Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/29/21 in all areas
-
In Esys da-i din nou un CODE sa refaca cafd-ul, probabil nu a apucat sa il scrie si ai ramas fara codare.3 points
-
Ai facut alegerea cea mai buna pentru ca a fost alegerea ta. Doar nu decide lumea pe forum ce cumperi cu banii tai. Nu trebuie sa regreti pentru ca evident, o anvelopa scumpa premium, va fi logic superioara uneia mai ieftine. Sa le stapanesti sanatos.2 points
-
Foarte dragut, multumesc oricum pentru ca te-ai chinuit si tu sa scrii 5 paragrafe, nu era mai simplu sa nu fi postat deloc? CU ce te-am deranjat de fapt? Mama, cum sunt unii, dar e de inteles in perioada asta, doar daca ne uitam pe farcebook, cat hate si venin au unii in ei... Mariusmsd, multumesc, dar nu vreau Toyota2 points
-
Sau cum a spus mai sus colegu, sa incepi sa schimbi si uleiul la transmisie, diferential, si cutia de transfer1 point
-
Hai ca te-ai miscat rapid. Depinde de unde o verifici, de la 300 pana la 600 ron cred. Masina aia ce iti place la ea? E cheala si mai e si 318d, jantele nu cred ca sunt de f30. La bugetul tau trebuie sa iei una dotata si km decenti. Led, navi mare, scaune sport, piele, sunet hi fi minim(cel standard se aude prost) si de preferat 320.d sau i. Sa iei in cont ca f30 e mai mult orientar spre confort, neaparat sa mergi cu cateva inainte. Poti lua din tara sau poate sa-ti aduca cineva de la licitatii daca nu te deranjeaza s-o iei din poze. Daca nu vrei neaparat facelift vezi ca e a mea la vanzare aici pe forum. Dotarile le poti verifica cu seria de sasiu pe bimmer work sau mdecoder. http://bimmer.work/vin/a0db7adfbf8e72f43a3ee98989f16139d/ Le: cu jantele pe 16 si latime 205 nu vei avea un handling ok, din cauza asta sa iei is 17-18 in calcul, ai latime 225 dar si aspect mai ok. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk1 point
-
Am reusit! A trebuit doar sa largesc putin urechile de pe furtun si sa strang clema, tine perfect acum, nu se misca nici macar 1mm! Multumesc mult! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
inlocuit clapeta de acceleratie cu una noua, Continental. facea figuri cu motorul rece. inlocuit diafilmele de la hologramele din usi cu unele noi, originale, cu logo M. cel din dreapta nu se mai vedea clar iar cel din stanga s-a ars sau s a deformat cumva ca si cum ar fi stat aproape de o sursa de caldura. schimbat difuzor de medii din usa stanga fata cu unul nou original. cel vechi era mort. schimbat cĂŁpĂŁcelele de la ventile cu unele cu logo BMW. sa vedem cat tin (pana le fura careva sau pana se dezlipesc logourile)1 point
-
Si mie mi se pare ca motorul e mai silentios cu Liqui Molly decat cu BMW sau altele. Si la Liqui Moly am incercat mai multe tipuri de 5W-30 dar cel mai multumit sunt de Longtime High Tech, butoisasul albastru. Mi se pare ca nu scade nivelul asa de usor ca la celelalte. La mine scaderea nivelului inseamna ca in 10k ajunge de la max la minim pe joja, ceea ce mi s-a intamplat cu aproape toate uleiurile, dar nu si cu acesta. Bineinteles ca, conteaza foarte mult in ce conditii circuri. Deasemenea diferiti mecanici au spus ca pentru BMW, Liqui Molly e foarte ok. Pe cand, la Audi, ei nu recomanda deoarece il mananca in prostie.1 point
-
Domnilor, eu stau, lucrez si locuiesc in Bucuresti. Am consum de 12-13% la 40-50 de km de mers doar in oras. De 3 zile sunt la Timisoara (Dumbravita) si merg cam 20 km/zi. Consumul nu scade sub 19%, nu stiu de ce. Traficul e intens la ore de varf, dar nu se compara cu cel din Bucuresti. Aici au si semafoare sincronizate. Asa consum mare n-am avut niciodata la masina. Este vorba de un F10 535xdrive. Cum realizez economii? O LAS IN PARCARE1 point
-
1 point
-
Deci motorul la diesel este B47, citisem si mai devreme. Ideea era daca il iau cu 120-150k ok, clar trebuie refacuta distributia, insa daca sa zicem gasesc cu mai putini km (reali) poate as mai fi asteptat 1-2 ani. E90 facelift este deja prea veche, altfel raman la audi care este 2014, eu daca vreau sa fac upgrade as face la ceva mai nou, cam asta este ideea, minim un 2018, 2017 maxim daca s-ar merita la nr de kilometri si dotari. As fi chiar mai ok sa aiba sa zicem un 150k si sa fie anul cat mai nou Probleme au toate, ca nici audi nu a fost vreo "sfanta", insa fata de altii, eu zic ca am fost norocos si cam poate nu 1000 euro pe an, dar 2000-2500 ron tot a fost facand o medie (anul trecut de ex. am schimbat amortizoarele, acum vreo 2 ani caloriferul caci nu mai baga caldura ) Uleiul de la cutie, clar l-am schimbat si eu si m-a dus peste 1000 ron si nu in reprezentanta. Trapa nu ma incanta in mod deosebit, mai ales cum este vremea la noi, mai mult o sa necesite intretinere, partea de multimedia/NAVI m-ar fi interesat mai mult, mai ales mirroringul la Android, ma gandesc ca pt o masina 2018 ar fi trebuit sa fie totusi un minim, precum este la multe alte marci...poate totusi ma pot informa din timp de niste workarounduri si dupa ce sa ma uit. Cat priveste benzinarele si eu ma gandesc realist si de asta si intreb (chiar daca li s-a facut atata reclama) caci totusi nu prea le vezi atat de dese si nici nu prea am intalnit pe careva care sa zica ceva realist si nu idealisme vad de consum, fiabilitate. Pentru uz majoritar oras gen 75% nu m-ar deranja sa scap de DPF, dar sa nu fie mai problematic, am mai avut in 2013-2015 si un G7 1.2 TSI pe mana si nu pot sa zic ca mi-a displacut, insa a trebuit sa-l tin in reprezentanta pe garantie 2 sapt ca ii sarea distributia plus ca parca nu era ce trebuie. Cuplu si viteza in general, decente pt oras si fara alte pretentii, dar clar nu se compara cu 2.0 150cp... P.S. bimmer90f30 te deranjez cumva si nu ai treaba, uita-te si tu cat trolling ai facut pana acum, clar ai ceva cu mine...nu stiu cine te-a obligat sa fii atat de mult "zapacit", ti-a pus careva cutitul la gat de a trebuit sa ramai fix pe pagina asta si sa continui a citi?1 point
-
Mergi pe Mercedes, ca daca nu topicul asta o sa aiba sute de pagini! Si e periculos. Sincer, am obosit citind si nu pot sa intru in pielea ta, nicicum ca sa iti sugerez ceva demn de tine. Ai scris un adevarat roman al vietii .. si e greu de dat sfaturi in asa conjuctura. Poate altii pot. Pas. (A, problema cu distributia nu mai e problema; se schimba preventiv; de aici intelegi tu ce vrei din ce stii despre motoarele pe lant)1 point
-
Nu stiu sa-ti spun pentru ca nu am avut niciodata E90 sau alt seria 3. Mie mi se pare ca este decent spatiul chiar si pentru 4 adulti la un drum lung, acum depinde si de ce perceptie are fiecare despre spatiul unei masini, mi se mai plangea si mie lumea atat in Audi cat si in BMW ca le e prea aproape capul de plafon in spate (persoane peste 1.85) dar ca si confort stai chiar bine pe bancheta. Undeva la ~10% dintre BMW-urile seria 4 de pe mobile.de sunt pe benzina, din care vreo 3% o sa fie manuale, alte 3% o sa fie lipsite de dotari si te alegi din 150 masini ca ramai cu 6-7 care se potrivesc cu criteriul tau de alegere. Mai elimini 2-3 pentru ca au km prea multi/putini si... ramai cu 2-3. Cam asta e situatia. Probabil se va schimba in anii urmatori, trend-ul pentru masini noi diesel a scazut destul de mult afara, ma gandesc ca peste 3 ani la o cautare dupa G22 rezultatele vor fi ori majoritare pentru benzina ori foarte apropiate.1 point
-
Nu stiu cum sa spun, dar eu nici cand eram tanar si aveam Solenza n-am pus cauciucuri sh pe masina..daramite pe bmw.1 point
-
@CS nu e nimeni rau dar cred ca ar fi mers niste gume mai decente daca nu se doreau comentarii nu scria @UY las-o cum a iesit aia e tu sa fii fericit .1 point
-
1 point
-
La Sigemo nu am avut o experienta placuta si nu recomand pe partea de directie. Incearca pe Plevnei la Autodoc.1 point
-
La anvelope nu platesti doar numele. Platesti in primul rand performanta, siguranta, intr-um cuvant calitatea. "Dai un ban dar stai in fata!" mai ales la o masina grea si puternica. Daca o sa ai ocazia peste ani sa compari actualele anvelope achizitionate cu unele noi de top ai sa vezi clar diferenta.1 point
-
1 point
-
Am zis ca llo1 e pt US , poate am gresit. Si la 1 litru papat la 2000 se sinucide catalizatorul si senzorii de oxigen. Cat despre bani, decat sa ii pape nevasta-mea ....Multumesc pt raspuns oricum:)1 point
-
@win, Intelege ca 225/45R17 sunt roti de E90 si au diametrul foarte mic pt caroseria E60. Pe jantele late de 8 inch el poate pune 225/50 cat si 245/45, ambele fiind omologate pt E60 si ambele avand acelasi diametru. As pune 245/45 pt ca sunt mai late si masina ar arata muuuult mai bine. Cumparatorul intelege ce inseamna inscrisurile de pe anvelope?1 point
-
ce sa ĂŽnțeleg eu? topicul era cu schimbul de distribuție la b47... nu daca are sau nu adblue... are vreo importanta adblue pentru distribuție?? intreb și eu așa, sper sa nu deranjez pe cineva1 point
-
În 2018 e altă mâncare de pește. Acolo aveau deja B47TU1. E puțin confuză explicația pentru că peste tot menționează “now with AdBlue injection”. Dar AdBlue aveau dinainte, aparent nu toate. De la TU1 pare că nu mai există deloc fără, cum e situația colegului de mai sus.1 point
-
1 point
-
Nu scrie nimic ĂŽn VIN, pe de altĂŁ parte (n-am confirmare ĂŽnsĂŁ, deci posibil sĂŁ fiu ĂŽn eroare), dar nu am vĂŁzut ĂŽncĂŁ B47 fĂŁrĂŁ AdBlue.1 point
-
In România oriunde mergi cu un bmw, ĂŽntâi ți se spune cât de urgent trebuie schimbatĂŁ distribuția mașinii iar abia apoi se poate discuta mai departe. Cea mai de succes afacere a service-urilor1 point
-
Naiba știe din film. Nu aud nimic special și oricum e irelevant. Mergi și la o reprezentanțĂŁ sĂŁ ceri o pĂŁrere cu testele lor, dar nici alea nu sunt 100%. Vrei nu vrei dacĂŁ faci distribuția trebuie sĂŁ nu uiți cĂŁ mai adaugi și costul uleiului la ce dau ei pe la nasul tĂŁu ca sumĂŁ ... e jenant sĂŁ-l recuperezi.1 point
-
Terminați fraților cu distribuțiile la B47. Vă păcăliți aiurea la 100-200000km.1 point
-
0 points
-
Nu-i venin, E PRAGMATISM. Ce rost are sa imi/ne zapacesti de cap cu incertitudinile astea? Ai observat cata incertitudine ai lasat sa se vada? Daca vrei ceva mai bun, aaa cum am zis, ia Mercedes ca aia au mai putin complicate probleme la motoare, mi-a zis cineva o data. Si stii si de ce? Ca nu sunt asa "creativi" pe banii clientilor/proprietarilor de masini ca altii... Asa ca eu ti-am oferit certitudine intre atatea incertitudini... Ma multumesc si cu multumirile astrale.0 points
-
Pe stalpul masinii ce scrie, in partea de cea mai de jos? Acolo e trecut codul motorului. Ce investigatii ai facut??-1 points
-
Stie careva care B47 este cu AdBlue? Adica sa imi zica daca cumva VIN-ul sau altceva decat (fizic) busonul de AdBlue. Vreau sa pot sti din alta parte, sursa daca o masina anume (motor B47) are AdBlue..-1 points
-
Prin 2000 am avut un alfa romeo care papa cam 15-18% , mai jos nu vroia decat impinsa ) dupa un opel kadet care ala papa cam 5-6% dar tragea sa moara ... ca magaru in panta , un fiat punto ala nu vroia sa mearga nici sa o f... fara 12-13% , pe urma am avut un mini cooper care si ala tot asa 12-13% lejer .. parca aveam motor de 2.5 nu de 1.6 ), pe urma bmw e87 care papa cam 7-8% ! minune ! , acum la fel ... e90 ... minune ... tot asa .. 7-8% Daca vrei sa nu consume atunci o urci pe platforma sau ii dai foc si mergi cu bicla ... sau pe jos ca e sanatos ) Acum pe bune , o masina consuma atat cat ii trebuie , depinde de constructor si de tacanitul dintre volan si scaun-1 points
-
Sa se faca topic separat. Ca electronii nu sunt carburant! Wtww, ai uitat sa zici ce talpa grea ai. Eu nu scot consumul ala decat daca conduc doar sportiv. (E doar un E90, nu masina de rally.. constructiv) Sa imi consume 7-8 jur ca as schimba-o repede. Ca doar nu conduc dubita.. (nu ca nu mi-ar trebui una..)-1 points
-
1 litru e mult daca completezi la 2000km? Pentru ca e primul tau post, de ce pui LL04 si nu LL01? Poate LL01 e mai ieftin. Cat te poate costa o segmentare, fata de un ulei schimbat la 2000km? Poate nu stii ca altii pun 1 litru la mie.-1 points
-
M-am dus, stai linistit. Nu iti mai face ganduri negre din cauza mea. Nu cred ca am facut trolling; ai intrebat in topic si mi-a spus parerea, ok!? Nu am cum sa fac trolling mai mult.. Ma retrag, cum imi recomanzi.-1 points
-
Consumurile astea nu ai cum sa le obtii decat in niste conditii speciale de mers. Probabil mergi in afara orelor de varf, undeva in afara orasului, si eventual mai faci si preheating la baterie. Ca altfel, iarna pe distante scurte in oras poti linistit sa ai 24-27kwh. La fel si in restul anului, consumul de mers in trafic e mai mare. La fel s-ar putea spune si ca DACA toti ceilalti soferi ar fi disciplinati si toti am merge cu viteza constanta fara sa ne grabim, masina electrica ar obtine economiile alea, dar si celelelte nu ar mai polua atat de mult si obtine chiar consumuri decente.. Asa ca mgi, nu mai fi rau si critica o masina care e inaintea timpului sau. Nu a-ti observat ca soferii de electrice fie sunt cu ochii pe contoarul masinii, adica conduc cat se poate de incet si econom fie ceilalti soferi de electrice care se bucura din plin de 2sec/100km.. Cel mai bine se "vede" pe autostrada, cand participa de ceva timp la acelasi trafic..-1 points
-
Si Loredana e vedeta, ca si 'telectualii aia care se agita in clip. Nu e neaparat ceva de bine. Na, uite si 100-1 points
-
Poate e cazul sa schimbi si uleiul cu filtru in cutie, mai ales ca nu ai spus ca nu ar face asa cu motorul pornit dar stationat. Si ala se incalzeste o data cu motorul.-1 points
-
Schimba mecanicul. Acela nu e mecanic ci "schimbator de piese". Testerul te ajuta sa intelegi problema nu iti da rezolvarea.-1 points
-
nici nu ma asteptam sa aiba asa popularitate topicul asta.90 reply lol mai aveti un pic si ma faceti vedeta-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00