Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/25/21 in all areas

  1. Salutare! Dupa lungi cautari, m-am ales cu un E60 LCI cu motorul care era ultimul in lista mea de cautari. Initial voiam N52, insa am gasit o masina care intrunea cerintele pe care le voiam, la un pret corect si nu am mai stat pe ganduri. Dotarile prioritare au fost: piele, incalzire in scaune, senzori parcare fata-spate, xenon si neaparat cutie manuala. Masina are nevoie de un detailing interior, fostul propietar avand copil mic, masina este un pic cam murdara la interior. In octombrie cand voi ajunge in tara o sa rezolv si aspectul asta. Momentan masina merge impecabil, incredibil de silentioasa pe autobahn, chiar si la viteze de 230-240 km/h. Motorul aproape ca nu se aude. La ralanti se aude un mic tacanit, normal de altfel, datorat injectiei directe. Mai jos sunt cateva poze cu masina si cu dotarile conform VIN: Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    4 points
  2. Salut, astea sunt semne ca trebuie sa schimbi egr-ul, valva+racitor, vezi ca nu e de gluma, iti ia foc masina, nu mai circula cu ea, mergi si ceri la reprezenta ca e campanie de schimb la cererea clientului.
    1 point
  3. foarte misto peisajele/pozele
    1 point
  4. Cred ca de la maneta asta de semnalizare pleaca telenovela apropos de soferii de Bmw care nu semnalizeaza in trafic. Eu stiu sofer care apasa stanga maxim, semnalizarea nu se mai oprea, dadea maxim dreapta, masina semnaliza dreapta la infinit, asa ca omul s-a lasat de semnalizat! Mai mult, avea cele 3 clipiri pe impuls anulate din meniu. Maneta aia are un principiu simplu, nu intuitiv, dar simplu si comod. Trebuie doar sa fii mai bland. Prima apasare, "impuls" ai trei clipiri ale semnalizarii, stanga sau dreapta (daca e activata din meniu). Apasare mai energica, stanga sau dreapta pana la capat: semnalizarea functioneaza si revine pe baza de rotire volan intr-un anumit unghi. Merge doar in intersectii sau la intrarea in parcare. La depasiri nu functioneaza oprirea semnalizarii decat apasand prima parte "de impuls", stanga sau dreapta. Bine,eu sunt un tip bine crescut ce respecta si regulile de circulatie si semnalizez si revenirea din depasire pe "impus" dreapta.
    1 point
  5. Apesi usor pe ea si semnalizeaza de 3 ori. Felicitari pt achizitie!
    1 point
  6. Mai aleși odatĂŁ și se anuleazĂŁ . Sare și dupĂŁ viraj ,singura !
    1 point
  7. Update: Am ajuns la 74500 km. Urmeaza urmatoarea revizie. Am fost in concediu prin Europa cu masina, am facut in total 5500 km, cu un consum mediu de 8.8l / 100km. Masina s-a comportat impecabil, am crezut ca o sa fie nasol cu suspensia AC Schnitzer (prea rigida) la un drum asa de lung, insa chiar nu a fost cazul. Majoritatea kilometrilor facuti pe autostrada, dar si cateva orase + multe drumuri abrupte in Dolomiti. Evacuarea e un deliciu in tuneluri :frantics:
    1 point
  8. uite aici : ENET Cable Build.pdf
    1 point
  9. Pe scurt semnalizarea are doua functii sau principii de functionare: Scurta, 3 clipiri, de folosit preponderent la schimbarea de banda PE AUTOSTRADA; nu a zis nimeni asta. Cealalta, lunga care practic se "inzavoraste" pe axul volanului pe directia pe care tragi de el si revine imediat ce se inverseaza directia rotirii. Aici se aplica si revenirea VOLUNTARA, adica la dorinta soferului, prin aducerea ei manual inapoi la mijloc.. Mare inginerie mare; Romulus, nu doar bmw are acest sistem. Pana si o Skoda Fabia amarata din 2005, are asa ceva.. cred ca toate masinile nemtesti de peste 15 ani au asa ceva. Nu e vorba ca nu o suporta. Trebuie sa SEMNALIZEZI ORICE SCHIMBARE A DIRECTIEI (benzii de circulatie..) cat timp esti in masina si conduci, si gata; esti obligat, iar acelea sunt functii implementate in ajutorul tau.. Niciodata nu e tarziu sa aflam si noi (unii romani..) lucruri noi.
    -1 points
  10. Am patit si eu fix la fel. Masina la revizie si apoi sa constat singur ca antigelul era la minim. Noroc ca eu eram la a doua patanie de tipul asta ca si pe mine prima m-a luat ca din oala. Noroc ca eram in Bucuresti. La tine situatia era grava total. Bine ca ai ajuns acasa cu masina intreaga.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.