Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/07/19 in all areas
-
Ei și iată că am ajuns la al doilea BMW între timp. Dacă îmi zicea cineva acum vreo 5 ani că voi migra de la Audi la BMW nu l-aș fi crezut Cum vechiul F30 și-a găsit un nou proprietar foarte fericit săptămâna asta, iată că după ceva așteptări a sosit și noua mașină astăzi. 520DA G30 - Champagne Quartz Metallic (culoare Individual) și recunosc că m-am îndrăgostit de ea. 01/2018. Mai am cam 5 luni garanție de fabrică BMW, și 2 ani garanție BMW Premium Selection, pe care o voi prelungi problabil cu Bavaria Care sau ceva similar. În acest moment are 35000 km și este importată din DE, prin Automobile Bavaria (Gebrauchtwagen). Urmează o cosmetizare ca la carte (inclusă în pachetul de la Bavaria) și o verificare 360, iar de săptămâna viitoare încep să mă bucur de ea. Ca și dotări de menționat: - M Pack exterior, fără de care nu voiam să iau G30, iubesc difuzorul spate și evacuările. - Transmisie Steptronic Sport cu padele și volan M - Jante 18" M DoubleSpoke 662 M/MT (în două dimensiuni - 245 45 18 și 275 40 18 - cred că e overkill pt 520 dar aia e ) - BMW Display Key - Comfort access - Ambient lights - Sport seats cu încălzire - piele dajota canberra bej - Adaptive LED headligts + High Beam Assist - Driving Assistant (Side și Lane Assist) - PDC simplu (fără camere) - HUD - Navi Professional - HiFi Audio - Shadow Line - Business Package - RTTI, RoadSign Recognition - Wireless charging - sper să meargă mai ușor ca la F30 ConnectedDrive și să pot pune Carplay rapid - BMW Connected Services ... și altele minore. Ce am pierdut față de F30 este trapa, dar am câștigat destule în rest cât să nu-i simt lipsa. Deocamdată este murdară rău după transport, dar promit să revin cu imagini mai frumoase odată ce trece de cosmetizarea Bavaria. Cred că îmi iau concediu doar să mă plimb cu ea 1 săptămână Câteva imagini cu ea murdară : https://postimg.cc/gallery/1ovlxwh0s/2 points
-
BMW seria 5 E39 530D Manual Am 2002 luna 6 Motor 3.0D KM reali 426mii modelul Exclusive Comenzi pe volan functionale, piele, incalzire scaune, etc. Dotarile se vad in poze. Motor, cutie fara probleme, consum bun. Defectiuni: AC pierde freon - freonul sta in instalatie cam 1 saptamana. PDC - 2 senzori parcare fata nefunctionali 1 bec de Xenon d2s doar ce s,a ars. Parbrizul prezinta o fisura - in urma lovirii oglinzii interioare. discuri frana fata ovalizate - bate in volan la franare usoara, se simte. Estetica nu este foarte ok, prezinta lacul sarit pe capota si la aripa stanga fata rugina. Deci seria 5 necesita investitie. = Pret 11.000 LEI BMW Seria 7 E65 730D Automat An 2003 luna 6 motor 3.0D km 280 mii dar au fost dati inapoi 100 mii Comenzi pe volan functionale, piele, etc. Dotarile se vad in poze. Motor, cutie functioneaza bine schimba bine. Fara probleme, consumul este ok. Defectiuni: Compresor AC blocat - necesita schimbat dar masina functioneaza ok, nu afecteaza decat ca nu merge AC. PDC - 3 senzori parcare nefunctionali Estetica este 8 din 10 Pret 20.000 LEI Sunt proprietar la ambele masini si ofer certificat fiscal. Sau Schimb ambele masini DOAR cu ceva mai nou an minim 2006 (e65FL, E60 FL, E53 FL, etc) ofer si o diferenta1 point
-
Daca te hotarasti la BMW, recomand 320d LCI - the best of the best ... cumparata acum un an si ceva de la reprezentanta cu 2 ani garantie si 72000km an 07/2015, EURO6 fara AdBlue! Am ajuns acum la 92000km, si am facut recent doar schimbul de ulei motor + lichid frana si toate filtrele ! Masina merge ca noua. Intre timp am reusit sa codez toate optiunile ascunse printre care si cea mai adevarata Sport+ cu Launch Control. ( program gratuit E-Sys/BMW AiCode + cablu ENET ) Sincer, daca cumperi o masina ingrijita ( gen reprezentanta ) nu vei avea absolut nici cea mai mica problema. Bafta in alegere ! EDIT1: Am uitat sa specific si consumul mediu pentru acesti 20000km, la mine arata inainte de a face codingul zilele trecute o medie de 6.8l/100km - eu zic ca nu-i rau deoarece am mers 100% in modul sport, dar putin mai mult de 10000km au fost pe autostrada ! EDIT2: Un singur minus as avea la aceasta masina : la viteze mai mari de 150/160km trebuie sa dai muzica putin mai tare in masina, sau vei fi putin deranjat de zgomotul antifonarii precare !1 point
-
1 point
-
Navigatia se poate repara, sunt uni pe langa piata Victoriei care fac asemenea reparatii, este in jur de 900 de lei si iti ofera si garantie. Nu ai de ce sa schimbi uleiul, pune tot BMW, este net superior. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Superba culoarea ext. cu pachetul M :frantics: , dar si interiorul Sa o stapanesti sanatos1 point
-
Cel mai probabil condens iar daca fumul alb e mai opac, adica mai dens inseamna ca motorina nu e arsa la temp care trebuie, asta poate sa insemne bujii sau releu iar in cel mai rau caz un injector care pisa motorina in loc sa pulverizeze.1 point
-
BMW 530d M-PACK-Sport 245cp Euro5 Mașina este ĂŽn stare foarte bunĂŁ, fĂŁrĂŁ absolut nici un defect. ANUNTUL DE PE OLX PENTRU POZE : https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-bmw-530d-m-pack-sport-245cp-euro5-IDbYW0y.html Service-uri efectuate numai in reprezentanta BMW Germania, istoric full la BMW, fĂŁrĂŁ accident, vopsea originalĂŁ. -culoare CarbonSchwarz Metallic (la lumina se face albastru) -Kilometraj certificat cu toate reviziile la zi efectuate in rețeaua BMW -An fabricatie 2011 -Pachet M-sport interior / exterior -Motorizare 3.0 Diesel 245cp (cea mai fiabilĂŁ) -Interior sport, piele neagra, plafon individual negru Anthracite -Jante 19'' originale M-Sport cu anvelope. -Jante 17” originale IARNA + cauciucuri DUNLOP -Cutie automata 8+1 Steptronic (schimbĂŁ perfect, fĂŁrĂŁ nici o problemĂŁ! ) -Brake Energy Regeneration DOTARI: -HEAD-UP DISPLAY -LINE-ASSIST -BiXenon cu High Beam Assist -Lumini de zi DRL LED -Sistem Navigatie Professional (mare) cu hĂŁrți Full Europa 3D -HDD (memorie internĂŁ) pentru muzicĂŁ + USB, AUX, Bluetooth, DVD cu redare filme -Camera mers inapoi -Senzori parcare fațĂŁ-spate cu Display -Volan M-Sport cu Padele + Joystick Sport - Trapa - Electrica - Perdelute electrice spate + luneta -Moduri de condus: buton Sport, Sport+, Normal -Interior complet M: praguri, scaune, plafon negru etc. -Exterior M, Shadow Line -Oglinzi electrice heliomate ĂŽncĂŁlzite, rabatabile electric -OglindĂŁ interioarĂŁ heliomatĂŁ -Geamuri heliomate din fabricĂŁ -Pilot automat cu funcție de frânare -AsistențĂŁ ĂŽn pantĂŁ (setare vitezĂŁ la coborârea pantelor) -Auto Hold -Lumini ambientale : interior / exterior -Clante cu LED -Senzori lumini / ploaie /anvelope -Softclose usi + portbagaj -CotierĂŁ fațĂŁ-spate cu suport pahare -Toate dotĂŁrile sunt din fabricĂŁ, fĂŁrĂŁ retrofit-uri +alte dotĂŁri Accept orice test autorizat! -Istoricul mașinii se poate verifica pe baza seriei de sasiu. Ofer seria pentru cei interesati. -Autoturismul se vinde cu toate actele la zi ĂŽn vederea inmatricularii. -Certificatul fiscal se elibereaza pe loc. -Mașina se prezinta impecabil, nu are rost sĂŁ mai ĂŽntrebați dacĂŁ bate ceva sau alte chestii de genul. Culoare: Negru - carbon Dotari: ABS, Airbag-uri frontale, Airbag-uri laterale fata, CD, Computer de bord, Controlul stabilitatii (ESP), Geamuri fata electrice, Inchidere centralizata, Radio, Servodirectie, Acoperis panoramic, Aer conditionat, Aer conditionat doua zone, Airbag genunchi sofer, Airbag-uri cortina, Airbag-uri laterale spate, Alarma, Bare longitudinale acoperis, Bluetooth, Camera parcare spate, Comenzi volan, Controlul tractiunii (ASR), DVD, Faruri automate, Faruri Xenon, Geamuri cu tenta, Geamuri laterale spate fumurii, Geamuri spate electrice, Imobilizator electronic, Interior din piele, Intrare auxiliara, Jante din aliaj usor, Limitator de viteza, Lumini de zi (LED), Navigatie GPS, Oglinda retrovizoare interioara electrocromatica, Oglinzi retrovizoare ajustabile electric, Oglinzi retrovizoare exterioare electrocromatice, Oglinzi retrovizoare incalzite, Parbriz incalzit, Pilot automat, Proiectoare ceata, Scaune fata/spate incalzite, Senzori parcare fata-spate, Senzori parcare spate, Stergatoare parbriz automate, Suspensie reglabila Norma de poluare: Euro 5 Tara de origine: Germania Primul proprietar: Da ( in Romania ) Pret negociabil. Mai multe informații la telefon A nu se compara cu alte mașini "de combinații" fĂŁrĂŁ dotĂŁri sau cu KM dați ĂŽnapoi. Mașina este ĂŽnmatriculatĂŁ pe Judetul TM, pe numele meu! NU FAC SCHIMB! AM ACHIZITIONAT ALTA MASINA.1 point
-
Technical Campaigns are available. 10032740200 - Reworking steering gear 1INFO211056 - Service Action in Case of Customer Complaint (SACC): Topic "Exhaust-Gas Recirculation Cooler Nx7" 03.2016 - 166k 01.2017 - 182k 09.2019 - 240k1 point
-
Avand si FORD si BMW, pot spune ca Ford a fost mult mai fiabil pana acum fata de bmw. Costuri de intretinere mai mici, iar ca fiabilitate peste BMW, cel putin pana acum. Are un lant la distributie de tragi tirul cu el, pe cand la bmw e mai subtire decat cel de la bicicleta.1 point
-
Ia ceva sa te linistesti putin. Sa sti ca nu vorbeam doar cu tine, daca citesti bine topicul, omul care cere cateva informatii este interesat si despre F10. Nu tu reprezinti centrul discutiilor sa sti. Si nu, e9x nu e cea mai tare masina nici in opinia mea, nici in a altora, dar este o masina foarte buna si cel care a deschs topicul este interesat de masina respectiva. Pt ca un F30, F10 sa fie mai ok, optiunile necesare sunt in primul rand rare si in al doilea rand scumpe. Poate nu citesti in profunzime. La cate am vazut, poti lua informatii de la cine vrei tu, este treaba ta ce faci Bogdane. Alta optiune de luat in seama pentru seria 4 este 425D-ul. Masina este si mai noua si puterea, respectiv cuplul e destul de bun pentru un motor de 2000, iar softata chiar te duce in ipostaza sa te gandesti daca merita sa platesti impozitul unui motor de 3000, cand te apropii de 280cp de la un motor de 2000 biturbo softat.1 point
-
Eu as lua 330/335 bine dotat E90 sau de ce nu chiar E91 daca ai nevoie de spatiu si ramai si cu bani de intretinere Intre F30 si F10 .. mai bine un seria 4 430d sau chiar 435d daca bugetul permite1 point
-
Bai omule, compara tu G20 cu F30 si apoi F30 cu E90. Ai sa vezi ca cel care si-a pierdut cel mai mult feelingu' este F30. Eu mi-as lua instant G21 M340I daca ar fi dupa mine si as lasa masina pe care o am( E91). Vezi gresit lucrurile. Generalizezi totul in loc sa vezi cum sta treaba defapt si ii iei in considerare pe cei ce nu sunt profesionisti, crede-ma. F10 este mult mai rau la condus ca F30( aceleasi motorizari si optiuni). La mine, cand voi face upgrade sunt 2 optiuni in mare: Seria 4 GT cu optiunile necesare sau..... cand va fi.... G21. Oricum, ce i-as recomanda initiatorului topicului, sa gaseasca un E9x 335D LCI bine dotat.1 point
-
Frate, eu vorbesc despre profesionisti, despre jurnalisti auto. Tu despre cine vorbesti?1 point
-
La seria 3 F daca nu are macar suspensie adaptiva si directia optionala sport e varza dinamic. Seria 4 e mai sportiv. La f31 sunt oferte foarte bune in germania si italia.1 point
-
LED-ul adaptive chiar e WOW...Unul din retrofit-urile care merita , si nu e complicat de facut daca masina are anumite optiuni din fabrica!!1 point
-
Eu nu ma refer ca sunt ele proaste ca masini...desi nu sunt cele mai fiabile oricum. Ideea era ca un proprietar tipic de e46 (in 2019) nici macar nu ia in considerare sa bage 700 lei in urmatoarele 12 luni de utilizare. Sunt vai si amar de ele in momentul de fata din cauza proprietarilor.0 points
-
bineinteles, tocmai de aia A4 B9 este net superior lui F30. felul cum este construit la interior A4 fata de F30, nu are sens a fi dezbatut. Silentiozitatea, confortul. A4 si seria 3 nu prea se suprapun la generatii de modele, intre generatiile lor existand mereu diferenta de 3 ani. A4 a aparut in 2015, noul seria 3 in 2018...trebuie dpmdv sa ai o problema(asta ca sa nu ma exprim altfel) ca sa alegi in situatia aceluiasi pret si acelorasi dotari+km A4B8 in dauna lui F30, apoi F30 in dauna lui A4B9 si A4B9 in dauna lui G20, insa exista si astfel de clienti, de regula fanboys desprinsi de realitate.0 points
-
Am inteles de la un mecanic ca F30 pe benzina dupa 2012 au injectia directa si se infunda injectoarele de la srapnelul de la pompa de lubrifiere.. asa am inteles..stiti ceva? si ca toate diesel-urile dupa 2008 au distributia in spate..si se rupe in mers din cauza ca sunt foarte proaste.. Cat costa manopera pentru schimbul de distributie pe diesel? din ce stiu daca e pe spate, se ridica motorul si se schimba distributia..-1 points
-
Criticile pot fi obiective, clare si ferme doar atunci cand sunt sustinute de numere in spate. In rest oricine testeaza o masina si ofera o parere face exact asta...ofera o parere. Iar aceasta parere este subiectiva, personala si sub nici o forma ferma. Din nou, acelasi discutii infinite le-am citit la E36 vs E46, E46 vs E90 si apar si acum. Aceeasi oameni care nu se vedeau conducand altceva decat E36 acum sunt in E90 si perfect impacati cu ideea. Deci alegerea de a merge pe un model mai vechi este un pur subiectiva si bazata pe preferinte personale, NU datorita faptului ca cea veche este mai buna, obiectiv vorbind .-1 points
-
Despre aceeasi jurnalisti care intr-o revista scriu ceva si in alta altceva. Oricum, nu mai are rost sa deturnam thread-ul omului. Cine crede ca 5-6 ani de avans tehnologic de la o generatie la alta au trecut degeaba pe langa BMW (sau orice alt producator reputabil) probabil ca gandeste pur emotional. PS. chiar o sa urmaresc sa vad daca vreun jurnalist a scris pe undeva ca E90 este peste F30, dar ma indoiesc.-1 points
-
"Bai omule", "bai"...in afara de niste pareri 100% subiective si niste desconsiderari grave la adresa parerilor mele, nu vad nimic concret scris de tine aici. Vorbesti de feeling-ul tau, de ce crezi tu, de ce vei face tu, etc! Rezuma-ti parerile la ceea ce sunt...pareri personale. Nu am absolut nimic cu parerile tale. Daca tu il sfatuiesti pe om sa isi ia E90, E91 pentru ca asta este parerea ta, super. Nu am absolut nimic cu asta. Dar nu incepe sa o impui ca litera de lege, ca F30 este garantat inferior E90. Si nu inteleg de unde a venit F10 in discutie, noi eram la subiectul E90 vs F30. Probabil e un jab (jalnic as spune) la masina pe care o detin...ai simtit tu cumva ca este un argument bun la momentul potrivit, desi eu ma rezumasem la 2 masini din aceeasi clasa (3). Am mers cu toate modelele insirate de tine mai sus si am si eu parerile mele, dar nu vin aici sa le impun ca lege. Si nu ai nici cea mai vaga idee de la cine imi iau eu informatiile si totusi imi zic ca imi iau informatii gresite, doar pentru ca asa zici tu. Asta e mama subiectivisumului. Ce zici sa ne vedem fiecare de parerea lui si o lasam acolo pana cand nu ne ia un moderator pe faras?-1 points
-
Up 9500. Deja regret puternic ca i-am tinut istoricul super detaliat si am ingrjit-o prea bine, mai bine trageam de ea cat puteam dupa care ii dadeam km inapoi cu 80mii si o vindeam "tzipla, boss".-1 points
-
Vai cate aberatii de la cei care zic ca seria 3 F e cea mai praf si optionalele sunt scumpe dar recomanda seria 4 (care e identica tehnic si 5% diferita ca aspect) e mai ok desi e mult mai rara deci mult mai scumpa. 1 la mana seria 3 E e mult mai mica interior ca F, ai mai putin spatiu in spate ca intr-un opel astra 2 la mana seria 5 evident ca nu e la fel de manevrabila ca 3 dar ai ceva mai mult spatiu. Ai in schimb bordul o generatie in urma, deci mai nasol. In cele mai multe cazuri cine zice ca E e peste F are E sau nu isi permite un F-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00