Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/08/19 in all areas
-
Background story: Am instalat un scaun Sparco in seria 2, care are airbag in scaun. Pentru ca BMW vinde din fabrica M4 GTS cu Bucket Seats, este disponibil pentru orice F series codarea pentru anularea erorilor date de scoaterea scaunelor stock, fara module de fake airbag, rezistente legate in paralel, etc. Pentru ca nu am gasit un raspuns clar cum se face, decat oferte contra cost, acum ca am reusit in sfarsit sa codez masina sa nu mai aiba erori de airbag-uri am zis sa postez si aici solutia. Pentru codare am folosit urmatoarele "tool-uri": - MacBook Pro cu Windows 10 instalat in BootCamp - Cablu E-net ( cumparat de pe AliExpress ) - E-sys - Toolset32 Pasul 1: E-Sys In E-sys, trebuie codate ( FDL Coding ) urmatoarele valori: ACSM > 3000 > Sitzairbag_Thorax_Fahrer -> nicht_aktive ( was aktive ) ( airbag scaun sofer ) ACSM > 3000 > Sitzairbag_Thorax_Beifahrer -> nicht_aktive ( was aktive ) ( airbag scaun pasager ) ACSM > 3000 > Gurtstrammer_Fahrer -> nicht_aktive ( was aktive ) ( capsa pirotehnica pentru centura sofer ) ACSM > 3000 > Gurtstrammer_Beifahrer -> nicht_aktive ( was aktive ) ( capsa pirotehnica pentru centura pasager ) Pentru a anula senzorul de prezenta al pasagerului mai trebuie codat si: ACSM > 3000 > Sitzpositionsensor_Beifahrer -> nicht_aktive ( was nicht_aktive ) Eu nu am codat asta pentru ca voi transfera senzorul de prezenta de pe scaunul stock. Dupa editarea acestor setari trebuie salvate ( butonul save din meniul de sus ) si scrise in ECU ( butonul CODE FDL ). La sfarsit trebuie sa apara un mesaj cu verde daca totul a functionat ok. Asta a fost tot ce trebuie facut cu E-sys, care acum trebuie deconectat si inchis, fara stergerea erorilor prin transmitter. Acestea se vor sterge cu ToolSet32. Pasul 2: ToolSet32 Pentru a putea folosi ToolSet32 pe Mac ( care nu are Com Ports ) trebuie editat fisierul de configurare EDIABAS.INI ( C:\EDIABAS\Bin ) si schimbat "interface" din OBD in ENET. Save and exit. In ToolSet32 trebuie facute urmatoarele operatiuni: apesi F3 alegi F01.PRG in fereastra Job: F01 window, trebuie selectat FS_LOESCHEN_FUNKTIONAL apesi F5 Aceste operatiuni vor functiona doar cu laptopul conectat la masina cu contactul pus si un incarcator, sau cu motorul pornit. Eu le-am facut cu motorul pornit. Daca in log ToolSet32 zice "Okay" inseamna ca totul a functionat si erorile de airbag au disparut. Close and enjoy your racing seats4 points
-
Claudiu, Teoretic, nimeni nu iti cunoaste masina mai bine decat tine. Intrucat profitul este o atractie irezistibila care stinge orice pornire catre altruism, trebuie sa ai grija ca, de fiecare data cand un service iti recomanda o anumita reparatie, sa analizezi cu atentie daca exista o corespondenta intre logica prezentata de service si propria ta exprienta cu masina. In cazul in care speta te depaseste din punct de vedere tehnic, atunci apeleaza la o alta opinie independenta (cam la fel ca atunci cand ai o problema de sanatate si mergi la doctor). Faptul ca dupa o inlocuire de piese care a costat in total 1100 lei "jocul nu a disparut total" ridica un mare semn de intrebare. Daca aveai joc si in brate si in caseta, atunci era foarte putin probabil sa nu observi acest lucru in timp ce mergi cu masina. Mai mult, jocul in caseta se poate diagnostica relativ usor si precis, intrucat este acces atat la coloana volanului cat si la bieletele de directie. Este mult mai greu sa determini daca o busca trebuie inlocuita, cu exceptia cazului in care este foarte uzata. De unde rezulta ca poate diagnosticul a fost pus gresit (fie voit, fie din nepricepere). Este foarte usor sa fii atras intr-o spirala de inlocuiri care sunt, practic, inutile. Parerea mea este ca, inainte de a continua cu reparatiile, sa faci o diagnoza si la un alt service. Incearca un atelier independent si cu o buna reputatie de seriozitate. Obs: cand mai deschizi thread-uri cu subiect tehnic, nu uita sa precizezi modelul de masina si anul de fabricatie.3 points
-
Salutare, sunt nou pe forum avand in vedere ca sunt la primul BMW si m-am gandit sa il prezint aici. Este vorba despre un F31 320 Diesel XDrive, motorul euro 6 de 190 cai din anul 2016. Masina am cumparat-o din Germania acum aproximativ 2 saptamani. La momentul achizitiei avea aproximativ 175.000 km, fiind fosta masina de leasing cu 1 singur proprietar in Germania. Ca si dotari are pachetul Sport Line, faruri cu Led (se pot seta sa schimbe automat faza lunga), pilot automat adaptiv, navigatia profesionala, cutie automata ZF in 8 rapoarte, 1 buton in stanga pentru franare de urgenta etc. Inainte de aceasta masina am mai avut 2 Forduri si 2 Volkswagen (Passat B6 si Golf 6), toate manuale. Ca si comparatie, BMW-ul clar se conduce mult mai bine, sta bine pe curbe, motorul se aude mult mai frumos in ture si trage foarte bine. Nu sunt inca obisnuit 100% cu cutia automata (deja imi e putin dor sa schimb manual treptele ) si mi se pare ca in modul comfort are un lag cam de 1 secunda pana schimba treapta inferioara daca bagi brusc piciorul in ea sa te bagi in depasire de exemplu.. Cred ca acesta ar fi principalul motiv pt care la raliuri de ex sunt numai cutii manuale Se schimba treptele exact cand vrei tu, parca mai rapid, oricat de buna ar fi cutia automata.. Pana acum i-am schimbat uleiul si toate filtrele (ulei Motul X-Clean 8100 5W-30 parca, iar filrele pe MANN) si placutele frana pe spate.. Am in plan in viitorul apropiat sa ii schimb si uleiul la cutie, dar ma dau putin inapoi costul de minim 2000 lei, complexitatea operatiei si faptul ca BMW zice nu se schimba.. Sunt inca nehotarat in privinta asta avand in vedere si faptul ca cutia schimba ff bine, nu bruscheaza deloc si aproape ca nici nu se simte cand schimba. I-am aplicat si un Sealant pe caroserie pt a proteja vopseaua de diversi factori externi. Am folosit C2 Liquid Crystal de la Gtechniq.. Dupa o ploaie aproape ca nu s-a depus nimic pe ea momentan, mi se pare ca se simte efectul produsului.. Ei zic ca ar tine 6 luni.. Sa vedem cum se comporta in viitor. Am observat ca nu imi arata limitele de viteza, desi cred ca are optiunea asta, avand si camera in interiorul parbrizului in spatele oglinzii.. Ceva sfaturi de ce nu merge aceasta optiune si cum as putea rezolva? Va las cateva poze cu masina si astept pareri legate de ea http://i65.tinypic.com/2j519id.jpg http://i65.tinypic.com/53sciw.jpg http://i65.tinypic.com/2555c07.jpg http://i66.tinypic.com/ixxc3s.jpg http://i63.tinypic.com/2l9hbhj.jpg http://i64.tinypic.com/b8px1h.jpg http://i64.tinypic.com/jhrimb.jpg http://i66.tinypic.com/2efrtxj.jpg http://i63.tinypic.com/2wciq8g.jpg http://i64.tinypic.com/33dgxa0.jpg2 points
-
Ia in considerare faptul ca nu exista angrenaj mecanic fara un anumit joc. Valabil si pentru caseta de directie. Deci "putin" joc este normal, si implicit "putin" zgomot. Caseta va necesita interventie daca jocul este excesiv (de regula relativ facil de observat), fapt insotit deseori de o crestere a nivelului de zgomot. Dar, atat timp cat jocul nu este evident si nu difera semnificativ de jocul unui automobil similar in stare tehnica buna, iar BMW nu specifica pentru modelul tau un test care se bazeaza pe instrumente de masura precise (ex: comparator, etc.), atunci lasa caseta de directie in pace.2 points
-
Eu personal iti recomand maxim 4300k . Ce e peste deja e pt aspect iar intensitatea luminoasa scade.2 points
-
Daca stii ce vorbesti, inseamna ca stii de asemenea ca Matrix e LED , nu xenon. Eu personal nu sunt de acord cu afirmatia ta ca e peste, dar fiecare cu parerea lui.2 points
-
Continuare poze: http://i67.tinypic.com/a4pf1w.jpg http://i63.tinypic.com/2hwp6bd.jpg http://i67.tinypic.com/e6dkkm.jpg Si cateva din Germania, Berlin, de la parcul de unde am cumparat-o http://i67.tinypic.com/11jn5oz.jpg http://i68.tinypic.com/2vtqnwh.jpg http://i66.tinypic.com/w9cvtc.jpg http://i63.tinypic.com/2aevu3r.jpg http://i66.tinypic.com/2ujjzvr.jpg Inca 2 poze cu alte masini de la parc, inclusiv un Audi R8 http://i66.tinypic.com/1zodrnq.jpg http://i67.tinypic.com/34ex444.jpg2 points
-
1 point
-
Salutare, daca tot nu prea am mai fost activ pe forum am zis hai sa va prezint noua mea masina achizitionata acum 2 luni....dupa puturosul f10 520...am zis sa trec si eu la ceva mai puternic.Toti prieteni imi ziceau sa nu iau m50d ca sunt poroblematice cu turbinele...dar cu toate astea am zis ca trebuie sa imi fac pofta. Asa ca nu am mai stat pe ganduri si dupa multe cautari pe romania de un x6 "drept" am decis sa imi iau singur din germania si am facut cea mai buna alegere ever. Am platit masina 46.000e cu 88k km.In momentul de fata avand 95 de mii. Sincer....singurul lucru care ma supara este culoarea neagra...in rest nu am cuvinte.Am vrut sa o vand ca sa imi iau pe alb dar acum m-am sucit din nou1 point
-
Salutare, a venit timpul sa imi prezint si eu recenta achizitie si tot odata prima experienta cu motoare diesel...este vorba de un BMW 520D F10 (motor N47T), productie undeva la finalul lui 2014 cu 160.000km in prezent. Masina este din Franta, de la o firma de leasing cu un singur proprietar. Primele impresii sunt destul de pozitive, masina se conduce foarte bine si e comfortabila dar motorul este clar subdimensionat pentru marimea si greutatea masinii dar pentru cerintele sotiei (este masina ei) este perfecta. Se aseamana foarte mult cu masina mea (chrysler 300c) probabil din cauza ca au aceeasi cutie de viteze si dimensiuni asemenatoare. Lista optionale P7S2A Luxury Line P7S9A Connected Drive Services Paket S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2PAA Wheel bolt retainer S2TEA Automatic transmission w/ shift paddles S2VBA Tire pressure display S2W1A BMW LA wheel, Multispoke 454 S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Headlight control S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6UHA Traffic Information S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S854A Language version French S881A On-board vehicle literature French S8KAA Dummy-SALAPA S8S3A Automatic locking when driving off S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S9AAA Outer skin protection Urmeaza sa primeasca o revizie la cutie, cu toate ca nu prezinta semne de oboseala (am avut experiente nasoale cu ZF) dar vreau sa scap de o grija. In rest nu cred ca o sa primeasca modificari majore, probabil volanul M si o protectie bara fata/faruri si capota. Referitor la RAR, stie cineva daca o sa am probleme cu geamurile fumurii de pe fata?1 point
-
AĂâ˘a Ăâ˘i? Trece rar-ul Ăâ˘i pe urmĂŁ le monteazĂŁ pe cele de Anglia cu care te va orbi pe tine. Hai ma boss cĂŁ nu e ok treaba asta. Trimis de pe al meu Mi MIX 2S folosind Tapatalk1 point
-
Pana mergi ploaie si lumina aia alba rece a ta se reflecta in carosabil si e foarte obositor ...1 point
-
Ia un F30 320d de 190 cp,eventual un sportline,sa aiba faruri cu led si climatronic,daca esti impatimit la muzica sa aiba si HI-FI sau HK.Nu te gandi la AUDI A4 ,nici nu se compara cu un BMW.Daca vrei sa ai niste luminite si o masina de kkt poti sa iei AUDI.1 point
-
1 point
-
Mie imi place noul a5 de la audi . Aspect int ext f frumos . Astept sa vad noul 4 cum va arata dar in spiritul bmw va fi un 3 latit1 point
-
Din ce stiu la toate sunt cutii manuale secventiale.. https://www.youtube.com/watch?v=OcwbexpPMAk Nu cred ca se foloseste pe undeva cutie automata.. Stiu ca si la cutia ZF automata se pot schimba treptele manual (la modelul meu doar din schimbator +/-), dar ar fi aiurea sa ai cutie automata si sa o folosesti in modul manual mereu In fine, poate e doar o impresie si in timp ma voi obisnui mai mult cu automata si imi va trece 'dorul' de manuala.1 point
-
Nu mai sta atat in dubii....mergi la Automatico si alege un schimb ,fie gravitational fie total . Ambele sunt ok , nu strica nimic . Varianta totala e dubla la pret asta e singura dif . 2300 ron mai exact . La km aia ar trebui sa schimbi uleiul.1 point
-
Fiecare cu perceptia lui. Eu cu Audi nu ma impac, nu imi prea place nimic la el, atat interior cat si exterior, exceptand AID, in varianta full sisemnalizarea dinamica. Masina este setata mai pe comfort, din punctul meu de vedere, comparand motorizari similare, 190 de cai, quattro vs xdrive si automata. Poate si faptul asta il face sa nu ma atraga atat de mult1 point
-
O scuza perfecta ar fi fost sa nu vrei sa mirosi besinile altora decat asa mitocanie la adresa noastra pentru ca noi nu stim sa ii dam lui raspunsurile cautate. Raportat.1 point
-
1 point
-
Dar comandati fratilor direct din Germania daca sunteti paranoia. Platesti frumos transport si-ti aduc piesele acasica. Eventual ii rogi sa-ti puna si parafa in nemteste, sa fii extra sigur :frantics: Zici ca am vorbi de un copil mic, caruia vrei mereu sa-i dai ce-i mai bun. E o bucata de fier, da-o dracu si de masina. Sunt mii de oameni care pun aceleasi piese si nu se streseaza, si apare cate unu care zice ca piesa din ro e proasta, uleiul din ro nu e bun, ca trebuie schimbat la 5000km ca 'e praf la noi' sau ca trebuie ca pe bucsa pe care o schimbi sa scrie "MADE IN GERMANY, THE LAND OF CHOICE". WTF? Relax a little1 point
-
Nu am mai postat de ceva timp pe aici insa se fac progrese... intre timp am luat masina de la vopsit, ne-am apucat si sa o asamblam insa dureaza foarte mult fiindca mereu gasim cate un futun crapat, caate o piesa lipsa, cate o clema rupta, etc si pana vin elementele respective suntem tinuti pe loc. My link1 point
-
Mai bifam un optional chiar dacã nu este cine stie ce ,nu mai aveam unde sã pun cheile cum am spus mai sus asa ca am instalat torpedoul mic din partea de la sofer ,destul de usor dacã aveti putina Îndemânare si rabdare(eu nu am ) in 15 minute am fãcut tot . Necesar -dremel O ruleta pentru semnat si torpedoul Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
O dĂŁm ĂŽntr-o discuție interminabilĂŁ despre fiabilitate, așteptĂŁri și realitatea pieței (care nu mai e aceeași). Nu vreau sĂŁ poluĂŁm topicul colegului. Cert este cĂŁ dacĂŁ iei o mașinĂŁ corectĂŁ și bunĂŁ, nu prea ai stresuri. Nu scotea nicio firmĂŁ din lumea asta auto milioane de mașini pe poartĂŁ cu probleme constructive. Ah cĂŁ noi vrem și peste 7-8 ani sĂŁ fie la fel ca ĂŽn primul an de viațĂŁ e altĂŁ situație, din pĂŁcate utopicĂŁ ĂŽn ziua de azi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Va ganditi numai la voi. Nu aveti si pasageri? Mie mi-au lipsit la fostul E90 foarte tare. La E91 le am si chiar sunt foarte utile. In fine, chiar depinde de nevoile fiecaruia. Bafta cu modificarile, in continuare!1 point
-
Mi-ar fi placut ,erau un plus ,dar iti spun drept cã singurul moment cand beau in masina ,este cand vin in romania ,deci foarte rar ,o datã ,maxim de douã ori pe an ,un redbull ,si pe acela Îl tin in cotiera la rece .Duc o viata destul de sãnãtoasã,nu cafea ,nu tigari ,nu alcool ,nu coca cola sau alte sucuri ,ce imi lipseste cu adevãrat acum este un loc unde sã pun telefonul si telecomanda de la poarta si de la usa de la garaj. Ma bate gândul sã montez torpedoul cel mic de pe partea soferului chiar dacã destul de mic cã spatiu de depozitare ,vedem ,am intrebat in Bmw si vor 60 de euro per el ,mi se pare un pic piperat . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk In italia sunt preturi mai mici decat i romania pentru cã sunt considerate masini vechi ,bord douã culori ,negru sus si bmw jos am gasit cu 200 de euro Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
BMW Navigation Update USB Road Map Europe EVO 2019-2 Download link torrent MEGA : https://mega.nz/#!A7YFjKSA!m5GEQnPXVQ9xmR_FnOlZIt6qDWu6aDMiga5AXUoQsWA 1_Road Map Europe EVO 2019-2.rar1 point
-
Mai pe scurt asa ....am cumparat aproape tot ce lipsea sau era in stare rea la E30 : mocheta in stare decenta, arcuri eibach si amortizoare noi (o sa renunt la articulatia sport), toata articulatia fata/spate noua, plansa de bord fara crapaturi, faruri intregi fara cleme rupte si in stare buna, narile si grilele oem, instalatia electrica pt faruri ,plastice la interior tot ce lipsea, scunele si plafonul au plecat la retapisa, jante borbet A 7.5/9j noi ...lista continua cu multe lucruri care nu-mi vin acum in minte. Acum e dezechipat si probabil in vreo 2 saptamani o sa fie adus de la vopsit.1 point
-
0 points
-
Cum ziceam, am condus recent un A4 modelul nou, 2.0 TDI 150 CP cutie automata, dotari medii, destul de mult (700 km) incat sa-mi fac o parere. Avion frate, e la ani lumina fata de F30-ul meu si mi s-a parut si peste G30 (are un prieten). 150 de cai de Audi sunt mai puternici decat 190 de BMW, iar pe curbe am depasit Subaru WRX, EVO X, TypeR..jale, xDrive-ul e fix pix. Matrixul lor e Led ca lumea, nu lanterne chioare ca la mine, pana si pielea maro de pe A4 e mai misto, ca de pe fundul unei dansatoare de Salsa nu coniac rĂŁsuflat. Din pacate am inteles ca se gasesc greu, la Audi se vand cu spaga... Acest post este o gluma si trebuie interpretata ca atare.0 points
-
S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Foarte frumoasa! Cheia sa nu fie lipsa din motiv de km lucrati. Zic si eu, stiind ca se practica treaba asta cu cheia minus cand e ceva urat la mijloc. Fosta masina se afla in situatia asta: 1 singura cheie si vreo 80 000km intorsi. Succes la RAR si sa te bucuri de ea! P.S. Pe langa cutie sa ai in mare grija si distributia, respectiv EGR-ul.0 points
-
Alt oras, alt job, alta reprezentanta ), nu prea mai am timp sa intru, de aceea am disparut aproape complet de pe forum. Citind o sa aflii multe, eu cred ca sunt persoana care a povestit si vorbit cel mai mult despre distributia rupta la N47, din perspectiva unui om caruia chiar i s-a intamplat, am trecut prin multe cu aceasta distributie, de la cele 2 lanturi rupte, lA refacerea motorului si dupa la montarea unei piese gresite la distributia noua si dupa distrugerea motorului definitiv achizitionand altul. Cred ca daca citesti paginile din topicul creat de mine o sa gasesti raspuns la toate intrebarile tale.0 points
-
nu o inscriu in romania pt ca nu am incredere in statul roman! de cand s-a "inventat" si impus taxa auto ,s-au razgandit de cam multe ori. iar sa am pe numele meu masina euro 1 veche de 30 ani nu ma simt bine! iar sa obtin atestat de vehicul istoric ar cam trebui sa astept pana in 2026 dupa cum sunt legile acum(se considera ultimul an in care a fost produs acel model de masina,adica 1996 pt E34).sincer nu mai am nervi/rabdare pt.asa ceva! cand te saturi de ceva te cam saturi.si imi pare rau sa o spun ca masina e deosebita,acum recunosc si eu; cand pierzi ceva apreciezi mai mult ce ai avut. nu realizezi ce ai la momentul respectiv,si cam duc dorul sa o mai conduc. dar nu mai am nici un chef de problemele inevitabile cum dai de control rutier sau felul cum te trateaza restul participantilor in trafic! in bucuresti m-au claxonat incontinuu de am zis ca e vreo problema cu masina,semnalizari, pana,stopuri ce nu functioneaza,orice... dar de unde,s-ar parea ca bucurestenilor le pute rau nr de inmatriculare de bulgaria. altceva nu stiu ce sa-ti zic. de inscris in romania s-o inscrie cine o vrea pe numele cui o vrea! eu am terminat.-1 points
-
Dpf infundat, turbina defecta, actuatorul turbinei defect, sonda lambda , filtru carburant infundat ....probabil ca mai sunt si alte posibile cauze .-1 points
-
Pentru drumuri lungi un A4 ar fi o optiune mult mai buna. F30 este inferior la confort, materialele din interior, antifonare (atat fata de motor cat si de zgomotul de rulare si vant), sistem audio standard, scaune standard, spatiu interior si cred ca lista poate continua. Evita cutia multitronic (CVT) deoarece nu este nici fiabila nici eficienta dpdv al consumului. Nici eu iti recomand vreun hibrid pentru drum lung, nu au consum asa bun. Daca vrei neaparat Bmw pentru drum lung te poti orienta catre F10 dar si costurile de intretinere vor fi mai mari (atat fata de A4 cat si de F30)-1 points
-
Ma fomistilor cu exceptia celor care au dat raspuns util. In 4 ani am adunat banii ca sa imi permit masina asta. Cand sa ceri un sfat toti se caca pe ei cu troll pula si nu mai stiu ce. Luativa voi jaf la mana 2a si ducetiva in pl calului daca nu santeti in stare sa raspundeti civilizat. Mam lamurit deja cu intretinerea si fac fata la cheltuieli doar ca invidiosi ca voi nu le convine ca altu sa aibe masina noia si voi nu Macar eu am bmw cu 50 000€ voi ce aveti bmw cu 5000€ ? ) faceti varza cu tigaiile voastre dar cu mn niciunu nu se compara. Din partea mea sugeti pula la tigani jajaja daca nu ati stiut sa fiti oameni cu mine-1 points
-
Audi a4 dupa 2014, e facelift, xenon, matrix, full led spate, motor de 2l, interior, tot ce vrei e peste BMW f30 aceeasi generatie, tinuta de drum, insonorizare, confort, am avut BMW, acum am Audi , stiu ce vorbesc.-1 points
-
Salut,am un e63 2010 635d ,volan dreapta. Ma chinui de ceva timp sa trec RAR-ul ,dar nu reusesc daca nu schimb farurile,problema e ca nu gasesc faruri pentru facelift (cele bi-xenon adaptive) Am gasit doar noi,undeva la 1300 euro bucata,n-am de gand sa dau atata . Daca iau faruri normale,pentru modelul 2004-2007 , pot sa le pun pe a mea ?Trebuie si balastul schimbat? Mersi.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00