Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/16/20 in all areas
-
Acelasi model si cutie am si eu, in oras (bucuresti) sub 11 nu scade, si in afara depinde cum merg 5-8%. Deci stai linistit nu mai cauta probleme la masina si bucura te de viata.5 points
-
Nu vrei sa ĂŽnțelegi, așa-i? Unul sau mai multe injectoare nu mai funcționeazĂŁ ĂŽn parametri, scapa presiune, de aceea nu ai presiune suficienta de injecție la pornire. Au ceva valoare sentimentala injectoarele alea de nu vrei sa le inlocuiesti? Ca altfel nu-mi explic. Este ultima mea intervenție pe topicul tĂŁu.2 points
-
Nu m am plans de consumul exterior am zis ca mi se pare absurd ca la 100 kmh sau 140 sa consume exact la fel tinand cond ca sunt 40km/h diferenta1 point
-
Salut. Eu iti recomand sa schimbi doar rulmentul defect, din experienta am procedat la fel si cealalta parte a mai rezistat inca 150k km! Eu iti recomand sa pui rulementi FAG, sunt foarte ok, putin sub pret de SKF! Plumbul s-ar putea sa afecteze, nu stiu ce sa zic, dar este bine sa indrepti jantele deoarece iti vor distruge articulatiile si poate si prinderile pe caroserie daca bat tare si mergi multe mii de km asa!1 point
-
Luni merg la 2 mecanici sa faca diagniza si sa vad ce zice fiecare. In prima faza voi schimba regulatorul de presiune din rampa de injectoare ca se schimba uosr si cum un coleg mi-a zis ca la el asa s-a rezolvat. Pompa de inalta presiune am schimbato cu totul, masina porneste greu, invarte cam 5 secunde apoi totul normal, trage perfect, la relanti merge perfect...in 60 km s-a aprins de 2 ori engine fault dar in mers lejer lent, in oras, in sarcina nu am patit. Opresc, repornesc si revine la normal, are putere. Luni fac diagnoze si caut senzorul de la rampa injectoareleor sa vedem ce se intampla. Inainte de a schimba pompa de inalta presiune nu pornea la cald oricat ar invarti. Acum cu pompa schimbata dimineata la rece porneste aproape normal, invarte 2-3 secunde dar la cald porneste mai greu, invarte mai mult. daca regulatorul de presiune nu rzolva pronirea schimb rampa, injectoare... VIN:WBAPX31000C2525321 point
-
Am terminat de retapitat scaunul de la sofer..greu al dracu daca nu ai scule dedicate. Mai jos sunt poze cu rezultatul final. Din pacate, n-am putut schimba lateralele sezutului, pentru ca are cusut plasticul acela care se clipseaza pe cadrul metalic. Imi era imposibil sa il cos pe materialul nou. https://ibb.co/FHnttwS https://ibb.co/XJ0rSrv https://ibb.co/6v2G8861 point
-
daca ai citit postul meu ai vazut ce am primit din dezmembrari, 250 de roni am dat pe aftermarket nou, 850 era bosch OE, am mers cu certificatul in magazin si in cateva zile l-am primit1 point
-
Salut, cred ca nu pompa din rezervor face span, nu vad cum ar trece acesta de filtrul de motorina, probabil e facut chiar de pompa de inalte. Oricum ar fi e o chestie nasoala ce se poate intampla. Zile bune.1 point
-
Salutare la toatĂŁ lumea!!! Bmw e90 2005 automat, ieri am pus 20 l motorina de la un peco non name fiind ĂŽn graba, iar dupĂŁ ce am oprit masina și am pornit o iar a tremurat un pic și relantiul oscila! Am mers vreo 2 km ĂŽn 3000 ture și deja ĂŽn sarcina (doar când accelerez și plec, la relanti nu se aude) se aude un țĂŁcĂŁnit!!! Ăn prima faza zic ca s a bulit un injector! Ăntrebarea mea este dacĂŁ pot sa mai merg asa cu ea sa ii pun un aditiv ceva poate poate cine știe! Azi dimineațĂŁ a pornit greu dar nu mai oscileazĂŁ turometrul, doar tacaneala asta ĂŽn sarcina! Mulțumesc pt eventualele sfaturi1 point
-
Am E60 si am fĂŁcut retrofit la FLA ( asistent faza lunga) in 2017, de atunci recomand la toatĂŁ lumea sa si facĂŁ acest retrofit, si pe E uri si pe F uri costurile sunt in jur de 800 lei ( care include piesa + montaj + codare). Este un retrofit simplu si ieftin si poate cel mai folosit când mergi noaptea mai ales in România fĂŁrĂŁ autostrĂŁzi, efectiv gândește te De câte ori schimbi pe faza lunga noaptea din maneta si da ti seama cun o sa fie când nu o sa mai știi de maneta aia, contrar celor spuse de colegii mei, senzorul pe xenon funcționeazĂŁ aproximativ perfect, când nu funcționeazĂŁ perfect este atunci când vine unul cu lumânĂŁri in faruri si Efectiv nu l detecteazĂŁ de la distanța. Pentru cine nu i a gasit utilitatea nu cred ca merge noaptea niciodatĂŁ. Am zis de la primul drum dupĂŁ montaj ca este cel mai bun retrofit pe care puteam sa l fac. Cum sa spui ca nu te ajuta? Sa dai de maneta aia de ce puțin 1 data in fiecare km fĂŁcut, mai ales daca te prinde pe curbe si efectiv nu poți sa o scoți repede ca sa nu l orbeascĂŁ pe respectivul. Senzorul funcționeazĂŁ ireproșabil pentru cat de repede aprinde si stinge dupĂŁ ce trece mașina respectiva de tine. Vad ca nimeni nu zice nimic de distronic si colision asistant, fiind niste opțiuni aproape imposibile de pus pe Bmw uri din cauza dificultĂŁții si prețului foarte mare pentru acest retrofit, v ați luat tocmai de FLA. )1 point
-
Bv frate, ma bucur ca printre noi e cate unul care se incumeta la restaurarea unei masini clasice. Te rog eu mult, asta fa-o original cu totul, fara alte tunning-uri si alte nebunii. Ti-am urmarit E93-ul si sincer nu mi-a placut ce ai facut cu barele alea de M3/M4, etc dar este strict o parere personala. Daca mi-ar permite timpul si bugetul, m-as apuca in secunda 2 de un E30 325i M tech negru cu interior in carouri )) e un vis care sper ca intr-o zi va deveni realitate. Intre timp platesc meditatii la engleza si germana pt ai mici, dar na, e pt viitorul lor. Spor la restaurare si speram sa vedem un rezultat frumos tot respectul pt initiativa!1 point
-
Normal 2.4TD a fost folosit din 1983, dar in 1982 s-au facut 100 de masini "pre-serie" cu motorul asta . Deci e o masina mai speciala.1 point
-
Ai de munca aici, daca tot e in stadiul asta, da puntile jos, vezi care-i treaba, diferentialul, curatat, verificat...important e sa te tii de ea.1 point
-
Daca au aceasi dimensiune toate 4, nu ar trebui sa fie o problema deoarece nu exista diferenta de rotatie intre punti. Ar putea fi o problema la ITP daca nu este omologata aceasta dimensiune.1 point
-
Era misto daca mai si ramaneai cu motorul din dezmembrari glumesc Nu este nicio diferenta la motor.1 point
-
0 points
-
Merci pt sfat!!! Am pus aditiv am mers vreo 10 km pe modul manual cu treapta a 3 a ĂŽn 3000 turații iar tacaneala a dispĂŁrut doar ca acum ĂŽmi da eroarea de engine fault in bord iar in diagnoza zice rail pressure quantity control!!! Motorul merge super bine doar dacĂŁ vreau sa ii dau talpa ma pune ĂŽn nas și se oprește masina dupĂŁ trebuie sa șterg erorile pt ca altfel nu pornește!!! Luni schimb și filtrul de motorina și cred ca dupĂŁ cum ai spus tu sa dau toatĂŁ motorina jos și sa bag direct de aia aditivata!!! Altceva sper sa nu se strice!!!0 points
-
Ai spus un lucru relativ real. Motivul pentru care stau inchise (a explicat si Godini..) este pentru eficientizarea caldurii generate de motor si a aerului ce intra la motor. Simplu spus, daca grilele ar sta (defectiune avand!) deschise tot timpul masina ar consuma chiar mai mult decat acum. Ele se deschid cand motorul e la regim. Tu facand distante suficient de scurte si nevazand grilele deschise asta inseamna ca motorul (orice motor) pana ajunge la regim va consuma mai mult! Vorba altora, bucura-te de masina, ca nu e cazul sa te ingrijorezi, cu toate ca distantele scurte nu-i ii fac bine, in general..0 points
-
Da .. chiar am comparat , alte persoane au maxim 8.5 9 in buc iar in exterior pe pilot la 130 scot si 5 ..0 points
-
Nu vrei sa ai/fie roata intepenita, infranata.. Ai comparat cu altii, aceiasi motorizare? Nu compara cu, ce zice fabricantul.0 points
-
Din pacate revin cu vesti proste . Cei de la service au refuzat sa imi monteze motoru adus de mine de la firma de dezmembrari pe motiv ca este foarte multa mizerie amestecata cu apa in gaurile de la injectoare.La fel era si in gaurile acelea de la admisie, si au spus ca exista posibilitate sa fie mizerie in capul pistonului nu merita sa riscam montarea acestuia si nici garantie nu pot sa imi ofere. Patronul firmei de dezmembrari a fost destul de ok si mi-a returnat banii inapoi. .Asadar, astept din nou pana gasesc un alt motor.Sper sa gasesc unul functional direct pe masina, sa nu mai existe dubii. Daca puteti sa ma ajutati?! Exista diferente la motorul de N47D20A intre 320d si 318d? Si aici nu ma refer la anexe.Doar la bloc si chiulasa.Mi-ar fi mai usor sa caut unul de 318, cu conditia ca in urma montariianexelor sa am tot 177 de cai si nu 143.-1 points
-
Poti pune si jante de 18 sau 19 fara probleme cu ITP pt ca pe acea masina se pot pune de la 16 la 19 inch. Conditia este sa pui si dimensiunea de anvelope omologata pt jantele respective-1 points
-
@mkdan, Chiar nu. Pur si simplu am ramas socat ca cineva a dat minus la o chestie banala si in niciun caz subiectiva. La o axioma, practic. Adica nu am exprimat o opinie asupra a ceva, ci am spus clar ca nu momentul fabricatiei decide sau nu adblue, dand exemple care demonstreaza afirmatia si anume de doua masini cu b47 fabricate in februarie 2017, una cu adblue si una fara. Mkdan, evident ca un minus aici pe forum este ultimul lucru care m-ar afecta in viata, insa asa cum spui si tu, cum dracu sa apesi tasta aia doar ca sa te afli in treaba?! @bimmer, am exwmplicificat eu 3 masini cu b47. Doua fara adblue si una cu. Paradoxal, doua motorizari sunt cu 190cp si doar una are adblue. Cealalta fara adblue are 150cp-1 points
-
Exista topic (loc de dat cu, capu', daca vrei..) dedicat plus/minus, pentru ca nu o sa se intample: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189784-abort-minuses/ E in regula si asa. Cine vrea isi aduce contributia asa cum se cuvine. Multumesc de opinie. (Sunt unii care isi gasesc greu opiniile aici ...si intra si pentru asta, propriile frustrari ii ataca.. sa devina "generosi", sau "satisfacuti"..)-1 points
-
Daca vrei, ARE legatura cu distributia in general. Nici nu e greu de dat seama.. Un ulei contaminat cu motorina nu mai este un acealasi ulei de ungere, pierzandu-si din calitati. Calitati care pentru un neavenit, adica acela care doar conduce masina si stie (i s-a spus, sau asteapta ca in bord sa arate ca trebuie schimbat..)ca se schimba la 30k km, conduce o masina in care uleiul degradat nu mai unge: lant patine, si de ce nu si alte alea.. cu aceiasi consistenta, pelicula de ulei.. ai prins ideea, sper. Pe cand ureea Ad-Blue este injectata permanent pentru a arde, sau produce aceea netralizare chimica a noxelor, fara vreo contaminare a uleiului de motor. Oricum intrebarea mea TREBUIA pusa in alt topic.. al meu, ca nu am prea multe Cam tarziu, asta e.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Daca are B47 e un plus pentru ca nu e N47. Nu inteleg de ce cumparatorul intreaba pe forum daca EL are nevoie de accesorii fara de care nu poate trai. Eu cred ca daca cauti o masina pentru tine NU trebuie sa intrebi pe altii despre accesorii.. tu stii EXACT ce cauti, adica sa te gandesti daca se merita sa "tragi" pentru un accesoriu obligatoriu decat pentru un motor mai fiabil. La mine motorul castiga intotdeauna. (Xenon vs LED (serios?) Asta e un accesoriu fara de care nu poate trai!? :frantics: ) F30 e o masina super OK, mai ales daca are motorul mai nou care a fost pus pe toate G-urile. Vor fi destui care sa te invidieze ca foarte probabil ai un motor mult mai fiabil. Mergi la un test, cat se poate de amanuntit si aia e.-1 points
-
Eu am raspuns mai aproape de necesitatile omului si cat se poate aproape de realitatea prezentata de el. Nu incurajez nici necesitatile mele.. Nu am avut a face cu samsarii de pe olx si nu pot (nu dau timpul meu) face nici investigatiile minore fata de falsurile date de altii..-1 points
-
De ce ai vrea sa iei un bmw de 200k- 230k km este peste puterile mele de intelegere.-1 points
-
Cum sa fie distributia la B47 la fel ca la N47!? Atunci ce e diferit, litera, nu? (..mentionez ca am manualele de functionare la N47 si B47; nu le am in telefon acum, dar daca tu vii cu un raspuns valid ma uit in laptop deseara si revin..) SAU VREUN "mecanic" ..binevoitor TI-A SPUS ASA CEVA..-1 points
-
Ce va fi afectat va fi demarajul, concomitent cu o crestere a vitezei maxime. Dpdv tehnic nu va fi nicio problema-1 points
-
Da, RAR/ITP si un eventual politist vigilent la in control de rutina. Oricum, de doua ori am fost trimis la rar pt ca am uitat de itp si m-a prins politia, plus de alte 5 ori am facut ITP-ul la diferite masini si nimeni nu s-a uitat la rotile mele-1 points
-
Vlad, Ma gqndeam ca intr-o situatie extrema, in care un politist ar vrea sa caute nod in papura, ar putea sa te hartuiasca si sa reuseasca sa isi dea seama ca anvelopele nu sunt cele corecte.-1 points
-
Corect mkdan Generatia de x3 2010-2017 pe 17 inch are 225/60r17. Desi 205/65r17 are acelasi diametru, asta ne e dimensiune omologata. Evident, la fel si cu 215/65-1 points
-
Probabil de la pompa, nepusa la punct. O sa caut topicul cu ideea. Edit: din pacate nu il gasesc. Sunt sigur ca am citit aici acum cateva zile.. As sugera tot pompa(mai ales daca acolo ai umblat ultima oara de cand nu merge).-1 points
-
..de ce porneste trasa.. Pentru ca impulsul dat de impingere, desigur compresie.. curentul corespunzator pe injector.. sunt ok / dar lipsa presiunii data de pompa pe cilindrul respectiv e compensata de energia venita din impingere.. Stiu ca si un grad diferenta in distributie poate sa nu mai porneasca motorul (NICI IMPINS) la schimbul filtrului de motorina.. Motor care inainte pornea aproape sfert.. (Aceasta situatie incalcita de necesitate a pune la punct pompa vp44 a fost rezolvata cu pompa de generatie mai noua pe E90 unde pompa nu mai trebuie pusa la punct. Am schimbat eu una si stiu.)-1 points
-
Cred ca e mai valid raspunsul tau. Probabil n-ar porni iarna nici trasa..-1 points
-
-1 points
-
O valva de pe retur adica pe furtunul care e intre filtru de motorina si pompa..-1 points
-
..ce sa fac? (Nu imi doresc sa ma intalnesc cu asa persoana..) E specialist in toate, mai mult ca mine! (Pe de alta parte suntem pe un forum iar asta e liberatea.. /daca nu au opinie au minusuri.)-1 points
-
ma poate ajuta cineva cu un cod al regulatorului de presiune? un link cu piesa eventula... nou sau merge si din dezmembrari OEM? M-am plimbat 30 km pe centura orasului si cu 180 km\h, trage perfect...eroarea nu a mai aparut insa porneste greu si asta ma deranjaza-1 points
-
Presupun ca la peco no name era mai ieftina. Acum probabil ca ai aflat pe propria piele ca masina nu merge cu orice se numeste motorina-no-name. Sincer, daca ai avut rezervorul aproape gol, scoate tot di rezervor si pune de data asta cea mai scumpa, jumatate.. si dupa ce se duce jumatea asta mai pune jumatate de rezervor mai pune cate un litru din motorina-n-name si asa scapi de ea in timp. Nu cred ca o sa gasesti sugestie mai buna.-1 points
-
Cum ti s-a spus sunt doua regulatoare. Acela de pe pompa e de pentru turatii mici dupa pornire. Cel de pe rampa e pentru turatii mari. Noi nu sunt ieftine deloc. Nu as cumpara nou pentru situatia data.. Daca pui VIN-ul iti indicam. As pune macar ISTA si vezi fac injectoarele. Daca s-a gasit span din cauza pompei poate a ajuns si la injectoare. Spune-ne cum s-a rezolvat.-1 points
-
Nu se schimba nimic daca schimbi valva de pe rampa.. numarul 2 din link: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-03-2010-E61N-BMW-520d&diagId=13_1226 Valva de ture mici e cea cu numar 3 din link: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-03-2010-E61N-BMW-520d&diagId=13_2316 Toate de mai sus le stiu de la un mecanic care se ocupa cu reparatii, tractari.. Raporteaza daca s-a schimbat treaba. (Am vrut sa zic si eu de test cu eprubete.. )-1 points
-
Am pus FAG la un seria 3. Am gasit tot FAG. Reparatie in strainatate. Dar cel mai mult cred ca conteaza sursa, sa fie cu reputatie. Ar fi bine sa ii schimbi pe amandoi, asa e cel mai bine..-1 points
-
Buna ziua , am si eu o problema in ceea ce priveste consumul foarte ridicat al unui bmw e90lci 320d n47 automat , as putea sa aflu care sunt cauzele ? De la ce poate sa fie ? Tin sa mentionez ca pe autostrada ori ca merg cu 100 ori ca merg cu 140 tot consum 6 am , nu imi scade deloc sub 6 , iar in oras un consum exagerat din punctul meu de vedere , in bucuresti am un consum de 10 11 ... , iar stilul meu de condus nu este unul sportiv ( nici nu prea ai unde la cat de aglomerat este ) , imi puteti spune cateva cauze ? Poate sa fie oare de la galeria de admisie ? Termostat ? Bujii ? Sa fie vreun rulment blocat la roata cv ? Tin sa mentionez ca uneori cand mai trag frana de mana in mers parca pocneste ceva in spate , daca aveti idee si imi puteti spune parerile mi ar fi de ajutor , multumesc !!-2 points
-
Am micheline pe ea .. nu cred ca este de la anv , ma gandeam la termostat uneori imi urca si la 103 grade apa , mai am si niste prostii de grile negre care stau mereu inchise ( la radiator) , doar vara ce se mai deschid si ele-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00