Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/13/21 in all areas
-
2 points
-
2 points
-
bimmer, iar vorbesti aiurea sa spamezi? Nu scrie clar in titlu ca e vorba de ventilatorul de la radiatoare? Pt initiator, pune testerul prima data, vezi ce zice. Scaneaza si pe clima, si pe motor coduri de eroare.2 points
-
1 point
-
Am o terorie cu privire la sursa oscilatiilor, la masina mea: aer fals provenit din mecanismul de actionare a clapetei de pe teava de esapament. Este a doua oara cand baiatul meu reuseste cumva sa o blocheze prin actionare mecanica in pozitia deschis (dorinta lui este sa obtina un sunet mai deosebit). Coincidenta sau nu, masina e ok asa. Din ce am citit aseara, aceasta clapeta sta in pozitia inchis la relanti si incepe sa se deschida de la 2000 de ture in sus. La mine, cand este in pozitia inchis, nu se deschide deloc la accelerare. Posibil, pentru ca sunt scapari de aer pe acolo. De ce nu apare nimic la testul cu fum: banuiesc ca este cumva unidirectional, eu bagam aer nu extrageam si testul se face cu motorul oprit. Ramane sa mai verific. Intrebare pentru cine stie: de unde se leaga furtunelul de alimentare a mecanismului? Cumva din furtunul cel gros dupa debitmetru? Este un stut cu doua furtune, unul mai gros si unul mai subtire. Intreb pentru ca doresc o anulare completa a traseului pentru a fi sigur ca este de acolo.1 point
-
DacĂŁ turbina nu pierde ulei și nu are joc in Ax fata-spate, las-o așa. Nu te apuca sa o reconditionezi degeaba, fiindcĂŁ deși e posibil sa meargĂŁ bine dupĂŁ recondiționare, exista riscul sa meargĂŁ mai prost.1 point
-
Consumul e influentat si de temperatura de afara. La 0 grade de exemplu nu o sa ai acelasi consum ca la 10 sau 20 de grade. Pe asfalt umed nu mai ai acelasi consum ca pe asfalt uscat. In functie de anvelope etc. Sunt multi factori care influenteaza consumul.1 point
-
Sa nu fiu ĂŽnĂâşeles gresit, nu ma uit la consum, dar când intr-o zi am un consum de scuter Ăâ˘i ziua urmĂŁtoare am consum cât un 2.0 benzina e clar ca este o problema tehnica. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Atentie ! Multa lume nu a inteles rolul acelor semne pe flansa cauciucata (giubo). Ele NU se refera la directia introducerii suruburilor, respectiv a punerii piulitelor. Ci la locul unde trebuie sa calce bratele metalice. In poza de jos cititi ce spune la imaginea din mijloc. Deci fiecare din cele trei capete (lobi) ale bratelor metalice trebuie sa vin acolo unde este varful sagetii.1 point
-
Te complici. Pune tot 5w30 ... recomand metabond C3 + tratament motor tot metabond.1 point
-
Daca aveam chef de bicicleta, intrebam de ulei de lant. Am nevoie de masina. Am inteles ca acet 0W asigura o mai buna ungere la temperaturi joase si pt aceste mici distante 4-7 km. Iar vara merg sute de km la temperaturi mari, inclusiv pe autostrada.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Buuun...si daca tot a venit caldura, am constatat ca AC-ul face "figuri"...facusem o completare cu freon anul trecut, dar in timp s-a pierdut pe undeva...am duso la service, mecanicul mi-a spus ca radiatorul ala din fata are ceva fisuri (de la pietrele de pe drum aruncate ...?? ma rog..) si ca ar pierde pe acolo mai consistent (bagase ceva substanta de contrast si s-a uitat cu o lampa cu ultraviolete, a vazut el ceva pete pe acolo..). Am programato la "doctor", saptamana viitoare intra in reparatie, sa vedem ce este mai exact...probabil dupa ce o desface o sa vada daca mai pierde si prin alta parte. Cu ocazia asta am comandat si revizia, ulei, filtre+bujii. O pregatesc din timp...prin august o sa faca un traseu mai lung prin vestul Greciei. 2 cadre pe fuga :1 point
-
Irelevant, nu conteaza zona din care provii, sunt oameni buni si rai deopotriva, ideea e ca nu ne mai facem noi "bine" ca natie...si din pacate asta e imaginea pe care o avem si afara... Chiar daca era vreun "colorat cu aripi", in buletin e tot roman...desi nici aici nu putem generaliza...1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
-1 points
-
nu tre sa imi explici nimic , eu am criticat mentalitatea , masina arata prea bine sa nu aiba ceva . Daca nu recunosti in asta un paradigm nu mai am ce comenta . La fel de bine masina poate fi cu X probleme , nu are nici o legatura cum arata cu presupunerea ta. Iar eu m-am lovit de genul asta de gandire la vanzari . Efectiv asa ma suna cate unul si incepea cu un text de gen ...mai avea rost sa discut ceva ? Corect la masinile de genul asta sunt tot felul de combinatii cu taxele ...asta nu exclude sa fie ca in poze , intretinuta samd . A paradigm is a standard, perspective, or set of ideas. A paradigm is a way of looking at something. The word paradigm comes up a lot in the academic, scientific, and business worlds. ... When you change paradigms, you're changing how you think about something.-1 points
-
1. Ai greșit topicul, pt BMW aflate la vanzare se discuta mai sus. 2. Nici nu trebuie sa te deplasezi pt a-ți da seama că e o mizerie, spoilere îmbinate probabil cu holzsuruburi, liniile aiurea(vezi ușa șofer în dreptul mânerului și apoi în partea de jos),botul pare puțin deplasat spre dreapta după lufturi, fața de ușa șofer sta crăcănată in poza cu ușa deschisă, prin difuzorul din bara spate vezi...cerul!? Etc Vezi că nici RCA nu are. Ps. Opinii de neprofesionist auto. 3. Care'i logica sa iei o mașină unde doar impozit anual este 10% din valoarea ei?-1 points
-
-1 points
-
evident ca e : "tipla" impreuna cu restul de metafore, epitete specifice zonei... "Motorizare: // F1 //, Revizie efectuata recent: Cuzineți/ Pompa de Benzina + Regulator/Anvelope Noi/Ulei + Filtre, ETC!! - Facturi / Garantie (Video)!, Pret: Brut, BMW M6 /// COMPETITION " cu aceste cuvinte descrierea m-a edificat total.... faimosul pachet COMPETITION a inceput din 2014...dar asta nu conta in 2006, cum e cazul de mai sus, detalii. Competition Package[edit] With the 2014 Competition Package, the M6 comes with a sportier exhaust system with black tips, stiffer springs, dampers, and anti-roll bars, steering is more direct than the base M6, the twin-turbocharged V8 engine utilised in the M6 is updated and is rated at 423 kW (567 hp) and 680 N⋅m (502 lb⋅ft) of torque. This results in a 0 to 100 km/h (62 mph) acceleration time of 3.9 seconds for the coupe and Gran Coupe versions o mizerie de anunt !-1 points
-
cum au zis si colegii anuntul este "edificator" citez din perle : V5 Cylinder Mode ( Functioneaza motorul la jumatate din capacitate, Optiune pentru consum redus in oras ) Motorizare: // F1 // EURO 4 / 4999 Cmc - V10 - 507Cp (373Kw) / Distributie pe Lant ! Revizie efectuata recent: Cuzineți/ Pompa de Benzina + Regulator/Anvelope Noi/Ulei + Filtre, ETC!! - Facturi / Garantie (Video)! Easy Entry - Exit Acces Memorii Deschidere PORTI GARAJ direct din Autoturism Dar ce sa zic fiecare face ce vrea pe banii lui Personal am ajuns la concluzia ca in Romania greu mai gasesti masini la "proprietar" mai toate ajung la combinatori de genul asta.-1 points
-
-1 points
-
Stii cum e, daca conducem cu ochii pe consumul ESTIMATIV din bord, ne vine sa nu mai conducem.. Vlad, vrei sa iti arat cum sa se vada in bord ca, consumi 2-3%??-1 points
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-f11-520d-2011-02-IDeg0sR.html WBAMX11080C885092 Prea ieftina, care-i treaba cu ea? O fi fost taxi? Poate cineva sa bage un istoric?-1 points
-
Temperatura de afara este cat de cat aceiasi cu, cea afisata in bord..? Banuuesc un senzor.. Ai flapsuri in fata radiaotoarelor? Raman inchise si se deschid dupa imcalzirea motorului? Mergi la un robot de AC sa iti reimprospateze/balanseze sistemul AC. Macar asa elimini o posibilitate. Diferenta de presiune, crestere a presinii se intampla indeosebi cand e pornit AC-ul pe temp mica. Oarecum mai mica exista si cu AC-ul oprit.. asa ca tot robotul stie sa faca tot ce ii trebuie sistemului.. Nu e usor deloc sa diagnostici un sistem AC de masina. Eu nu stiu pe nimeni aici care sa intrebi pe privat, asa ca..-1 points
-
A avut in coleg F25. Schimba placute in disperare. Cel mai putin l-a tinut setul spate cand era masina noua, 19.000km. El le schimba pt ca asa spunea masina, insa niciodata nu s-a uitat la placute sa vada cum se prezinta. Cei de la Bavaria evident ca ii luau banii. La F-uri toata lumea se plange ca senzorii sunt pesimisti, deci ar trebui sa dai rotile jos sa te uiti.-1 points
-
Pune uleiul care a fost pana acum. Daca pui alt ulei NU inseamna ca poti sa mergi distante scurte ca motorul e protejat mai bine. Daca mergi distante scurte iar antigelul ajunge la temperatura, uleiul se prea poate ca nu. Si in plus nici nu va sta acolo prea mult timp, ca iar nu vei mai merge cu masina un timp. Asa ca mai bine ia bicicleta. Si lasa uleiul (densitatea) care a fost.-2 points
-
Sunt doua ventilatoare care ar porni cand pornesti "ac-ul". Unul e in fata motorului. Celalalt in habitaclu. Cel din fata motorului porneste cand pornesti AC-ul. Cand treci pe aer de ambient, ar trebui sa se opreasca. Celalalt porneste cand dai drumul la "clima", fie pe aer rece fie pe aer cald. Care ventilatoate nu se opreste o data cu "clima"? Ventilatorul din fata motorului are doua functii. Raceste motorul cand e cazul, dar si raceste, racind habitaclu pentru tine pe "ac"-3 points
-
Pentru mine e un comportament normal daca ventilatorul se opreste cand opresti clima.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00