Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/02/19 in all areas

  1. Asta cu E90 peste F30 ma duce cu gandul la vechile discutii de acum 6-7 ani privind E46 vs E90. E46 era cel mai cel BMW facut vreodata, mult peste E90......pana cand E90 a ajuns la pretul 'corect' si toti au sarit in el . Acum e noul 'gold standard'. Daca e sa trecem peste nostalgii, subiectivisme si incapatanari, orice masina noua este mai buna decat modelul vechi (cel putin orice masina scoasa de o companie sanatoasa din punct de vedere financiar si nu 'pe duca'). Sunt zeci de studii (obictive :shifty: ) care dovedesc acest lucru, deci nu e prea mult loc de dezbatere reala. Acum daca E90 iti place TIE mai mult, asta e partea a doua. In fond iti iei ce rezoneaza cu tine cel mai mult. Dar e greu sa argumentezi ca e 'mai buna' decat F30.
    3 points
  2. Ieftin si simplist versus superlux şi hypercomplex.... era si o imagine atasata.. https://drive.google.com/file/d/1pYAxsbXkRlv76KK2DxpG2E8GDKoPHJNP/view?usp=sharing
    3 points
  3. Si avem prima modificare , ambilight care si la seria 6 era penal de slab si monoton , dadea o atmosfera ciudata . oficial nu este nici un retrofit pt seria 6 , am rascolit tot netul si am inteles apoi de ce nu exista , montajul a fost unul fff dificil si a durat aprox 6 ore , am fost la un pas sa renunt ,s-a scos ambilight cu suportul care e f bine bagat in tapiserie , sub piele si pt a nu provoca alte daune s-a lucrat milimetric . In final baietii de la Am customs au facut o treaba perfecta dupa multe reglaje intensitate si pozitie a benzilor de led care provin de la un kit de f10 ,ciudat ca la o masina 2015 nu au facut un ambilight competitiv daca tot l-au instalat , un led care scadea pana la finalul benzii imi pare din filme proaste asa ca asta e rezultatul final acum de care sunt super multumit . Ce vedeti este intensitatea maxima care se poate regla din bord .uUrmeaza tipsuri de 650i, cele dreptunghiulare si difuzorul aferent . i-am infoliat si farurile in folie protectie , m-am gandit ca poate ajuta la vreo piatra mai nebuna
    2 points
  4. Electromotorul e posibil sa invarta greu din cauza bateriei slabe. Voltajul de pe modulatorul fm nu este chiar cea mai precisa masuratoare... Ai fost de fata la testul de compresie? Mi se pare aberant ca ti-au spus ca ai probleme la electromotor+ toate injectoarele+ compresie, eu cred ca cineva urmareste sa te usuce de bani sau pur si simplu duc lipsa de cunostinte elementare. Cum functioneaza masina in rest? La cald s-a facut un test de compresie? Da fum? Consideri ca se comporta normal in sarcina?
    1 point
  5. Ar fi indicat 225/45/17
    1 point
  6. Pe mobile.de sunt multe e90-URI cu motoarele n47 care au in jur de 250000km iar in descriere nu e specificat nici un schimb de distribuție și nu cred ca ar omite un detaliu atât de important. Nu vreau sa fiu ĂŽnțeles greșit și ca neg posibilitatea de rupere a lanțului. Eu cred ca este aleatoriu și cred ca cine cumpara n47 ĂŽși asuma acest defect, schimba distribuția și 100.000km ar trebuii sa stea liniștit. Eu am achiziționat de 1 sĂŁptĂŁmâna un E90 320d din 2011 cu 189.000km, momentan nu are nici un zgomot dar in primĂŁvara voi schimba distribuția știind ca pana atunci sigur nu voi face 10.000km. Asta dacĂŁ nu ĂŽncepe sa facĂŁ vreun zgomot. sper sa tina și lanțul cu planul meu )
    1 point
  7. maine astept volanul de ceva timp ma tot gandeam daca merita sa iau schimbator cu pielea performance...daca tot am inviat volanul, le-am si comandat. revin cu poze cand primesc tot. chiar sunt curios cum lucreaza Cornel din Oradea. parerile am vazut ca sunt numai de bine!
    1 point
  8. Adevarul e ca o sa dorm ceva mai linistit pentru simplul fapt ca mai duce cativa km.De culcat,n-o sa ma culc pe-o ureche si sa sper la minuni,ii voi face distributia la inceputul lunii Octombrie,dupa ce voi termina cu nunta. Asta daca o sa mai am voie ... )))))
    1 point
  9. Tocmai ce m-am intors dintr-un road trip prin Europa. Dupa mai bine de 2500 de km nu am mare lucru sa reprosez masinii. Poate imi e putin dor de scaunele confort din f10 si de clima mai rafinata, cu mentiunea ca pe f10 aveam clima pe 4 zone. Motorul este o placere, daca nu folosesti cruise controlul cu greu stai pe autostrada sub 150 kmh. Am scos un consum mai mult decat decent in conditiile in care am fost 2 persoane in masina si bagaje full. In general mergeam in jur de 140-150 kmh la ora cu varfuri pe la 200 pe autostrada si pe drumurile nationale cu 10-20 kmh peste limita. Inainte sa plec i-am schimbat cele doua brate fata, mare diferenta nu am simtit probabil si pentru ca drumurile au fost mai mult decat decente. Probabil trebuie sa echilibrez rotile pentru ca volanul vibreaza putin intre 80-100 kmh. Urmeaza sa ii fac revizia si sa schimb uleiul in cutia de viteze, cel mai probabil pun filtru si ulei zf. Masina are cutia de viteze 8hp70z si din ce am vazut pe realoem codul pentru baia de ulei ar fi acelasi ca si la 8hp45. Cu toate acestea am vazut ca pe net se vand pachete diferite de revizie pentru 8hp45 si 8hp70, cel pentru 70 fiind cu aproximativ 300-400 ron mai scump. Cei care ati schimbat uleiul la transmisia de pe motoare de 3l stiti sa fie ceva diferenta?
    1 point
  10. Da,tu si încă 2 Restul sunt la stadiul asta :http://www.bmwclub.r...82#entry2496782 Sa fim serioși, nu ne mai uitam la Mihaela,avem o vârsta totuși..
    1 point
  11. imi place cum arata masina , pe X6 se potrivesc culori nebune mai ales in combinatie cu jante mari cum e cazul aici daca era X5 de exemplu nu mergea deloc
    1 point
  12. rahat in ploaie...si de ce a prezentat-o? sa scrie doar cei pro? cei contra sa se abtina, doar e democratie!
    1 point
  13. un colant Roz sau Verzui ar trebui are cam toate dotarile, dar suntem pe receptie
    1 point
  14. Saptamana trecuta au sosit si farurile Lci led adaptiv :frantics:, deci week acesta am avut treaba. Urmeaza un video cu complet cu tot exteriorul
    1 point
  15. Da, cred ca am fost neatent. In Autodata era trecut ceva de gen disc gros de 23mm (nou) pana la minim 19.5mm. Masurat cu subler, atent sa nu masori buza exteriora discului lasata in urma de placuta.
    1 point
  16. cred ca intrebam mai mult ca sa ma aflu in treaba, pt ca, in fond, nu pot eu apasa pe frana cat poate masina asta frana. si cu cei 190cp pe care mereu i-am considerat insuficienti...99% din timp merg pe ecopro sau pe confort iar mai multi cai am avut nevoie doar atunci cand faceam sau gandeam o depasire prosteasca sau cand ma harjoneam pe autostrada cu o Honda Accord, un Audi A6 sau un E klasse Cabrio. sa incerci diferite upgrade-uri sau nemultumiri, e pur si simplu(dpmdv) doar cand te afli in treaba sau efectiv nu mai stii ce sa mai faci cu banii si cred ca nu sunt mai multi de 5 astfel de insi aici pe forum
    1 point
  17. 1 point
  18. aproximativ 237.000 km nimic nou in afara de revizii si talpa. urmeaza o cutratare a interiorului si la exterior o decontaminare si aplicare protectii.
    1 point
  19. Era o gluma cu PR-ul. Totusi, sunt doar partial de acord cu tine si ma si explic. Cat am relationat cu cei care-si cumparasera masina de la mine am urmarit totdeauna satisfactia clientului. Nu e corect ca in cazul de mai sus sa nu acord repararea gratuita a masinii daca nu are un istoric de service foarte clar. Stiu CLAR ca problema cu distributia imi apartine mie ca producator si ca nu este intamplatoare sau dependenta de reviziile de la BMW, asa ca, e problema mea si nu a clientului si nu trebuie sa fiu marsav si sa caut orice scuza sa scap, eu, ca producator, de o cheltuiala datorata unei cauze de care sunt direct raspunzator. Eu nu am calcat in viata mea intr-un service BMW si sper sa nu calc. La X3 mi-am facut singur revizia intr-un mod mai responsabil decat cei de la BMW, cu piese si consumabile 100% originale. Si nu de zgarcit nu am facut-o la ei. La F10, pentru ca e gratuita, o sa merg la o reprezentanta cu conditia ca totul sa se faca in prezenta mea. Daca eram in Germania, era altceva, la noi insa, invartindu-ma mult in lumea asta, categoric nu accept sa vad tot ce se intampla cu masina. Sunt patit cu Citroenul Jumpy cand vroiau si chiar au pus aproape 1litru de ulei fara sa-l fi dat pe cel vechi jos. Si-au dat seama cand i-am intrebat eu daca au pus busonul la baie. Oare ce se intampla daca subit, in loc de 4-5 litri de ulei cat are motorul ala, avea aproape 10? In fine, nu are rost sa batem toba pe tema asta dar trebuie inteles ca nu toti cei care nu au facut revizia la BMW dau dovada de rea intentie sau in felul asta au stricat masina. Daca aveam retea de service ca pe afara, da, dar la noi... vai mama lor si nu le mai tineti palma atat unii ca nu aveti dreptate. Sa fie mai responsabili cu masinile care le produc, vand si repara ca banii platiti de noi nu sunt rupti sau falsi ci munciti si eu nu accept ca cineva sa-si bata joc de munca mea si a familiei mele. Cel putin asa vad eu lucrurile. In cazul de fata, BMW trebuie sa repare masina fara niciun comentariu si sa-si prezinte si scuzele de rigoare. Daca voi putea vreodata sa am puterea, o sa fac o lege prin care sa oblig toti producatorii sa ofere garantia INTEGRALA de perioada de timp, egala cu durata medie de exploatare a masinii, adica de cel putin 10 ani si/sau un numar de 100.000~150.000 km parcursi. E inadmisibil ca la masini cu doar cateva zeci de mii de kilometri sa ai asemenea probleme. Stiu, poate pare ceva sever ce spun eu dar mai ganditi-va putin...
    1 point
  20. Mergi la un centru care inchiriaza/monteaza bare THULE. Baietii aia stiu ce se poate face si ce nu.
    -1 points
  21. Eu am "ratacit" pentru e92 vreo 9 luni, masina este NFL si are 235k km. Nu regret achizitia si consider ca este o masina corecta, unii vorbesc de n54... Imi place mai mult NFL, iar anumite aspecte nu imi plac pe FL(bara fata, lipsa butonului de REST pe climatronic...) Cauta o masina cu optiuni faine si care este intretinuta, nu lua ca un minus o masina cu multi KM. 335i trebuie sa fie musai manual.
    -1 points
  22. boom:D Dupa 22 o sa fiu in piata constitutiei. PS : vorba celor de la kitt si majoritatea de au vz masina live....doar un invidios ar spune ca masina asta nu este wow chiar daca gusturile nu se discuta
    -1 points
  23. ai fost informat gresit cumperi de la persoana juridica, este obligat 6 luni sa-ti repare masina, daca se strica ceva grav (nu "perisabile") urmatoarele 6 luni plĂŽngi la respectivul producator auto daca persoana juridica-ti vinde fara TVA, nu ai garantie ... ca ai luat-o pe firma la privat ... canci spor la informatii
    -1 points
  24. pentru 17 iarna recomand 225 45 17 sau maxim 215 50 17 pentru 16 iarna recomand 205 55 16 sau 205 60 16 cu jante de tabla si pt estetica capace originale daca pui mai mari iti rupe din cuplu si foarte probabil or sa atinga la viraje in special pe fata in zona protectiilor de noroi precizez ca 215 50 17 nu sunt omologate pe e90 si nici 205 60 16 dar sunt ok , ridica putin masina si asta inseamna ca atinge mai putin pe unele stradute care nu sunt curatate de zapada
    -1 points
  25. Ai mare dreptate "six in line", f30 are un interior ieftin si simplist + ca tinuta de drum e mult sub e90 ca sportifitate si manevrabilitate, nu as da e90 ul pe f30! F30 cred ca a fost un model facut in graba si fara prea multa cercetare din partea inginerilor germani, cred ca proiectau deja noul G20!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.