Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/23/19 in all areas
-
cea din fata de la golden palace era , inteleg ca erau mai multe, eu n-am mai vazut decal nfl sau mai sunt doar cu stopurile schimbate Ceva impresii la cald dupa cateva sute de km . Masina e clar diferita de alte serii pe care le-am mai avut , 3-5 , feelingul general e ca F06 e o masina premium , adica iti da feelingul asta de la exterior si se continua in interior cu materialele si dispunerea lor . Am sa descriu din prisma comparatiei cu f10 care e destul de dotat , ma refer aici la dinamic drive si adaptive drive , amortizoare edc , dotari care nu sunt la F06 dar compenseaza prin diferenta de inaltime , masina nu inclina in curbe f mult dar se putea mai bine , simt cumva senzatia de ruliu uneori , cam cum avea E60 inainte sa montez Eibach , dar mult diminuat , nu-mi dau seama acum daca niste amortizoare mai dure ar rezolva situatia sau o bara de torsiune mai rigida . In nici un caz nu as monta arcuri eibach, ar fi mult prea joasa . Jantele 20 surprinzator nu imi par inutilizabile , la modul real eu nu simt o diferenta majora intre 19 si 20 poate si pt faptul ca suprafata de contact este identica , probabil e un risc accentuat la gropi etc . Este o reala placere sa o conduci la drum lung , motorul se simte relaxat , in mod sigur simti diferenta de cuplu ,mai ales la viteze mari . Azi am revenit si am condus f10 50 km , cum am mai spus , scaunele comfort incomparabile , am sintit clar ca edc amortizeaza mai bine , parca mai ferm , nu stiu cum ar fi cu 20 dar n-ar trebui sa fie diferente . Consumul 11 la viteze 160-180 , n-am facut o medie , oricum i-am dat , in limita asta pt ca are flansa spate crapata si nu am vrut sa risc , ceva varfuri cat sa ma simt eu bine ca masina poate . Si da poate , creier sa ai si drum liber . :frantics: Pusa una langa alta f06 f10 clar cea din urma pare o masina de familie ..frumoasa si puternica . f06 alt film , nu te gandesti la o masina de familie. Iti da senzatia de frumos si putere si cam atat . Si abia astepti sa o conduci . Ca nivel de zgomot as spune ca e aprox la fel , se simte usor mai silentios motorul la F06 , sa zicem un 10 % si aici includ si feedbackul de la zgomotul de drum la viteza , ma steptam sa fie mai zgomotos f06 dar nu e . Ambilightul nu-mi place , destul de slab , intens exact unde incepe ledul si apoi se pierde pana la capat , jenant . Probabil voi proceda ca la f10 si voi monta un kit . Frane beton , imi place ca are etrierele vopsite , face parte din M sport package , urmeaza sa-i scot m si inscriptia 640 , nu-mi plac . Nu prea am ce schimba la ea , poate sa ma joc cu jantele putin , am comandat grile negru lucios performance sa fac test , daca imi place le pastrez . Am scapat cu muzica , are HK . la colision warning are 2 avertizari , una alba cu atentie si una cu rosu , parca fct mai bine ca la f10 , inclusiv franeaza mai bn , la oameni afiseaza o pictograma umana si rupe franele .Daca te simte cu piciorul pe frana nu intervine . daca dormi franeaza imediat . Incep sa ma obisnuiesc cu proprortiile , e mai lunga botul usor ascutit , e jale la parcari momentan ma dau jos si ma uit . Sa speram ca voi fi atent mereu . Dupa ce am condus f10 azi am vazut diferenta , inaltime si lungime . Latime pare la fel , cel putin asa se simte . f10 imi pare f infipta pana in 120-140 , dupa viteza asta F06 e bomba , dif de cuplu probabil , altfel pune puterea . i-am comandat flansa spate si uleiul de cutie transfer in prima faza , o sa fac un flush la grupuri in primavara si mai las uleiul la cutie momentan. Farurile sunt dementiale , e lumina pe strada acum , ca intensitate as spune undeva la 30% plus fata de xenon , ca si lungime raza indiscutabil superior , esti pe faza lunga mereu se joaca din conul de umbra , le vezi pe sosea cum se plimba . cam astea ar fi momentan impresiile la cald , voi mai reveni cu pareri. f10 intra la vanzare in scurt timp , voi face si aici un topic sa fie , evident conteaza jurnalul tinut pe forum , mereu a contat la toate masinile vandute .6 points
-
Azi i-am scos cifrele si literele de pe spate ca ma stresau . Arata mult mai bine , si am surprins si albastrul in poze :goodjob: , a venit si flansa , rezolv sapt asta . Un alt host pt poze gasim ? vad ca astia pun watermark3 points
-
Important e sa iti placa tie ....pt unii wow pt altii bau . Atat sublimul cat si ridicolul atrage atentia .3 points
-
Noua mea masina este un X1 F48, xdrive 18d, linia M Sport, de culoare, cum altfel, Estoril blau. Este produs pe 12 decembrie 2017, si a fost livrat in 28 decembrie 2017. In afara de dotarile si accesoriile descrise mai jos, are in plus garantie extinsa (BRI - BMW Repair Inclusive) 4 ani sau 200.000 km, si roti de iarna (style 564 cu anvelope Pirelli - facute in Romania, 225/55/17), pe langa cele de vara din pachetul M Sport, style 570, tot cu Pirelli, 225/50/18. In una din poze se poate vedea cum arata cu ambele modele, pe spate fiind cea de iarna, iar pe fata cea de vara. Deci, informatii si dotari: Type HT91 Model X1 Xdrive18d - EUR Development Code F48 Chassis GEFZG Steering LL Doors 5 Engine B47U Displacement 2.00 Power 110 Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Estorilblau 2 Metallic - B45 Upholstery St.micro Hexagon/alcan.anthrazit - HMAT Production Plant Production Date 2017-12-12 Standard Equipment 2VG Performance Control Performance Control 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1RC 18"m Lt/a.w.do.sp.570 M Bico.runfla 18"m Lm Do.sp.570 M Bico. M. Notlau 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 2VL Variable Sports Steering Variable Sportlenkung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AT Roof Rails Aluminium Satinated Dachreling Aluminium Satiniert 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined Exterieurumf. In Aluminium Satinier 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 337 M Sport Package M Sportpaket 4LS Int.t.fin.alu.finely Brush.l. W.hig Int.l. Alu. L.s.f. M. Akzentleiste 420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AV Active Guard Active Guard 5A4 Led Headlights W.extended Features Led-scheinwerfer M.erweiterten Umfa 5DP Park Assistant Parkassistent 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6NW Telephony With Wireless Charging Telefonie Mit Wireless Charging 6UN Navigation Navigation 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7CG Repair Inclusive 3/200 Repair Inclusive 3/200 7LF Model M Sport Modell M Sport 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8AP Assembly Jig Montageeinrichtung 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8R9 Refrigerant Kaeltemittel 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 853 Language Version English Sprachversion Englisch 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz2 points
-
Salutari, Din pacate trebuie sa ma despart de una din cele mai placute experiente automobilistice: BMW 330i ACS C30 - aprox. 320-330cp. E46 sedan, 2002, cu kitul original de Ac Schintzer: Kompressor, injectoare, soft, carcasa motor carbon, filtru de aer sport in carcasa de carbon, short-shifter , serpisori, evacuare originala Remus, bara fata (noua) aftermarket M3 ( am si bara originala Ac Schnitzer), praguri Ac Schniter, bara spate Ac Schnitzer,s.a.m.d Recent efectuata tinichigerie + vopsitorie integrala, eliminate toate imperrfectiunile varstei, faruri noi DEPO Performance, scaune Recaro full electric cu memorii, revizia completa, schimbate furtunele de la pompa de servo, franele fata noi, anvelopele fata 1500km, anvelope spate 60%. Masina nu are nicio nevoie de moment (in plan era sa schimb suspensia actula de Mtech. cu un D2). Nu imi propun sa fac o poveste din acest anunt, ... vb de un exemplar extrem de rar (kitul Ac Schnitzer s-a montat in intervalul 2002-2003 pe un nr. limitat de exemplare, la un cost pe masura - aprox.9500eur pt. kitul de supercharger + 4000eur kitul exterior) pt. care m-as bucura sa ajunga la un pasionat. Masina se poate vedea in sector 1 - Universitatea BioTerra. Pret 7500eur - se elibereaza factura, fiscal, s.a.m.d. (nu sunt interesat de schimburi) Multumesc, Catalin2 points
-
De accord aici cu calitatea plasticelor la interior. Si mie mi se pare a fi inferioara asteptarilor. Audi are plastice ce tin mult mai bine in timp si, cel mai important, nu prea cauzeaza greieri. Am avut 6 BMW-uri in familie pana in prezent si toate masinile au dezvoltat greierasi dupa 2-3 ani, in timp ce la cele 3 Audi si 2 VW, nimic. BMW foloseste plastice mai dure, care din cauza dilatarii si contractarii termice, cu timpul, incep sa scoata sunete. Insa din punct de vedere mecanic, eu (masini personale si de la birou) vin de pe 1 Audi si 2 VW-uri in ultimii 4 ani...pot spune ca BMW este peste la fiabilitate, cel putin din experienta mea. Da, se strica mai mult decat mi-as fi dorit, dar nu se compara cu gradul de defectiuni la produsele VAG. Pana la urma cam asta spun toate studiile de satisfactie a consumatorului pe piata auto. Chiar recent am fost la un schimb de ulei in cutie si cei de acolo mi-au spus ca rar au de a face cu BMW-uri cu probleme serioase, in timp ce, pe departe, Audi si VW (cu DSG) sunt cele mai des intalnite, urmate de Merc. Stiu prea bine cum stateam cu stres cand conduceam DSG prin Bucuresti. Costurile de intretinere la BMW nu mi se par exagerate pentru o masina din clasa asta, sunt in linie cu ce vezi la grupul VAG cand tragi linia de final. In fond, daca iti permiti costurile, masina merita. Cand vine vorba de BMW vs Audi vs Merc, toate au plusuri si minusuri, depinde ce plusuri iti surad tie mai mult. Personal, am renuntat de mult sa mai cred ca vreuna din marcile astea au un avantaj claaaar asupra celorlalte. Daca ar fi fost asa, piata reactiona in timp. Sunt in aceeasi clasa si in fond ofera aceeasi calitate per total. Nu poti spune ca BMW este inferior Audi (sau vice-versa) legandu-te doar de aspectul 'pastice interioare'. Pachetul trebuie analizat in totalitate.2 points
-
Nu ma supar , iti spun ca cel mai probabil ai nimerit o masina mai uzata , eu nu am probleme la pasaje , nu scartaie plastice , poate sunetul motorului acopera tot ca sa bagam si 3.0 in discutie . Cine a mers cu masina asta a confirmat tot ce zic , tine si de intretinere , este evident dar eu nu vad o calitate asa proasta ,poate la seria 4 ,dar 5 mi-a placut f mult , pielea in stare ff buna ,destul de groasa , ceva uzura la.manerul sofer este normala ,pana la urma anumite elemente se pot schimba . Eu care am avut un E60 in stare f buna pot sa spun ca F10 este mult mult peste2 points
-
Hai sa nu exageram ,F10 e o masina f misto , motorizarea conteaza si optiunile . Eu am fost f multumit de ea doar ca m-am plictisit repede masina fiind dotata si nemaiavand ce sa-i fac . Normal ca daca mergi cu 2.0 si cheala nu te atrage cu nimic . Ia cu incredre un F10 pe care il testezi si te atrage ,recomand 3.0 . Masina e grea2 points
-
2 points
-
2 points
-
DupĂŁ mine ai "distrus-o" prin colantarea asta...dar, ție trebuie sĂŁ ĂŽți placĂŁ Apropo, mânerele ușilor de ce nu le-au fĂŁcut?2 points
-
Dragut , poti sa spui ca mai ai placerea condusului la masina asta sau se limiteaza totul la economia facuta si ceva bani ramasi in buzunar . O intrebare la care astept un raspuns sincer dupa ce ai spus ca I3 te termina la spate2 points
-
Automat all the way, comfortul este mult mai mare si pentru mine conteaza mai mult. In unele cazuri si performanta este mai mare, fata de manual.2 points
-
Sa nu exageram, 1 la 60-120 mii km sa schimbi un ulei la cutie nu e o avere, si daca ai o cutie automata intretinuta asa cum trebuie, te duce mult mai mult decat una manuala, la care schimbi volanta etc.. Eu am avut x5 e70 cu 550.000 km , cumparat de nou de mine si cutia schimba perfect,schimbat ulei si filtru la ea, atata.. nimic mai mult..e60 cu 300.000 km tot cumparat de nou, schimbat ulei + filtru, cutia mergea ca scris.. Da, daca iei o masina la care nu s-a facut intretinerea cum treubie la cutia automata, atunci poti avea "gaura mare in buget". Dar daca e intretinuta corespunzator, nu e "dracul asa negru" pe cum se aude.2 points
-
Mașina personalĂŁ. De aproape 3 ani ĂŽn țarĂŁ, adusĂŁ personal din Olanda când avea ~160000km. LINK ANUNT PREȚ: 13000 Euro1 point
-
Salutare, Deschid acest topic cu gandul sa va povestesc ce am patit ieri. Dupa lungi cautari de masina, a aparut un anunt cu un F30 care indeplinea cerintele mele, ba chiar le depasea. La prima vedere am zis "e prea bine ca sa fie adevarat", lista de dotari fiind impresionanta, mai ales compartiv cu pretul cerut de vanzator. Vad locatie: Pitesti, Arges. Imi zic in minte ca e ok, nu toti oamenii sunt la fel si nu are rost sa catalogam pe toata lumea din cauza anumitor exemple(de exemplu taximetristii). Il sun pe vanzator si stabilesc o intalnire in 2 ore, eu venind de la Bucuresti, pentru a vedea masina si eventual pentru a finaliza tranzactia. Pana aici totul ok, cum ma apropii de Pitesti, il sun iar pentru a cere adresa exacta, moment in care imi spune: "Fa dreapta la prima iesire si la prima benzinarie mol, te astept. O sa te ti dupa mine ca mai este de mers 1km de aici". Ok, zic eu, cu gandul ca mergem la casa lui sau intr-un garaj unde tine masina. Dupa aproximativ 10 minute de mers ajungem intr-o curte unde scria: "Acte si documente auto" si in spate o parcare cu mai multe dacia logan si 5 BMW, iar masina despre care vorbim era pus fix pe mijloc, mai mai ca te invita sa intri in ea. Ajuns la masina, domnul vanzator nu s-a prezentat nici de aceasta data si imi spune: "Hai, uita-te la aspectul exterior si interior, porneste masina si asculta motorul, daca ne intelegem la bani o sa facem si un drive test". Ok ok, facem drive test doar daca ne intelegem la bani? Cum pot sa faca o oferta corecta si transparenta fara sa cunosc detaliile masinii? Ma apuc sa verific seriile, sa verific imbinarile si urmele de sudura, pareau ok. Cum trec la caroserie observ mai multe zgarieturi, ciubituri si infundaturi, jantele ciupite. Argumentul vanzatorului a fost: mai are mici probleme estetice, acum nu ma apuc sa vopsesc o bara pentru ca ma costa 250 lei si dupa zici ca aranjez masina pentru vanzare. Trec la interior, aici nimic de reprosat, masina a avut parte de un detaling de calitate. Arata exact ca atunci cand o cumperi noua, 0 urme de uzura volan si scaune dar domnul vanzator a insistat ca nimic nu este vopsit la interior si ca masina a fost ingrijita. Cei drept, omul destul de atent la detaliile interioare, mirosea a "bradulet new car". Pana in punctul asta nu am vazut niciun act al masinii. Trecem direcr la bani si ii cer un cont iban pentru un eventual transfer. Aici a inceput circul. Domnul vanzator nu foloseste carduri pentru ca "nu ai voie s vinzi multe masini" si ca daca vrei sa cumperi o masina, mergi cu cash, el le cumpara cash. Insist spunand ca suntem in 2019 si orice tranzactie ar trebuie sa fie monitorizata bancar, mai ales o astfel de tranzactie. I-am pus la dispozitie ING, BCR, UNICREDTI si REVOLUT. Dupa multe insintete si amenintari ca plec si nu ma intorc cu cash pentru ca nu sunt de acord, a dat cateva telefoane si s-a gasit cineva cu cont la ING care era dispus sa primeasca banii. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru. Intre timp vanzatorul, care am vazut dintr-un document bancar, in care a primit un avans ca se numeste Ionut se apuca si imi spune ca ieri a vandut un seria 6 pe 30.000 euro si a primit banii tot prin banca, in 3 conturi si ca tot ieri a cumparat un seria 7 si ca banii primiti IERI pe seria 6, s-a chinuit 3 saptamani sa ii scoata din bancomat. Intelegi voi logica acestor afirmatii. Insist sa facem drive test. Masina a pornit ok, incerc sa reglez oglinzile si constat ca cea din dreapta nu se strangea electric si nici nu se putea regla. Raspuns vanzator: poate nu trece curent prin ea, cand am luat-o eu functiona, ia da semnal sa vedem daca functionaza. A se poate sa fie geamul defect, o reparatie minora" Trec peste si zic sa mergem la drum. A deschis geamul si a inceput sa vorbeasca tocmai ca sa nu aud cum se comporta masina. Insist sa facem liniste si aud cum masina scotea un sunet nu tocmai normal la denivelari. Vanzatorul, foarte atent la nevoiele mele, imi spune: "masina este strong pe suspensie, un cap de bara sau o bieleta maximi sa schimbi dar este ieftin si oricum e normal sa le schimbi" Sennzorul de unghi mort nefunctional, oglinda nefunctionala, incalzire bancheta spate nefunctionala, trapa uneori functionala, pilot nefunctional. Sa nu mai zic ca masina are servo distronic daca zic bine, unde invarti volanul mai putin. Personal nu mi-a placut si nu am simtit-o la fel de precisa. Terminam drive testul in 5 minute pentru ca intrase rezerva si "Domnul" Ionut nu dorea sa circulam pe rezerva si nici sa alimentam, a insistat sa ne intoarcem si sa facem actele. Nu am fost multumit de ce am vazut si voiam sa o duc la o inspectie service sa stiu la ce ma astept. Cum am adus acest subiect in discutie, vanzatorul s-a enervat si a spus ca este o masina buna, ca oricine vine sa o vada si are banii la el, o cumpara. Ca daca mergem la service si imi spune de acolo ceva si nu vreau sa o cumpar, el ce face? Ca sa ii dau un avans de 200 euro ca sa scoata anuntul si sa o tina pana luni, dupa sa nu ii mai dau avans ca daca nu imi place ce spune la service nu o cumpar si vreau banii inapoi. Insinsta ca masina este buna si ca problemele sunt minore, sa ii dau banii, sa facem actele si sa plec, ca are anvelope noi, deci e buna. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru si am stabilit sa mergem luni la o inspectie, insa acest lucru nu se va mai intampla. Nu am vazut actele masinii nicio secunda, anuntul era plin de minciuni, de la nr de km, la nr de cai putere si "suspensia adaptiva". Daca nu eram atent si ma grabeam, puteam sa iau o teapa frumusica. Masini bune, dotate si ieftine, nu exista. https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-4-butoane-extra-full-IDcx9BJ.html acesta este anuntul Mare grija la ce cumparati si unde mergeti. Eu unul, voi evita.1 point
-
Daca completezi cate 1l la fiecare 2000km, practic in motor o sa ai doar ulei curat si nu mai ai nevoie sa faci schimbul de ulei la 10000km Asa masina vreau si eu.1 point
-
1 point
-
Din pdf: “Montajul foliilor pe geamurile prevăzute cu sisteme de degivrare este permis doar dacă acestea sunt incluse în masa sticlei. Nu se permite montajul foliilor pe geamurile prevăzute cu sisteme de degivrare aplicate pe sticlă.“ Eu de aici intaleg faptul ca nici pe luneta nu este legal! La F31 sistemul de degivrare (acele linii) sunt aplicate pe sticla, nu in sticla!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cred ca mai mult ti l au infundat, au aparut tot felul de priceputi in dpf uri!!1 point
-
Am montat in final becuri xenon de 6000 k si se vede foarte bine noaptea. A disparut orice tenta de lumina galbuie.1 point
-
1 point
-
E clar ca unele probleme pot fi datorate modului in care a fost intretinuta si condusa. Dar strict legat de plastice, nu vad cum nu ti-ar pocni. Pur si simplu au design-ul prost. Plastic + aluminiu + nit = pocnitura.1 point
-
Myx, sper sa nu te superi dar raspunsul asta il scriu doar pentru ca ai dus discutia inspre "2.0 si cheala". Am mari dubii ca plasticele de la interior difera in functie de dotari sau de motor. Iarasi, tipul de tabla sau gradul de antifonare vine la pachet cu vreo optiune? Sa inteleg ca in 530d suna mai bine radioul in difuzoare? Eu n-am zis ca-i cea mai proasta masina cu care am fost. E o masina faina dar cu multe bube.1 point
-
Intr- un final problema a fost rezolvata. Schimbare rulment dreapta spate (avea senzorul abs inclus in rulment). Am luat si inelele separat doar ca nu se potrivesc pt modelul meu. Atasez si poza cu diagnoza pt problema pe care am avut o eu. Sent from my EVA-L19 using Tapatalk1 point
-
inainte se platea sa ai bara , bandourile, oglinzile, manerele in culoarea caroseriei....acum platesti sa le ai negre....niciodata nu suntem multumiti )) si eu sunt de parere ca masina era superba cu rotile de fabrica, culoarea originala...etc dar fiecare cu gusturile lui si propietarul decide si de data asta1 point
-
1. lumina alba/rece pe timp de ceata = 0 (zero) 2. probabil dupa atat experienta ....inginerii de la BMW au pus "lumini mai galbui" in/la proiectorare cu respectarea unor norme, in urma unor studii, din cauza unor motive. 3. oare nu putea sa puna BMW din fabrica si in proiectoare LED ?1 point
-
Cand aud de 3 pistoane suna in capul meu a tico / matiz / opel corsa sau vw polo , nu vreau sa deranjez pe nimeni cu aceasta afirmatie dar asa suna pentru mine1 point
-
F10, 50k rulati, in decembrie 4 ani de cand il detin, doar revizii si distributia (desi nu era necesar). Atat E60 (6 cil) cat si F10 le-am achitionat la 135k, E60 a plecat la 200k de la mine. La E60 am schimbat galeria de admisie de 2 ori, bujii si releu de vreo 2-3 ori, baterie, curatat turbina, amortizoare, bielete directie si multe altele. De la distanta F10 a cerut mult mai putini bani. Cumpara cu incredere f10, dar nu unul de 12k.1 point
-
1 point
-
E unul din cele mai frumoase, dacĂŁ nu cel mai frumos și “individual” model (nu ai cum sa ĂŽl “confunzi” cu nici un model nici interior, nici exterior). Foarte frumoasa. Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos și sa te poarte in siguranța.1 point
-
Cumpara ce vrei tu, daca e sa te iei dupa sfaturile de pe forum nu mai cumperi nimic. Ca sa-ti iei orice grija, schimba-o distributia la aproape 200K km si EGR-ul. In rest, multi km fara probleme1 point
-
Nu am F10,sunt tot cu E60 ca și tine. Ideea e cĂŁ E60 e mai fiabil ca F10,cum și E39 a fost mai fiabil ca E60. Nu mai face BMW mașinile la fel de trainice,cautĂŁ sĂŁ rupĂŁ din buzunare cat de mult poate pe piese și service. DacĂŁ te hotĂŁrĂŁști sĂŁ faci trecerea,trebuie sa fi conștient și sĂŁ ĂŽți asumi ĂŽntreținerea mai costisitoare. Cunosc spre exemplu cazuri de caseta electricĂŁ picatĂŁ la F10 din senin,cost caseta OE 9000 lei. Din start sĂŁ ai 800 euro pt distribuție ( in caz cĂŁ nu a fost schimbatĂŁ ), un schimb de ulei in cutia de viteze dacĂŁ e automata - 500 euro, și poate și problema Egr ului,sĂŁ nu iei foc nu de altceva.1 point
-
1 point
-
Nici mie nu-mi place sĂŁ generalizez, dar deja asta cu Piteși o aud de sute de ori. Zici cĂŁ e cuib de viespi acolo.1 point
-
Am vazut Pitesti Arges... Nici nu citesc mai departe. Clar este teapa ca am patit-o si eu cand cautam masina. Dragi colegi va recomand tuturor sa ocoliti cu orice pret locatia Arges cand vine vorba de masini.1 point
-
Era si greu sa se strice motorasul electric inainte de 2011, cand casetele erau asistate hidraulic. Statistica ta e bazata pe masini cumparate de noi si intretinute corespunzator, sau pe "SH impecabile pentru pretentiosi" cu kilometrii REALI?1 point
-
capac chiulasa plastic. plasticu' se deformeaza odata cu timpu' si cu variatia mare de temperatura si nu mai etanseaza ca lumea, chiar daca se schimba garnitura. si pierde ulei pe-acolo. foarte multe BMW-uri au problema asta, si inline6, si V8. cum le-o fi c**at mintea sa foloseasca plastic exact acolo e peste puterea mea de intelegere.1 point
-
Eu am vazut 328-ul, acum vreo 2 luni. Era intr-un garaj din Bucuresti, nepornit de ceva timp (bateria era descacata - mesaj in bord), itp si rca expirate de cateva luni, proprietarul nu o mai folosise de cateva luni, cred ca aflase istoricul, nu era cel care o reparase, a luat-o direct reparata, cred.. Un singur tips la toba, bara cu decupare pentru un singur tips. Camera nu functiona, era mesaj in bord, si era un pic vopsita din greseala. Nu am mers cu masina decat 10 metri, dupa cum spus, nu avea itp si rca, plus ca am recunoscut ca este cea de care scrisese FRE in topicul sau mai demult. km in bord cam 27-28.000, proprietarul zicea ca mai are BSI, in carte pe langa Apan, fusese inmatriculata la Cluj, unde se pare ca fusese reparata. Mai avea un set de cauciucuri pentru ea. Cam atat. Eu nu am luat-o, si pentru sfaturile sale, i-am multumit lui FRE.1 point
-
Chiar daca o masina reparata astfel arata bine, asta nu inseamna ca e un lucru normal. O masina reparata asa e un cazan. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se comporta o masina de genul asta in caz de accident grav. Chestiile astea se intampla pentru ca exista o mare foame de bani si un numar mare de oameni deosebit de naivi care nu se pot stapani cand vine vorba de chilipiruri. Nu inteleg ca nu se poate ieftin si bun. Nu realizeaza ca o masina mai ieftina pretul pietii denota vicii ascunse.1 point
-
La ce marca nu apare joc in caseta? Cauza fiind drumurile, nu marca...0 points
-
misto masina. singurul lucru care ma supara la 6 GC si la noul seria 8 este ca rotile au diametrul prea mic, ca la seria 5 desi ar fi trebuit sa fie ca la seria 7. per ansamblu, cand te uiti din profil la aceste doua masini, pare ca rotile din cauza diametrului mic nu sunt din aceeasi poveste cu masina. daca as avea o asa masina, as lasa jantele de 20 si as pune pe ea 245/40 respectiv 275/35 ai dreptate, orice alta culoare la interior in afara de negru, da un aer mult mai elegant si luxos oricarei masini-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ar putea, asa cum s-a intamplat in accidentul mai sus mentionat. Ar putea prin nepastrarea distantei fata de ceilalti participanti la trafic, de exemplu. Si nu ma refer la situatia in care cineva sta pe banda din stanga degeaba. De exemplu, nu o data mi s-a intamplat ca, pe autostrada, sa stau pe banda din dreapta si sa fiu depasit, pentru ca apoi cel care m-a depasit sa intre imediat in fata mea, la cativa metri. Vorbim de situatii in care ma vad nevoit sa franez eu ca sa maresc distanta fata de cel care tocmai mi-a intrat in fata. In alta ordine de idei, si eu consider ca principalul factor pentru numarul ridicat de accidente este lipsa crunta de educatie a soferilor din Romania si nu lipsa autostrazilor. Sigur, autostrazile ar putea limita aparitia unor tipuri de accidente (i.e. impact frontal), dar in continuare necesita ca participantii la trafic sa nu conduca haotic, stupid, cat se poate de riscant.-1 points
-
"Ma" vezi ca mai sus cu cateva posturi e fix e un articol despre un accident ce contine explicatia la intrebarea care te macina: "Daca am avea 7000 km de autostrada sa zicem, cum ar mai putea soferii indisciplinati sa se desfasoare?" Or fi avand nemtii mai multi km de autostrada, dar si ca populatie sunt mult mai multi decat la noi. Doar nu merg toti nemtii numai pe autostrada, am condus si eu prin Germania si am intalnit destui soferi pe drumurile nationale. Pur si simplu stau naibii cuminti, asta e secretul. Plus ca in topul din linkul de mai sus, pe locurile de la baza clasamentului, sunt si tari cu mai putini km de autostrada decat are Germania, deci nu neaparat numarul de km de autostrada de pazeste de belele. Fara soferi disciplinati nu faci nimic.-1 points
-
Ei bine,cu cât mai mulți km de autostrada = cu atât mai puține șanse ca șoferul tembel sĂŁ facĂŁ ceva aiurea pe drumul national = mai puțini morți. E greu de ĂŽnțeles cĂŁ autostrada salveazĂŁ vieți/timp? PânĂŁ sĂŁ ajungem la educația vesticilor( care e totodatĂŁ la acel nivel datoritĂŁ legilor ) tot ar fi salvate niste vieți dacĂŁ ar exista autostrĂŁzi.-1 points
-
Exista diferente majore intre 2018-2 si -1? Merita bataia de cap? Nu de alta dar as astepta 2019 daca diferentele nu sunt majore.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00