Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/09/19 in all areas
-
Cei cu laboratoare de analizat uleiul uzat, de ex. pilitura si altele spun ca maxim 15.000 km tine uleiul, 30.000 este mult prea mult.. Acum fiecare face ce vrea.3 points
-
2 points
-
Daca tot ai cautat sfaturi pe forum , poti sa spui si cum ai rezolvat, sau ce problema a fost - poate ajuta si pe altcineva . Forumul nu e doar pt a cauta ajutor, e si pt a da, daca se poate.2 points
-
2 points
-
nu cred ca mai scria regenerare activa daca nu putea sa intre in regenerare. el spune ca a ramas activ pe regenerat nu ca nu a intrat in regenerare.2 points
-
Salutare am achizitionat de curand o interfata inpa/ista pt majoritatea modelelor bmw si mini inclusiv F-uri Pentru membrii bmwclub ofer in bucuresti diagnoza gratis (evident in limita timpului disponibil) pentru contact va rog doar pm1 point
-
1 point
-
Asta am in plan de saptamana viitoare. Stii vreun service testat in Bucuresti?1 point
-
ultima citire de cheie in 04.2019 la 325k nu sta nimeni sa iti spuna ce interventii s-au efectuat la o masina...mai ales ca e din 2006...du-te la reprezentanta cu cheia si actele si plateste 50 euro + tva daca tot esti intersat.1 point
-
Navigatie android, si esti de 10 ori mai castigat. Asta in cazul in care nu ai dat bani pe asta1 point
-
@Cosminbad - stii cum e: revizii la 30km s-a mai auzit sa strice/infunde una alta pe cand revizii la 10k inca nu...e clar: cei de afara fac cat mai rar reviziile si cel putin la toate masinile care le-am luat de afara s-a vazut...filtrele de ulei parca aveau mâl in ele...poate fi vorba si de noroc cum zici si tu...poti merge juma de milion de km cu revizii la 30k km si sa nu ai probleme (mai ales daca ii faci pe autostrada/extraurban) dar sa faci reviziile la 30k km si sa mergi preponderent in oras m-as mira sa treaca mult timp fara sa se aprinda un beculet pe bord...1 point
-
La cati km fac eu pe an, respectiv aprox 12.000, eu consider ca trebuie sa schimb uleiul si mai ales filtrul de aer. Daca ar fi sa ma iau dupa ce spune masina, filtrul de aer ar trebui schimbat la 4 ani. Eu il schimb anual sau atunci cand schimb uleiul (acum l-am schimbat la 10 luni, facand 12.000 in aceasta perioada). Cum ar fi sa schimb uleiul la 2 ani sau 31.000 km asa cum spune masina acum, si filtrul de aer la 60.000 km sau patru ani? Eu consider ca nu merita sa pastrez acest ritm. Fiecare face ce vrea.1 point
-
+1 , mare adevar graiesti Sa nu mai zic de aia care merg cu norul de fum dupa ei negru taciune-injectoare care nu inchid,amestec bogat de combustibil sau albastru de la consum marit de ulei-segmenti-cilindri uzati sau turbo uzat dat pe ulei Aia fara frane cu probleme1 point
-
1 point
-
Salutare m am intors pe meleagurile tarii daca aveti nevoie de ajutor cu diagnoza in limita timpului incerc sa ajut; dati doar un pm1 point
-
Salut. Nu de mult sunt posesorul unui e90 și ĂŽntr-adevĂŁr nu prea mĂŁ pricep. Poate ĂŽntrebarea este stupida dar aș dori sĂŁ știu ce fel de faruri au acele BMW-uri cĂŁrora le clipesc incontinuu luminile. Ca sĂŁ fiu mai specific am vĂŁzut un e90 care atunci când i s-a pornit motorul o luminĂŁ din faruri in forma de cercuri se tot aprindea și se stingea foarte rapid, ca și cum ar clipi mașina. Ce sunt mai exact aceste lumini? Le pot monta și pe a mea? Țin sĂŁ precizez cĂŁ modelul meu nu are xenon. Mulțumesc anticipat.1 point
-
Va salut dragi colegi..Acum o saptamana m-am hotarat sa curat galeria de admisie la un F10 530xd,masina neavand niciun fel de eroare,dar avand peste 200 de mii de km.M-am tot uitat si am cautat un service unde sa fac,curatarea,dar la mine in zona nu am gasit,asa ca am facut greseala sa ma uit si pe anunturi pe olx,cu cei care fac asemenea operatiuni.Am gasit un anunt interesant cu niste PROFESIONISTI,ca asa se numesc ei in anunt...L-am contactat telefonic,i-am spus ca nu doresc decat curatare,si daca descopera probleme la clapete sa le rezolve,mi-a spus sa le trimit galeria si ca dureaza 3 zile cu tot cu trimis si retur prin curier.L-am intrebat cum se face curatarea si mi-a spus ca se face profesional cu ultrasunete si spalare cu nu stiu ce solutii.Le-am trimis galeria,abia dupa o saptamana mi-au trimis galeria inapoi,le-am platit 450 de ron plus transport si cand ajung acasa si desfac coletul,surpriza...galeria curatata superficial la suprafata doar pe clapete si interiorul la fel de murdar.L-am sunat pe acest domn si l-am intrebat cum a curat galeria,ca este la fel de murdara si mi-a spus ca el asa a curatat-o pentru inca 200 de mii de km si sa nu-mi fac probleme.I-am spus ca nu este curatata si ca nu a incercat sa o curete cu ultrasunete,vazandu-se urme de zgarieturi pe la interior,probabil de la o surubelnita sau altceva ascutit.I-am spus ca sunt membru bmwclub si o sa-mi spun povestea pe site,ca nu cumva sa mai pacaleasca si pe altcineva si a zis ca il doare in p...a...Asadar,nu faceti greseala pe care am facut-o eu,sa curatati galerii sau orice alte piese la acest domn din Galati pe nume Soare Victor cu numar de telefon 0744295593...I-am dat numele si numarul de telefon,pentru cei interesati, sa nu mai curete galerii la acest hot,sa dea un search pe google sa afle de el.(.eu nu am fost asa istet sa caut informatii de el.).,abia acum am gasit postul despre acest escroc,dupa ce am fost inselat..Rog un moderator daca este ceva in neregula cu postarea,sa o mute in alta sectiune sau sa o stearga.1 point
-
Astia ori nu vor sa mai faca masini in firea lor, ori nu mai pot, ciudat, la model nou, probleme la caseta, sincer, Dezamagire, nu mai zic de distributii!!!1 point
-
Eu cand scriam mai demult ca oamenii nu-s in stare sa schimbe un set de placute de frana calumea, voi vorbiti de montat fire pe CAN si activat chestii, mult peste nivelul de Dorel Eu n-am mai calcat pe la ei de-atunci, si zau ca n-am plans o secunda.1 point
-
Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.1 point
-
-1 points
-
Daca iti scrie dynamic pe interiorul farului inseamna ca sunt adaptive, aia inseamna dynamic xenon, ca nu iti functioneaza tie asta este partea a2... masina a fost la tine cand au functionat sau asa ai cumparat-o? In VIN decoder apar faruri dynamic xenon? Poate cine a avut masina inainte, a schimbat farurile din diverse motive si a pus adaptive in loc de xenon normal si nu le-a codat sa fie adaptive( nu ma pricep la codari dar cred ca daca nu facea codare nu functionau cu "setarile" de xenon normal)-1 points
-
-1 points
-
Nici la Dacie nu schimbai burdufuri de planetare si baie de ulei,doar dacĂŁ era vreo conserva tĂŁvĂŁlita de 10 șoferi. Va luați cele mai ieftine epave de pe net,si pe urma alergați cu ele la toate bombele de cartier sa vi le repare aia pe 2 lei Si tot voi tipati ca vor aia sa va ardĂŁ,lol,nicicum nu e bine.-1 points
-
Uleiul nu poate fi de vina pentru vreo vibratie.. fata de LIPSA ULEIULUI in timp, da, desigur mici vibratii, zgomote, "horcaituri".. Asadar, merita chiar inlocuit uleiul din diferential, cutie, asa ca parte a unei revizii (griji?) completa! Cred ca pana afli raspunsul de aici, poti urca masina pe rampa/elevator si verifica starea bucselor guibo/racordului flexibil. Crapate, anormal de flexibile, rupte..., atunci sigur merita inlocuite. Si ne spui si noua daca s-a rezolvat..-1 points
-
Daca cutia nu este automata, uleiul intr-o cutie manuala NU se incalzeste (prea mult, aproape sta la temperatura ambientala)! Altfel ar avea nevoie de un sistem de racire si cutiile manuale nu au asa ceva. Ca sa nu mai spun ca nu pot sa imi imaginez ce vibratii poti tu sesiza cand in cutia de viteza sunt angrenate niste roti dintate de diferite dimensiuni in fuctie de treapta de viteza.. bla-bla-bla Schimba uleiul daca chiar crezi ca asta e. Am ezitat sa te intreb dar, echilibrarea rotilor (de vara si iarna) ai facut-o in acelasi loc? Atunci poate merita incercati si alti specialisti.. Alta idee/sugestie ar fi, cand ai facut ultima oara aliniamentul/geometria rotilor? Alta, sa verificat LA SANGE orice joc de bucse/brate? La viteze mari daca masina nu e stransa din toate axele iar tu ii dai talpa vibratii apar pentru ca soselele din Romania nu sunt cum trebuie..-1 points
-
Este de E46. De ce mai am nevoie de acele module? M-am gandit ca pot conecta cablurile intre ele si ar trebuii sa mearga, nu? Gen, plus la plus, minus la minus, boxele , si ce mai este. Ar trebuii sa mearga, nu?-1 points
-
FYI: pentru cei care au probleme cu sondele lambda/catalizator/etc (si nu numai), macar o data pe an - daca nu regulat - folositi un aditiv de genul: E varianta ieftina a inlocuirii unui cat. Daca nu isi revine, atunci il puteti considera mort si poate fi inlocuit fara regrete. Altfel, review-urile sunt destul de aproape de adevar. Totodata, recomand ca la ITP sa mergeti cu un combustibil a carui cifra octanica/cetanica este mai ridicata - asta se poate obtine tot printr-un aditiv: incepand cu cele aprobate chiar de BMW: Si continuand cu altele, dupa cum considerati de cuviinta: LM, Wynn's, Pro-Tec etc. PS; Toate produsele de mai sus se gasesc pe piata la noi, pretul fiind destul de modic.-1 points
-
Salut. Dupa o codare a modulului FRMFA.C12 pentru daylight, nu mai merg farurile si pozitiile masinii cu motorul pornit. A intampinat cineva problema asta? Am dat si resetare sg_reset , dar degeaba. Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? Sent from my iPhone using Tapatalk-2 points
-
Deci, va rog incetati cu prostiile astea! Am zis clar in primul post ca Ravenol era doar un exemplu. Putea fi oricare alt ulei! NU VAND, si niciodata nu am vandut! Nici macar nu stau in Romania, deci da, sunt si postez din orasul care scrie in profil! Unde s-a ajuns pt un simplu post! Chiar trebuie sa dau atatea justificatii? Nu se putea citi mai bine primul post? Trebuia atata posturi off-topic? Acum ca am lamurit aspectul asta, se poate va rog sa se stearga toate postarils in care sunt acuzat pe nedrept si lasat topicul asta sa continue asa cum trebuia de la bun inceput?-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00