Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/01/21 in all areas

  1. X-ul a plecat din italia in romania pe la suceava cu 404000km. Masina buna,motor original cu turbina si cutie de viteze toate originale, Sper sa se bucure de ea asa cum m-am bucurat eu de masinuta. Ps_ am trecut la o suzuki vitara hybrida
    1 point
  2. Baga seria de sasiu aici si vezi ce iti spune: https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html
    1 point
  3. 300 e una, 300d e alta. Arunca un ochi pe-aici: https://www.mercedes-benz.ro/passengercars/content-pool/tool-pages/car-configurator.html/motorization/CCci/RO/ro/C-KLASSE/LIMOUSINE corect. Compar motorul de diesel de la vw, care intr-un golf nu simt vibratii in volan nici sa pui limba pe el, iar la mine am masaj in toata masina (o fi extraoptiune, cine stie). Da, a mea e veche acum, dar si acum tin minte prima zi cand am luat masina, avea 20k km, si cand s-au urcat niste prietenii in ea, prima reactie a fost "ce dracu vibreaza mah asa?".
    1 point
  4. Explica-mi si mie de ce eroarea de presiune a uleiului nu ar trebui sa dispara o data cu atingerea presiunii optime/minime la orice regim de functionare al motorului!? De ce ar trebui stearsa sau sa fie memorata? Eu sunt de parere ca eroare de presiune de ulei NU este una care sa necesite stergere. NU ramane memorata nicaieri ca sa trebuiasca stearsa. Acelasi lucru ca si ulei insuficient in baia de ulei! NU ramane memorat.. DAR e grav sa mergi cu ulei sub nivelul minim.. In schimb, da este moartea motorului cu, cat apare mai des presiune ulei sau tot ce e legat de ulei. motorul E90 M47, 453245km nu a reclamat in viata lui eroare de presiune de ulei. Are inca pompa originala.
    1 point
  5. Salutare Atasat ai linkul pentru ultima versiune de ISTA+Faci in felul urmator: 1. Te duci in folderul ISTA_4.28.4X si downloadezi tot in afara de folderul SQLiteDBs si SDP_4.28.41.7z 2 .Mai citeste inca o data ce am scris mai sus. 3.Dupa ce le-ai downloadat, creezi la tine pe calculator folderul SQLiteDBs 4.Te duci in Mega pe linkul de ti l-am dat in folderul SQLiteDBs si downloadezi la tine pe calculator EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z. 5.Deci la tine pe calculaotr in folderul SQLiteDBs trebuie sa ai doar EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z 6. Rulezi ista_standalone_installer_4.28.42.exe.Foloseste cablu ENET! Cauti pe google de unde sa cumperi unul. Nu trebuie sa platesti nimic.Spor la treaba! ista.txt
    1 point
  6. Offf Bimmer ...lumea asta se va prapadii dar tu vei ramane aici vesnic tinand mortis sa ai dreptate in toate. Greu ...greu doar din copy-paste... Hai sa-ti explic - nu am intrat de vreo 10 luni aici pe forum si probabil la fel va fi si in urmatoarele 10 luni. Si toata lumea e fericita, nu ? Tu te dai important, eu imi vad de surubaritul meu. Si sa ma mai fortez o data: - asta cu uleiurile las-o jos. Nu-i de tine. Cunosc multi "mecanici de tastatura" dar nu stiu multi care sa se priceapa la uleiuri. Tu oricum nu esti printre ei. Sti interpreta o fisa tehnica a unui ulei ? Ai vazut o fisa tehnica de ulei 2T ? Pt ca induci lumea in eroare incerc o corectie - uleiul 2T nu curata nimic si nici nu a curatat niciodata. Se foloseste "neoficial" in amestec cu motorina (desi scrie clar pe ambalaje ca e interzis acest lucru) pt a compensa lipsa motorinei dedicate unor masini mai vechi. De ex un diesel euro 3 a fost proiectat sa functioneze cu motorina de la acea vreme, respectiv euro 3 - care acum nu se mai gaseste. O motorina euro 5/6 de acum puse intr-un diesel euro 2--3 va duce la zemuirea pompelor injectie si trancaneala sistemului injectie fortat sa miste o zeama prea subtire. Ulei 2T nu bagi ca tractoristul in rezervor ci trebuie tinut cont de norma euro a motorului si a DPF-ului dupa caz si in functie de asta gasesti doza optima per litru. Eu am gasit galeria si EGR-ul curat pt ca stiu unde si cum sa folosesc un diesel, fie el si BMW. Masina asta o folosesc 90% in afara si in general n-am nici o jena sa fac schimbarea de treapta uneori dupa 3500 ture. Fa un experiment (dar nu teoretic si virtual cum sti tu) ...ia un diesel si tine-l in oras 1 an, cu schimbare treapta 2000 ture si ulei prost tinut 15 mii ...si pune-i tu ulei 2T si la spalatorul parbriz daca vrei ! DesfĂŁ apoi admisia si EGR-ul si mai vorbim. Aaaaaa ....ce dilatari si incalziri pe niste biete surubele fixate in plastic pe care sufla aer rece non-stop in drumul spre cilindrii ? Deci daca spuneam asta, eram mai credibil ? Tata, mai lasa prostiile si forumul ca te pierzi in teorii citite pe la altii. Iar aia cu inertia nu o intelegi. Lasa, n-ai tu oricum treaba cu clapetele dar suferi daca nu esti TU prezent. Bun, hai gata, am plecat. V-am salutat pe toti ! Sarbatori Fericite !
    1 point
  7. E bine pt business. De ce sa iti ia acum 200 lire cand iti poate lua cateva mii de lire mai tarziu?
    1 point
  8. Mi-am colantat singur acasa masina.Deocamdata e cam 90% terminata. https://youtu.be/QfI69mKQYjU
    1 point
  9. Am sosit de la service.Mecanicul respectiv mi-a spus ca au intrat cca 6L de ulei ZF,si mi-a spus ca a schimbat si baia ca a venit la chit.Mi-a dat baia veche inapoi.Suruburile banuiesc ca le a folosit pe cele originale sau nu stiu. L-am intrebat cum a fost uleiul in cutie avand in vedere ca masina se apropie de 400 000km,si mi-a zis ca nu era asa de rau degradat la cum ma asteptam eu,doar ca avea un miros de stricat,si ca e posibil de asta sa se fi aprins in bord transmission fault.E cam ilara chestia in fine.Ce legatura o avea mirosul,daca el ca ulei nu era asa de degradat.In fine.. Mi-a mai spus ca, cutia mea la e60 nu are mechatronic,si doar la VW este asa ceva,bmw nu are. Manopera cu piese cu tot a fost undeva la 1050 lei.Toata treaba s-a efectuat in aprox 8 ore.Am dus-o dimineata masina,si am luat-o adineauri Am schimbat si uleiul in cutia de viteze,sper ca am procedat corect.Daca s-o aprinde in continuare transmision fault nu stiu.
    0 points
  10. 13NCU, am umblat masina cu motor M47, muult mai mult de cat tine, ca sa ne intelegem dw la inceput. Am masina de 8 (opt) ani de zile. Nici un mecanic nu s-a atins cu vreo surubelnita sau cheie de masina mea. Iar daca se va atinge va fi foarte bine urmarit in miscari! Ne-am inteles? Si la fel se va intampla cu oricare model de bmw (sau alta masina) din posesie! Asa ca nu stiu ce bazaconii scrii tu depre scris din spatele tastaturii. Sunt printre putinii de aici care vorbesc din experienta personala. Altfel as avea 15 postari in total. Dar nu numarul conteaza.. ci, calitatea. Ma stradui cat pot de mult sa le vorbesc tuturor, nu doar tie cand raspund. Cine nu intelege, nu este o problema.prea mare a mea. Ppt sa mai explic o data, asa cum (CAT) am inteles eu insumi. De aproape 70, poate 80k km pun ulei 2T in rezervor. Cred ca stiu cum merge masina mea de atat timp, nu crezi?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.