Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/19/19 in all areas
-
Gata, de ieri am scos numere rosii, si am inceput sa circul cu masina - asteptarea a meritat! Cateva impresii dupa primii 50km: - motorul trage senzational, practic la orice turatie; in orice moment, la kick down masina pleaca de sub tine efectiv, mai ales daca esti in modul sport; insa este foarte controlabila (mai putin in modul sport+ cu cutia pe sport, parca e cam naravasa asa pt oras); cutia nu se incurca de loc, indiferent de situatia de trafic; si nu te smuceste la kickdown - pt ca are cuplu mare pe plaja mare de turatii, nu are nevoie de retrogradari semnificative - consumul e o surpriza foarte placuta: in jur de 14-15 in trafic aglomerat (eco pro, cu start-stop activ); schimba la 1500 de ture si trece in coasting la 1000 de ture imediat ce iei piciorul de pe acceleratie; evident, la kick down repetat se duce pe apa sambetei orice economie - consuma in jur de 19-20; am mers vreo cativa km pe centura, dar cam putin pt a-mi face o idee despre consumul la drum lung- probabil e in jur de 7-8 - tinuta de drum e foarte buna, desi suspensia pare putin moale (acum are jantele de 17", si presiune cam mica in roti dupa parerea mea: 2.1 bar la toate 4 rotile; pe stalp scrie 2.4 fata 2.6 spate); in acelasi timp e neasteptat de comfortabila, suspensia nu scoate niciun zgomot la denivelari (nu prea am condus BMW sub 100k km, se simte uzura mai mica a suspensie); cred ca un set de roti de 18" in 2 dimensiuni e setup-ul perfect - directia sport variabila e foarte ok - moale la viteze mici, se intareste progresiv cu viteza; usor lipsita de feedback, deh directie electrica; parca tot directia de pe E90 e cea mai reusita (desi putin cam rigida) - calitatea materialelor de la interior e clar sub F10, fara ca masina sa se simta ieftina; poate ca volanul M si un cluster digital vor schimba in bine ambianta - stau bine in scaunele sport de stofa; cele comfort de F10 erau mai mari si mai usor de reglat, dar putin cam tari la drumuri lungi (pielea era tare) - sonorizarea basic a praf, desi parca putin mai buna decat sonorizarea basic de pe E91 - volanul sport nu imi place deloc, e subtire si pielea e de slaba calitate, prea tare; asta e prima modificare pe care o voi face: un volan M (poate chiar unul de M3, daca gasesc) - insonorizarea cam slabuta - am stat in masina la spalatorie, si se aude cam tare zgomotul apei pe tabla, semnificativ mai tare decat la F11 - navigatia NBT EVO ID6 e mai usor de folosit, desi are mai multe meniuri, par mai putine; interesent screensaver-ul cu ceasul, placut mai ales pe intuneric - iluminatul interior e aproape invizibil, desi cica a fost imbunatatit la facelift - clima simpla isi face treaba, desi parca nu la fel de bine precum cea bi-zona de pe F10, mai ales la controlul umiditatii; imi place faptul ca are putine led-uri si lumini pe ea, e mai discreta; la F11 nu imi placeau deloc luminile portocalii amestecate cu cele verzi Am facut si prima scanare de erori - vreo 60, datorita deconectarii diverselor componente la schimbarea barelor, plus cateva erori cauzate de baterie; le-am sters pe toate, acum este asa cum imi place: 0 erori! In concluzie, masina imi place mult, este asa cum speram: sportiva cand e cazul, comfortabila in general, fara sa iti rupa spatele si buzunarul, discreta la interior si exterior. Si cateva poze https://imgur.com/a/PabfizT3 points
-
Mașina mai trĂŁiește și tot la mine este ! Anul trecut am mai refĂŁcut odatĂŁ motorul )(fĂŁrĂŁ segmentare) ca dupĂŁ 6 luni iar sĂŁ pișe iar pe la chiulasĂŁ. I-am montat arcuri HR sport, am gĂŁsit niște Recaro fațĂŁ textil, frâne fațĂŁ noi, radiator, acum e straightpiped și mi-am montat volanul acum câteva zile, iar acum lucrez la restul ornamentelor. SalutĂŁri!3 points
-
Tocmai ca stiu ca e super bun, "six in line" de la BMW e extraordinar si dieselul si benzinarul, de-asta si sunt hotarat sa investesc in el. Ca daca era vorba de 2.0, ori de cati cai ar fi fost...nu mai deschideam eu topicul asta. Am pe cineva in oras, inca nu mi-am permis sa-l deranjez, dar unii dintre voi sigur cred ca-l cunoasteti pe vestitul Musculescu din Braila cu Touring-ul lui benzinar 3.0i de 800 de cai. Si i-a mai pus si turbina la "aspira(n)tul ala!!! Offf...oare el o avea probleme sa treaca ITP-ul? )))2 points
-
In sfarsit a ajuns masina - dupa cateva saptamani bune de asteptare. Acum este la instalat pachet exterior M (bara fata era sparta, farul stanga spart, capota putin indoita, si bara spate destul de julita - motivul principal pt care pretul de achizitie a fost foarte bun); reparatia ma costa cam 1500 euro, sa instalez pachet M ma costa oricum 1000 euro. Are cam toate dotarile pe care mi le-am dorit, mai putin climatizarea si scaune piele full electrice (are clima simpla si scaune de panza dar macar sunt sport si incalzite; in realitate arata mai bine decat ma asteptam). Masina a avut un singur proprietar, vanduta de dealer oficial BMW. Motorul e o bijuterie, se aude foarte frumos, si trage si mai frumos; am mers doar cativa km cu ea, abia astept sa ies din Bucuresti. TypeCode 8H31 340I xdrive (EUR) Series F31 (MUE) bodyType touring Engine B58M displacement 3.00 power 240kw (326cp) Drive allrad Transmission sport-automatic Color SCHWARZ 2 (668) Upholstery stoff corner anthrazit akzent grau (CCL1) ProdDate 2016-11-10 Dotari relevante S1CAA Selection of COP-relevant vehicles S2DWA BMW LA wheel, star spoke 393 S2TBA Sport automatic gearbox S2VBA Tyre pressure display S2VLA Variable sport steering S248A Steering wheel heater S255A Sports leather steering wheel S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S302A Alarm system S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S5ACA High-beam assistant S5A1A LED Fog lights S507A Park Distance Control (PDC), rear S544A Cruise control with brake function S552A Adaptive LED headlight S563A Light package S6AKA Connected Drive Services S6NWA Telephony with wireless charging S6WAA Instrument panel with extended scope S6WDA WLAN Hotspot S609A Navigation system Professional (NBT EVO ID6) S610A Head-up display S7DYA Service Inclusive Plus 3/200 P7LCA Modell Advantage P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package Connected Drive S8THA Road sign detection L801A National version Germany S879A On-board literature, German S4CGA Interior trim strips "satin-silber" matt S851A Language version German Ce imi propun sa fac in primul an, dar fara sa ma grabesc: - pachet M exterior - pt moment bare M originale (inclusiv prinderile + canalele de aer); peste cateva saptamani urmeaza pragurile + ornamentele shadow line - tipsuri carbon M, grile duble negre (deja luate) - sonorizare: acum are basic; am deja componentele (set complet de boxe Bang&Olufsen de pe un seria 6 F06 + amp&DSP Helix pe care le-am avut pe F11); incerc sa le instalez singur, impreuna cu insonorizare usi - instrument cluster: imi place foarte mult 6WB de F30 - volan M3 (sau macar de M paket) - display 10.25" de F15 (am inteles ca se poate adapta si cel G30, dar cred ca arata mai ciudat) - diverse nimicuri (iluminat ambiental in 2 culori, becuri interior led, semnalizare secventiala oglinzi, etc) - la primavara: jante style 441 / 403 / 404 / 405; aici inca nu sunt hotarat, nici macar la dimensiune (18" runflat sau 19" non-runflat ?) - apoi in functie de tinuta de drum, ma gandesc daca pun un kit complet suspensie Mtech sau Bilstein - alte posibile modificari: interior individual deschis & plafon shadow line (mai degraba nu, m-ar costa vreo 1200 euro plus montaj); climatizare dual zone (cam 700 eur, nu stiu daca merita efortul) - poate pachet exterior M peformance (cam scumpe elementele)1 point
-
Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.1 point
-
Calitatea! Anvelopele resapate sunt o mare schema prin care transformi niste *slickuri* in cauciucuri cu *carne*. Uita te pe youtube...vei fi uimit de ce magarii se pot face si cat de periculoase sunt... Nu am luat in considerare niciodata anvelope resapate, nici second...contactul tau cu planeta se face prin cele 4 petice de cauciuc. Daca totusi nu ai bani sau nu vrei sa investesti prea mult, cumpara un Dunlop, Michelin, Pirelli, Continental SH de 1,2 ani vechime... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
pana la urma se pare ca era turbina. Am gasit un service care mi-a dat o turbina la schimb pentru test si nu mai consuma ulei. Nici fum nu mai scoate asa mult. Ciudat ca nu se vedea joc la axul turbinei. Ar fi fost reconditionata cu un kit aftermarket. In fine, ma bucur ca am gasit buba1 point
-
Probabil din cauze de genul am renuntat la stampila, nu se merita sa iti bati capul1 point
-
Tocmai ca nu este intr-o stare foarte buna. Revin, daca stock era perfecta, nu-mi faceam probleme de upgrade-uri. Trebuie reconditionat motorul ca sa fie asa cum trebuie sa fie. Si daca tot il dau jos si pe el si transmisia sa schimb ambreiajul care e praf cu tot cu volanta, sa vad si cutia in ce stadiu este, eventual poate ii pun una in 6 trepte, atunci de-asta m-am gandit sa-l upgradez direct.1 point
-
turbo , injectoare , ambreiaj,frane e plin netul de 330 urcate, uite un exemplu https://e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=9347091 point
-
Nu cred totusi ca m-am facut suficient de bine inteles. Poate ca e vina mea ca nu am pus problema suficient de bine de la bun inceput. Ar fi trebuit sa fiu mai tehnic si mai putin filosofic. Prin urmare: detin o masina pe care eu o consider cu foarte mult potential, dar cu pret de revanzare 0 din cauza nr de km si a taxelor si care necesita reconditionata. Prin urmare, daca tot sunt hotarat sa o pastrez si sa o reconditionez, ca si-asa nu iau mai nimic pe ea, de ce sa nu-i aduc niste plusuri? Cum ar fi spre exemplu o marire de putere in limitele normale si legale. N-am spus ca vreau sa transform masina in avion cu reactie, am adus discutia despre un 250 cai de la 184 cat am acum. Tehnologia la randul ei a evoluat in timp, daca era atat de suficient, stabil si fiabil motorul de 184 cai, la ce naiba l-au modificat nemtii si l-au facut de 204 cai pe aceeasi masina? Eu asta vreau, upgrade la E46 ca asta e modelul care imi place mie la BMW. Altfel faceam pe dracu in 10, imi luam un 335xd de E90 si nu mai aveam ce face pe aici si sa mai stresez lumea cu intrebari. E ca si cum vreau sa reconditionez gardul de la casa, il las la fel, dar il dau cu vopsea mai rezistenta, ii intaresc pilonii, ii pun scanduri mai groase, etc. Asadar, uitati ce am spus pana acum, raspundeti-mi si mie la o intrebare: cum pot sa ridic caii putere la un 330d E46, motor M57-D30? Ce-mi trebuie si costuri estimative. Restul gen ITP, omologari, etc, sunt fix problema mea si nu fac obiectul discutiei de fata.1 point
-
Lasa ca la tine bate briza marii si imprastie particulele si poluarea spre vest eu nu inteleg de ce esti asa pornit, gandeste-te ca aici e forum bmw, dar eu cateodata seara, iau un pahar si urmaresc diverse site-uri si canale youtube, sa vezi acolo initiative si proiecte. In uk sunt indieni si pakistanezi ce manipuleaza MOT-uri, in Franta e ceva specific magrebian, in Germania or fi turcii, nu stiu, macar la noi e bine ca nu e discriminare, se manipuleaza ITP cam peste tot.....deci suntem politically correct. On topic: masina e destul de veche, sunt o groaza de chestii care pot/vor cadea sistematic, plus bugetul sa aduci masina asta in stare buna de functionare, mai bine te orientezi spre ceva mai nou, mai putin uzat; un 2.0 tfsi, de exemplu (asa nu risti sa te faca cei cu 1.8t )1 point
-
Pe langa incurajarile noastre ai nevoie in primul rand de bani....si iti zic din nou adaptarile nu o sa functioneze niciodata bine....1 point
-
Tocmai, caroseria e impecabila. Nu are rugina, masina asta cu cati km o avea, chiar a fost intretinuta si de-asta nu ma indur de ea. Referitor la a face reparatii/modificari la ea, am spus, manopera nu ma costa decat timp si chin si...pasiune. Ca de dus la "mecanici" nici nu incape discutie. Atunci chiar sunt bani aruncati fara rost, e ca si cum ai prefera sa te arzi singur. Ca mecanicii prefera sa faca lucrari simple, ieftine sa ia banii repede decat sa stea sa repare motoare, cutii, etc. Cu atat mai mult modificari.1 point
-
Am avut masina noua cu credit de la banca. Rezultat: mai bine renunt la ideea de a mai avea masina, merg pe jos. Din 5 ani de scadentar, am platit-o in 7 ani din cauza modificarilor de dobanzi, penalizari de intarziere, etc. Am platit-o dublu si am vandut-o in final cu 10% din pretul de achizitie. Ca asa fluctuase piata auto si ala ii era pretul de SH - a fost vorba despre un Peugeot1 point
-
Ti se pare ca "inginerii" din statiile ITP sunt atat de doxati sau macar preocupati incat sa faca diferenta intre tipurile de motoare ale BMW? Crezi ca sta cineva sa-ti masoare la ITP caii putere din talon cu ce scoate masina in realitate in urma unei resoftari si update turbo/injectoare? Sa fim seriosi, inca sunt la nivel de "nu tine frana pe spate, vino dup-amiaza dupa ora 16 cand pleaca aia de la RAR acasa si nu se mai uita pe camere". Intr-adevar, ca sa transform un dieselar in benzinar si sa-i mai pun inca 2 pistoane este exclus si da, atunci e altceva si la ITP. Dar pana cand o sa fie statiile ITP adevarate DYNO...mai e. P.S. rotile pe 18 le am deja trecute in carte/talon.1 point
-
Un om deschis, entuziast, plin de elan,increzator si iubitor de BMW. Frumoasa prezentare! Si mai nou realist!1 point
-
Da, am schimbat destule, ti-am explicat ca nu ĂŽmi place sa vorbesc aiurea, nu cred ca are rost sa pierd vremea in acest fel. Noapte buna.1 point
-
Nu intereseazĂŁ ,bre,pe nimeni.aici nu se bagĂŁ niciunu sub mașina cu cheile pe burta Noi mergem la servis sa le reparam1 point
-
Salutari, fiindca un film face cat o mie de cuvinte poate va faceti timp sa urmariti videoclipul din link, cred ca e destul de lamuritor pentru toata lumea. Vizionare placuta.1 point
-
Stimate coleg, eu am scris destul de clar, acum daca nu reusiti sa faceti diferenta intre cuplul de strangere si cel de forfecare asta nu ma mai priveste pe mine. Cuplul de strangere este stipulat pe cutia bujiei, cuplul de forfecare(adica de rupere) se poate gasi pe pagina producatorului si difera in functie de tipul materialului si de tipul bujiei, de 10mm de...mm. Sper ca acum eate clar , nu de alta dar e tarziu, ma bucura gandul ca ajut pe cineva sa-si rezolve problemele intampinate si nu am obiceiul sa vorbesc aiurea fara sa ma documentez inainte.1 point
-
Da, asa este, in momentul aplicarii se vede cum solutia face ca si cum ar fierbe si bulbucaie, e interesant. Eu am asteptat 15 minute si a iesit de parca nu era stransa.1 point
-
Draga Alexandru, Cheia dinamometrica are un clichet care se poate scoate si pune invers pentru desfacere. Te intreb daca nu e posibil sa desfaci o bujie cu cheia dinamometrica, atunci de ce producatorul da un cuplu de forfecare de 30Nm, cum il masori tu mai baiatule in momentul cand desfaci bujia? Ar fi frumos daca fiecare ar comenta ceea ce stie, bazat pe practica si specificatii, altfel cadem in ridicol. Zile bune.1 point
-
Salutare baieti, Dupa ceva ani de inactivitate (schimbat producator), am revenit la marca care ma face sa zambesc ori de cateori ma urc la volan. Nu am tinut mortis sa posted pentru ca nu prea mai am timp de forum cum aveam inainte din cauza jobului dar am sa incerc sa fiu mai activ. O sa va dau mai multe detalii despre masina pe parcurs, tot ce pot spune este ca are foarte multe retrofituri facute, M Performance Pack, Akra Downpipe,MPE Exhaust,Awron etc. Enjoy https://imageshack.com/a/img922/2023/82boAd.jpg https://imageshack.com/a/img923/8725/GD729q.jpg https://imageshack.com/a/img924/6351/l4a8Vf.jpg https://imageshack.com/a/img923/3872/Fl7JRb.jpg https://imageshack.com/a/img921/4020/FPrVjf.jpg https://imageshack.com/a/img922/3271/0d1jl7.jpg https://imageshack.com/a/img922/1117/p5cXxe.jpg1 point
-
1 point
-
Oare de ce e atat de greu sa fure de la TESLA?O fac baietii de 10 ani partea de aplicatii si functii online. Nu e nimic rocket science la Tesla ce sa nu poata fi facut in BMW.Vin cu un upgrade de software o data la doi ani cand TESLA iti face 5 pe an.E incredibil sa zaci pe un sac de bani si sa nu investesti mai mult in software si "New Technology". Daca o mai freaca mult asa ajung Nokia si astia:(As trece maine de la X5 la Model X daca ar avea un Service in Romania.1 point
-
Racitor EGR blocat ,gaze bagate in admisie,infundata la greu = mers intrerupt la pornire.1 point
-
Vandut! Se poate inchide! Nelutu, poti respira usurat: ai trait sa o vezi vanduta! Multumesc tuturor pentru pareri, critici, rabdare! Stima! Va salut! Bafta tuturor!1 point
-
1 point
-
Fratele mai mic ... un Seria 2 Coupe F22 http://i.imgur.com/qeHe4XV.jpg http://i.imgur.com/FWyXjgO.jpg?1 http://i.imgur.com/kGtQ54f.jpg1 point
-
Multumesc mult, de-asta aveam nevoie. Nu vroiam sa raman cu impresia ca pasionatii de BMW accepta cu stoicism de dragul ITP-ului "sa-si ia fum" pe sosea de la pasionatii de VAG-uri cu ARL-uri si 1.8T-uri. Am sa caut, o sa ma documentez si am sa vad ce pot sa fac in limitele bugetului alocat0 points
-
Si bineinteles, ca sa fac o astfel de operatiune, trebuie ca si piesele interne ale motorului sa reziste la un efort fizic suplimentar. Prin urmare nu mai conteaza ce grad de uzura are motorul actual, o reconditionare serioasa este inevitabila. Motor pe care oricum il voi da jos cu tot cu cutie sa-i schimb ambreiajul, sa vad si ce mai e prin cutia aia, apoi flansele flexibile si in final grupul de schimbat cu totul, dar ce grup voi pune va trebui sa studiez mai mult tinand cont ca transmisia va genera cu totul alti parametri.0 points
-
Bun, sa trecem la lucruri mai "tehnice" ca teoria e teorie, dar practica e alta. Uite ce vreau eu sa fac: stiu ca motorul meu 3.0d M57-D30 de 184 cai este de fapt un 2.9. Abia cel de 204 cai este realul 3.0d care a fost pus pe E46 FL xDrive si care sta si la baza motorului de pe X5 de 218 cai, daca nu chiar acelasi. Din ce am mai citit chiar si pe aici, diferenta dintre 2.9d al meu si 3.0d este o diferenta oarecum mica de cmc, dar e o diferenta destul de mare legat de turbina, injectoare, alimentare si soft. Eu asta vreau sa fac, sa adaptez (daca se poate) pe 2.9-le meu injectoare, turbo, alimentare si soft de 3.0d de pe E53, cu intercooler custom, evacuare custom si admisie pe masura. Sa ajung undeva pe la 250 cai cu motorul original, sa nu ma mai acuze ceilalti colegi de forum ca incalc legislatia ITP in vigoare ))0 points
-
Avand in vedere ca exista firme care fac conversii de la aspirat la turbo pe masini noi, inainte de a fi livrate clientului final, as zice ca se poate face legal, fara nici un fel de probleme. Nu stiu insa ce costuri presupune omologarea asta.0 points
-
Nu are legatura consumul de ulei cu debitmetru, in schimb are treaba cu mersul motorului, deconectarea se face cand creeaza probleme, conecteaza-l si vezi cum merge , daca se simte negativ inseamna ca trebuie inlocuit. o diagnoza iti rezolva dilema. Cat despre consumul de ulei, verifica bine sa nu ai scurgeri, daca nu sunt in majoritatea cazurilor se pierde pe la turbina.-1 points
-
multumesc. dar nu am, nu folosesc farcebook(naspa, nu? ) daca se vinde e ok, daca nu.....nu e pb, e dreapta nu o dau sa scap de ea. multumesc de sfat oricum stima-1 points
-
Ok, Orice mecanic pe lumea asta va scoate o bujie incandescenta cu o cheie tubulara in T, pentru balansarea fortei aplicate circular. Si fara cruce-cardanica pe prelungitor! Nu schimbati bujii incandescente cu o cheie cu un brat! Numai circular nu e controlata rotirea unei chei cu prelungitor.. doar un brat Riscati enorm sa rupeti bujia! Tu esti doar victima unei reclame, din pacate.. Oameni buni orice mecanic care va arata cum se desface pe viu/live nu stiu ce la masina, puteti fi siguri ca a mai defacut acel lucru, de 2-3 ori inainte de a face filmarea! Ziceti merci ca va aratat cum se face si gata. Restul e numai treaba voastra!-1 points
-
costa mult sa repari cutia de viteze automata De ce nu iti iei o masina noua cu credit de la banca?-1 points
-
si eu sunt de parere ca nu treci ITP-ul, daca nu ai totul original pe masina Iti faci vise desarte.Arunci banii-1 points
-
se vede modificarile, te las pe tine sa ii explici lu ala de la ITP cum la un motor aspirat fara turbo, i-a aparut turbina pusa de tine si el sa iti dea ITP-ul se face poze la motor si se trimite la rar.Nu mai visa-1 points
-
din toate masinile, tocmai la pejo care nu stie sa faca motoare bune te-ai oprit? Si mai zici si ca esti cunoscator ...-1 points
-
Ia explica ne noua cum nu stie Pejo sa faca motoare. Da sunt naspa ca nu le sare distributia iar Bmw a pus motoarele lor ai pe Mini...-1 points
-
Inca mai sunt jegosi cu scoala profesionala de mecanici care fac legea si ce vor c....iele lor, inca, dar in max 1 an or sa zboare toate relicvele alea si vor ramane inginerii ar, si atunci co...tza te vedem la itp :sorcerer:-1 points
-
-1 points
-
Nicio turbina daca nu e dusa de tot, n o sa consume atata ulei in 1000km, singura solutie, desfacut motorul, nu va mai imbatati cu apa rece!-1 points
-
Cel mai probabil DPFul si-a trait viata, sunt 250.000 km...unul aftermarket, te va tine cam cati bani platesti. Nu se compara unul AM cu unul ORIGINAL. Eu am renuntat la el, am fost la CompleteChip...dpf off si stage 1, efectiv e alta masina. Decizia e a ta: te risti cu AM si mergi un an, maxim 2, dai gaura in buget si cumperi ORIGINAL sau il scoti si ai terminat balciul. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00