Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/22/19 in all areas

  1. Era un E39...dar oricum nu mai conteaza; ce socheaza e felul in care s-a comprimat matiz-ul rosu, precum si faptul ca ambulanta a ajuns mai tarziu din cauza dobitocilor ce au blocat banda de urgenta(pe care o blocheaza ca sa nu ii lase pe alti dobitoci sa avanseze pe banda de urgenta). Concluzia: desi plang romanii ca starea infrastructurii este motivul plasarii pe loc fruntas la mortalitate/vatamari ca urmare a accidentelor rutiere, de fapt este faptul ca nu stiu sa conduca preventiv, si nu au nici cel mai mic respect fata de regulile de circulatie (si pastrarea distantei fata de masina din fata e tot o regula).Iar statisticile sunt cu atat mai ingrijoratoare cu cat Romania este intr-un proces de imbatranire/diminuare a populatiei pe fondul emigratiei, de unde rezulta ca atitudinea in trafic se deterioreaza.
    9 points
  2. Salutari, Din pacate trebuie sa ma despart de una din cele mai placute experiente automobilistice: BMW 330i ACS C30 - aprox. 320-330cp. E46 sedan, 2002, cu kitul original de Ac Schintzer: Kompressor, injectoare, soft, carcasa motor carbon, filtru de aer sport in carcasa de carbon, short-shifter , serpisori, evacuare originala Remus, bara fata (noua) aftermarket M3 ( am si bara originala Ac Schnitzer), praguri Ac Schniter, bara spate Ac Schnitzer,s.a.m.d Recent efectuata tinichigerie + vopsitorie integrala, eliminate toate imperrfectiunile varstei, faruri noi DEPO Performance, scaune Recaro full electric cu memorii, revizia completa, schimbate furtunele de la pompa de servo, franele fata noi, anvelopele fata 1500km, anvelope spate 60%. Masina nu are nicio nevoie de moment (in plan era sa schimb suspensia actula de Mtech. cu un D2). Nu imi propun sa fac o poveste din acest anunt, ... vb de un exemplar extrem de rar (kitul Ac Schnitzer s-a montat in intervalul 2002-2003 pe un nr. limitat de exemplare, la un cost pe masura - aprox.9500eur pt. kitul de supercharger + 4000eur kitul exterior) pt. care m-as bucura sa ajunga la un pasionat. Masina se poate vedea in sector 1 - Universitatea BioTerra. Pret 7500eur - se elibereaza factura, fiscal, s.a.m.d. (nu sunt interesat de schimburi) Multumesc, Catalin
    6 points
  3. Important e sa iti placa tie ....pt unii wow pt altii bau . Atat sublimul cat si ridicolul atrage atentia .
    5 points
  4. DupĂŁ mine ai "distrus-o" prin colantarea asta...dar, ție trebuie sĂŁ ĂŽți placĂŁ Apropo, mânerele ușilor de ce nu le-au fĂŁcut?
    5 points
  5. O comparatie (fortata, dar relevanta) este cu un supermarket. Mergeti la supermarket-ul vostru preferat sambata dimineata la ora 8:10. Sunt foarte putini clienti, aveti loc sa va "desfasurati" in tihna, va intelegeti perfect cu toata lumea si, dupa caz, chiar zambiti celor din jur. Mergeti la acelasi supermarket in zilele dinaintea Craciunului, sau Pastelui. Este super aglomerat, foarte multi se comporta necivilizat, nervii sunt intinsi la maxim, apar frecvent conflicte. Sunt aceeasi oameni care frecventeaza supermarket-ul acela, dar contextul diferit ii face sa se comporte necivilizat si agresiv. Exact asa este si pe drumul public. Comparati o autostrada cu trafic lejer, versus un drum national pe care se circula bara la bara. Comportamentul uman este extrem de complex, iar aglomeratia si conditiile dificile de deplasare ii transforma in mod negativ pe soferi. Sunt studii de psihologie pe acest subiect. Cunosc oameni educati si civilizati care la volan se comporta uneori ca niste vagabonzi. De aceea, eu sunt printre cei care considera ca infrastructura are un rol fundamental in asigurarea unui trafic sigur. Atat timp cat masinile sunt conduse de catre oameni, infrastructura de calitate ii determina sa isi tina latura animalica sub control. +1 Mai degraba, o infrastructura de calitate reduce probabilitatea de a se intampla accidente, iar, din caz de accident, limiteaza consecintele acestuia.Citisem undeva o statistica a Parlamentului European din care rezulta ca 8% din accidentele rutiere au loc pe autostrazi, 55% pe drumurile rurale si 37% in zonele urbane. Este cat se poate de clara importanta autostrazilor.
    4 points
  6. Lipsa infrastructurii e doar o circumstanta, agravanta in cel mai rau caz, nu ea in sine duce la atatea accidente, dobitocul ala care merge cu +100kmh in zona de 50 si depasteste pe linie continua, in varf de rampa, in curba fara vizibilitate, nu tine cont ca ploua sau ninge, el are gume din 1900 toamna sau de iarna in plina vara, ori e la polul opus si crede ca el e cel mai smecher de pe sosea si lui nu i se intampla nimic ca are masina de fite si asa mai departe, daca infrastructura ar fi principala cauza atunci am muri toti . Doar pentru ca nu are autostrada e indreptatit sa depaseasca in zone nu ar trebui? Doar pentru ca nu are autostrada e indreptatit sa nu acorde prioritate sau sa mearga la fel de tare si cand ploua/ninge? Scuza cu infrastructura tine pana la un punct, o sa intarzii poate din cauza ei, ajungi obosit dar totusi daca tii la viata ta nu faci acte de teribilism si pui in pericol alti oameni nevinovati. E pacat ca multi nu au o imagine de perspectiva, daca ar fi filmati de un elicopter cum fac niste depasiri stupide doar sa treaca in fata ta sau a mai multor masini ca sa ajunga de fapt cu 3-4 min maxim mai devreme la destinatie, probabil atunci si-ar da seama ca e total inutil pe un tronson cum e V Oltului, si nu numai, sa depasesti pentru ca nu castigi mai nimic ca si timp, dar multi o fac din teribilism, nici macar din adrenalina probabil, majoritatea care-i vad ca depasesc au de obicei masini destul de slabe, nu stiu de ce au impresia ca trebuie sa dovedeasca ceva celui pe care l-au depasit. Inteleg cand dai de unul foarte slow sau vreun camion depasit de vreme, dar altfel de cele mai multe ori chiar se circula cu o viteza medie bunicica pe multe tronosoane de DN, viteza chiar peste limita legala cu min 10-20kmh. Intarzieri mari apar tocmai cand dobitocul ala face accident si blocheaza tot si mai distruge si niste vieti.
    4 points
  7. Ar putea, asa cum s-a intamplat in accidentul mai sus mentionat. Ar putea prin nepastrarea distantei fata de ceilalti participanti la trafic, de exemplu. Si nu ma refer la situatia in care cineva sta pe banda din stanga degeaba. De exemplu, nu o data mi s-a intamplat ca, pe autostrada, sa stau pe banda din dreapta si sa fiu depasit, pentru ca apoi cel care m-a depasit sa intre imediat in fata mea, la cativa metri. Vorbim de situatii in care ma vad nevoit sa franez eu ca sa maresc distanta fata de cel care tocmai mi-a intrat in fata. In alta ordine de idei, si eu consider ca principalul factor pentru numarul ridicat de accidente este lipsa crunta de educatie a soferilor din Romania si nu lipsa autostrazilor. Sigur, autostrazile ar putea limita aparitia unor tipuri de accidente (i.e. impact frontal), dar in continuare necesita ca participantii la trafic sa nu conduca haotic, stupid, cat se poate de riscant.
    4 points
  8. Nu poti sa faci autostrazi care sa inlocuiasca orice drum national. Trebuie puternic umblat la educatia soferilor, ca aceiasi soferi care circula pe autostrada vor conduce si pe drumurile nationale, care nu dispar niciodata. Sa zici ca nu e dovedit faptul ca soferii romani sunt mai indisciplinati denota lipsa unor repere. Pot sa zic cu mana pe inima ca romanii sunt mult mai bezmetici la volan decat nemtii de exemplu. De vreo 10 ori mai mult. Lejeritatea si tupeul cu care sunt incalcate regulile de circulatie la noi sunt inspaimantoare. La noi se poate orice fiindca legea e o gluma proasta.
    4 points
  9. Aia e ...njoy, tu umbli cu ea
    4 points
  10. Ei bine,cu cât mai mulți km de autostrada = cu atât mai puține șanse ca șoferul tembel sĂŁ facĂŁ ceva aiurea pe drumul national = mai puțini morți. E greu de ĂŽnțeles cĂŁ autostrada salveazĂŁ vieți/timp? PânĂŁ sĂŁ ajungem la educația vesticilor( care e totodatĂŁ la acel nivel datoritĂŁ legilor ) tot ar fi salvate niste vieți dacĂŁ ar exista autostrĂŁzi.
    3 points
  11. Nu e chiar asa, sunt niste diferente foarte importante intre chestiile pe care le aduci tu in discutie: - in domeniul imobiliar constructorul raspunde pentru vicii ascunse multi ani. Deci daca descoperi ca a facut o casa cu fundatia din carton dupa 10 ani, ai modalitati sa iti recuperezi paguba - in domeniul sanatatii - nu stiu exact la ce te referi, dar si acolo trebuie ca exista modalitati de atac a unei chestii gresite. De-aia in tarile cu apa calda personalul medical are asigurare de malpraxis - pe trecerea de pietoni, daca te loveste cineva, e 100% vina lui, deci exemplul asta sustine ce spun eu - chestia cu 'primesti cat platesti' iar e falsa, pentru ca implica faptul ca o masina scumpa nu e teapa. Din pacate insa nu e asa, poti sa platesti si pretul pietei si sa iei o cazatura polisata Treaba cu deschisul ochilor e corecta. Dar una e sa deschizi ochii sa vezi ce probleme are o masina 'cinstita', si alta e sa vezi o masina de la cineva care isi face o meserie din a minti, a face frauda si fals. Nu mi se pare ca despic niciun fir in patru, pentru mine e foarte clar. O masina nu se manareste din intamplare, ci cu intentie. Intentia si fapta apartin 100% samsarului, si deasemenea si vina. Si sincer sa fiu, nu inteleg cum cineva care nu e samsar ar putea sustine altceva.
    3 points
  12. cred ca suntem cu totii de acord ca autostrazile ar ajuta, DAR ce facem pana atunci? Asta este important! Ne lamentam si dam vina pe lipsa lor ca sa mergem inconstient? Nu respectam viata celorlalti si pe a noastra? E ceva gen pai la bine ne e bine dar la rau ne dam in cap, acolo cred ca se vede mai mult nivelul de educatie. Cred ca despre asta ar trebui mai degraba sa fie vorba, ca despre autostrazi doar putem povesti pe unde ne-am plimbat sau auzi pe la TV ce ne mai mint astia :twitch: ...
    2 points
  13. sunt total de acord ca e nevoie de autostrazi, dar trebuie umblat puternic si la educatie, ca altfel te omoara imbecilii si pe autostrada.
    2 points
  14. "Ma" vezi ca mai sus cu cateva posturi e fix e un articol despre un accident ce contine explicatia la intrebarea care te macina: "Daca am avea 7000 km de autostrada sa zicem, cum ar mai putea soferii indisciplinati sa se desfasoare?" Or fi avand nemtii mai multi km de autostrada, dar si ca populatie sunt mult mai multi decat la noi. Doar nu merg toti nemtii numai pe autostrada, am condus si eu prin Germania si am intalnit destui soferi pe drumurile nationale. Pur si simplu stau naibii cuminti, asta e secretul. Plus ca in topul din linkul de mai sus, pe locurile de la baza clasamentului, sunt si tari cu mai putini km de autostrada decat are Germania, deci nu neaparat numarul de km de autostrada de pazeste de belele. Fara soferi disciplinati nu faci nimic.
    2 points
  15. Accidentul rutier in sine se produce din cauza uneia sau mai multor conditii ce tin de factorul uman , uneori de starea tehnica a masinii sau neprevazutul . Consecintele accidentului pot fi limitate sau amplificate ca gravitate de starea infrastructurii . Dar nu prea e normal sa spui ca infrastructura e de vina de fapt pt ce se intampla . Normal este sa te adaptezi la infrastructura pe care mergi ...Ca suntem deficitari la capitolul sosele de mare viteza, este alta discutie... Nr de km de autostrada nu este invers proportional nu nr de accidente. N-are treaba cu educatia..indiferent care .
    2 points
  16. si probabil aici se poate inchide topicul !
    2 points
  17. Cand aud de 3 pistoane suna in capul meu a tico / matiz / opel corsa sau vw polo , nu vreau sa deranjez pe nimeni cu aceasta afirmatie dar asa suna pentru mine
    2 points
  18. MYX 7 640 X D 107 000 km un teaser momentan, revin cu detalii , ma bucur ca am revenit la o culoare inchisa care e absolut dementiala , carbon schwarz , in soare bate in albastru .
    1 point
  19. Deci ce ai vrut sa zici?eu n am ĂŽnțeles nimic..
    1 point
  20. DacĂŁ ar primi o amendĂŁ de aprox 500 euro pt asta și ar știi cĂŁ nu are scĂŁpare de la neplata ei crezi cĂŁ și-ar schimba comportamentul?
    1 point
  21. Azi am rezolvat. schimbat sondele lambda eu cu un vecin:) si catalizatorul la un service. Toate valorile au iesit perfect!
    1 point
  22. Ai senzatia ca eu sunt anti-autostrazi sau ce? Educatia nu se face peste noapte, dar vezi tu ca la noi nici autostrazile nu se fac peste noapte. Sa dea Domnu` maine sa ma trezesc si merg pe autostrada pana sa si duc gunioul la tomberon, dar tare mi-e teama ca pe drum ma intalnesc cu vreun tembel. Nu ma intereseaza ordinea in care se intampla lucrurile: prima data autostrazi sau prima data educatie, tot ce zic e ca soferii romani au ceva impotriva respectarii regulilor, chiar daca asta nu le aduce niciun beneficiu semnificativ. Ce scuza are un tembel care merge numai pe B2 pe autostrada, desi B1 e libera?
    1 point
  23. Corect! Autostrada te fereste de impactul frontal ( desi la cati tembeli merg la noi pe contrasens pe autostrada, nu poti sa fii 100% sigur de asta), dar nu te fereste de alte cauze. Total de acord ca sunt super necesare autostrazile, dar o zic cu parere de rau ca nu reprezinta solutia magica si fara educarea prin masura drastice a soferilor, tot vom avea morti pe sosele. Acel sofer tembel care sta poate un pic mai cumite pe autostrada, va incalca legea cu prima ocazie cand revine pe un drum national.
    1 point
  24. De acord ca sunt cele mai sigure cai de transport rutier. Dar in RO, cand vezi animale (nu orice fel, ursi), lipsa de parapeti, tembeli care merg cu 130 km/h la 3 m in spatele tau , lume oprita pe banda de urgenta sa faca poze...nu prea cred ....
    1 point
  25. e normal ca au mai putine, dar nu doar pentru ca au autostrazi, ci pentru ca le au de mai bine de 50 de ani si stiu sa si circule cum trebuie pe ele, ci pentru ca respecta legislatia, ci pentru ca e plin de camere si de politie civila, ci pentru ca au mai mult respect pentru viata lor si a celorlalti, ci pentru ca nu au nimic de dovedit, ci pentru ca nu refuleaza frustrarile in trafic...
    1 point
  26. Raportul UE e cat se poate de clar. Pe autostrazi sunt mai putine accidente cu muuuuult, fata de celelalte zone/drumuri. Asta inseamna ca traficul sigur e dat de infrastructura, infrastructura care ii face pe teribilisti sa li se para fara sens sa forteze, pentru ca nu mai au unde (apropo de ce zicea mik15 ca cei cu masini slabe forteaza depasirile). Neavand autostrazi, din pacate viata ne este pusa in pericol in fiecare zi cand iesim din localitate. Si nu mi se pare corect ca eu sa astept alti 20 de ani pana sa pot sa merg de la Cta la Arad in siguranta.
    1 point
  27. " @toffefe Adica cum, ca suntem de 4 ori mai putini ar trebui sa avem de 4 ori mai putina autostrada decat nemtii? (oricum n-o avem nici p-aia)." -- sper ca doar te prefaci si nu chiar asta ai inteles din tot ce am zis. Nemtii sunt de 4 ori mai multi, deci raman destui soferi si pe drumurile nationale la ei. Cum zis colegul toxaba mai sus: te adaptezi infrastructurii. Daca ai limita de 40 ca drumul atat permite, nu te apuci sa mergi ca bezmeticul. Poate te lasa nervii ca faci 7 miliarde de ani pana acasa, dar in definitiv tu esti la volan, iar daca stai asa prost cu nervii in cat sa risti depasiri potential mortale, poate nu ar trebui sa ai carnet, vorbind la general.
    1 point
  28. Vazusem pe undeva o analiza mult mai complexa, ce lua in calcul cifrele parcului auto raportat la mia de locuitori, raportat si la densitatea retelei rutiere, si chiar si asa, aplicand factori de corectie, suntem "campioni", in conditiile in care Romania este o tara unde toleranta la alcool este zero, fata de tarile mai vestice, unde din diverse motive economico-culturale , se mai bea cate un pahar si in plus fata de limitele acceptate. http://romaniafaragropi.ro/wp-content/uploads/2015/08/Strategia-Na%C8%9Bional%C4%83-pentru-Siguran%C8%9B%C4%83-Rutier%C4%83-perioada-2016-2020-PROIECT.pdf Extrapoland putin, si analizant accidentele din mediul rural/urban, nu cele din afara localitatilor, am putea, eronat, sa ne imaginam ca aparitia autostrazilor va diminua/reduce acceste accidente? Bineinteles ca nu! Ar genera mii de km , printr-un mecanism mental la diminuarea indisciplinei in trafic, cum ar fi nerespectarea distantei fata de autoturismul din fata, rularea pe banda de urgenta, rularea agresiva, flash-uri etc? Clar ca nu! E foarte simplu sa spunem ca infrastructura este cauza accidentelor, insa pana la urma, conduita la volan trebuie adaptata la conditiile din trafic, si nici ipoteza unui stat politienesc,cu un aparat politienesc supradimensionat, cu zeci de echipaje/radare pe traseu nu este viabila, deoarece statul roman nu are mijloacele financiare sa finanteze decent nici structurile actuale. Nu cred ca am afirmat "ad-literam" vreodata ca romanii sunt prosti versus alte popoare alaturi de care se intampla sa traiesc, eu doar fac niste observatii personale,in calitate de cetatean roman, care parcurge si el anual niste km in tara, plateste taxe/impozite, fara scopul de a leza pe cineva anume, si fiecare este liber sa creada. Ca si in ceea ce priveste implicarea in societate, in politica, ecologie, si eu, ca si probabil multi altii ca mine au in cercul lor de cunoscuti persoane ce se dedau la fapte reprobabile, si proabil daca i-am verbaliza vehement pe cei cunoscuti , s-ar mai schimba cate ceva (cu riscul sa te injure rudele/sa nu mai discuti cu anumite persoane ). Indiferent de locul in care traim, temporar sau definitiv, daca asteptam ca altii sa faca schimarea, aceasta nu se mai va intampla niciodata.
    1 point
  29. Ahhh,deci deaia a colantat-o cĂŁ era neagrĂŁ...pĂŁi zi așa..
    1 point
  30. Dupa cum spuneam, am optat ptr Bilstein B12 Pro Kit datoritĂŁ review-urilor gĂŁsite pe diferite forumuri, majoritatea fiind pozitive. Vineri m-am apucat de treabĂŁ iar ĂŽn câteva ore au fost montate pe mașina. Am fĂŁcut câteva deplasĂŁri iar prima impresie e una foarte bunĂŁ, adica mult peste așteptĂŁri.Spun asta ptr ca nu ma așteptam sa fie atât de confortabilĂŁ, chiar mai confortabilĂŁ decât cea M-sport care era pe mașina, iar handling-ul mașinii sa fie net superior.Ma refer la felul cum se comporta pe curbe, viraje, trecerile peste diferite denivelĂŁri care acum nu se mai simt atât de pronunțat. Pot spune cĂŁ am fĂŁcut alegerea perfectĂŁ, deoarece cĂŁutam exact acest compromis; putin sportivĂŁ și ĂŽn același timp confortabila ptr o mașina daily. In privința aspectului, momentan nu e o mare diferența, dar din ce stiu in urmĂŁtoarea perioadĂŁ se vor mai lasa. Am mai schimbat și chederul ușĂŁ șofer, acesta fiind puțin ciupit ĂŽn la colț iar la viteza mai mare nu prea mai etanșa cum trebuie și apĂŁrea acel fluierat enervant..acum am rezolvat și problema asta.
    1 point
  31. Cumpara ce vrei tu, daca e sa te iei dupa sfaturile de pe forum nu mai cumperi nimic. Ca sa-ti iei orice grija, schimba-o distributia la aproape 200K km si EGR-ul. In rest, multi km fara probleme
    1 point
  32. Dupa cum este anuntul scris sigur este samsar. Masina stata in garaj. Condusa doar de o batranica pana la supermarket si acasa. Nu bate nu troncane.
    1 point
  33. Si mie imi place sa cred asta, dar uite cate minusuri am primit la comentariul initial in care spuneam ca nu are nicio vina cumparatorul..
    1 point
  34. mai este dar depinde foarte mult ce iei. Sunt si masini foarte bune la bani relativ OK. Chiar si cu transport si TVA platite . Si ca optiuni si intretinere masinile sunt mai mult decat OK.
    1 point
  35. Trebuie sa iei in calcul lungimea furtunului. La benzinarie mi se pare mai ok sa faci presiunea , la vulcanizari au furtunul foarte lung .
    1 point
  36. Nu te mai chinui, ia alta _chiulasa_ sh schimb-o si asta e.Te costa mai mult manopera si piesele decat sa te folosesti de masina.
    1 point
  37. Cea mai mare vina o au cumparatorii, isi doresc prea mult pe bani prea putini. Toti vor masini cat mai noi, cat mai dotate, cat mai de firma, cat mai putin rulate, cat mai polishate si neaparat mult mai ieftine decat in Germania. Daca eu pun anuntul cu masina mea pe net, cu rulaj real si cer un pic mai mult decat samsarii, nu ma suna nimeni iar daca ma suna imi spune ca este scumpa si care are km multi, daca le mai spun si ca are o bara sau o aripa revopsita deja imi inchide telefonul. Nimeni nu da doi bani pe un set de anvelope nou, pe o distributie noua, pe o masina care nu cere bani, important este sa fie ieftina si sa luceasca. Sa nu mai zic ca la noi nu se mai negociaza la ordinul sutelor de euro ci la oridinul miilor de euro. Primiti ce meritati fratilor !
    1 point
  38. Salutare Un mic jurnal, 170500km: -revizie ulei si filtre -update harti si mici codari (Multumesc Viorel<aka Fanatic>) Totul se prezinta bine....mult mai confortabila decat E71, sonorizarea mult peste E71, consumul as zice identic,oarecum normal fiind acelasi motor, poate cu 2-4% mai mic...poate...masina per total mai lina, mai fina, mai smooth... La minusuri pielea scaunelor imi pare de calitate mai slaba, cum am mai zis e71 parea mai hardcore cumva, mai directa...usile si inchiderea lor parea mai solida, dar aici lipsa soft close isi spune cuvantul... Per total multumit de masina: fiind si mai dotata are mai multe aspecte care ma incanta! Bafta tuturor, ne auzim! P.s.: culoarea ma omoara....supeba in primele 2 ore de dupa spalare, apoi....chin
    1 point
  39. Nu fac nimic la instalatia electrica , sa nu exageram. Am avut tot felul de chinezarii cu Windows CE si Android , pe diverse modele incepand de la e39 . Niciuna nu a stricat nimic. . Poate doar daca te apuci sa hack-uiesti semnalele CAN, sa strice ceva . Lumea pune chinezarii pt ca BMW nu ofera ce pot chinezariile , in plus restrictioneaza functiile si de multe ori opreste si serviciile originale care au fost activate la cumparare - vezi internet ,net sharing , wifi . Ce sa mai vorbim de posibilitatile multimedia care pana la NBT erau de tot rasul. Serviciile Connected Drive , in majoritatea lor, sunt o gluma proasta pt care mai trebuie sa si platesti , de multe ori nu merg . Trafic de net restrictionat prin servere BMW si TCU-ATM , aplicatii putine si proaste , support zero pt Android . Am mai spus-o - BMW e Apple al industriei auto - iti dau doar ce vor ei si totul trebuie sa fie controlat de ei - nu support atitudinea asta .
    1 point
  40. A doua zi dupa expo masina a intrat iar in sala de operatie pentru a monta ultimile jucari prezentare,nici nu am apucat sa testez noul intercooler sa vad daca sunt probleme cu el... :bye: Franele sunt aproape gata: S-a montat si noul filtru epurator: Un mic video cu noile frane:
    1 point
  41. S-a renuntat la pachetul M4 si am pus cel de M3 Parca este mai ,,de acasa"
    1 point
  42. 1. De unde sunt zvonurile aste ca F30 e o masina nefiabilia? Din tot ce am citit, chiar este o masina fiabila. Cred ca ar fi de folos sa ne spuna posesorii de F30 facelift, mai multe. 2. Motorul de pe facelift, diesel, b47, este la fel foarte fiabil si vine si pe noul model 2019 si se va mai fabrica inca 3-4 ani. E si pe X1, X2, X3, X4, seria 1, seria 2, seria 4, seria 5. Pana in 2016, in nu stiu ce luna, era fara AdBlue, si dupa cu AdBlue. Motorul respecta norma Euro 6, si ultimele modele chiar 6d Temp. 3. Toti spun ca, cutia automata de la ZF e excelenta, dar daca te uiti la costuri de intretinere mai mici, e clar ca mai bine alegi manuala. 4. Din ce spun majoritatea si pe site-ul https://www.spritmonitor.de/, un consum mediu de 6-6.5 este real pentru F30, cu un minim de 4.5 si un maxim de 10 in Bucuresti. Chiar e foarte relativa treaba asta, in functie de sofer si conditii. XDrive mai adauga un 0.3 - 0.5/100km 5. Unii zic ca distributia nu mai trebuie schimbata la acest motor, dar baiatul ce are service la Bistrita si e cunoscut pe forum a zis ca ar fi bine ca dupa 200-250 000 sa fie schimbata. Bineinteles, daca face zgomotul specific. Nu prea am vazut B47 ce au necesitat schimbarea de distributie. 6. Au avut un recall pentru EGR si s-a schimbat, deobicei, pe garantie sau s-a facut ceva update software.
    1 point
  43. Sunt asa de irelevante aceste intrebari... Conteaza foarte mult de intretinerea masinii, numarul de km, utilizare..... Poti sa te astepti la orice cand iei o masina la mana a 2-a.
    1 point
  44. Dupa ce postezi tu verifici ce poze ai atasat?
    1 point
  45. Hai ma razvane ca nu e asa tiganie, mie imi place sincer si pare din acelasi film. Bravo Cristi!
    1 point
  46. senzorii de parcare eu ii consider utili.
    1 point
  47. Am vazut ca sunt multe probleme cu F30 urile... si daca ai iesit din garantie.. plangi pe langa ea pentru ca inca nu ai terminal leasingul si tu deja bagi bani in ea..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.