Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/02/20 in all areas
-
Am apelat la voi pentru ca am fost in reprezentanțĂŁ si nu mi-au rezolvat nimic. Intre timp, zilele trecute am rezolvat singur problema dupĂŁ 1 an de zile... Mircea nu ți-am cerut sa vii personal sa imi cauti tu zgomotul respectiv. Voiam sĂŁ stiu daca a mai avut cineva zgomotul ĂŁsta si de unde provine. Mulțumesc, "Six in line" pentru raspuns! DupĂŁ ĂŽndelungi verificĂŁri zilele trecute am reusit sa gasesc cauza vibratiei respective. Era slĂŁbitĂŁ o clema a unei conducte de AC. Am strâns clema si am scapat de zgomot. Pentru cei care detin un Bmw X3 G01 si au aceasta problema ii pot ĂŽndruma pt remedierea ei.3 points
-
Am cumpĂŁrat un raport de pe checkvin.eu am comparat cu cartea service și corespundeau intrĂŁrile (ba mai mult, in raport mai era o intrare din octombrie 2019 care ĂŽn cartea service nu era trecutĂŁ, nu ĂŽnțeleg de ce). Am dus mașina la un service autorizat, a fost verificatĂŁ vopseaua, lonjeroanele, a fost suita pe rampa și verificate articulatiile și eventualele scurgeri, fulie, etc. CicĂŁ s-ar fi ascultat și distribuția și nu se aude, dar nu știu cat de relevant e. Au pus tersterul, au verificat valorile injectoarelor și alte eventuale erori. Un mecanic a testat apoi ĂŽn mers cutia de viteze, atât la viteze mici cât și ĂŽn reprize agresive. Schimba bine și nu smucește. DupĂŁ inspecție, mi s-a spus cĂŁ bara fata a fost vopsita (ceea ce ĂŽmi spusese și vânzĂŁtorul), are o mica ĂŽndoiturĂŁ pe ușĂŁ dreapta spate care se vede intr-un anumit unghi la lumina și douĂŁ zgârieturi superficiale pe capota și aripa dreapta (care spun ei cĂŁ ar ieși la polish). Mecanic nu are vreo problema, trebuie fĂŁcutĂŁ doar revizia. A, și anvelopele de pe fața ar trebui schimbate la sfârșitul verii. Am cumparat-o. DacĂŁ am omis ceva in cadrul verificĂŁrii, chiar va rog sa ĂŽmi spuneți, ar fi bine de știut pe viitor. Sunt conștient cĂŁ nu e o mașinĂŁ noua, cĂŁ a costat 8% din valoarea ei de noua, cĂŁ pot apĂŁrea probleme. Dar momentan pare sĂŁ fie o mașinĂŁ cinstita in care nu am investiții de fĂŁcut. E a doua masina, va circula 80% extraurban. Acum e la service, ii fac revizia, mâine o iau sa mĂŁ bucur de ea.2 points
-
2 points
-
Fumul albastru nu vine de la scurgerea pe la capac, vine pe evacuare de la semeringuri, asta ca sa nu fie ironie in intrebare. vad ca ti-ai dat singur raspuns. ai montat o garnitura de rahat.2 points
-
Hai ca asta e tare. Bun argument sa zici ca placutele nu sunt bune ). Celelalte nu-ti plasau praf pentru ca erau tari, mancau discul, aveau continut ridicat de fier. Niste placute moi cum sunt cele de la ate iti protejeaza discul...dar nu sunt bune pentru ca iti murdaresc jantele? Da-o dracu, n-am mai auzit-o p-asta pana acum.2 points
-
Pai tinand cont ca ea costa cam 8% din pretul initial chiar nu prea inteleg ce asteptari sa ai!? Cum ai tras concluzia ca, cartea service ''pare autentica''?2 points
-
Fratioare am schimbat 2 amortizoare fata impreuna cu flansele la F30-ul meu cu pachet M si m-au ajuns 5500 RON piesele(pe original) si manopera. Trage tu concluziile.1 point
-
consumul de ulei excesiv (1l la 300-400-500km, in cazul de fata la N42, este dat de uzura simeringurile de la supape) 44 de pagini de lectura, patanii, lectii, costuri, informatii, etc : http://www.bmwclub.r...ringuri-supape/1 point
-
Nu ai montat bine garniturile la pompa de vacuum. Când montezi pompa pe chiuloasĂŁ., folosește niște mastic de la victorreinz.1 point
-
Frana manuala electricĂŁ se pune in service mode din tester, apoi pistonul in sine se preseazĂŁ cu o unealta specialĂŁ, un fel de presa. Teoretic te poți descurca și fĂŁrĂŁ tester. DacĂŁ nu ai presa aia de ĂŽmpins pistonasul, mergi la un service, cu orice alta scula improvizata ai sanse sa Strici ceva.1 point
-
I ați frate Bmw ! Dk nu te bucuri Acum atunci când ? Nu te mai lua dupĂŁ toți Corecții care mai de care de te sfĂŁtuiesc sa ți iei și un logan nou la aceeași bani. 318d pt consum , 320d pt fuga și consum , 320i e cam rar dar din câte stiu nu prea e reușit, nici nu trage cum trebuie și consuma cam mult pt ce ofera1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/vw-polo-1-2-mpi-70-cp-2012-team-83000-km-IDdHp4G.html Nu e BMW dar poate ma ajuta careva Mulțumesc anticipat WVWZZZ6RZCY1837430 points
-
Daca cumperi ceva ce a fost intretinut, masinile sunt destul de fiabile. In 3 ani de F30 si aprox 70000km am schimbat doar distributia si ulei cutie viteze ( asta doar ca am vrut eu, masina mergea perfect) + service facut la reprezentanta (cam 340 euro/an dar asta in UK, posibil sa fie mai ieftin in RO). Si daca masina este una intretinuta, nu o sa pice toate odata, totusi nu cumperi o cazatura de 15-20 ani... Cum a zis cineva, daca chiar esti pasionat si iti doresti asa ceva, viata e prea scurta sa nu te bucuri de ea.0 points
-
Bun 320i este E90 LCI(2009-2011) iar 320d E46 ? Dupa datele masinilor din punct de vedere al performantelor e90 e net superior...nu am fost cu un E 90 320i sa vad cum se misca de aceea intreb pe cineva care are masina de care vb eu...ideea este ca vreau sa trec de la E46 320d la un model mai nou dar as vrea sa fie benzina ptr kilometrii pe care ii fac pe an... as vrea sa stiu daca E90 benzinar e fiabil ca motorizare si ca performante sa fie mai bun ca si E46 care il am in prezent...-1 points
-
Cu ce sa-l ajutam? Uite il ajut eu...du-te my friend la un service. E bun sfatul? Cred ca da.-1 points
-
Pai da, fiindca te schimbi mai ca vremea. Azi iti iei masina X, maine masina Y. Problemele de care am mentionat mai sus, sunt mai des intalnite intr-adevar, dar asta nu inseamna ca automat vor si aparea. Cu toate acestea motorul N47 de la BMW este probabil cel mai des intalnit motor, montat pe o multitudine de modele. Daca acele probleme enumerate de mine vor aparea sau nu, tine de exploatarea acestora de fostii proprietari, de intretinere sau de cum vei avea chiar tu grija de ea. Revenind la "gluma" mea de mai sus cu posibilele probleme la N47, daca este s-o iei asa, faptul ca imediat cum ai auzit ca o masina are X problema, vei sfarsi prin a renunta sa-ti mai cumperi la final una. Si asta pt ca nu cred ca mai exista masina pe piata care sa nu aibe anumite probleme specifice, mai grave sau mai putin grave. Iar asta pt ca producatorii investesc tot mai putin cash si timp in dezvoltare, testare prin pricina goanei nebune dupa cascaval.-1 points
-
socoteste 50 000 km x 11 ani si atunci e posibil sa ai km real . la banii astia important e ca masina sa functioneze si sa fie mecanic ok .-1 points
-
-1 points
-
Uzura e de inteles. Dar faptul ca ar putea fi sparti.. sau aliniati, mi-e greu sa inteleg... Daca ar fi sparti nu ar mai avea compresie si sigur ar porni foarte greu.. Alinierea sunt curios sa o inteleg.. Si daca ar fi aliniati, nu ar pierde compresie ca si cand sunt sparti, sau numai uleiul iese in sus..? Unii zic ca segmentii de ungere ar putea fi intepeniti, de aici piederea de ulei... (Fara suparare, eu intreb ca sa invat, iar intrebarile nu pot veni decat din ceea ce stiu deja, ca la fiecare din noi...)-1 points
-
Revin, sper ca toata lumea e sanatoasa mai ales dupa nebuniile ce au fost recent, cu pandemiile si toate cele.. Intre timp, a ajuns difuzorul la bara spate. A schimbat total spatele, i-a oferit o agresivitate in plus, urmeaza un eleron Highkick M4 style din fibra de carbon, alti bani, alta joaca.. dar se merita! Difuzorul este pentru M3 E92/E93, dar aparent merge pusĂŁ si pe bara M3 style de pe E93. Sigur, sunt mici gap-uri ici-colo, dar vor ajusta difuzorul dupĂŁ ce imi vine volanul de la modificat impreuna cu ceasurile de bord și bara de la revopsit.-1 points
-
Se putea sa nu fie bune, daca la fiabilitate te referi sau vrei.. Regula generala este sa se schimbe amortizoare si arcuri de la acelasi fabricant. Restul e can-can.-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00