Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/08/21 in all areas

  1. Salutare tuturor.. a venit si ziua in care sa ma bucur de ea...va prezint noua mea "jucĂŁrie": E87, 123d, 204cp, M Sport Pack. DupĂŁ schimbarea distribuției am fĂŁcut deja câteva ĂŽmbunĂŁtĂŁțiri: 1.camera video Blue Lens dedicata (filmeazĂŁ 24/24h) 2.eleron 3.intercooler AIRTEC 4.bara fata/spate 1M UrmeazĂŁ vara asta: 1.jante OZ Ultra Leggera (8Jx17 5x120 40ET) 2.cauciucuri Dunlop Sport BlueResponse (225/45R17 94W) 3.admisie aer sport kit&filtre K&N 4.evacuare finala dubla custom 5.ECU Stage 1 6.vopsit culoare Frozen Valencia Orange Aștept pĂŁrerile voastre, comentarii si sfaturi pentru viitor! Va mulțumesc anticipat!
    7 points
  2. Frumos. Sa o stapanesti sanatos! Personal nu i-as fi pus sticker-ul acela pe parbriz si haion dar fiecare cu gusturile lui. Ce motor e?
    3 points
  3. Salut, Sunt de 12 cu 1,5. Spor.
    2 points
  4. Eu am dat + pentru numar.
    2 points
  5. A revenit moda cu tuningul ? Personal nu as face 3.admisie aer sport kit&filtre K&N - aici o sa bagi mai mult praf si aer cald in motor daca admisia nu e facuta cu cap - 4.evacuare finala dubla custom - in afara de look nu vad mare castig 6.vopsit culoare Frozen Valencia Orange - aici e treaba de gust dar vei vinde mai greu masina In rest sa o stapanesti sanatos Csergiu - N47 biturbo
    2 points
  6. cel mai bine schimbi pompa, daca pierde nu cred ca e pe la garnitura, ea are o gaurica tocmai sa dea afara cand se duce garnitura din interior, cand face asa e compromisa deja si mai bine o schimbi.
    1 point
  7. Alex230ro, sta in paralel cu ea pana la 150-160km/h din mers de la 30km/h.
    1 point
  8. Nici cu mama lui stage 1 nu se tine de Cupra aia
    1 point
  9. Mereu mi-a placut modelul asta de Seria 1. Sa o stapanesti sanatos
    1 point
  10. Mulțumesc frumos. Motor:N47D20D, biturbo, 2010.
    1 point
  11. Sa o stapanesti sanatos. Masinuta asta e o bestie care se tine lejer de surorile mai mari. Eu unul as pastra-o stock / sleeper (bine, in afara de jante, care merita). Bafta
    1 point
  12. E super masina, am avut si eu! Sa o stapanesti sanatos! La stage 1, doar soft, devine racheta la greutatea ei. Se tine bine de cupra 300 cai. De acord cu CSergiu, nu i-as pune sticker pe parbriz si haion, dar tine de gusturi.
    1 point
  13. Vad ca dezgrop un topic mai vechi, dar nu gasesc vreo discutie legata de aceasta problema. Am pus ieri anvelopele de vara la Autos*ft, 225/55/17 pe toate 4 rotile, fata runflat si spate non-runflat (masina e F10 525d Xdrive). Receptionerul/seful de service imi explica f agresiv ca daca nu sunt toate 4 la fel se strica aproape garantat cutia de transfer, desi rotile sunt montate perechi si au grad de uzura apropiat, mi-a si notat pe factura ca montajul se face pe raspunderea clientului. Masina merge impecabil, nu am sesizat vreo modificare in dinamica/comportament pe sosea. Ati avut vreo experienta negativa legata de anvelope runflat pe o punte si non-runflat pe cealalta?
    1 point
  14. vreau sa construiesc o presa ptr injectoare cu care sa ridic injectoarele 1cm cat sa le deblochez din calamina pe urma sa continui cu un extractor de injectoare, eu am un ciocan inertial facut ptr extras fuzete dar daca trag cu ala posibil sa dezmembrez si injectorul.... ok? happy?
    1 point
  15. Pfff... frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos! Cat despre grile, eu tind sa zic ca nu imi plac, desi senzatia asta am avut-o si la noul X5. Dupa ce am tot vazut X5-uri in trafic am ajuns sa imi comand si eu unul chiar. Ideea e ca poate grila e ceva iesit din tiparul meu vizual si mai mult ca sigur se va intampla la fel si cu grila asta mare de pe seria 4. Cred ca imi fac de un drum peste vreo doua saptamani pe la un dealer la un test drive de M3/4 ca ma mananca palma de schimbat masina. Problema insa e ca astia din zona mea sunt care mai de care mai pus pe jupuiala si ma cam stiu ca nu cumpar de la ei si ca niciodata nu batem palma la ce "super deal" imi dau ei. @edit: E si mai frumoasa masina cand vad ca e luata din orasul meu natal.
    1 point
  16. am pus senzorul nou MAP. mi au ramas si reapar cele 2 erori 480 si 481 pe dpf. si-a facut o regenerare fortata dar valorile tot sunt peste limita maxima. nu mai am rabdare sa desfac si sa trimit iar filtrul asta la curatat. sanse mari sa se infunde iar in cateva mii de km.
    1 point
  17. Obisnuieste-te cu gandul ca suntem o societate de consum si BMW traieste nu doar din vanzarea de masini, ci si din piese. Nimic nu mai e facut sa dureze, totul e facut sa tina pana iese din garantie...
    1 point
  18. Nu are nici o legatura cutia de transfer cu tipul anvelopei - RFT sau normal. Respecta dimensiunile pentru masina ta, si poti pune anvelope normale linistit.
    1 point
  19. Nu cred. Ai o poza cu cheia aia? Eu am un set oregatit numai ca sunt cu, cot pentru tevile de pe rampa. Injectoarele la M47 sunt tinute de 2 suruburi lateral.
    1 point
  20. Grupul celor carora le plac noile grile, te saluta!
    1 point
  21. Mie unul nu mi-ar fi rusine sa conduc o masina cu grilele alea. Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos.
    1 point
  22. Foarte faina masina sa o conduci sanatos! PS: in sfarsit, nu sunt singurul nebun caruia ii plac grilele )
    1 point
  23. Arata chiar foarte fain in poze reale! In randari parea mai mare. Si culoarea e wow. Have fun with it
    1 point
  24. Si cu grilele schimbate...
    1 point
  25. Mai aveam puțin și vĂŁrsam o lacrimĂŁ ! Omul ĂŁla care introduce datele ,le introduce și dacĂŁ vine cineva sa cumpere istoricul și dacĂŁ nu vine nimeni . Ăla care a fĂŁcut programul ,la fel ! Asta e vrĂŁjealĂŁ de bișnițar !
    1 point
  26. Cel "pĂŁtrat" e ilegal pe fațĂŁ.
    0 points
  27. st altfel injectoarele la mine si exista cot la 45 ptr prinderea ciocanului direct pe injector ptr cr si ce se aplica la cr, cu o cheie bagata sub injector si putina parghie cu o surubelnita la m47 de 136cp e frectie fara freze nu scoti fata la scaune
    0 points
  28. odata miscate cativa milimetri in sus st deja semideblocate pe urma tragi cu ciocanul inertial si ies, nu am schimbat decat injectorul cu fir acum 10 ani, de atunci nimic la injectoare nu s-a miscat, crezi ca or sa iasa usor dupa 20 ani? o sa ma duc in dezmebrari sa caut o piulita de la conductele de motorina imi trebuie si un set de freze pentru curatat scaunele la injectoare, as vrea sa economisesc la restul si in service nu prea mai vreau sa calc, toti idiotii isi baga p in masinile clientilor si bat cu ciocanul fereasca sa le spui ceva, cand nu mai functioneaza cu ciocanul iti spun ns boss bag p in ea si te lasa amanet sa tragi cu slide hammerul de 3kg de ele nu e o optiune ptr ca se pot dezmebra in chiulasa si o pui rau pe urma de o plimbare la dom mecanic miti fost sef la spatii verzi ultima experienta a fost cu fulia de la arbore, a trebuit sa o desfac singur acasa, am fost la service si au batut cu pistolul invers de au slabit ditributia de tot cred, ce pretentii sa ai de la ei ca sa iti demonteze pompa de injectie chiulasa si restul ? cand un mecanic nu are minim de cunostinte si nu a vazut o scula dedicata in viata lui
    0 points
  29. ceva nu se leaga. cum si-a facut regenerarea si valorile sunt peste limita? poate ai programat regenerarea, adica i-ai dat comanda deregenerare fortata, sa se regenereze si nu s-a regenerat inca.
    0 points
  30. ok atunici daca zici ca e vrajeala de ce lumea e comoda si vrea istoric de pe fotoliu .. sa mearga la reprezentanta cu proprietarul si aia e
    -1 points
  31. Ma bag si eu si intreb, ce garantie dau cei de la Odorhei? Limita de km sau limita de timp? Si daca ai acum probleme nu poti sa faci nimic la ei dupa 5000km?
    -1 points
  32. Eram in parcare si venea un g30 diesel. Era evident, dupa sunet, ca sunt 6 cilindri. Mie nu imi este clar din ce motiv 6 cilindri suna atat de bine, chiar si diesel iar 4 cilindri suna a pocnitoare. Motorul ala se auzea gros, sanatos, pe cand 4 cilindri diesel trancanesc si bat de zici ca se dezmembreaza. Nu cred ca doar numarul de cilindri conteaza, in sensul ca daca pun pe a mea 2 cilindri in plus, fara sa fie schimbat si ceva in functionarea motorului, cred ca ceea ce se aude prost, s-ar auzi si mai prost. Are cineva o explicatie pt ceea ce este diferit in functionarea a 6 cilindri vs 4 de suna motorul atat de...altfel?
    -1 points
  33. Si sa inteleg ca la V6 si V8 sunt necesare anumite artificii pt echilibrarea motorului?
    -1 points
  34. E posibil sa se strice orice/oricand la absolut orice masina, nu trebuie sa te surprinda, nimic nu e vesnic. Se strica si lucruri mai grave decat niste telescoape. Mai ai garantie ?
    -1 points
  35. Pai chiar e o tampenii ce ai facut, si dinamica masinii pe curbe se schimba in rau, posibil sa dea si in cutia de transfer in timp.
    -1 points
  36. Eu cand am schimbat pompa, am luat un AM, Gates parca am aflat ca pune bmw.., am luat garnitura noua de la dealer sia aia e. Nu e atat de scumpa. E din metal.. se turteste dupa formele dintre cele doua imbinari. Asta a avut, asta am pus. Bine zice si Mik15, daca pompa are o varsta, mai bine pune una noua, daca vrei sa mai tii masina. Boaska, pentru ca mi-ai dat idei, tu vrei sa tragi de injector cu ciocanul ala legandu-l pe returul injectorului dupa ce in prealabil il slabesti din scaun cu scula desenata?
    -1 points
  37. sal stie cineva ce metric are piulita de la injectoare m47 de 136 cp? adaptorul de m14x1.5 de la trusele commonrail merge si la clasicele m47 ?
    -1 points
  38. Wow! Probabil printre primele G22 cu M Paket din tara Am o curiozitate si nu o spun din rautate: cum te impaci cu grila din fata? Nu te deranjeaza ca e urata cu spume? Tot internetul face pipi pe ea ) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    -2 points
  39. Premium nu inseamna fiabil..inseamna altceva.
    -2 points
  40. Stai linistit. Nu se demembreaza nici un injector.. Daca reusesti sa faci o scula care sa o bagi sub piulita cea mare de pe capatul injectorului si cu un slide-hammer tragi in sus pe directia injectorului. Daca e sa iasa iese. Am facut e o incercare de scula, dar nu am apucat sa o folosesc. O sa pun o poza aici.. Si eu m-am gandit la ce ai desenat tu numai ca esti foarte limitat de spatiu si mai ales nu stii in ce directie o sa tragi de capul injectorului, considerand faptul ca nu pre poti sa masori paralelismul sculei sa fie la 90 grade.. injectorul e lung; daca nu tragi drept nu o sa isi dea drumul.. O sa pun un clip cu o idee data de un youtuber..
    -2 points
  41. Boaska, iti simt durerea cand scrii. Nu ai lasa masina pe mana la un "mecanic" specializat in spatele blocului decat daca ai umbla tu la motor cu sculele (care oricum nu prea le are..) lui. Asa ca.. Uita-te daca vrei, cum a procedat tipul asta.. doar la min 9:20 sa te uiti sa vezi ce a folosit.. daca metoda ta nu o sa mearga ce incerci. Optiunea 2 adica: (Nu ca nu te-ai fi gandit ) A, si mult mult WD40, sau penetrant.. Am luat asa ceva pentru curatat scaunele si peretii, are si dopuri pentru mizerie.. https://m.aliexpress.com/item/4001221185419.html?spm=a2g0n.productlist.0.0.50a36c46vuM3lR&browser_id=59a25bb1f76644bc8884c8d2d131959a&aff_trace_key=470fabf47213492d9863f7627aa89a77-1616329439819-06479-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=178b10c9e5bb42df0b217f47415d7d7295321c2128&gclid=&_imgsrc_=ae01.alicdn.com%2Fkf%2FHf75d2356c9e540c89d504099d37671f9m.jpg_640x640Q90.jpg_.webp Parca n-as baga ceva mai dur decat ce e un kitul ala sa curat scaunele de teama sa nu zgarai cu freza scaunul. Periile alea sunt tari! Plus au arcul ala strans pe care il tragi spre fata periei.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.