Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/25/20 in all areas
-
Personal, am avut experienta foarte proasta cu cei de la bavauto. 1. Am comandat doar pentru ca pretul de pe site era sub cel oferit de dealer la un kit de frane unde era specificat exact modelul masinii mele si codul motorului. Dupa cateva ore am primit un telefon in care mi se spunea ca produsul a fost pus gresit pe site si ca trebuie sa modifice pretul care e cu aprox 450 lei mai mare pentru motorizarea mea, alternatva fiind sa anuleze intreaga comanda deja platita in avans. Am ales sa platesc diferenta. 2. Comanda a fost pusa luni dimineata, peste exact 1 sapt am primit coletul prin curier, constatand ca unul din dscurile de frana era ciobit serios in mai multe locuri. Fusese ambalat execrabil, discul se sprijinea direct pe fundul cutiei de carton de 3-4 mm grosime, fix in locul unde cartonul era simplu, nici macar dublu cum este de obicei. Am facut poze si am solicitat proces verbal de la curier care a mentionat "ambalaj deteriorat si ambalaj necorespunzator", spunand ca vina apartine exclusiv expeditorului, cum de fapt era evident. Desi de obicei curierii sunt de vina pt manipulare, in acest caz chiar nu am avut obiectii. Cei de la bavauto mi-au oferit varianta trimiterii piesei inapoi, urmand ca numai dupa ce aceasta ajunge la ei, sa imi trimita un nou disc, insemnand sa astept inca 3-4 zile, daca nu mai mult. Am intrebat daca pot returna ambele discuri, mi s-a spus ca nu, doar discul deteriorat sau kitul intreg. Dupa ce am spus ca am programare la service si ca trebuie sa plec in concediu, motiv pentru care as prefera sa returnez ambele discuri si sa iau altele de la dealer, ei mi-au zis "nu e vina noastra ca aveti programare la service". Deci eu era vinovat, desi nu le reprosasem nimic in acel punct. Mi s-a propus varianta sa returnez discul deteriorat, urmand sa primesc unul nou in loc. Insa daca voiam sa primesc banii inapoi mi-au spus ca fie returnez kitul intreg, fir discul deteriorat (de parca imi faceau un mega-favor), ambele variante pe cheltuiala mea. La un colet de 30kg (pe persoana fizica, fara contract la compania de curierat) costul transportului nu e chiar neglijabil. Am intrebat si ce se intampla daca decid sa pastrez piesa deterioarata pentru a nu mai astepta dupa una noua, dat fiind ca am nevoie de masina si mecanicul mi-a zis ca se poate monta dupa pilirea suprafetelor deteriorate, desi nu era nici pe departe ideal, produsul fiind cumparat de nou (kit frane fata - 2337 lei). Raspunsul a fost ca primesc 5% din valoarea discului deteriorate, desi daca una din piese patea ceva la transportul retur eu suportam 50%, deci de 10 ori mai mult, pe langa costul transportului platit de 2 ori. Si au mai si insistat ca eu sunt 100% raspunzator de retur si sa il ambalez bine, desi ei si-au batut joc.3 points
-
La cald, anvelopa de iarna fiind dintr-un material foarte moale, distanta de franare creste considerabil, la fel si uzura anvelopei.2 points
-
Pai fac parte din pachetul remap+dpf off, peste 250.000 km ireali, articulatii+amortizoare varza; nu neg ca sunt conducatori auto care nu stau sa analizeze marci, profile, review-uri, ci pur si simplu merg la vulcanizare si cer cea mai ieftina optiune, si au incredere in sfatul celor ce monteaza, la fel cum sunt multi conducatori auto ce conduc fff prevenitv, si nu chiar la limita.Poate si preturile sunt ff bune, si marja de profit este interesanta pentru cei ce monteaza, si piata e inundata de aceasta marca. Iar testele privind anvelopele sunt subiective din punctul meu de vedere, am rulat pe aceeasi masina hankook, continental si nexen, iar ceea ce era prezentat in review-uri nu era fff concludent, cel putin dpdv zgomot la rulare (masurat cu o aplicatie pe telefon pe acelasi sector de drum, viteza, anotimp, conditii meteo, inaltime profil), consum sau rezistenta la uzura....ca sa nu mai vorbesc ca nu am simtit diferente sesizabile la condus pe ud, din contra, anvelopa noua, cu profil complet a fost intotdeauna superioara celei uzate. Oarecum este laudabil ca sunt totusi anvelope noi, si nu vorbim de sh, cu dot 20/2014. Mi-ar placea sa vad in trafic controale ce masoara profilul anvelopei, eu mai vad cum ruleaza unii cu niste slick-uri de toata frumusetea.2 points
-
Dintr-un vechi si foarte prost obicei, cand merg pe strada obisnuiesc sa ma uit la masinile parcate. In ultimele luni am observat ca se intalneste din ce in ce mai des un model de anvelopa usor de recunoscut dupa desenul "artistic" al profilului, catre marginea exterioara: Este Tigar UHP. Nu am nimic de rau de spus despre Tigar. Este un producator de anvelope din Serbia, parte din grupul Michelin, ale carui produse se incadreaza in segmentul "economic". Dar am observat ca aceasta anvelopa este de mare succes in Romania. Am vazut-o pe surprinzator de multe BMW-uri de productie relativ recenta - in special serie 3 F30, serie 5 F10, chiar si Z4 E89. Am observat ca este populara si printre posesorii de Audi sau Mercedes. Curiozitatea m-a impins sa caut opinii despre Tigar UHP. Este greu sa gasesti pareri obiective. Exista insa un test realizat profesional care arata fara echivoc ca, la franarea de urgenta, Tigar UHP are comportament "de duzina" pe asfalt uscat si aproape dezastruos pe carosabil umed: Test franare vara 2019, comparatie intre 53 anvelope diferite M-am obisnuit deja cu gandul ca, in vremurile actuale, a te afisa cu un BMW a devenit ceva la fel de fundamental cu a purta chiloti. Dar a ajunge sa faci economie la sange alterand major limitele de siguranta ale masinii, consider ca este stupid. Intre un set de Tigar UHP si un set de anvelope din clasa mid-range (ca sa nu ne intindem pana la premium), diferenta de pret probabil este in jurul la 100 Euro. Insist, per set. Este mai nimic, raportat la perioada tipica de viata a unui set de anvelope. Va rog, chiar daca sunteti innebuniti dupa desenul benzii de rulare si vrajiti de pret, orientati-va catre anvelope mai performante, pentru BMW-ul vostru. Daca nu vi le permiteti, atunci mai bine economisiti de la chiloti. Nu o sa vada nimeni ca va lipsesc chilotii. Dar 7m in plus, pentru a opri masina de la 80 Km/h, pot face diferenta intre viata si moarte.1 point
-
Salut ! La un e46 fl din 2004 . Am urmatoarea problema . Acum 2 saptamani am schimbat racordul flexibil . Se auzea un suierat si parca tragea aer fals dar tragea bine . Masina si a revenit din suierat dar acum nu mai trage Ăâ˘i cand accelerez si este in treapta tot trage aer fals . Cand accelerez pe liber nu se aude cĂŁ trage aer fals . Zici ca este o masina de 100 cp . Nu imi mai dau seama cand intra turbina . Acum cateva zile am schimbat aeroterma si a trebuie sa dau admisia jos ( am clapetele anulate ) . M am uitat la furtunul de intercooler si cand accelerezi se intareste dar am observat ca in partea de jos unde se imbina cu teava este depusa mazga si acolo unde zic ca se imbina nu am colier deloc. Vreau sa va zic ca atunci cand aveam racordul spart tragea cum trebuie .Ceva pareri? Multumesc mult Trimis de pe al meu Redmi Note 8 Pro folosind Tapatalk1 point
-
La fel de periculoase sunt ambele cazuri. Acum o luna eram pe un drum cu doua benzi pe sens intr-o zona a orasului, caddy de la firma, anvelope de iarna ca bosu zice la 4k km pe an nu merita 2 seturi, o portiune de drum unde se merge 60-70, eram in accelerare si un taximetrist schimba banda brusc, urmeaza frana si pirueta la 180grade. Masina este tehnic fara nici o problema, dar anvelopele de iarna...1 point
-
Asa este. Dupa ce a fost urcata pe platforma a inceput sa dea erori de drivetrain. Autohus mi-au inapoiat banii si mi-au spus ca imi pastrez prioritatea la masina dupa ce este reparata, in cazul in care o mai doresc. Am preferat sa aleg alta din parc.1 point
-
Eu n-o halesc asta cu "la cerere dau seria de șasiu". PânĂŁ a scris asta, punea seria și gata,dar...1 point
-
Salut, nu e normal sa consume ulei. Eu am F36 420d, 163k km. Revizia o fac in general la 10.000km. Si nu am completat niciodata vreun pic de ulei. Mergi la o verificare.1 point
-
si nu e vb doar de franare , la orice manevra rapida sau de urgenta ai o aderenta scazuta , eu am simtit imediat de pe la 18-20 grade ca erau f aiurea si la schimbare masina avea alt comportament instant la franare , curbe ,demaraj . Dar da franarea ar fi cel mai imp aspect , esti ca pe gheata cu ele . Si nu e vb ca isi fol masinile prin oras cu 50 h , ies cu ele , ii vezi pe autostrada gonind grav pe asfalt incins1 point
-
eu am luat laufen rft si sunt ok, ptr o masina de 1000€ ce anvelope sa iau? chilotii nu intra in discutie , eu nu port tanga ca sa fie acelasi feeling cu si fara, si prefer urmele de frana mai lungi pe sosea decat pe turul pantalonilor, sa fim seriosi pana sa ajungi la frana maxima trebuie sa fortezi franele prima data daca voi preferati premium sh de 5 ani din care sar bucati de sarma....1 point
-
@ckh, de ce n-am stiut de acest site si mai devreme? Ma calmam repede. Bun, acum concluzii (parerea mea personala si subiectiva!): - carvertical, informatiile sunt de toata jena. Bani aruncati aiurea! Obtii lista de optionale, pe care o poti obtine si pe mdecoder (vezi mai sus). - auto-records, informatii mai detaliate, inclusiv intrarile in service. Nu afiseaza detaliile despre intrarile in service. - checkvin, informatii complete, inclusiv piese si unitati de manopera necesare! Descrierea problemei asa cum spune clientul la predare masina.1 point
-
1 point
-
Era la mintea cocosului ca trebuiau cuzinetii schimbati si arborele verificat si nu cu ochiul, cu ceas comparator etc... Niste jeguri de oameni, du-te direct la ANPC cu toata povestea si cu facturile si o sa-ti faca motorul din nou pe banii lor.1 point
-
1 point
-
Pot spune sa am avut 2 3 experiente in reprezentantele bmw din Romania si m am lasat pagubas. Te lovesti de nepsare si nesimtire. Pur si simplu iti dau impresia ca ei ii fac un favor tie ca beneficiezi de serviciile lor si daca te porti frumos iti primesc masina in service. Pe locul 1 la nesimtire este Buc urmat la mica distanta de Constanta. Oare in reteaua bmw li se fac traininguri cum sa fie nesimtiti si sa priveasca de sus clientul si nu mai ramane buget pentru training de cum sa repari masina?1 point
-
Cumpar de la cineva cu 4 lei litru de cativa ani (inainte cu 3 lei) )1 point
-
Este in garantie pana in 2021. Are 117300 km. Culoare carbonschwarz, alcantara interior. Pachet M exterior/interior, plafon negru antracit, jante 19 bicolore, shadow line. Are cutie sport cu padele pe volan si directie sport variabila. Dotari mai importante : -navigatie mare, pilot automat ACC cu radar in bara, Head-up display, Surround view (camere spate si fata/oglinzi), Harman Kardon, trapa, scaune electrice sport cu memorie si reglaj lombar si incalzire, roadsign detection si asistent faza lunga, comfort acces, pachet lumini, senzori parcare. Pret 24200 usor negociabil. contact : 0723 523 039 VIN: WBA4F11020G8539310 points
-
Dupa parerea mea e mult mai riscant sa mergi iarna cu anvelope de vara. Daca dai de putina zapada / zloata risti sa nu mai pleci de pe loc daca n-ai xdrive. Iar de frana nu mai zic.. Chiar si in conditii de ger uscat si tot se fac tabla anvelopele de vara. Daca mergi vara cu cele de iarna, macar ai niste aderenta, chit ca le uzezi mai repede si franezi ceva mai greu.0 points
-
pentru mine riscurile sunt similare, anvelope vara-iarna se fac dure, aluneca si sunt necon:trolabile, vara, 35 grade la nivelul solului, anvelope iarna, e ca si cum ai alerga in bocanci, fff moi, la franare masina e sanie.ca sa nu mai zic ca anvelopele iarna au profil special sa elimine apa rezultata din topirea zapezii/gheata prin frecare anvelopa/suprafata de rulare.......0 points
-
Multi familisti cu diesel(fara nici o atingere, e doar o constatare din piata) apeleaza la manevra gume de iarna pe sistem de vara, ca sa mai facem o mica economie la bugetul familiei. Dar sa nu deviem de la subiect, o anvelopa premium este net superioara in tot nu doar la bani. Sunt multe aspecte, pana si la greutatea anvelopei sau cantitatea de plumb necesara pentru echilibrare.0 points
-
0 points
-
In ce consta periculozitatea folosirii anvelopelor de iarna pe timpul verii ? Te intreb ca sa nu mai caut eu pe net .0 points
-
chestie de educatie , turma , mediu . Ca in orice altceva ,cine e intr-un fel nu il schimba nimic . Si nici n-ar avea de ce , el e fericit . Am renuntat sa mai judec oamenii , fiecare e liber ,motivul pt care exista firmele astea sunt genul asta de consumator . De astia cu anvelope de iarna la 38 grade nu mai spun , e legea proasta , e la fel de periculos ca sa ai anv vara iarna , ar trebui lege clara in sensul asta.0 points
-
Sunt niste pnarame de anvelope ... decat Tigar mai bine Continental sau Michelin sh cu o vechime de 1-3 ani , dupa o perioada fac zgomot de zici ca ai rulmentii dusi ... nu recomand Sunt ieftine si daia vezi multe masini echipate ... de ex un Tigar pe 16" e 170-200lei iar o anvelopa de calitate ajunge pe la 300lei sau mai sus , decat Tigar mai bine Barum ... asta ca exemplu zic ... si atentie mare ! majoritatea testelor sunt cumparate Dar !! Tigar e ceva mai bun decat cele din china sau cele din rusia si mai ales decat cele reconstruite/resapate ! Sunt foarte multe anvelope bune la un pret decent , de ex Fulda sau BFGoodrich sau Kleber0 points
-
Nu sunt specialist in anvelope , dar in cazul asta , la franarea uscata, diferenta mi se pare minora - 0,5-1m in plus fata de multe nume "consacrate" . Da, la franarea pe umed, lucrurile stau mult mai rau (5-6 m in plus fata de media din fata) , dar probabil se corecteaza in mare parte cu un "condus preventiv" adica la viteza mai mica . Poate si alti parametrii pot fi pusi in discutie - din nou , nu ma pricep . Nu am anvelope Tigar si nici nu am avut vreodata . Am Continental de vara si Bridgestone de iarna .0 points
-
daca doresti cu adevarat ceva premium la benzina foloseste millers petrol power ecomax , 10 ml /10 litri benzina , absolut ultra calitate si ajunge la 500 litri /benzina nu ma refer neaparat la economie cat la intretinere ,folosesc varianta de la diesel si este the best ,peste wynns,liqui,stp,protec si multe alte tipuri pe care le am folosit-1 points
-
-1 points
-
WOW foarte bun subiect de discutie, sunt perfect de acord cu tine 535 Daca ne-am intalni la o poveste pe tema asta cred ca am discuta pana la anul ... Acum o luna in Sibiu la Hornbach in parcare era un 730d f01 cu anvelope allseason chinezesti, nu mai retin brand-ul, dar mi-a iesti in evidenta pentru simplu fapt ca si eu am obisnuinta sa ma uit la rotile masinilor de pe stada Pe langa Tigar o anvelopa Barum este lux, multi nu realizeaza ca anvelopele se aleg in functie de sportivitatea/dinamica masinii.-1 points
-
Ca sa facem haz de necaz, mie mi-e ciuda ca cehii VAND in Romania iar nooi stam cu mainile in san, pardon cu banii plecati din tara! Cine nu stie ca nu conteaza ce bolid pilotezi ci marimea si aderenta celor patru "plicuri" de sub roti!-1 points
-
Suntem buni (la fabricat) dupa proiectele altora!! (..stiu suntem "tarziu" la multe treburi..)-1 points
-
DacĂŁ are ultima ĂŽntrare ĂŽn 2013-14 e clar ca e vreo ghena. Dar poate are istoric luckenloss AdicĂŁ fĂŁrĂŁ ĂŽntreruperi.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
PĂŁrerea mea e sa nu le mai turati pe loc,la maxim. Ca n are rost. Probabil prietenu o are mai lunga.-1 points
-
Salutare! Sunt posesor al unui f10 530d msport 2016, masina din uk fiind stabilit de mai mult de 10 ani acolo, am venit in concediu in urma cu cateva saptamani si la o rupere de nori intro noapte in timp ce ma indreptam spre casa de la niste prieteni am avut de trecut o portiune de drum unde apa era bãltitã farã sa imi dau seama ca acolo era de fapt o adancitura a drumului, la mers destul de incet apa s-a ridicat destul de sus si a tras apa prin admisie/filtru aer in motor masina oprindu-se acolo in mijlocul drumului! Masina era in mijlocul drumului, noapte afara si blocam destul de urât drumul, am dat la automat cu gandul sa o trag la oparte putin, moment care probabil am indoit ceva in motor(biela), am reusit pana la urma sa il pornesc motorul mergand cu o bataie, nu mergea rotund si nu tragea mai deloc, am reusit in final sa o trag din drum facand loc la restul persoanelor blocate ds mine sa treaca...bun! Acum incepe distractia! Am mers la un service auto, care fara sa desfaca motorul mi-a spus din start e clar ca e o biela stramba imi trebuie biele!!! Ok! Pe langa biele comandate pe original, am luat tot garnitura _chiulasa_, prezoane _chiulasa_, ulei filtre, ok!! Moment in care s-au apucat sa desfaca motorul! Eu le-am spus dinainte normal era sa desfaca prima data dupa care sa faca constatare si sa comand ce trebuie, in fine, ei desfac motorul si constata 2 biele dintre care una mai rau indoita, cea de pe cilindrul 2 avand si cuzinetul inrosit si afectat. Au mai constatat ca am nevoie si de un piston nou ptr faptul ca boltul era afectat si nu mai intra bine si un nou set de cuzineti, bun! am comandat pe original si restul ce ei au spus ca trebuie! Dupa care cei de acolo se apuca sa ansambleze totul la loc si sa puna motorul la loc! Fiind sunat ca e gata si ca trebuie sa merg sa o iau ajung la service platesc, si iau masina ei spunandu-mi ca au fost in probe si ca e ok! Motorul era silentios mergea destul de ok cand il ascultai, ok! Iau masina si plec la care in oras la plimbat de colo colo se comporta ok singura chestie era ca nu avea nervul care il avea inainte si mi se parea motorul strans si infranat, chestie care am crezut ca asa e la inceput si poate isi da drumul dupa ce merg putin cu ea, imediat am sunat la service le-am spus ca ea nu trage cum trebuie la care mi-au spus sa merg cu ea ca trebuie sa fie ok sa-si revina! Mentionez nu am abuzat o clipa sau sa o accelerez prea tare am mers cu ea cum ar fii in rodaj! Am decis sa merg pe autostrada sa merg mai intims si sa iau treptat 80km/h am tinuto asa o perioada, dupa care am crescut la 100, dupa care la 120km/h, turatiile motorului fiind 1700-1800 de ture, momentul in care am accelerat de la 120 usor spre 130 am simtit o vibratie in toata masina si parca nu mai tragea, am oprit imediat intro parcare pe autostrada si am sunat pe mecanic din serviceul un am facut lucrarea, nu stiam daca sa mai merg cu ea sau sa o urc pe platforma! El mi-a spus ca nu stie ce poate fii si sa vin incet cu ea sa o aduc la service inapoi! Am plecat iarasi de data asta nu am mers mai tare de 70-80km/h, dupa cativa km un zgomot puternic de la motor gen fier pe fier am oprito imediat si am sunat platforma! Am duso din nou in service, moment in care ei ziceau ca s-a rupt vibrochenul si blablabla...in fine, desfac baia de ulei si constata ca la cilindrul nr 2 cuzinetul a facut praf vibrochenul restul toti fiind ok! acum mecanici Imi spun ca si vibrochenul a fost afectat cand biela s-a strambat si a lovit in el, ei au observat vibrochenul doar la ochi si au spus ca nu are nici o urma si ca e ok... Acum vreau sa va intreb, eu am platit tot ce au considerat ei ca trebuie ca masina sa mearga ca la inceput, dar de vibrochen nu au zis nimic si au montat tot ce au comandat nou, in momentul acesta ei vor sa cumpar vibrochen si pompa de ulei si restul gen garnitura de _chiulasa_ prezoane ulei filtru tot, si ei sa se apuce sa o faca fara a imi lua manopera inca odata! Plus biela de pe nr 2 cea din setul nou nu mai poate fii folosita si vor sa puna una de a mea dinainte si cuzinetii sa foloseasca tot din cei care au dat jos inainte! Lucru care chiar nu imi convine, si cred ca sunt destul de nepasatori avand in vedere ca toata chestia asta ma costa 5000 de euro , Daca ati trecut prin asa ceva va rog mult da-ti o parere sau o idee despre ce ar trebui facut in continuare! Multumesc mult si scuzati daca am gresit in timp ce am tastat!-1 points
-
Eu zic ca apa aia putea fi pusa si mai apoi, dup ce le-au venit masina inundata, bagata prin apa cum a fost. Si spre surpriza lor atata apa cat a fost nu a rupt motoru. Apoi au refacut ei tot si au aratat la fraieri iutuberi. Atat. Nu am zis ca masina nu ar fi fost bagata in apa, luat apa. Am zis doar ca mi-a mirosit a "hai sa fim senzationali" ca nu ne strica o reclama pe youtube.. De cand faza aia ca, sa mergem sa filmam cu, camera aia meseriasa.. (si mai sunt si alte mici faze complet de-a lalea floare) gata am fost. Bleah.. alti senzationalisti de youtube. Mirosea a glume proaste de la o posta. Sunt muulti multi alti mecanici pe youtube de la care chiar ai ce invata, chiar daca si ei desfac si pun la loc si apoi desfac din nou ca sa arate.. nu conteaza, vezi cum se face! Aia e problema cu "mecanicii" de la noi, nu au ce sa arate ca nu inteleg nici ei tot pana la capat; ce sa explice daca ei nu inteleg? Dar stim cum e, le e frica sa nu le fure careva "meseria".. (in loc sa se increada in FAPTUL ca amaratul de client, in primul rand e prea bleg si ia postura de: nu am loc- nu am timp- e prea complicat sa mai inteleg si asta; si de aici plecand, nu ai de ce sa iti faci griji, ca mecanic, ..in asa lume sofisticata..) La noi, sa fim senzationali, cat mai unici.. de parca noi am facut bmw ala. Ha ha-2 points
-
-2 points
-
e sefeu tare, in rntr scrie doar de dimensiuni conforme indice de uzura si de viteza, sa nu aiba deformari si cand intri pe stand cu anvelope de iarna sigur scot mai bine ca unele opinca de vara, si cum ziceam mai mult conteaza placutele si discurile pe franare, cand astea doua st top restul se face din electronica intra esp-ul mai violent si franezi , viteza max este 130 pe autostrada nu 230-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00