Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/27/19 in all areas

  1. Au la ateliere specializate tester pentru a monta chiulasa pe el si vedea cu presiune daca scapa pe undeva. Se identifica fisurile Stai linistit ca daca e fisura in camera de ardere in chiulasa sau intre scaunele supapelor se poate incarca cu sudura si rectifica.Dupa care se preseaza scaune noi si se rectifica dupa care se pasuieste supapele cu scaunele. Se fac astfel de lucrari de reparatii Daca este fisura in alta parte decat ce am enumerat eu, se da la rebut chiulasa (ce zicea cabro mai sus)
    2 points
  2. eu te pot ajuta doar la care modele de carucioare de copii incap mai bine in portbagaj, cum poti aseza mai bine partile detasabile etc. la asta te voi sfatui ca de pe carte
    2 points
  3. Pentru ca la cald, metalul se dilata si inchide astfel gura de trecere dintre chiulasa si bloc, cel putin partial, ma indoiesc ca nu mai pierzi absolut deloc antigel cand e cald motorul, este o cantitate insesizabila, dar este acolo!
    2 points
  4. Nu ai verificat in intregime planeitatea chiuloasei.O _chiulasa_ veche e curbata, pana nu o pui pe o freza buna + un meserias si mai bun, nu faci nimic. Pur si simplu pierzi timp, iti faci nervi, si bani pe garnituri si antigel.
    2 points
  5. Ca sa stiti pe viitor ce incompetenti sunt cei de la AUTO COBALCESCU. Mi-au pus pe masina niste bujii care nu erau bune. Le-au schimbat cei de la Bavaria iar cele puse de ei erau toate fisurate la mijloc. Reparatia am platit-o eu iar acum trebuie sa alerg sa imi recuperez banii de la Cobalcescu.
    2 points
  6. Am dus masina la un detailing la interior, respectiv a elementelor de piele sau ce o fi ea:)) S-a folosit leatherique si leather guard de la gtehniq. Sunt foarte multumit de rezultat. Pielea se intretine mult mai bine decat la f10-le pe care l-am avut. Poate e o diferenta intre veneto si oyster, desi tatal meu a avut pe un f10 tot veneto si la 80k km interiorul nu arata asa bine ca cel de la f36 la 120k km.
    1 point
  7. stim,cunoastem pe basinosii de la Auto Cobalcescu ! era vorba de o dacia logan ambition 1,6mpi abia cumparata noua , primii 500km, in garantie. AVEA TREPIDATII USOARE SACADATE care se transmitea in bord si in scaunele din fata la relanti Ingineru de service de la garantii, prost de acolo merge la drive test sa imi arate ca el e shumaher si schimba la 6000-6500rpm treptele de viteza, masina fiind in rodaj :flowers: dadeau minciuni ca ar fi benzina problema,m-a pus sa incerc de la multe benzinarii benzina, dar erau basite bujiile cu 2 electrozi renault facute de jegosii de la EQUIEM !!! nu vroiau neam sa puna alte bujii, am cumparat ngk noi, faceau scandal sa nu le puna. Le-au montat cu scandal si brusc masina si-a revenit nu mai avea simptomele Fix aceeasi placa cu asa face toate domne, e ok. Mentionez ca s-a intamplat in 2006 , dar vad ca tot asa de incompetenti au ramas !!! Luati aminte sa ocoliti acest service
    1 point
  8. La N47 temperatura optima e 100 grade celsius, cel putin la F-uri; parca la E-uri era ceva mai mica
    1 point
  9. 520d e suficient pt marea majoritate a situatiilor, mai ales daca ai un stil de condus lejer si preventiv. daca peste un an doi nu iti vor mai ajunge, bagi un chiptuning la 220cp.
    1 point
  10. Sunt diferite, te uiti la distanta dintre picioarele unde apare scanteia, la cea din dreapta distanta e de TREI ori mai mare... wtf?! Plangere OPC si rupe-i, stiu ca ai 3 luni garantie sau ceva de genul Apoi eu as trimite si o scrisoare catre BMW Germania, ce fel de tehnicieni au astia. Da-le peste nas ca sunt pe principiul murdar de profit maxim, ca are bani proprietarul de BMW, DOAR ARE BMW! LE: de curiozitate, care e codul fiecarei bujii? Ce este vizibil in poza au aceleasi litere/cifre.
    1 point
  11. @WIN60 - Mersi ! Cateva poze de azi : image hosting
    1 point
  12. Nu mai sfatui prostii daca nu te pricepi Se mai si repara piese, daca nu stii tu, nu inseamna ca nu se face la service-uri sau ateliere. Ok? initiator "paulsunt" du chiulasa la un atelier specializat sa ti-o repare ei.
    1 point
  13. Rectifica chiulasa la un atelier specializat care face reparatii si rectificari de chiulasa. De la planeitate sau fisura in chiulasa pe langa scaunele supapelor, de acolo este sigur si iti intra apa in camera de ardere. Cand se dilata materialul la cald nu mai ai probleme.
    1 point
  14. Va dati seama la ce stare de paranoia s-a ajuns daca ne ingrijoram de faptul oscileaza temp apei / uleiului ...ntz, ntz, ntz
    1 point
  15. Cositoritul nu merge la cabluri groase si amperaj mare. Cel mai bine si sanatos este sertizarea
    1 point
  16. Daca cuprul se putea cositori, o faceau nemtii, probabil pe-atunci nu exista aceasta tehnologie. Capatul Cablului e prins si strins pe un papuc urias , problema e ca acel papuc si prinderea lui mai departe e cea cu probleme , nu cablul in sine. La nivel de fabrica nimic electric nu se cositoreste , ci se folosesc cuple de conexiune. Daca vrei tu poti incerca pe masina ta sa cositoresti cablul de cupru. Eu nu iti recomand asa ceva, doar daca vrei sa-ti ia instalatia foc.
    1 point
  17. Iti intra antigel in camera de ardere din cauza chiulasei 100%. Schimb-o.
    1 point
  18. Borna nu e din cupru ca fludorul sa poata adera.
    1 point
  19. Problema este de la cablul de alimentare ce vine de la baterie. Trebuie sa desfaci torpedoul, dai jos panoul de sigurante si repari mufa de pe cablu si prinderea din panou. La fel am patit si eu, iar rezolvarea problemei a fost ce ti-am scris inainte.
    1 point
  20. Cuprul poate fi cositorit cu succes. Nu se poate si aici ?
    1 point
  21. Antigelul iti ajunge in pistoane, de aici si fumul alb. _chiulasa_ se strange cu cheie dinamometrica, nu la ochi._chiulasa_ la tine nu e plana ci arata ca o barca,desfa-o si pune-o pe un geam, si foloseste o lanterna puternica, o sa te minunezi cit de deformata e _chiulasa_. Ca o barca.
    1 point
  22. Cablul de cupru e multifilar si nu se poate suda. Daca se putea o faceau din fabrica, insa au considerat sa faca o treaba de mantuiala, de ce oare?
    1 point
  23. Ce motor? Esti sigur? Nu sunt si cu ac de apa?
    1 point
  24. Pare acelasi sunet pe care il aveau si n52-urile pana ajungea ulei la lifterii hidraulici.
    1 point
  25. Daca ai respectat planul de service cu revizie la 30.000 km asta e rezultatul...
    1 point
  26. Poti sa pui KYB, doar sa fii atent daca cele vechi aveau spira variabila sa fie si cele noi la fel (altfel o sa fie putin mai rigida masina la denivelarile mici). Nu cred ca se justifica pretul de 3 ori mai mare pentru cele OEM. Daca erau asa bune nu se rupeau in ~5 ani .
    1 point
  27. Deci piesa are garantie 1 an minim iar garantie la manopera ai 3 luni , daca ai timp eu zic depui plangere la opc , daca bujiile sunt contrafacute mai mult ca sigur nu sunt de la ei din magazie , cred ca au avut nevoie de un set de bujii si aia e .. bujiile care trebuia sa fie la tine acum sunt la ei pe masina lor sau clientul lor care il au dupa program , bujiile care au fost montate la tine vin de prin turcia .. china... niste porcarii oricum..
    0 points
  28. Cum dracu' sa ai asa zgomot si ei sa considere ca e normal? ori motoarele moderne au suferit niste evolutii ciudate, ori in ziua de azi in service lucreaza numai oameni prost instruiti
    -1 points
  29. Salut, Acul respectiv iti indica temperatura la ulei nu la apa. Si la mine mai trece cateodata de 100grade. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  30. Aproape sigur. Eu stiu ca apa sta la 90 de grade. Deasta m-am gandit ca e o confuzie. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  31. mai trist e ca te-au si trimis la plimbare spunandu-ti ca asa fac toate
    -1 points
  32. Este un semn ca trebuie curatat radiatorul. In timp se aduna mizerie care astupa fagurele si nu se mai face racirea cum trebuie. Problema comuna dealtfel la F10 / F11.
    -1 points
  33. Sau mai poti lua in calcul sa cauti un alt motor, ii schimbi simeringuri supape si tot pomelnicul de garnituri N42, verifici/schimbi patinele distributie/intinzator, verifici vanos/valvetronic si cativa ani( cat o sa mai tii masina) stai linistit.Eu nu as avea incredere in chestii cu gen incarcat prin sudura si apoi rectificat /alezat/hoinuit.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.