Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/13/19 in all areas

  1. trebuia sa segmentezi motoru, nu te-a ajutat simeringurile de supape cu consumu de ulei,sa stii.Tot il vei avea in continuare Nu ai bani de intretinerea masinii, dar ti-ai luat BMW
    2 points
  2. trebuie sa segmentezi motorul. Degeaba ai facut compresia, daca ai segmentii de ungere blocati pe piston sau segmenti rupti.Aia nu ies la compresie inlocuieste PCV-ul
    2 points
  3. PĂŁi asta e și ideea Apple Carplay, sĂŁ nu mai bibilești telefonul ci sĂŁ-l folosești direct pe ecranul navigației. Cam nasol cĂŁ nu ai și Android Auto, da, dar asta e altĂŁ poveste. Iar cu umblatul pe telefon la volan, deh, au crescut și amenzile acum - ideea e sĂŁ nu stai pe el. :pirate: La XS Max e mai dificil oarecum așa e. Eu am un XS simplu, m-am cam obișnuit sĂŁ-l manevrez deja ușor. Zilnic ĂŽl folosesc așa.
    2 points
  4. Gresit, e concentrat si trebuie diluat cu apa distilata.
    1 point
  5. schimba supapa PCV si trebuie sa segmentezi motorul, nu scapi fara segmentare de verificat si jocul paletilor cu ax in turbina
    1 point
  6. stiu pe cineva care la o masina de 30k pret standard, a bagat optiuni de 21.500 chiar acum doua sapt si a comandat-o. mai punea lejer 3000 daca masina respectiva avea in lista de optiuni webasto si scaune incalzite spate. mai voia ceva dar nu imi amintesc ce anume. efectiv omul a bifat absolut tot ce i s-a parut interesant. este vorba de un 218i grand tourer. a primit 23.3% discount
    1 point
  7. Sa nu ne intelegem gresit. Toate sunt optiuni "nice to have". Ca sa adaug trapa, optiunea era 1200 de euro. Tu ai fi pus-o? Eu am preferat sa adaug suspensie adaptiva M la acelasi pret. Un G20 cu motorizarea asta si cu toate optiunile pe ea ajunge pe la un 78K pret de lista, cu 17K mai mult decat configuratia mea. Acum depinde ce cauta fiecare de la masina lui...
    1 point
  8. ai verificat sa nu traga aer fals?
    1 point
  9. Poate in 2017, la momentul verificarii seriei de sasiu, masina ta inca nu era inclusa in campanie. De exemplu, in momentul de fata exista o campanie de schimbare a racitorului de gaze. Cand a inceput aceasta campanie, masina mea nu era inclusa si la dealer nu o vedeau in sistem eligibila pentru acea campanie, dar dupa un timp a fost inclusa. Zic doar ca e posibil ca fix la momentul verificarii sa nu fi fost masina inca inclusa in campanie, nu vad ce motiv ar fi avut sa nu te anunte din moment ce dealerul nu schimba piesa pe banii sai, ba mai mult incaseaza de la BMW banii de manopera.
    1 point
  10. Sistemul nu intra in functiune in urmatoarele cazuri: 1. Temperatura din interior este departe de cea setata in climatizare. 2. Tensiunea acumulatorului este scazuta; 3. Volan rotit catre dreapta sau stanga si semnalizare pornita; 4. In momentul parcarii masinii, daca se trece cutia pe R Nu stiu daca mai sunt si alte conditii, dar primul lucru pe care l-as verifica ar fi tensiunea la bornele acumulatorului.
    1 point
  11. Model: BMW 320d E90 163cp/ Motor M47 Fabricatie: 12/2005 Culoare: Argintiu Nr. km: ~240.000 VIN: VC35229 Pret (nu este negociabil): 5500 euro PM sau 0726697884 pt informatii suplimentare (preferabil PM). Istoric si alte informatii utile -al doilea proprietar (unic proprietar in Ro). -inmatriculata in Romania -Cumparata de mine din Germania in 11/2010 -~137.000 km la cumparare -a fost utilizata in Romania pana in 12/2013. -utlizata in afara tarii din 2014, in general la drumuri lungi. -filtru de particule a fost curatat si arata in bord ca mai merge 150 mii km. -2 chei si o telecomanda noua (cele 2 originale s-au stricat). -Majoritatea reviziilor (in general anual sau la interval sub 15 mii km) si problemelor tehnice rezolvate la colegul de forum cu service in Ciolpani, numai cu piese noi OEM/OE -Reparatii relativ costisitoare: volanta + ambreiaj (la aprox. 180-190 mii km), amortizoare + arcuri fata/spate (aprox 230 mii km), becurile xenon inlocuite (2015). -Masina se poate vedea/testa la sfarsitul lui Noiembrie/inceputul lui Decembrie in Bucuresti sau inainte in Strasbourg. Dotari din fabrica -xenon -navigatie professional -bancheta rabatabila + skisack -jante aliaj 16 inch BMW model 282 (LCI) + cauciucuri iarna Goodyear Ultragrip 9 -pachet lumini -PDC (senzori parcare fata/spate) -geamuri electrice spate/fata -oglinzi electrice (inclusiv pliabile electric) si incalzite -climatronic (2 zone) -proiectoare ceata -cotiera retractabila -bluetooth (numai pt handsfree), aux-in, voice control Dotari suplimentare adaugate ulterior cumpararii -incalzire auxiliara DEFA -volan M + maciulie schimbator M -pilot automat -covorase cauciuc -alarma Viper OEM Probleme curente -furtun supra plin rezervor gaurit (asa era cand am cumparat-o). Daca se face plinul curge motorina pe langa aripa. Eu am alimentat in general max 60 litri (rezervorul are 63) si nu am mai avut nicio problema de 9 ani. -plasa scaun airbag pasager posibil rupta (da eroare din cand in cand ) -bec stanga angel eyes ars (e cu led) -bara fata harsaita de o bordura in partea dreapta -senzor condens parbriz stricat cand s-a inclocuit parbrizul (apare eroare la diagnoza). -diverse zgarieturi si smalt sarit de la pietrele de pe drum Alte accesorii suplimentare (neincluse in pretul masinii) -roof bars originale BMW -Jante aliaj 17 inch BMW model 159 + cauciucuri vara runflat vechi -Aeroterma suplimentara DEFA pt sistemul de incalzire auxiliar -Protectie cauciuc portbagaj pt E90 -Dashcam 1080p Mi -Volan sport original + maciulie schimbator originala -Roata de rezerva mica + cric Pret pt toate daca se cumpara cu masina: 400 euro/ fara masina: 550 euro
    0 points
  12. Daca nu ai o horinca de la Maramu' , baga niste antigel g11 de buna calitate...
    0 points
  13. daca esti paralel cu mecanica,mergi si canta la alta masa Oamenii au dreptate, trebuia sa iti iei dacie daca nu iti permiti bmw
    0 points
  14. Fara sa fiu carcotas in vreun fel, eu am optiunea si nu cred ca am folosit-o decat sa vad daca merge. Prefer tot cablul ala care iese din mufa USB din fata tavitei de incarcare din 2 motive: se incarca mai repede decat wireless si ai si telefonul la indemana sa il iei sa umbli pe el etc... Din tavita e greu accesibil trebuie sa iti bagi degetele prin lateral sa il impingi nu mi se pare prea comod. Plus ca estetic cand nu folosesc cablul capacul tavitei cel de care impingi sta tot timpul inchis deci nu e deranjant vizual
    0 points
  15. nu stiu cum e la G30, dar la F30 in standul de incarcare (e in cotiera, deci nu chiar la indemana) nu intra telefoanele mai maricele, gen Note8, Samsung S10+, iphone 11 Max, etc; asa ca prefer sa folosesc sistemul cu magnet, cu suportul prins in gurile de ventilatie
    0 points
  16. Incearca intai sa schimbi motorina si filtrul (daca nu l-ai schimbat). Daca nu se rezolva treci la chestii mai complicate: supapa reglaj presiune in rampa, injectoare, etc
    -1 points
  17. Baga EFIX S de la Rompetrol si vezi daca problema persista, Petrom e slab la motorina
    -1 points
  18. daca nu aveti faruri Xenon, nu aveti "autolevel", ce aveti este un check care cred ca iti pune faruri in pozitia de fabrica (inaltime). Check'ul asta il face si cu luminile aprinse si cu ele stinse fix in primele secunde de cand ai pornit masina.
    -1 points
  19. E un pic cam scump,cam pe la 3500-4000 ron se invarte o distributie,acum unii de exemplu fac distributia si daca nu vrei iti baga uleiul vechi inapoi,ceea ce mi se pare aiurea,altii din contra,eu am platit pe distributie si ulei +filtru 3500,depinde cum gasesti.Iar ca si kit fara discutie piese originale Bmw,nu te lega la cap cu alti producatori.
    -1 points
  20. Eu am schimbat distributia acum 1 luna, pe mine m-au costat piesele 2800 lei parca, OE si manopera 2000 , piesele au fost luate de mine de pe site de piese online. Iti las lista cu ce am schimbat eu sa iti faci o idee (codurile le-am verificat pe realoem sa fie ultimele ca lista asta o aveam de ceva timp ca tot am ezitat sa o schimb). Dupa ce am schimbat distributia, mi-au disparut vreo 3 sunete pe care le auzeam. Este drept ca a mea are 298.000 km si a fost distributia de fabrica.
    -1 points
  21. Schimbi si pe cilindrul 3 sa rezolvi problema.
    -1 points
  22. Tot ce trece de valoarea 1,2 ca - sau + trebuie schimbat.
    -1 points
  23. Nu. Pusesem un link pe un alt topic aici, de pe un forum, unde unui patit un injector era compensat pe la 4-5.. Atunci e destul de grav pentru ca ajunge prea multa motorina in cilindru si apar arderi suplimentare, topire..
    -1 points
  24. Nu fii nervos ... e masina ta poate ca merita trapa daca mai aveai 1200 E altfel clar nu . Daca nu ai plafon negru nu o sa simti lipsa . Eu la 6 am plafon negru fara trapa simt ca ma sufoc , nu vad semafor daca opresc prea in fata , de astea )) poate si inaltimea e de vina
    -1 points
  25. O sĂŁ pornesc eu cu o opțiune pe care o recomand ca "must have" pentru orice G30: Wireless charger pentru telefon. Mai ales dacĂŁ ești utilizator de produse Apple, cu atât mai mult se poate activa Apple Carplay (chiar dacĂŁ mașina nu avea inițial) și ai mereu la ĂŽndemânĂŁ telefonul la ĂŽncĂŁrcat, sĂŁ poți folosi liniștit Waze de exemplu. Am vĂŁzut și diverse DYI prin care se poate face retrofitul acestei funcții dar nu este 100% identic. Din ce am observat nu se poate activa și avertizarea cu "atenție, telefonul e pe standul de ĂŽncĂŁrcare", ceea ce e util. Era sĂŁ-l uit acolo de vreo 2 ori
    -1 points
  26. Corect numai ca trebuie sa fii cum mai mare bagare de seama pentru ca masurand doar din jumatate in jumate de litru TREBUIE EVITAT incercarea de a ajunge la maximul permis de nivel de ulei in baie, pentru ca daca inyre Max si Min lipseste un lucru (teoretic) daca in baie pus deja 4,35 litri daca iti propui sa mai bagi inca doua jumatati de masura (1 litru) masurate de sistem, atunci vei sfarsi in a avea 5,35 litri cand motorul vrea doar 5 litri. Iar surplusul asta probabil nu va fi semnalizat ci doar arata ca nivelul e la maxim cand de fapt e peste maxim. Solutia este sa adaugi putin peste jumatate de litru si poate un pic in plus. Iar asta doar din momentul in care sistemul arata Minimum pe display, cand motroul NU are joja. Asa eviti sigur sa pui prea mult ulei.
    -1 points
  27. masina mea este nfl din 2006 cu navigatie ccc s609A.Masina donatoare de la care am cumparat deja controlerul cic este e60 lci anglia.Dupa cum am spus vreau sa trec la un viitor retrofit cic, dar il fac pe bucati si incep cu controlerul.Din ce vad are mufa mica cu 4 pini.Sper din tot sufletul sa pot adapta controlerul asta de cic si sa-l pot si coda pe masina mea.Daca am noroc, din ce am citit pe internet se codeaza cu Winkfp? Acesta este controlerul care-l am O sa mai fie o parte grea cu decupatul grilei de la cotiera,pt ca oricum nu se gaseste asa ceva.Am cautat si nu gasesc l.e. am cateva zile de cand nu dorm,am cautat pe internet si am gasit asta.Sper sa fie intr-un ceas bun si pt mine Din ce am citit acolo cineva spune ca de la controleru cic poate muri ccc-ul la update,sper sa n-am ghinionul asta https://5series.net/forums/e60-parts-accessories-mods-22/installing-lci-idrive-controller-ccc-system-124238/ CIC Controller Mod.pdf
    -1 points
  28. Nu are nici o treaba trepidatul cu uleiul in exces din motor,filtrul de motorina nu ai cum sa-l montezi gresit,cel mai bine cauta pe cineva priceput sa faca o diagnoza serioasa.Ar fi bine sa verifici injectoare ,presiunea pe rampa de injectie.
    -1 points
  29. inaintea schimbarii semeringurilor de la supape masina scoatea fum dupa 4-5 mii de rpm. acum nu mai scoate fum deloc. am ajuns la acest forum dupa ce am venit din 2 service-uri cu "experimentati" care nu m-au mai ajuta cu nimic.
    -1 points
  30. vineri il montez si revin.o sa am de furca cu trimul, ca nu stiu cu ce sa-l tai sa iasa cat de cat bine,pana l-oi schimba.Pe olx am gasit un trim de cic care are un pret super nesimtit de 450ron.Pe tot controlerul am dat 200 ron si ala pe trim cere de 2 ori mai mult .Pana la urma este o coaja... trebuie sa ma gandesc bine cu ce tai abs-ul asta https://www.olx.ro/oferta/grila-cotiera-bmw-e60-controler-cic-IDc1tQJ.html#6ef0a78ee6 este singurul anunt de pe olx,probabil de aia cere asa de mult. Poate sa stea 450 de ani cu anuntu ala.
    -1 points
  31. Pai si E 91 au airbag in scaun,trebuia data borna jos la montaj.
    -1 points
  32. Service t e a m bmw. Fac treaba buna dar pleci fara bani in buzunar. Suna si cere o oferta de pret.
    -1 points
  33. salut! am un e87 118i 143 cp. cod motor N43 ( am gresit in titlu). Consuma ulei 1 litru la 200km. NU SCOATE FUM ! am schimbat : -semeringuri supape (victor reinz) -ulei recomandat castrol 5w30. am pus 10w40 -am verificat compresia la pistoane : 14 bari pe toate 4 -am verificat daca imi scoate ulei pe unde scoate gazele de carter cu un furtun de proba. nu scapa ulei. cu ce informatii ma puteti ajuta (solutii)? multumesc mult
    -1 points
  34. In mod sigur nu trebuie sa pui 10w40, din contra pentru motorul tau cred ca recomandate sunt cele din gama 0W30, 5W30; cel mai bine e sa gasesti un service decent, care poate sa identifice cauza consumului, deoarece este imens 1L la 200 km.
    -2 points
  35. E enorm consumul. Uleiul pus de tine nu prea e ok, eu puneam in fostul N43 5W 30 sau 5W 40(la peste 200k km). De curiozitate cam cat ai mers cu masina, totusi in motorul ala intra 4.25 litri, deci in 800 km practic iti papa un schimb de ulei. Deci trag o concluzie(pripita) de pierderi, nu neaparat de consum. Si acum te intreb cum stai cu : -o ringul de la pompa de vacuum -o ringurile de la vanos -garnitura baie -futunurile(cele 3) de la PCV
    -2 points
  36. pentru ca nu are. se afiseaza in bord nivelul uleiului.
    -2 points
  37. Totusi, motorul tau functioneaza cu amestec benzina/ulei, este imposibil sa nu produca si fum/toba ar trebui sa aiba ceva funingine, sau sa observi fum la acceleratii.Cauta un service mai experimentat, deoarece prin deductii nu vei reusi decat sa pierzi si mai mult timp/bani.
    -2 points
  38. ...Cum sa pui apa? :frantics: (Macar daca ar veni vara..) Pune antigel diluat cu apa (distilata poate.. eu asta am in sistem de 8 ani) la temperatura de protectie la care o gasesti in vasul de expansiune; masoara cu un densimetru dedicat sistemului de racire/prevenire inghet.. Sau, dilueaza antigelul concentrat pana la minim -15, -20 grade; nu mai mare temperatura! Pune aceiasi nuanta/culoare care o gasesti. Dealerul de la care am pus de doua ori pana acum mi-a dat bidon cu antigel albastru; nu stiu ce G poarta; 0 probleme.
    -2 points
  39. nu cred ca ma cunosti si topicul l-am deschis pentru a primi raspunsuri de la persoane care doresc sa imparta din experienta, nu din comentarii complet nelofolistoare.
    -2 points
  40. asa e. am bagat foarte multi bani in ulei pana acum. nu pierde ulei pe la garnituri. motorul si scutul sunt curate. din ce am mai observat consuma mai mult ulei la turatii mari si in oras. mi-a consumat un litru de ulei in aproximativ 30-40 km in bucuresti dar tot cam un litru mi-a consumat la un drum galati-bucuresti alta observatie ar fi ca atunci cand incepe sa fie uleiul pe terminate (adica sa raman cu vreo 3,5 litri) se aude un huruit de la motor cand e in jur de 1000 rpm fara ca motorul sa inceapa sa vibreze. am verificat si daca nu este defect senzorul. am scos uleiul din baie cand imi spunea ca este la minim si am avut cam vreo 3.3 litri.
    -3 points
  41. salut! am un e87 118i 143 cp. cod motor N43 (am gresit in titlu). Consuma ulei 1 litru la 200km. NU SCOATE FUM ! am schimbat : -semeringuri supape (victor reinz) -ulei recomandat castrol 5w30. am pus 10w40 -am verificat compresia la pistoane : 14 bari pe toate 4 -am verificat daca imi scoate ulei pe unde scoate gazele de carter cu un furtun de proba. nu scapa ulei. cu ce informatii ma puteti ajuta (solutii)? multumesc mult
    -3 points
  42. Saracul motor. De ce nu folosesti joja ?
    -4 points
  43. Am un bmw e90(2006) . Vreau sa completez si eu . Ce sa pun apa sau antigel? Daca antigel de care? G11 G12? Mai ieftin?
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.