Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/27/21 in all areas
-
Nu fac schimb la placute si ulei in fata blocului, cu modestie ti o zic o fac in fata vilei, nu o fac din saracie ci din placere, vreau sa imi fac un nou hobby, am zis sa incep cu chestii usoare apoi sa ajung la chestii mai complexe sa invat ISTA si alte lucruri, ptr ca e frustrant ptr mine, ptr ca ma respect ca om si imi pasa, sa ma duc, cum am patit de N ori, cu masina la atelier si sa mi se spuna ca e obligatoriu sa schimb placutele cu discurile dupa o uzura la ambele de 17000 km. Dar cand nu esti in domeniu, asa ca mine si prost si cu mana larga, asculti de nenea mecanicu si schimbi..... ca asa se face standard domle. Deci poate tie ti se pare manelistic asa omu cu bmw de 2019 schimba in fata blocului, mie nu, eu o iau ca o chestie de autorespect si o noua pasiune, daca eram “respectat” in sensul asta, in limita bunului simt de nenea mecanicul poate nu mai simteam nevoia sa ma apuc eu de o noua pasiune, ca vb aia, asa suntem noi, ne iau alti de prosti si noi suntem ascultatori, obedienti si docili. Mersi de parerea ta o sa tin cont de ea ca masina nu o sa aiba istoric la bmw, ca mult tare imi pasa, da stiu dar cand o sa o revinzi bla bla bla....9 points
-
Sau o faza mai faina, schimba filtru la motorina si dupa o spaga la final, de 100 lei, ca de aia si dai spaga sa te asiguri ca romanu isi face treaba, alearga dupa mine in timp ce plec ca pote ar fi mai bine sa reridicam masina si sa schimbam si furtunasele, cine naiba stie la ce se referea, ca repet nu ma pricep INCA, ca i s-a parut lui ca-s cam crapate si sa nu pierd motorina pe acolo..... pai bine boss dar nu ai vazut de prima data cand ai zis GATA AM TERMINAT!!! Deci bafta cu istoricul in reprezentanta!4 points
-
Salutare Atasat ai linkul pentru ultima versiune de ISTA+Faci in felul urmator: 1. Te duci in folderul ISTA_4.28.4X si downloadezi tot in afara de folderul SQLiteDBs si SDP_4.28.41.7z 2 .Mai citeste inca o data ce am scris mai sus. 3.Dupa ce le-ai downloadat, creezi la tine pe calculator folderul SQLiteDBs 4.Te duci in Mega pe linkul de ti l-am dat in folderul SQLiteDBs si downloadezi la tine pe calculator EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z. 5.Deci la tine pe calculaotr in folderul SQLiteDBs trebuie sa ai doar EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z 6. Rulezi ista_standalone_installer_4.28.42.exe.Foloseste cablu ENET! Cauti pe google de unde sa cumperi unul. Nu trebuie sa platesti nimic.Spor la treaba! ista.txt4 points
-
Atâta discuție și frĂŁmântare, și ai luat niște petarde. Important e cĂŁ ești ĂŽn al nouĂŁlea cer.3 points
-
Omule sa imi lasi adresa ta sa iti comand o lada de bere.... si nu fac misto... vb serios, esti eroul meu. O sa fac exact cum mi ai spus, sper sa nu Întâmpin dificultati sa te mai sacai la cap.3 points
-
Salut tuturor, scuze daca postez acest topic aiurea sau exista deja si eu nu il gasesc, m am tot uitat dupa el. Am un bmw din 2019 x1 F48 xdrive d18, ma intereseaza sa imi fac singur chestiile gen schimb de ulei placute discuri etc, din pacate am observat ca datorita franei de mana electrice pe spate trebuie pusa masina pe service mode pentru a nu strica motorasul electric cand imping inapoi ca sa bag placutele.... stiu se pote demonta motorasul si invarte cu un bit tork de 7parca, dar nu vreau sa fac asta, deci o obținute ar fi ISTA , nu stiu de unde sa o iau, o si cumpar daca e, nici ce cablu am nevoie, nici asta nu stiu!!! ma poate ajuta cineva cu ISTA, ce versiune, un link dld sau de cumparat, orice sa fie si o idee de cablu ca sa pot conecta masina la laptop!!! Mersi mult!!! Dau o lada de bere2 points
-
De ce nu, sughita masina din 2019? La mai multe, cat mai in siguranta si dupa manual, tata..! ORICE SOFER ar trebui sa aiba habar sa schimbe placute de frana la masina personala; si poate si discuri care-s cu 15% in plus mai dificil.. E foarte simplu daca casti ochii la unul cand te invita sa vezi cum se face... asa mai invata si el cum franeaza o masina si poate INTELEGE ai multe.. Dar cati soferi (...barbati) cunosc doar cheia de contact ... si nici pe aceea prea bine ca intra pe forum si pun intrebari... Vezi tu patrulatex, noi suntem prosti ca le-am dat "nas" (adica i-am "invatat" prost si si-au luat-o in cap..) astora de la bmw (si alte marci) si acum se ridica cu pretetii; fac(vin cu) tot felul de "creatii" ca sa fim la mana lor!!! Dar stiuu, e mai greu sa vezi lucrurile din perspectiva asta - DIY (fa-o tu insuti). De altfel multa bafta la inregistrat tot ce se poate inregistra in serviceul masinii! Ca si pe ala baietii "destepti" il rezolva, asa cam ce folos? te intreb.. Asa ca eu sunt cu Reluthex1guy , all the way to the bank! Ba chiar imi face placere sa citesc ca omu' s-a interesat si cum se face si fara programe si alte (hai ca am fost prea rautacios si promit sa nu mai fac ) Succes Reluthex1guy si sa ne spui cu, ce te confrunti.2 points
-
Din pacate, e o problema extrem de des intalnita la F10, aveam pretentia sa nu am astfel de "greierasi" pentru ca in E90 nu se auzea nimic de genul. Imbatraneste plasticul de la imbinari si incepe sa scartaie. Din fericire, rezolvarea este simpla si ieftina, se demonteaza partea lucioasa a plansei de bord si se pune rasina epoxidica pe imbinarile din spatele trimului. Operatiunea este detaliata aici: As fi curios daca functioneaza si la trimurile de la usi, daca merge postati rezultatul.2 points
-
2 points
-
Salutare. Dupa aproximativ 8 luni de la achizitia masinii m-am decis sa fac un topic de prezentare. Masina este un BMW 420d F36 GranCoupe din 2016, echipare M-Sport. Inainte sa o achizitionez am detinut un Audi A5 Quattro Sportback B8.5 timp de 4 ani de zile. Am dorit tot un "coupe cu 4 usi", variantele disponibile in jurul bugetului meu erau destul de reduse, fie A5 B9 chel si cu 250 mii km+, fie A7 C7.5, dar aici am zis pas foarte repede, tehnologia pe parte de infotainement ar fi fost identica cu cea de pe A5 B8.5 + ca ar fi insemnat aproape obligatoriu motorizare de 3 litri. Asadar optiunea pe care am preferat-o in final a fost F36. Dupa aproximativ 2 luni de cautari, beneficiind de faptul ca judetul Cluj nu era pe lista rosie in Germania, am hotarat sa plec dupa ea. Am cautat neaparat sa fie model M-Sport, NBT Evo Professional si sa aiba culoarea neagra (black sapphire preferabil, dar as fi acceptat si carbonschwarz). La motorizare eram deschis si spre 425d, 428i/430i, acestea fiind in schimb rare spre foarte rare (si mai scumpe) asadar n-am avut o problema cu a alege 420d. Masina a avut 167k km si toate reviziile efectuate la reprezentanta BMW, mi-as fi dorit ceva in jur de 130k km dar la momentul respectiv nu am gasit nicio masina care sa ma satisfaca in jurul acelei valori. Intre timp am facut aproximativ 20k km de atunci si totul se prezinta excelent. Ca dotari, de mentionat ar mai fi sistem audio Harman&Kardon, Steptronic Sport cu padele, scaune Alcantara/Hexagon, motor B47 190cp, scaune electrice cu memorii si reglaj lombar/lateral, oglinda interioara Automatic Dip, High Beam assistant, camera marsarier si in rest..banalitati. Intr-un mod ciudat, a avut un Satin/Crom nelucios la geamuri desi grila de aer de pe aripa a fost negru lucios. De la achizitie si pana acum am colantat cromul/satinul de la geamuri in negru lucios si am cumparat un set de jante pe 19' 442 style pentru vara. Pentru iarna am pastrat jantele originale pe 18' style 400. In primavara ma gandesc sa pun capace de oglinzi de M4. Atasez si niste poze. Pun doar o poza aici pentru ca ar arata foarte rau daca le-as redimensiona pe toate ca sa incapa in limita de 1MB. Restul de poze le-am adaugat aici: https://ibb.co/album/bbwRT61 point
-
Wow.. Nu ai cumparat in viata ta anvelope noi? Daca faci asa la un Landsail penal, cum te manifesti la un Cotinental nou? Autobon, are preturi ca toti ceilalti. Nimic impresionant. Ba mai mult, mi-a facut greata ''reducerea'' la Landsailul tau. Sanchi costau 385/bucata si au ei oferta la 275. Atat costa peste tot. In jur de 280.1 point
-
1 point
-
BMW Romania NU mai elimina power reduction de peste 2 ani, datorita unor scandaluri cu RAR pe tema emisiilor. So oricum BMW elimina DOAR power reduction, NU si efficient dynamics. Deci in cazul meu ar fi refuzat spunand ca acesta este modelul masinii si nu pot interveni.1 point
-
Revenind la solicitarea ta, anunta-ne daca ai reusit sa downloadezi ce ti-a recomandat Dragos si daca ai reusit sa pui masina in "workshop mode" astfel incat sa poti schimba placutele. Foarte tare ca te apuci singur de mecanica usoara la tine in curte Daca ai si elevator, esti ft tare. Daca nu, merge si un sant sub ea :goodjob: Anunta-ne daca te descurci sa faci revizii si altele singur. Vezi cand programezi cu ISTA sa nu strici vreun modul. SPOR!1 point
-
Și la mine e prezentĂŁ problema..am rezolvat dând mai tare muzica la mine nu face chiar așa tare, ĂŽncĂŁ1 point
-
Sa nu fie ceva probleme de supraincalzire, daca spui ca problema apare dupa ce pornesti motorul. Este expusa vreo parte catre motor, aeroterma?!?! Daca nu sunt surse de caldura in jurul unitatii, atunci trebuie investigat mai amanuntit ce se intampla. Chinezilor sau de unde ai cumparat-o, le-ai spus de problema?!?!1 point
-
1 point
-
Am auzit ca si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 sunt o optiune buna de luat in calcul.1 point
-
Eu vad problema putin altfel.Anvelopele mai ieftine NU inseamna neaparat ca au si DOT mai vechi.Anvelope mai ieftine inseamna proces de fabricare cu componente de calitate mai slaba decat unele premium gen:michelin,pirelli etc de aici rezultand si pretul mai mic.Logic nu? In orice caz vad ca sunt numai teorii si teorii cum ca dot-ul mai nou nu mai reprezinta un punct de referinta conform acestui review.Probabil de aceea nu mai intereseaza pe nimeni "Consumator: Am auzit că ar trebui să cumpăr anvelope cu un DOT recent deoarece anvelopa și componentele sale îmbătrânesc în timp și își pierd din proprietăți. Este adevărat? Răspuns: DOT-ul nu contează. Este o neînțelegere la nivelul consumatorilor, inclusiv în țara dvs. Acest lucru nu se întâmplă însă în Statele Unite, Franţa sau Australia. Este o simplă prejudecată. De fapt, cea mai importantă nu este data de fabricație (DOT), ci data la care anvelopele au fost montate pe vehicul. Anvelopa începe să îmbătrânească odată ce este montată și utilizată. Îmbâtrânirea de dinainte este nesemnificativă." sursa: https://www.euromaster.ro/totul-despre-dot-ul-anvelopelor-2/11 point
-
1 point
-
Nu are nici-o treaba bateria cu problema lui! Incepe prin a repara cablajele de la volan, e o problema cunoscuta1 point
-
Asa fac toate benzinarele cand dau apa afara din motor... de caldura stii ce zic, se supara motorul.. si sperie antigelul. Lasand gluma la o parte, ce termostate ai pus? Zi marca si sursa.. Poate is stricate de la fabrica. Eu as fi luat de la dealer, ca sa stiu ca pun C.T.C. bun. Pompa e electrica? Daca da, monitorizeaza-i functionarea in ISTA/INPA! Mai ales cand ii dai talpa, sau vrei mai mult de la motor. A fost si mai ieftin nu? Daca stiai ca traseele alea se infunda.. (Vezi ce important e sa schimbi antigelul la 2-3-4 ani sau prima oara cand iei un SH..) Nu ma adresez tie direct, sunt doar moralist.1 point
-
Ventilatorul porneste? @wtww fix acelasi lucru cu E30 323i in final am fatalizat cuzinetii si s-a lasat si cu schimb de cuzineti,am schimbat si garnitura de chiulasa, dar da M20 era destul de sensibil pe partea de racire daca nu aveai tot pus la punct. La is am invatat lectia direct radiator nou1 point
-
Eu cred ca ai fumat ceva ce nu ai mai fumat pana acum.... Ps.Daca 5 oameni iti spun ca esti beat,te duci si te culci nu o arzi in continuare ca esti treaz.1 point
-
Legat de DORMAG, situatia sta probabil ca la oricare alt service. Ti se serveste una calda una rece. Detin 2 masini, un e46 '05 2.0d 150 cp si un 118i '05 129cp, ambele probabil nu mai merita alergat cu ele prin service-uri scumpe dar uneori prefer sa platesc mai mult sa nu ma doara capul dupa. Asadar, prima interactiune am avut-o in urma cu cativa ani cand cautam de nebun un service unde sa ma primeasca cu uleiul si filtrele mele, intamplarea facea ca m-a prins la bucuresti cu piesele, planul fiind sa le schimb la Constanta unde mergeam de obicei. Nu era nici ulei BMW, i-am sunat, am intrebat politicos daca ma primesc, mi-au zis ca da, ne-am inteles la pret a fost ok. Sa fiu sincer mi-a placut service-ul, era curat, nu harmalaie, intrebai ti se raspundea, nu m-am simtit neaparat furat in niciuna dintre ocazii. Primesti proforma inante de a veni cu masina, stii exact pe ce si cat platesti. Mai corect de atat nu se poate, iar timpul de executie este mai mult decat decent, am tinut masina la ei max 2 zile pentru o operatie. Intre timp am mai schimbat elemente de directie la ei, diagnoza, schimb de ulei cu produsele lor etc. La un moment dat ma pregateam de un concediu in germania cu e46 fiind break si pentru ca de putin timp am vazut ca motorul da ulei in compartiment am hotarat sa merg la ei. Mi s-a recomandat sa schimb filtrul epurator, spalat motor, garnitura distributie si sa vedem de acolo. Am luat masina din service, am mers 2 zile cu ea nu a mai dat ulei in compartiment asa ca am considerat problema rezolvata. In drum spre germania problema a revenit, pierdeam ulei si nici nu puteam sa imi dau seama de unde, rolele aruncau efectiv peste tot. Inainte sa apuc sa ies din tara am sunat la ei si le-am expus problema. Dupa cateva sfaturi, am decis sa imi continui drumul, stabilind sa revin in service imediat ce ma intorc si am comandat ulei sa am cand ajung la destinatie. Din fericire am reusit sa revin fara niciun eveniment neplacut, m-am intors la ei, s-au comportat foarte ok, am mai schimbat un furtun la turbo, iar de atunci nu mai am probleme. De data asta curatarea motorului a fost facuta fara sa mai platesc asumandu-si greseala, cred ca mi-au schimbat si o curea tot atunci si ceva furtune vacuum. Toate experientele de mai sunt le incadrez ca fiind pozitive, nu discut preturile, exact cum am spus la inceput, atat timp cat nu sunt taxat mai mult decat mi se comunica, pentru mine inseamna ca mi-am dat acceptul si m-am dus cu buna stiinta. Ce anume mi-a lasat cu adevarat un gust amar a fost atunci cand am ajuns la ei cu seria 1, avea momente cand scotea foarte mult fum, si rareori se oprea din senin. M-am dus la ei initial pentru un sfat si un plan de bataie. Atunci am facut o diagnoza la ea, s-a uita si mecanicul si se apucase sa inventeze o lista de componente de schimbat, cu un cost aproximat la 3000 euro, exagerat de pesimist, sfaturi de genul "vinde-o ca oricum este veche si nu merita". Am plecat cu un gust amar in momentul ala, fiind si ultima mea interactiune cu ei. Off topic, seria 1 l-am rezolvat la un baiat in ferentari prin schimbarea simeringurilor, lucrarea m-a costat 1400 ron iar de atunci a trecut un an si nu am mai vazut gram de fum. Este un post lung, sper sa fie de ajutor cuiva, nu exista service-ul perfect, am avut probleme si la reprezentanta, cum deasemenea am avut si experiente bune tot la ei.1 point
-
1 point
-
Intrebase cineva cat e consumul. Dupa 2000 de km: Si inca cateva poze, printre care si interiorul:1 point
-
Cu presa asta de mai jos a scos planetara din fuzeta.. Si cand pus inapoi planetara a fost trasa in fuzeta cu toolul de mai jos Cand ai tool-uri schimbi orice..plus un mecanic bun caruia ii place ceea ce face.. I-am propus sa lucrez voluntar cu el sa invat cat mai multe!!! Sunt putini oameni pe acest forum care stiu mecanica..ma refer la practica. Multumesc oamenilor care m-au incurajat si au avut raspunsuri pertinente ( @bimmer90f30 ) .. in rest imi pierd timpul postand..1 point
-
0 points
-
Uleiul 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04 este facut de SHELL in colaborare cu BMW , eu am in motor asa ceva si la cald pare a fi foarte subtire, adica cand iei putin cu degetul de pe joja aproape ca e volatil , nu ramane mare lucru pe degete, nici vorba de unsoare. Il dau jos si pun CASTROL Edge 5w30 LL01. NU degeaba scrie pe capacul de la ulei CASTROL-1 points
-
salut rsp la intrebare ta daca este sau nu castrol in gasesti mai jos. Daca sti si germana o sa intelegi da este castrol ulei longlife de la bmw . Mit der Stärke von Titanium FST™. Ăbertrifft die hĂśchsten Anforderungen der Premiumhersteller. Erreicht durch hervorragende FlieĂeigenschaften schnell die empfindlichen Motorbauteile, insbesondere beim Kaltstart. API SN; ACEA C3; VW 502 00/ 505 00; MB-Freigabe 229.31/ 229.51; BMW Longlife-04; dexos2®; Renault RN0700/ RN0710-1 points
-
Reluthex1guy, ti-am trimis PM cu un comentariu la citat.. Asigura-te ca esti pe partea sigura cu modulele. Nu te risca la codari cu cablu ENET.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00