Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/20 in all areas

  1. Salutare dragi colegi, Astazi am terminat cu retrofit-ul unitatii NBT EVO pe masina din dotare F10 LCI 2015 si vreau sa impartasesc cu voi experienta. Masina avea HU NBT cu TCB si servicii active: RTTI + remote services. Din pacate RTTI nu este chiar ce trebuie la noi in tarisoara. Asa ca am decis ca vreau carplay pentru Google Maps si Waze. Am inceput sa citesc despre retrofit, in ce consta si ce implica. Am aflat ca imi trebuie un HU cu receiver GPS intern(sau daca nu imi trebuie emulator ATM pentru GPS). OK, hai sa cautam, am gasit HU cu GPS intern. Despre pretul HU-ului nu are rost sa discutam. Acum am zis sa caut pe cineva care ma poate ajuta cu montajul. Aici incepe distractia pentru ca am inceput sa aud preturi de sute de euro pentru montaj si codare. Plus ca mi-au spus ca imi trebuie activator de Navigatie pentru ca HU are alt VIN si nu se poate monta pe masina fara. In Romania aceste activatoare se vand si cu 350 Euro in conditiile in care in mother China aceleasi produse costa 100 Euro. Aici am zis stop, il montez eu il codez eu, cat de greu poate fi? Raspuns: Deloc, cu putina indemanare, o surubelnita T20, un laptop cu ESYS+cablu ENET, cateva nopti research pe google, rabdare si tutun :twoup: Acum partea practica, rezultatul noptilor de research pe net: :frantics: NU este necesara folosirea acelui activator. Se pot genera FSC-uri pentru EVO folosind VIN-ul masinii pe care urmeaza sa se monteze. Totul este functional(Carplay, Speech, Navi, etc) (pret 40 Euro) Montajul a durat in cazul meu 30 min: Se desface trimm-ul din bord ce contine gurile de ventilatie, butonul de START engine STOP si butonul de avarii. Dupa care se demonteaza panoul de clima pentru a ajunge la HU. Trebuie facuta o mica modificare la pinning. Se muta pinii pentru Ethernet din mufa mare Quadlock in mufa de la Evo OABR(Se gasesc schemele pe net). Pentru display nu a fost nevoie de alt cablu cum am mai citit. Initial nu afisa nimic, dar problema a fost rezolvata din coding. Dupa ce am montat totul inapoi am avut urmatoarele probleme: Joystick-ul nu functiona. Butoanele de pe volan nu functionau. Senzorii de parcare nu erau afisati, doar audio. Lipsa pozitie GPS. Nu afisa modurile de condus(Eco Pro, Sport), service requirements. Service history era de la masina donatoare. Toate au fost rezolvate din coding. Service history se poate scrie foarte simplu cu aplicatia HUService Manager. Sa nu uit: conectorul de la TCB ramane in aer pentru ca EVO foloseste ATM. Dar Remote services functioneaza(Door Unlock, lock, horn, etc.) Atasaez si cateva poze: Concluzii: Nu spun ca varianta asta este cea mai buna cea mai tare etc. Stiu ca exista Carplay fullscreen dar nu ma incanta neaparat. Eu folosesc split-screen. Am vrut doar sa prezint procesul de retrofit din punctul meu de vedere. Sper sa nu imi pun in cap prestatarii de astfel de servicii. :angel_not: Daca sunt colegi interesati putem dezvolta si continua discutia cu chestiuni mai tehnice(Pinning, scheme, coding, etc.) :drunk:
    9 points
  2. Mi se pare cam la misto topicul asta. Daca vrei masina de oras si sa consume putin, ia-ti ceva electric si gata. 7-le nu e masina de oras. Eu fac 35000 pe an, din care majoritatea la drum lung. Economia unui hibrid ar fii fix pix pentru mine. Iar 1000 eur economisiti in 2-3 ani sunt egal cu 0 pe langa costurile masinii. Casco singur te costa 3-4000 eur anual. Asa ca eu unul, nu te inteleg... ca e 40i, ca e 45e cam tot dracu ala e. Ca ai poate o evonomie de benzina mergand electric prin oras, ar trebui sa o privesti ca pe un bonus, dar nu reprezinta punctul forte in alegerea acelei motorizari.
    3 points
  3. Vad ca primesc minusuri in conditiile in care locuiesc in BUcuresti si am consum de 17% pe F30 335 xdrive diesel....Clar cine mi-a dat minus nu detine motorul N57 bi-turbo si nu-l conduce in oras.
    2 points
  4. Buna tuturor, Primul meu post pe acest forum, pe care-l citesc de vreo 2 luni. Posesor, inca, de VW B6 si Fiesta, ambele diesel, am decis sa revin la vechea pasiune, benzina+gpl. La sfatul unui coleg de munca din Germania, am cautat un E46, benzina, in 6 cilindri (asa a zis, sa fie neaparat in 6). Zis si facut, m-am apucat de cautat. Intai Germania, dupa, Ro. In final, am gasit ceva sa-mi placa (mai aveam putin si renuntam): 2,5 l, 4x4, full, exclusiv Ro, 2003. Si, cel mai important, ingrijita. Nu are trapa, dar nu le poti avea pe toate. In schimb, are gpl si 4x4 (Este dedicata fiului meu, deci e mai bine cu tractiune integrala decat spate. Eu, probabil, mai mult cu reparatiile). Curand voi pune si poze. Masina este ok insa are cateva probleme pe care intentionez sa le rezolv (probabil singur, in mare parte): 1. Pe gpl dar si pe benzina (cei drept la un nivel muult mai mic), celebrele fluctuatii de relanti cand opresc la semafor. Am citit multe pe aici. La asta se adauga erorile P0171 si P0174 pe gpl, dar si un usor mers sacadat pe gpl, intre 2000 si 3000 ture. Din ce am citit, suspectez furtune de vacuum fisurate (probabil va fi greu de depistat) dar si o posibila problema de reglaj pe gpl. In acest sfarsit de saptamana voi desface cate ceva (filtru aer de ex.) si voi incepe cautarile (vorbisem cu un mecanic, insa nu cred ca este genul de reparatie pe placul lor, asa ca ...). Asa cum am spus masina merge dar nu este suficient pentru mine, trebuie sa mearga perfect. 2. La schimbarea vitezelor, un usor zgomot infundat dinspre bancheta spate (nu metalic si doar daca nu debraiez cum trebuie). Aici am citit putin, aprofundez dupa ce rezolv pct. 1. 3. Trepidatii la franare, suspectez discurile fata, doar ca sunt noi, posibil sa fie altceva. Atat, deocamdata. Daca puteti sa-mi dati niste sfaturi, astept cu interes, este destul de mare forumul, voi avea nevoie de ceva timp sa-l studiez. P.S. Masina s-a incadrat in categoria ultimelor masini adevarate, designul imi place la nebunie dar, foarte important, si baiatului meu (altfel un bmw mai tanar ar fi costat triplu, un aspect deloc de neglijat).
    1 point
  5. Sal. Am o problema...sau cel putin asa cred ... Sunt proaspat posesor de bmw x6 4.0d biturbo 306 cai 2013 . Cred ca ,consumul este cam mare ....adica in oras nu scade sub 18 daca merg 'la consum' iar pe exterior ...10..12 . Am schimbat recent oringurile de la furtunul rosu (intercooler) . Furtunul era murdar de ulei si m-am gandit ca poate pierde presiune . Masina nu are erori , motorul merge bine, porneste bine dimineata, nu fluctueaza turometrul . In trecut am mai detinut un x5 2008 si aveam un consum de 16 in oras fara sa fiu atent la stilul de condus .... Vi se pare un consum normal ? Multumesc
    1 point
  6. Ma bucur sa vad ca mai apare cate un e46 de care proprietarul este mulțumit si doreste sa investeascĂŁ ĂŽn el pentru siguranța si placerea de conduce. Personal consider cĂŁ gpl ul nu are ce cauta pe ea, având un consum decent daca totul este pus la punct. Spor la ce ti si propus!
    1 point
  7. Salutare tuturor. Pot sa zic ca am trecut prin povestea asta ciudata cu bateria. Schimbat acum doi ani bateria originala a masinii cu un Banner nou nout de 100 A, cu putere de pornire exact dupa specifcatii si dupa cateva luni m-am trezit ca raman cu masina in drum. Eram prin Bulgaria la vremea respectiva m-am dus la unii mari cunsocatori vezi doamne de Bmw. Pun alta baterie noua. Bosch de 120A cu putere chiar mai mare decat cele din specificatii. Dupa doua saptamani raman iar cu ea in drum fix pe Victoriei Bucuresti. Am dus-o la mecanic si acesta a verificat mai multe chestii la ea. Printre altele curentul de incarcare dupa pornire dar si idle dupa aproximativ 15 min. La start te poate fura cand vezi ca incarca cu 15-16 volti. In realitate releul de incaracare de pe alternator nu trebuie sa ii dea voie sa urce peste 14.8V indiferent de sarcina. In felul asta prajeste elementii din baterie. Paradoxul este ca IBS-ul ar fi trebuit sa crape la asemena valori. Ei acesta nu a crapat ci direct bateria Banner. Schimbat releul de pe alternator si problema s-a rezolvat.
    1 point
  8. A schimbat sigur pompa, sau doar pe factura?
    1 point
  9. Am fĂŁcut si eu pe E60, de pe un singur stick de 32 gb. A durat 40-45 min, Multumesc frumos!
    1 point
  10. Salutare, Urmaresc forumul de aproape doi ani, de cand am achizitionat primul bmw, un f20 diesel 118D 2015 F20-ul a fost o masina excelenta, dar ma cam rodea spatiul interior, mai exact lipsa lui. Pofteam de vreo jumatate de an la un f36, am fost la un pas sa ma bag la un leasing pentru unul. In fine, printr-o conjunctura semi-ciudata am vandut seria 1 si acum astept sa vina din Suedia via Adesa un 3GT 2.0D Sportline, 2018, 42.000 km. Stiu ca e considerata o masina urata, mie mi se pare decenta. Mi-ar fi placut mai mult un 4er, dar pretul a fost foarte bun, considerabil sub un 4 echivalent la vechime si dotari. Acum astept sa vad cat de lenta si cat de barca imi va parea pe langa cea mica, tinand cont ca au acelasi motor si ca in ultimii 2-3 ani am mers doar cu buburuze (a doua masina e un mini cooper:). Daca nu e sa fie potrivire de caracter o vand si aia e. E mai mult un post de "buna ziua" decat un jurnal de bord pentru ca nu prea fac tuning/retrofituri la masini. Poate trimuri aluminiu in loc de piano black, volan M in loc de sport, dar trebuie sa vad cat de rau se simte diferenta (pe f20 aveam M) Asteptare usoara mie si multumiri voua pentru toate informatiile absorbite de cand citesc pe aici
    1 point
  11. cand ai sa parchezi in locuri inguste si ai sa iesi din masina deschizand geamul si aplecandu-te prin usa ai sa intelegi ce rol au si cat de utile sunt . Sa o stapanesti sanatos
    1 point
  12. eu am 15 la 4.0d seria 6 motorizare asemanatoare 313 hp biturbo . in wk sta in 12 am facut un test de curiozitate , traficul influenteaza f mult motoarele mari . Afara cam 9-11 depinde cum trag de ea Poate 18 e ceva cam mult la tine , oricum diferenta pana la "normal" nu ar fi prea mare , e si masina mai grea la tine, poti incerca un update de soft la management motor si cutie , daca nu ai facut nici un update s-a mai schimbat ceva din 2013 , stiu sigur ca la mine era update pe management motor in 2019 si masina avea ilevel 2018 . Am constatat o schimbare dupa update si nu ma refer la consum cat la modul cum trage masina , o tine ceva mai sus in ture, nu mult dar oricum sesizabil . Cel mai probabil la tine e update si la motor si la cutie . Alte optiuni nu prea ai.
    1 point
  13. fa un test de gaze pe bune si vezi ce k ai
    1 point
  14. Ce viteza medie, cat de mare aglomeratia? Daca ar fi sa ma uit dupa cifrele oficiale, dupa emisiile de Co2, as zice ca e mare un consum de 18. Trebuia sa fie maxim pe la 14-15. Pe de alta parte, doar posesori de acelasi model ar putea sa-si dea cu parerea. Pe spritmonitor in niciun caz nu se raporteaza asemenea consum: https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/1099-X6.html?fueltype=1&constyear_s=2011&constyear_e=2013&power_s=305&power_e=307&powerunit=2
    1 point
  15. M47TU tehnical upgrade asta e varianta de CR pusa pe fl e46 si nfl e90, x3 pardon, pai daca are injectoare defecte logic ca va porni foarte greu, dar nu prea exista la m47 clasic injectoare defecte, pompa este buba, injectoarele cred ca merg 500k lejer, distributia la fel
    1 point
  16. empiric vorbind m47 are pompa vp44 injectoare bosch clasice cu injectie directa , nu e CR nu are pompa de inalte, injectoare piezo, nu se face testul cu eprubeta.....etc PS ptr colegul, schimba toate furtunasele de retur plus cel din pompa in primul injector, ai nevoie de coliere pe furtunasele de retur, asta provizoriu, daca ai dubii ca ar fi injectoarele atunci trebuiesc demontate lucru extrem de dificil si periculos si verificate reconditionate
    1 point
  17. Nu are treaba vârsta, probabil tu cauți respect de aia ai precizat-o dar modul de gândire este TOTAL greșit...sfaturi ai primit in prima pagina destule încât sa îți faci o părere dar ai ales sa “termini” cu 745le pt ca îl poți încarcă noaptea de acasă ca ai curent trifazic...stai liniștit ca la 220 se încarcă mai repede decat iPadul meu când e descărcat complet...dar sa îți iei un 745le (peste 5,2m) sa umbli 85-90% in oraș in mod electric mi se pare aberant...te miri ca își pierd colegii răbdarea ? Apropo...vezi ca ăștia de la Audi au motoare diesel hybrid.
    1 point
  18. Daca dai 100k pe masina, dupa un an o vinzi cu 60k, dupa 2 ani cu 45k si tot asa. Mai conteaza consumul?? In 2-3 ani nu se strica nici unul din motoarele enumerate de tine. Alege in functie de dotari si ce gasesti pe acolo. Chiar daca s-au dat si raspunsuri putin pe langa subiect, le-ai alimentat si tu Bafta! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Am semnalizat mai devreme cĂŁ aici se vorbesc vorbe
    1 point
  20. Nu pot sa pricep deloc: pui 100k euro la bătaie pt o mașina noua și te încurca in halu’ asta consumu încât ți-ai lua un 745hybrid doar sa mergi pe baterii încărcat noaptea de acasă...
    1 point
  21. Nu stiu ce sa spun. Poate 740i 2019 o fi mai bun???Uite ce am gasit despre 540i:Pe acelasi sit unde am gasit 740i-ul hai poate si 9 cateodata.. dar depinde cum mergi, in ce oras si mai ales cand ..... in 1996 nu era circulatia de acum... vorbesc de Brasov.
    1 point
  22. Uite ce spune producatorul si cei care au facut revue.
    1 point
  23. Ai inteles gresit. Cred ca nu ai citit ce am scris de la inceput:1. Detin un MB E 270cdi2 am detinut in ordine Dacia 1300, Oltcit, Mercedes 300SE apoi 240CDI (masini vechi la mana a doua aduse din Germania in 1993) Ford scorpio Ghia 2lit benzina, MB E270cdi cumparat de nou.3 Nici macar MB 300SE de 3lit nu consuma 20% cu un motor de 3 lit aspirat natural4. Scorpio de 2 lit benzina nu consuma mai mult de 8 in oras. ... consuma chiar mai putin decat Oltcitul.
    1 point
  24. faci f bine cu E klasse. exact ce spuneam, sa incerci si altceva. la toamna cred ca imi comand si eu o masina...chiar sa primesc 40% discount pe 540i echipat full pana la 100k pret de lista, nu ma intereseaza, doar din dorinta de a mai avea si altceva
    1 point
  25. Ai comentat intr-un topic vechi de 10 ani si felul tau de a asocia lucrurile ma face sa cred ca nu prea te ajuta nici iq-ul.
    1 point
  26. Ar fi valabil in general... dar cand iei o masina de 70k de euro (second hand -maxim un an vecime si vreo 15k km ca de noua ar depasi 100k), te gandesti daca poti recupera peste 4-5 ani cu 70-80k km, macar jumatate...
    1 point
  27. Mda...vorbești de 3l diesel 2019 euro 6 și îți e frica ca nu mai ai voie prin Europa peste 6 ani... Audi scoate motoare (noi) de 4l diesel, puse peVW, Porsche și Bentley-uri...serios: despre ce vorbim aici...? Hibridul se pune oricum pe motoare benzina care nu au nici o treaba cu interzicerea lor prin orașe și s-au făcut o grămada de teste la Mercedes și Audi care sa arate ca, consumul este nesemnificativ afectat și ca e doar o chichița pt impozite/taxe. P.S. La 15k km pe an eu as lua benzina, alegerea ta ar fi corecta dacă alegi benzina dar “not for the right reasons”.
    1 point
  28. Nu, logica ta nu e buna. Gandul cu hybridul era pentru ca se bate tot mai multa moneda despre interzicerea dieselului. Deci un diesel peste 4..6 ani va fi poate imposibil de vandut. Costa mai mult de 100K si respectiv 50k. Vreau sa aiba toate nebuniile de asistenta de condus, piele integrala, plafon panoramic, confort maxim pt. locurile din fata, faruri laser, etc. Nu! Pentru mine sunt cele mai OK. Daca ar fi dupa mine m-as uita numai dupa nouile Q7, X6 sau GLA.... dar in ecuatie intra si nevasta care dupa ce am dus-o cu un Q8 a spus ca ei nu-i trebuie suv.Tocmai inaltimea mare a pragurilor o derajeaza (pe mine nu). Suntem 2 persoane deci nu intra in discutie x7 sau gls ( au 7 locuri)
    1 point
  29. Si acum o ultima intrebare. O masina cumparata din Germania de la o reprezentanta sau diler, model 2019, fata de una cumparata de la noi tot de la reprezentanta,cu aceleasi dotari, are diferente una fata de cealalta? Ma refer la partea de soft ( navigatie, meniuri.. etc care evident sunt in germana), sau se pot seta in engleza? Ce altceva ar mai putea diferi?
    1 point
  30. Fac aproximativ 15K Da, sunt intre doua variante. Noua, am o oferta la 135k cu reducere 105k ( inclusa garantie si service 5 ani) sau una second din 2019 ( probabil mijlocul anului) cu aprox 6-10k la bord cumparata din Germania undeva la 55-70k. Oricum sunt foarte nehotarat. Oscilez intre A8, S class si seria 7. Initial am vrut SUV, dar nevasta nu vrea. Spune ca e prea mare. Asta este unul din aspecte pentru care am itrebat. Nu sunt sigur de fiabilitatea unui hybrid. Un hybrid este o masina pentru viitor. In mod normal as merge pe diesel dar mie frica de ce ne rezerva viitorul cu privire la viitoare posibile restrictii in orase.
    1 point
  31. 1 point
  32. Cam asa arata istoricul meu de service de cand am luat masina. Toate probleme au fost strict legate de calitatea de constructie. - panou clima schimbat - torpedou schimbat pentru ca s-a rupt incuietoarea - probleme clima foarte multe - geamuri la fel de proaste ca pe logan (pe F10 aveai posibilitatea de a pune parbriz termic, pe asta nu). - multe update-uri de soft pentru tot felul de probleme - scaunul pasagerului are un motor care face zgomot la glisarea inainte/inapoi - trapa face zgomot cand este retractata, trebuie demontat plafonul pentru ca s-a slabit mecanismul. - capac boxa centrala schimbat pentru ca pocneste la schimbarile de temperatura. - tot ce inseamna plastic este de foarte proasta calitate si pocneste atunci cand il apesi (incearca asta la F10). - trim-urile de lemn au un lipici prost care in timp se coace si ajung si ele sa pocneasca atunci cand apesi pe ele. Da, regret ca am vandut F-ul. M-am acomodat cu ideea de a umbla mai des in service pentru a repara defectele, pe timpul meu, dar mi-a ramas un gust amar. Masina nu are probleme mecanice, deci nu-mi doresc sa scap. Imi doresc sa o rezolv sa fie ce ar fii trebuit de la bun inceput.
    1 point
  33. Geometria se face dupa montarea lor ca totul sa fie ok, iar faza cu senzorii dsc, asc e aberanta. Ei tin cont de miscarea de rotatie nu de ecartamentul masinii, o trecem la fabule. De unde stie prietenul tau ca s-a stricat caseta fix de la distantieri ? Mai degraba de la jante mari cu J mare, decat de la distantieri, in fine.
    1 point
  34. Sfatul meu sincer este sa cauti altceva daca spui ca vrei sa iesi cu el putin pe coclauri. Garda la sol la x1 este modesta si masina e facuta mai mult pt asfalt si eventual ceva zapada. Sistemul xdrive nu e rau, doar ca garda la sol o limiteaza, la fel si unghiurile de atac si degajare. Decat sa ramai cu bara prin pietroaie sau sa o julesti, mai bine te uiti dupa ceva mai inalt. In bugetul tau ti-as recomanda un Subaru Forester pe benzina, sunt masini excelente, chiar daca dpdv al designului par usor anoste.
    1 point
  35. Vin si eu cu o completare. O janta mica cu implicit o latime mai mica va avea o stabilitate mai mica la viteza mare. De aici rezulta ca limitele sunt aflate la viteze mai mici. gen140-150 sa spunem O janta mare cu implicit cauciuc mai lat, va avea o stabilitate mai mare , dar la limita va rupe aderenta necontrolat pentru ca tine tine si cand rupe, se duce.adica ai viteze mai mari pe viraje dar datorita si vitezei mult mai mare este mult mai greu de tinut cand pleaca. Dar tot ce am spus se intampla la o rulare care nu se preteaza mersului stradal. Ori e un loc foarte putin circulat. Oricum stabilitate mult mai mare iti da o suspensie mai stiff decat un balon mai mare corolat cu o suspensie stock. Eu merg pe suspensie stiff corolat cu janta pe 16-17. Dar ..asa merg eu ca imi place mie.
    1 point
  36. Nu va mai luati dupa consumurile oficiale, mai ales daca este vorba de Bucuresti. Am avut un X5 4.0d biturbo (motorizare ca a ta). 9% pe autostrada scoteam daca o tineam la 90-100 km/h, cum saream de 110 se ducea in 10%. In perioada asta, fiind iarna, e normal sa mai creasca in oras consumul. Vara in Bucuresti plecand dimineata si fiind foarte aglomerat aveam un consum mediu de 17% pe zi la o medie de 60 km/zi. Asa ca la tine 18% este normal consumul si asta fara sa ai un condus agresiv/sportiv. Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
    0 points
  37. Indiferent de vechimea postului, mentalitatea multora e aceeasi, si dupa 10 ani.... Isi iau BMW model 2016 sau mai nou, cu roti de 19 din fabrica, le vand si pun roti de 17/16, invocand motive pur teoretice si din auzite.
    0 points
  38. Consumul tau e normal, X6 e o masina mare si grea si tu ai motor de 3000 biturbo.
    0 points
  39. Deci cumperi o masina prototip? :twoup: :twoup: Si nici macar nu bausem ceva... Am luat masina...curios domne...6linii.. :twoup: incredibil motorul... ca si jantele pe 19"
    -1 points
  40. Nu este voie cu asa ceva din cate stiu,ce marime au jantele? Oricum nu are rost sa pui asa ceva,va fi instabila masina si greoaie de controlat la vreo groapa daca nu faci bine echilibrarea,geometria si nu se afla la parametri normali... pot duce la efecte negative dar totusi exista jante cu model frumos,de ce ai vrea distantiere,nu te juca cu ET-ul Daca nu am spus ceva bine rog pe colegi sa ma corecteze si a ma completa,Multumesc.
    -1 points
  41. Nu stiu de ce va mananca pe voi in fund cu distantierele astea. Unu' la mana, va termina caseta de directie, nici unghiul de fuga nu mai este acelasi si e foarte probabil ca senzorii dsc, asc etc sa nu va raspunda cand este nevoie. Asa ca lasati-o naibii asa. Am fost si eu tentat sa ii bag niste distantiere, dar cand am vazut ca unui prieten de-al meu i s-a dus caseta de directie din cauza asta, am renuntat.
    -1 points
  42. Apropo de chiptuning, am un prieten care mi-a recomandat niste baieti care se ocupa cu asa ceva, cica ar rescrie softul in functie de model si motor, fac si Dyno. Ar fi varianta safe (stage 1), care ar creste puterea la 220cp (de la 190) si cuplul pe la 484Nm. Conform spuselor, s-ar rescrie si parametri de la cutie si se da DPF jos/se anuleaza. Nu stiu cat de safe e, asa ca o sa mai astept un pic. Voi ati facut chiptuning la motorul asta? Cum se comporta?
    -1 points
  43. si chiar de era pe lista lui M50d, nu are a face. acest motor nu se va mai produce pt ca e scump si nu are clientele, ca atare nu merita a fi dezvoltat, dar asta nu inseamna ca daca isi ia el acum un sh, va avea probleme la revanzare, ca doar alte dieseluri vor mai fi produse aprox 20 de ani dupa cum spune bmw, deci evident ca dieselurile produse in 2040 vor mai fi legale apoi inca 10-15-20 de ani. Deci poate pana in 2060. sau hai poate ca situatia va evolua mai repede si dieselurile vor fi produse pana in 2035...la acel moment, masina despre care discutam va fi de mult facuta cusca pt cainele maidanez din ograda unei gospodarii. ca sa fim pesimisti pana la capat, putem estima ca dieselul produs in 2035 va mai fi legal si in 2050, nu pana in 2060 in variant prima, cea relaxata. cred ca tot ce era de discutat pe acest topic a fost discutat. spor la cumparaturi
    -1 points
  44. Urata rau bara aia, parca i plug de ĂŽmpins zapada, sincer!
    -1 points
  45. Hai ca m-am distrat citind postul asta. Eu nu ii inteleg pe astia care viseaza la BMW, dar pun roti de 16 pe ea ). Fratilor, de ce nu va luati Logan? Nu concep la un BMW Sedan/Coupe jante mai mici de 18. Arata ca dracu, n-are nicio estetica. Mai bine merg cu tramvaiul. Am jante pe 19 pentru vara si 18 pentru iarna, nu imi clantane nimic in gura si nici monezile prin buzunare. Si nici probleme cu articulatia nu am. Dar, na, ma gandesc ca unii de pe-aici nu prea tin cont de gropi si merg si cu 90kmh peste liniile de tramvai.
    -1 points
  46. Topic bun pentru vremea lui, care era raportat la masinile de atunci, nu vad sens ca unii sa se umfle in pene cu jantele de 16 si altii cu cele de 19. Puneti voi jante de 18/19 pe e36(majoritatea in 2010) sau 20 pe e46, normal ca pe un seria 3 sau 5 sau 6 de acum poti sa pui 19 si 20 fara probleme pentru ca dimesiunile rotilor au crescut in diametru de la generatie la generatie, iar balonul anvelopei este si el mai mare. Se poate adauga in ecuatie si partea de suspensie care este gandita total diferit, iar inovatia si-a spus cuvantul si in acest domeniu. In concluzie pe unele masini se merita jante de 19, dar pe altele NU.
    -1 points
  47. -1 points
  48. (Ma indoiesc ca exista cristale calibrate pe injector.. ca piesa de schimb..) Cam ca dorubimotoru e situatia. In alte tari ti se spune din start,daca apuci sa le dai codul.. ,sau altii deja le pun pe site (ce coduri nu se reconditioneaza) ca sa nu ii mai deranjezi cu telefonul! Acum esti multumit de raspuns? Daca nu stii sa citesti printre randuri... ce se poate si ce nu.
    -1 points
  49. 10-12% ia a mea in oras 740i consuma 20% in oras asta e prima ta masina, sa inteleg?
    -1 points
  50. Scorpio , 2L , 8 in oras ? Vezi ca ori ai probleme cu computerul ori nu stii cata benzina bagi in rezervor . 8 in oras consuma un Polo cu motor de 1,4 L - are jumatate din greutate unui Scorpio .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.