Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/03/20 in all areas
-
Nu acuza nimeni dar cand ai solutia de inlocuire a lor cu 200 ron. scuza-ma asta nu e meserie, scoate-ti si EGR-ul, DPF, ca nu mai emit depuneri, ne intoarcem la anii 2000. BMW nu se intretine prin anulari, mai bine cumperi ceva care iti permite intretinerea. E90 meu are 13 ani , 280K. si nu i-am anulat nimic, pun o lada cu bere la bataie ca e mai silentios ca al tau N 47.2 points
-
Cum adica ai uns rolele de la accesorii? Clapetele astea nu sunt f. scumpe trebuia sa le inlocuiesti, au si ele rolul lor.2 points
-
225/40/19 sunt echivalente ca si dimensiune cu 255/35/19...sau cel putin asa ar trebui sa fie, numai ca depinde si de fabricant sa respecte intocmai acest lucru. De asta am recomandat sa mĂŁsoare efectiv cu ceva de ex.cu un metru de croitorie dimensiunea reala a unei roti de pe puntea fata si alta de pe puntea spate. O suspenda undeva, la o vulcanizare, si face masuratoarea pe mijlocul caii de rulare, si face o comparație... a fost un coleg care a pĂŁțit-o, diferența era chiar vizibila cu ochiul liber cand punea o roata langa cealaltĂŁ, iar fabricantul era parca michelin.. daca masuratorile fizic ies bine, elimina o suspiciune, si ramane doar vreun cauciuc deformat pe care il gĂŁsește prin eliminare, inlocuindu-le pe rand.. Cert este ca nu este de joaca cu xdrive-ul, este foarte sensibil la dimensiuni diferite ale roților, câteodatĂŁ face urat si daca rotile de pe o punte sunt mult mai uzate decat cele de pe cealalta punte... Atașez și un calculator pt dimensiunea roților, si o sa poate face comparație cu dimensiunea efectiv masurata https://www.ralsianvelope.ro/calculator-dimensiune-anvelopa-echivalenta1 point
-
1 point
-
Nu prea ai ce bani sa scoti din Cic pt ca in afara de ecran, unitatea ramane pe masina. Androidul e complementar unitatii masinii, nu o inlocuieste in totalitate. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Uleiul se schimba la orice cutie, mai ales dupa 200k. asta daca vrei sa nu ai probleme, in rest sa o cumperi cu noroc.1 point
-
1 point
-
Posibil sa nu fi fost asa atent pana in acel moment. Odata ce ai auzit stii la ce sa fii atent si normal ca iese in evidenta.Sau poate a ajuns ulei, mizerie din turbo la acea valva si acest lucru o face sa se auda mai tare. Crede-ma ca te inteleg, am trecut prin asta cand mi-am luat masina noua, imi era drag de ea si eram atent la orice zgomot... Nu te mai consuma...Cel mai important lucru in viata este sanatatea, restul sunt lucruri de care ne folosim care sunt lipsite de valoare intr-un final. Foloseste-ti timpul pentru a te bucura de viata, de compania celor dragi, nu te mai consuma pentru nimicuri Daca vrei iti dau eu la schimb x3-ul meu 2015 2.0 d... nu face zgomot...1 point
-
1 point
-
Am cumpĂŁrat un raport de pe checkvin.eu am comparat cu cartea service și corespundeau intrĂŁrile (ba mai mult, in raport mai era o intrare din octombrie 2019 care ĂŽn cartea service nu era trecutĂŁ, nu ĂŽnțeleg de ce). Am dus mașina la un service autorizat, a fost verificatĂŁ vopseaua, lonjeroanele, a fost suita pe rampa și verificate articulatiile și eventualele scurgeri, fulie, etc. CicĂŁ s-ar fi ascultat și distribuția și nu se aude, dar nu știu cat de relevant e. Au pus tersterul, au verificat valorile injectoarelor și alte eventuale erori. Un mecanic a testat apoi ĂŽn mers cutia de viteze, atât la viteze mici cât și ĂŽn reprize agresive. Schimba bine și nu smucește. DupĂŁ inspecție, mi s-a spus cĂŁ bara fata a fost vopsita (ceea ce ĂŽmi spusese și vânzĂŁtorul), are o mica ĂŽndoiturĂŁ pe ușĂŁ dreapta spate care se vede intr-un anumit unghi la lumina și douĂŁ zgârieturi superficiale pe capota și aripa dreapta (care spun ei cĂŁ ar ieși la polish). Mecanic nu are vreo problema, trebuie fĂŁcutĂŁ doar revizia. A, și anvelopele de pe fața ar trebui schimbate la sfârșitul verii. Am cumparat-o. DacĂŁ am omis ceva in cadrul verificĂŁrii, chiar va rog sa ĂŽmi spuneți, ar fi bine de știut pe viitor. Sunt conștient cĂŁ nu e o mașinĂŁ noua, cĂŁ a costat 8% din valoarea ei de noua, cĂŁ pot apĂŁrea probleme. Dar momentan pare sĂŁ fie o mașinĂŁ cinstita in care nu am investiții de fĂŁcut. E a doua masina, va circula 80% extraurban. Acum e la service, ii fac revizia, mâine o iau sa mĂŁ bucur de ea.1 point
-
Dpdv al meu BMW E46 a fost si inca este una din cele mai reusite caroserii la nivel de design, iar motorul L6 e cireasa de pe tort Bravo pt perseverenta de a o aduce in stare cat mai buna de functionare. In ceea ce priveste zgomotul in deccelerare, eu as schimba tot ce tine de curele, role, flanse etc (inclusiv pompa apa, fulie).1 point
-
Nu stiu cine a sarit cu furci si topoare, in niciun caz eu, mi-am exprimat parerea mai mult decat decent. Ce e atat de deranjant? Ca am spus ca masina e cea mai scumpa de pe piata? Asta e realitatea. Plus ca nu am aruncat cu pietre, ci i-am dat un sfat. Pe care poate sa il bage in seama sau nu. Lasand la o partea discutia despre pret, daca un M3 cu 100.00km e "caput", altele cum au ajuns la 200.000km? Au dat kilometrajul inainte? Dar 435i? Si alea sunt caput?1 point
-
Ai inteles gresit mesajul meu. Nu e treaba mea cu cat vinzi tu masina, poti sa o pui la vanzare si cu 100.000. Eu doar ti-am spus ca daca ai in plan vanzarea, pretul e nerealist, comparativ cu piata. E punctul meu de vedere, pe care pot sa il exprim, ca d-aia e forum. Legat de modificarile pe care le faci, e important sa iti placa tie. Daca stau bine sa ma gandesc, probabil mi-ar fi placut si mie masina acum 10 ani. Dar daca nu e pe gustul meu, nu inseamna ca e urata, tocmai din acest motiv am evitat sa imi dau cu parerea. Insa presupun ca te-a deranjat comentariul meu referitor la oglinzi. A fost un comentariu pertinent si in cunostiinta de cauza, am cumparat capacele alea cand nici nu aveau reviewuri pe Aliexpress, deci stiu foarte bine despre ce vorbesc. Le-am tinut pe masina o zi, nu au treaba cu cele de M3: Legat de preturi, iti dau dreptate, sunt sigur ca tu si toti prietenii tai cu M3 aveti dreptate, toate masinilie de mai jos, desi unele sunt de la dealeri cu multe reviewuri pozitive, nu se compara cu masina ta. Deci nu-ti inchide internetul si nu te ascunde.1 point
-
Foarte bine, iti doresc sa nu-i schimbi nimic, insa iti mai spun o data, esti mecanic si trebuie sa stii, N47 F10-F30,etc au aceasta optiune cu 200 lei clapetele care vin separat, la N47 la E-uri se schimba galeria cu totul, ti-am zis mai sus cat costa. Eu pun la bataie masina mea ca in caz de vezi ca au clapetele joc la galeria ta nu o sa pui alta noua. Daca as fi avut optiunea as fi luat clapete noi, logic, aveau joc mare la 194k km. Daca ai M47 sper sa nu-ti pice vreo clapeta, implicit motor fiind mult mai predispuse ca la N47 unde clapetele sunt metalice. Noroc!1 point
-
Clapetele alea la N47 se schimba cu tot cu galeria de admisie undeva la 3500 lei, la M47 exista kit de anulare, adica dopuri, iar la F10 N47 etc se inlocuiesc doar clapetele undeva la 150-200 lei pe OE. Ar fi mai bine sa spuneti si rolul ala in loc sa acuzam doar.1 point
-
te rog sa-mi dai disable pe account,ca oricum nu mai vreau sa intru pe forumul acesta.Mersi are vreo importanta cati ani am?Important e cum te comporti nu crezi?1 point
-
Nu cred ca e evident ), se gĂŁsesc si pe la 1500-2000 exact ce ai pus tu acolo. Sincer la câte știe aia android nu se merita investiția unui NBT care oricum este deja in urma fata de ce exista acum. Ori lași CIC, ori pui android si ĂŽți scoți banii pe cic, mai rĂŁmâi si cu bani. Mai trebuie sa te gândești si daca se merita intr un F10 2011 sa faci investiții de genul, de aia nu e evident.0 points
-
0 points
-
voi astia de va laudati ca mergeti iarna cu anvelope de vara la fel de bine puteti sa renuntati la condus complet... Sincer si nu va zic cu rautate , luati autobuzul ! Allseason niciodata ... daca nu va permiteti 2 randuri de cauciucuri , de ce va luati bmw ? de ce va luati masina ?!-1 points
-
Pret (nu este negociabil): 5500 euro Ai maine 4200 pe ea daca vrei. Astept raspuns. Multumesc-1 points
-
Ahh yees Bmwclub never gets old. Pe de o parte vezi topicuri unde unii inca considera bolid de lux e90 si ca sa iei unul “bun boss” trebuie sa spargi minim 10k euro, pe de alta parte sunt saraci aia care cauta f30 la 13k euro. Ca vor si ei beamweu frate dar se caca pe ei sa sara calumea cu banu. Daca insa vine cineva si pune unul mai scump decat piata. Se sar cu furci, topoare, cum e posibil, asta se vinde cu maxim 8000 de euro, am eu un var care are un prieten si el are un nas care a vandut si a dregut... te doare mintea. @mgs: sa vb concret, m3 s65 la km aia e caput, ti iei doar “sa sa vada boss ca e em”. La o tura pe circuit bielele o iau la plimbare prin motor mai ceva ca coronavirusul prin Italia.-1 points
-
Dar nu m am referit la comentariul tau, una e sa vii sa spui: parerea mea e ca masina e cam scumpa si se va vinde greu si alta e... pfff boo$$$ asta la banii astia? Pai astia s bani de i8... o s o dai maxim pe un tichet rabla... etc. Tonul face muzica...-1 points
-
-1 points
-
Felicitari din pacate este instabila rau, am inchiriat si eu una de la BCR, si am luat o usoara curba sa zicem ca era la 130 grade cu putin mai multa viteza si eram deja cu o roata in aer. E clar masina strict de oras.-1 points
-
Pot sa pun si eu intrebare de hodorog? Daca tot ai spus ca esti student, ce utilitate ii dai tu personal BMWului in afara de a atrage sexul opus? Cum au zis si altii. Daca nu te pricepi, nu te bagi, nu ai timp, o sa vina si vremea reparatiilor.. (am fost si eu student o data si stiu.. (scoala, intalnirile.. fitzele, cand se poate..) Fii pregatit. Toti mecanicii vor bani frumosi de la posesori de bemve indiferent de starea lor financiara... asta e realitatea; bmw e o masina mai "complicata" ca altele.. )-1 points
-
Revin, sper ca toata lumea e sanatoasa mai ales dupa nebuniile ce au fost recent, cu pandemiile si toate cele.. Intre timp, a ajuns difuzorul la bara spate. A schimbat total spatele, i-a oferit o agresivitate in plus, urmeaza un eleron Highkick M4 style din fibra de carbon, alti bani, alta joaca.. dar se merita! Difuzorul este pentru M3 E92/E93, dar aparent merge pusĂŁ si pe bara M3 style de pe E93. Sigur, sunt mici gap-uri ici-colo, dar vor ajusta difuzorul dupĂŁ ce imi vine volanul de la modificat impreuna cu ceasurile de bord și bara de la revopsit.-1 points
-
Se putea sa nu fie bune, daca la fiabilitate te referi sau vrei.. Regula generala este sa se schimbe amortizoare si arcuri de la acelasi fabricant. Restul e can-can.-1 points
-
Misto oglinzile type M sau M look..care-i baiul...degustibus. Cam mari tevile de esapament...sau e poza de vina?-1 points
-
Calinus, da-mi un singur cod cu care sa ma duc la orice alta sursa sigur direct si sa pun aceleasi arcuri si amortizoare care le-a pus el. Asa cum gasim multe alte piese de pe masina.. Nu exista. Pe amortizoare este codul din fabrica dar nu este trecut vreun nume. La arcuri e mai rau. Sunt dor niste culori... Noi presupunem, multi pe buna dreptate, ca BMW pune Sachs sau Biltein. Eu cand am schimbat arcuri si amortizoare la mine asta am gasit. Si am cautat mult si bine conexiuni cu, codurile din fabrica si nu am gasit personal mai nimic. Si atunci am mers la cei care vand arcuri si amortizoare si stiu si am mers pe recomandarea lor. Am cautat si pe net si am aflat ce am scris mai sus. Ca sa inchei, voit sau nu BMW nu vrea sa spuna ce arcuri si amotizoare pun. Nu e important daca ei fac arcurile, departe de ideea asta.. Faptul ca, cel de mai sus a ales sa mearga la dealer este pur alegerea lui pentru un motiv sau altul; dar aproape sigur ca sa fie sigur ca pune ce a fost p masina sau echivalent direct de la ei. A ales constient si nu mai merita discutata alegerea lui.-1 points
-
Apreciez comentariul. @mgs, va sugerez atunci sa cumparati M3 la 25k euro, o sa ramaneti cu niste surprize... URIASE-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00