Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/09/20 in all areas

  1. Salut, Am revenit in familia BMW cu un M5 F90, o masina care mi-a adus aminte de ce m-am indragostit prima oara de aceasta marca. Masina e premium selection din 2019 cu aprox. 4000 KM. Poze : https://www.flickr.com/photos/nyhctrip/albums/72157715547915473 Am numai cuvinte de lauda pentru acest model si apreciez in mod deosebit systemul M-Xdrive. Cu acest model cred ca au gasit reteta perfecta pentru un seria 5 M. Strict legat de seria5 , acesta inainte de toate este un luxury sedan , si mai apoi o masina sportiva. felicitari BMW.
    1 point
  2. multumesc. Am facut test drive cu M5 si M5 comp inainte sa ma decid si am mers pe M5 pentru comfortul sporit al suspensiei adaptive. Poze recente nu am, dar o sa fac zilele astea. Pareri legate de masina.... personal ma incanta foarte mult sistemul x-drive. pe modul 4wd cu DSC activat sa fie al naibii daca am reusit s-o fac sa derapeze. intru in curbe stranse si ies din ele cum nu am crezut vreodata ca voi putea face cu un sedan de 2 tone. nu ma asteptam la mare sport de la masina , dar m-a surprins in mod placut.plecarea de pe loc este criminala, doar pe GT-R am mai simtit treaba asta. rezerve de putere la discretie , face viteza incredibil de repedeo masina foarte versatila , comfortabila si un daily driver excelent. asta este scopul principal ptr care o folosesc , masina de familie / daily driver. pe circuit nu am in plan sa o scot. am altceva pentru acolo.calitatea materialelor interioare este excelenta.scaunele fata au 1231231 de reglaje, pot fi configurate si pentru sport si pentru comfort.active sound se poate dezactiva odata cu dezactivarea sports exhaust... buna treabamerg cu sports exhaust OFF mai tot timpul. pacanelile alea exagerate pe evacuare ma enerveaza maxim. eu nu inteleg trendul asta pops and bangs exagerate pe evacuare. unul scurt pe downshift sau upshift e suficient ptr mine.as fi preferat o cutie DKT dar si cea ZF automata e OK.cred ca are rezervorul spart. nu stiu ce se intampla cu benzina , dar dispare repede.discurile de otel ( sau ce compozit o fi ) sunt alegerea potrivita pentru un daily driver.functia de parcare automata o folosesc de cate ori am ocazia.unde sunt motoroale pe benzina rafinate si silentioase ? mai ales ca este un V8. cred ca doar pe roll-royce mai gasesti asa ceva. pe idle zici ca e diesel. o sa mai revin cu impresii daca descoper ceva nou
    1 point
  3. Puterea noului motor nu trebuie sa depaseasca puterea vechiului motor cu mai mult de 40%, iar motorul nou trebuie sa existe ca montaj din fabrica pe modelul masinii tale. 120i exista din fabrica, iar puterea lui se incadreaza in limita de plus 40%, mai exact 90kw*1.4=126kw
    1 point
  4. Salut, N47 F10 520d saptamana trecuta vineri, Arad, 4700 cu ulei si filtre plus 1400 turbina reconditionata. Testata apoi in drum spre Paris , 230 km/ora fara nici un fel de probleme. Lucrarea a fost introdusa in istoric, garantie 2 ani. Bafta.
    1 point
  5. Nu e nevoie, stie tot forumul! Ignora mi posturile pe viitor, te rog.
    1 point
  6. Pai si care exact dintre toate astea sunt 'bube' de diesel? EGR au si unele benzinare, dar hai sa zicem ca asta ar fi o problema specifica a motorului respectiv. Distributia se schimba la orice motor, la un anumit numar de km. Radiatorul se poate sparge la orice masina. Si restul sunt consumabile. In schimb ai avut un consum cu 2 litri/100 mai mic decat la un benzinar in medie. Adica ai economisit 4,000 de lei doar din combustibil, care acopera distributia si racitorul de EGR. Si la benzinar ar fi trebuit sa schimbi bujii si bobine la km astia, si probabil ai mai fi consumat si niste ulei in plus. Deci mai spune o data, de ce exact a fost cea mai proasta decizie sa iei un diesel?
    1 point
  7. Si cand tragi linie si vezi ca ai economisit la combustibil 2000 de lei intr-un an luand un motor mai slab chiar daca aveai buget de motorul pe care ti-l doresti nu iti vine sa te zgarii pe ochi? Chiar nu au un consum de speriat motoarele moderne de 3 litri comparativ cu fratii de 2 litri (benzina vs benzina, diesel vs diesel), fazele astea cu consum de 32 in oras si nu stiu ce sunt povesti de adormit copiii.
    1 point
  8. Este ultima grija cand cumperi masina de fun, sau ca a doua masina. Cand o iei pentru zi de zi, nu stiu daca e ultima grija. Fiecare are prioritatile si asteptarile lui cand cumpara o masina. Unul vrea consum, altul putere, altul echipare cat mai completa, altul sportivitate, altul confort, etc. Nu stiu daca poti generaliza asta cu ultima grija a consumului ca fiind universal valabila pentru toata lumea. Suntem diferiti si avem nevoi diferite.
    1 point
  9. Cand cumperi 335i, consumul e ultima ta grija. 330D nu se misca deloc greu si consumul e decent, undeva la 10l/100 media globala.
    1 point
  10. ia cu incredere un 340i, cei 2 cilindri in plus merita toti banii, dupa parerea mea; pur si simplu trage impecabil pe toata plaja de turatii; da, e putin overkill, in 99% din cazuri probabil ar fi suficient 330i, dar acel 1% face diferenta despre consum - eu am F31 340i si imi consuma 15-16 medie exclusiv in Bucuresti (in era pre-covid, acum am medie 13-14 la suta), si 9-10 afara mers agresiv, sau 7-8 mers lejer (90-100 pe DN si 110-120 pe autostrada); chiar am facut un experiment pe Bucuresti - Pitesti, am scos medie 6% la pompa dus intors, mers cu 100kmh, eco-pro+cruise control, are ~1300 ture in viteza 8 cu viteza medie 160 pe acelasi drum am avut consum mediu 11%
    1 point
  11. Din 2009 de cand sunt membru aici, nu cred ca am gasit 5 persoane total multumite de reconditionare. Este doar un compromis! Eu am preferat injector nou iar daca mai cade vreo unul, tot nou pun. Nu ma apuc sa le fac pe toate doar asa "poate-poate". Exista o vorba "if it ain't broke, don't fix it".
    1 point
  12. @WIN60, tu probabil uiti ca ai comentat si la celalalt post unde am spus foarte clar ca am reconditionat injectoare si pe urma am ales sa pun noi, dar asta e alta poveste. Eu si alti prieteni am reconditionat diverse injectoare in diverse locuri si peste tot aceeasi poveste... merg o perioada bine si dupa ... sufletul. Iar tu uiti o chestie, daca motorul merge bine si nu tremura nu inseamna ca injectoarele sunt in stare perfecta. Daca nu crezi iti poveste mecanicul cum am dus injectoare reconditionate de nici un an la testare pe banc de testare si erau iesite din parametrii sau la limita si toate aruncau mai multa motorina decat in specificatii. O sa iti repet iar: decat sa arunc banii pe reconditionat mai bine iau unele noi la pretul ala. Si iti repet iar: la preturile alea promotionale prefer sa le iau noi ! Acum te rog sa ne argumentezi motivul pentru care as plati cel putin dublu pentru o reconditionare in loc sa il schimb cu unul nou care culmea costa si mai putin.
    1 point
  13. Daca ai corectii relativ mari pe mai multe injectoare, din diagnoza nu poti sa iti dai seama care fac probleme cel mai mult. Testul pentru retur e mult mai ok in cazul asta, ca sa nu cumperi/repari injectoare aiurea.
    1 point
  14. Iti consuma ulei? In general orice masina turbo cu ceva vechime are ceva ulei in zona intercoolerului. Daca ai furtunul de la intercooler imbibat de ulei e o situatie des intalnita. Sunt vapori de ulei sau chiar ulei care mai scapa in admisie din sistemul de ungere al turbinei. Ca nu cred ca ai dat intercoolerul jos si ai scurs ulei din el. Insa acei vapori pot urca de la turbina prin intercooler si furtunul de la intercooler spre admisie, impinsi de presiunea creata de compresor. La fel e posibil si la admisie, EGR sa gasesti urme de ulei, mazga formata din ulei, vapori de ulei si funingine. Sunt lucruri des intalnite chiar normale as putea spune. Totul e ca acel consum de ulei sa nu fie mare, sa nu scoata fum pe evacuare alb albastrui de la uleiul care ajunge prin admisie in camera de ardere. Daca vrei sa fii sigur ca nu e turbina, se poate da jos furtunul care iese din turbina si se verifica jocul axului la mana. Dar eu nu cred ca e cazul, am vazut multe masini cu scapari pe la imbinarile admisiei, pe toata lungimea ei, de la turbina, intercooler, furtunuri, EGR care pareau ca pierd ulei de la turbina insa masinile erau in regula. Pe unde va prinde spatiu sa iasa acea presiune din admisie vor aparea acele urme de ulei. Tine sub control consumul de ulei, sunete suspecte in zona turbinei, fum pe evacuare, scaderi de putere. Spor!
    1 point
  15. Daca nu ai reconditionat la masina personala sau la alta masina nu stiu de ce spui ca e loterie...e loterie pentru cine nu stie ce face, din moment ce am reconditionat injectoarele de 1 an jumatate, zici ca se rupea masina in doua cand o porneam, dupa reconditionare totul bine si frumos, la fel si la acel X5 E70...daca nu reconditionam la mine as fi tacut din gura sau as fi zis ca tine si anume ca reconditionarea e vrajeala.
    -1 points
  16. Tare consumul de pe 335 xD. Eu vroiam sa-mi iau un 335xi dar m-am cam inmuiat cand am auzit de consum....imi zicea cineva ca-i arata si 32 la mers sportiv in oras.
    -1 points
  17. Verifica: 1. Turbo - tubulatura , intercooler 2.Verifica capacul de la motor - inclusiv in spatele lui cu o oglinda 3.Verifica pe langa termoflot 4.Verifica in zona fuliei 5.Verifica garnitura la baie (in caz ca ai schimbat distributia) 6.Verifica in bazinul de antigel ce culoare are Avand in vedere consumul destul de mare cred ca majoritatea verificarilor de mai sus nu prea isi au rostul. Consumul e ori din turbina, ori ai probleme la internele motorului. Daca zici ca dpf nu isi face regenerare, ce erori ai pe motor?
    -1 points
  18. Nu asa destept ca tine. Ai uitat sa mentionezi. Aceiasi talpa de dizel la drum lung, PE TOPICUL POTRIVIT. Apropo, nu ai observat din intamplare ca aici se discuta M47? (Este, ca am replica potrivita, mai buna ca a ta? Pe cuvant, nu ai de ce sa te superi.)
    -1 points
  19. Doar injectorul de pe cilindrul 1 are probleme. Cel de pe cilindrul 2 doar compenseaza... d-aia e cu minus.
    -1 points
  20. Intrebarea mea era cum imi dau seama dintr-un anunt de exemplu, daca un BMW seria 3 are suspensie adaptiva sau nu. Tu nu ai facut decat sa imi explici ce se intampla cand setezi modul Sport, ce intra , ce se schimba. Stiu exact ce presupune schimbarea modului, le-am si descris mai sus. Dar nu asta e nelamurirea mea.
    -1 points
  21. N-are nimic. Las-o asa.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.