Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/19 in all areas

  1. tigan esti tu prin atitudinea ta, lingurare. La banii de ii castigi pe luna, nu-ti permiti sa mergi cu masina. Un set de anvelope premium e 1000EUR si consumi unul pe an, daca nu o tii in garaj. Daca vrei sa impresionezi pizde, impresioneaza=le ca ai ceva in cap, nu masina de fite si fara bani de un suc. Iti iei masina noua, atunci cand stii ca mai ai cel putin odata valoarea ei in banca, dupa ce o cumperi. Altfel, esti un fomist ce-si va trage de la gura, ca sa achite un fier.
    3 points
  2. Salutare, sunt nou pe forum avand in vedere ca sunt la primul BMW si m-am gandit sa il prezint aici. Este vorba despre un F31 320 Diesel XDrive, motorul euro 6 de 190 cai din anul 2016. Masina am cumparat-o din Germania acum aproximativ 2 saptamani. La momentul achizitiei avea aproximativ 175.000 km, fiind fosta masina de leasing cu 1 singur proprietar in Germania. Ca si dotari are pachetul Sport Line, faruri cu Led (se pot seta sa schimbe automat faza lunga), pilot automat adaptiv, navigatia profesionala, cutie automata ZF in 8 rapoarte, 1 buton in stanga pentru franare de urgenta etc. Inainte de aceasta masina am mai avut 2 Forduri si 2 Volkswagen (Passat B6 si Golf 6), toate manuale. Ca si comparatie, BMW-ul clar se conduce mult mai bine, sta bine pe curbe, motorul se aude mult mai frumos in ture si trage foarte bine. Nu sunt inca obisnuit 100% cu cutia automata (deja imi e putin dor sa schimb manual treptele ) si mi se pare ca in modul comfort are un lag cam de 1 secunda pana schimba treapta inferioara daca bagi brusc piciorul in ea sa te bagi in depasire de exemplu.. Cred ca acesta ar fi principalul motiv pt care la raliuri de ex sunt numai cutii manuale Se schimba treptele exact cand vrei tu, parca mai rapid, oricat de buna ar fi cutia automata.. Pana acum i-am schimbat uleiul si toate filtrele (ulei Motul X-Clean 8100 5W-30 parca, iar filrele pe MANN) si placutele frana pe spate.. Am in plan in viitorul apropiat sa ii schimb si uleiul la cutie, dar ma dau putin inapoi costul de minim 2000 lei, complexitatea operatiei si faptul ca BMW zice nu se schimba.. Sunt inca nehotarat in privinta asta avand in vedere si faptul ca cutia schimba ff bine, nu bruscheaza deloc si aproape ca nici nu se simte cand schimba. I-am aplicat si un Sealant pe caroserie pt a proteja vopseaua de diversi factori externi. Am folosit C2 Liquid Crystal de la Gtechniq.. Dupa o ploaie aproape ca nu s-a depus nimic pe ea momentan, mi se pare ca se simte efectul produsului.. Ei zic ca ar tine 6 luni.. Sa vedem cum se comporta in viitor. Am observat ca nu imi arata limitele de viteza, desi cred ca are optiunea asta, avand si camera in interiorul parbrizului in spatele oglinzii.. Ceva sfaturi de ce nu merge aceasta optiune si cum as putea rezolva? Va las cateva poze cu masina si astept pareri legate de ea http://i65.tinypic.com/2j519id.jpg http://i65.tinypic.com/53sciw.jpg http://i65.tinypic.com/2555c07.jpg http://i66.tinypic.com/ixxc3s.jpg http://i63.tinypic.com/2l9hbhj.jpg http://i64.tinypic.com/b8px1h.jpg http://i64.tinypic.com/jhrimb.jpg http://i66.tinypic.com/2efrtxj.jpg http://i63.tinypic.com/2wciq8g.jpg http://i64.tinypic.com/33dgxa0.jpg
    2 points
  3. Salutare, a venit timpul sa imi prezint si eu recenta achizitie si tot odata prima experienta cu motoare diesel...este vorba de un BMW 520D F10 (motor N47T), productie undeva la finalul lui 2014 cu 160.000km in prezent. Masina este din Franta, de la o firma de leasing cu un singur proprietar. Primele impresii sunt destul de pozitive, masina se conduce foarte bine si e comfortabila dar motorul este clar subdimensionat pentru marimea si greutatea masinii dar pentru cerintele sotiei (este masina ei) este perfecta. Se aseamana foarte mult cu masina mea (chrysler 300c) probabil din cauza ca au aceeasi cutie de viteze si dimensiuni asemenatoare. Lista optionale P7S2A Luxury Line P7S9A Connected Drive Services Paket S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2PAA Wheel bolt retainer S2TEA Automatic transmission w/ shift paddles S2VBA Tire pressure display S2W1A BMW LA wheel, Multispoke 454 S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Headlight control S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6UHA Traffic Information S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S854A Language version French S881A On-board vehicle literature French S8KAA Dummy-SALAPA S8S3A Automatic locking when driving off S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S9AAA Outer skin protection Urmeaza sa primeasca o revizie la cutie, cu toate ca nu prezinta semne de oboseala (am avut experiente nasoale cu ZF) dar vreau sa scap de o grija. In rest nu cred ca o sa primeasca modificari majore, probabil volanul M si o protectie bara fata/faruri si capota. Referitor la RAR, stie cineva daca o sa am probleme cu geamurile fumurii de pe fata?
    2 points
  4. Tocmai m-am intors dintr-un concediu de o luna si 11.825 km in care am ajuns pana la Capul Nord (NordKapp - cel mai nordic punct al Europei) in Norvegia. Singura problema cu masina a fost stergatorul spate care a cedat din a doua zi. La touring se gripeaza axul stergatorului si motorasul nu mai are forta sa-l miste. Se rezolva prin demontare si ungere. Partea interesanta a fost consumul, care culmea, a fost foarte scazut desi am avut cutie pe masina. :getlost: Eu ma asteptam sa imi ia cu 0.5-1L in plus, si cand colo am reusit sa scot mai putin decat imi ia prin tara, fara portbagaj. De regula consumul prin tara este de 6l/100km, dar acum am avut dupa cum se poate vedea si pe spritmonitor consum foarte bun. Consumul este facut plin pe plin, deci ala este. Pe taramul Teslelor In cel mai lung tunel din lume - 24.5km Atlantic Road Undeva in salbaticie la 2 noaptea Dupa 7200km ajungeam..
    2 points
  5. Cum ziceam, am condus recent un A4 modelul nou, 2.0 TDI 150 CP cutie automata, dotari medii, destul de mult (700 km) incat sa-mi fac o parere. Avion frate, e la ani lumina fata de F30-ul meu si mi s-a parut si peste G30 (are un prieten). 150 de cai de Audi sunt mai puternici decat 190 de BMW, iar pe curbe am depasit Subaru WRX, EVO X, TypeR..jale, xDrive-ul e fix pix. Matrixul lor e Led ca lumea, nu lanterne chioare ca la mine, pana si pielea maro de pe A4 e mai misto, ca de pe fundul unei dansatoare de Salsa nu coniac rĂŁsuflat. Din pacate am inteles ca se gasesc greu, la Audi se vand cu spaga... Acest post este o gluma si trebuie interpretata ca atare.
    1 point
  6. Audi a4 dupa 2014, e facelift, xenon, matrix, full led spate, motor de 2l, interior, tot ce vrei e peste BMW f30 aceeasi generatie, tinuta de drum, insonorizare, confort, am avut BMW, acum am Audi , stiu ce vorbesc.
    1 point
  7. O scuza perfecta ar fi fost sa nu vrei sa mirosi besinile altora decat asa mitocanie la adresa noastra pentru ca noi nu stim sa ii dam lui raspunsurile cautate. Raportat.
    1 point
  8. cobra47, chiar nu era nevoie sa ma injuri in privat. fa-o nene aici, pe fata! sa stii ca notiunea de troll nu e defaimatoare. troll-ul, ca notiune noua care face referire la activitatea unei persoane pe internet, este una chiar misto: acesta scrie chestii cu scop de a aduce confuzie si iritare in randul cititorilor si participantilor la discutie, iar trollul face asta cu scopul propriului amuzament. practic, acest om este cumva superior celorlalti, distrandu-se pe seama prostilor. acum, eu chiar te-am crezut mai destept, cel putin fata de mine, si am crezut ca ma iei la sula. chiar am crezut ca esti unul dintre cei doi tipi cu M3 care acum un an s-au certat cu toti si acum au revenit scriind fara cursivitate si precizie in limba romana, cu scopul sa se amuze pe seama poporului. tu scrii uneori in public ca masina ai preconfigurat-o(deci nu o ai inca), apoi ca o ai, pe alt topic scrii mai de mult sa apara acest topic ca are M pack dar totusi ca vrei sa ii schimbi spoilerele ca sunt cam anoste (inca o contradictie). apoi revii si imi spui in privat ca daca muncesti pe afara o vreme, banii ii strangi in 4-5 ani, ca te vei intoarce dupa 8 ani si ca iti iei masina. spui ca esti sofer de autobuz si compari salatiile din marile orase. Cum naiba sa te iau in serios sau sa te ia careva?! ne lamuresti si pe noi?
    1 point
  9. Cauta VIN-ul pe google. Inca mai astept sa vad masina adusa din state care sa nu fie “salvage” https://autoauctionhistory.com/automobile/bmw/3_series/f5c88ab677-2013_bmw_328xi/
    1 point
  10. Superb tot ce am vazut in poze! Toata stima!
    1 point
  11. Super, felicitĂŁri atât ție cât și mașinii!!!
    1 point
  12. Am un card de asistenta rutiera. Nu e cine stie ce, dar decat deloc.. Cateva poze.. https://ibb.co/mNDVFGz https://ibb.co/349GPx5 https://ibb.co/t3yMWpV https://ibb.co/QJ4y89H https://ibb.co/fSmb8T7 https://ibb.co/Km7bMWh https://ibb.co/Pj0XXMq https://ibb.co/8cHD617 https://ibb.co/021mX35 https://ibb.co/xHgtb39 https://ibb.co/zR2WQDM https://ibb.co/NZFPfX4 https://ibb.co/B3Rbs9G https://ibb.co/jzWdkyn https://ibb.co/pvBr5Cq https://ibb.co/3mSjq8h https://ibb.co/6sKWt4K https://ibb.co/Y8Qs7gw https://ibb.co/1qZrzsR https://ibb.co/6sPn7q5 https://ibb.co/WVjXGWF
    1 point
  13. Continuare poze: http://i67.tinypic.com/a4pf1w.jpg http://i63.tinypic.com/2hwp6bd.jpg http://i67.tinypic.com/e6dkkm.jpg Si cateva din Germania, Berlin, de la parcul de unde am cumparat-o http://i67.tinypic.com/11jn5oz.jpg http://i68.tinypic.com/2vtqnwh.jpg http://i66.tinypic.com/w9cvtc.jpg http://i63.tinypic.com/2aevu3r.jpg http://i66.tinypic.com/2ujjzvr.jpg Inca 2 poze cu alte masini de la parc, inclusiv un Audi R8 http://i66.tinypic.com/1zodrnq.jpg http://i67.tinypic.com/34ex444.jpg
    1 point
  14. Azi i-am schimbat uleiul si filtru. Cel mai rapid schimb de ulei, la o luna si 10 zile de la precedentul
    1 point
  15. Nu prea iti ajung banii s-o intretii corespunzator. Ai 3000 ron salariu din care 800 ron ii dai pe mancare. Mai scazi 50 ron internetul - 50 cablu tv - 100 curentul - 300 apa calda/intretinere. Ramai cu 1700. Mai scazi asigurarea 100, motorina700 , impozitul 15. Mai vrei si o haina din cand in cand si de ce nu si un concediu.... In cazul in care ti s-a stricat ceva la ea, nu cred ca vei avea bani sa dai 500 euro pe un modul sau piesa scumpa sau doar pe intretinerea la cutie. Asta inseamna sa faci credit la banca din care te poti imprumuta 40% per total. 40% x 3000 = 1200 ron maxim.... Daca ai si rate la venitul tau si un seria 4 de intretinut, nu cred ca vei mai manca sau il tii parcat in fata casei.... E doar o parere si un calcul la rece. Eu nu as cumpara 4-ar fara minim 6000 sau 7000 ron pe luna net.
    1 point
  16. mergeti noaptea sau nu e trafic
    1 point
  17. Foarte frumoasa masina, doar ca jantele nu imi plac...nu pe negru. Arginitul OE schimba putij peisajul. Parca prea mult negru.
    1 point
  18. Daca acumulatorul este descarcat, o parte dintre module vor fi limitate ca si functionalitate, functiile de baza folosite pentru deplasare vor avea prioritate (evident, functia START/STOP va fi DEZACTIVATA). Daca intri cu testerul pe masina vei vedea eroare pe acumulator. Repet, nu este o idee buna sa folosesti perioade indelungate masina cu acumulatorul descarcat. Bateria nu trebuie sa fie musai originala, se pot folosi acumulatori AGM compatibili aftermaket (Varta, Bosch, Exide, Banner etc.), important este sa fie respectati parametrii acumulatorului original.
    1 point
  19. Scad diferenta la 400€ pentru UPRADE la CIC ( pretul include cablurile, emulator, codare si montare pe masina totul la cheie facut de mine) Sunt interesat numai de CCC dupa 03.2007, cel cu butoanele touch
    1 point
  20. La un salariu de 3000 lei pe luna te incadrezi sa cumperi o masina precum Octavia 2, Golf 5 etc. Si la alea cand o sa ai de facut o turbina, doua injectoare, ambreiaj etc. o sa fie foarte dificil. Un ambreiaj+volant+manopera la majoritatea diesel-urilor costa ~2000 lei in cel mai bun caz. Adaugi motorina consumata luna aia si aia sunt toti banii. Eu la venitul asta nu m-as uita la o masina mai scumpa de 5000 euro. Si aia 5000 euro daca te gandesti putin sunt 23 600 lei. Daca pui deoparte 1000 lei pe luna o sa iti ia exact 2 ani (24 luni * 1000 lei) doar ca sa achiti masina. Daca refaci calculul pentru un seria 4 de 50 000 euro ti-ar lua 20 de ani sa o achiti...Plus motorina, reparatii, anvelope, acte etc. Eu cred ca esti doar un troll care vrea sa piarda timpul oamenilor. Mi-e greu sa cred ca ai avut 50 000 euro sa achiti masina cu banii jos si acum iti faci probleme daca o intretii din salariu de 3000 lei pe luna. Ar fi apogeul prostiei.
    0 points
  21. Negru da cel mai bine!!
    -1 points
  22. Dpf infundat, turbina defecta, actuatorul turbinei defect, sonda lambda , filtru carburant infundat ....probabil ca mai sunt si alte posibile cauze .
    -1 points
  23. Cred ca si un Logan e greu de intretinut cu acel salariu. Mie la E46 imi iese 490 Euro/luna intretinerea. Stiu ca nu e cea mai buna comparatie, ca e masina veche si se strica mai des, dar piesele sunt mai ieftine decat cele de la seria 4, mai ales ca nu prea iau originale ci AM (mereu cele mai bune/scumpe) Plus ca eu nu am nici casco. Ce-i drept merg si foarte mult (86.000km in 2 ani jumate) si o mare parte din costul ala se duce in motorina.
    -1 points
  24. Daca stii ce vorbesti, inseamna ca stii de asemenea ca Matrix e LED , nu xenon. Eu personal nu sunt de acord cu afirmatia ta ca e peste, dar fiecare cu parerea lui.
    -1 points
  25. Mie imi place noul a5 de la audi . Aspect int ext f frumos . Astept sa vad noul 4 cum va arata dar in spiritul bmw va fi un 3 latit
    -1 points
  26. Ma fomistilor cu exceptia celor care au dat raspuns util. In 4 ani am adunat banii ca sa imi permit masina asta. Cand sa ceri un sfat toti se caca pe ei cu troll pula si nu mai stiu ce. Luativa voi jaf la mana 2a si ducetiva in pl calului daca nu santeti in stare sa raspundeti civilizat. Mam lamurit deja cu intretinerea si fac fata la cheltuieli doar ca invidiosi ca voi nu le convine ca altu sa aibe masina noia si voi nu Macar eu am bmw cu 50 000€ voi ce aveti bmw cu 5000€ ? ) faceti varza cu tigaiile voastre dar cu mn niciunu nu se compara. Din partea mea sugeti pula la tigani jajaja daca nu ati stiut sa fiti oameni cu mine
    -7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.