Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/28/21 in all areas

  1. In weekendul ce a trecut (5-6.06.2021) a avut loc prima etapa a campionatului national de drag de pe aeroportul Arad unde ne-am prezentat cu una din masinile "casei" 435xd pentru a dobora recordul personal de pe acea pista de anul trecut 11,6s. Prima zi tot am incercat variante de setare pentru plecare dar cand simtea ca rotile derapau la plecare aparea o problema,a sarit si furtunul de la intercooler la un moment dat si s-a reusit doar un 11,5s.Un rezultat bun,oficial ne imbunatatisem timpul de pe aceasta pista,dar pe Dragy aveam 11,4s si nu doar o data pe o pista nu atat de aderenta deci trebuia sa mearga mai jos. A doua zi incercam alt setup si la primul run in sfarsit se intampla: 11,30s cu o plecare foarte buna 1,64s cea mai buna plecare din grupa cu toate ca aveam si masini de 600cp+ in aceasta grupa.NU 11,37s sau 11,38s ci 11,30s !Dupa asta am mai incercat o data si acelasi rezultat 11,3s.Deja ceream prea mult daca incepeam sa speram la 11,2 in momentul de fata cu aceasta putere in conditiile in care masina ruleaza fara methanol,only diesel. Aveti aici si run-ul de 11,3s pe langa altele: Multumiti de rezultat asteptam semifinalele. Intre timp mult asteptata surpriza a etapei s-a aratat,Dragos cu al lui 135xd a reusit sa isi doboare recordul european la diesel de 3 ori stabilind noul record european la diesel de 9,10s si cu multe alte sperante pentru viitor. In semifinale 435xd a avut o cursa libera dupa ce oponentul tot cu un 435xd nu a mai putut concura din cauza unei defectiuni si s-a ajuns la semifinala cu castigatorul grupei un Audi din Bulgaria cu 600cp+.In aceasta cursa o eroare umana a facut ca inainte de plecare "piloata" sa mai traga odata de maneta si sa treaca masina pe manual in M2 iar dupa plecare aceasta sa nu mai schimbe singura cum era de asteptat in S+(abia dupa analiza filmarilor s-a dat acest verdict la momentul prezentat fiind o enigma ce s-a intamplat) si pierzandu-se cursa... S-a obtinut din pacate doar locul 4. Aveti mai jos un video cu masinile din echipa Complete Chip prezente la aceasta etapa: Urmeaza noi surprize si upgrade-uri ! In tandem lucram si la celalalt proiect "Viespea" unde speram sa stabilim noi capete de afis la sfarsitul acestuia.
    4 points
  2. Fii atent, cand gasesti o masina corecta care iti place, ia-o! Daca tot asculti de noi, nu-ti vei cumpara niciodata nimic pentru ca parerile sunt ft impartite si e normal pt ca toti suntem diferiti. Tu o platesti, tu o conduci Restul e Can Can
    2 points
  3. da, aceasi campanie la cerere, nu ar trebui sa fie nici o problema de inlocuire EGR, masina ta mai are si garantie extinsa. Am mai auzit si eu textul asta. Nu au ce sa verifice, defectul consta in microfisuri in interiorul racitorului care la temperatura de functionare se maresc si antigelul este aspirat in admisie. Procedura de inlocuire EGR presupune ca motorul sa fie rece, nu poate nimeni sa il schime la 100 de grade. Era o procedura de verificare cu o camera video dar trebuiau vizualizate depuneri in interior nicidecum fisuri. Cel mai simplu e sa mergi la BMW si sa le spui ca la ultimele 2 drumuri de 200 km ai completat de 2 ori cate 1 litru de antigel deoarece se aprindea martorul in bord. Nu le ceri inlocuire de EGR, le ceri sa verifice sistemul de racire. Odata inregistrata intrarea in service cu reclamatie de la client ca pierde antigel e 100% raspunderea BMW daca masina ia foc pentru ca ei nu au vrut sa schimbe EGR. Procedura de service spune ca la o reclamatie de pierderi de antigel, daca nu se poate stabili clar o pierdere in circuitul de racire se da EGR-ul la inlocuit.
    2 points
  4. Va salut! Sunt fostul posesor al unui X6 f16 4.0d (2015) VIN: WBAKV410X00H13942 Masina in cauza a luat foc din senin. Am intervenit cu 4 extinctoare dar fara succes. Din ce imi aduc aminte 177 mii km avea ultima data cand m-am uitat in bord. Cauza producerii incendiului banuiesc ca este de la racitorul de gaze. EGR-ul a fost schimbat pe la 130.000 km aproximativ la BMW Militari. Am folosit mereu motorina premium, revizia motor a fost efectuata la 10.000 km maxim. De-a lungul timpului, inainte de defectiunea racitorului de gaze, masina consuma 1 sau chiar 2 litri antigel de la revizie la revizie. 12 km apucasem sa parcurg cu ea in acea zi fara sa o fortez sau sa merg sportiv. Am simtit vreo 5-6 smucituri violente in transmisie dupa care mi-a aparut eroarea cu ‘drive train’. (continue the journey at a moderate speeed Full performance not available Have the problem checked by the service) Acceleratia mi-a fost limitata dupa care am tras pe dreapta. Inainte de a opri motorul cu cateva secunde si a iesi din masina cat mai repede de teama, imi aparuse eroare de la ulei (cu rosu).Nu mai retin ce continea mesajul. Este o situatie in care mi-a fost pusa viata in pericol! Vreau sa fiu despagubit! Pe 19.06.2021 un x1 (2016) a ars pe autostrada a2 la fel ca al meu. Daca incendiul era intr-o stare avansata, partea electrica nu mai functiona si eram pus intr-o ipostaza in care nu puteam deschide portiera, geamurile. Ce faceam? Acum cateva saptamani pe autostrada a2, mi-a zis cineva ca tatal nu a putut sa isi mai salveze copilul din spate. Masina era un x3. Nu ma lasa sa incarc mai multe poze cu masina incendiata. Vreau sa actionez in instanta compania BMW. Cunoasteti posesori care sunt dornici sa mi se alature?
    1 point
  5. Cavaliere conduce automate de ani buni, probabil știe cu ce se mĂŁnâncĂŁ niște padele. Tu cu manualĂŁ..ai ĂŽn cap tot felul de filme. ON topic: dacĂŁ tot pui la bĂŁtaie suma asta pentru un seria 1 curat, pĂŁi ia unul curat,nu lovit și asupra cĂŁruia sĂŁ ai suspiciuni.
    1 point
  6. Puteti folosi si site-ul de UK, care mie imi dadea campanie activa in timp ce cel din Ro, pauza. Pare mai accurate https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html
    1 point
  7. Frumoasa Olanda nu este o simpla tara plata si joasa. Nu este un bun exemplu de ... protejarea mediului! La alte lucruri... no comment! O mare parte a teritoriului, a fost recuperate din apa! Numai mediul nu l-au protejat! Mari zone din natura au fost afectate irecuperabil! Interventia brutala asupra biodiversitatii, distrugerea si fragmentarea habitatelor... e contrar protectiei mediului! Olanda este extrem de vulnerabila la subzistenta solului. Solutiile ingineresti nu sunt suficiente, mai e nevoie si de tratamente (de natura chimica!) asupra solului si apei. Prin programul rabla sau cu bani din buzunar ... retrofit SCR systems cred ca este o solutie viabila pentru marile orase pana la epuizarea intregului parc de masini MAC. Doar DPF nu cred ca este suficient.
    1 point
  8. Nu este nici o campanie pentru WBAVP51070VP41145, nici macar cea de EGR la cerere. Inseamna ca masina a avut o campanie tehnica care nu a fost facuta dar nu se mai poate face gratuit deoarece au trecut 10 ani de la prima vanzare a masinii. Si campania de inlocuire EGR la cerere este valabila tot 10 ani fara limita de km.
    1 point
  9. Atunci ,stați și respirați poluarea . Ala de la ITP ,a rĂŁmas surprins cĂŁ am inca dpf-ul pe mașina ,nu cred cĂŁ a mai vĂŁzut unul ĂŽn ultimul an ! PĂŁrea așa ...nostalgic ! Tot nu ĂŽnțeleg de ce vi se pare normal ca statul sĂŁ dea bani cĂŁ sĂŁ-și schimbe nea Ion frigiderul ,dar propunerea mea vi se pare aberanta !
    1 point
  10. N-are de ce sĂŁ ĂŽmi schimbe uleiul in cutie ,cĂŁ ĂŁla nu ajuta la protejarea mediului . BĂŁnuiesc cĂŁ programele "rabla pentru electrocasnice" și "rabla pentru mașini" ,ți se par normale ,nu? Ăluia cu frigideru' ,bĂŁnuiesc cĂŁ i-am putea zice :"da,eventual sĂŁ ĂŽți bage și o oala de ciorba in frigider".
    1 point
  11. DacĂŁ guvernelor chiar le pasa de mediu ,sĂŁ facĂŁ programul "rabla pentru dpf" ,sĂŁ predau dpf-ul vechi + ceva bĂŁnuți(in limita bunului simt) și sĂŁ ĂŽmi dea unul nou . Nu ar mai anula nimeni dpf-ul .
    1 point
  12. Dosar cu sina asta e inoculat adanc in adn.ul nostru
    1 point
  13. Cu alte cuvinte masinile din ziua de azi ( nu numai bmw ) au ajuns de unica folosinta ! , ca hartia de la toaleta ... ca prezervativul ... etc. , dac lua foc masina mea si era din vina fabricatului pai direct sus pe platforma cu ea si dusa la bmw baneasa ... pusa pe trotuar ( nu la ei in parcare ) sa o vada toata lumea ... ca e langa DN1 si o vede toata lumea !
    1 point
  14. E f30, am vazut si eu mai devreme. A inceput sezonul cald, masini care iau foc de la racitor si n57 carora le pleaca cuzinetii la plimbare. Sa vezi postari de pe a2 vara asta, cel putin 2-3 pe saptamana cu n57 )))
    1 point
  15. Complet socant! Cel mai nasol e ca nu ai avut asigurare casco. Astia de la bmw merita sabotati! Cel putin cei carora le-a luat foc masina in halul asta, mai ales dupa ce a fost cauza remediata, vezi Doamne, patitii foarte probabil nu se vor mai atinge de bmw, si pe buna dreptate bmw o merita! Isi bate joc de reputatia creata: https://www.ncconsumer.org/news-articles/coolant-leak-within-egr-may-cause-fire-in-nearly-45000-bmw-vehicles.html#:~:text=If%20the%20EGR%20cooler%20leaks,soot%2C%20possibly%20causing%20a%20fire. https://m.pulsenews.co.kr/view.php?year=2018&no=698297 " Back then, BMW claimed the fires were caused by opened EGR bypass valves and EGR cooler leakage in high mileage cars while driving in high speed." Ce o insemna pentru bmw >>high mileage cars<<?? 100k km 200k km?? Adica dupa 4 schimburi de ulei pa-pa masina.. Rusine bmw! Mare grija sa nu va dati prea tare pe autostrada cu bmw-urile facute pana in 2017 ca iau foc! Si nu e gluma; chiar ei o spun: "while driving at high speed".
    1 point
  16. Foarte nasol.. ĂŽntr-adevĂŁr exista riscul sa nu mai poți desface usa. Nu știu daca vei reuși ceva nici daca se alĂŁtura 100 persoane inițiativei, ĂŽnsĂŁ mi as dori sa Reușești pentru ca este o problema clar si nu cred ca problema s a rezolvat chiar daca s a pus alt rĂŁcitor la toate aceste mașini. Tine ne la curent te rog ca sunt curios cum va decurge toatĂŁ treaba, daca chiar vrei sa ĂŽți iei avocat si sa mergi pe calea asta. Sunt mii de rechemĂŁri privind riscul de incendiu la producĂŁtori care s au nĂŁscut din cazuri reale, dar de când ma știu nu am auzit de cazuri reale in care chiar sa ia mașina foc din senin si sa se facĂŁ scrum pana acum câțiva ani când au ĂŽnceput sa ardĂŁ Bmw uri peste tot in lume si chiar si la noi in țara foarte multe. Oare ei nu plĂŁtesc nici o amenda pentru treburile astea? Ăși asuma prin rechemĂŁri ok, ĂŽnsĂŁ o pedeapsa??? O amenda???
    1 point
  17. Ce faza nasoala. Si mie mi-a fost schimbat racitorul de gaza acum aproape 2 ani si tot mai pierde ceva lichid de racire...sa spunem minim 100ml la fiecare 10.000km. Casco aveai?
    1 point
  18. Si incepe "distractia". Il sun pe mecanicos si ii dau vestea in seara aia si zice sa o aduc la garaj sa se uite a doua zi.Il intreb daca chem platforma in ideea ca poate daca motorul nu mai ruleaza se mai poate salva ceva,uzura va fi mai mica,dar imi spune sa vin incet cu ea pe roti si asta am facut. A doua zi ma suna dupa ce l-a ascultat si imi spune ca pare a fi praf motorul,ca a avut alta masina la care se auzea asa si se invartisera cuzinetii pe bloc.Ii zic ba baiatule nu accept asa ceva avand in vedere ca motorul este nou,cu totul nou in el. P.S. Inainte ca eu sa duc masina la el intreaga el desfacuse motorul unuia cu un M4 care venise cu motorul cu probleme de la reprezentanta si a zis ca vrea sa faca si cai daca tot reface motorul sa comande asta mecanicosul tot ce trebuie,asta comanda pistoane,biele,etc tot tacamul ce trebuia sa faca M4 cai si dupa ce il pune pe masina tot la fel probleme,mergea intrerupt si imi tot povestea de ala ca el nu a venit cu masina intreaga sa faca cai,masina era stricata cand a adus-o,ce vreau sa subliniez este ca si lu ala mecanicosul nu i-a facut ce a zis si o arunca pe sitoane ca nu sunt ce trebuie pentru motorul ala din fabrica... Ramane sa desfacem motorul sa vedem ce s-a intamplat. Da mecanicosul jos motorul si cand a scurs uleiul a zis ca a gasit motorina in ulei si ca uleiul era peste nivel din cauza motorinei...facem un stabor in care apar:eu,macanicosul,Nasi(DGH),alt mecanic care il cunostea el zis Japonezul si finantatorul garajului unde mecanicosul lucra(omul cu banii) unul Romeo care lucreaza la o firma de scanare 3D Spectromas,urmand sa ne dam cu parerea ce s-a intamplat in motor la desfacerea acestuia.Eu nu am asistat de la inceput la desfacerea motorului de pe masina deci faza ca imi arata galeata cu ulei si era mai mult ulei pica din moment ce putea oricand sa toarne 1l de motorina in galeata. Ce am gasit in motor sunt urmatoarele: La biela 3 sau care dracu era vibrochenul arata asa.Vibrochenul nu a invartit cuzinetii pe bloc,o biela s-a indoit. Varianta mecanicosului a fost: Posibil din cauza amestecului incorect datorita lipsei DPF-ului si a faptului ca nu am facut DPF OFF,in motor s-a pompat mai multa motorina care a ajuns in ulei din capul pistonului banuiesc ca in alta parte nu ajunge motorina iar aceasta motorina a spalat pelicula de ulei de la acea biela iar vibrochenul a mancat cuzinetul si a indoit biela. Cuzinetul de la acea biela era cacat,nu ca mancat sau tocit cum erau aia vechi care i-am dat jos,cacat.Sa presupunem ca ar fi asa,de ce nu s-a mai pus DPF-ul inapoi cand am cerut sa facem masina la loc cum a intrat in garaj si mergea,de lenea mecanicosului care parca nu ar fi fost platit pentru aceasta munca in plus pe langa restul.Aici el a venit si a spus ca mi-a zis "Ar fi bine sa ii faci DPF OFF",pai ba mecanicul pulii de la "Ar fi bine sa faci DPF OFF" si pana la"Daca nu faci DPF OFF se stica motorul,te asigur,este obligatoriu DPF OFF" este cale lunga,iar calea asta o inveti doar din experienta,experienta care acum o acumulezi pe banii,timpul si nervii mei,din garajul lui Nasi masina nu ar fi plecat asa pentru ca el stia ca este obligatoriu DPF OFF si nu s-ar fi exprimat cu "Ar fi bine" !Dar t nu ai stiut,nu ai avut informatia asta pentru ca nu ai mai facut asa ceva si ar trebui sa iti asumi cel mai rau scenariu in cazul asta cand faci ceva ce nu ai mai facut niciodata pe masina cuiva.Toate astea le-am presupus si tot la final imi rezulta lipsa de profesionalism si experienta. Varianta lui Nasi a fost: Mecanicosule prostule,nu stii ca atunci cand desfaci un motor d-asta trebuie sa verifici blocul si vibrochenul sa vezi daca sunt strambe?!Pentru ca dupa ce le desfaci nu mai este acelasi lucru cand le strangi la loc!Ar fi trebuit sa bage bostanga(o scula care se baga pe mijlocul blocului pentru a egaliza eventualele deformari ca vibrochenul sa nu atinga nicaieri in cuzineti la ansamblarea motorului.Dar mecanicosul a zis ca el nu lucreaza asa ca el a mai facut 1 motor si nu l-a facut asa cu bostanga si functioneaza,ce aia la reprezentanta baga bostanga?!Bostanga este o inventie.O inventie care uite ca este buna.El a zis ca nu imi garanteaza varianta cu bostanga. Varianta altora cu care am mai vorbit ar mai fi ca nu s-au facut bine masuratorile in ce priveste cuzinetii sau segmentarea si de aici problema. Acum ma intreb si eu daca s-ar fi spalat uleiul cum spune el la biela aia de ce mortii ei doar la aia,aveau restul de biele boala pe ea sa o distruga :2guns: :2guns: sau de ce?Avea uleiul un traseu special spre ea? Dupa aceasta discutie a ramas ca finantatorul pulii Romeo sa ia blocul si vibrochenul si sa le duca la verificat sa vada daca sunt strambe si daca sunt strambe sa refaca motorul sa se puna totul stoc pe el fara lene si daca se va strica iar imi cumpara el un motor nou !Zic ba date draq unde erau profesionistii,oamenii asumati,doamne asta e Romanica noastra :angel_not: ?!De acord spun,le poti lua si astept vesti ! Toate astea se intamplau in perioada Craciunului 2019,deci aproape 4 luni de probleme,stres,asteptari,etc. Dupa alte asteptari Romeo ia la firma lui vibrochenul sa il masoare unde ii reiese ca este stramb,iar blocul nu era din ce mi-a spus ca l-a verificat in alta parte.Bun,cum facem in situatia asta zic?Eu nu mai am de gand sa mai cumpar inca odata pompa ulei pentru ca imaginativa tot spanul ala din cuzinet s-a dus in pompa si peste tot,garnituri si tot ce abia le cumparasem,factura pieselor a depasit cu mult factura ceruta de ei deci imaginati-va...Mecanicosul a zis ca este nevoie de un vibrochen sau ca se poate repara asta cu cota de reparatie 1 dar el nu garanteaza,de parca ar fi garantat in adevaratul sens al cuvantului de ceva pana acum.Deci hai sa cautam un vibrochen dar cautam cautam dar cand il gasim cine il plateste?Pai stanga,pai dreapta deja nu mai eram profi,deja nu mai avea mecanicosul si finantatorul bani,deja trebuiau sa plateasca chiria la garaj,ba baieti tocmai ce v-am pasat ceva finante,te imprumuri,in cel mai rau caz vei fi 1 luna pe zero si aia este trebuie sa iti asumi ca esti baiat mare si asa e cel mai bine pentru toata lumea dupa parerea mea,dar tot eu vin cu ideea si zic sa facem jumate-jumate de dragul trecutului si ca am mai facut lucruri si a fost bine si poate undeva o fi si vina mea...In tot acest timp mecanicosul imi tot spunea varianta ca sa iau eu un motor,auziti varianta,sa iau un motor sa il punem pe masina sa mearga masina pana il repara el pe asta si atunci ori il vand pe ala reparat ori pe celalalt,zic ok dar cine plateste motorasul ala la sub 3500e nu te apropii de ele,cum facem ca variante sunt dar cine scoate banii?Ramane ca mecanicosul sa caute vibrochen dar el nu poate acum,acum trebuie sa il las o luna macar,etc,ca nu sunt bani...Bine vreau o data exacta cand iau masina o sa iti dau jumatate din pretul vibrochenului si restul ar trebui sa te descurci,de aici stresuri,telefoane alte discutii inutile din moment ce astea sunt faptele,asta este trecutul dar trebuie o rezolvare. Intr-o dimineata ma trezesc cu mesajul asta de la gunoiul de Romeo: Sunteti in poveste cu mine ca eu retraiesc dracii aia de atunci ? :crazysmile: Observati datele din mesaj,am ajuns in 30.01.2020.
    1 point
  19. La achizitionarea masinii am fost cu un baiat mecanic pe care il credeam prieten dar se pare ca am crezut gresit. Am verificat masina totul ok,o luam. Vanzatorul samsar de meserie deci am vrut sa fac schimbul de ulei si filtre la motor si cutie. La desfacerea filtrului de ulei gasim pilitura fina in el ,deja cunoscuta problema acestor motoare cu vibrochenul si cuzinetii ne hotaram sa facem treaba ca la carte mai ales ca urmau si modificari in ce priveste puterea. Incepem de la zero,motor jos,desfacut tot,lasat blocul gol.Dupa scoaterea cuzinetilor vedem urmele de uzura si provenienta piliturii in filtrul de ulei.Daca pana la acesti km (170000) masina nu a avut cuzinetii schimbati iar schimbul de ulei s-a facut cum recomanda BMW la 30000km probabilitatea este foarte mare ca acestia sa se toceasca si sa fie invartiti pe bloc,deci ATENTION . Comandam cuzineti noi originali BMW la biele cat si la palier,dupa 3 incercari esuate ale dealerului de piese in sfarsit se nimeresc cuzinetii care trebuiesc,sau cel putin asa a spus "prietenul" mecanic pentru ca si acestia sunt pe culori(adica diferite coduri in functie de tolerantele vibrochenului) si mergem cu blocul cu noii cuzineti si vibrochen la verificat sa vedem daca gasim ceva stramb sa stim daca continuam sau nu are rost.Constatam ca este ok si putem merge mai departe. Comandam segmenti pistoane noi,pompa ulei noua,distributie noua,garnituri,suruburi si toate cacaturile care mai trebuiesc pentru a inchide motorul.
    1 point
  20. E obligatia posesorului de masina sa o intretina in parametri. Ce, EGR-ul, injectoarele sau bujiile ti le schimba statul? Ca si alea contribuie la poluare daca nu merg cum trebuie. Nimeni nu e obligat sa aiba masina. Dar cine are, trebuie obligat sa o intretina.
    0 points
  21. Daca s-ar pune de maine la toate statiile ITP de la noi, as fi cel mai fericit..
    -1 points
  22. Da,eventual sa ți schimbe si uleiu ĂŽn cutie.
    -1 points
  23. Chiar, oare de ce? Ai incercat sa traiesti fara frigider? Dar fara masina? Cam care e mai sus pe scara nevoilor? Iar cu dpf-ul, solutia e ITP strict si amenzi mari, nu pomana de la stat.
    -1 points
  24. Bravo Godini! sĂŁ ĂŽți dea statul bani cĂŁ tu ești șmecher rupt in cur cu BMW. AdicĂŁ dacĂŁ tot nu respecți legea,statul sĂŁ te susținĂŁ. SĂŁracii proxeneți și dealeri de droguri,nici ei nu ar face nasoale dacĂŁ le-ar da statul niște bĂŁnuți. Eu zic sĂŁ ĂŽi ajutĂŁm,ar fi o variantĂŁ la combaterea fenomenelor respective.
    -1 points
  25. Ia motorul cu cei mai putini km. Inafara de clima si xenon/LED nu vad ce optiuni folosesti zilnic. Navigatie oricum ai pe waze si restul sunt total inutile.
    -1 points
  26. Prin friends of friends am ajuns la cineva la Automobile Bavaria, o voi verifica acolo.... Merita macar sa o verific, mi-a placut masina
    -1 points
  27. Ai dreptate, ca atunci cand iti scoti o masea si te apuci sa citesti pe net si iti dai seama ca o sa mori..... Lasand gluma la o parte, da pot sa gasesc masini fara daune in banii astia dar sunt din 2017 2018....peste 50 000 de km macar pe asta o iau aproape noua O voi verifica la Bavaria Baneasa, nu stiu cat de corecti sunt baietii de acolo, ma bazez ca vin cu o recomandare prin cineva care cunoaste acolo Va tin la curent
    -1 points
  28. Da, banuiesc ca au baietii de la Bavaria metode sa o verifice, pe mine ma intereseaza sa fie ok pe partea de siguranta, faruri sparte si aripi indoite e ok, ma gandesc ca imi iau o masina pe care o sa tin 4-5 ani asa la cat merg eu adica.....2-3 000 km pe an
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.