Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/09/19 in all areas
-
Motorul nu este pornit, n-are nici o relevanțĂŁ ce spui.. Volanul aratĂŁ de 320k km.3 points
-
Aceeasi poveste/intrebare repetata la infinit . La cele doua posturi ale tale , ai dat o cautare pe forum cu "nu trage" ? Ai facut o diagnoza ? Ai idee cate motive pot sa apara la un diesel sa "nu traga " ? Crezi ca cineva e ghicitor in stele , sa stie ce are masina ta din o suta de cauze posibile ? Fa o lista cu turbina, actuator, egr , vacuum , furtune , debitmetru , injectoare , pompa injectie vp44, air mass , charge pressure si apuca-te si studiaza cum functioneaza un motor diesel si apoi verifica tot. Sau mai bine du-te la cineva care poate sa-ti faca o diagnoza serioasa si sa-ti spuna de ce "nu trage" . E deja obositor ca fiecare nou venit, a doua zi intreaba de ce nu-i trage masina fara sa faca nici cel mai mic efort sa caute pe forum sau sa studieze .2 points
-
Asa cum scrie si in titlu, a sosit clipa sa ma despart de masina (BMW X3 e83 2.0d, Xdrive) care m-a servit aproape 13 ani. PRETUL : 5.250 EURO, f.putin negociabil. Acesta e pretul total pe care il doresc, sunt persoana fizica, nu intermediar, firma, samsar etc. Nu doresc schimburi. Masina poate fi vizualizata in Municipiul Brasov. Este necesar sa discutam inainte, deoarece am un program foarte incarcat la birou. Masina este un BMW X3 e83(non-LCI), 150 cp, Xdrive, cutie manuala 6+1 trepte: EQUIPMENT LIST S169A - EU3 EXHAUST EMISSIONS STANDARD S216A - HYDRO STEERINGSERVOTRONIC S240A - LEATHER STEERING WHEEL S249A - MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL S2BCA - BMW LA WHEELDOUBLE SPOKE 111 S302A - ALARM SYSTEM S413A - TRUNK ROOM NET S423A - FLOOR MATS VELOURS S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP S441A - SMOKER PACKAGE S464A - SKI BAG S473A - ARMREST FRONT S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A - PARK DISTANCE CONTROL PDC S520A - FOG LIGHTS S521A - RAIN SENSOR S522A - XENON LIGHT S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING S550A - ONBOARD COMPUTER S662A - RADIO BMW BUSINESS CD S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS P7RSA - PACKAGE COMFORT S853A - LANGUAGE VERSION ENGLISH S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE S880A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE ENGLISH S9AAA - OUTER SKIN PROTECTION S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER Masina se prezinta foarte bine avand in vedere rulajul si vechimea, este functionala si isi cauta un nou proprietar. In prezent are aprox.462.000km reali 100%. Motorul este M47N2 - motor foarte rezistent, nu are probleme cu distributia precum cele mai noi (N47). Euro 3, nu are filtru de particule. Toate reviziile si reparatiile de la 0 km pana astazi sunt facute la Automobile Bavaria - Contempo Cars Brasov, se poate verifica. Accept test- diagnoza pe cheltuiala viitorului client. Kilometrii reali 100%. In ultimii 2 ani a primit la Contempo Cars Brasov -dealer BMW, piese originale BMW: - revizie completa (ulei + filtre, inclusiv diferentiale fata+spate + cutie transfer) - bujii + releu - parbriz original -consola stergatoare fata -ambreiaj + volanta -discuri frana + placute fata - spate -termostate -curatat admisia - rotita control Xdrive - arbore cardan spate si planetare spate + senzori ABS. - vopsit capota fata (avea urme de la pietricele) - cauciucuri 235/55/R17 noi vara si cauciucuri noi iarna (toate marca Nokian) + jante noi originale 17 inchi, - baterie noua (feb 2019). Necesar ar fi fulie motor si cateva bucse la putea fata. Motivul vanzarii - masina mai mult sta decat circula, deoarece nu mai imi este necesara (am alta masina mai noua). Rulajul a fost facut in Romania extraurban (naveta) sunt singurul proprietar. Din 2016 nu s-a mai circulat asa mult cu masinal Masina a fost ingrijita, are totul schimbat la timp si orice piesa a fost defecta s-a inlocuit la timp in reprezentanta. Interiorul se prezinta foarte bine este material sensatec bej, are cateva urme de uzura la scaunele fata, tapiteria se poate curata usor. Sistemul Xdrive functioneaza ireprosabil - un real avantaj iarna. Nu accept schimburi - pretul este f.putin negociabil ( si asa este foarte mic pentru cat am platit pe reparatiile din ultimul an) Un scurt istoric si dotarile in fisierul atasat mai jos. (nu stiu de ce nu imi arata toate intrarile, cred ca erau prea multe de afisat. Se poate verifica tot istoricul la Contempo Brasov.) contact cosminbadd@gmail.com Pentru datele de contact va rog sa imi trimiteti PM daca sunteti interesati, sau scrieti aici si va contactez eu. Multumesc we32876-vehicle-information.pdf1 point
-
Dupa cum spune si titlul, dupa "celebra" vanzare a "celebrului" meu X6 M5.0d 2013 Alb care a incantat prin longevitatea la vanzare, m-am miscat rapid si la propriu si la figurat si am achizitionat un frumos ( superb il consider eu, na, puiul ciorii ) exemplar X6 M5.0d 2015. Long story, short: vandut X6, stresat maxim ce iau, daca iau, etc...ajuns in punctul in care m-am decis ca tot asta vreau dar model actual (impropriu spus deoarece am vazut noul (si uratul ) X6)... De aici cautat, stresat si mai mult fiindca nemtii sunt din ce in ce mai prosti ( spun asta cu tot simtul de raspundere si cunostinta de cauza) si zic asta fiindca la tot ce mi-am cumparat pana acum, am vorbit personal cu nemtii, am negociat, am stabilit....etc....asta de la asta m-a imbatranit 2 saptamani....nu va mai spun ca dupa negocierea pretului, la 2 zile s-a razgandit spunandu-mi ca mi-o da prea ieftin pentru ce e ea si ca el nu poate face asta...am crezut ca-l omor...dupa ce i-am transmis toate cele bune....i-am spus ca nici in congo nu se intampla asta, i-am explicat "multe"...si am ajuns, cu voia Domnului ( al meu....al lui inca era nedumerit), la o intelegere...de aici: mers la banca, platit, detalii tehnice, plecat duminica la 12 in germania, ajuns luni la 14 la masina, totul ok, masina <dupa cum am vorbit> cu numere si pregatita de drum, inspectat putin, finalizat acte, batut palma( batut si obrazul neamtului pt o saptamana greoaie de negocieri, aproape ca-i rugam cu bani, dar si necioplirea cu modificatul pretului dupa ce am ajuns la un acord) si pus la drum la 16....marti amiaza ajuns in tara...marti seara mers la fotbal...nu recomand absolut nimanui, dar e o buna cura de slabire....(p.s.: nu-s nebun dar de astazi<miercuri> aveam extrem de multa treaba si nu ma mai incadram cu timpul).... Pe scurt, am preferat o masina cu ceva km (168mii) dar dotata cu ce-mi doream, uneia mai cheala dar cu km mai putini. Mie mi se pare absolut superba si are multe din ce-mi doream: culoare, dotari, interior complet negru, ba chiar are si instrumentarul ceramic black, fara chroame cacacioase exterior, nari negre high gloss original, fara bare deasupra...etc...are multe din cele dorite, o sa vedeti mai jos si lista si pozele... Mare minus: no keyless entry(comfort access) mor de lipsa lui, no soft close(asta nu ma doare atat de tare, dar ii simt lipsa, desi stiu ca aveau potential stricacios)...poate si altele, dar p-astea le resimt cel mai tare acum... Mic feedback: mult mai confortabila decat e71, dar in acelasi timp, in confort, pare mai soft...compenseaza in celelalte moduri...dar pe scurt e71 pare mai hardcore, iar f16 mai allround...gen care face de toate...si binisor...per total o mica evolutie fata de e71... dotari: P337A M Sports Package S715A M Aerodynamics Package P7XPA Navigation Package Connected Drive S710A M Leather Steering Wheel Comfort And Interior Equipment S403A Glass Roof Electrical S420A Sun Protection Glazing S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S453A Climatecontrolled Seats Front S456A Comfort Seat With Memory S488A Lumbar Support Driver And Passenger S493A Storage Compartment Package S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4DDA Fine Woodgrain Version Fineline Pure S4M5A Individual Leathercovered Dashboard S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4U1A Ceramic Appliques For Controls Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S688A HarmanKardon Surround Sound System S698A AreaCode 2 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6ARA Internet S6NSA Convenience Phone Expanded Smartphone S6WBA Multifunctional Instrument Display - Bavsound Speaker Upgrade Available Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S536A Auxiliary Heating S552A Adaptive LED Headlight S563A Light Package S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5AGA Lanechange Warning S5ARA Traffic Congestion Assistant S5ATA Driving Assistant Plus S5DAA Passenger Airbag Deactivation S5DLA Surround View S508A Park Distance Control PDC S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S233A Increased Towing Capability S2V9A BMW LA Wheel M Double Spoke 468 S2VBA Tire Pressure Display S2VPA Adaptive Suspension Package Dynamic S2VFA Adaptive M Suspension Environment And Safety S3ACA Trailer Coupling S3AGA Reversing Camera S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S760A High Gloss Shadow Line S775A Headlining Anthracite Other Equipment L801A National Version Germany S925A VERSANDSCHUTZPAKET S9AAA Outer Skin Protection1 point
-
Daca ai verificat becurile si nu e de la ele sau de la switchul de pe cutie pentru marsarier, ti s-au rupt fire in cablajul de la portbagaj.Legat de nivelul de combustibil, trebuie sa desfaci bancheta si sa verifici cum stai cu pompa din rezervor. Exista doua compartimente ale rezervorului, cu doua plutitoare si un canal prin care se transfera combustibilul dintr-un compartiment in altul.... uneori unul dintre plutitoare nu mai transmite informatii sau canalul de transfer poate fi obturat etc. E de sapat un pic. https://www.youtube.com/watch?v=dUKgkTt1sWc1 point
-
1 point
-
Claudiu, Teoretic, nimeni nu iti cunoaste masina mai bine decat tine. Intrucat profitul este o atractie irezistibila care stinge orice pornire catre altruism, trebuie sa ai grija ca, de fiecare data cand un service iti recomanda o anumita reparatie, sa analizezi cu atentie daca exista o corespondenta intre logica prezentata de service si propria ta exprienta cu masina. In cazul in care speta te depaseste din punct de vedere tehnic, atunci apeleaza la o alta opinie independenta (cam la fel ca atunci cand ai o problema de sanatate si mergi la doctor). Faptul ca dupa o inlocuire de piese care a costat in total 1100 lei "jocul nu a disparut total" ridica un mare semn de intrebare. Daca aveai joc si in brate si in caseta, atunci era foarte putin probabil sa nu observi acest lucru in timp ce mergi cu masina. Mai mult, jocul in caseta se poate diagnostica relativ usor si precis, intrucat este acces atat la coloana volanului cat si la bieletele de directie. Este mult mai greu sa determini daca o busca trebuie inlocuita, cu exceptia cazului in care este foarte uzata. De unde rezulta ca poate diagnosticul a fost pus gresit (fie voit, fie din nepricepere). Este foarte usor sa fii atras intr-o spirala de inlocuiri care sunt, practic, inutile. Parerea mea este ca, inainte de a continua cu reparatiile, sa faci o diagnoza si la un alt service. Incearca un atelier independent si cu o buna reputatie de seriozitate. Obs: cand mai deschizi thread-uri cu subiect tehnic, nu uita sa precizezi modelul de masina si anul de fabricatie.1 point
-
Cauta un mercedes w205, C220 sau C250, ai sa fii surprins placut, diferenta mare intre F30 si W205..La drum lung, e altceva,mai ales daca prinzi cu suspensie Airmatic. Eu am trecut de la bmw la mercedes de curiozitate.. nu imi pare rau deloc, urmatoarea tot mercedes va fi.. Sau un audi a4 B9, peste f30.. parerea mea.. le-am incercat pe toate, nu vorbesc din auzite.Daca tot vrei bmw, cauta macar un 320d1 point
-
Am un card de asistenta rutiera. Nu e cine stie ce, dar decat deloc.. Cateva poze.. https://ibb.co/mNDVFGz https://ibb.co/349GPx5 https://ibb.co/t3yMWpV https://ibb.co/QJ4y89H https://ibb.co/fSmb8T7 https://ibb.co/Km7bMWh https://ibb.co/Pj0XXMq https://ibb.co/8cHD617 https://ibb.co/021mX35 https://ibb.co/xHgtb39 https://ibb.co/zR2WQDM https://ibb.co/NZFPfX4 https://ibb.co/B3Rbs9G https://ibb.co/jzWdkyn https://ibb.co/pvBr5Cq https://ibb.co/3mSjq8h https://ibb.co/6sKWt4K https://ibb.co/Y8Qs7gw https://ibb.co/1qZrzsR https://ibb.co/6sPn7q5 https://ibb.co/WVjXGWF1 point
-
1 point
-
Tocmai m-am intors dintr-un concediu de o luna si 11.825 km in care am ajuns pana la Capul Nord (NordKapp - cel mai nordic punct al Europei) in Norvegia. Singura problema cu masina a fost stergatorul spate care a cedat din a doua zi. La touring se gripeaza axul stergatorului si motorasul nu mai are forta sa-l miste. Se rezolva prin demontare si ungere. Partea interesanta a fost consumul, care culmea, a fost foarte scazut desi am avut cutie pe masina. :getlost: Eu ma asteptam sa imi ia cu 0.5-1L in plus, si cand colo am reusit sa scot mai putin decat imi ia prin tara, fara portbagaj. De regula consumul prin tara este de 6l/100km, dar acum am avut dupa cum se poate vedea si pe spritmonitor consum foarte bun. Consumul este facut plin pe plin, deci ala este. Pe taramul Teslelor In cel mai lung tunel din lume - 24.5km Atlantic Road Undeva in salbaticie la 2 noaptea Dupa 7200km ajungeam..1 point
-
Nu e BMW, insa masina mai manarita ca asta rar mi-a fost dat sa vad. Anunt: https://www.autovit.ro/anunt/chevrolet-cruze-ID7GwbkP.html VIN: KL1JF68E9CK549258 An, km, daune, a fost si furata... parca-i din GTA masina. Nici macar inmatriculata in Romania nu este. Ce naiba, i-o fi pus placute doar cat sa faca pozele pentru anunt?1 point
-
tocmai ce am vazut acum, la aproape 35 de grade, un C220 de ultima generatie cu anvelope de iarna Austone Athena. Nu stiam ca exista asa ceva. Erau 225/45r17 desi ar fi trebuit 225/50, dar de, omul platea 178 de lei pe bucata si voia profil mai sport. Voia sa fie smecher dar sa fie ieftin, ca lumea nu se prinde de realitate1 point
-
Ce ''cam asa ceva'',nu vezi ca te ia lumea la misto?Mai urmeaza sa zici ca are si prea multi km,ca voiai la banii astia si la anul ei inca sa miroasa a nou in ea.1 point
-
Era vorba cĂŁ e deplasatĂŁ atitudinea ta/pretenții de distribuție,dpf cu privire la o mașinĂŁ de 12 ani și 4800euro. Exceptând faptul cĂŁ nu ești interesat sa cumperi,ci doar sĂŁ comentezi de pe margine.1 point
-
Ce aroganta ieftina,vezi ca ti-au sarit cojile de seminte din gura!1 point
-
prod aug.2015 05.17 - 89k 12.17 - 122k 08.18 - 148k 03.19 - 176k 04.19 - 180k1 point
-
Mai bine cauti afara la un dealer serios (de exemplu autohus) si gasesti si o firma sa ti-o aduca.1 point
-
Vandut! Se poate inchide! Nelutu, poti respira usurat: ai trait sa o vezi vanduta! Multumesc tuturor pentru pareri, critici, rabdare! Stima! Va salut! Bafta tuturor!1 point
-
uzura mai mica , fun mai mult , in principiu pana nu incerci nu prea realizezi . Si eu sunt curios daca se reuseste la F , la noul M5 se poate decupla din idrive ..deci cumva pe viitor va fi in unul din modurile de condus probabil1 point
-
Se cheama xhp xdrive delete. Ai aici mai multe infoirmatii: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1557299. Dar nu merge, inca, pe F-uri. Eu o sa-l cumpar, mai nou baga si diverse moduri de rulare: snow, sport, etc Tarif: 150 eur1 point
-
Mai nou exista un soft pe android (nu stiu daca si pe iOS) care poate dezactiva tractiunea fata la modelele xDrive. Devine efectiv RWD. Stiu ca functiona bine pe seriile Exx, iar Fxx era in lucru. Nu stiu ce progrese au facut. Poti incerca cu aia sa vezi cum e RWD. sigur e mai ieftin pe termen lung decat eliminarea fizica a unor elemente din trenul de rulare. A.1 point
-
Acum si tu, ai comis blasfemia de a pune o intrebare generala, fara sa explici faptul ca eliminarea temporara sau definitiva a unor elemente constructive ale sistemului de tractiune nu au alt scop decat cresterea performantelor, pregatire pentru remaparea motorului si eventuale retrofituri; daca ofereai explicatii pertinente, ai fi vazut ca reactiile erau pozitive.1 point
-
Exact asta fac, sunt postac care nu stie ce vorbeste si cauta info pe gugal. Spre surprinderea ta, domeniul meu de activitate include comercializarea si verificarea anvelopelor. Iti inteleg frustrarea pe cuvant, faci parte din categoria: "Domne mi-a aparut galma din senin" sau "Mi-a bubuit anvelopa la 200km/H, eram sa fac accident". 95% din problemele aparute la o anvelopa sunt de natura mecanica. Asa ca mergi pe anvelopele RADAR RIVERA sunt mult peste CONTI PREMIUM CONTACT 6 sau Michelin Pilot Sport Cup, tin mai bine la gropi. Dar te rog sa tii informatia asta pentru tine, este secret si nu vreau sa o mai auda si alti conducatori auto.1 point
-
FYI anvelopele nu mai explodeaza decand s-a scos camera. Anvelopa a "explodat" doar din vina ta si nu a producatorului, ai luat o groapa, bordura, cui, surub, presiune scazuta, geometrie facuta cu ata ..samd Galmele la fel, se fac din cauza utilizatorului si nu a producatorului, asta nu inseamna ca nu sunt si exceptii, mai rar dar sunt. EX: Scapi un TV din mana si dai vina pe producator ca s-a spart displayul? Nu incercati sa induceti lumea in eroare, MARCILE PREMIUM sunt cu muuult peste marcile de buget sau medii, fie ele si fabricatie 2017. Nu mai incercati sa comparati Michelin cu RIKEN, Continental cu Landsail, GY cu KELLY samd. Vrei siguranta, aderenta, placerea de a conduce sport, iti iei premium. Pentru restul exista DOAMNE AJUTA.1 point
-
Asa credeam si eu pana am intrat la studiat fortat de imprejurari toti producatorii dau minim 3 ani ca termen de valabilitate a anvelopei nemontata , am avut discutia asta cu cel care mI-a vandut gumele Yokohama a trimis cele pe fata finalul 2017 si cele pe spate finalul 2016 ,m-am uitat pe site la ei si am vazut ca e o informatie valabila , se considera ca daca montezi anvelopa in termen de 3 ani de la data fabricatiei este OK . Ca noi le tinem 5 sezoane e altceva ... si recomandarile curg astfel YOKOHAMA Tire manufacturers put the end of warranty at around 5 years after date of manufacture so it is better to watch what you buy. However, tires do not magically disintegrate after 5years as long as they were maintained and stocked properly. Better to check with your local tire dealer for warranty concerns. CONTINENTAL We recommend: All tires (including spare tires) that were manufactured more than ten years ago should be replaced with new tires, even if they appear to be usable from their external appearance and if the tread depth may have not reached the minimum wear out depth. Michelin European regulations do not impose a coherent policy on the allowed age of tyres released for sale. Therefore, regulations may vary depending on the country. The EU is, however, extremely precise when it comes to storage time and conditions of new tyres. The European Tyre and Rim Technical Organisation (ETRTO) clearly specifies that when stored in optimal conditions, tyres may be considered new for 5 years from the date of manufacture. A tyre sold as a new product may be safely used for at least 5-6 years. Some sources indicate that the upper limit of operational life may be even 10 years, but we recommend that 5 years after the purchase, tyres should be checked by a specialist at least once a year. DOT does not matter. It is a misunderstanding among many consumers, including those in your country. But however, the misconception does not exist in the United States, France, or Australia. It is just a misconception here. In fact, the most important date is NOT the tyres’ fabrication date (DOT) but the date of the tyres’ installation on a vehicle. A tyre will age once it is installed and operating on a vehicle; the minor aging that comes before is insignificant. This misunderstanding can be dangerous. Consumers will be wrongly focused on DOT instead of correct safety maintenance once a tyre is installed. Consumers may select Dealers based on new tyres instead of quality of service. This can put the consumer’s safety at risk. Michelin’s recommendation to remove tyres after 10 years from date of manufacture is precautionary and not technically based. • Tyres endure lots of different stresses during their useful life on a vehicle. At times, the vehicle may be out of alignment or the tire may be under inflated. Challenges such as road obstacles, potholes, etc. can all take their toll. • After 10 years, it’s practically impossible to know every stress a tire has been subjected to. Therefore, Michelin recommends removing a tire from service as a precaution. Si ca fapt divers ,,,la E60 am avut GY asy 2 noi , dot in anul in care le-am cumparat , au rezistat pana am vandut masina 4 sezoane ..dar in ultimul an deja erau crapate pe calea de rulare , mici fisuri ..deci uzura le face sa cedeze nicidecum ca e dotul mai vechi . oricum mai vechi de 3 ani nu as cumpara si asta din motive de depozitare si evident ca daca-s la pret similar nu merita decat sa iei cat mai nou posibil . Jantele 408 M style pt F10 le-am cumparat de la BMW Polonia cu anvelope Pirelli noi iarna dot 2012 , motiv pt care fiind montate in oferta de iarna BMW si nevandute s-au considerat expirate din cauza politicii BMW si a regulilor Eu probabil , am preferat sa nu le tin pt ca nu erau dimensiunea recomandata pt F10 si le-am vandut , erau noi cu eticheta , impecabile , s-au vandut in 2 zile de la listare , de-a lungul timpului am avut in general anvel de iarna cu dot mai vechi pt ca erau folosite ocazional si surprinzator aratau ff bine , nu bateau , isi faceau treaba exemplar , evident nu fortam mai mult de 130 never la vreun drum lung , cred ca totul tine de exploatare si de conservare si in general as miza pe o rezistenta mai buna la o anvelopa premium decat china, dar si aici depinde de producator , China poate face calitate maxima daca se doreste1 point
-
http://thumbs2.imagebam.com/61/4e/78/9278f51147506234.jpg http://thumbs2.imagebam.com/1a/11/50/d4d2fe1147506254.jpg http://thumbs2.imagebam.com/5d/14/5c/629a0b1147506274.jpg http://thumbs2.imagebam.com/65/4f/19/5b81071147506294.jpg Am montat rotile de vara si pe la sfarsitul lui martie cred ca o sa ii schimb si distributia la masina,si sa ii pun o alarma de la VIPER Masina are 187000 de km acum https://www.farcebook.com/groups/675527682842426/ cine vrea poate sa se inscrie pe acest grup de farcebook. Este facut de mine pentru posesorii de f10 si f01,o zi buna va doresc !1 point
-
http://thumbs2.imagebam.com/16/b6/e5/4871f81070488494.jpg http://thumbs2.imagebam.com/21/a6/78/3ef52c1070488554.jpg Mașina a primit si folie pe geamuri(Llumar aplicatĂŁ la CAR FASHION din Craiova) si am si ĂŽnmatriculat-o .La 185000 de km cât are acum se comporta super.Momentan sunt super mulțumit de mașina si sper sa rĂŁmân asa.1 point
-
mai bine te abtineai ca nu ti-a iesit. evident colegul se referea ce tip de motor are, n47 sau b47. toti apreciem uneori o ironie fina, dar ironia presupune un soi de inteligenta....1 point
-
Mașina a ajuns la 184000 de km,am ĂŽnmatriculat-o si am echipat-o cu jante de iarna mai mici, pe 17 , http://thumbs2.imagebam.com/27/48/a2/c5aeac1051571584.jpg1 point
-
Mecanicul meu care lucreaza tot la Bmw a zis ca nu prea au fost probleme cu b47 intrucat e destul de nou si automat nu sunt asa multe masini cu peste 200 mii de km. Galeria de admisie se topeste si la n57 si cam la orice diesel la care se aduna calamina. Plasticul e acelasi indiferent ca e n47 b47 etc.1 point
-
Am avut 4 n47 si acum are nevasta-mea b47, e mai bun b47, incomparabil mai silentios, mai rafinat, consumul e marginal mai bun. Testeaza unul si o sa intelegi.1 point
-
La masina din semnatura folosesc din toamna trecuta un michelin cross climate pe jante de 16; pentru cei ce nu ruleaza mult si doresc confort, este alegerea perfecta. pentru utilizare ocazionala si un condus in limitele legale, sunt alegerea perfecta dpvd personal.Am scapat de jante tabla, de depozitat jante si anvelope,urcat din pivnita , aranjat, etc.. drumuri la vulcanizari, etc....pentru mine o singura pereche este foarte bine.1 point
-
Sfaturi pt cei ce vor sa cumpere o masina sh din romania: 1 inainte de orice luati in vedere o masina in care proprietarul a pus deja seria in anunt din start, cei ce nu o pun au ceva de ascuns( in general km dati inapoi sau intinerirea cu 1-2 ani sau altele...). 2 verificati seria pe un site de profil: http://bimmer.work aici vedeti cum arata masina din fabrica interior- exterior si optiunile, data de productie reala...: sau www.mdecoder.com aici la fel dar fara poze. Dupa ce totul este ok verificati istoricul dupa vin( cum poate fiecare, cunoscuti la bmw sau mai stiu eu cum, autodna.ro...) dupa ce totul este ok vedeti masina , va plimbati cu ea si numai dupa o duceti la un service pt o verificare, nu sariti peste pasii de mai sus sa va duceti la verificare cu toate ciurucurile , pierdeti timp si bani. Verificatul istoricul e valabil pt masini cat de cat mai noi nu pt masini din anul 2000, acolo e irelevant. Bafta!1 point
-
1 point
-
O singura pereche. 17' cu cauciucuri Pirelli CINTURATO P7 all-season. (F10 525xd)1 point
-
da ma, tu esti etalon, nu site-urile internationale, care fac teste fara numar.1 point
-
Michelin CrossClimate le am de un an si ceva si pot spune ca sunt destul de ok.Vara si pe ud se comporta foarte bine, iarna sunt decente adica unde am ramas cu gumele de iarna dedicate am ramas si cu astea.1 point
-
smuciturile se simt sub scaunul soferului ca un sut in spate , cam asta e simptom problematic care pleaca de la ceva valve blocate , convertizor . Daca nu ai un istoric complet al cutiei schimbarea la 190k e tardiva oricum daca e primul schimb . Pt tampon e simplu duci masina la verificat si vezi care e treaba , sunt uzate oricum cred .1 point
-
S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Foarte frumoasa! Cheia sa nu fie lipsa din motiv de km lucrati. Zic si eu, stiind ca se practica treaba asta cu cheia minus cand e ceva urat la mijloc. Fosta masina se afla in situatia asta: 1 singura cheie si vreo 80 000km intorsi. Succes la RAR si sa te bucuri de ea! P.S. Pe langa cutie sa ai in mare grija si distributia, respectiv EGR-ul.0 points
-
Frumoasa achiztie, sunt la sentiment cu tine: motorul de 2l pt un seria 5 e cam mic, dar iti faci treaba cu el. Referitor la folii, sa le dai jos pe cele de pe fata. Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Audi a4 dupa 2014, e facelift, xenon, matrix, full led spate, motor de 2l, interior, tot ce vrei e peste BMW f30 aceeasi generatie, tinuta de drum, insonorizare, confort, am avut BMW, acum am Audi , stiu ce vorbesc.0 points
-
La B47 exista riscul de topire a galeriei de admisie si asta pt ca "redesign to cost" Au micsorat-o chiar mai mult fata de cea de pe N47, fiind raportate destul de multe cazuri. Posibil sa nu apara problema atata timp cat masina e noua prin urmare galeria nu-i atat de mult incarcata de calamina, dar in timp, o data cu colmatarea ei, se ajunge destul de des sa se topeasca, fiind din plastic. Cel putin asta mi-a zis mecanicul la care merg, pana nu demult fiind multi ani mecanic in repr BMW, deci cam stie ce-a reparat.-1 points
-
Acest topic NU ar trebui sa existe! Le vin și altora idei și te omoarĂŁ pe strada-1 points
-
)) ma faci sa rad frumosule.Sunteti amandoi samsarei si vreti sa faceti un banut cinstit?-1 points
-
Daca stii ce vorbesti, inseamna ca stii de asemenea ca Matrix e LED , nu xenon. Eu personal nu sunt de acord cu afirmatia ta ca e peste, dar fiecare cu parerea lui.-1 points
-
Ia un F30 320d de 190 cp,eventual un sportline,sa aiba faruri cu led si climatronic,daca esti impatimit la muzica sa aiba si HI-FI sau HK.Nu te gandi la AUDI A4 ,nici nu se compara cu un BMW.Daca vrei sa ai niste luminite si o masina de kkt poti sa iei AUDI.-1 points
-
Pai in primul rand ai grija sa nu comanzi dupa codul gresit, adica sa comanzi discuri pt vehicule oficiale... ca mai apoi sa te plangi cum se plang foarte multi ca vibreaza la franare, scartaie sau se ovalizeaza. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Salut Am gasit un sistem complet de L7 dar provine de pe e60. Exista sanse sa nu mearga ampliful la e92? Boxele din usi se pot monta cu rame adaptoare? Stiu ca sunt diferite.-1 points
-
Sau cel mai simplu si ieftin ar fi sa copiezi datele de pe dvd-ul cu hartile pe alt dvd foarte bun ( maxwell sau altceva mai bun) si de copiat cu viteza mica ( 4x).Nu pe dvd-uri de 2 lei bucata.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00