Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/14/19 in all areas
-
Stiu ca sunt alte topicuri care au pagini intregi de discutii despre toate hartile, dar ma gandeam sa deschid unul care sa contina ultimele update-uri pentru cele mentionate in titlu. Asa ca uite aici linkurile: RoadMap Version - Next, Premium, Route, Evo, Motion Link-ul nu l'am pus eu dar nu sunt sigur ca pot da credit altui forum aici. cele de la Route o sa le pun pe GDrive indata ce mi se descarca si mie. Daca votati mai sus, o sa pun si altele pe GDrive, daca trebuie. Enjoy1 point
-
1 point
-
poti gasi trim remover si pe olx.ro, mai scump decat pe aliexpress, dar ajung in 2 zile fata de usa se poate desface si fara scule, la F30 am reusit - dai geamul jos, tragi cu degetele de partea de sus a fetei de usi, si ar trebui sa iasa din clemele metalice; apoi cu atentie desfaci si restul fetei, tragand usor in apropierea clemelor de plastic.1 point
-
Poti lua de pe aliexpress si scule de plastic si cleme. Pana ajunge comanda poti baga in partea de jos a usii, o rigla de plastic mai tare. Departezi usor fata de usa de metal cau sa prinzi cu degetele si tragi cu incredere. Este mult pana desfaci o clema ca apoi merge usor1 point
-
Mai poti gasi si pe Aliexpress doar ca dureaza ceva pana ajung, daca vrei sa rezolvi problema cat mai repede, pana iti sosesc te pot ajuta eu sa iti imprumut un astfel de remover1 point
-
Da, eu am luat de pe amazon US un door trim remover kit. Are tot ce iti trebuie.1 point
-
Cand ai vreo 2 oferte de la doua persoane diferite cam ala este pretul.Cu cat o tii mai mult cu atat pierzi mai mult si mai bagi si bani in ea1 point
-
Hola! 1.Nu am citit tot topicul, doar primele postari in care am vazut ca initiatorul isi cauta un E9x LCI in 5k euro. Good luck :frantics: si ultimele cateva postari in care vad o dezbatere intre M47 si N47. 2.Ca fost posesor in paralel a ambelor motorizari pentru 1.5 ani, momentan mai am doar M47 pot spune urmatoarele: Mentiune importanta: ambele masini au cutie de viteze manuala in 6 trepte. M47: E46-2004 150cp - un motor bun si echilibrat din fabrica, de 4-5 ani si vreo 45k km duce 190cp doar cu pompa de apa schimbata anul trecut si un furtun de la intercooler anul acesta. Intradevar, inainte de soft stage 1 a primit distributie, turbo nou si tacheti (pornea in 3 pistoane uneori), a fost refacut si de atunci doar problemele cele doua de mai sus. Motorul e putin mai brutal decat N47 dar livreaza puterea (dupa soft cel putin) liniar si oricand ai nevoie de ea(nu prea trebuie sa faci downgrade la depasiri). Consum: oras drumuri scurte in sezonul rece - 9-11, oras drumuri scurte in perioada Martie - Octombrie - 7-8*. Extern - 5-6 la mers linistit(pana in 140 si cu reprize de depasiri), 6+ la alergat constant si depasiri cat se poate de des*. *echipat in permanenta cu roti pe 18(style 72 225/40 iarna sau 94 215/35 vara), suspensii sport, 1600kg, clima on. :frantics: N47 - F20 - 2011 - 118d(143 cp) - masina a fost achizitionata cu lantul de la distributie batand, n-am zis-o eu ci cei de la Autotransilvania Cluj asa ca s-a schimbat imediat dupa achizitie, impreuna cu revizia normala. Ulterior in aprox 50 000 km s-au schimbat urmatoarele: pompa de motorina(se aprindea check engine in bord si taia din putere apoi oprea motorul, la turatii de peste 3k) iar acum spre "finalul" ei la mine, racitorul de gaze de pe EGR dadea eroare pe tester, urmand sa apara din ce am inteles si check engine in bord si la fel, taiat de putere. E putin mai rafinat decat M47, livreaza puterea ok, relativ silentios. Consum: oras drumuri scurte in sezonul rece - 10-13, oras drumuri scurte in perioada Martie - Octombrie - 7-8* Extern - 5-6 la mers linistit(pana in 140 si cu reprize de depasiri), 6+ la alergat constant si depasiri cat se poate de des.* *echipat in permanenta cu roti pe 16 style 378 - 205/55-16, 1500 kg, clima on. :frantics: Cat de repede se incalzesc? foarte repede, motoarele, nu cat de repede baga aer cald, ca acolo era clima non stop pornita la ambele. E46 ajunge super rapid la 60 de grade, chiar si iarna, nu are webasto. F20-ul nu stiu exact cat de rapid ajunge, nu are pe bord temperatura decat in ceva meniu secret ce e relativ complicat de accesat non stop, dar se incalzeste rapid si el. Concluziile personale: Care e mai silentios? N47. Care e mai fiabil? cel de care s-a avut mai multa grija pana sa ajunga la tine. Ambele le-as achizitiona in continuare, ambele sunt motoare bune dar cu o varsta(mai ales M47). M47 m-i se pare ca indura mai multe si nu e chiar asa sensibil, N47 e mai sensibil dar mai modern un pic. Care e mai economic dpdv al consumului? tot pe acolo-s, depinde de cat chef ai sa-i dai. Despre celelalte piese(directie, suspensie, frane radiator clima etc) schimbate la masini nu pomenesc deoarece am vazut ca se discuta preoponderent de motor in sine. E46 are si un topic de vanzare unde sunt mai multe detalii. Sfat pentru initiatorul topicului dar si in general: nu cumpara niciodata cea mai ieftina masina de pe piata(e un motiv pt care e cea mai ieftina, recuperezi ulterior).1 point
-
1 point
-
Am reusit si un volanas nou cu padele (am fost norocos sa fie precablata masina si doar s-au codat pentru a deveni functionale). Mai trebuie schimbatorul de viteze modelul 2TB si cred ca e gata retrofit-ul interiorului. ðŸËâ1 point
-
chiar zilele trecute am vazut un test al gumelor in conditii diferite de T incepand de la 0C si pana pe la 16C, concluzia era ca cele de iarna nu exceleaza in conditii de asfalt uscat si T pozitive, in astfel de climat cele allseason stau mult mai bine. Deci, pe de-o parte rezultatul testului tau nu era de neasteptat, dimpotriva, guma de iarna trebuie sa performeze bine pe zapada mai ales, pentru ca iarasi, conform testului, in conditii de umezeala tot cea allseason sta mai bine. Nu cred ca trebuie sa ai pretentii prea mari de aderenta la limita masinii de la o guma de iarna pe carosabil uscat si cu T pozitive, mai ales ca, daca erau 2C dar soare, asfaltul absoarbe caldura deci o T posibil mai ridicata a acestuia fata de cea a aerului.1 point
-
Eu unul nu sunt de acord cu tine. Mi se pare o risipa de timp si de bani pe o masina care nu merita, pentru ce ai tu nevoie. Sa zicem ca ar fi trebuit sa strangi prea multi bani pentru prea mult timp ca sa-ti iei un GTR, am exagerat eu, dar pentru un proiect de drag se preta mult mai bine un 335i cu N54 pe care cu niste investitii minime il duceai fara probleme in 600 cp. Si pana la urma de ce iti trebuie diesel, ce rost are ? Ca masina pe care ai facut-o tu oricum nu este daily, ca sa zici ca te bucuri de consum, ba mai mult, am vazut ca o duceai cu platforma la etape de frica sa nu ramai cu ea in drum Asa ca proiectul tau mi se pare un nonsens, nu e nici cal, nici magar1 point
-
La dracu cu sanatatea noastra, stim cu totii ca astea cu Euro 8 Euro N sunt vrajeli si M47 e baza, basca fara DPF, e TANC, e CASA TATA, o sa vedeti voi cu euro 5 si 6 ca va arde si pe voi, nu conteaza ca voi poluati de cateva zeci de ori mai putin decat M47, tot asta e motor adevarat. Recunosc ca ma distrez mai tare pe unele topice de aici decat pe site-uri dedicate divertismentului . LE: OnTopic: Si eu sunt curios, daca bugetul e 5000, de ce nu se cauta o masina mai noua de la alta marca si nu un bmw de 14 ani, dar fiecare dispune de banii lui cum doreste.1 point
-
Sa ii schimbi distributia aia costa 3000 de lei, care e o suma decenta. In rest da, motorul e foarte bun. Consum mic, performante foarte bune, silentios. La fel a fost si m47 bun la vremea lui, dar orice motor nou aduce plusuri fata de modelul anterior, ceea ce e si normal, contrar parerii forumistilor detinatori de m47, care e mai zgomotos, mai putin economic si mai putin puternic. Simplu.1 point
-
Desi apreciez intentia lui Romulus de a ajuta, nu apreciez faptul ca atunci cand nu-ti convine ceva dai cartonase. Parerea e parere, indiferent ca e gresita sau nu.1 point
-
Nu e normal nimic - nu e normal ca apa sa se acumuleze in usa si sa dea "afara " in masina . E un design idot - nu sunt scuze cu mastic bla, bla, bla . Usa trebuie sa aiba scurgeri iar apa care intra pe la geam trebuie sa se scurga in afara . BMW seamana ca doua picaturi de apa cu Apple , si toate tampeniile si failure de design sunt scuzate cu alte tampenii - gen "pune , schimba mastic ". Flaw-uri majore de design pe care doar utilizatorii de produse Apple le gasesc normale/rezolvabile.0 points
-
Colegul, eu caut de ceva timp un Golf 5 cu 1,9 TDi dar nu gasesc in stare buna. Daca stii vreunu zi si mie. Sunt motoare extraordinare. Tabla nu prea tine la rugina dar in rest Golful este ff ok. Motoarele de astazi sunt subdimenionate raportate la putere. Masinile astea nu se fac pentru piata noastra. Ele ajung aici dupa ce le trece speranta de viata in vest.-1 points
-
Pimp, este de cel putin 5 ori mai greu sa ai g30 platit de altii, decat sa ai g11 platit de tine insuti. fiecare are o masina a lui pe care o conduce multumita unor situatii: mosteniri de la bunica, luat de la gura si strans bani pt a cumpara masina, credit auto sau de nevoi personale, leasing financiar sau operational pe persoana fizica sau, cazul lui Mikken, masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel. nu e o virtute mai mare sa dai cu cardul pt propriul confort, asa cum crezi tu, ci sa dea altii cu cardul si OP-urile pt confortul tau. nu o lua ca pe un atac, ci incerc sa iti arat ca masura cu care judeci situatia e total gresita-1 points
-
Salutare Cineva de la Buzau a inlocuit modulul idrive cel cu 1 buton cu cel de 7 butoane doar cu update de soft idrive. Nu mai am numarul lui de telefon Ma poate ajuta cineva cu informatii ? Au acelasi mufe, l-am inlocuit dar imi recunoaste doar butonul “menu”-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00