Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/06/19 in all areas

  1. Tocmai m-am intors dintr-un concediu de o luna si 11.825 km in care am ajuns pana la Capul Nord (NordKapp - cel mai nordic punct al Europei) in Norvegia. Singura problema cu masina a fost stergatorul spate care a cedat din a doua zi. La touring se gripeaza axul stergatorului si motorasul nu mai are forta sa-l miste. Se rezolva prin demontare si ungere. Partea interesanta a fost consumul, care culmea, a fost foarte scazut desi am avut cutie pe masina. :getlost: Eu ma asteptam sa imi ia cu 0.5-1L in plus, si cand colo am reusit sa scot mai putin decat imi ia prin tara, fara portbagaj. De regula consumul prin tara este de 6l/100km, dar acum am avut dupa cum se poate vedea si pe spritmonitor consum foarte bun. Consumul este facut plin pe plin, deci ala este. Pe taramul Teslelor In cel mai lung tunel din lume - 24.5km Atlantic Road Undeva in salbaticie la 2 noaptea Dupa 7200km ajungeam..
    6 points
  2. Salutare, sunt nou pe forum avand in vedere ca sunt la primul BMW si m-am gandit sa il prezint aici. Este vorba despre un F31 320 Diesel XDrive, motorul euro 6 de 190 cai din anul 2016. Masina am cumparat-o din Germania acum aproximativ 2 saptamani. La momentul achizitiei avea aproximativ 175.000 km, fiind fosta masina de leasing cu 1 singur proprietar in Germania. Ca si dotari are pachetul Sport Line, faruri cu Led (se pot seta sa schimbe automat faza lunga), pilot automat adaptiv, navigatia profesionala, cutie automata ZF in 8 rapoarte, 1 buton in stanga pentru franare de urgenta etc. Inainte de aceasta masina am mai avut 2 Forduri si 2 Volkswagen (Passat B6 si Golf 6), toate manuale. Ca si comparatie, BMW-ul clar se conduce mult mai bine, sta bine pe curbe, motorul se aude mult mai frumos in ture si trage foarte bine. Nu sunt inca obisnuit 100% cu cutia automata (deja imi e putin dor sa schimb manual treptele ) si mi se pare ca in modul comfort are un lag cam de 1 secunda pana schimba treapta inferioara daca bagi brusc piciorul in ea sa te bagi in depasire de exemplu.. Cred ca acesta ar fi principalul motiv pt care la raliuri de ex sunt numai cutii manuale Se schimba treptele exact cand vrei tu, parca mai rapid, oricat de buna ar fi cutia automata.. Pana acum i-am schimbat uleiul si toate filtrele (ulei Motul X-Clean 8100 5W-30 parca, iar filrele pe MANN) si placutele frana pe spate.. Am in plan in viitorul apropiat sa ii schimb si uleiul la cutie, dar ma dau putin inapoi costul de minim 2000 lei, complexitatea operatiei si faptul ca BMW zice nu se schimba.. Sunt inca nehotarat in privinta asta avand in vedere si faptul ca cutia schimba ff bine, nu bruscheaza deloc si aproape ca nici nu se simte cand schimba. I-am aplicat si un Sealant pe caroserie pt a proteja vopseaua de diversi factori externi. Am folosit C2 Liquid Crystal de la Gtechniq.. Dupa o ploaie aproape ca nu s-a depus nimic pe ea momentan, mi se pare ca se simte efectul produsului.. Ei zic ca ar tine 6 luni.. Sa vedem cum se comporta in viitor. Am observat ca nu imi arata limitele de viteza, desi cred ca are optiunea asta, avand si camera in interiorul parbrizului in spatele oglinzii.. Ceva sfaturi de ce nu merge aceasta optiune si cum as putea rezolva? Va las cateva poze cu masina si astept pareri legate de ea http://i65.tinypic.com/2j519id.jpg http://i65.tinypic.com/53sciw.jpg http://i65.tinypic.com/2555c07.jpg http://i66.tinypic.com/ixxc3s.jpg http://i63.tinypic.com/2l9hbhj.jpg http://i64.tinypic.com/b8px1h.jpg http://i64.tinypic.com/jhrimb.jpg http://i66.tinypic.com/2efrtxj.jpg http://i63.tinypic.com/2wciq8g.jpg http://i64.tinypic.com/33dgxa0.jpg
    4 points
  3. Daca tot ai banii cash incearca sa faci altceva cu ei nu sa-i bagi intr-un bun care doar se depreciaza, ia-ti o garsoniera sau un apartament de 30-40k, nu te vei imbogatii din asta dar nici nu vei pierde ca la masina, iar de restul 10k iei o masina decenta. Daca ai deja un apartament unde stai si salariul de 3000Ron, capitalizezi banii din chirie si castigi mai mult asa in cativa ani decat sa pierzi 20k Eur dupa 2-3 ani la masina aia noua. Si cel mai important e ca vei fi liber si fara rate, asta conteaza cel mai mult
    4 points
  4. @six in line seria 4 nou iti permiti aproximativ de la 15.000 lei lunar in sus venituri, presupunand ca esti holtei si presupunand ca ai deja bani sa o cumperi, neplatind din salariul lunar pt achizitie cheltuielile pe 5 ani disteibuite pe costuri lunare sunt: 1000 lei combustibil 50 de lei RCA 700 de lei casco 50 de lei anvelope de iarna(in 5 ani ii ajunge un set) 50 de lei anvelope de vara 100 de lei revizie 10 lei vinieta 30 de lei impozit 300 de lei reparatii(daca esti norocos) 300 de lei consumabile precum: placute, discuri si altele similare iar astea de mai sus daca in 5 ani face aprox 100.000km practic, spre 3000 de lei lunar. a-ti permite, inseamna a-ti permite, si nu sa iti iei de la gura pt masina. cu 6k-7k lei salariu lunar, nu poti sa intretii o asa masina. pt ca, de regula, mai sunt rate la apartament, nu iti iei boarfe de la Zara, nu salam la 20 de lei kg, nu Mangalia la mare, nu munte la 2 margarete si cand iesi in oras, nu mici la 2 lei bucata si azuga la pet eu sper si cred ca topicul e la misto, desi de la romani te poti astepta la orice. mie mi-a iesit masina din garantie de aproape 4 luni, are 53k km si o problema pe care o am la puntea fata pare a fi data de planetare, desi nu sunt sigur ca MHS stie ce spune. planetarele costa 10.000 lei(si nu sunt sigur ca manooera e inclusa aici) daca masina nu era a firmei la care lucram si era a mea, ii dadeam foc desi nu ar fi trebuit sa strang bani pt a cumpara planetarele
    3 points
  5. Deja m am saturat de pretențiile lor Premium și nu sunt in stare sa livreze un motor bun, niște materiale mai bune la interior ( vezi f30, f10) etc. Nu Stiu exact cum sunt astea de la 2018 in sus DAr in perioada 2010-2018 mi se pare ca a cĂŁzut rĂŁu bmw -ul ca și calitate. Oamenii trĂŁiesc doar cu Nostalgia și cu numele Bmw din perioada 1989-2004. Pe asta se bazeazĂŁ bmw ca suntem mulți pasionați și pot sa ne arunce orice rahat atâta timp Cât este scris numele Bmw. RUSINE !
    3 points
  6. Continuare poze: http://i67.tinypic.com/a4pf1w.jpg http://i63.tinypic.com/2hwp6bd.jpg http://i67.tinypic.com/e6dkkm.jpg Si cateva din Germania, Berlin, de la parcul de unde am cumparat-o http://i67.tinypic.com/11jn5oz.jpg http://i68.tinypic.com/2vtqnwh.jpg http://i66.tinypic.com/w9cvtc.jpg http://i63.tinypic.com/2aevu3r.jpg http://i66.tinypic.com/2ujjzvr.jpg Inca 2 poze cu alte masini de la parc, inclusiv un Audi R8 http://i66.tinypic.com/1zodrnq.jpg http://i67.tinypic.com/34ex444.jpg
    2 points
  7. Cinci zeci de mii de euro "platiti cu banii jos". A inceput vacanta, copiii au timp liber. ps: daca omul este real si nu este un robot, inseamna ca prostia chiar nu are limite.
    2 points
  8. e pe la mijloc treaba , sunt f multe piese care de fapt ar necesita schimbare . Ca de exemplu galeria admisie care era garantata fix 100 k km , nimeni nu spunea asta dar era in recomandarea BMW , sareau clapetele in draci pana au facut galerii mai bune , apoi diverse piese la un nr de km ar trebui inlocuite , asa cum facem distributii preventiv de fapt , alt exemplu ar fi pompa de ulei la N57 N 3.0 buletin de service cu schimbare dupa 150k km , le pica linia se blocheaza si go figure ,pamotor , pa distributie , sunt multe alte exemple cu piese care efectiv nu sunt schimbate ca nu stim , ca nu anunta nimeni , bmw e cel mai avantajat cand se strica ceva . Practic peste un nr de km esti pe barba ta din multe pdv , multe piese sunt supuse riscului si nu prea are de-a face cu intretinerea de multe ori sau rare cazuri , pana la urma ulei , filtre schimbam toti la timp . Atat timp cat masina nu e in garantie nu mai e problema lor , mai putin probleme constructive cum a fost acest racitor egr care cu greu au reusit sa il ofere utilizatorilor si probabil sunt multi care nu stiu , recall apare aleator , azi nu e maine poate fi si tot asa . Targetul lor nu mai e kilometrajul masinilor produse ci vanzarea de piese si cel mai probabil si pe la alte marci sunt destule probleme , suntem noi aici cu capul in ele si percepem mai intens situatia. La fel inlocuiri de part no , piese modificate dupa ani de zile , imbunatatite sa zicem , un exemplu ar fi fulia cardan 3.0 care cand o comanzi nu mai vine metalica , vine cauciuc , explicatia in buletin service , cea metalica transmite socuri in cutia de transfer , adica masinile astea au mers peste 200k asa si acum nu a fost buna fulia ...pai ce sa mai intelegi . mereu apare ceva diferit , nou , sursa problemelor si tot asa , o loterie dupa un nr de km , mentalitatea pe afara e simpla , alta masina dupa ce iese din garantie . Pana la urma asta ar fi cea mai buna atitudine visavis de probleme dar tot nu esti scutit si asa , in schimb macar esti acoperit e raspunderea lor si evident platesti pretul 40k masina vs 20 k
    2 points
  9. Urat,,, un motor bun nu mai are bmw,,, toate sunt problematice,,,crd ca cel mai bun la momentul actual ar fi motorul de 3.0d euro 5, euro6 . La celãlate tipuri Începând de la 1.2i ( care este pe mini) la toate am auzit probleme
    2 points
  10. nu prea... doar casco cred ca e aprox 1000-1200 lei pe luna, fara RCA. ca vb aia...ce te faci daca ii dai dauna intr-un Logan? deci cam slabut planul tau. de la un baiat ca tine am luat o masina acum ceva ani. venise cu "bani grei" si dupa vre-un an maxim a vandut masina in pierdere mare mare. pe el il costa casco, RCA si motorina aproape tot salariul... dar avea gagica
    2 points
  11. La un salariu de 3000 lei pe luna te incadrezi sa cumperi o masina precum Octavia 2, Golf 5 etc. Si la alea cand o sa ai de facut o turbina, doua injectoare, ambreiaj etc. o sa fie foarte dificil. Un ambreiaj+volant+manopera la majoritatea diesel-urilor costa ~2000 lei in cel mai bun caz. Adaugi motorina consumata luna aia si aia sunt toti banii. Eu la venitul asta nu m-as uita la o masina mai scumpa de 5000 euro. Si aia 5000 euro daca te gandesti putin sunt 23 600 lei. Daca pui deoparte 1000 lei pe luna o sa iti ia exact 2 ani (24 luni * 1000 lei) doar ca sa achiti masina. Daca refaci calculul pentru un seria 4 de 50 000 euro ti-ar lua 20 de ani sa o achiti...Plus motorina, reparatii, anvelope, acte etc. Eu cred ca esti doar un troll care vrea sa piarda timpul oamenilor. Mi-e greu sa cred ca ai avut 50 000 euro sa achiti masina cu banii jos si acum iti faci probleme daca o intretii din salariu de 3000 lei pe luna. Ar fi apogeul prostiei.
    2 points
  12. Dupa cum spune si titlul, dupa "celebra" vanzare a "celebrului" meu X6 M5.0d 2013 Alb care a incantat prin longevitatea la vanzare, m-am miscat rapid si la propriu si la figurat si am achizitionat un frumos ( superb il consider eu, na, puiul ciorii ) exemplar X6 M5.0d 2015. Long story, short: vandut X6, stresat maxim ce iau, daca iau, etc...ajuns in punctul in care m-am decis ca tot asta vreau dar model actual (impropriu spus deoarece am vazut noul (si uratul ) X6)... De aici cautat, stresat si mai mult fiindca nemtii sunt din ce in ce mai prosti ( spun asta cu tot simtul de raspundere si cunostinta de cauza) si zic asta fiindca la tot ce mi-am cumparat pana acum, am vorbit personal cu nemtii, am negociat, am stabilit....etc....asta de la asta m-a imbatranit 2 saptamani....nu va mai spun ca dupa negocierea pretului, la 2 zile s-a razgandit spunandu-mi ca mi-o da prea ieftin pentru ce e ea si ca el nu poate face asta...am crezut ca-l omor...dupa ce i-am transmis toate cele bune....i-am spus ca nici in congo nu se intampla asta, i-am explicat "multe"...si am ajuns, cu voia Domnului ( al meu....al lui inca era nedumerit), la o intelegere...de aici: mers la banca, platit, detalii tehnice, plecat duminica la 12 in germania, ajuns luni la 14 la masina, totul ok, masina <dupa cum am vorbit> cu numere si pregatita de drum, inspectat putin, finalizat acte, batut palma( batut si obrazul neamtului pt o saptamana greoaie de negocieri, aproape ca-i rugam cu bani, dar si necioplirea cu modificatul pretului dupa ce am ajuns la un acord) si pus la drum la 16....marti amiaza ajuns in tara...marti seara mers la fotbal...nu recomand absolut nimanui, dar e o buna cura de slabire....(p.s.: nu-s nebun dar de astazi<miercuri> aveam extrem de multa treaba si nu ma mai incadram cu timpul).... Pe scurt, am preferat o masina cu ceva km (168mii) dar dotata cu ce-mi doream, uneia mai cheala dar cu km mai putini. Mie mi se pare absolut superba si are multe din ce-mi doream: culoare, dotari, interior complet negru, ba chiar are si instrumentarul ceramic black, fara chroame cacacioase exterior, nari negre high gloss original, fara bare deasupra...etc...are multe din cele dorite, o sa vedeti mai jos si lista si pozele... Mare minus: no keyless entry(comfort access) mor de lipsa lui, no soft close(asta nu ma doare atat de tare, dar ii simt lipsa, desi stiu ca aveau potential stricacios)...poate si altele, dar p-astea le resimt cel mai tare acum... Mic feedback: mult mai confortabila decat e71, dar in acelasi timp, in confort, pare mai soft...compenseaza in celelalte moduri...dar pe scurt e71 pare mai hardcore, iar f16 mai allround...gen care face de toate...si binisor...per total o mica evolutie fata de e71... dotari: P337A M Sports Package S715A M Aerodynamics Package P7XPA Navigation Package Connected Drive S710A M Leather Steering Wheel Comfort And Interior Equipment S403A Glass Roof Electrical S420A Sun Protection Glazing S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S453A Climatecontrolled Seats Front S456A Comfort Seat With Memory S488A Lumbar Support Driver And Passenger S493A Storage Compartment Package S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4DDA Fine Woodgrain Version Fineline Pure S4M5A Individual Leathercovered Dashboard S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4U1A Ceramic Appliques For Controls Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S688A HarmanKardon Surround Sound System S698A AreaCode 2 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6ARA Internet S6NSA Convenience Phone Expanded Smartphone S6WBA Multifunctional Instrument Display - Bavsound Speaker Upgrade Available Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S536A Auxiliary Heating S552A Adaptive LED Headlight S563A Light Package S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5AGA Lanechange Warning S5ARA Traffic Congestion Assistant S5ATA Driving Assistant Plus S5DAA Passenger Airbag Deactivation S5DLA Surround View S508A Park Distance Control PDC S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S233A Increased Towing Capability S2V9A BMW LA Wheel M Double Spoke 468 S2VBA Tire Pressure Display S2VPA Adaptive Suspension Package Dynamic S2VFA Adaptive M Suspension Environment And Safety S3ACA Trailer Coupling S3AGA Reversing Camera S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S760A High Gloss Shadow Line S775A Headlining Anthracite Other Equipment L801A National Version Germany S925A VERSANDSCHUTZPAKET S9AAA Outer Skin Protection
    1 point
  13. Am revenit in tara si am preconfigurat seria 4 aproape 50.000€ a iesit pretul total masina e noua. Asa orientativ la salariu de 3000 lei pe luna pot face fata la service sau sa schimb o piesa daca cade cumva? Reprezentanta bmw din Brasov e langa sacele sant seriosi si cat poate sa coste un service dar inspectie completa? Nu a fost o decizie usoara cu masina dar am zis dc sa nu risc decat sa am o masina naspa care nu imi place mai bn dau bani grei si ma bucur de ea. A fost platita cu banii jos nu e in rate.
    1 point
  14. F frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Si eu sunt adeptul touringului, la orice ora. Legat de cutie, ZF in 8 rapoarte ar trebui sa fie la fel de rapida ca si o manuala (poate ar trebui sa o pui pe modul sport, ca sa nu mai simti lagul). Altfel, ar trebui oricum (si neaparat) sa te gandesti la un schimb de ulei in ea, se face la service-urile specializate.
    1 point
  15. Merci Sa zicem ca am avut incredere in masina ca stiu ca am intretinut-o cum trebuie si (teoretic) nu prea avea ce sa pice. Mai tari mi se pare cei 2 italieni care au pornit din Cuneo Italia (este mai jos de Torino) spre Nordkapp pe 10 iunie si facusera ~5500km pana atunci (pe 25 iunie e facuta poza la urcarea pe feribotul care face legatura dintre Helsinki si Tallinn). Nu vreau sa-mi imaginez cum a fost drumul lor cu chestiile alea care mergeau cu 50-60km/h maxim. Unul dintre ei mai avea si un handicap la o mana si la un picior. Sau altii altii care aveau un traseu asemanator cu ce facusem eu
    1 point
  16. Spirit de aventurier...bravo.
    1 point
  17. DacĂŁ e pe bune treaba asta, nu ar fi primul caz de fițoșag pe centru, cu foamea-n burtĂŁ și locuit in chirie in mahala,cu restanțe la intretinere..
    1 point
  18. Cand bateria e pe duca calculatorul masini incepe si taie din consumatori , prima daca nu mai functioneaza start/stop ( daca ai ) dupa taie dezaburirea luneta dupa incepe si taie ventilatia dupa navigatia ... ( daca ai ) pana la urma nu mai porneste si bineinteles o sa intre in avarie si ABS/DTC/ ... etc .. cu alte cuvinte pomul de craciun in bord Deci cel mai simplu fa un test la un service de baterii care au un aparat de verificat atat bateria cat si incarcarea ! , daca bateria e ok cauta un tester ( recomandat ar fi ISTA )
    1 point
  19. Nu prea iti ajung banii s-o intretii corespunzator. Ai 3000 ron salariu din care 800 ron ii dai pe mancare. Mai scazi 50 ron internetul - 50 cablu tv - 100 curentul - 300 apa calda/intretinere. Ramai cu 1700. Mai scazi asigurarea 100, motorina700 , impozitul 15. Mai vrei si o haina din cand in cand si de ce nu si un concediu.... In cazul in care ti s-a stricat ceva la ea, nu cred ca vei avea bani sa dai 500 euro pe un modul sau piesa scumpa sau doar pe intretinerea la cutie. Asta inseamna sa faci credit la banca din care te poti imprumuta 40% per total. 40% x 3000 = 1200 ron maxim.... Daca ai si rate la venitul tau si un seria 4 de intretinut, nu cred ca vei mai manca sau il tii parcat in fata casei.... E doar o parere si un calcul la rece. Eu nu as cumpara 4-ar fara minim 6000 sau 7000 ron pe luna net.
    1 point
  20. Nu am mai postat de ceva timp pe aici insa se fac progrese... intre timp am luat masina de la vopsit, ne-am apucat si sa o asamblam insa dureaza foarte mult fiindca mereu gasim cate un futun crapat, caate o piesa lipsa, cate o clema rupta, etc si pana vin elementele respective suntem tinuti pe loc. My link
    1 point
  21. Atunci cand lumea se plange de conditiile mizerabile din spitale, scoli, infrastructura, sa nu uite ca diferenta dintre Romania si alte tari consta si in sumele pe care statele "model" isi permit sa le investeasca in aceste domenii, si ca poate, merita sa aruncam un ochi si pe statisticile dintre sub-dezvoltare si evaziunea fiscala. Iar comertul cu autoturisme uzate in Romania este lipsit de cadru legal, si face de multe ori obiectul unei duble evaziuni: eludarea de la plata TVA, si neinregistrarea si neplata unui impozit pentru profitul pe care acesti "samsari" il realizeaza. Insa obiectivul multor romani este sa aiba "5 butoane" la pret cat mai mic....restul se rezolva cu niste cruciulite atarnate la oglinda.
    1 point
  22. nu stiu de unde aveti voi ideile astea dar la noi se pun dotari pe masini la care un neamt nici macar nu se uita ))) sunt foarte dotate masinile cumparate de noi din Romania...
    1 point
  23. Boaska Da e anulat si fizic + evacuare completa pe 76 Kenbobo Mersi , da am uitat sa zic ca pompa de inalte nu mai e ca noua si momentan masina nu merge de cat i se cere . Inca o chestie destul de importanta e ca masina nu scoate decat foarte putin fum la kickdown (un puf ) Ionut_Marius m4 si m3 fac cam cu o sec mai repede 100-200 si alpina cam cu 1.5 mai greu . ryoraul Normal ca o sa mearga mai tare...ideea e ca motorul asta gadilat stie sa se joace cu destule benzinare cu pretentii.
    1 point
  24. Am și eu o ĂŽntrebare: cum ai decuplat computerul? K am impresia k și la mine e la fel Dar ĂŽnainte, dak ĂŽi dĂŁdeai spray, pornea?
    -1 points
  25. -1 points
  26. Ma fomistilor cu exceptia celor care au dat raspuns util. In 4 ani am adunat banii ca sa imi permit masina asta. Cand sa ceri un sfat toti se caca pe ei cu troll pula si nu mai stiu ce. Luativa voi jaf la mana 2a si ducetiva in pl calului daca nu santeti in stare sa raspundeti civilizat. Mam lamurit deja cu intretinerea si fac fata la cheltuieli doar ca invidiosi ca voi nu le convine ca altu sa aibe masina noia si voi nu Macar eu am bmw cu 50 000€ voi ce aveti bmw cu 5000€ ? ) faceti varza cu tigaiile voastre dar cu mn niciunu nu se compara. Din partea mea sugeti pula la tigani jajaja daca nu ati stiut sa fiti oameni cu mine
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.