te contrazic putin! Pentru ca daca lumea nu ar vrea masini pana in 200.000km (pragul psihologic cum il numesc samsarii), nici samsarii nu ar face treaba asta! Ei aduc masini la care pot obtine profit maxim de pe urma celor ce doresc sa fie mintiti frumos! Nu l-a obligat nimeni sa aduca masina aia! Dar daca ar fi adus una mai noua si cu km mai putini, cumparatorul tot aceiasi bani vrea sa ii plateasca! Nu vrea sa plateasca cat ar valora masina aceea intradevar. Pentru ca marea majoritate au bani de Dacie dar vor BMW! De aceea cand cineva are de ex 5000 Euro el se duce si isi cauta masina de 5200Euro ca se mai imprumuta el de 200 si rezolva cumva. Nu ia in calcul ca acea masina mai trebuie inmatriculata, trebuie facuta o revizie, etc. Asa sunt marea majoritate ce doresc sa isi cumpere masini SH! Schimbarea pleaca de la noi (si aceasta vorba se aplica pe orice domeniu, inclusiv politic). Daca noi, oamenii, nu am mai dori masini noi pe bani de nimic, nici ei nu ar mai aduce. Dar asta se cauta ... asta se aduce! Bine, mai este si legea! Ai punctat bine! Dar din pacate in Romania legea este facuta in favoarea infractorului. Tu ca si cetatean cinstit mori cu legea in mana ... Sunt oameni ce au cumparat masina din reprezentanta noua si tot alearga cu ea prin service si stau sa se milogeasca pentru drepturile lor. Daca ar fi ca in alte tari, azi ii dai in judecata, maine ai procesu ... ar sta altfel lucrurile. Dar daca tu ai o problema si ii dai in judecata, ai procesu peste 2 ani, se mai amana cu inca 2 ani, dupa se face recurs inca 2 ani, si tot asa ... ajungi la pensie si tu tot in proces esti!-1 points
-
Cand am cumparat masina , nu cred ca se facuse nicioadata un detailing interior..am zis nu e problema fac eu si e ca nou...dupa ce am facut asa arata sub jegul de la fostu proprietar..se poate vopsii si arata ca nou..500ron(2 ani garantie) Doar scaunele fata si cotiera..restu nu are nici o problema-1 points
-
Aici e problema. Ca eu, tu, si altii cu capu pe umeri da, si-ar lua o masina pe care o pot intretine si si-o permit atat in momentul achizitiei cat si dupa aceea sa o mentina intr-o stare buna de functionare. Dar din pacate marea majoritatea persoanelor (si cu accent pe marca BMW ca e smeker sa ai BMW) isi cumpara o masina pe care nu si-o permit! Nu isi permit nici sa isi ia o masina in mintile ei la un pret corect si cu atat mai mult nu isi permit sa o ingrijeasca asa cum trebuie dupa aceea. Asa a aparut DPF off, vanzatorii de cauciucuri SH cu "carne" pe ele si 10 ani vechime, etc! Tot din aceiasi cauza, masina pe care nu si-o permit. Dar fiecare are dreptul la opinia lui si o respect pe a ta. Eu cel putin asa vad lucrurile. O mare parte din problema pleaca de la faptul ca lumea vrea sa isi cumpere o masina pe care nu si-o permite pentru ca este smekera. Dupa aceea si legea care ii favorizeaza pe samsari, etc. Toate astea la un loc duc la ceea ce se intampla in acest moment pe piata. Vina nu este DOAR a statului (ca nu exista legi), a samsarului (ca manareste masina) sau a cumparatorului (ca vrea masina ieftina si buna). Vina se imparte intre cele trei parti.-1 points
-
In general nu imi place sa ma pierd in detalii, insa pentr ca sa fie racit de catre volumul de are ce trece, si pentru a isi modific rezistenta, si a transmite semnalul respectiv, el trebuie sa se incalzeasca la o temperatura T; daca este vechi/uzat, nu se va mai incalzi corect la acea temperatura T, sau se va incalzi intr-o perioada de timp mi lunga decat proiectat, de unde si posibile simptome de pornit subturat (amestec incorect). Din acelasi motiv curatarea este d emulte ori inutila, si nu poate produce decat o deteriorare fizica.-1 points
-
Ce e de neĂŽnțeles ? Anumiți dealeri din ger le vând și cu Cash fĂŁrĂŁ TVA , unii accepta doar banca pt fĂŁrĂŁ TVA-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00