Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/12/20 in all areas

  1. Verifica filtrul de motorina care e pozitionat sub scaunul soferului,ala mai da vibratii si produce zgomote.
    1 point
  2. probabil crede ca devine euro 6 , alt motiv nu-mi pot imagina
    1 point
  3. Nu se poate pune Ad-Blue pe masina ta. Sau nu se merita.. atatia bani..
    1 point
  4. Astia care va plangeti ca ati avut probleme,ati cumparat masini cu 120k in bord ,ele avand de fapt 800k. Pentru ca asa va place ,sa vedeti km in bord . Media,intr-o exploatare normala in Germania,e de 45k pe an . La noi pe Autovit ,nu vinde nimeni masina cu mai mult de 200k si costa mai putin decat cele cu 500k vandute in Germania Toate "este tipla boss,nu bate nu troncane,full fara piele,a fost a lu' o baba care se ducea la biserica cu ea si biserica era peste drum".
    1 point
  5. AM uitat ce era mai important: In ultima versiune de ISTA iti zice care sunt erorile care afecteaza regenerarea... Asa ca, lasati bujiile si aveti grija la ventilatorul electric de la radiator , plus senzorii de presiune, temperatura, clapeta de acceleratie si EGR. Informatia este oficiala si mai presus de asta, foarte logica. Sper ca am clarificat problema si rolul bujiilor incandescente (care sunt de cand motorul doar pentru buna pornirea la rece).(punct)
    1 point
  6. Eu vorbesc la opel ca vad din prima cand am bujie arsa , n am nevoie nici de tester . Pus contact ,dat cheie ,pornit motor ,martor bujie aprinsa 10-20 sec = 100% bujie (i) arsa La bmw mergi jde mii si nu stii nimic ! Basca aduce si ale necazuri costisitoare plus nervi etc etc Cand ar fi fost extrem de simplu cu o avertizare in bord !!
    1 point
  7. Bine ca iti apare in bord ca nu iti merge un geam (de parca ai nevoaie de martor in bord pentru asta, vezi ca nu merge cand apesi pe buton) dar pentru sistemul de ''aprindere'' care este essential iarna si pentru regenerare nu apare nimic, o sa iti dai seama ca nu merge cand este foarte frig afara sau cand deja filtru este full din cauza ca nu si-a mai facut regenerarea. PS: AM un Mercedes din 1994 care este la pastrat si iti arata daca cel putin o bujie nu mai merge sau releul , nu zice care si cate sunt arse dar macar iti zice ca ai o problema pe partea asta. Dar in anii 2000 vad ca este mai important sa stim ca nu ne merge scaunul sau geamul de cat o parte esentiala legata de poluare si de pornirea motorului.
    1 point
  8. era mai simplu sa se aprinda martor in bord ca posesorul de marca premium BMW sa se duca frumusel sa schimbe piesa[e] si sa NU mearga cu erori in bord jdemii de km prosteste de care NU stie sa fiu ironic, poate bmw recomanda ca fiecare posesor de marca sa si cumpere si un tester sa l aibe in masina permanent si nu stiu eu ! NU voi anula niciodata nimic pe nici o masina si nici n am facut o niciodata dar NU le mai carati castane in cap la aia care isi anuleaza dpf-uri ca au si foarte mare dreptate ! poate multi aveau impresia ca masina e super ok pana s-au trezit cu dpf aprins in bord si atunci au si descoperit cauza/cauzele care au dus la colmatare ,prea tarziu din pacate am pus contact si mi s a aprins martor de lichid spalare parbriz , wooaw ce misto daca era unul de releu ..... stiu ca sunt ironic si deranjez dar am si f. multa dreptate
    1 point
  9. Eu unul, iti dau dreptate, cred ca era mult mai eficient sa te avertizeze in bord ca bujiile sau releul nu mai sunt functionale, asa nu ne ramane decat sa verificam la un interval de timp, prin diagnoza! Consider ca si temperatura apei ar fi trebuit sa fie indicata, decat sa stai sa intri in meniul secret, dar asta e, nu noi decidem!
    1 point
  10. Stimate Domn NU avea te rog grija masinii mele ! Multumesc Raspunde te rog la intrebarea mea ! luata acum nici 3 luni personal din DE cu TUV facut in fata ochisorilor mei full 100% foarte amabil inginerul neamt imi explica ca musai va trebui schimbat placute spate si protectie amortizor spate, ATAT !!! pus tester pe masina in fata mea cu absolut zero erori ! CAND mi au aparut erori ,CAND s-a defectat releu de bujii ,posibil bujii ,etc etc ??? TREBUIA pus tester zi de zi sa descopar daca s a ars ceva ??
    1 point
  11. lasam erorile care le am pe masina ca imi iau si filtru nou si mai iau inca unul nou saptamana viitoare si tot asa vreo 2 luni in fiecare saptamana si NU ma afecteaza financiar !! revin cu intrebarea : TREBUIE pus tester zi de zi 365 zile/an pentru a descoperi vreo bujie /termostat/releu defect PENTRU a preveni colmatare DPF ? rog raspunsuri ! pentru aproape 10 ani si 230k ,da e racheta ,mai am una cu 140cp,n am nevoie de 387 cp in RO !
    1 point
  12. ok 1. stim ca daca e releu defect NU face regenerare 2. stim ca daca sunt bujii arse NU face regenerare 3. stim ca daca termostat defect NU face regenerare cu toate astea NU apare nici un martor in bord sa te avertizeze de aceste defecte !! intrebarea mea : TREBUIE pus tester zi de zi pentru a afla ca nu s a defectat ceva din cele enumerate mai sus ?? ca mie asa imi da la socoteala ia sa vedem azi s a mai ars vro bujie ,maine vedem de un releu ,poimaine de un termostat etc etc . p.s. masina merge racheta [e90 n47] nici o eroare in bord ,in urma unei testari [ Exclusiv din curiozitate !!] descopar :452A,4A74,4A79 . oare de cand am aceste erori ?
    1 point
  13. mai degraba a fost un bussines de miliarde de euro /dolari aceste dpf-uri pentru producatorii auto decat grija pentru sanatatea omenirii bla bla bla + jde milioane de probleme conexe cu senzori si para-senzori pe langa ele basca ce ma freaca pe mine cel mai tare : Cand se arde un bec de cinj de bani in bord ai atentionare imediata de nu mai scapi de ea never [normal ] dar cand isi face regenerarea dpf-ul de 2000 euro NU ai nici o atentionare ,bec etc etc !!
    1 point
  14. Imi plac textele alea : Bah daca nu ai bani sa o intretii mai bine o schimbi si iti iei o masina pe care sa ti-o permiti. De parca o sa respiri mai bine daca ala renunta la un euro 5 fara DPF si trece pe un euro2 ce a iesit fara filtru din fabrica ... logica de birou. Filtrul DPF retine particulele pentru moment si le elibereaza in procesul de regenerare (tot odata) ... Adica le retine cat timp masina este in oras si dupa le elimina cand masina iasa din oras si depasteste 70km/h (toate odata,tot in mediu si tot pe pamnatul asta pe care traim). Particulele sunt 80-90% carbon , ''C'' si prin procesul de regenerare se ard si o sa avem formula C+O2 din care rezulta CO2 (caldura care se degajeaza) plus restul de 10-20% alte particule solide care raman o perioada in suspensie prin aer(nimic nu se pierde, totul se transforma) asta a fost pentru aia care cred ca atunci cand un filtru isi face regenerarea particulele alea dispar asa ca prin minune. A zis un coleg mai sus ca filtrul este ceva fals , a avut perfecta dreptate. Nu este o solutie foarte buna , dar in momentul de fata doar pe asta o avem. Este o practica ilegala sa aulezi filtru dar nu trebuie sa fiti asa sensibili , soba bunicii care arde combustibil greu (lemne , coceni , porci morti , etc) elimina mai mult CO2 si funingina de cat 100 de masini fara DPF... Inainte sa ii zici la cineva sa isi schimbe masina daca nu isi permite un filtru nou , eu zic sa ii traga la mamaia gaz si sa ii monteze o centrala moderna, iar daca nu are bani, sa o duca la orfelinat unde este este caldura si se gateste cu gaz/current(pe aceasi logica de birou de care se mai folosesc unii). Oameni sa cada lati pe strada din cauza gazelor de esapament nu am auzit , dar oameni care sa moara din cauza sobelor se gasesc tot timpul (mai ales in perioada de iarna).
    1 point
  15. Ai verificat filtru cum ti s-a spus?
    0 points
  16. Nu, doar le schimbi ca dupa atatia ani le ajunge si lor.
    -1 points
  17. Tu esti cam greu de cap observ. Vorbesti de germania si de "inginerii nemti" ca de Dumnezeu. Daca erau ok acum 3 luni, nu inseamna ca au fost si schimbate. Probabil ca piesele alea sunt de cand e masina, e normal sa cedeze dupa atata timp. Schimba-le, iar o buna perioada de timp nu vei mai avea probleme. Vorbesti de masina aia de parca ar fi noua. Am inteles, e tipla , racheta, etc etc. Ps: asteapta raspunsuri in continuare full full full, schimba-i releu full, bujiile full, termostatele full si nu vei mai avea probleme. Ca sa ma adresez in "jargonul" tau.
    -1 points
  18. Matose, nu ii recomanzi si o sursa de tensiune de curent mare? Sau de aceea ai recomandat debifarea? Eu asta as recomanda pentru orice inseamna programare mai ales fara ICOM.
    -1 points
  19. Hai sa scriu eu morala povestii. TREBUIA ca ma intai sa desfaci manerul si sa rezolvi problema fizic si apoi sa faci update.. Problemele la masina se rexolva intai fizic! ... Adica investighezi la sange ca totul e ok!! ..faci zeci de testari, stergi tot! Reiei investigarea daca nu s-a rezolvat si din alte unghiuri, puncte de vedere si daca tot nu iese...aaapoi ne gandim ca [daca a crapat manerul (sanse f mici) din cauza de bug de software..] hai sa fac update sau sa rescriu fisierul. Dar ca si vorba ta, tot patitul e priceput.. Sau nu mai pune carul inaintea boilor.. Ai primit destule sfaturi si de la altii. (Ce scrie matose citeste de doua ori cel putin. Pe mine sa ma ignori.) 99% din probleme la masinile noastre sunt din cauza mecanica/electrica. E firesc ca lucrurile sa fie asa, mai capsulate ..din cauza de apa, de furt.. si alte alea, si se mai si strica daca masina nu a fost folosita.. a stat in umezeala, conditii nepotrivite prea mult timp, etc. Ce frumos ar fi ca toate sa se rezolve din laptop... Sa te tii cati or sa sara sa ma contrazica..
    -1 points
  20. danalex, nu prea ai inteles. Daca nu mai mergea manerul iar acolo erau ceva fire, vreun senzor ceva nu(?), nu puteai banui senzorul?? Banuiesti softul mai intai!? (Adevarat este ca trebuie sa ai un pic experienta in abordarea unei defectiuni ca sa stii ce sa faci mai intai..) Pe de alta parte, nu stiu cum te-ai gandit sa compari un cablu ordinar (comparand cu ICOM!) fie el si original, cu o interfata muult mai complexa ca ICOM, care este DEDICATA ISTA D/P... de aici si pretul interfetelor diferit. Retine mai intai ce lucreaza cu, ce ... adica relatia software-interfata-model masina, si APOI poti sa improvizezi, daca iti permiti! Ce faci tu se numeste improvizare iar asta, ca ORICE IMPROVIZARE, de multe ori costa. Nu fi victima. (Nu uita, China face absolut orice, incluzand calitate de varf sau f proasta.)
    -1 points
  21. Cu 3 mii diferenta plĂŁtești ratele 1 an la 318,și la automate nu se simte diferenta de putere asa mult. O pui pe sport și talpĂŁ.. Pe mine ma da inapoi la 320 xdrive u ala,o mare porcĂŁrie,mai ales la astea mici.
    -1 points
  22. daca poti sa le incerci.....go for it 320 are mai multi cp, insa cuplul e cam la fel ca la 318....nu cred ca vei simti mare diferenta; xdrive mai aduce si ceva greutate/consum in plus 318 pare mai smart buy, asta prin diferenta de pret (deloc neglijabila), si cred ca vei plati cev mai putin la asigurare; daca tot te invarti la 31 k...mai pui putin si iei noul model
    -1 points
  23. Sula ... rahatel, cum zici tu. Eu i-am dat un filmulet cu un update. Daca merge update de harti de pe USB dupa, bine. Daca nu, nu. Dureaza cateva minute, nu moare nimeni, merita incercat. Take it easy.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.